Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Nokia N8 *

9135 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 10 October 2010 - 21:21

Serenity
  • Serenity
  • Lärjunge

• 441 inlägg
  • 0
Jag antar att det beror på din inställning för roaming.

Postad 10 October 2010 - 21:28

Chercherlavague
  • Chercherlavague
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0

Jag tycker det är irriterande att vi måste byta simkort!
Jag har inget icke-Tele2 simkort till hands.

Ska ringa och skälla på Tele2 i morgon:) Att man inte själva börjat sälja N8 är ingen ursäkt för att söla med konfigurationen.

Postad 10 October 2010 - 22:03

Das Zie
  • Das Zie
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0
Ingen som lyckat använda sin N8 som modem till datorn?

Postad 10 October 2010 - 22:12

jullan27
  • jullan27
  • Amatör

• 79 inlägg
  • 0

Ingenting i telefonen kopplar upp sig mot 3G eller edge, om man har valt "Dataanv. i hemnätverk" Endast WLAN. Det känns ju väldigt skönt, det är ju en så pass smidig och snabb inställning också.

Hur gör man det? Letat o letat..

Nu har jag stängt av 3G, sen har jag satt min wifi som prio 1. Jag har gått offline med mina widgets, har nollställt data mätare och kommunikationslogg. Får se under dagen hur den beter sig :)

Hur har du offlinat widgeterna?

Postad 10 October 2010 - 22:19

Serenity
  • Serenity
  • Lärjunge

• 441 inlägg
  • 0

Hur gör man det? Letat o letat..

Inställningar -> Anslutbarhet -> Inställningar

Vad jag undrar är hur telefonen vet om jag är i "hemma" nätverk eller när jag är ute och roamar?

Postad 10 October 2010 - 22:27

torkelab
  • torkelab
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0

Jag antar att det beror på din inställning för roaming.

E inte roaming när man är i utlandet..?

Postad 10 October 2010 - 22:30

Serenity
  • Serenity
  • Lärjunge

• 441 inlägg
  • 0
Hmmm. Det kanske det är.
Men i vilket fall så, roaming är då när du lämnar ditt hemnätverk antar jag.

Postad 10 October 2010 - 23:11

Unregistered35091
  • Unregistered35091
  • Forumräv

• 715 inlägg
  • 0

Om jag vill spela mina gamla PSX-spel med hjälp av ROM-filer, vad skall jag då ha för program? Finns PSX4ALL till Symbian?

Det finns en kille som tagit fram ett "proof of concept" på PSX4ALL för Nokia N95, i kommentarerna säger han att han kommer att porta den till N8:an så fort han har en (och att med N8:ans CPU och GPU kommer det att funka bättre):
http://www.summeli.fi/?p=1128

Postad 10 October 2010 - 23:12

Kemi
  • Kemi
  • Lärjunge

• 310 inlägg
  • 0
Ni som har problem med e-posten. Registrera era konton direkt på email.nokia.com och logga sen in med telefonen. Verkar bara vara något problem med själva registreringen från telefonen och samtidigt har Tele2 som operatör.

Postad 10 October 2010 - 23:28

Unregistered00068bcf
  • Unregistered00068bcf
  • Lärjunge

• 430 inlägg
  • 0

Om man lämnar sitt hemnätverk, frågar den då vilken anslutning man skall nyttja? Eller går den på 3g direkt då..?

Hemnätverk är Sverige. När jag hade den inställningen så ville den inte go online alls, om jag inte var nära mitt wifi och hade endast WLAN i hemnätverk.

E inte roaming när man är i utlandet..?

Jo

Hur har du offlinat widgeterna?

Ööhh ? Läste du inte vad du själv citerade ? :)

Redigerat av Unregistered00068bcf, 10 October 2010 - 23:30.

Postad 10 October 2010 - 23:38

daniel.l
  • daniel.l
  • Forumräv

• 558 inlägg
  • 0

Det finns en kille som tagit fram ett "proof of concept" på PSX4ALL för Nokia N95, i kommentarerna säger han att han kommer att porta den till N8:an så fort han har en (och att med N8:ans CPU och GPU kommer det att funka bättre):
http://www.summeli.fi/?p=1128

Kikade upp det! Gick inte speciellt smooth på N95, snarare ett irritationsmoment än en upplevelse. Var det inte någon som sa att N8:ans CPU var likvärdig N95:ans? Hur som helst, kommer det funka kan jag kanske leva med att det övriga programutbudet är sisådär. På Galaxy S flyter PSX-spelen i stort sett perfekt, så just nu står den högt på listan. Men sen har den även en 1 Ghz processor, samt ett otroligt kraftigt grafikchip!

Postad 10 October 2010 - 23:45

Serenity
  • Serenity
  • Lärjunge

• 441 inlägg
  • 0

Ni som har problem med e-posten. Registrera era konton direkt på email.nokia.com och logga sen in med telefonen. Verkar bara vara något problem med själva registreringen från telefonen och samtidigt har Tele2 som operatör.

Går det ens registrera sig där? Fattar mig inte på sidan.
Sign up. Skriv in mobilnummer och konfigurera epost kontona och gå vidare.
Jaha. Så mycket förstår jag. Men vad sen? Ingenting händer på telefonen och samma fel kommer upp om jag startar epost appen.
Dessutom fattar jag inte vad mitt lösenord/användarnamn är för sidan.

Redigerat av Serenity, 11 October 2010 - 00:03.

Postad 11 October 2010 - 00:13

Quist08
  • Quist08
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0
Gjorde ett upptäckt när jag lekte med tangentbordet. Försökte igen med SlideIT men själva bilden försvann när man skulle skriva med den. Då i den Nokia qwerty märkte jag inställningarna under de tre strecken till höger om högerpilen-Inmatningsalternativ-Inställningar. Där ändrade jag till Ordigenkänning På, Textkorrigeringsnivå Hög, Textkorrigeringsläge Visa föreslag.

Nu när jag skriver gissar den ordet och för att välja det klickar man bara på höger pilen. Det här gör det avsevärt mycket snabbare att skriva med det vanliga qwerty tangentbordet.

Postad 11 October 2010 - 00:35

Serenity
  • Serenity
  • Lärjunge

• 441 inlägg
  • 0
Föredrar nog fortfarande de gamla vanliga knapparna. Så enkla att trycka på och komma åt. Inte sådan stor chans att göra fel.
Men likaså, ett mycket bra fynd.

Postad 11 October 2010 - 04:40

jullan27
  • jullan27
  • Amatör

• 79 inlägg
  • 0
Finns inte angry birds att köpa för symbian? Nån som vet?
Jag har letat men det enda som finns är lite-versionen. Mina barn tycker att angry birds är jätteroligt så vi blev jätteglada när vi såg att lite fanns för nerladdning o trodde då att man kunde köpa hela spelet, det finns ju för iphone.

Postad 11 October 2010 - 05:16

i8910user
  • i8910user
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0

Finns inte angry birds att köpa för symbian? Nån som vet?
Jag har letat men det enda som finns är lite-versionen. Mina barn tycker att angry birds är jätteroligt så vi blev jätteglada när vi såg att lite fanns för nerladdning o trodde då att man kunde köpa hela spelet, det finns ju för iphone.

Finns på ovistore/symbiantalk.net..

Postad 11 October 2010 - 05:52

Frasse_Z
  • Frasse_Z
  • Användare

• 148 inlägg
  • 0
Någon som testat eller har lust att testa om/hur Garmin Mobile XT funkar på N8an?

Redigerat av Frasse_Z, 11 October 2010 - 05:53.

Postad 11 October 2010 - 07:07

Unregistered35091
  • Unregistered35091
  • Forumräv

• 715 inlägg
  • 0

Kikade upp det! Gick inte speciellt smooth på N95, snarare ett irritationsmoment än en upplevelse. Var det inte någon som sa att N8:ans CPU var likvärdig N95:ans? Hur som helst, kommer det funka kan jag kanske leva med att det övriga programutbudet är sisådär. På Galaxy S flyter PSX-spelen i stort sett perfekt, så just nu står den högt på listan. Men sen har den även en 1 Ghz processor, samt ett otroligt kraftigt grafikchip!

CPU:n på N95 är på 330 MHz medans N8 är 680 MHz. GPU:n på N95 är PowerVR mbx som är betydligt mindre kraftfull än N8:ans GPU. Benchmarks visar att den kan mäta sig med de bästa så det kommer inte att bli nåt problem.
Kolla här: http://mynokiablog.c...compared-again/

Redigerat av Unregistered35091, 11 October 2010 - 07:08.

Postad 11 October 2010 - 07:39

Unregistered124686ac
  • Unregistered124686ac
  • Über-Guru

• 11229 inlägg
  • 0
Jag är nog mest orolig över storleken, fastän det sägs att det inte har någon betydelse.

Min första "mobil" var släpbar och därefter så har telefonerna blivit mindre och mindre tills de blev fickvänliga. Nu är trenden att de blir större igen, frågan är om N8 storleken är den fickvänliga telefonen som man alltid har i fickan? det är ju egentligen huvudsyftet med mobil, att man har den med sig. Vad tycker ni som bär runt på en liknade?

Som alternativ har jag nu börjat funderat på C6-01 som är något mindre som är på väg ut i kvartalet

Postad 11 October 2010 - 08:26

Chercherlavague
  • Chercherlavague
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0

Ska ringa och skälla på Tele2 i morgon:) Att man inte själva börjat sälja N8 är ingen ursäkt för att söla med konfigurationen.

Ringde precis den tekniska supporten och ska finna en lösning på mailproblemet. Han bad om min mailadress för att dom ska återkomma med information. Jag lägger upp den här när jag får den.

Postad 11 October 2010 - 08:32

Chercherlavague
  • Chercherlavague
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0

Ringde precis den tekniska supporten och ska finna en lösning på mailproblemet. Han bad om min mailadress för att dom ska återkomma med information. Jag lägger upp den här när jag får den.

Alltså den tekniska supporten på Nokia...

Postad 11 October 2010 - 09:34

Serenity
  • Serenity
  • Lärjunge

• 441 inlägg
  • 0

Jag är nog mest orolig över storleken, fastän det sägs att det inte har någon betydelse.

Min första "mobil" var släpbar och därefter så har telefonerna blivit mindre och mindre tills de blev fickvänliga. Nu är trenden att de blir större igen, frågan är om N8 storleken är den fickvänliga telefonen som man alltid har i fickan? det är ju egentligen huvudsyftet med mobil, att man har den med sig. Vad tycker ni som bär runt på en liknade?

Som alternativ har jag nu börjat funderat på C6-01 som är något mindre som är på väg ut i kvartalet

Ja då, den går alldeles utmärkt att ha med sig i fickan.

Postad 11 October 2010 - 09:50

berkat
  • berkat
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Ja har en Nokia N95. Jag använder JOIKUSPOT på tåget när jag ska surfa på min bärbara dator. Funkar JOIKUSPOT på Nokia N8?

Postad 11 October 2010 - 10:00

skanberg4
  • skanberg4
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0

Ja har en Nokia N95. Jag använder JOIKUSPOT på tåget när jag ska surfa på min bärbara dator. Funkar JOIKUSPOT på Nokia N8?

Från http://www.facebook....ucom/6178302786:

"JoikuSpot for N8 (Symbian^3) just left the building for Symbian signing. To be launched soon at www.joikushop.com."

Postad den 4 oktober kl. 02:42.

Redigerat av skanberg4, 11 October 2010 - 10:02.

Postad 11 October 2010 - 10:20

Yobo1987
  • Yobo1987
  • Forumräv

• 510 inlägg
  • 0
Fick äntligen testa ett levande exemplar på Teliabutiken i Kista. Blev helt såld & har nu förlängt mitt Tele 2 abonnemang (som går ut i dagarna) hos Katshing med 24 månader, så får jag en Nokia N8 med.

Beställde en Dark Grey som verkade vara förkonfigrerad med Teliainställningar & program. Men det verkar bara vara att ta bort. Telefonen är olåst ändå.

Men nu medans jag väntar på leveransen, undrar jag ett par grejer jag hoppas nån har svar på.

1. Behöver man skydd (typ invisible shield) för skärm eller lins på N8:an, eller är de glaset/skärmen extra reptåligt?

2. Har skaffat 32 GB minneskort från SanDisk. Det står klass 2, vad menas med det & vad är skillnadena mellan klasserna samt vilken klass är bäst? Jag kan ingenting om minneskort. Så ett behjälpligt svar uppskattas stort.

Redigerat av Yobo1987, 11 October 2010 - 10:29.

Postad 11 October 2010 - 10:21

big_swede70
  • big_swede70
  • Forumräv

• 913 inlägg
  • 0

Grymt. Gör gärna det. Prata precis med Tele2 om att jag inte får in Nokia Messaging som ja fick förut i min mail på mobilen. Jag har en N86 och jag beskrev hur vissa löst det med att tex ta ett telia simkort och dragit ner kontona och sen bytt till sitt tele2kort. Han skulle skicka ett nytt simkort så får vi se om det hjälper..

Postad 11 October 2010 - 12:01

Quist08
  • Quist08
  • Amatör

• 77 inlägg
  • 0
Nu kan man lägga till Total Recall och Ultimate Voice Recorder till programmen som inte funkar som de ska. Samtal spelas in men den irriterande peepen är kvar (eller rättare tillbaka). Ytterligare S60v5 program som måste uppdateras.

Postad 11 October 2010 - 13:01

vongen
  • vongen
  • Användare

• 115 inlägg
  • 0

2. Har skaffat 32 GB minneskort från SanDisk. Det står klass 2, vad menas med det & vad är skillnadena mellan klasserna samt vilken klass är bäst? Jag kan ingenting om minneskort. Så ett behjälpligt svar uppskattas stort.

Ju högre klass desto snabbare.

Från wikipedia

SDHC delas i olika klasser efter överföringshastighet, definierade av SD Association, vilka specificerar minimum skrivhastighet för SDHC-kort.

* Class 2: 2 MB/s (13x)
* Class 4: 4 MB/s (26x)
* Class 6: 6 MB/s (40x)

Idag finns SD-kort med upp till 30 MB/s i överföringshastighet.

Redigerat av vongen, 11 October 2010 - 13:02.

Postad 11 October 2010 - 13:21

big_swede70
  • big_swede70
  • Forumräv

• 913 inlägg
  • 0

Grymt. Gör gärna det. Prata precis med Tele2 om att jag inte får in Nokia Messaging som ja fick förut i min mail på mobilen. Jag har en N86 och jag beskrev hur vissa löst det med att tex ta ett telia simkort och dragit ner kontona och sen bytt till sitt tele2kort. Han skulle skicka ett nytt simkort så får vi se om det hjälper..

Postad 11 October 2010 - 14:29

Chercherlavague
  • Chercherlavague
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0

Hej, nu ringde Nokia supporten upp mig och felet beror helt enkelt på för hög belastning på servrarna. Man jobbar för högtryck för att lösa problemet, eftersom mailfunktionen är såpass viktig. Det har enligt honom ingenting att göra med vilken operatör man använder. Bara att vänta och se alltså.

Postad 11 October 2010 - 14:35

Chercherlavague
  • Chercherlavague
  • Wannabe

• 33 inlägg
  • 0

Hej, nu ringde Nokia supporten upp mig och felet beror helt enkelt på för hög belastning på servrarna. Man jobbar för högtryck för att lösa problemet, eftersom mailfunktionen är såpass viktig. Det har enligt honom ingenting att göra med vilken operatör man använder. Bara att vänta och se alltså.

Sen kanske det ändå beror på vilken kapacitet den egna operatörens servrar har?! Men det är egna spekulationer!

Postad 11 October 2010 - 15:32

Unregistered35091
  • Unregistered35091
  • Forumräv

• 715 inlägg
  • 0

Låter konstigt, jag har inte haft några problem med att synka mot Nokias servrar. Är det någon med Telia som inte fått det att funka?
Ni med problem har väl sett inlägget tidigare i tråden om att manuellt fixa ett konto på email.nokia.com?

Postad 11 October 2010 - 15:56

jullan27
  • jullan27
  • Amatör

• 79 inlägg
  • 0

Finns på ovistore/symbiantalk.net..

Har ´kollat där men hittar inte.

Postad 11 October 2010 - 16:07

i8910user
  • i8910user
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0

Jag skickar, länk I pm

Postad 11 October 2010 - 16:07

Zetor
  • Zetor
  • Användare

• 165 inlägg
  • 0

Till Symbian^3 finns fortfarande bara Lite. Men fulla versionen är snart på kommande...

" The Symbian^3 version, initially compatible with the Nokia N8, could come as soon as next week, while the Android version of the full game is a few weeks away."

Edit: jag tar också gärna länken om fulla versionen faktiskt finns till ^3. På Ovi store finns den inte..

Redigerat av Zetor, 11 October 2010 - 16:13.

Postad 11 October 2010 - 16:42

i8910user
  • i8910user
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0

Till Symbian^3 finns fortfarande bara Lite. Men fulla versionen är snart på kommande...

" The Symbian^3 version, initially compatible with the Nokia N8, could come as soon as next week, while the Android version of the full game is a few weeks away."

Edit: jag tar också gärna länken om fulla versionen faktiskt finns till ^3. På Ovi store finns den inte..

Finns inte hela men en hel del andra spel :)

Postad 11 October 2010 - 16:56

jullan27
  • jullan27
  • Amatör

• 79 inlägg
  • 0

Finns inte hela men en hel del andra spel :)

Har kollat spelen, men ungarna (&jag) gillar fåglarna bäst! Får väl hålla till godo och vänta på fullversionen. :blink:

Postad 11 October 2010 - 16:58

i8910user
  • i8910user
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0

Har kollat spelen, men ungarna (&jag) gillar fåglarna bäst! Får väl hålla till godo och vänta på fullversionen. :)

Hehe väntar nämligen med på samma spel, kommer väl snart får man hoppas:)

Postad 11 October 2010 - 17:33

keflatbn
  • keflatbn
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Någon som vet om en 12v laddare till N8?

Postad 11 October 2010 - 19:09

SL2
  • SL2
  • Forumräv

• 540 inlägg
  • 0

Nu kan man lägga till Total Recall och Ultimate Voice Recorder till programmen som inte funkar som de ska. Samtal spelas in men den irriterande peepen är kvar (eller rättare tillbaka). Ytterligare S60v5 program som måste uppdateras.

Vad menar du med att de inte funkar som de ska? Enligt beskrivningen är det precis så det ska funka, oavsett om man gillar det eller inte. Det är iaf inte nåt med enbart N8 att göra.

You may hear a beep when recording using the following devices (the caller will not hear a beep):
E52, E55, E72, 5530 xpress, 6710 Navigator, 6720 Classic, 6730, N97, N97 mini, X6

Postad 11 October 2010 - 19:18

Kemi
  • Kemi
  • Lärjunge

• 310 inlägg
  • 0

Någon som vet om en 12v laddare till N8?

Nokias vanliga 2mm och USB billaddare funkar. Annar

Postad 11 October 2010 - 19:31

daniel.l
  • daniel.l
  • Forumräv

• 558 inlägg
  • 0

CPU:n på N95 är på 330 MHz medans N8 är 680 MHz. GPU:n på N95 är PowerVR mbx som är betydligt mindre kraftfull än N8:ans GPU. Benchmarks visar att den kan mäta sig med de bästa så det kommer inte att bli nåt problem.

Man tackar för länken, ser intressant ut.
Noterar att Galaxy S är snäppet hetare så det är väl bara att invänta och se.
Problemet är dock även att den här emulatorn lär ta sig ett tag innan den kommer ut. Köper jag en mobil vill jag helst börja nyttja funktionerna direkt. Är det så att det kommer dröja någon månad kommer jag ha svårt att vänta och kanske slår till på en av de andra mobiler som redan finns på marknaden.

Postad 11 October 2010 - 20:46

Das Zie
  • Das Zie
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0
Önskar fler rapporter från er som fått den. Är det något att rekomendera?

Fungerar alarmet (väckarklockan) även om enheten är avstängd?

Redigerat av Das Zie, 11 October 2010 - 20:47.

Postad 11 October 2010 - 21:01

Unregistered35091
  • Unregistered35091
  • Forumräv

• 715 inlägg
  • 0

Självklart

Postad 11 October 2010 - 21:03

Serenity
  • Serenity
  • Lärjunge

• 441 inlägg
  • 0

Videokamera fungerar perfekt. Inget brus från mikrofonen och som jag såg det så är kvalitén bra.
Har inte provat kameran så mycket, men det sägs ju vara en utmärkande kvalité.
GPS fungerar ganska bra, och med tanke på att det är gratis...

Tja, det är ju i princip de 3 saker du skulle vilja skaffa just den här telefonen för.

Som en smartphone fungerar den fint också. Det som krånglar mest är epost.

Postad 11 October 2010 - 21:30

Matsedal
  • Matsedal
  • Användare

• 134 inlägg
  • 0
Är det en "inbyggd gps" eller fungerar den endast med hjälp av internet från operatören eller wifi?

Postad 11 October 2010 - 21:35

Unregistered31511
  • Unregistered31511
  • Forumräv

• 941 inlägg
  • 0

" The N8 also has the most powerful GPU of any phone out in the market today and teh GPU actually does most of the heavy grunt work on the N8. Just look at ifixit’s teardown that confirms it has the Broadcom BCM2727 GPU with dedicated 3D Graphics."

En kommentar till denna genomgången: http://www.slashgear...eview-10106887/

Postad 11 October 2010 - 21:41

Das Zie
  • Das Zie
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0
Låter fint att gps:en fungerar bra. Samt att väckar klockan fungerar trots att enheten är avstängd (Android gör inte det). Hoppas då bara att webläsaren som Nokia ska släppa är fullgod.

Postad 11 October 2010 - 22:11

Zetor
  • Zetor
  • Användare

• 165 inlägg
  • 0

Har haft N8 i en vecka nu. Var lite tveksam efter ett par dagar, men den blir ju bara bättre ju mer man lär sig och använda den! Har säkert att göra med att Symbian inte är det lättaste OS och tar lite tid att komma in i det.

Idag på väg hem från jobbet streamade Spotify musik till mobilen, som sände det vidare över FM-transmittern till bilradion, samtidigt som navigatorn visade vägen. Fungerade perfekt!

Kameran/videokameran är verkligen bra. Tror min Ixus föblir oanvänd framöver.

Har ännu inte provat hdmi out eller USB. Men vad jag läst så ska det ju gå att spela upp filmer från en yttre hårdskivan via N8 direkt till TV. Ska prova på det till nästa.

Hade inga problem att synkka Gmail och google kalendern. De synkkar automatiskt var 15 minute.

Så tillsvidare mycket nöjd. Ett bra val för en teknikfreak.

Postad 11 October 2010 - 22:16

Das Zie
  • Das Zie
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0

Har haft N8 i en vecka nu. Var lite tveksam efter ett par dagar, men den blir ju bara bättre ju mer man lär sig och använda den! Har säkert att göra med att Symbian inte är det lättaste OS och tar lite tid att komma in i det.

Idag på väg hem från jobbet streamade Spotify musik till mobilen, som sände det vidare över FM-transmittern till bilradion, samtidigt som navigatorn visade vägen. Fungerade perfekt!

Kameran/videokameran är verkligen bra. Tror min Ixus föblir oanvänd framöver.

Har ännu inte provat hdmi out eller USB. Men vad jag läst så ska det ju gå att spela upp filmer från en yttre hårdskivan via N8 direkt till TV. Ska prova på det till nästa.

Hade inga problem att synkka Gmail och google kalendern. De synkkar automatiskt var 15 minute.

Så tillsvidare mycket nöjd. Ett bra val för en teknikfreak.

Vad har du för hållare till bilen när du använder den som gps?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.