Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

iPhone 4S

1754 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: iPhone 4S (323 medlem(mar) har röstat)

Vad tycker du om den nya iPhone 4S?

1. Riktigt bra - Ett givet köp! (81 röster [25.08%] - Visa)

Procent av omröstning: 25.08%

2. Bra - Blir kanske ett köp! (48 röster [14.86%] - Visa)

Procent av omröstning: 14.86%

3. Bra - Men jag är nöjd med min nuvarande iPhone, inget köp. (44 röster [13.62%] - Visa)

Procent av omröstning: 13.62%

4. Inget märkvärdigt. (46 röster [14.24%] - Visa)

Procent av omröstning: 14.24%

5. Besviken. (71 röster [21.98%] - Visa)

Procent av omröstning: 21.98%

6. Sämst! (33 röster [10.22%] - Visa)

Procent av omröstning: 10.22%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 27 October 2011 - 08:15

lifter
  • lifter
  • Veteran

• 1542 inlägg
  • 0
Jag beställde min från Telenor klockan 5 på morgonen dagen då de släppte förhandsbeställningarna, där stod det att om man beställde innan den 25e skulle man få den imorgon (fredag 28e). Jag tar det med en nypa salt, men jag ringde deras kundtjänst igår då sa de att det troligtvis kommer att bli så, eller att den kommer en vecka senare. Men kundtjänster brukar ju säga det man vill höra. Vi får se imorgon helt enkelt. Kan inte låta bli att hoppas dock.

Postad 27 October 2011 - 08:34

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

• 22892 inlägg
  • 0

3-5 arbetsdagar från 28/10 har jag blivit lovad av Telia

:wacko:
skickar dom den inte imorgon (för ankomst tidigt nästa vecka)?

arrgh, kommer bli gnäll...*förbereder öronlappar på*

Postad 27 October 2011 - 08:41

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Fattas bara att de levererar min på onsdag just den dagen då jag är på utbildning och inte kan ta emot den på jobbet ;)

Snackade nyss med supporten. Det ska tydligen inte vara några problem om ngn annan tar emot paketet.

Redigerat av Unregistereddc471864, 27 October 2011 - 10:17.

Postad 27 October 2011 - 08:50

Mathzon
  • Mathzon
  • Lärjunge

• 487 inlägg
  • 0
Ganska tråkigt att det inte har blivit så mkt snack om själva luren i tråden utan mest om leveranser.
Varför inte göra som dom gjorde sist när en iphone släpptes, skapa en separat tråd.

https://www.minhembi...howtopic=264764

Postad 27 October 2011 - 09:52

Unregistereddea86124
  • Unregistereddea86124
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0

Ganska tråkigt att det inte har blivit så mkt snack om själva luren i tråden utan mest om leveranser.
Varför inte göra som dom gjorde sist när en iphone släpptes, skapa en separat tråd.

Äh, det är bara några dagar till sedan kommer leveranssnacket lägga sig.

Åter igen snack om leverans... Jag pratade med Tre i söndags vid 1-tiden. Igår när jag loggade in på "mitt tre" så står det att jag har iphone 4s, även IMEI nummer finns med. Är det någon som kan bekräfta att detta betyder att man fick med första vågen? Någon mer som sätt samma sak och kanske hört av sig till kundtjänst?

Postad 27 October 2011 - 09:56

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0

Tveksamt. Med tanke på att vissa har fått leveransdatum så sent som i mitten av november kan nog snacket fortgå länge.

Jag kan ta på mig ansvaret och skapa en sådan tråd. Det enda jag då behöver hjälp med är att försöka få alla som skriver om sina leveranser att skriva där istället. Håller med dig om att det är lite tråkigt att tråden som ska handla om mobilen handlar om allas leveranser istället, även om jag själv gjorde det.

Postad 27 October 2011 - 10:22

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

• 1298 inlägg
  • 0

Åter igen snack om leverans... Jag pratade med Tre i söndags vid 1-tiden. Igår när jag loggade in på "mitt tre" så står det att jag har iphone 4s, även IMEI nummer finns med. Är det någon som kan bekräfta att detta betyder att man fick med första vågen? Någon mer som sätt samma sak och kanske hört av sig till kundtjänst?

Är du ny kund eller förlängde du?

Jag förlängde, hittar ingen sånn info på "Mitt Tre"

Postad 27 October 2011 - 10:36

InzZzomnia84
  • InzZzomnia84
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0
Tyvärr har det blivit en tråd om leverans ja, men tycker ändå leverans av iPhone 4S är relevant för tråden...

Hur som helst läste jag i tidigare inlägg att enligt Halebop skickas telefonen först nästa vecka.
Jag måste varit en bland dom första som beställt genom dom, för jag har nu ordern "levererad" enligt länken jag fick i orderbekr-mailet.
Har även ett spårnings-ID mot postpaketet att följa via postens hemsida :wub:
LYCKA!!
Nu hoppas jag att gudarna där uppe ler mot mig och ser till att jag får min telefon imorgon!

Postad 27 October 2011 - 10:53

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Suck. Inte fått någonting av Telia, och det är fredag imorgon. Fuck them.

Postad 27 October 2011 - 10:59

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1590 inlägg
  • 0
fortfarande ingen ändring av min leveransstatus trots att Telias kundtjänst lovat att den ska levereras den 28 oktober (beräknad leverans)

2 saker har hänt som gör att jag tror att något kan vara på gång och de bara är dåliga på att uppdatera status
1. Jag har fått länk att aktivera spotify
2. Jag har "ingen service" på min ipad som har ett tvillingkort för det abbonemang jag ska ha på den nya telefonen.
MEN det är saker som är relaterade till mitt nya abbonemang med nya telefonen och jag har för mig de skickas separat eller?

det verkar som att de som beställt via Halebop får bättre information vilket är lite konstigt då det inte är ett företag som satsar på kundservice

Redigerat av Christopher_A, 27 October 2011 - 11:01.

Postad 27 October 2011 - 11:02

Unregisteredc5f361c8
  • Unregisteredc5f361c8
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
Jag fick SMS av Tre igår att jag har ett paket på väg.

Kollar jag min sida på Tre så står det att jag har en iPhone 4S 32Gb. Så jag antar det är en sån i paketet.

//ds

Postad 27 October 2011 - 11:12

Unregistereddea86124
  • Unregistereddea86124
  • Amatör

• 97 inlägg
  • 0

Är du ny kund eller förlängde du?

Jag förlängde, hittar ingen sånn info på "Mitt Tre"

Förlängde. Är kund sedan 4 år tillbaka.

Postad 27 October 2011 - 11:33

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0
Jag är arg. Var alldeles nyss i kontakt med Telias support för att det i mitt bekräftelsemejl står att jag ska få den imorgon, samt att det stod samma sak på hemsidan när jag beställde. För i ****, jag beställde den i lördags kväll. Dryg timme efter att de släppte möjligheten.

Men det enda hon jag pratade med kunde säga var att alla beställningar var placerade i en kö (no shit) och att jag skulle få mitt sms med ordernummer tids nog. Låter väldigt lovande... jävla rövhattar.

Postad 27 October 2011 - 11:49

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1567 inlägg
  • 0
Har precis haft ett samtal med Telenor kundtjänst. Som jag förstod det så skickas telefonerna ut till de som förbeställt imorgon fredag. Försökte läsa mellan raderna och det lät som de ännu inte fått några telefoner från Apple. De sa typ "om allt går som planerat så får Vi (läs Telenor) telefonerna imorgon och skickar ut de direkt". Så räknar inte med någon leverans under morgondagen för min del då postgången måste få ta sin tid.

Postad 27 October 2011 - 12:22

Bulldog76
  • Bulldog76
  • Veteran

• 1524 inlägg
  • 0
Hej.
Hur lätt/svårt är det att ta bort operatörslåset på en Iphone 4 och 4s? Jag har en 4 som är några månader gammal som ligger på tele2. Vi funderar på att köpa en 4s till min fru, men att jag tar hennes telefon, hon har idag tre och om vi då förlänger hennes abonnemang blir det ju så att vi int ekan byta telefoner med varandra. googlat lite , men hittar inte så mycket info i alla fall inte gällande upplåsning och iOS5.

Postad 27 October 2011 - 12:33

danne_silver
  • danne_silver
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0
Beställde en vit 16gb på telias hemsida imorse.
Stod efter jag bekräftat köpet att beräknad lev. dag är 31/10.

Har inte fått någon bekräftelse via mail.

Redigerat av danne_silver, 27 October 2011 - 12:38.

Postad 27 October 2011 - 12:41

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Hej.
Hur lätt/svårt är det att ta bort operatörslåset på en Iphone 4 och 4s? Jag har en 4 som är några månader gammal som ligger på tele2. Vi funderar på att köpa en 4s till min fru, men att jag tar hennes telefon, hon har idag tre och om vi då förlänger hennes abonnemang blir det ju så att vi int ekan byta telefoner med varandra. googlat lite , men hittar inte så mycket info i alla fall inte gällande upplåsning och iOS5.

Beror på vad det är för modemfirmware och IOS version.

Postad 27 October 2011 - 13:52

Christopher_A
  • Christopher_A
  • Veteran

• 1590 inlägg
  • 0
har fått SMS om att min telefon skickats nu. Med kollinummer och allt

64 gb svart från Telia

Redigerat av Christopher_A, 27 October 2011 - 14:03.

Postad 27 October 2011 - 13:54

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1567 inlägg
  • 0

*gilla* :)

Postad 27 October 2011 - 14:08

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0
Jag antar att ni som gärna (läs absolut) vill ha den innan helgen för att leka med inte har haft en iphone innan?
För så mycket mer praktiskt (förutom att tjabba lite med siri) att leka med finns väl inte i 4s jämfört med 3gs och 4an.

Postad 27 October 2011 - 14:18

kafferast
  • kafferast
  • Lärjunge

• 292 inlägg
  • 0

Jag antar att ni som gärna (läs absolut) vill ha den innan helgen för att leka med inte har haft en iphone innan?
För så mycket mer praktiskt (förutom att tjabba lite med siri) att leka med finns väl inte i 4s jämfört med 3gs och 4an.

Det är lite som att säga att bara för att du redan har barn så behöver du inte vara så förväntasfull och uppspelt att din tredje graviditet går mot sitt slut... ;)

Jag sitter med en 4:a och även om jag vet att lite är nytt så vill jag ju självklart ha den NU!!!!!!

Postad 27 October 2011 - 14:39

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0

Det är lite som att säga att bara för att du redan har barn så behöver du inte vara så förväntasfull och uppspelt att din tredje graviditet går mot sitt slut... ;)

Jag sitter med en 4:a och även om jag vet att lite är nytt så vill jag ju självklart ha den NU!!!!!!

Absolut så vill man ju alltid ha leksakerna igår men det var menat som en allvarlig fråga, sitter man med en 4a idag så kommer man ju bara märka extremt små skillnader bara.
Jämförelsen med barn haltade förövrigt på alla möjliga sätt.

Postad 27 October 2011 - 14:41

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0

64 gb svart från Telia

Verkar som att jag får vänta på min då...

Postad 27 October 2011 - 14:46

trifix
  • trifix
  • Lärjunge

• 309 inlägg
  • 0
Jag snackade precis med Tre och hon på kundtjänst medgav efter många om och men att telefonen är skickad idag. Dom verkar inte få ge ut informationen att dom skickas idag...stöldrisk?

Jag fick dra i alla trådar jag kunde att folk fått kollinummer osv innan jag fick infon om att den blivit skickad!

Postad 27 October 2011 - 14:51

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

Sitter på 3GS. Jag kan vänta några veckor till. Borde få den nästa vecka dock.
Har fullt upp med att leka med ipaden ändå ;)

Postad 27 October 2011 - 15:33

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1567 inlägg
  • 0
Det som är gemensamt för flertal på detta forum är ju teknikintresset. Där är nyhetens behag viktigt. Sen skall man omsätta det till realiteten och vardagen så kanske det inte är så mycket "nyheter" i iPhone 4S jämfört med min 3GS.

Men jag går igång på nya teknikprylar. Det tänker jag inte sticka under stol med. Jag hoppades att få min imorgon men gråter inte blod om så inte händer.

Postad 27 October 2011 - 15:35

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

• 1766 inlägg
  • 0
Woho! Enligt Halebop har min Iphone 4s levererats idag. Har fått kollinummer och allt. :) Det kommer bli en nervös väntan under morgondagen vill jag lova...

Postad 27 October 2011 - 17:01

Bulldog76
  • Bulldog76
  • Veteran

• 1524 inlägg
  • 0

Beror på vad det är för modemfirmware och IOS version.

Låter avancerat, har man otur har man inte rätt modemfirmware...

Postad 27 October 2011 - 17:06

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
även jag har fått ett mail från halebop nu om att min telefon är levererad,, kollinummer fanns med men gav inget resultat när man sökte på postens hemsida.

konstigt att damen på kundservice sa till mig igår att dom inte hade fått telefonerna än och att som skulle skicka i nästa vecka.

jag hoppas verkligen att ajg får min i morgon men om majg ska va ärlig tror jag inte det.
men är mitt kollinummer sökbar i morgon oxch ser att telefonen ligger någonstans i sverige och ska ligga där tills på måndag så åker jag och hämtar den, oavsett var det än är :)

har nu pratat med posten. anledningen till att paketet inte är sökbart än är att dom inte har fått in det.
hon sa att många företag skickar ut sådanna leveransbekräftelser innan dom lämnar in dom på posten.

ganska dåligt tycker jag.
hon sa att det var möjligt att dom lämnar in paketen senare idag, eller i morgon och då lär man ju inte få se paketet i morgon.

hon sa även att detta var ett värdepaket som INTE gick att hämta ut innan man har fått ett pappersavi av halebop, så tydligen måste man vänta på det också.

Redigerat av andreassofus, 27 October 2011 - 17:22.

Postad 27 October 2011 - 17:21

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

• 1298 inlägg
  • 0
Ringde Tre runt lunch och frågade om jag skulle få min telefon imorgon. Svaret blev nej! Jag får den tidigast nästa vecka sa hon.
Runt 17 fick jag ett mess av Tre, nåt i stil med att mitt abonnemang är nu förlängt. Så jag ringde för att kolla det. Samtidigt frågade jag även denna gång om jag skulle få min telefon imorgon.
Ja svarade killen, alla som har förhandsbokat kommer att få sina telefoner imorgon sa han.
Fick även mitt kolli-id, så nu är den på G. :)

Postad 27 October 2011 - 18:45

NickoM
  • NickoM
  • Användare

• 158 inlägg
  • 0
Har fått ett SMS med infon att jag kan hämta min i teliabutiken tidigast imorgon kl 10 och senast på lördag kl 17. :) Ropar inte hej än men det ser lovande ut.

Postad 27 October 2011 - 19:11

Unregistered6ba9b128
  • Unregistered6ba9b128
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Hej Minhembio!
Jag funderar på att köpa en Iphone 4S men undrar om det går att köpa den från Tele2 med Kompis Surf, men endast binda sig i 12 eller 18 månader? I så fall vad kostar det?

Postad 27 October 2011 - 19:18

Fashy
  • Fashy
  • Wannabe

• 35 inlägg
  • 0
Måste säga att det ser ju sjukt lovande ut för 3 att de levererar imorgon :) Fick sms vid 15 att den var skickad, tyvärr inget kolli-id ännu men håller mig till imorgon och ser vad som händer, väl inne på "mitt 3" är telefonen uppdaterad till en 4s med imei nr och dylikt !!! :D

Postad 27 October 2011 - 19:27

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1567 inlägg
  • 0

Hej Minhembio!
Jag funderar på att köpa en Iphone 4S men undrar om det går att köpa den från Tele2 med Kompis Surf, men endast binda sig i 12 eller 18 månader? I så fall vad kostar det?

Tror du får bättre svar om du ställer dina frågor till Tele2: http://www.tele2.se/...ntakta-oss.html

Redigerat av Whopper, 27 October 2011 - 19:28.

Postad 27 October 2011 - 20:08

Unregistered6ba9b128
  • Unregistered6ba9b128
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0

Tror du får bättre svar om du ställer dina frågor till Tele2: http://www.tele2.se/...ntakta-oss.html

Okej, tack så mycket :)

Postad 27 October 2011 - 20:11

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1892 inlägg
  • 0
Till min förvåning så har nästan hela kungsgatan i stockholm nattöppet idag, Tele2, Tre, Telenor, Phonehouse, Dialect osv.. har alla öppet för lanseirngen av 4s klockan 00:01. Vet inte om Telia också kör.. de har inte nämnt något men lär väl kanske haka på så att resten av operatörerna på den gatan inte snor deras kunder.

Det här kan ju vara en grej som Apple planerat upp, leveranser som dyker upp nästa vecka och inte imorrn osv. Man vill skapa en hype med folk som köar i natt för att få telefonen innan helgen.

Värt att nämna är väl att de olika butikerna erbjuder olika premier för de som står bland de första i kön.. telenor erbjuder 1000kr att handla tillbehör för, för de 200 första, dialect ger ut hörlurar för de 50 första osv.

Redigerat av Unregistered1232, 27 October 2011 - 20:13.

Postad 27 October 2011 - 20:46

Slater
  • Slater
  • Lärjunge

• 439 inlägg
  • 0
Yey, fick kollinr nu av 3. Var orolig eftersom jag inte fått bekräftelse och att de lyckades slarva bort min beställning som jag gjorde i lördags. Fick lägga en ny när de ringde och frågade mig om jag skulle köpa en eftersom jag hade gjort intresseanmälan. Känner mig lugnare nu. Verkar ju som att man får en micro usb kabel med också. Perfekt eftersom jag behöver en sådan för att jailbrakea min Apple TV 2. :)

Postad 27 October 2011 - 21:22

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1567 inlägg
  • 0

Till min förvåning så har nästan hela kungsgatan i stockholm nattöppet idag, Tele2, Tre, Telenor, Phonehouse, Dialect osv.. har alla öppet för lanseirngen av 4s klockan 00:01. Vet inte om Telia också kör.. de har inte nämnt något men lär väl kanske haka på så att resten av operatörerna på den gatan inte snor deras kunder.

Det här kan ju vara en grej som Apple planerat upp, leveranser som dyker upp nästa vecka och inte imorrn osv. Man vill skapa en hype med folk som köar i natt för att få telefonen innan helgen.

Värt att nämna är väl att de olika butikerna erbjuder olika premier för de som står bland de första i kön.. telenor erbjuder 1000kr att handla tillbehör för, för de 200 första, dialect ger ut hörlurar för de 50 första osv.

Är rätt säker på att Apple inte är inne och petar i vilka öppettider butikerna på kungsgatan skall ha. Detta är bolagen själva som försöker profilera på hypen, när sen en gör det så vill inte nästa vara sämre utan hoppar också på med extraöppet.

Postad 27 October 2011 - 21:45

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1892 inlägg
  • 0

Är rätt säker på att Apple inte är inne och petar i vilka öppettider butikerna på kungsgatan skall ha. Detta är bolagen själva som försöker profilera på hypen, när sen en gör det så vill inte nästa vara sämre utan hoppar också på med extraöppet.

Nu gällde detta i de flesta storstäder och inte bara kungsgatan men jag kan nog tänka mig att Apple går in med olika marknadsförings erbjudanden, t.ex om man säljer ett visst antal enheter under den första dagen så får man rabatterat pris eller extra bonus osv. De kan givetvis inte styra butikernas öppetider men de kan locka med erbjudanden. Något som förekommer dagligen annars i el varuhusen där säljarna får en resa eller en present om de lyckas sälja ex antal tv från sony t.ex (sony erbjuder bonusen inte butiken).

Redigerat av Unregistered1232, 27 October 2011 - 21:46.

Postad 27 October 2011 - 22:23

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
.

Redigerat av andreassofus, 27 October 2011 - 23:42.

Postad 28 October 2011 - 00:11

Bino
  • Bino
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0
Var inne på Telias event i Malmö. Kom precis hem med en 4S :)

Postad 28 October 2011 - 00:39

echotuva
  • echotuva
  • Lärjunge

• 287 inlägg
  • 0
Grattis!

Har precis sett att jag fått leveransbesked från Tre. Verkar redan ligga leveransklar hos postombudet. Bara posten lyckas leverera avin i morgon så har jag min till helgen...

Postad 28 October 2011 - 06:08

ojva
  • ojva
  • Lärjunge

• 370 inlägg
  • 0
Har du kollinumret så behöver du ingen avi. Bara att ta med kollinumret, läsa upp det och legitimera dig så får du den lilla lådan :)

Postad 28 October 2011 - 07:46

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
JAAA! min telefon finns redan på mitt utlämningsstället :D

hoppas dt nu är så att man kan hämta ut den utan avi:n

Postad 28 October 2011 - 08:10

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

JAAA! min telefon finns redan på mitt utlämningsstället :D

hoppas dt nu är så att man kan hämta ut den utan avi:n

Har du bara kollinummer så ska det gå bra. Annars är det inte säkert det går, jag har i o f s lyckats hämta ut paket genom att enbart visa leg.

Postad 28 October 2011 - 08:14

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
bra,, annars så könner jag dom flesta väldigt väl som jobbar där så det kanske skulle lösa sig ändå.

men nu såg jag att paketet inte alls hade kommit,, utan det stod att det hade kommit till postkontoret 2,5 mil bort och att det var skickat till utlämninsstället, men dom på utlämningsstället (coop) sa att dom inte fick sina paket förrän 14-15.00

underar hur det kan ta så många timmar att köpa 2,5 mil :o

Postad 28 October 2011 - 08:31

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

bra,, annars så könner jag dom flesta väldigt väl som jobbar där så det kanske skulle lösa sig ändå.

men nu såg jag att paketet inte alls hade kommit,, utan det stod att det hade kommit till postkontoret 2,5 mil bort och att det var skickat till utlämninsstället, men dom på utlämningsstället (coop) sa att dom inte fick sina paket förrän 14-15.00

underar hur det kan ta så många timmar att köpa 2,5 mil :o

Dom kör ju antagligen på fasta tider. Du vet att det finns säkert fler paket än ditt att köra. ;)

Postad 28 October 2011 - 08:33

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Dom kör ju antagligen på fasta tider. Du vet att det finns säkert fler paket än ditt att köra. ;)

.
hehe f-n också .

men idag skulle jag gärna betala dom för en extra tur enbart för mig :P

Postad 28 October 2011 - 08:44

MalcomX
  • MalcomX
  • Veteran

• 1711 inlägg
  • 0
andreassofus

Stila dig !

Jobba av dagen, ;)

Redigerat av MalcomX, 28 October 2011 - 08:44.

Postad 28 October 2011 - 08:45

alexander_e_b
  • alexander_e_b
  • Beroende

• 1006 inlägg
  • 0
Dåligt med telefoner till oss som INTE vill ha dem låsta... ;)

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.