Battlefield 4 [PS4]
4672 svar till detta ämne
Postad 30 December 2013 - 15:31
OWC
-
OWC
-
Beroende
-
-
1059 inlägg
Har för mig att jag har hört det i någon video, men det kan ju vara fel information jag fått då. Dom kanske har patchat den dessutom, men man ska även bara kunna ressa typ 3st åt gången? Har inte spelat medic på ett tag, så har inte provat själv sista tiden.
Okej, jag trodde du menade att det var någon funktion som gjorde att den helt random inte fungerade ibland, det hade varit stört.  Ja, man kan återuppliva max tre personer i snabb följd innan den måste laddas upp igen.
Postad 30 December 2013 - 16:07
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
Tycker att reviven är ganska bra som den är nu. Skulle kunnas göras så det går lite snabbare att reviva!
Men det är ganska skönt att slippa som det var i BF3 då man kunde bli revivad nästan hur många gånger som helst.
Alltså missförstå mig rätt nu jag menar dessa boosters då!
Nu kan man även stå en bit ifrån vilket är bra.
Jag Empa och stabbe körde för en liten stund sen och då låste jag äntligen upp en ny bössa i recon kittet.
Som jag har brottats med RFB:n kommer inte alls överens med dom DMR vapnen.
Prövade även att köra med den PLD(Portable Laser Designator) Va ganska kul och man får även endel poäng när man använder den.
Plus att man gör en massa piloter och pansarvagns förare arga.
Postad 30 December 2013 - 16:14
Unregistered9a177c31
-
Unregistered9a177c31
-
Veteran
-
-
1716 inlägg
Lirade lite igår de var väl kul fast sitter folk i party också? Lirade under namnet derkflerk.
Yes, vi sitter oftast i ett party och svär tillsammans. Bara att hoppa in om du vill snacka lite skit.  Angående defibrillatorn så håller jag med om att den är svårare att använda i BF4 än i tidigare spel och dessutom är tiden man har på sig att återuppliva sina lagkamrater lite för kort i mitt tycke. Det är förvisso bra att fallna soldater inte kan återupplivas hejvilt hursomhelst på slagfältet, men det är ju också lite tråkigt om defibrillatorns svårighetsgrad bidrar till att färre nu kör med den och hjälper till att återuppliva sina lagkamrater. Jag tycker förresten att själva "revive-ikonen" över döda lagkamrater också är lite otydlig och svårare att se i BF4 än i tidigare spel. Därför resulterar det ibland med att jag missar att återuppliva mina lagkamrater. Jag Empa och stabbe körde för en liten stund sen och då låste jag äntligen upp en ny bössa i recon kittet. Som jag har brottats med RFB:n kommer inte alls överens med dom DMR vapnen.
Grattis!  Nej, DMR-vapnen har jag också svårt med.
Postad 30 December 2013 - 17:52
philippp
-
philippp
-
Lärjunge
-
-
481 inlägg
Någon som har problem att komma in på battlefield?
Postad 30 December 2013 - 18:02
solitarypredator
-
solitarypredator
-
Lärjunge
-
-
440 inlägg
Defibben var lysande i Bf3, nu är den bara trasig tycker jag.
Så sjukt störande när den inte funkar och när liken bara försbinner
Postad 30 December 2013 - 18:06
OWC
-
OWC
-
Beroende
-
-
1059 inlägg
Ja, ibland blir det konstigt, man springer fram för att återuppliva, och så fort man trycker på R2 så försvinner liket, för att komma tillbaka direkt när man har släppt knappen. Sen fortsätter det så en stund tills man ger upp. :/
Postad 30 December 2013 - 18:30
Satsvear
-
Satsvear
-
Mästare
-
-
3067 inlägg
Tycker ändå det låter ganska bra att de ändrat defen lite. En av de väldigt störande grejerna som hände mig i Bf3 tack vare defen var när jag knäppte en kille (numera kallad x) varav hans teammate (numera kallad y) livade upp han. Knäppte även y men då hade x hunnit till liv och hade var tvungen att ladda om, så medans jag drar fram pistolen livas y upp jag jag knäpper x. Striden fortsätter till jag tömt pistolen och en av dem knäpper mig och livar upp den andra...
Hoppas ni hängde med
Aja, blir nog ett nytt försök ikväll...
// Sat
Postad 30 December 2013 - 18:34
Unregistered055e1f21
-
Unregistered055e1f21
-
Lärjunge
-
-
451 inlägg
Nä nu jäklar ikväll blir det slakt så ser ni mig online så skicka en invite jag är festa sugen på att dö tillsammans
Postad 30 December 2013 - 18:45
walkiii
-
walkiii
-
Mästare
-
-
3023 inlägg
tycker det är bra att dom nerfade defibrillatorn. inget bra i bf3 när folk ressade om och om och om igen. visst, man fick mycket poäng, men det va jävligt störigt.
Postad 30 December 2013 - 18:47
novaland
-
novaland
-
Veteran
-
-
2004 inlägg
Är det någon som har lyckats få ACB90 upplåst ännu, eller är det en såndär calendar premium item? (Kniven)
Postad 30 December 2013 - 18:52
stabbe
-
stabbe
-
Veteran
-
-
1569 inlägg
Jag Empa och stabbe körde för en liten stund sen och då låste jag äntligen upp en ny bössa i recon kittet. Som jag har brottats med RFB:n kommer inte alls överens med dom DMR vapnen.
På Locker gjorde jag inget annat än att reviva och kasta medic-packs på dig och Empa, blir skapligt med poäng i sådana intensiva fighter
Postad 30 December 2013 - 18:56
Megaman1
-
Megaman1
-
Beroende
-
-
1193 inlägg
Funderar på detta, trots alla buggar. Tänkte passa på när nästa psn rea är. Är det nått att ha? Inte spelat online sen BF2. Bättre eller sämre?
Redigerat av Megaman1, 30 December 2013 - 18:57.
Postad 30 December 2013 - 19:08
OWC
-
OWC
-
Beroende
-
-
1059 inlägg
Är det någon som har lyckats få ACB90 upplåst ännu, eller är det en såndär calendar premium item?
(Kniven)
På PC fick jag den i ett s k "Veteran Battlepack", men det har jag inte fått på PS4, trots att jag borde ha veteran status på båda. Jag har sett fler som haft problem med detta.
Redigerat av OWC, 30 December 2013 - 19:08.
Postad 30 December 2013 - 19:13
novaland
-
novaland
-
Veteran
-
-
2004 inlägg
På PC fick jag den i ett s k "Veteran Battlepack", men det har jag inte fått på PS4, trots att jag borde ha veteran status på båda. Jag har sett fler som haft problem med detta.
Såg detta: http://bf4stats.com/...4_weapon_acb-90Verkar inte vara så många som har fått den på PS4:an...
Postad 30 December 2013 - 19:38
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
På Locker gjorde jag inget annat än att reviva och kasta medic-packs på dig och Empa, blir skapligt med poäng i sådana intensiva fighter 
Haha...Det enda jag gjorde var att kasta ammopack och skjuta med XM25:an. Fick ganska många kills med den! Operation Locker banan är nästan värre än Metro!
Postad 30 December 2013 - 23:09
novaland
-
novaland
-
Veteran
-
-
2004 inlägg
Såg den här idag:
Redigerat av novaland, 30 December 2013 - 23:11.
Postad 31 December 2013 - 00:00
Garrett
-
Garrett
-
Mega-Guru
-
-
7007 inlägg
Du gick väl till över gränsen till wow världen?! 😜
Ett easter? Vart hittade du den??
Redigerat av Garrett, 31 December 2013 - 00:01.
Postad 31 December 2013 - 02:27
Unregistered9a177c31
-
Unregistered9a177c31
-
Veteran
-
-
1716 inlägg
Tack för kul spel under kvällen grabbs! Jag körde med micken avstängd under kvällen då jag har halsont och vill spara den röst jag har inför nyårskvällen. Nu blir det nog inte mer spelande under 2013 så vi syns nästa år.  Funderar på detta, trots alla buggar. Tänkte passa på när nästa psn rea är. Är det nått att ha? Inte spelat online sen BF2. Bättre eller sämre?
Bättre än BF2 så klart, men räkna med att det kan ta ett tag att "komma in" i spelet och lära sig kartor, vapen och kontroll.
Postad 31 December 2013 - 03:38
novaland
-
novaland
-
Veteran
-
-
2004 inlägg
Du gick väl till över gränsen till wow världen?! �� Ett easter? Vart hittade du den?? 
Dragon Pass, den va uppe på berget bredvid D i conquest... D är den sajt som har bomb-raid-kontrollrummet på den kartan... Man spawnade upp på berget med en spawn beacon och sedan "klättrar" man upp resten.. går väl komma dit med helikopter också antar jag.
Redigerat av novaland, 31 December 2013 - 03:40.
Postad 31 December 2013 - 09:43
Satsvear
-
Satsvear
-
Mästare
-
-
3067 inlägg
Verkar som det äntligen släppte igår. Hade den tragiska känslan av att ge upp, men bestämde mig för att tillsammans med en Mackmyra Midvinter försöka ta upp kampen och dra på trissor. Min bästa match slutade 16-4 (och vinst såklart) som fotsoldat! Tror jag börjar förstå spelet bättre nu...
Är bara mic som fattas sedan kan detta bli riktigt roligt!
// Sat
Postad 31 December 2013 - 11:51
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
Verkar som det äntligen släppte igår. Hade den tragiska känslan av att ge upp, men bestämde mig för att tillsammans med en Mackmyra Midvinter försöka ta upp kampen och dra på trissor. Min bästa match slutade 16-4 (och vinst såklart) som fotsoldat! Tror jag börjar förstå spelet bättre nu...
Är bara mic som fattas sedan kan detta bli riktigt roligt!
// Sat
Bra att det släppte lite! Kan säga att jag gav upp igår efter en runda! Men det är klart det började inte så bra heller, när jag skulle starta BF så vart det nån bugg i spelet(se nedan) och jag kom ej längre än till startskärmen för hela bilden va svart. Jag var tvungen att radera spelet och installera om det. Första rundan så gick det väldigt bra 20-10 för att i nästa runda gå helt uruselt. Då tänkte jag bara att nu får det vara nog för idag då hade jag 3-13!! 
bf4 bugg.jpg 10.28K
5 Antal nerladdningar
Redigerat av Zerokelvin, 31 December 2013 - 11:53.
Postad 31 December 2013 - 13:13
Unregistered055e1f21
-
Unregistered055e1f21
-
Lärjunge
-
-
451 inlägg
Då var det slutspelat för iår.
Börjat tycka om hardcore Tdm riktigt trevligt.
Så önskar er alla gott nytt år!
Postad 31 December 2013 - 13:17
solitarypredator
-
solitarypredator
-
Lärjunge
-
-
440 inlägg
Såg den här idag:

Finns betydligt fler av dom där. https://www.youtube....be_gdata_player
Postad 31 December 2013 - 17:30
Unregistered9a177c31
-
Unregistered9a177c31
-
Veteran
-
-
1716 inlägg
Gott nytt år kära BF4-vänner! Vi syns på slagfältet 2014!
Postad 31 December 2013 - 17:49
Unregistered17f9fb0d
-
Unregistered17f9fb0d
-
Forumräv
-
-
844 inlägg
Gott nytt år kära BF4-vänner! Vi syns på slagfältet 2014! 
Tack detsamma! Nästa år går vi mot idel segrar, det känner jag på mig  Gott nytt och fridens liljor!
Postad 31 December 2013 - 17:56
solitarypredator
-
solitarypredator
-
Lärjunge
-
-
440 inlägg
Gott nytt år på er, glöm inte att spränga skit med era raketer och låtsas att det är c4a!
Postad 31 December 2013 - 18:01
Satsvear
-
Satsvear
-
Mästare
-
-
3067 inlägg
Gott nytt år alla, nästa år blir det headsetnså då jäklar!
// Sat
Postad 31 December 2013 - 18:45
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
Gott nytt år på er allihopa!
Syns nästa år!
Redigerat av Zerokelvin, 01 January 2014 - 10:45.
Postad 01 January 2014 - 10:40
Fahla
-
Fahla
-
Forumräv
-
-
986 inlägg
Nu vet jag inte om jag bara har haft tur med dom senaste spelen. Men jag upplever att det är fler som är villiga att följa order när man är gruppledare än i Bf3.
Riktigt kul när soldaterna gör som man beordrat och spelet höjs åtskilliga nivåer.
Eller är det MHB taggen som har börjat sprida skräck på fältet
Redigerat av Fahla, 01 January 2014 - 10:41.
Postad 01 January 2014 - 11:24
Satsvear
-
Satsvear
-
Mästare
-
-
3067 inlägg
Själv tycker jag nästan att det är tvärt om. Brukar imellanåt hänga på andra grupper eftersom jag tycker för många kör passiva snipers via tak osv....
// Sat
Postad 01 January 2014 - 11:47
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Vad spelar du på för servrar Novaland. Den du körde squaddeatmatch på igår var ju helt omöjlig.....;-) Jag drog 4 hagelsvärmar i ryggen på en snubbe som efter det bara vände sig om och knäppte mig med ett skott.
Det märks för övrigt väldigt tydligt när amerikanarna kommer in. Spelade efter tolvslaget igår fram till 2 och då var det one hot dead på allt. Då kämpar man för att gå plus/minus noll. Innan dess mot européer så går det hur bra som helst med kd på 3 eller fyra.
Postad 01 January 2014 - 15:42
novaland
-
novaland
-
Veteran
-
-
2004 inlägg
Vad spelar du på för servrar Novaland. Den du körde squaddeatmatch på igår var ju helt omöjlig.....;-) Jag drog 4 hagelsvärmar i ryggen på en snubbe som efter det bara vände sig om och knäppte mig med ett skott.
Det märks för övrigt väldigt tydligt när amerikanarna kommer in. Spelade efter tolvslaget igår fram till 2 och då var det one hot dead på allt. Då kämpar man för att gå plus/minus noll. Innan dess mot européer så går det hur bra som helst med kd på 3 eller fyra.
Jag hade samma känsla som du... det var bra jobbit att ta kål på folk ibland. Känns som vapnena skjuter blanka skott liksom. Det var min sambo som hade valt server, så skyll på henne
Postad 01 January 2014 - 15:58
Unregistered9a177c31
-
Unregistered9a177c31
-
Veteran
-
-
1716 inlägg
Ett tips är att bara välja europeiska servrar i serverbrowsern. Då slipper man oftast den värsta anstormningen av amerikaner under natten.
Postad 01 January 2014 - 16:34
walkiii
-
walkiii
-
Mästare
-
-
3023 inlägg
Är det någon som har riktig koll på vad denna "network smoothing factor" gör för något?
Såg nån YT film, då menade dom på att det va för att ställa om grafiken till det bättre eller sämre. mer än så sa dom inte.
Men när vi har suttit och spelat, så har vi väl kommit fram till något i stil med att om mätaren står på 0, så sänker man sin "ping" och så länge man har en bra uppkoppling så blir man inte lidande av några direkta grafikbuggar. ställer man mätaren på 100 däremot, så "gissar" servern vart spelare är på väg för att det ska se ut att flyta på bättre? Men då bör ju hitboxen bli lidande.
Nåt med grafiken och sin uppkoppling är det ju. Om man då har mätaren på 0 och sedan lägger sig med ett snipergevär och skjuter på långa avstånd, låt säga 800+m. Då är ju frågan, om det man ser i siktet stämmer överens med verkligheten eller om man får någon typ av grafikbugg då.
och tvärt om också, om man har mätaren på 100. Kommer grafiken då stämma bättre överens med siktet.
Men jag vet inte, det kanske inte har någon betydelse alls.
Edit: Hoppas jag va tillräckligt tydlig, så folk förstår vad jag menar.
Redigerat av walkiii, 01 January 2014 - 16:35.
Postad 01 January 2014 - 17:16
OWC
-
OWC
-
Beroende
-
-
1059 inlägg
"Network Smoothing Factor" avgör hur mycket data din maskin tar emot för att rita upp en så "välpolerad" bild som möjligt. Om du har den inställd högt så väntar spelet på att få så mycket data som möjligt för att rita upp en så "snygg" bild som möjligt, vilket leder till mjukare animationer osv, men hitboxar och sånt kanske inte stämmer. Ställer du in den lågt så tar spelet emot data från servern på kortare tid, vilket bör leda till en "sannare" bild på skärmen, men kan innebära "grafikbuggar" så som hackiga animationer osv.
Redigerat av OWC, 01 January 2014 - 17:18.
Postad 01 January 2014 - 17:29
walkiii
-
walkiii
-
Mästare
-
-
3023 inlägg
Tack så mycket OWC.
Men då bör det kanske inte ha nån inverkan om man ligger och snipar?
Anledningen till att jag undrar det är för att jag har märkt att grafiken inte är helt hundra på långa avstånd, gubbar speciellt kan ha liknande rubberband lagg. Men va ett tag sen jag låg och snipade på dom avstånden, så jag har inte själv provat om det har någon betydelse.
Postad 01 January 2014 - 18:07
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
Vad jag förstått så har det inte så mycket med grafik att göra! First, an explanation of network smoothing. In online multiplayer games, each player’s actions are delayed when the server receives them. This delay depends on the player’s ping to the server and any packet loss. Battlefield 4’s game engine compensates for these delays by way of “netcode” which estimates where players will be positioned and displays this predicted position. The network smoothing slider allows you to choose how much estimation is used for determining enemy positions (interpolation).
Här tycker jag dom förklarar det bra! http://bftips.com/20...-factor-in-bf4/Har man en bra(låg ping) uppkoppling skall man ha ett lågt värde på network smoothing och vise versa!
Postad 01 January 2014 - 18:13
solitarypredator
-
solitarypredator
-
Lärjunge
-
-
440 inlägg
Tack så mycket OWC.
Men då bör det kanske inte ha nån inverkan om man ligger och snipar?
Anledningen till att jag undrar det är för att jag har märkt att grafiken inte är helt hundra på långa avstånd, gubbar speciellt kan ha liknande rubberband lagg. Men va ett tag sen jag låg och snipade på dom avstånden, så jag har inte själv provat om det har någon betydelse.
Enligt mina tester under typ 100 timmar så är min satt på 20% men 100/100 lina
Postad 01 January 2014 - 18:16
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
Enligt mina tester under typ 100 timmar så är min satt på 20% men 100/100 lina
Samma här! Har min på 20%. Har inte riktigt lika bra lina iof. 100/50 lina!
Postad 01 January 2014 - 18:17
OWC
-
OWC
-
Beroende
-
-
1059 inlägg
Det har ju en del med grafik att göra iom att den gissar var fienden ska vara och sedan ritar upp det, så ju högre värde, desto mer gissar den och då finns det större marginaler för fel, vilket kan leda till att det du ser på skärmen inte stämmer med hitboxen.
Postad 01 January 2014 - 18:55
Satsvear
-
Satsvear
-
Mästare
-
-
3067 inlägg
Inte hört talas om detta tidigare. Är det något man ställer in i konsolen eller spelet? Hur ska man veta vad som är rätt då?
// Sat
Postad 01 January 2014 - 19:23
Zerokelvin
-
Zerokelvin
-
Beroende
-
-
1358 inlägg
Det har ju en del med grafik att göra iom att den gissar var fienden ska vara och sedan ritar upp det, så ju högre värde, desto mer gissar den och då finns det större marginaler för fel, vilket kan leda till att det du ser på skärmen inte stämmer med hitboxen.
Ja på så sätt har det fövisso med grafik att göra! De har du rätt i!  Ville bara påpeka att det man vill justera med denna funktion är själva nätverks "funktionen" för att få bättre latens mot servern! Menade inte att klanka ner på ditt inlägg just! Inte hört talas om detta tidigare. Är det något man ställer in i konsolen eller spelet? Hur ska man veta vad som är rätt då?
// Sat
Du justerar det i spelet! I options menyn. Lätt förklarat så är det så att ju bättre uppkoppling du har desto mindre procent behöver du ha. Tex har du 100/100 kan du säkert ha mellan 0-30. Har du däremot väldigt dålig uppkoppling så kan du behöva ha högre procent! Detta har även med pinget mot servern att göra. Samma gäller här, lägre ping lägre procent. Så det bästa är att testa dig fram!
Postad 01 January 2014 - 20:21
D-J
-
D-J
-
Forumräv
-
-
656 inlägg
Har kikat på den inställningen men lämnat den på 50, långdistansare som man är så ska jag prova sänka den till 20
Postad 01 January 2014 - 21:07
Megaman1
-
Megaman1
-
Beroende
-
-
1193 inlägg
Nån som har koll på om man kan köra med en Vägguttag --> USB som matning till Astro A50 istället för att koppla in den på framsidan på PS4an?
Och isf, hur mycket ström behöver den? Sett USB uttag på 1A och på 2.1A mm.
Har ju en till surfplattan bland annat..
Postad 01 January 2014 - 21:20
OWC
-
OWC
-
Beroende
-
-
1059 inlägg
Nån som har koll på om man kan köra med en Vägguttag --> USB som matning till Astro A50 istället för att koppla in den på framsidan på PS4an? Och isf, hur mycket ström behöver den? Sett USB uttag på 1A och på 2.1A mm. Har ju en till surfplattan bland annat..
Chatt-funktionen går genom USB-porten, så den måste vara inkopplad.
Postad 01 January 2014 - 23:23
Satsvear
-
Satsvear
-
Mästare
-
-
3067 inlägg
Efter en kväll med otroliga laggproblem provade jag för första gången Kampangen, var ju riktigt rolig tills skiten krascha och sparfilen blev tydligen korrupt!
Vid det laget funderade jag starkt på ge upp tills nästa pach kommit så kanske spelet funkade. Aja gav mig in på muli igen och en del laggproblem och andra kända grejer blev det sluten banan operation locker. Då jag tillhörde dem som gillade Metro i Bf3 såg jag fram emot den.
// Sat
Postad 02 January 2014 - 00:01
mBr
-
mBr
-
Mästare
-
-
3024 inlägg
Spela annat spel då, så slipper du bli missnöjd och skriva att du upplever alla kända problem med spelet.
Postad 02 January 2014 - 02:02
OWC
-
OWC
-
Beroende
-
-
1059 inlägg
Ja på så sätt har det fövisso med grafik att göra! De har du rätt i!  Ville bara påpeka att det man vill justera med denna funktion är själva nätverks "funktionen" för att få bättre latens mot servern! Menade inte att klanka ner på ditt inlägg just!
Givetvis är det så. Jag tog det inte som att du klankade ner på mitt inlägg.
Postad 02 January 2014 - 09:01
Satsvear
-
Satsvear
-
Mästare
-
-
3067 inlägg
Ja på så sätt har det fövisso med grafik att göra! De har du rätt i!  Ville bara påpeka att det man vill justera med denna funktion är själva nätverks "funktionen" för att få bättre latens mot servern! Menade inte att klanka ner på ditt inlägg just!
Du justerar det i spelet! I options menyn.
Lätt förklarat så är det så att ju bättre uppkoppling du har desto mindre procent behöver du ha. Tex har du 100/100 kan du säkert ha mellan 0-30. Har du däremot väldigt dålig uppkoppling så kan du behöva ha högre procent! Detta har även med pinget mot servern att göra. Samma gäller här, lägre ping lägre procent. Så det bästa är att testa dig fram!
Tackar! Kan man kolla pinget mot servern någontans oxå eller? Spela annat spel då, så slipper du bli missnöjd och skriva att du upplever alla kända problem med spelet.
Muntergök! Verkar som en del av mitt inlägg försvann,. Det som jag tänkte iallafall, den del av kampanjen jag hann spela är jag positiv till. Mycket bättre genomtänkt än i Bf3 och att man låser upp vapen till Mulit via detta tycker jag är mycket bra. Ser framemot att få spela den klart. Operation Locker, den stund jag spelade på den verkar inte vara så mycket taktik. De flesta verkar stå i dörröppning och kasta granater och annnat otyg och fann den som ingen höjdare.... Så frågan varför skriver man i tråd bara för att gnälla? Jo, det första man vill ju avreagera sig lite. Det andra och viktiga för mig. Läser jag att flera kommer att vänta på nästa uppdatering faller jag för "grupptrycket" och kommer oxå att vänta. Kommer folk att fortsätta spela ändå så kommer jag falla för det "grupptrycket" och troligvis fortsätta. Kanske någon upplever mindre problem vissa tider eller mot vissa servrar och det kan ju vara intressant att veta. Var tidigare lite fundersam på Cod Bo2. Pröva läsa lite i de trådarna, står typ lagg, lagg och laggkompesion i varanan mening. // Sat
Postad 02 January 2014 - 09:31
Fahla
-
Fahla
-
Forumräv
-
-
986 inlägg
Varför envisas b.l.a Bf4 att visa pingen/mottagningen med staplar?.kan vara stor skillnad på att just klara av att "tända" sista stapeln och maxa staplarna.
Ge mig ett siffer värde istället! .lättare att hitta bra servrar!.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|