Xbox One X
2266 svar till detta ämne
Postad 08 November 2017 - 13:32
evil_nike
-
evil_nike
-
Forumräv
-
-
702 inlägg
Skate 3 är ett nytt spel. HDR dessutom.
Ett problem dock. Har en Samsung edgelit tv.
När jag kopplade in x så bvar det blåa sträck på sidorna. Har inte märkt det innan. men jag antar att det är för att det är en kantbelyst led. Trisst att det blev så tydligt för mig nu bara.
Tar bort 4k känslan.
Postad 08 November 2017 - 13:33
Danhill
-
Danhill
-
Beroende
-
-
1326 inlägg
Hänger inte riktigt med.
Om de ska vara likadana på xbox som tv. Vad ska det då vara? HDMI låg svärta på båda? Vad är RGB? (red/green/blue?) Vad har den med HDMI svärtan att göra?
Pc rgb på Xboxens inställningar är full rgb dvs 0-255 medans standard är limited rgb dvs 16-235. Om dessa är en mismatch mellan Tv:n och Xboxen brukar man antigen få en något urvattnad bild med gråaktig hinna eller alldeles för svart bild. Det jag menar är att har man ex. Pc rgb som inställning på Xboxen då ska man helst ha hdmi svärta låg på Tv:n.
Postad 08 November 2017 - 14:38
Mickys
-
Mickys
-
Forumräv
-
-
943 inlägg
Pc rgb på Xboxens inställningar är full rgb dvs 0-255 medans standard är limited rgb dvs 16-235. Om dessa är en mismatch mellan Tv:n och Xboxen brukar man antigen få en något urvattnad bild med gråaktig hinna eller alldeles för svart bild. Det jag menar är att har man ex. Pc rgb som inställning på Xboxen då ska man helst ha hdmi svärta låg på Tv:n.
Tack för förklaringen men jag är ändå lite trög. :-)
Vad är bästa inställningarna? Eller det går ej att säga?
SÅ PC rgb på xbox och HDMI svärta låg på tv passar bra ihop?
Vilken annan kombo passar ifall jag föredrar att ha annan hdmi svärta?
Tror iof jag kör låg.
Ej hemma nu så kan ej kolla.
Redigerat av Mickys, 08 November 2017 - 14:38.
Postad 08 November 2017 - 14:44
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5774 inlägg
Jag använde min strömsladd från xbox one S men det ska ju inte vara någon skillnad.
Sålde min andra xbox one X och min xbox One S igår innan min xox dog. Så nu har jag ingen konsol på ett bra tag :-(
Jag kör min One X kopplad till ett överspänningsskydd, skulle verkligen rekommendera att folk skaffar riktiga skydd för sina prylar. Finns alltid en risk att det smäller första gången man pluggar in något, gäller detsamma med datorer i överlag.
Mickys
-
Mickys
-
Forumräv
-
-
943 inlägg
Då är Xbox one X Scorpio nummer 2 på väg hem. Blir att installera om allt igen. Hade ju förberett alla pel på extern hd mm som jag la över till interna igår. Nu måste dessa spel laddas ner igen.
Hoppas på mer tur gällande denna.
Kände ni på era xbox one x igår efter några timmar om den var varm på ovan och baksidan? Min var ganska så varm. Inte brännvarm men ändå ganska varm. Hade varit igång drygt 3h då och jobbat rätt hårt med alla flyttar av spel och nedladdningar.
SKIBBE
-
SKIBBE
-
Guru
-
-
5338 inlägg
Prövat lite Fallout 3 som skall vara enhanched, dock inte påläst om vad, men väldigt skarp bild så gissar på att jag får en supersamplad 4k bild. Men jag upplevde vault 101 som väldigt hackig... Väl ute i wasteland så är det väl mer stabila 30, men är svårt att känna flytet i 30fps.
Sprang även runt lite på min farm i Slime Rancher och på One hade jag enorma slowdowns när jag fyllt en inhägnad med rad-slimes, inget jag märkte av nu på X iaf.
Redigerat av SKIBBE, 08 November 2017 - 14:56.
Postad 08 November 2017 - 14:46
Mickys
-
Mickys
-
Forumräv
-
-
943 inlägg
Jag kör min One X kopplad till ett överspänningsskydd, skulle verkligen rekommendera att folk skaffar riktiga skydd för sina prylar. Finns alltid en risk att det smäller första gången man pluggar in något, gäller detsamma med datorer i överlag.
Något sånt här?
https://www.kjell.co...e-6-vags-p67668
Jag har den inkopplad i ett vanligt grenuttag som alla mina tv-spel varit inkopplade i.
Postad 08 November 2017 - 14:47
SKIBBE
-
SKIBBE
-
Guru
-
-
5338 inlägg
Då är Xbox one X Scorpio nummer 2 på väg hem. Blir att installera om allt igen. Hade ju förberett alla pel på extern hd mm som jag la över till interna igår. Nu måste dessa spel laddas ner igen.
Hoppas på mer tur gällande denna.
Kände ni på era xbox one x igår efter några timmar om den var varm på ovan och baksidan? Min var ganska så varm. Inte brännvarm men ändå ganska varm. Hade varit igång drygt 3h då och jobbat rätt hårt med alla flyttar av spel och nedladdningar.
Har min monterad upp och ner under skrivbordet och gippsväggen och även skrivbordet var varmt efter en kvälls meckande med X 😋 men det är ju 6 Terra Flopps vi snackar om. Burn baby burn, flames are getting higher - Lo Wang (Shadow Warrior)
Postad 08 November 2017 - 14:49
Unregistered372d5425
-
Unregistered372d5425
-
Wannabe
-
-
32 inlägg
Postad 08 November 2017 - 14:53
Mickys
-
Mickys
-
Forumräv
-
-
943 inlägg
Jäkla proffsgrej. Står i massa poster på resetera att det ej ska kopplas in i något överbelastningsskydd då den redan ska ha det inbyggt som S-versionen. Ingen aning om det stämmer och vad som händer om man kopplar två st överbelastningsskydd efter varandra
Postad 08 November 2017 - 14:57
Danhill
-
Danhill
-
Beroende
-
-
1326 inlägg
Tack för förklaringen men jag är ändå lite trög. :-)
Vad är bästa inställningarna? Eller det går ej att säga?
SÅ PC rgb på xbox och HDMI svärta låg på tv passar bra ihop?
Vilken annan kombo passar ifall jag föredrar att ha annan hdmi svärta?
Tror iof jag kör låg.
Ej hemma nu så kan ej kolla.
Bästa vet jag inte är nog en smaksak. Jag kommer köra på pc rgb och hdmi svärta låg då får jag 0-255. Alternativet är att köra limited på Xboxen och normal på hdmi svärtan men det upplevde jag som sunkigt så att säga, svart blev mer grått.
Prova gärna och återkom om vad du tycker. Kan vara så att du får ändra belysningen på din tv och kontrasten för att få ett bra resultat.
Postad 08 November 2017 - 15:06
Mickys
-
Mickys
-
Forumräv
-
-
943 inlägg
På LOT nbr/date står det 1735X. Den kan väl knappast vara tillverkad 3: maj?
Postad 08 November 2017 - 15:11
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5774 inlägg
https://www.dustinho...rotection-strip
Har ett liknande som detta.
Vet dock ej hur bra det faktiskt skyddar mot statisk elektricitet, känns dock tryggare än att koppla direkt på ett grenuttag utan något skydd.
Har man inget skydd så smäller det ju direkt i din Xbox konsol.
Jag skulle inte våga koppla in något på ett vanligt grenuttag om jag vet att det har sabbat prylar, risken är stor att även nästa konsol går sönder.
Postad 08 November 2017 - 15:17
Mickys
-
Mickys
-
Forumräv
-
-
943 inlägg
https://www.dustinho...rotection-strip
Har ett liknande som detta.
Vet dock ej hur bra det faktiskt skyddar mot statisk elektricitet, känns dock tryggare än att koppla direkt på ett grenuttag utan något skydd.
Har man inget skydd så smäller det ju direkt i din Xbox konsol.
Jag skulle inte våga koppla in något på ett vanligt grenuttag om jag vet att det har sabbat prylar, risken är stor att även nästa konsol går sönder.
Jo men exakt samma grenuttag har ju funkat med ca 5 andra konsoler.
Iof slits saker men känns som ett riktigt långskott.
Men kan gå o köpa ett nytt grenuttag med överbelastningsskydd
Postad 08 November 2017 - 15:21
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Jo men exakt samma grenuttag har ju funkat med ca 5 andra konsoler.
Iof slits saker men känns som ett riktigt långskott.
Men kan gå o köpa ett nytt grenuttag med överbelastningsskydd
FYI don’t plug it into a surge protector. It has a built in surge protector like the Xbox s.
My Xbox s wouldn’t power on the other day because of this and i had to unplug it and let it sit a min to reset the internal power supply.
Not saying that’s the situation here but it may help some people.
Redigerat av Zoiler, 08 November 2017 - 15:21.
Postad 08 November 2017 - 15:29
Unregistered372d5425
-
Unregistered372d5425
-
Wannabe
-
-
32 inlägg
FYI don’t plug it into a surge protector. It has a built in surge protector like the Xbox s.
My Xbox s wouldn’t power on the other day because of this and i had to unplug it and let it sit a min to reset the internal power supply.
Nu har jag också läst på flera forum att man absolut inte ska koppla in den i överspänningsskydd eller grenuttag utan direkt i vägguttaget. Om detta stämmer eller inte vågar jag inte svara på.
Postad 08 November 2017 - 15:30
Mickys
-
Mickys
-
Forumräv
-
-
943 inlägg
Japp bland annat den posten jag tänkte på....
Postad 08 November 2017 - 15:31
Unregistered372d5425
-
Unregistered372d5425
-
Wannabe
-
-
32 inlägg
Japp bland annat den posten jag tänkte på....
Hade du din kopplad i ett grenuttag eller direkt i väggen när den kraschade?
Postad 08 November 2017 - 15:34
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5774 inlägg
Har haft min One S kopplat till detta överspänningskydd i 2 års tid utan problem.
Sen finns det mer avancerade skydd som fungerar annorlunda, tex dom som bryter strömmen när man inte har något påslaget, ett sådant ska man nog undvika.
Postad 08 November 2017 - 15:47
Mickys
-
Mickys
-
Forumräv
-
-
943 inlägg
Hade du din kopplad i ett grenuttag eller direkt i väggen när den kraschade?
grenuttag
Så frågan är om jag ska köpa ett nytt med överbelstningsskydd eller stoppa in sladden direkt i väggen? Från xbox support i usa:
"Note We recommend plugging directly into a wall outlet--a power strip or surge protector is not necessary, as your console's power supply has internal protection built in."
Postad 08 November 2017 - 16:51
Unregistered698a2d05
-
Unregistered698a2d05
-
Rookie
-
3 inlägg
Hahaha vad heter du på resetera? 
Postad 08 November 2017 - 18:27
Zoiler
-
Zoiler
-
Transform
-
-
38134 inlägg
Hahaha vad heter du på resetera? 
Du kanske skojar, men har inget konto där 
Hade inte på GAF heller, men det verkar som att de flesta flytt till resetera nu så får kolla där istället.
Postad 08 November 2017 - 19:10
Mickys
-
Mickys
-
Forumräv
-
-
943 inlägg
Jäklar vad snyggt Forza var i 4k. Körde en bana som var blöt.
Nu dags för AC
Postad 08 November 2017 - 19:15
Mickys
-
Mickys
-
Forumräv
-
-
943 inlägg
Hade standard rgb och auto hdmi black så ändrade nu till det du rekomnenderade
Postad 08 November 2017 - 19:19
Danhill
-
Danhill
-
Beroende
-
-
1326 inlägg
Hade standard rgb och auto hdmi black så ändrade nu till det du rekomnenderade
Ok, du får se om du tycker det gör skillnad. Jag upplevde det som lite mörkare men bilden "poppade" upp mer, fick höja min brightness på tv;n ett snäpp för att kompesera. Standard läget tyckte jag var för grått typ.
Detta var på min One s. Som sagt väntar med spänning på min OneX.
Postad 08 November 2017 - 19:20
SKIBBE
-
SKIBBE
-
Guru
-
-
5338 inlägg
Bästa vet jag inte är nog en smaksak. Jag kommer köra på pc rgb och hdmi svärta låg då får jag 0-255. Alternativet är att köra limited på Xboxen och normal på hdmi svärtan men det upplevde jag som sunkigt så att säga, svart blev mer grått.
Prova gärna och återkom om vad du tycker. Kan vara så att du får ändra belysningen på din tv och kontrasten för att få ett bra resultat.
Det är väl meningen att svart skall vara "sunkig" stödjer inte din skärm RGB så kommer ju bilden du får vara för mörkt (hur bra än svart ser ut" du tappar massa information i mörka partier (även vita) som kan vara bra att ha när man ser film eller spelar spel och gömmer sig i något mörkt område 
Edit: Sen är det ju en smaksak antar jag om man vill åt en korrekt bild eller en bild man tycker om. Jag är åt det förstnämnda.
Redigerat av SKIBBE, 08 November 2017 - 19:26.
Postad 08 November 2017 - 19:22
Danhill
-
Danhill
-
Beroende
-
-
1326 inlägg
Riktigt stor skillnad på Halo 5 tycker jag.
https://www.youtube....h?v=ZjOm8P_IyT8
Postad 08 November 2017 - 19:29
Danhill
-
Danhill
-
Beroende
-
-
1326 inlägg
Det är väl meningen att svart skall vara "sunkig" stödjer inte din skärm RGB så kommer ju bilden du får vara för mörkt (hur bra än svart ser ut" du tappar massa information i mörka partier (även vita) som kan vara bra att ha när man ser film eller spelar spel och gömmer sig i något mörkt område 
Edit: Sen är det ju en smaksak antar jag om man vill åt en korrekt bild eller en bild man tycker om. Jag är åt det förstnämnda.
Sant det är en smaksak, för mig känns det bättre med 0-255 i färgrymd, det "poppar" mer ut, man kan justera ljusstyrkan något. Viktigast är att både konsol och tv pratar samma språk.
Postad 08 November 2017 - 19:39
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5774 inlägg
Känns som en remaster i kampanjen, riktigt bra ser det ut, klart värt en omspelning, kör på Heroic nu.
Postad 08 November 2017 - 21:43
Unregistered9a1f280a
-
Unregistered9a1f280a
-
Veteran
-
-
1715 inlägg
Någon som har problem med A knappen? Min fastnar titt som tätt 😏
Postad 08 November 2017 - 21:46
Unregistered372d5425
-
Unregistered372d5425
-
Wannabe
-
-
32 inlägg
Inte på Scorpio kontrollen men på en äldre som följde med Xbox One hade jag det problemet.
Postad 08 November 2017 - 22:28
johan_saker
-
johan_saker
-
Användare
-
-
184 inlägg
Jag har med samma problem men vad ska man göra ??
Inte på Scorpio kontrollen men på en äldre som följde med Xbox One hade jag det problemet.
Någon som har problem med A knappen? Min fastnar titt som tätt
jag har med samma problem väldigt störande
Postad 08 November 2017 - 22:54
SKIBBE
-
SKIBBE
-
Guru
-
-
5338 inlägg
Har ni spilt cola? 😋 Skruva isär den och kika vart det tar emot, säkert en enkel fix.
Postad 08 November 2017 - 23:00
Zero
-
Zero
-
Beroende
-
-
1272 inlägg
Min xbox one x är väldigt varm även när den är avstängd, har den iofs i det där instant on läget, men stor skillnad mot den gamla som är väldigt sval i jämförelse 
Postad 08 November 2017 - 23:09
New Player
-
New Player
-
Veteran
-
-
1586 inlägg
Min xbox one x är väldigt varm även när den är avstängd, har den iofs i det där instant on läget, men stor skillnad mot den gamla som är väldigt sval i jämförelse 
Beror nog på att den drar mer ström i det läget än S och One.
Power off - rest mode
Xbox One - 15-25W
S 9-16W
X 26-39W
Du har det i klippet här från 7:30
https://www.youtube.com/watch?v=ZJmWsgFl6kA&t=929s
Postad 09 November 2017 - 06:02
La Cucaracha
-
La Cucaracha
-
Mästare
-
-
2830 inlägg
Nope men tyckte däremot "home"-knappen var aningen okänslig jämfört med tidigare kontroller. Ingen big deal iom att det just är den knappen men den kändes lite annorlunda överlag.
Hann iaf tillbringa nån timme eller två igår. Testade lite Gears 4, kollade in Injustice 2 och gjorde nån match Halo 5. Tyvärr var väl inget av spelen jätteaktuella i minnet men Gears 4 såg helt klart krispigare ut, kändes även som multiplayern flöt riktigt bra. Dock var ju det spelet relativt kasst online när jag gav upp det så jag vet egentligen inte om det också berodde på andra patchar som kommit.
Blir ju klart sugen på att köpa ngt nytt nu men gissar på att PUGB kommer ta upp en del tid från nästa månad. Plus att man alltid har spel liggande som man inte orkat börja med.
Får känslan av att bra HDR hade varit riktigt kul att ha, problemet där är bara att man verkar behöva mer eller mindre 55" eller större. Eftersom jag inte sitter i vardagsrummet och spelar heller så är 15-20.000:- inte helt aktuellt att lägga på en tv som står i en slags garderob
Redigerat av La Cucaracha, 09 November 2017 - 06:07.
Postad 09 November 2017 - 07:12
Bergan
-
Bergan
-
Veteran
-
-
2231 inlägg
Njae, bra HDR kräver snarare bra kontrast och ljusstyrka. Tyvärr är det många TV som klarar HDR som inte riktigt uppfyller detta för ett bra resultat. För bästa resultat bör det vara en OLED TV, storleken har ingen betydelse här.
Postad 09 November 2017 - 07:18
La Cucaracha
-
La Cucaracha
-
Mästare
-
-
2830 inlägg
Njae, bra HDR kräver snarare bra kontrast och ljusstyrka. Tyvärr är det många TV som klarar HDR som inte riktigt uppfyller detta för ett bra resultat. För bästa resultat bör det vara en OLED TV, storleken har ingen betydelse här.
Jo precis. Men om du kollar storleken på OLED så är det väl inte direkt vanligt under 55"? Jag har inte dammsugit nätet efter OLED så jag kanske har helt fel men typ LG och Sony har jag inte sett i mindre format.
Postad 09 November 2017 - 07:46
Unregistered71ffa625
-
Unregistered71ffa625
-
Användare
-
-
234 inlägg
Efter övertagandet utav föräldrarnas hus, som ligger på den förmodligen enda gatan i byn där fiber ännu inte installerats, har jag efter två dagars konstant uppdaterande (10-15 Mbit adsl haha), kommit fram till att min upplevelse förstörs utav att min Xbox hälften utav gångerna behagar stänga av sig själv i samma stund som jag skall försöka starta ett spel.
4k funkar bra men HDR verkar lysa med sin frånvaro. Jag har dock inte kopplat in boxen direkt till tv'n ännu (LG's E6a) och kollat om det skulle hjälpa. Signalen går via en Marantz 6011, borde inte göra någon skillnad. Dock anser jag att den ständiga avstängningen är ett större problem än avsaknaden utav HDR.
Kommit till insikt att, vi lever i ett samhälle där man förutsätts ha bra internetuppkoppling för allt roligt och att om man inte har det är man lite "left for dead".. Bara Forza 7 hade en nätt uppdatering på 60 gig, detta samt att barnen har ett behov utav Netflix/Youtube/Musikstreaming etc etc.. Gaahh.
Gud gör så att det grävs snarast..Giv mig fiber åter.
/Jag
Postad 09 November 2017 - 07:59
SKIBBE
-
SKIBBE
-
Guru
-
-
5338 inlägg
4k funkar bra men HDR verkar lysa med sin frånvaro. Jag har dock inte kopplat in boxen direkt till tv'n ännu (LG's E6a) och kollat om det skulle hjälpa. Signalen går via en Marantz 6011, borde inte göra någon skillnad. Dock anser jag att den ständiga avstängningen är ett större problem än avsaknaden av hdr.
/Jag
Har du fått hdr att funka innan? Annars är det nog bara att du glömt aktivera "deep color mode" på rätt HDMI i din tv.
Fiber är nästan ett krav om man skall härja online, men när du väl fått ner dina spel och gjort Day One uppdateringarna så kan du köra "instant on" så kommer spelen uppdateras utan att du behöver starta xboxen manuellt.
Vet inte vad din router klarar,men skulle den dra igång under dagtid så kan du väl schemalägga att den inte kan nyttja hela bandbredden utan bara 5mbit t.ex
Redigerat av SKIBBE, 09 November 2017 - 08:01.
Postad 09 November 2017 - 08:04
Unregistered71ffa625
-
Unregistered71ffa625
-
Användare
-
-
234 inlägg
Tvn registrerar HDR via Netflix i sin egna app, har inte testat HDR via Chromecast Ulta'n ännu dock. Så HDR funkar iaf på tvn som sådan.
Redigerat av Unregistered71ffa625, 09 November 2017 - 08:05.
Postad 09 November 2017 - 10:09
BioBerra
-
BioBerra
-
Guru
-
-
5774 inlägg
39 watt i power off mode låter mycket, blir till att bryta strömmen på kvällen då, annars drar det nästan 1kw(936 watt) om dagen utan att man använder konsolen. På ett år är det 365kr som din One X drar i power off mode. Kanske ingen hutlös summa men det blir ändå en del.
Postad 09 November 2017 - 10:34
SKIBBE
-
SKIBBE
-
Guru
-
-
5338 inlägg
Tvn registrerar HDR via Netflix i sin egna app, har inte testat HDR via Chromecast Ulta'n ännu dock. Så HDR funkar iaf på tvn som sådan.
Apparna går ej HDMI vägen, så kika manualen och leta upp något i stil med deep color/hdr
Postad 09 November 2017 - 10:41
Unregistered2ef291a9
-
Unregistered2ef291a9
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
Efter övertagandet utav föräldrarnas hus, som ligger på den förmodligen enda gatan i byn där fiber ännu inte installerats, har jag efter två dagars konstant uppdaterande (10-15 Mbit adsl haha), kommit fram till att min upplevelse förstörs utav att min Xbox hälften utav gångerna behagar stänga av sig själv i samma stund som jag skall försöka starta ett spel.
4k funkar bra men HDR verkar lysa med sin frånvaro. Jag har dock inte kopplat in boxen direkt till tv'n ännu (LG's E6a) och kollat om det skulle hjälpa. Signalen går via en Marantz 6011, borde inte göra någon skillnad. Dock anser jag att den ständiga avstängningen är ett större problem än avsaknaden utav HDR.
Kommit till insikt att, vi lever i ett samhälle där man förutsätts ha bra internetuppkoppling för allt roligt och att om man inte har det är man lite "left for dead".. Bara Forza 7 hade en nätt uppdatering på 60 gig, detta samt att barnen har ett behov utav Netflix/Youtube/Musikstreaming etc etc.. Gaahh.
Gud gör så att det grävs snarast..Giv mig fiber åter.
/Jag
väntar du på gud så får du vänta längre, prova att skriva ett brev till kommunen med ditt önskemål
Postad 09 November 2017 - 10:54
Cthugha
-
Cthugha
-
Användare
-
-
189 inlägg
Bra guide för att aktivera HDR i din TV
https://www.windowsc.../xbox-one-x-hdr
Allmän felsökning
https://support.xbox...hdr-on-xbox-one
Speldemo från MS för att testa skillnaden av/på med 4K, HDR, etc
https://www.microsof...se/9p798w4vdt91
Postad 09 November 2017 - 12:27
Unregistered9a1f280a
-
Unregistered9a1f280a
-
Veteran
-
-
1715 inlägg
Är det någon som hört eller sätt hur man aktiverar Freesynq? 🤔
Postad 09 November 2017 - 13:05
Zerox_no1
-
Zerox_no1
-
Mästare
-
-
3103 inlägg
Vilken skillnad. 
http://www.youtube.com/watch?v=IBqN3dhzOJg
Postad 09 November 2017 - 13:45
lill-danne
-
lill-danne
-
Amatör
-
-
96 inlägg
Någon som har tips på ett batteripack med hållare som passar till Scorpio-handkontrollen? Den här jag har sedan tidigare går inte riktigt nya kontrollen ner i och därför verkar den inte ladda ordentligt.
Postad 09 November 2017 - 13:47
SKIBBE
-
SKIBBE
-
Guru
-
-
5338 inlägg
Är det någon som hört eller sätt hur man aktiverar Freesynq?
Vi får väl anta att det är På i xboxen, sen har jag sett när man googlat att det måste även slås på i skärm-menyn.
Update:
Om någon har problem med Live just nu så jobbar MS på det.
https://support.xbox...box-live-status
Redigerat av SKIBBE, 09 November 2017 - 13:50.
Postad 09 November 2017 - 14:39
La Cucaracha
-
La Cucaracha
-
Mästare
-
-
2830 inlägg
Vilken skillnad.  http://www.youtube.c...h?v=IBqN3dhzOJg
Såg inget i menyerna igår om nån X-enhanced men det kanske inte syns som i t.ex Gears där man kan välja osv?
Antar att jag kan googla detta men är det verkligen 4K/60fps i multiplayern?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Xbox
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|