Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Dagens plus och minus, ingen politik eller religion

3694 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 23 september 2019 - 10:57

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4 119 inlägg
  • 1

+ Thomas Cook har gått i konkurs.

Varför är det plus?

Postad 23 september 2019 - 11:28

Unregisteredc49a1f15
  • Unregisteredc49a1f15
  • Mästare

• 3 205 inlägg
  • 0

Därför att det äntligen visar att marknaden för flyg inte växer.

Postad 23 september 2019 - 11:34

mr.keyser
  • mr.keyser
  • Beroende

• 1 266 inlägg
  • 0

Enligt de analyserna jag läst så berodde deras dalande omsättning de senaste åren till stor del på grund att folk lärt sig boka sina semestrar på egen hand, direkt via flygbolag/hotell/AirBNB, istället för att köpa färdiga paketresor. Svenska Ving har däremot ökat sin omsättning och gått med vinst de senaste åren.

Redigerat av mr.keyser, 23 september 2019 - 11:40.

Postad 23 september 2019 - 11:39

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2 318 inlägg
  • 0
+ IKEAs varuhus verkar bli självförsörjande på förnyelsebar energi innan årets slut.

+ Thomas Cook har gått i konkurs.

De har en kärra ståendes på Landvetter, man kanske skulle lämna ett skambud på den 😀

Edit: La till ett OnTopic +.

Redigerat av MartinAberg, 23 september 2019 - 11:53.

Postad 23 september 2019 - 11:39

Fellow88
  • Fellow88
  • Beroende

• 1 149 inlägg
  • 1

Varför skulle den inte växa? Trodde vi satt på ett teknikintresserat forum. Utveckling, inte avveckling tack.

Postad 23 september 2019 - 17:06

Unregisteredcec18524
  • Unregisteredcec18524
  • Beroende

• 1 195 inlägg
  • 0

+ Greta, att i FN's generalförsamling läser lusen av de självutnämnd "goda" världsledarna för att de bara pratar och inte gör ngt ger cred i min värld.

Jag har varit väldigt skeptisk mot produkten Greta även om hennes sakfrågor är riktiga, dock har jag inte känt att jag kan ställa mig till supportskaran då det mest handlat om att det är problem och hur dumma alla andra är, inte hur vi löser problemet (enligt mig; med innovation istället för regrigering och förbud och samtidigt bibehållet välstånd och levnadsstandard) vilket enligt mig är den stora nöten, knäcker vi den så är resten "enkelt", för då blir lösningarna lika konkreta som drunknande isbjörnar och skogsbränder.

Men nu sätter Greta press på riktigt, mot de som gärna frotterar sig och säger "Greta har rätt", "vi skall lyssna på Greta" och synar deras välartikulerade snack som saknar action. 

- Teknikfientlighet och politik förpackad i miljöns namn. Vi löser inga problem med GALTAN eller höger-vänster ältandes polemik.

EK

Redigerat av Unregisteredcec18524, 23 september 2019 - 17:07.

Postad 23 september 2019 - 18:02

Unregisteredc49a1f15
  • Unregisteredc49a1f15
  • Mästare

• 3 205 inlägg
  • 0

Varför skulle den inte växa? Trodde vi satt på ett teknikintresserat forum. Utveckling, inte avveckling tack.

Mig veterligen har jag aldrig opponerat mig utveckling av flyg för bättre effektivisering. Däremot ser jag det som en rimlig målsättning att göra folk mindre beroende av flyget som sådant och således göra marknaden mindre.

Postad 23 september 2019 - 18:35

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4 119 inlägg
  • 0

Mig veterligen har jag aldrig opponerat mig utveckling av flyg för bättre effektivisering. Däremot ser jag det som en rimlig målsättning att göra folk mindre beroende av flyget som sådant och således göra marknaden mindre.

Så konceptet med en semestervecka på Gran Canaria ska begränsas då?

Postad 23 september 2019 - 21:04

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

• 14 158 inlägg
  • 0
Håll politiken borta från tråden, tack.

Postad 24 september 2019 - 12:24

Satsvear
  • Satsvear
  • Mästare

• 3 067 inlägg
  • 0
+ Kommer ev bli med ett par Staxlurar.
- Obeskrivligt trött trotts att jag prioterar sovtid

Postad 24 september 2019 - 13:07

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8 528 inlägg
  • 1

Eller inte...

"Ökat antal resenärer kräver ökad kapacitet

Trots en avtagande tillväxttakt av resenärer vid Swedavias flygplatser under 2018, främst i form av vikande inrikes arbetsmarknadspendling, väntas antalet flygresenärer öka under överskådlig framtid. Det är framför allt privatresandet som väntas öka och ett kraftigt tillskott av resenärer väntas från de snabbt växande tillväxtmarknaderna som Kina och Indien. Det ställer krav på service, att kunna ta emot och förmedla information till utländska resenärer, men också på flygplatsernas kapacitet."

https://www.swedavia...trenderna/#gref

Postad 27 september 2019 - 15:10

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2 318 inlägg
  • 0
+ Fredag
+ Perfekt filmväder

- Klimatdemonstration som stoppar all kollektivtrafik = Folk tar bilen nästa vecka istället (bra jobbat 👍)

Postad 06 oktober 2019 - 12:55

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

• 2 479 inlägg
  • 0
- Skulle köpa en billig mikrostereo till min ömma moder eftersom hennes gamla gick sönder, men blev varse att högtalarkablarna på den nya jag tittat på bara är en halvmeter långa och terminerade med någon specialkontakt Sony har hittat på.

Knipsa av och skarva och därmed förverka garantin tänker jag inte göra, så det blir inget köp. Och att hitta en annan billig mikrostereo med AUX-ingång på baksidan kan man glömma. Tv:n ska nämligen kunna kopplas in för ett halvt steg mindre uselt ljud.

Genom att snåla med längden på högtalarkablarna sparar Sony pytte-pytte-pytte-pyyytte-pyyyytte-pyyyyyyyttelite i BOM för varje enhet.

- Hade jag lite större budget kunde jag köpt en vettig mikrostereo eller separat receiver och bokhyllehögtalare. Men det har jag inte.

+ Är på sätt och vis lättad eftersom mikrostereo för 1500 kr bara är skräp och jag slapp veta hur dåligt den låter.

Postad 06 oktober 2019 - 19:09

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4 063 inlägg
  • 0
Zacabeb,

Finns ju allt blocket med allehanda sköna smålådor för långt under 1500...

+ Vackert jobbat på Söderstadion. En riktig höjdarinsats.
- Mådde fysiskt dåligt i trettio minuter vilka kändes som trettio år.

Postad 06 oktober 2019 - 20:45

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

• 2 479 inlägg
  • 0
Förvisso finns det begagnat, men det rör sig om en födelsedagspresent. Dessutom är jag lite rädd för begagnat. :P

Postad 08 oktober 2019 - 09:42

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4 063 inlägg
  • 0
+ Trodde inte Atmos kunde göra så mycket för totalupplevelsen. Så små delikata förändringar gör så mycket.

- Klipper atmoslådorna på 200hz. Inväntar godkännande för RC-L i tak.

Postad 08 oktober 2019 - 13:42

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4 115 inlägg
  • 0

- Klipper atmoslådorna på 200hz. Inväntar godkännande för RC-L i tak.

:D :D :D

Du vet ju att det är enklare att be om förlåtelse än om lov 😂

Postad 08 oktober 2019 - 21:50

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3 637 inlägg
  • 0

Dessutom är jag lite rädd för begagnat. :P

Varför, är ju skitbra och klimatsmart. Fick en begagnad sänksåg av frugan med märke Festool i present av frugan. Blev sketglad

Postad 10 oktober 2019 - 21:56

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 1

- Svenska samhällskontraktet avbrutet.

- Svenska Polisen är inte en instans du kan lita på.

- Svenska Polisen vill inte bråka med Imamer samt IS medlemmar, som utsätter oss övriga samhällsmedlemmar, för brott,såsom, bilbränder, skottlossningnar, samt vardagligt hot, trots video bevis.

- Att få en åklagare att lyfta det hela, verkar vara som att vara tillbaks i USA, Ala' Hoffa.

-  Helt seriöst, med video bevis, så, "han är 15 år".

- 80 åringar som lever i skräck för ett pack ny invadrande.

+ Flytttåget går till en region där man är tillåten att vara stolt över sina tradittioner och rötter.

+ Flytttåget går till en region där polisen, är en makt man inte bråkar med.

Postad 10 oktober 2019 - 22:07

lobo
  • lobo
  • Mästare

• 2 842 inlägg
  • 0

- Svenska samhällskontraktet avbrutet.
- Svenska Polisen är inte en instans du kan lita på.
- Svenska Polisen vill inte bråka med Imamer samt IS medlemmar, som utsätter oss övriga samhällsmedlemmar, för brott,såsom, bilbränder, skottlossningnar, samt vardagligt hot, trots video bevis.
- Att få en åklagare att lyfta det hela, verkar vara som att vara tillbaks i USA, Ala' Hoffa.
- Helt seriöst, med video bevis, så, "han är 15 år".
- 80 åringar som lever i skräck för ett pack ny invadrande.

+ Flytttåget går till en region där man är tillåten att vara stolt över sina tradittioner och rötter.
+ Flytttåget går till en region där polisen, är en makt man inte bråkar med.

Ska du flytta till Finland?

Postad 10 oktober 2019 - 22:20

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0

Ska du flytta till Finland?

Nepp, Galicien.

Postad 11 oktober 2019 - 06:17

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4 063 inlägg
  • 0

+ Sista dagen på gamla jobbet, stannar på företaget men återgår till gammal arbetsplats.

+++ Skällde ut chefer i flera led uppåt pga total avsaknad av insikt att de följt en sociopats(kollegas) åsikter och inkompetens där kunder och fastigheter nästan havererar, kontraktet är nu under revision.

- För att det tydligen är dyngsvårt att finna bra chefer som tar ansvar när det bara är löntagare närmast kund som ska bära ansvar.

+ Startar eget i Sverige  :)

- Försöker starta bolag i USA. De som anser att det är svårt att dra igång företag i Sverige borde blicka utomlands och se hur svårt det verkligen kan bli. Pröva USA, utan att anlita dyra konsulter.  :o  Finns knappt en myndighet som samarbetar bilateralt. Det betyder 7 original i alla riktningar, sedan om en av dessa myndigheter slarvar bort sin. Snällt inhämta 7 nya original med 7 nya stämplar. Huahua....  :ph34r:  :blink:  :unsure:  :lol:

Redigerat av PML73, 11 oktober 2019 - 06:23.

Postad 11 oktober 2019 - 10:33

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4 119 inlägg
  • 0

+ P3 lägger ner sina flesta program och startar från grunden

+ Förhoppning tänds att kanalen kan bli bättre (borde inte vara svårt)

Postad 11 oktober 2019 - 11:27

Unregistered153fb7ca
  • Unregistered153fb7ca
  • Lärjunge

• 491 inlägg
  • 0

+ Ny laptop, så nu slipper jag min 6 år gamla värdelösa skrothög.

+ Ska ta en redig mtb-runda nu.

- Ingenting.

Postad 11 oktober 2019 - 19:34

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

• 2 479 inlägg
  • 0

- Microsofts usla support för Xbox. Försöker liksom många andra få dem att undersöka varför ljudet blir fördröjt med 100 ms i Dolby Atmos ifrån Xbox One, men det är omöjligt. Microsoft hänvisar till Dolby, Dolby hänvisar till Yamaha, Yamaha hänvisar till Microsoft. Men det är i Xbox:ens mjukvara som felet ligger och det är Microsoft som ska ta tag i att fixa det. Men det går inte att få fram det till någon där som vet något om någonting.

- Mobilens batteri har kastat in handduken så jag måste skaffa en ny. Jag hatar att behöva byta mobil varje gång batteriet lägger av för att batteribyte kostar lika mycket som en ny mobil. Sen är det jag som användare som ska bära klimatångesten. Borde i mitt tycke vara lagstadgat att tillverkarna ska ordna batteribyte till självkostnadspris under fem års tid.

Postad 11 oktober 2019 - 19:55

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 2 850 inlägg
  • 1

+ P3 lägger ner sina flesta program och startar från grunden

Vill du utveckla varför du tycker det är + ?
Menar, vi har redan P1, P2 och P4 för "äldre". (är själv född 79 så jag är äldre, men humorn i P3 hittar man inte i övriga kanaler)

- P3 ändrar om i hela sitt program.

+ Nytt svetsjobb på Måndag.

Postad 12 oktober 2019 - 08:40

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4 063 inlägg
  • 0
+ För olika inriktningarna på radiostationer.
- Begränsat kulturutbud. Inte helt olikt verkliga diktatorer genom historien.

Detta torde aldrig bli en politisk fråga. Snarare en medborgerlig fråga.

Postad 12 oktober 2019 - 10:06

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

• 2 318 inlägg
  • 0
+ Gött väder
+ Kall mjölk

- Ingen F1 i dag
- Angelica har slutat på P3 spel
- Nike Store ska stänga sin butik på Hede

Postad 12 oktober 2019 - 10:12

boombaaz
  • boombaaz
  • Beroende

• 1 174 inlägg
  • 0

Var är det begränsat kulturutbud?

Postad 12 oktober 2019 - 10:43

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4 063 inlägg
  • 0
Där folk vill begränsa de konstnärliga uttrycken. Googla själv. :)

Postad 12 oktober 2019 - 11:38

boombaaz
  • boombaaz
  • Beroende

• 1 174 inlägg
  • 0

Och hur ska jag veta vilken av alla träffar du syftar på?

Postad 12 oktober 2019 - 12:30

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 2 850 inlägg
  • 0

Kommer med synpunkter och ber andra "gogla"?
Vad ska vi "gogla" på? Det var ju din syn vi ville ha...

:rolleyes:  :ph34r:

Och hur ska jag veta vilken av alla träffar du syftar på?

Håller med 100%, sinnesjukt lågt argument...

Redigerat av Falcy, 12 oktober 2019 - 12:29.

Postad 12 oktober 2019 - 12:40

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4 063 inlägg
  • 0

Kommer med synpunkter och ber andra "gogla"?
Vad ska vi "gogla" på? Det var ju din syn vi ville ha...

:rolleyes:  :ph34r:

Håller med 100%, sinnesjukt lågt argument...

Min tanke är, försök att fundera själv om någon skulle begränsa dina uttryck. Oavsett hur de sker.

Där har du då alltså begränsningen som jag skriver om. Om du inte kan förstå det. Får det ligga på dig. :)

Postad 12 oktober 2019 - 13:05

Danke
  • Danke
  • Forumräv

• 733 inlägg
  • 0
+Lördag

-Att nya Tool albumet är så dyrt.

Och att vanligt Cd utgåva dröjer...

Postad 12 oktober 2019 - 13:20

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6 963 inlägg
  • 0

Min tanke är, försök att fundera själv om någon skulle begränsa dina uttryck. Oavsett hur de sker.

Där har du då alltså begränsningen som jag skriver om. Om du inte kan förstå det. Får det ligga på dig. :)

Sällan har uttrycket ”det dunkelt sagda är det dunkelt tänkta” passat så bra som här.

Postad 12 oktober 2019 - 13:46

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4 119 inlägg
  • 0

Vill du utveckla varför du tycker det är + ?
Menar, vi har redan P1, P2 och P4 för "äldre". (är själv född 79 så jag är äldre, men humorn i P3 hittar man inte i övriga kanaler).

Jag tycker det är + när det finns chans att någonting blir bättre

Postad 12 oktober 2019 - 13:55

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

• 702 inlägg
  • 0

+ Lördag, numera heltidsledig så, men det känns gott med helger iaf, man kan slappa.. :P

+ Taco kväll med kompisarna, har såser och tillbehör på 7000-1200000 schoville, ska bli gott. Fixat egna majsbröd med egen odlad majs. :) :)

+ Snart går flytten söderöver!!!!!!11!!!1!!!1!!!!!!!! :) :)

- Inte så mycket nu, det är tyst utanför igen, fryshuset bidde utsparkade.

Redigerat av Unregistered8c5802be, 12 oktober 2019 - 13:55.

Postad 12 oktober 2019 - 14:07

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4 063 inlägg
  • 0
Liljagare,

Världsklass

Postad 12 oktober 2019 - 14:17

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4 063 inlägg
  • 0
+ Heldag i replokal med brygd malt. Tänk om tid kunde kontrolleras.
- Tid.

Redigerat av PML73, 12 oktober 2019 - 14:18.

Postad 12 oktober 2019 - 14:37

Dr. Zaius
  • Dr. Zaius
  • Mästare

• 3 587 inlägg
  • 0

+ SR

https://sverigesradi...artikel=7318805

P3 utvecklas och bjuder in fler

Publicerat torsdag 10 oktober kl 15.05

Kanalen blir den självklara platsen för den som är intresserad av musikjournalistik och samhällsfrågor – oavsett ålder, det skriver Cajsa Lindberg om kommande förändringar i P3 2020.

Sveriges Radio har ett uppdrag att nå hela befolkningen, de unga inräknade. Fram till nu har vi valt att ha EN kanal som riktat sig till publiken mellan 15 och 35.

Samtidigt vet vi att unga människor lyssnar på ALLA våra kanaler och en vanlig dag når Sveriges Radio totalt ut till 40 procent av alla 20-34-åringar.

Vi vet att lika många unga vuxna dagligen lyssnar på P4 för att få sport eller lokala nyheter som på P3 för att få till exempel musikjournalistik och humor.

Vi vet också att det är många utanför P3:s traditionella målgrupp som lyssnar på poddar som P3 Dokumentär, P3 Historia eller P3 Musikdokumentär. Oavsett om man är 18 eller 50 år. Det man har gemensamt är ett lyssningssätt och ett intresse för de ämnen som poddarna tar upp. Det har inte främst med ålder att göra. Det handlar om ett behov.

P3 kommer framöver att rikta sig till en publik som vill lära sig nya saker och är intresserad av musik och samhällsfrågor – oavsett ålder.

Kanalen P3 har låtit på olika sätt genom åren men den röda tråden har alltid varit musiken och samhällsjournalistiken. De senaste åren har P3:s poddar och digitala arbete rönt stora framgångar – vecka efter vecka toppar vi listan över landets mest lyssnade poddar - men samtidigt har lyssningen på den linjära kanalen gått ner.

Hela samhället är inne i en digital förflyttning och hos P3:s publik märks den särskilt tydligt. Traditionella P3-lyssnare är mer benägna än andra lyssnargrupper att ta till sig nya vanor. Till exempel ser vi att det streamade musikanvändandet är vanligare hos P3-lyssnare än hos den kommersiella radions lyssnare eller hos P4-lyssnare. Lyssnandet på poddar är också högre hos P3-lyssnare.

Därför vill P3 i framtiden erbjuda innehåll som möter publikens beteende och behov och vi ska anpassa oss efter publikens sätt att lyssna. Gör vi inte det lever vi inte upp till vårt public service-uppdrag som handlar om att finnas till för alla där de är.

Radiokanalen P3 ska fortsatt vara ett erbjudande där musiken och samhällsjournalistiken har en nyckelroll. Där den direktsända upplevelsen är i fokus. Med pålästa och samhällsintresserade programledare och med exklusiva, aktuella och kunskapsfokuserade gäster, ska P3 erbjuda lärorikt och underhållande samhällsfokus som inte går att hitta i någon annan radiokanal.

P3 ska också vara till för den som på riktigt är intresserad av nutida musik. Utöver att spela noggrant utvald musik erbjuder P3 Sveriges största utbud av daglig musikjournalistik. Den som lyssnar på P3 ska lära sig nya saker om musik varje dag.

Lyssnarna ska känna igen P3 oavsett när de lyssnar på kanalen. Därför suddas redaktionsgränserna ut, samarbetet över hela kanalen i hela landet ökar och programnamnen försvinner till största del. Vi kommer istället att ha en tablå som i huvudsak är baserad på fyra större pass på vardagarna som går in i varandra naturligt och sänder omlott; morgon, förmiddag, eftermiddag och kväll.

Samtidigt fortsätter arbetet vidare med en digital del där P3:s framgångsrika poddar ska fortsätta att utvecklas.

Poddlyssningen är ofta mer fokuserad och en ”från-början-till slutet-upplevelse” och lyssnaren vill själv välja ett ämne, en profil eller en historia att lyssna på. Det är en specialiserad lyssning där P3 länge har varit marknadsledande och en av de främsta utvecklarna av format. Vi ska förstås fortsätta med detta och ge vår publik det de vill ha (och det de inte visste att de ville ha!)

P3 ska fortsätta erbjuda ett högkvalitativt poddutbud där kommersiell nytta inte är den främsta drivkraften, utan där vi ska ge många möjligheter att lära sig något nytt, just när och där lyssnaren vill.

Cajsa Lindberg
biträdande programdirektör med ansvar för utbudet

Postad 12 oktober 2019 - 14:56

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4 063 inlägg
  • 0
Enkelt

Postad 12 oktober 2019 - 15:37

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4 119 inlägg
  • 0
+Webbradio. 181.fm Good Time Oldies levererade en skön blandning av 50 och 60-talslåtar när jag pysslade i köket för en stund sen
- SR

Postad 12 oktober 2019 - 15:45

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4 063 inlägg
  • 0
+ asg
- gråt

Postad 12 oktober 2019 - 15:53

Unregisteredc49a1f15
  • Unregisteredc49a1f15
  • Mästare

• 3 205 inlägg
  • 0

- SR

Du förlorade hoppet efter en dag? Inte olikt dig iofs...

+ Här liras det Chrono Trigger!

Postad 12 oktober 2019 - 16:00

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

• 1 316 inlägg
  • 2

Du förlorade hoppet efter en dag? Inte olikt dig iofs...

+ Här liras det Chrono Trigger!

Inte olikt dig och PML att komma in med dragna vapen så fort någon säger ett halvt ord om PS iofs...

Postad 12 oktober 2019 - 16:15

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3 637 inlägg
  • 0
Nu går jag ot och ber om ursäkt i förväg. Vad jag vet har SR haft nedgående antal lyssnare i några år,

källa http://mediepodden.s...tt-katastrofar/

Att de tappat siffror eller ja lyssnare tror jag beror på att de har i mångt och mycket riktat in sig mot en publik som inte längre lyssnar på radio. Att det händer något känns ganska naturligt nu.

Många programledare upplever jag har spelat lite dummare än de är för att vara lite tuffa typ. Eller jag hoppas det i alla fall och med texten nedan verkar det ju som att de går ifrån detta eller i alla fall siktar mot det.

"Med pålästa och samhällsintresserade programledare och med exklusiva, aktuella och kunskapsfokuserade gäster, ska P3 erbjuda lärorikt och underhållande samhällsfokus som inte går att hitta i någon annan radiokanal."

Underhållande samhällsfokus är ett minfält utan dess like men jag hoppas att de klarar av att leverera.

"P3 ska också vara till för den som på riktigt är intresserad av nutida musik"

Hoppas de klarar att leverera lite mer olika typer av nutida musik än vad som är i mixen just nu. Alltid roligt att hitta nya band. Men just svensk hiphop är inte en personlig favorit...

+ Ser positivt på förändringen i p3

- för trött på helgen vilket jag misstänker beror på stress i vardagen.

- måste sätta igång med träningen igen, semestern har varit över ett tag nu

+ Barns positiva inställning till typ allt

Postad 12 oktober 2019 - 16:25

PML73
  • PML73
  • Guru

• 4 063 inlägg
  • 0
Kamul,

Och kul att se att du lever i samma bubbla som... Kram

Johan,

Barn är det bästa och mest bidragande som finns. Klockren känsla.

Redigerat av PML73, 12 oktober 2019 - 16:30.

Postad 12 oktober 2019 - 16:30

Dr. Zaius
  • Dr. Zaius
  • Mästare

• 3 587 inlägg
  • 0
+ Expo

https://expo.se/fakt.../4-kulturkriget

Postad 12 oktober 2019 - 16:32

Unregisteredc49a1f15
  • Unregisteredc49a1f15
  • Mästare

• 3 205 inlägg
  • 0

Inte olikt dig och PML att komma in med dragna vapen så fort någon säger ett halvt ord om PS iofs...

Tycker du att jag drar vapnen i den här diskussionen? Mig veterligen har jag inte yttrat mig om PS alls i det här fallet, bara om Buddys trångsynta beteende och syn på saker å ting. Har väldigt svårt att se hur någon som ändrar sina uppfattningar stup i kvarten helt utan någon egentlig anledning skulle kunna vara rationell.

Själv ser jag inget negativt i sig att programtablån på P3 görs om.

Redigerat av Unregisteredc49a1f15, 12 oktober 2019 - 16:38.

Postad 12 oktober 2019 - 16:50

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

• 4 119 inlägg
  • 0

Tycker du att jag drar vapnen i den här diskussionen? Mig veterligen har jag inte yttrat mig om PS alls i det här fallet, bara om Buddys trångsynta beteende och syn på saker å ting. Har väldigt svårt att se hur någon som ändrar sina uppfattningar stup i kvarten helt utan någon egentlig anledning skulle kunna vara rationell.

Själv ser jag inget negativt i sig att programtablån på P3 görs om.

Jag har inte ändrat uppfattning. Jag har inte gillat P3 på många herrans år. Det är därför jag tycker det är positivt att kanalen ändras. Återstår att höra hur kanalen blir efter ändringen. Sen undrar jag vad det trångsynta beteendet är som du nämner.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• JBL 705i Atmos
    Anton
    2025-05-20 10:45:14
  • Vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-16 13:46:51
  • Ny hifi-bänk - Jobb kvar
    joga
    2025-05-15 21:43:01
  • JBL M2 & BMS SUB
    Anton
    2025-05-15 16:51:15
  • Kant läckage
    GothiaTekSwe
    2025-05-14 13:29:53
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.