Postad 06 February 2003 - 12:00
att hylla matså (jag kräver en stor bild på första sidan på guden matså. He he är jag knäpp?)
Postad 06 February 2003 - 12:26
och tillbe hifisnubben (själv har jag ett mycket dåligt självförtroende)
Postad 06 February 2003 - 12:31
eller skicka pengar (det kunde man inte tro. Vill inte att du ska känna att jag hoppat på dig! Bara impad över hur många inlägg du lyckas lägga... Övriga har ju svårt att hänga med ...)
Postad 06 February 2003 - 12:33
för att hifisnubben (nejdå, ingen fara alls. Jag bara lät min maktgalenskap skena iväg. He he)
Postad 06 February 2003 - 13:55
Nu får ni ta och lugna er, Matså främst. Meningen med denna tråden är inte att bygga vidare på sig själv. Man ska låta andra ha en chans att göra inlägg osså. Tråden ser för tillfället mera ut som spampostning för att få flera inlägg. Om det i fortsättningen dyker upp en person med två inlägg efter varandra kommer jag helt enkelt att ta bort dom.
Postad 06 February 2003 - 14:02
BlackRob är GUD (Black Rob jag pausar lite nu. Hur många inlägg jag gör det struntar jag i. Jag blir inte bättre människa för det. I så fall skulle jag hållt på hela natten. Nu blev jag lite(lite?) för het på gröten[
])
Postad 06 February 2003 - 14:09
Dessutom skulle jag vilja slippa en massa förklaringar inom parentes eftersom det endast ska vara inlägg med tre ord i varje, vill ni tydliggöra er eller något så föreslåra jag att ni gör det via mail eller meddelande. Hädanefter ska det bara vara 3 ord per inlägg.
Att jag är GUD tvivlar jag på eftersom jag avskyr allt som har med religion att göra.
Att jag är GUD tvivlar jag på eftersom jag avskyr allt som har med religion att göra.
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
3 bilder
52 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?