* Officiell Tråd - HTC Touch HD *
2075 svar till detta ämne
Postad 02 februari 2009 - 22:26
tomasn
-
tomasn
-
Wannabe
-
-
42 inlägg
Hej.
Har en fråga. Om man köper en beg. Touch HD utan kvitto, har man någon garanti på den då? Via serienummer eller så??
Du skall nog inte köpa stöldgods nej. Skämt åsido så kan du inte räkna med att du har någon garanti om du inte får med något kvitto så det får du se till att få. Annars får du köpa av någon annan som har kvittot kvar.
Postad 02 februari 2009 - 23:13
Lindstrand
-
Lindstrand
-
Amatör
-
-
72 inlägg
Hej ! Jag funderar på att köpa en HD och undrar om alla är nöjda med den ? och rekomenderar en sån ? 
Tja, det låter nästan som om du har bestämt dig eftersom du frågar här Jag är nöjd och jag är ganska övertygad om att det är den bästa mobilen som finns just nu. Fast det beror också lite på vad man ska använda den till. Ett par personer här på forumet har varit missnöjda med sin, men nästan alla verkar nöjda. Om du mest vill ringa och smsa är det inte rätt telefon för dig. Vill du surfa, kolla video på you tube, filmer, e-posta, använda som GPS, installera program och lyssna på musik så kan HD:n passa dig, men den är mer en handdator och surfplatta med telefon än tvärtom. Som du säkert har sett här finns det program för allt mellan himmel och jord till win mobile. Om du är en entusiast som vill ha den bästa mobilen med alla funktioner och möjligheter, då ska du ha HD:n.
Postad 03 februari 2009 - 10:32
Unregistered5ed9ef49
-
Unregistered5ed9ef49
-
Lärjunge
-
-
384 inlägg
Ingen som hört när 32GB microSDHC kan tänkas komma ut på marknaden?
Postad 03 februari 2009 - 19:15
mrbister
-
mrbister
-
Amatör
-
-
69 inlägg
Hej.
Har en fråga. Om man köper en beg. Touch HD utan kvitto, har man någon garanti på den då? Via serienummer eller så??
Garanti gäller i regel inte utan kvitto. Ibland kan det hjälpa att kontakta tillverkaren eller "huvudkontoret" i Sverige (om dom har något). Fick själv hjälp med ett kameraobjektiv trots att kvittot inte var giltigt i europa. Trots att du köper med kvitto så var uppmärksam på att överlåtelsen av garantin kan vara ogiltig i vissa fall Hittade den här texten rörande ovanstående ämne: "En garanti eller en särskild utfästelse som det heter juridiskt gäller enligt min juridikföreläsare oftast ej vid överlåtelse. Det får man läsa i det finstilta på garantisedeln. Om en säljare lovar tre års garanti och "fabriksgarantin" inte gäller på grund av överlåtelsen är personen som säljer skyldig att stå för ev. garantiärenden själv."
Postad 04 februari 2009 - 14:22
JBA69
-
JBA69
-
Amatör
-
-
90 inlägg
Hallå alla!
Har precis fått min Touch HD och är helnöjd,men....
Nu har jag synkat den med datorn och fått en jädrans massa kontakter jag inte vill ha!
Finns det något bra sätt att redigera,sortera och ändra nummer via datorn i stället för via mobilen?
Känns som det hade vart lättare..
MVH/Jonas
Redigerat av JBA69, 04 februari 2009 - 16:27.
Postad 04 februari 2009 - 16:27
Silfverlood
-
Silfverlood
-
Rookie
-
4 inlägg
Hallå alla! Har precis fått min Touch HD och är helnöjd,men.... Har lagt in SBPMobileShell och undrar nu om man skall stänga av TouchFlo3D för jag tycker man hela tiden kommer dit ändå,t.ex när man trycker på home-knappen! Lite irriterande. (fast det kanske funkar på det viset!) MVH/Jonas
Gå i på Start>inställningar>Idag>objekt; Bocka av TouhFlo och tryck OK. Klart!
Postad 04 februari 2009 - 16:45
JBA69
-
JBA69
-
Amatör
-
-
90 inlägg
Gå i på Start>inställningar>Idag>objekt; Bocka av TouhFlo och tryck OK. Klart!
Aha! Tackar.
Postad 04 februari 2009 - 23:04
Lindstrand
-
Lindstrand
-
Amatör
-
-
72 inlägg
Hallå alla! Har precis fått min Touch HD och är helnöjd,men.... Nu har jag synkat den med datorn och fått en jädrans massa kontakter jag inte vill ha! Finns det något bra sätt att redigera,sortera och ändra nummer via datorn i stället för via mobilen? Känns som det hade vart lättare.. MVH/Jonas
Gå in i Outlook och redigera dina kontakter och synka med mobilen. Då borde de försvinna, eller ändras även i mobilen. Om det inte blir rätt så får du kolla dina synkinställningar.
Postad 05 februari 2009 - 00:11
Unregistered86d0fe55
-
Unregistered86d0fe55
-
Användare
-
-
106 inlägg
Installerade "VITO.Winterface.v1.2" får nu fel meddelande på shell32.exe någon som vet hur man får bort det fel medelandet??
Redigerat av Unregistered86d0fe55, 05 februari 2009 - 00:23.
Postad 05 februari 2009 - 08:45
JBA69
-
JBA69
-
Amatör
-
-
90 inlägg
Har du fler "skal" installerat?
Hade detta och Spb mobile shell på samtidigt och fick detta fel!
Installera av bägge och installera winterface igen! Stäng av TouchFlo 3D.
Postad 05 februari 2009 - 12:57
Unregistered86d0fe55
-
Unregistered86d0fe55
-
Användare
-
-
106 inlägg
Har du fler "skal" installerat? Hade detta och Spb mobile shell på samtidigt och fick detta fel! Installera av bägge och installera winterface igen! Stäng av TouchFlo 3D.
fel meddelandet har försvunnit så vet inte va de va för fel men jag hade bara vinterface installerat! Men vilket skal e bäst vinterface eller spb shell?? Samt hittar inget rotation programmet flip-it, eller finns de något bättre rotation program??
Redigerat av Unregistered86d0fe55, 05 februari 2009 - 13:12.
Postad 05 februari 2009 - 12:59
Unregistered757ceb2b
-
Unregistered757ceb2b
-
Wannabe
-
-
17 inlägg
Hej Har har hållt på med inställningar för WWI-Fi, MMS och E-post i 1 vecka på min HD nu. Äntligen fungerar det!!! Ett tips till alla som har telia mobiloperatör och Tele2 som mail leverantör. Server POP3 för inkommande e-post skall vara mail.tele2.se Server för SMTP utgående e-post skall vara mail.tele2.se:587Standardport 25 är blockerad och är bytt till 587 detta finns det inget valalternativ för i inställningarna i WM6.
Postad 05 februari 2009 - 15:39
joesoes
-
joesoes
-
Lärjunge
-
-
255 inlägg
Pratade med HTC idag och tydligen ska det komma en uppdatering (ny ROM) nästa månad  Han kunde dock inte säga vad den skulle inkludera. Buggfixar mm såklart men inget mer kunde han nämna.
Postad 06 februari 2009 - 01:06
Unregisteredef74522f
-
Unregisteredef74522f
-
Användare
-
-
110 inlägg
Hej!
Har försökt leta på TomTom´s webplats...men hittar ingen mjukvara till HTC Touch HD ?
Stämmer det att dom inte kommit ut med någon officiell till HD:n fina upplösning än??
Den andra funderingen jag har är dom virtuella tangentborden...hur är dom? Funkar dom att skriva lite längre mail & sånt på? eller blir man trött i fingrar pga. dålig ergonomi och/eller "misstypes" ??
Postad 06 februari 2009 - 01:09
Unregisteredef74522f
-
Unregisteredef74522f
-
Användare
-
-
110 inlägg
Garanti gäller i regel inte utan kvitto. Ibland kan det hjälpa att kontakta tillverkaren eller "huvudkontoret" i Sverige (om dom har något). Fick själv hjälp med ett kameraobjektiv trots att kvittot inte var giltigt i europa. Trots att du köper med kvitto så var uppmärksam på att överlåtelsen av garantin kan vara ogiltig i vissa fall Hittade den här texten rörande ovanstående ämne: "En garanti eller en särskild utfästelse som det heter juridiskt gäller enligt min juridikföreläsare oftast ej vid överlåtelse. Det får man läsa i det finstilta på garantisedeln. Om en säljare lovar tre års garanti och "fabriksgarantin" inte gäller på grund av överlåtelsen är personen som säljer skyldig att stå för ev. garantiärenden själv."
Tack för svar...ungefär som jag trodde. Blir det köp blir det nog köp med kvitto, känns lite tryggare och lite ärligare även om det kanske blir några kronor extra....fortfarande billigare än ny  Synd att telia inte har några bra erbjudanden på HTC  Synd att telia inte har några bra erbjudande alls på telefoner om man binder upp sig....
Postad 06 februari 2009 - 07:49
Kristofer00
-
Kristofer00
-
Wannabe
-
-
29 inlägg
Har någon aftonbladet plus så ni kan läsa testet med HDn och ett flertal andra? är lite intresserad om de är bara intresserad av användligheten eller funktionerna i mobilen och vem som vann http://www.aftonblad...ticle4337128.ab
Postad 06 februari 2009 - 08:30
JBA69
-
JBA69
-
Amatör
-
-
90 inlägg
Har någon aftonbladet plus så ni kan läsa testet med HDn och ett flertal andra? är lite intresserad om de är bara intresserad av användligheten eller funktionerna i mobilen och vem som vann  http://www.aftonblad...ticle4337128.ab
Ingen vann men HD touch fick fem+ ihop med Ifåne och Nokians 5800. Om HD touch: "Omdöme: Har störst skärm av alla och är dyrast i testet. En fullmatad lyxdoldis för den som vill ha en bra mobil som inte finns i allas händer. Minnet kan byggas ut till 32 gigabyte."
Postad 06 februari 2009 - 11:30
TheGun
-
TheGun
-
Lärjunge
-
-
269 inlägg
Hej!
Har försökt leta på TomTom´s webplats...men hittar ingen mjukvara till HTC Touch HD ? Stämmer det att dom inte kommit ut med någon officiell till HD:n fina upplösning än??
Tjena, vad jag vet så stöds inte HD'n än, men jag har kört med "TomTom Navigator v.7.910.9185 (googla på TT7_910.9185_VGA_Black)" på min HD sedan jag fick den och det har fungerat utan problem än så länge. Kartor som funkar 100% är 7.05 / 7.10 / 7.15 / 7.20 / 7.25
Postad 06 februari 2009 - 11:31
moonroy
-
moonroy
-
Wannabe
-
-
18 inlägg
Så här skrev de om HTC, i sitt utförliga och stora test:
HTC Touch HD
Betyg: +++++
Pris: 6 436 kr
Skärm: 3.8 tum
Operativsystem: Egenutvecklat
Minne: 512 MB
Kamera: 5 Mpx
Vikt: 147 gram
Tal/Standbytid: 6/450 timmar
Övrigt: Störst skärm
Omdöme: Har störst skärm av alla och är dyrast i testet. En fullmatad lyxdoldis för den som vill ha en bra mobil som inte finns i allas händer. Minnet kan byggas ut till 32 gigabyte.
Postad 06 februari 2009 - 15:08
jouh
-
jouh
-
Användare
-
-
165 inlägg
Hej!
Har försökt leta på TomTom´s webplats...men hittar ingen mjukvara till HTC Touch HD ? Stämmer det att dom inte kommit ut med någon officiell till HD:n fina upplösning än??
Den andra funderingen jag har är dom virtuella tangentborden...hur är dom? Funkar dom att skriva lite längre mail & sånt på? eller blir man trött i fingrar pga. dålig ergonomi och/eller "misstypes" ??
Ja, men du behöver inte TomTom. Kör iGo istället. Jag har testat både TomTom och Navigon, men efter en dag med iGo så avinstallerade jag de båda andra....
Postad 06 februari 2009 - 20:51
mrbister
-
mrbister
-
Amatör
-
-
69 inlägg
Ja, men du behöver inte TomTom. Kör iGo istället. Jag har testat både TomTom och Navigon, men efter en dag med iGo så avinstallerade jag de båda andra....
iGo v8 stödjer väl max VGA-upplösning?
Postad 06 februari 2009 - 22:17
Lindstrand
-
Lindstrand
-
Amatör
-
-
72 inlägg
Finns det någon testversion att ladda ner? Var?
Postad 06 februari 2009 - 22:22
Lindstrand
-
Lindstrand
-
Amatör
-
-
72 inlägg
Så här skrev de om HTC, i sitt utförliga och stora test:
HTC Touch HD Betyg: +++++ Pris: 6 436 kr Skärm: 3.8 tum Operativsystem: Egenutvecklat Minne: 512 MB Kamera: 5 Mpx Vikt: 147 gram Tal/Standbytid: 6/450 timmar Övrigt: Störst skärm Omdöme: Har störst skärm av alla och är dyrast i testet. En fullmatad lyxdoldis för den som vill ha en bra mobil som inte finns i allas händer. Minnet kan byggas ut till 32 gigabyte.
Uselt och inte ens sant. Som vi alla vet är operativet win mobile av Microsoft. Sen har de lagt på touchflo 3D, men det är ju en annan sak. Folk som läser detta vill väl knappast köpa mobilen, då de kommer att tänka att det inte finns några program för den...
Postad 07 februari 2009 - 20:41
mrbister
-
mrbister
-
Amatör
-
-
69 inlägg
Ja, ännu en lögn av aftonlögnen.se... Snart är aftonbladet i klass med en ding ding värld.
Postad 08 februari 2009 - 18:01
Unregistered47353d73
-
Unregistered47353d73
-
Amatör
-
-
98 inlägg
Hej Har kört WM6 i ett år nu, tidigare med HTC Touch Dual och nu med HTC HD. Har läst det mesta jag kan komma över och läser om många som inte tycker om WM6 som OS. Jag kan hålla med om att det har sina tydliga brister men för mig har det rätt fördelar. Bra integartion mot exchange på jobbet och en telefon som trots att den är lite svårnavigerad fungerar för allt jag behöver den till. Det roliga är ju allt det onyttiga... Har installerat iLap, för att ta tiden när jag kör på bana med bilen och Garmin som navigation. Jag saknar dock en bra fartkamera varnare. Jag vet att det går att lägga in i Garimin och har gjort det. Det fungerar men låser telefonen när man är i bilen. Skulle vilja ha ett light-weight program som bara hanterar fartkameror. Har någon sett detta, borde ju vara en enkel sak egentligen. Skulle vilja ha samma funktionalitet som denna pryl: http://www.adteknik.se/swedish/gps.htm
Postad 08 februari 2009 - 18:15
Master_Daniel
-
Master_Daniel
-
Amatör
-
-
68 inlägg
Skulle också vilja ha en bra varnare för hastighetskameror.
Postad 08 februari 2009 - 18:35
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
installera igo..min tjuter när jag passerar en viss procent över en hastighet ja ställt på tex 90 väg...brukar bli galen på de så oftast har jag bara varning för hastighetskamera..både ser dom komma å hör ljudet.finns väl till tomtom med
Postad 09 februari 2009 - 08:07
Kristofer00
-
Kristofer00
-
Wannabe
-
-
29 inlägg
installera igo..min tjuter när jag passerar en viss procent över en hastighet ja ställt på tex 90 väg...brukar bli galen på de så oftast har jag bara varning för hastighetskamera..både ser dom komma å hör ljudet.finns väl till tomtom med
Är väl fartkamera varnade till alla GPS mjukvaror. Testat TomTom och Navigon. Gillar Navigon mest då gränssnittet är snygg. Har även haft en navman GPS och alla har varnat bra för fartkameror. (fast egentligen borde man väl åka runt i landet och disabla dem.) men men... man får väl inte allting här i livet.
Postad 09 februari 2009 - 09:26
paulson96
-
paulson96
-
Användare
-
-
132 inlägg
Hej Har kört WM6 i ett år nu, tidigare med HTC Touch Dual och nu med HTC HD. Har läst det mesta jag kan komma över och läser om många som inte tycker om WM6 som OS. Jag kan hålla med om att det har sina tydliga brister men för mig har det rätt fördelar. Bra integartion mot exchange på jobbet och en telefon som trots att den är lite svårnavigerad fungerar för allt jag behöver den till.
Det roliga är ju allt det onyttiga... Har installerat iLap, för att ta tiden när jag kör på bana med bilen och Garmin som navigation. Jag saknar dock en bra fartkamera varnare. Jag vet att det går att lägga in i Garimin och har gjort det. Det fungerar men låser telefonen när man är i bilen. Skulle vilja ha ett light-weight program som bara hanterar fartkameror. Har någon sett detta, borde ju vara en enkel sak egentligen. Skulle vilja ha samma funktionalitet som denna pryl: http://www.adteknik.se/swedish/gps.htm
Den här sidan var det någon som tipsade om i Windows Mobile-tråden. Finns ett program för hastighetskameror som kanske är ungefär vad ni letar efter. Ni kan ju ta en titt: http://kaldma.se/
Postad 09 februari 2009 - 10:24
sabio_proeliat
-
sabio_proeliat
-
Amatör
-
-
73 inlägg
Någon känner till något gratis "journalprogram" för styrketräning? Använder excel i dagsläget men hade varit smidigit med ett program med färdiga övningar inprogramerat.
Postad 09 februari 2009 - 11:10
Unregistered47353d73
-
Unregistered47353d73
-
Amatör
-
-
98 inlägg
Den här sidan var det någon som tipsade om i Windows Mobile-tråden. Finns ett program för hastighetskameror som kanske är ungefär vad ni letar efter. Ni kan ju ta en titt:
http://kaldma.se/
Hej Ser ju ut att vara rätt tänkt, skall ta och prova och se im det håller måttet. Tack för tipset!
Postad 09 februari 2009 - 13:24
JBA69
-
JBA69
-
Amatör
-
-
90 inlägg
Någon som vet hur man byter ut den översta listen(den med Start,batteri och mottagning) mot något liknande? http://img22.imagesh...screen01ot7.jpg
Postad 09 februari 2009 - 16:03
TheGun
-
TheGun
-
Lärjunge
-
-
269 inlägg
Någon som vet hur man byter ut den översta listen(den med Start,batteri och mottagning) mot något liknande? http://img22.imagesh...screen01ot7.jpg
Det skulle jag med vilja veta, ser ju grymt mycket snyggare ut, men jag vill ha kvar TF3D som det är. Kanske detta funkar? http://forums.hardwa...d.php?t=2216127
Postad 09 februari 2009 - 16:50
Torusy
-
Torusy
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Det skulle jag med vilja veta, ser ju grymt mycket snyggare ut, men jag vill ha kvar TF3D som det är.
Kanske detta funkar? http://forums.hardwa...d.php?t=2216127
Här har ni länken: http://forum.xda-dev...mp;d=1233025591passar även på att länka till några snyggare volymkontroll färger: http://forum.xda-dev...ad.php?t=479826ps kolla xda developers Blackstone forum regelbundet så kommer ni hitta mycket roliga saker ni vill ha!
Postad 09 februari 2009 - 21:15
maccis
-
maccis
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
Här har ni länken: http://forum.xda-dev...mp;d=1233025591
passar även på att länka till några snyggare volymkontroll färger: http://forum.xda-dev...ad.php?t=479826
ps kolla xda developers Blackstone forum regelbundet så kommer ni hitta mycket roliga saker ni vill ha!
Provade att installera den "cabben" i den översta länken och då försvann alla mina iconer  Men det verkar som om man behöver en .cab fil som heter sdkcerts.cab först för numera har jag asgrymma iconer  ) Här är filerna jag kör med.
Redigerat av maccis, 09 februari 2009 - 21:19.
Postad 09 februari 2009 - 22:04
mrbister
-
mrbister
-
Amatör
-
-
69 inlägg
Någon som kan bekräfta att iGo verkligen kan använda sig av skärmupplösning som touch hd har?
Postad 09 februari 2009 - 22:46
Lindstrand
-
Lindstrand
-
Amatör
-
-
72 inlägg
Någon som kan bekräfta att iGo verkligen kan använda sig av skärmupplösning som touch hd har?
Japp, det fungerat utmärkt! Jag har använt den i ett par dar nu och tycker att den är klart bättre än TomTom. Inga problem med upplösningen
Postad 10 februari 2009 - 12:02
soer
-
soer
-
Wannabe
-
-
40 inlägg
Skulle någon som har en svensk Touch HD vilja hjälpa mig med en grej? Jag behöver filen phcanhtc.dll som ligger i Windows-mappen. Kan någon vänlig själ ladda upp den? Tack på förhand!
Postad 10 februari 2009 - 12:16
JBA69
-
JBA69
-
Amatör
-
-
90 inlägg
Skulle någon som har en svensk Touch HD vilja hjälpa mig med en grej? Jag behöver filen phcanhtc.dll som ligger i Windows-mappen. Kan någon vänlig själ ladda upp den? Tack på förhand!
Här! http://www.jonasbert...gt/phcanhtc.dll
Postad 10 februari 2009 - 12:22
soer
-
soer
-
Wannabe
-
-
40 inlägg
Här! http://www.jonasbert...gt/phcanhtc.dll
Tack!  Kommer den från en svensk Touch HD?
Postad 10 februari 2009 - 12:31
JBA69
-
JBA69
-
Amatör
-
-
90 inlägg
Tack! Kommer den från en svensk Touch HD?
Japp,inköpt på Elgiganten...
Postad 10 februari 2009 - 12:38
soer
-
soer
-
Wannabe
-
-
40 inlägg
Japp,inköpt på Elgiganten...
Det är ju lysande. Men tyvärr så hjälpte den mig inte.  Det jag försöker få till på min Xperia är att det inte ska stå "Slide to answer/ignore" när det ringer utan på svenska. Enligt vad jag läst mig till så ligger den texten just i den filen och då tänkte jag att om jag får tag i en sån fil från en svensksåld telefon så löser det sig men likförbannat står det på engelska.
Postad 10 februari 2009 - 15:07
maccis
-
maccis
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
Har ett litet problem nu, min email icon visar att jag har ett nytt mail. Men jag har inga olästa mail. Får jag ett nytt så visar den två st men jag har bara 1 oläst.
Detta felet uppkom idag, någon som har någon lösning?
Jag har sökt lite på google och på xda-developers men inte hittat någon lösning på problemet.
Postad 10 februari 2009 - 16:45
Torusy
-
Torusy
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Har ett litet problem nu, min email icon visar att jag har ett nytt mail. Men jag har inga olästa mail. Får jag ett nytt så visar den två st men jag har bara 1 oläst.
Detta felet uppkom idag, någon som har någon lösning?
Jag har sökt lite på google och på xda-developers men inte hittat någon lösning på problemet.
Använd ett program på telefonen som tillåter dig att utforska registret tex resco file explorer med registry plugin. Gå sedan till: HKEY_CURRENT_USER\System\State\Messages\totalemail\Unread ändra Count till 0. Ev så ska du ändra i någon av de andra undermapparna till HKEY_CURRENT_USER\System\State\Messages\ beror lite på din konfiguration. Hoppas det hjälper!
Postad 10 februari 2009 - 18:06
TheGun
-
TheGun
-
Lärjunge
-
-
269 inlägg
Tjo, har råkat ut för ett problem, och jag är inte ensam upptäckte jag, polaren råkade ut för samma sak precis nu upptäckte vi.
Kalenderna har slutat att påminna vid inställda möten, den visar inte pop-up rutan heller... är det någon annan som råkat ut för detta?
Postad 10 februari 2009 - 21:31
soer
-
soer
-
Wannabe
-
-
40 inlägg
Kalenderna har slutat att påminna vid inställda möten, den visar inte pop-up rutan heller... är det någon annan som råkat ut för detta?
Hur ska den veta om ett möte blir inställt? Och vad spelar det för roll om den inte påminner om inställda möten, till dem behöver du väl inte gå i alla fall?
Postad 11 februari 2009 - 00:15
sabio_proeliat
-
sabio_proeliat
-
Amatör
-
-
73 inlägg
Hur ska den veta om ett möte blir inställt? Och vad spelar det för roll om den inte påminner om inställda möten, till dem behöver du väl inte gå i alla fall?
1, Dina kalender ändras av andra, assistent/sekreterare motsvarande. 2, Du behöver ha reda på det innan du beger dig till mötena
Postad 11 februari 2009 - 09:20
TheGun
-
TheGun
-
Lärjunge
-
-
269 inlägg
Oki, kanske jag som formulerade mig dåligt  Kalenderna i min Touch HD slutade pipa/påminna mig om möten. I vanliga fall så piper HD'n samt att en pop-up ruta visar sig när det är dags för mötet/påminnelsen, nu händer ingenting. Nu har jag iallafall lyckats lösa det, det är tydligen en väldigt vanlig förekomst på WM 6 som väldigt många har råkat ut för och det är inte alltid en hard reset löser problemet. Under tiden jag sökte efter en lösning så ramlade jag över ett riktigt schysst program som har väldigt många schyssta funktioner med Tweaks, Backup, åtkomst till Registry, Optimering, rensar dåliga filer, lägg till/ta bort program som autostartar, skapa genvägar etc. SKTools http://www.s-k-tools...ols/m_feat.html
Postad 11 februari 2009 - 20:56
joesoes
-
joesoes
-
Lärjunge
-
-
255 inlägg
Någon som har fått PointUI 2 att funka på HD´n?
Postad 11 februari 2009 - 21:32
Snubert
-
Snubert
-
Wannabe
-
-
12 inlägg
Hej!
Någon som kör wayfinder på HTC:n? Jag har kört det på en P1i tidigare och upplevt att det fungerar bra men på HTC:n segar det och visar upp till 200m fel position när jag kör. När man väl saktar ner och stannar hinner den ikapp och visar rätt.
Det är klurigt att köra i stan med så stor felvisning. Jag har laddat ner kartorna till minneskortet och sett till att inte det är en massa andra program igång samtidigt som kan slöa ner luren.
Någon som har något tips?
/Tobbe
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-16 13:46:51
-
Ny hifi-bänk - Jobb kvar
joga
2025-05-15 21:43:01
-
JBL M2 & BMS SUB
Anton
2025-05-15 16:51:15
-
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|