hur är det med garantier och så? har heron någon internationell garanti, eller måste man ringa till nån tysk och babbla om den skulle gå sönder?
* Officiell Tråd - HTC Hero *
HTC Hero 512MB RAM
(Mobiltelefoner)
|
6
|
(166)
|
Inga priser |
åäö i e-postmeddelanden (2 inlägg)
|
16 år sedan |
IPhone eller HTC Hero (7 inlägg)
|
16 år sedan |
iPhone 3GS vs. HTC Hero (189 inlägg)
|
16 år sedan |
Postad 05 September 2009 - 13:16
hur är det med garantier och så? har heron någon internationell garanti, eller måste man ringa till nån tysk och babbla om den skulle gå sönder?
Postad 05 September 2009 - 13:18
Den har en mysko känsla, känns lite lös som du skriver & skrapar på nåt sätt men så har de exemplar jag testat varit så det är nog som det är. Jag använder sällan min men tycker annars att funktionen är ok.
Kan ju bara säga att jag tyckte samma sak om kulan på min Blackberry Curve för ett par år sedan när jag fick den. Var mycket tightare på Blackberry Pearl trots samma kula. Hade dock aldrig något problem med kulan på Curven..
för mig att nån revieware just nämnde kulan på Heron...
f*n.. jag kan fortfarande inte bestämma mig.. köpa Hero nu eller vänta några månader...
Postad 05 September 2009 - 14:17
Postad 05 September 2009 - 15:01
Den har en mysko känsla, känns lite lös som du skriver & skrapar på nåt sätt men så har de exemplar jag testat varit så det är nog som det är. Jag använder sällan min men tycker annars att funktionen är ok.
Bra, då vet jag att allt är som det ska med kulan!
En annan grej dock.. Har märkt att om man knackar lite lätt i överkant av baksidan på telefonen så låter det som något är lite löst där inne. Någon annan som tänkt på det?
Postad 05 September 2009 - 16:39
En tanke är dock, hur vet den att den står på högkant mm, jag har haft fjärrkontroller med "lösa" plastbitar i för att biten i sig har fyllt en funktion, ljus ska tändas när man tar i den osv.
Kan det vara ngt sådant?
//N
Postad 05 September 2009 - 18:17
Jag har lite problem med att få min ringsignal att vara permanent...
Jag väljer den låt jag vill ha som ringsignal, trimmar den till det stycket som ska vara signalen, väljer den som ringsignal å då funkar det. Men när jag kopplar in mobilen till datorn å sedan kopplar bort den så har ringsignalen försvunnit, då använder den bara en default ringsignal...
Nån som har en aning om hur man fixar detta?
Postad 05 September 2009 - 19:08
Förmodligen ja, lägessensorn som känner av om man håller den i porträtt eller landskapsläge skulle jag kunna tänka mig. Förmodligen en liten kula som kan skramla om man skakar på den...Jag har inte hört eller tänkt på om något "sitter löst". Har inte kollat heller.
En tanke är dock, hur vet den att den står på högkant mm, jag har haft fjärrkontroller med "lösa" plastbitar i för att biten i sig har fyllt en funktion, ljus ska tändas när man tar i den osv.
Kan det vara ngt sådant?
//N
Postad 05 September 2009 - 20:15
1. Går det att "markera alla" i inkorgen för epost och välja "ange som lästa"?
2. Vad behöver man HTC Sync (programvara) till förutom att synca kontakter/kalender i t.ex. Outlook i Windows? (M.a.o är det rekommenderat att använda till något?)
Hoppas på svar...
Postad 05 September 2009 - 20:33
Gör ett nytt försök med ett par frågor...
1. Går det att "markera alla" i inkorgen för epost och välja "ange som lästa"?
2. Vad behöver man HTC Sync (programvara) till förutom att synca kontakter/kalender i t.ex. Outlook i Windows? (M.a.o är det rekommenderat att använda till något?)
Hoppas på svar...
1. Nej inte i HTCs mail app. I Gmail appet finns det checkboxes vid varje mail för enkel markering av flera mail.
2. Aldrig använt det. Har det installerat med bara för att få ADB-drivarna som behövs när man skall greja med ROM-flashning och root m.m.
Edit: eller jo, jag har det installerat på laptopen också då det krävs för data-tethering
Redigerat av Golgo_13, 05 September 2009 - 20:34.
Postad 05 September 2009 - 20:35
En fråga bara, ifall man ska ladda ner program osv. görs det direkt från mobilen eller från någon webbplats?
Postad 05 September 2009 - 20:44
Jag har en fråga kring inbyggda mail-applikationen, HTC Mail eller vad den heter. Om jag konfigurerar den för att använda mitt gmail-konto lyckas den inte visa åäö korrekt i mina email. Är det något som fler har problem med eller om någon vet om man kan fixa det?
Postad 05 September 2009 - 21:49
Z, om jag fattar det rätt kan man då göra så att mobilen bara hämtar datatrafik precis när man säger till den och har t ex Wifi-tillgång? Tror du att det vore värt att skaffa Hero även om man bara använder den på ett sådant "snålt" sätt?Det finns fina widgets förinstallerade för det, att med en knapptryckning koppla ur mobilnätet eller wifi eller att koppla ur båda med airplane mode. Jag har gjort en speciell sida med dessa + widgets för bluetoth & GPS in/urkoppling.
Grymt behändigt!
/Magnus
Postad 05 September 2009 - 21:50
Det gör man från telefonen. Enkelt om man söker rätt på intressanta program på http://www.cyrket.com/ och sen använder programmet barcode scanner i mobilen och skannar in QR-koderna på hemsidorna som tar dig till respektive applikation i android market direkt.
Tack då vet jag
Postad 06 September 2009 - 08:31
Någonting abonnemang man verkligen ska undvika? Skillnad beroende på om man bor i norr, vilket jag gör(norrlands inland) osv?
De abonnemang man hittar som just rör samtal och surfning då via Katsching är:
Telenor 299 kr + Fri Mobilsurf Turbo: 418kr/mån
Hur mycket surfning som helst
0,39 kr/min vid 12 mån bindning, 0,29 kr/min vid 24 mån bindning till alla fasta och mobila nät
119kr/mån för obegränsad surfning med mobilen i Turbohsatighet
0,79 kr/samtal i öppningsavgift
SMS: 0,69 kr
MMS: 1,69 kr
Uppsägningstid: 3 mån
Faktura: E-faktura/autogiro 0 kr, pappersfaktura 20 kr
Inträdesavgift 250 kr (Ej vid förlängning)
Telia Mobil Prata på + Mobilsurf Alltid: 118kr/mån
500MB/mån
Ring för 0,29 kr/min till alla nät
Mobilsurf Alltid kostar 69kr/mån och inkluderar 0,5gb datatrafik i Turbohastighet. Därefter kan Telia justera hastigheten till 57kbit/sek
SMS: 0,29 kr
MMS: 1,99 kr
Inträdesavgift 250 kr (Ej vid förlängning)
Fakturaavgift: 19 kr, 0 kr vid e-faktura
Telia Mobil Prata på med mobilsurf Extra: 248kr/mån
5GB/mån
Månadskostnaden är 248kr/mån + ev förhöjd månadsavgift
Ring för 0,29 kr/min till alla nät
5Gb datatrafik ingår. Telia förbehåller sig rätten att begränsa hastigheten till 57kbit/s om 5GB gränsen överskrids
Obegränsat surfande i Telias surfzoner
SMS: 0,29 kr
MMS: 1,99 kr
Inträdesavgift 250 kr tillkommer på 1:a fakturan(Ej vid förlängning)
Fakturaavgift: 19 kr, 0 kr vid e-faktura
Postad 06 September 2009 - 09:32
Postad 06 September 2009 - 10:25
Vad är egentligen för skilnad mellan MoDaCo och "normala" Android OS? Har svårt att reda ut det på deras hemsida.
This ROM is based on the Generic 2.73.405.5 release version of the 'new update' (together with my own optimisations) for the best possible performance! The ROM is now available in 2 versions - 'core' and 'enhanced' by popular request.
Included in both 'core' and 'enhanced' versions
- Rooted with 'adb remount' permission and superuser APK
- A2SD included (fully automatic - thanks cyanogen!) - create a EXT3 partition as your second partition to use. dalvik-cache remains on device. EXT4 is NOT supported.
- Added Jbed Java
- Added Spare Parts (run it and switch the 2 animation types to 'fast' for an even better experience!)
- Added Custom Locale for setting non english Locales
- Added android-wifi-tether 1.52 (props to the developer, this is a great app!)
- Added WMSM
- Added busybox 1.15 - tweaked such that 'get information' in Swapper now works as desired
- Added nano 2.09 - text editor for use in shell mode
- Added terminfo and settings to boot.img to allow nano etc. use
- Added tun.ko file (untested, please report on whether this is useful)
- Added files required for Debian linux [edit: this seems to be broken for some reason, investigating!]
- Moved Quickoffice to data partition to allow easy uninstall
- Deleted 'Learn More' application
- Deleted Maps application - install from the Android Market to always stay up to date
- ROM now includes touch focus in Camera app
- ROM now supports shortcuts using BetterCut (and therefore I assume anycut!) in Rosie
- Silenced boot sound (it's still there and can be reactivated with a file edit)
- You can now check your MoDaCo Custom ROM (MCR) version from the about menu. It will display MCR2.0 (core) or MCR2.0e (enhanced).
- Fix for HTC Peep on Vodafone is now available here
P
Included in 'enhanced' version only
- Added Business Card Scanner
- Added 'Plurk' client
- Added WAP browser
- Added Chinese IME
- Restored Maps app (for users who cannot install it from the Market)
Postad 06 September 2009 - 11:38
http://www.simplyele...ct.php?pid=7525
Är det någon skillnad på en engelsk och en svensk hero? funkar allt emd å,ä och ö osv?
Något annat man bör vara vaksam på? Garantier osv? Vad skiljer mot att handla i sverige?
Postad 06 September 2009 - 11:40
Jadu, om du stänger mobilnätet så kan du ju inte ta emot samtal heller... Självfallet så kan du se till att inaktivera allt som kan ligga & dra data & det är helt upp till dig hur du vill göra. För mig är detta uteslutet men det är klart att om du ofta rör dig i områden med tillgång till wifi så...Z, om jag fattar det rätt kan man då göra så att mobilen bara hämtar datatrafik precis när man säger till den och har t ex Wifi-tillgång? Tror du att det vore värt att skaffa Hero även om man bara använder den på ett sådant "snålt" sätt?
/Magnus
Postad 06 September 2009 - 12:11
Postad 06 September 2009 - 12:22
Hur står sig egentligen Hero mot iPhone när det gäller webbsurfning? 3G S ska ju vara betydligt snabbare än 3G tack vare bland annat sin snabbare processor och eftersom 3G använder en snarlik processor som Hero borde hjälten ha svårt att hävda sig här mot 3G Sen. Är det någon som har "hard facts" på surfningshastighet, typ gjort mätningar mellan de två mobilerna (Hero och 3G S)?
Ja, 3GS är generellt snabbare än Hero vid surfning, det går inte att komma undan. Dock skall man ha klart för sig att Heron ju renderar flash vilket är anledningen till att vissa sidor laddar långsamt.
Jag är dock väldigt nöjd med webbläsaren i Hero ändå. Tidigare hade jag WinMo-mobil med Opera 9.5 vilket var/är en väldigt bra browser. Herons är bättre
Postad 06 September 2009 - 13:52
Jag har inte uppdaterat min med den nya romen som jag hoppas ska snabba på den lite men lite ovetenskapliga tester som jag & min son gjort mot hans 3GS har i helgen visat att 3GS är rejält mycket snabbare än min på webben, klart snabbare än vad jag sett på nätet vid videojämförelser.Ja, 3GS är generellt snabbare än Hero vid surfning, det går inte att komma undan. Dock skall man ha klart för sig att Heron ju renderar flash vilket är anledningen till att vissa sidor laddar långsamt.
Jag är dock väldigt nöjd med webbläsaren i Hero ändå. Tidigare hade jag WinMo-mobil med Opera 9.5 vilket var/är en väldigt bra browser. Herons är bättre
Återkommer när jag uppdaterat.
EDIT: He he, stängde av flash & skillnad i hastighet blev rejäl! Kan t.o.m. läsa aftonbladet.se med riktigt bra hastighet vilket var i det närmaste omöjligt innan.
En undran ang. synkning mot Gmail. Funkar suvve har jag tyckt men upptäcker nu att de ändringar jag gör i telefonens kalender inte ändras i googles kalender, tvärtom däremot går bra...
Lite farligt, nån som vet varför?
Redigerat av Unregistered29af8ed6, 06 September 2009 - 13:49.
Postad 06 September 2009 - 14:56
kanske någon snäll själ som vill göra en liten lista över vad som förbättrats enligt dom.
tillkommna funktioner som kamera tryck focus och liknande
MVH Danii
Redigerat av Daniellofgren, 06 September 2009 - 14:56.
Postad 06 September 2009 - 16:07
till er som kör 2.0 romén är det bara 7 fönster skärms swappen som blivit snabbare eller är det hela telefonen som fått sig en boost?, t ex från att gå från widgeten till att öppna full format programmet...tyckte jag var lite slött vid test hos media markt, är detta något man sett sig förbättrats?
kanske någon snäll själ som vill göra en liten lista över vad som förbättrats enligt dom.
tillkommna funktioner som kamera tryck focus och liknande
MVH Danii
Någon officiell chang log finns inte då den egentligen inte är släppt än men rent generellt så har HTC helt klart optimerat skiten ur Sense UI vilket gör att nästan allt känns snabbare och flyter bättre, alltså inte bara homescreen swipes.
Postad 06 September 2009 - 17:07
& nu bevisar dom precis som apple gjort att man bygger inte snabba pålitliga system genom att tvinga konsumenterna att köpa snabbare & snabbare hårdvara, man vinner så mycket mer ( som konsument) när idkaren ser till att optimera systemet till det ypperliga, batteri tid!!! kostnaden på produkten"äldre hårdvara billigare inköp"
& apple är juh smarta nog att utnyttja det till max!
iphonen är juh grym på allt man slänger åt den, FÖRUTOM bakgrunds processer, integrerade social protocol m.m
allt bygger på öppna stänga öppna stänga program, därför börjar man söka sig lite utanför apple´s träsk i mobil världen
det ända jag är lite orolig är över köpa program finns inte i sverige än?
är detta något man kan kringå?
eller lägga in crackade versioner till man kan köpa det i sverige?
Postad 06 September 2009 - 17:12
det ända jag är lite orolig är över köpa program finns inte i sverige än?
är detta något man kan kringå?
eller lägga in crackade versioner till man kan köpa det i sverige?
Det finns app som Market Enabler som låser upp hela market inkl betalapp.
Den andra varianten är också möjlig...
Postad 06 September 2009 - 18:42
när det köpta programmet släpper 1.1(från 1.0) versionen fungera det som med app store med iphone att den uppdateras själv?
eller måste man betala igen eller måste man ladda ner hela programmet en gång till dock gratis?
är det någon som testat skype med diverse skype clienter? vilken fungera & vilka fungerar bäst & då tänker jag på kommer det programmet automatiskt upp med personen osv...eller ringer det bara i bakgrunden så får man öppna programmet för att se vem & samt svara
fick nämligen göra så på iphonen med jailbreak & backgrunds körande
fungerar google talk med video? & då menar jag inte från hero utan bild från dator med webkamera?
Postad 06 September 2009 - 19:51
Jag har inte uppdaterat min med den nya romen som jag hoppas ska snabba på den lite men lite ovetenskapliga tester som jag & min son gjort mot hans 3GS har i helgen visat att 3GS är rejält mycket snabbare än min på webben, klart snabbare än vad jag sett på nätet vid videojämförelser.
Återkommer när jag uppdaterat.
EDIT: He he, stängde av flash & skillnad i hastighet blev rejäl! Kan t.o.m. läsa aftonbladet.se med riktigt bra hastighet vilket var i det närmaste omöjligt innan.
En undran ang. synkning mot Gmail. Funkar suvve har jag tyckt men upptäcker nu att de ändringar jag gör i telefonens kalender inte ändras i googles kalender, tvärtom däremot går bra...
Vars stänger man av flash?
Är de bara jag som inte hittar "Market Enabler" i Butiken?
Postad 06 September 2009 - 20:24
Tja!
Jag har lite problem med att få min ringsignal att vara permanent...
Jag väljer den låt jag vill ha som ringsignal, trimmar den till det stycket som ska vara signalen, väljer den som ringsignal å då funkar det. Men när jag kopplar in mobilen till datorn å sedan kopplar bort den så har ringsignalen försvunnit, då använder den bara en default ringsignal...
Nån som har en aning om hur man fixar detta?
Har samma problem, mina trimmade signaler verkar inte funka, oklart om det är pga inkoppling i datorn att göra .. trodde det mest berodde på just trimandet.
Pat
Edit; någon som har koll på när updateringen kommer? inte sugen på att trixa med root/xda knep?
Edit 2;
Upplevde samma sak själv innan jag insåg att jag la allt på "calander" i telefonen istället för "[email protected]" eller "annan_kalender" .. finns en dropdown meny där man kan välja kalender man vill lägga upp noteringen på.
hth /Pat
Redigerat av PatBenson, 06 September 2009 - 20:32.
Postad 06 September 2009 - 20:26
Om man avvaktiverar det dom kallar Mobile network så kan man fortfarande ta emot samtal och sms (tillskillnad mot flightmode) och ingen datatrafik verkar användas. Finns en smidig settingswidget och att switcha går på ngn sekund från home screen. Och för att svara på ursprungsfrågan går det alldeles utmärkt att använda mobilen på detta "snåla" sätt. Gjorde så de två första veckorna med mobilen eftersom jag inte hade ngt surfpaket och har man inget behov att få snabba uppdateringar om mail lr sånt så går det skitbra, switcha på/av wifi/mobile network dvs.Jadu, om du stänger mobilnätet så kan du ju inte ta emot samtal heller... Självfallet så kan du se till att inaktivera allt som kan ligga & dra data & det är helt upp till dig hur du vill göra. För mig är detta uteslutet men det är klart att om du ofta rör dig i områden med tillgång till wifi så...
Man kan även stänga av att mobilen använder 3G-nät i settings vilket får batteritiden att bli lite bättre.
Postad 06 September 2009 - 21:06
Där ser man, bra tänkt av HTC!Om man avvaktiverar det dom kallar Mobile network så kan man fortfarande ta emot samtal och sms (tillskillnad mot flightmode) och ingen datatrafik verkar användas.
Postad 06 September 2009 - 21:22
Tack för upplysningen! Dock grymt osmidigt att måsta göra detta vid varje inlägg i kalendern & jag vågar nog inte lita på min googlekalender då jag mycket väl kan ha glömt att kryssa i detta vid ett inlägg i telefonen. Har bytt till den gamla Androidkalendern & den är klart bättre än originalet men fortfarande så famlar jag i mörker emellanåt när kollegorna kollar schemat i sina ericssons & Nokior, måtte det släppas en smidig kalender framöverUpplevde samma sak själv innan jag insåg att jag la allt på "calander" i telefonen istället för "[email protected]" eller "annan_kalender" .. finns en dropdown meny där man kan välja kalender man vill lägga upp noteringen på.
hth /Pat
Postad 06 September 2009 - 21:27
Ursäkta mig. jag är totalt ute & cyklar det var java script jag stängde, inte flash. Men det går snabbare med den stängd, med den på så ligger den lixom & laddar så himla länge än fast sidan verkar vara öppen.Vars stänger man av flash?
Är de bara jag som inte hittar "Market Enabler" i Butiken?
Postad 06 September 2009 - 21:27
Går det inte att ställa in vilken kalender som ska vara default när man skapar nya bokningar?Upplevde samma sak själv innan jag insåg att jag la allt på "calander" i telefonen istället för "[email protected]" eller "annan_kalender" .. finns en dropdown meny där man kan välja kalender man vill lägga upp noteringen på.
hth /Pat
/Andreas
Postad 06 September 2009 - 21:33
Postad 06 September 2009 - 21:37
Har en bugg med någon hårdvara, vet ej om de är minneskortet, min macbook eller hero men frågar här ändå för att de verkar finnas gott om kunniga människor här.
Jag har ju massa musik på heron, men så märkte jag att när jag tog bort all musik jag hade, så försvann den så att telefonen inte hittade någon musik och de fanns inga mappar att hitta när man letade i datorn. Så långt allt väl.
Men ändå var de bara 3,14 gb kvar av minnet på mitt 8 gb minneskort? Så jag kunde inte sedan lägga tillbaka min musik när jag fixat alla namn och covers till musiken. Så jag kikade lite närmare
La in några album, så nu fanns 25 objekt och de var ca 4 gig kvar, då står det nere i hörnet "25 objekt 4 gb tillgänligen" men så tog jag bort alla musik mappar och la i papperkorgen då står det konstigt nog "0 objekt 4 gb tilgängligt"
Så filerna försvinner men ligger ändå kvar?!
Någon som förstår vad detta kan bero på? Har gjort om samma prosedur flera gånger nu och de händer samma sak varje gång. Mycket underligt.
Postad 06 September 2009 - 21:39
Postad 06 September 2009 - 21:39
Jodå, senast valde blir default som det verkar.Går det inte att ställa in vilken kalender som ska vara default när man skapar nya bokningar?
Postad 06 September 2009 - 21:48
Jag har en klurig fråga som någon skarpsinnig människa gärna kan få reda ut.
Har en bugg med någon hårdvara, vet ej om de är minneskortet, min macbook eller hero men frågar här ändå för att de verkar finnas gott om kunniga människor här.
Jag har ju massa musik på heron, men så märkte jag att när jag tog bort all musik jag hade, så försvann den så att telefonen inte hittade någon musik och de fanns inga mappar att hitta när man letade i datorn. Så långt allt väl.
Men ändå var de bara 3,14 gb kvar av minnet på mitt 8 gb minneskort? Så jag kunde inte sedan lägga tillbaka min musik när jag fixat alla namn och covers till musiken. Så jag kikade lite närmare
La in några album, så nu fanns 25 objekt och de var ca 4 gig kvar, då står det nere i hörnet "25 objekt 4 gb tillgänligen" men så tog jag bort alla musik mappar och la i papperkorgen då står det konstigt nog "0 objekt 4 gb tilgängligt"
Så filerna försvinner men ligger ändå kvar?!
Någon som förstår vad detta kan bero på? Har gjort om samma prosedur flera gånger nu och de händer samma sak
varje gång. Mycket underligt.
Jag löste problemet själv. Felet låg hos mig och min macbook! Eller snarare mina kunskaper hos mac. Är nybliven ägare utav en mac och man var tvungen att inte bara föra filerna till papperskorgen utan också rensa papperkorgen för att få filerna borttagna. Underligt, men men.
Postad 06 September 2009 - 22:31
Innan var den inte helt pålitlig, om jag t.ex. raderade ett appointment på Heron syncades det inte upp mot Google och även tidsändringar var inte alltid ok.
Testat lite oloka scenarior nu och allt har syncat helt korrekt och inom 10sek från ändring
HTC ftw!
Postad 06 September 2009 - 23:50
Den startar streama låtarna nästan direkt, playlists som gjorts tillgängliga offline är någon halvsekund snabbare att starta.
Den verkar spara ner "offline-materialet" på sd-kortet. Under "About" finns Available, Total Storage, Used Storage med och är kopplat mot mitt sd-kort.
Postad 07 September 2009 - 00:02
Postad 07 September 2009 - 07:38
http://www.swedroid....lappt-pa-market
Spotify släppt, som raphie nämner.
Så j*vla grymt!
Kan någon som tankat det och kör med Bluetooth-lurar kolla om man kan styra uppspelningen i appet?
Postad 07 September 2009 - 09:12
Till min stora glädje verkar det faktiskt som HTC också lyckats åtgärda syncningen mot Google calendar!
Innan var den inte helt pålitlig, om jag t.ex. raderade ett appointment på Heron syncades det inte upp mot Google och även tidsändringar var inte alltid ok.
Testat lite oloka scenarior nu och allt har syncat helt korrekt och inom 10sek från ändring
HTC ftw!
Fungerar synkningen av uppgifter i kontaklistan fullt ut i uppdateringen - jag tänker på anniversary och birthday datum
Postad 07 September 2009 - 10:15
https://www.minhembi.../marknad/253948
Postad 07 September 2009 - 10:30
BT Headset inklusive kontroller funkar prima på min Magic. Borde inte vara någon skillnad på Hero.Så j*vla grymt!
Kan någon som tankat det och kör med Bluetooth-lurar kolla om man kan styra uppspelningen i appet?
Postad 07 September 2009 - 12:25
BT Headset inklusive kontroller funkar prima på min Magic. Borde inte vara någon skillnad på Hero.
O fan... vilket app jag än har igång och försöker styra med BT-headsetet så startas alltid den vanliga music playern när jag trycker play/pause fw/rw
Postad 07 September 2009 - 15:44
Funkar med knapparna på trådfjärrkontrollen (original)O fan... vilket app jag än har igång och försöker styra med BT-headsetet så startas alltid den vanliga music playern när jag trycker play/pause fw/rw
Postad 07 September 2009 - 18:11
hm, man kanske skulle ta och installera den då.. men jag är noob och vet inte hur man gör :/Efter knappt en dag med nya firmware är det dags att konstatera: snabbare än iphone 3g även med multitaskining igång
Postad 07 September 2009 - 19:53
Innan dess så ska jag ägna mig åt att backuppa mina apps & förbereda så att återställningen blir så smärtfri som möjligt. Min sambo som tyckt att jag under en veckas tid levt i symbios med min hero blir alldeles skräckslagen när jag berättar att jag ska blåsa den & börja om från början, ja ja. hon får stå ut
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
6
åäö i e-postmeddelanden
10 filmer
8 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?