Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Konsol vs PC

1461 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 29 July 2015 - 12:04

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 3
Förstår inte vad en skrivare har med Spel på konsol/PC att göra? Och varför en skrivare skulle vara skäl till att inte spela på PC?

Har heller inte varit med om det du skriver (gällande din skrivare) och då har jag ändå köpt två nya skrivare, en laser och en foto. Både var pnp för ren utskrift.

Är det verkligen datorn som är problemet här? :-P

Postad 29 July 2015 - 12:25

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 1

jag förstår inte hur ni inte kan undgå denne isomorfi. det jag skriver är att en dator fasen alltid ska hålla på och bråka och uppdatera sig konstant. det händer förvisso hos konsolerna nu också, men dom gör det automatiskt. ni såg hela serien det tog för att skriva ut ett papper. det är inte helt otroligt att jag skulle behöva denna biosuppdatering om jag ville installera och spela ett spel. en konsol är fortfarande idiotsäker.

nu måste jag också åka och köpa en ny skrivare. den jag har gick inte att ställa in rätt (behövde ställa in första spalten på a2, men varje gång den ställdes in på det så hoppade den till a12. enormt störande. ska ha en datorlös skrivare som arbetar med blåtand...

Postad 29 July 2015 - 12:35

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 2

Men snälla du, nyss pratade du om att det var skrivaren som behövde uppdateras och nu är det datorn?

För jag vet inte hur du lyckats, men min dator sköter alla såna uppdateringar helt osynligt och automatiskt i bakgrunden.

Samt alla typer av program och även hårdvara som behöver firmware har ju även dom automatiska uppdateringar eller åtminstone säger till när det är dags.

Och då rör det sig bara om att klicka Ok och sen laddas det ner och installeras automatiskt det med.

Så för mig är det scenario du försöker måla upp totalt främmande, möjligen stämde det för typ 5-10 år sen men knappast idag.

Min dator varken bråkar eller uppdaterar sig konstant, och har inte gjort så sen jag byggde den.

Och snälla, blanda inte ihop vad din skrivare bråkar med eller inte med din dator, det är två skilda saker och väsen...

Redigerat av masse70, 29 July 2015 - 12:37.

Postad 29 July 2015 - 12:57

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 2850 inlägg
  • 0

:rolleyes:
Måste ha varit dålig PR för Iron Galaxy.

Påminner mig om exklusiva Accenture och deras riktigt dåliga jobb när de tog fram PUST och försäkringskassans webbtjänst.

Egentligen felaktigt att den lilla studion får skiten, det är ju helt klart WB som ska ha all skit, som inte gett IG tillräckligt med tid.

Samma som hände Battlefield 3 och Dice, tack vare tidspress från EA.

Postad 29 July 2015 - 13:00

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
Precis. När datorn väl hade gjort sitt så behövde skrivaren kalibreras. Men då skyllde jag inte på datorn. Datorn bråkade för sig med alla jädrans uppdateringar som skulle göras, nytt bios och skit. Sen så vill den även att jag installerar win10 nu, men det tar väl bra länge det också tror jag... Detta med biosen skulle behöva göras även vid spelande.

Min ps4 har då aldrig behövt tokstrejka på det här sättet. Jag får tom starta den utan att uppdatera spelen om jag känner för det. Allt är bara utan krångel. Jag har gjort systemåterställning på både datorn och ps4, nu kan nog gissa vad som tog längst och vad jag behövde kontrollera då och då för att akter skulle skrivas in ect.

Ps4 var det bara att gå iväg från.

Postad 29 July 2015 - 13:04

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Hur gammal är datorn?

Postad 29 July 2015 - 13:24

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10552 inlägg
  • 0

Finns rätt stora nackdelar med att tvinga på folk uppdateringar för att slippa sånt du råkade ut för Zartok.

http://betanews.com/...-your-computer/

Nu tror jag väl MS kommer backa men man vet ju aldrig.

Postad 29 July 2015 - 13:36

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
Shit det är därför jag har haft problem med vissa spel! Jag har ingen skrivare ju, hur kunde jag glömma den :D

Postad 29 July 2015 - 14:57

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Egentligen felaktigt att den lilla studion får skiten, det är ju helt klart WB som ska ha all skit, som inte gett IG tillräckligt med tid.

Samma som hände Battlefield 3 och Dice, tack vare tidspress från EA.

yup

Postad 29 July 2015 - 19:21

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0

datorn är en hp laptop, typ ett år. envy tror jag det var, men minns inte på rak arm. dock så är den uppdaterad nu, jobbar vidare ikväll med plug and play som det heter  =)

Postad 29 July 2015 - 19:44

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12482 inlägg
  • 4

Nu uppenbarade sig den största anledningen till varför jag inte spelar på pc. Starta datorn. Pluggar in skrivare. Skrivare vill installera sig. Installera. Registrera produkt. Produkt registrerad. Skriv ut. Behöver kalibreras. Kalibrerar. Nej, uppdatera mjukvara. Uppdaterar mjukvara.

HP BIOS UPDATE.

JAG VILLE SKRIVA UT EN ENDA LITEN JÄVLA SIDA DIN ******** JÄVLA DATOR!!

Brukar du skriva ut dina spel?

Prova att ansluta en skrivare till din spelkonsoll. Det lär bli ännu svårare.

Du gjorde förövrigt fel om du kopplade in skrivaren innan du installerade drivrutinen. Det brukar stå med en stor etikett ovanpå USB-kontakten, så att man inte ska kunna missa det ;)

Oftast funkar det ändå, men kräver ibland en omstart.

Redigerat av Ageve, 29 July 2015 - 19:46.

Postad 29 July 2015 - 19:46

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0

Brukar du skriva ut dina spel?

Prova att ansluta en skrivare till din spelkonsoll. Det lär bli ännu svårare...

:D  :lol:

Postad 29 July 2015 - 20:57

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 1
Läs det jag skrev om isomorfi så förstår du att det här krånglet sker på datorer oavsett om dom ska spelas på eller om dom ska skrivas ut med. Grejen är den att datorer är extremt instabila. Jämför en dator som du gör dina vanliga saker med mot exempelvis din bil eller en konsol så märker du att du behöver göra mindre arbete i tid för att dina andra saker ska fungera som det är tänkt.

Det är den största nackdelen med PC och den stora anledningen till varför jag ser så mycket fram emot steammachines. Steammachines!

Postad 29 July 2015 - 21:17

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

• 4115 inlägg
  • 1

Läs det jag skrev om isomorfi så förstår du att det här krånglet sker på datorer oavsett om dom ska spelas på eller om dom ska skrivas ut med. Grejen är den att datorer är extremt instabila. Jämför en dator som du gör dina vanliga saker med mot exempelvis din bil eller en konsol så märker du att du behöver göra mindre arbete i tid för att dina andra saker ska fungera som det är tänkt.
Det är den största nackdelen med PC och den stora anledningen till varför jag ser så mycket fram emot steammachines. Steammachines!

Så bara för att du har problem med att installera en skrivare så är allt med PC skit?

Har inga som helst problem med någon av mina tre datorer i hemmet (2 laptop och en stationär gamer). Att installera två splitt nya skrivare över nätverk (kan stöka) gick galant på alla tre utan minsta stök.

Har aldrig någonsin varit med om att behöva flasha bios för att kunna installera en skrivare, varken på mina egna eller kunders. Än mindre att man ska behöva stöka runt för att kunna installera ett spel.

Köper man dock ett nytt spel till PS3'an måste den i de flesta fall tanka ner och installera någon uppdatering för konsolen, för att därefter starta om innan spelet kan installeras... Och vissa spel tenderar att frysa så man får Göta en hård reset (kör mest Lego-spel med grabben).

Och att dra in bilar i denna diskussion, väldigt puckad jämförelse. För att få bilen att gå måste den tankas, bytas oljor och inte köras för hårt. Sköter man den inte kommer den börja rosta etc. Många nya bilar har enorma problem och vissa bilar kallas in för uppdateringar som kan ha förödande effekter om de inte åtgärdas.

Så nä, dina argument håller inte på långa vägar.

Postad 29 July 2015 - 22:22

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 2

Läs det jag skrev om isomorfi så förstår du att det här krånglet sker på datorer oavsett om dom ska spelas på eller om dom ska skrivas ut med. Grejen är den att datorer är extremt instabila.

Förväxla inte dina åsikter med fakta, de där uttalandena är lätt motbevisade genom att någon annan har en annan åsikt, vilket du ju vet att de har.

Allas situation när det gäller datorer är unik om man utgår ifrån två parametrar: att alla har olika datorvana och olika konfigurationer (hård- och mjukvara). Bara det gör ju att man inte kan säga "datorer är instabila", det är som att säga "pizza är äckligt". Beror på pålägget och var man köper den.

Du tycker datorer är krångliga, det är helt okej. Men betänk då att du inte har testat att spela på en ny dator och du har förmodligen inte mycket till datorvana heller. Du sitter ju med en laptop t o m, det är ingen speldator. När du har testat att spela på en ny dator och fått datorvana och fortfarande tycker datorer är krångliga, då kan du åtminstone säga att du har testat och vet vad du pratar om. Och inte ens då är det någon fakta, utan bara en åsikt. Uttalandet i citatet kan aldrig bli sant som fakta.

Men i nuläget är det som att du skulle ha lyssnat på ett headset för 200 kr och utifrån det utgått från att man inte kan få bra ljud i hörlurar. Eller spelat PS4 på en tjock-TV och menar att PS4 har dålig grafik.

OM du någon gång skulle ge det en riktig chans och köpt en speldator så är jag övertygad om att du, och alla andra som inte har testat på länge och tror att det är krångligt att spela, skulle bli övertygade om motsatsen. Medlemmen Warpgun är ett fint exempel på någon som var helt emot datorer och sedan köpte en dator och insåg att det är väldigt enkelt nu.

Fast jag vet inte om han kan installera en skrivare iofs. Min installerades av sig själv när jag stoppade i USB:n men beroende på skrivare så kan de ju krångla. Enklare att spela.

Postad 30 July 2015 - 15:13

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0

http://www.sweclocke...der-for-pc-spel

Inte länge sen folk kraxade högljutt att pcn var en död spelplattform. ;)

Postad 30 July 2015 - 15:44

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Nu är inte Nvidia helt obiaserade. Det är som att Systembolaget gör reklam över hur bra det är med monopol eller SVT om påtvingad public service eller HM om billigt mode osv. 

Jag tror inte heller PC är dött som spelplattform.

Redigerat av Unregisterede32cf070, 30 July 2015 - 15:45.

Postad 30 July 2015 - 15:46

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0

Nu är inte Nvidia helt obiaserade. Det är som att Systembolaget gör reklam över hur bra det är med monopol eller SVT om påtvingad public service. 

Jag tror inte heller PC är dött som spelplattform.

Nä såklart, men det betyder ju inte att dom har fel i sakfrågan för det.

En sak är iaf solklar, död är den inte som spelplattform.

Postad 30 July 2015 - 16:09

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

Nä såklart, men det betyder ju inte att dom har fel i sakfrågan för det...

Kanske inte, men det diskvalificerar de som trovärdig källa. Iofs beror det på forumet för uttalandet, men ändå.

Redigerat av Unregisterede32cf070, 30 July 2015 - 16:10.

Postad 30 July 2015 - 16:10

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

To be fair så snackas det också inför varje ny generation om att det är sista konsolgenerationen. Så enligt folk dör allt. Sanningen är att både konsoler och PC går bättre än någonsin dock, mobilspelande också för den delen.

Undrar om det nya korsplattformsfokuset innebär att ännu fler Xbox One-exklusiva kommer till PC också? Verkar så från uttalandet.

Postad 30 July 2015 - 17:05

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

• 18233 inlägg
  • 0
När vi är inne på mobilspelande, upplever folk här inte att mobil har för liten skärm till det mesta? Spelar själv gärna på platta, men inte mobil.

Postad 30 July 2015 - 18:38

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

• 5006 inlägg
  • 0

När vi är inne på mobilspelande, upplever folk här inte att mobil har för liten skärm till det mesta? Spelar själv gärna på platta, men inte mobil.

Beror på vilket spel det handlar om. Jag vill inte spela Dark Souls på mobilen, men Schack fungerar ypperligt.

Postad 30 July 2015 - 18:40

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0

Håller med, för mig personligen duger mobiler varken till surfande, filmtittande eller spelande, alldeles för liten skärm för mina gamla ögon.

Surfplatta däremot funkar helt ok. 

Redigerat av masse70, 30 July 2015 - 18:40.

Postad 30 July 2015 - 19:09

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10552 inlägg
  • 0

candy crush, schack och hillclimb racing är typ det enda jag kan hitta som fungerar.

En sak som fascinerar pinball arcade. Den stora majoriteten där kör på mobil/platta. Väldigt svårbegripligt. Jag har testat på min 10.1 note men kan inte hitta nöjet.

Postad 30 July 2015 - 21:56

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

• 2237 inlägg
  • 0

Har en helt underbar Lumia 1520 med 6" skärm så spelandet är inga som helst problem på den, inte heller att kolla på film eller liknande.

Postad 30 July 2015 - 22:22

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10552 inlägg
  • 0

Har en helt underbar Lumia 1520 med 6" skärm så spelandet är inga som helst problem på den, inte heller att kolla på film eller liknande.

Du finner det inte ett problem att upplevelsen är sämre än på en 50" OLED om du har en Amoled skärm eller bättre LCD om du har LCD panel på Lumian :). Eller tycker du att smartphonen ger en lika immersiv upplevelse :)

Jag ska försöka gå in på djupet om pinball arcade folket som kör med tablets kör riktiga flipperspel hemma. Då kanske det spelar mindre roll då alla alternativ för virtuell flipper ändå är så pass mycket sämre.

Postad 30 July 2015 - 22:52

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

• 4239 inlägg
  • 0
Beroende på spel är mobil eller surfplatta helt ok att använda. Platta är många ggr på tok för otymplig om det är spel som inte är strategi.

Film utöver Youtube skulle jag nog aldrig använda mobil till.

Postad 01 August 2015 - 20:53

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 3

Helt ärligt, man är på ett hembioforum och tycker det är ok att kolla film på en 6 tums skärm?!  :blink:

Postad 01 August 2015 - 23:37

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

• 2237 inlägg
  • 3

Helt ärligt, man är på ett hembioforum och tycker det är ok att kolla film på en 6 tums skärm?!  :blink:

Ja?

Det är ju inte min huvudskärm för sådant direkt, utan när man är på resande fot, tex till/från jobbet och liknande.

Postad 05 August 2015 - 17:24

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12482 inlägg
  • 0

Det kommer snart att bli ännu billigare att matcha prestandan hos konsollerna på PC, med DirectX 12.

Körde DX12-testen i 3Dmark (Windows 10) på min laptop.

CPU: i7-3632QM (4-kärning, 2.2GHz, 3.2GHz turbo)

GPU: GT 740M (64-bit minnesbuss och DDR3)

Trots att CPUn är ganska snabb, och GPUn väldigt långsam, så blir det en fördubbling av antalet draw calls. När upplösningen sänks, så är prestandan med DX11 nästan den samma, men DX12 drar iväg, dvs det är GPUn som begränsar.

Det är annars med långsam CPU och någorlunda snabb GPU som vinsten med DX12 är som störst. Det kommer troligtvis att räcka med en billig AMD-CPU för att få bra spelprestanda.

1920x1080:

Bifogad fil  3dmark directx12 1920 test.png   12.92K   0 Antal nerladdningar

320x200:

Bifogad fil  3dmark directx12 320.png   10.52K   0 Antal nerladdningar

DirectX 11:

Bifogad fil  3dmark directx11 1920.png   1.15MB   0 Antal nerladdningar

DirectX 12:

Bifogad fil  3dmark directx12 1920.png   1.27MB   0 Antal nerladdningar

Redigerat av Ageve, 05 August 2015 - 17:42.

Postad 05 August 2015 - 18:17

Falcy
  • Falcy
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 2850 inlägg
  • 0

Det kommer snart att bli ännu billigare att matcha prestandan hos konsollerna på PC, med DirectX 12.

Framförallt kommer vi, förhoppningsvis, få bättre portar till PC.

Postad 05 August 2015 - 19:37

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

• 2237 inlägg
  • 2

Framförallt kommer vi, förhoppningsvis, få bättre portar till PC.

Steam refund kommer även att ligga bakom betydligt bättre portar med, det är iaf vad jag tror.

Postad 16 November 2015 - 14:44

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0

Nuff said! B)

http://peekand.co/pc...-better-in-bed/

Postad 16 November 2015 - 14:51

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 1

Det är väl klart, de är ju vana vid mus.

Postad 16 November 2015 - 15:39

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0

Ja, och andra lägret är ju mest vana att rycka i sin spak...  ;)

Postad 16 November 2015 - 16:12

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10552 inlägg
  • 0

Japp det måste va så det ligger till... Eller så är konsolspelande bättre än sex ;)

Postad 23 November 2015 - 13:05

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6892 inlägg
  • 1

Då har man lite oväntat gått från att va konsoll gamer till PC gamer. Byggde en i7:a, med ett gtx 980 kort. Borde man väl klara sig på, ett tag framöver?

Efter att ha upplevt Witcher 3, Fallout 4, AC Syndicate m.m. på PC, med betydligt bättre framrate och flottare grafik, så känns det inte lika lockande att spela på konsollerna längre. Jag har ändå PC:n kopplad till hemmabion, och kör med Xbox One kontroll, så det känns ju lika nice att slappa i soffan å spela, som på en konsoll.

När Uncharted 4 kommer, så är det ju bara att låna syrrans PS4 ;).

De exklusiva spelen till Xbox One, verkar ju även släppas på PC några månader senare, enligt diverse rykten.

Den enda konsoll som jag tänker skaffa frampå, är Nintendo NX :)

Postad 23 November 2015 - 14:43

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

• 10392 inlägg
  • 0

Jag känner fortfarande att jag vill lira med handkontroll tillbakalutad i fåtöljen i bion. Eftersom jag kör mest Call of Duty online mot andra spelare så vill jag möta andra som också spelar med handkontroll så att det blir på hyfsat lika villkor.

Postad 23 November 2015 - 14:48

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10552 inlägg
  • 0

Njae det sas det ju om Xbox 360 det hände aldrig. Jag ser inte direkt Forza liren på PC än. Inte en chans de släpper Quantum break och andra profillir på PC. Släpper de liren på PC så finns det ju inte längre någon anledning köpa konsol

Postad 23 November 2015 - 16:01

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38134 inlägg
  • 0

Byggde en i7:a, med ett gtx 980 kort. Borde man väl klara sig på, ett tag framöver?

Ja till nästa generation konsoler släpps.

Är ju skönt att ha datorn kopplad till hemmabion, då är det inte mycket att välja på. Utöver bättre prestanda är moddmöjligheterna intressanta. Kunde valt att få en digital kod för Just Cause 3 idag till PC, men vill spela det på TV:n som jag inte har datorn kopplad till så jag valde att vänta på fysiska till konsol istället. Hade jag haft som du så hade jag nästan valt PC hela tiden till multiplattformsspel. Iaf till singleplayerspel, till MP tänker jag som Solo, vill möta andra med samma handkontroll. Tja, går ju bara på PS4 nu för tiden iom elitekontrollern ^^

Och kan man låna en PS4 när man vill så varför inte.

Dock tror jag inte heller att alla Xbox One-spel kommer till PC, särskilt inte efter några månader.

Postad 23 November 2015 - 20:01

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

• 6963 inlägg
  • 0

De exklusiva spelen till Xbox One, verkar ju även släppas på PC några månader senare, enligt diverse rykten.

Gears? Forza? Halo?

Jadu, lycka till...

Postad 23 November 2015 - 20:23

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0

Gears? Forza? Halo?

Jadu, lycka till...

http://www.fz.se/art...-kommer-till-pc

Postad 23 November 2015 - 20:28

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

• 6892 inlägg
  • 0

Gears of War Ultimate Edition är på väg till PC:

http://www.techspot....ectx-12-pc.html

Postad 23 November 2015 - 20:31

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0

http://wccftech.com/...-not-coming-pc/

With GDC beginning today, the spotlight is geared towards Microsoft, as they fully demonstrate the capabilities of DirectX 12  and it’s implementation on Windows 10 and Xbox One. Reports fromWorlds Factory, reveal that Microsoft might be preparing a PC version of it’s Forza series.

Redigerat av masse70, 23 November 2015 - 20:32.

Postad 23 November 2015 - 20:37

Garrett
  • Garrett
  • Mega-Guru

• 7007 inlägg
  • 0

Visst är det fördel med PC i många aspekter... om man tycker det är värt pengarna...  jag själv är en inbiten fps spelare på pc, men nu för tiden vill grabben här hemma spela online med, och helst med mig på samma servrar... och jag tycker inte det är värt att hålla igång 2 speldatorer alltså... så det lutar åt en ps4 till honom med(jag har en spel PC och ps4, men använder ps4an mest), så kan han lira i sitt rum, och vi kan snabbt joina varandra i SWBF, cod, bf...  enkelt och mycket billigare... :ph34r:

Redigerat av Garrett, 23 November 2015 - 20:43.

Postad 23 November 2015 - 20:39

oqvist
  • oqvist
  • Über-Guru

• 10552 inlägg
  • 0

Gears of War Ultimate Edition är på väg till PC:

http://www.techspot....ectx-12-pc.html

Javisst kan du vänta 8 år eller vad det blir. Frågan är om senaste Gears kommer till PC samtidigt som Xbox One :)

Postad 25 November 2015 - 18:55

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

• 3637 inlägg
  • 0

http://wccftech.com/...-not-coming-pc/

With GDC beginning today, the spotlight is geared towards Microsoft, as they fully demonstrate the capabilities of DirectX 12  and it’s implementation on Windows 10 and Xbox One. Reports from[/size]Worlds Factory, reveal that Microsoft might be preparing a PC version of it’s Forza series.[/size]

Falskt rykte

Postad 07 January 2016 - 15:23

Pesson
  • Pesson
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0

Konsol spelare missar ju värdens bästa spel.. Iracing och ARMA 3.

Postad 12 February 2016 - 15:56

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

• 12482 inlägg
  • 0

Xbox-fans är tydligen arga för att Quantum Break kommer till PC:

http://www.eurogamer...pc-announcement

Varför kan man verkligen undra. Vill de känna sig speciella eller?  :rolleyes:

För det verkar inte som att de tänker köpa PC-versionen istället. De är bara sura för att "deras" plattform inte är den enda som spelet kommer till.

Postad 12 February 2016 - 16:11

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

• 8528 inlägg
  • 0
*suck..*

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.