* Officiell tråd - HTC Desire *
HTC Desire 512MB RAM
(Mobiltelefoner)
|
9
|
(352)
|
Inga priser |
* Officiell Tråd - Köpråd mobiltelefon * (1092 inlägg)
|
3 år sedan |
Samsung I9000 Galaxy S eller HTC Desire? (24 inlägg)
|
14 år sedan |
Nokia N8 vs Htc Desire (51 inlägg)
|
15 år sedan |
Tillbehör HTC Desire ? (92 inlägg)
|
15 år sedan |
HTC Desire - Prata beställningar, abbonemang och annat (2978 inlägg)
|
15 år sedan |
Htc desire, htc legend' eller SE X10? (64 inlägg)
|
15 år sedan |
Postad 29 April 2010 - 09:56
Postad 29 April 2010 - 10:20
04:21... ouchtjo. min väckarklocka verkar bara funka ibland. har satt det på 04:21 måndag till fredag och det är aktivt men det funkade inte i förrgår el idag men dock igår. misstänker att det har med klockan att göra. när jag tar bort skärmlåset ser jag att klockan uppdatras till vad klockan nu är. det funkar givetvis inte och varför det funkade igår vet jag inte. tur man kör med väckarklocka oxå. har även problem med att vädret inte uppdateras automatiskt trots att jag klickar i det och väljer en gång i timmen. backar jag och sen går tillbaka är det inte ifyllt.
nån aning om vad som orsakar mina problem? nån energispar grej kanske?
Jag misstänker att du har någon app som påverkar detta. Kolla vad du har och avinstallera allt onödigt. Mina alarm (i HTCs klocka) funkar perfekt. Även vädret uppdateras automatiskt, både i HTC's widget och i Snowstorm. Jag har inga "task killers", "energisparare" eller andra alarm-apps installerade.
Klockans grafik uppdateras endast när skärmen är aktiv, därför ser det ut som den bara uppdaterar när du låser upp telefonen. Det är likadant i HTC Sense för Windows Phone.
Dock lite dåligt att HTC's väder inte verkar kunna hålla koll på var man är, det funkade ju perfekt i Sense/TouchFlo för Windows Phone...
Postad 29 April 2010 - 10:51
Det var konstigt! För mig ändrades inte designen, bara väderorten.Tack! Det funkade faktiskt! Men jag fick en dy design på startsidan med klockan och vädret brevid varandra och inte som tidiagre den ursprungliga htc-skärmen. Finns det något sätt att få till detta?
Har inget tips angående det just nu, hoppas någon annan har?
Postad 29 April 2010 - 11:07
Det var konstigt! För mig ändrades inte designen, bara väderorten.
Har inget tips angående det just nu, hoppas någon annan har?
Man kan bläddra till höger och välja design. Design 1 är original klockan vädret har jag för mig.
Postad 29 April 2010 - 12:06
Postad 29 April 2010 - 12:38
Postad 29 April 2010 - 13:14
Någon som kan rekommendera var man kan köpa ett SDHC Micro på 16GB class 4 eller 6 till vettigt pris? Är det värt att köpa via tex ebay? Känner att det medföljande 4GB class 2 minnet både är segt och lite för litet.
Hittade detta class 6 minnet http://cgi.ebay.com/...=item45f1c0426b
420 kronor med frakt, känns rätt prisvärt va?
Postad 29 April 2010 - 13:18
http://android.modac...d-radio-update/
Postad 29 April 2010 - 13:23
Jag chansar på ett Sandisk 16GB för 411kr inkl frakt.Någon som kan rekommendera var man kan köpa ett SDHC Micro på 16GB class 4 eller 6 till vettigt pris? Är det värt att köpa via tex ebay? Känner att det medföljande 4GB class 2 minnet både är segt och lite för litet.
https://www.prisjakt...2678&o=inkfrakt
Midnight här i forumet får stryk om det inte är bra.
Trevligt! Jag har inte läst genom tråden idag men igår fann jag iaf inget svar på detta. Minneskortet man använder under processen måste man köra med det efteråt också? Eller kan man offra det medföljande 4GB kortet till rootningen och sedan stoppa i sitt nya tomma 16GB kort? Eller hamnar det saker på kortet som behövs för att den rootade telefonen ska fungera?Kan bara säga att det gick fint att följa Modacos guide för att roota. Har nu min rootad med A2SD så man får apparna på sd kortet. Market enabler fungerar fint också.
http://android.modac...d-radio-update/
Redigerat av nipe, 29 April 2010 - 13:32.
Postad 29 April 2010 - 13:41
Tack! Det funkade faktiskt! Men jag fick en dy design på startsidan med klockan och vädret brevid varandra och inte som tidiagre den ursprungliga htc-skärmen. Finns det något sätt att få till detta?
Kan det vara så att du valde en annan widget, man har ju trots allt 12st olika fönster att välja från när du väljer klock widgeten
Postad 29 April 2010 - 13:55
Jag chansar på ett Sandisk 16GB för 411kr inkl frakt.
Midnight här i forumet får stryk om det inte är bra.Skämt åsido, det är Class2 men enligt tester överpresterar det rejält så man kan nog jämföra det med åtminstone Class 4. Valde hellre detta från Sandisk än något högre klassat från någon okänd tillverkare. Tror iaf det duger tills det kommit ut snabbare/billigare 32GB kort på marknaden.
Jag resonerade precis som du. Föredrar hellre ett märke som man vet håller än ett udda. Nu har jag haft 16GB minnet ett tag utan något lagg eller vad som helst. Fungerar bra med mina filmer på ca 1,5GB per fil, inget lagg där heller
Postad 29 April 2010 - 14:30
Midnight här i forumet får stryk om det inte är bra.Skämt åsido, det är Class2 men enligt tester överpresterar det rejält så man kan nog jämföra det med åtminstone Class 4. Valde hellre detta från Sandisk än något högre klassat från någon okänd tillverkare. Tror iaf det duger tills det kommit ut snabbare/billigare 32GB kort på marknaden.
Hittade 16GB class 6 för 370 kronor med frakt nu, känns lite mer värt. Class 2 som sitter i telefonen är på tok för segt för att föra över musik tycker jag. När det gäller märken på minneskort så brukar piratkopior ofta fungera dåligt, men mindre kända brukar fungera utan problem enligt min erfarenhet. Man kollar såklart också kommentarerna hos säljaren som sålt samma minneskort tidigare och ser omdömena. Jag satsar iaf på det och återkommer om det var rätt eller fel. 370 kr är inte så mycket att gråta över ändå
Postad 29 April 2010 - 14:41
Den aktiva varianten av hållaren (dvs med fast strömkontakt och ciggplugg eller lös kabel) verkar för övrigt också vara på gång och borde väl komma ganska snart.
Brodithållaren köpte jag från skyddet.nu:
http://www.skyddet.n...t.php?id=511141
Brodits hemsida:
http://www.brodit.se....jsp?anr=511141
/Martin
Postad 29 April 2010 - 15:20
Har nu råkat ut för att min Desire har startat om sig själv 2 ggr. Detta hände senast igår när jag skulle ringa, då låste sig hela telefonen och bootade sen om. Nån mer som har råkat ut för detta? Man blir ju rädd att det är något fel på den.
Låter inte bra alls, jag har varit med om att den "hängt" sig något vid något tillfälle, men det
har alltid löst sig efter en liten stund av sig självt...
Någon App som strular kanske...?
Postad 29 April 2010 - 15:27
Jag kanske har missförstått din fråga men om Handcent fungerar som en sms-app borde så "hamnar" inga meddelanden "i" Handcent utan lagras i en databas som är gemensam för alla sms-appar.
Tack för svaret. Då hade jag missförstått det hela och allt är lungt.
Postad 29 April 2010 - 16:19
Jag köpte detta 16 gb class 6 och är väldigt nöjd! Ligger någonstans runt 8 mb/s vid överföring av filer till minneskortet.Någon som kan rekommendera var man kan köpa ett SDHC Micro på 16GB class 4 eller 6 till vettigt pris? Är det värt att köpa via tex ebay? Känner att det medföljande 4GB class 2 minnet både är segt och lite för litet.
Postad 29 April 2010 - 17:46
Trevligt! Jag har inte läst genom tråden idag men igår fann jag iaf inget svar på detta. Minneskortet man använder under processen måste man köra med det efteråt också? Eller kan man offra det medföljande 4GB kortet till rootningen och sedan stoppa i sitt nya tomma 16GB kort? Eller hamnar det saker på kortet som behövs för att den rootade telefonen ska fungera?
Du behöver inte andvända kortet sen - körde med det medföljande 4 GB precis som du skriver och sedan stoppat i mitt 16 Gb och kör med det sen.
De har gjort det hela mycket enklare nu så kolla guiden igen
Postad 29 April 2010 - 18:42
[Telefonen meddelade helt enkelt att SD-kortet var tomt eller använde ett felaktigt filsystem och frågade om jag ville formatera. Jag försökte men inget hände. Testade att stoppa i ett lånat kort och då var det inga problem.]
Postad 29 April 2010 - 18:49
Jag köpte detta 16 gb class 6 och är väldigt nöjd! Ligger någonstans runt 8 mb/s vid överföring av filer till minneskortet.
Jag slog till på detta http://viewitem.eim....0367519061/item
370 kronor med frakt, får se vad det presterar. Tror lätt det är värt pengarna iaf mot att köpa i Sverige.
Postad 29 April 2010 - 18:52
Skumt, jag fick samma problem för nån dag sen, men jag valde att formatera det och startade om telefonen, och det verkar ha fungerat, men lite irriterade om det kan bli sådär ibland om man har nått viktigt på sd-kortetHur gör man när man stoppar i ett helt nytt SD-kort? Väljer man i telefonen att formatera och så skapar den alla mappar som behövs? Kortet som följde med har nämligen gått sönder så jag ska få ett nytt av Tre.
[Telefonen meddelade helt enkelt att SD-kortet var tomt eller använde ett felaktigt filsystem och frågade om jag ville formatera. Jag försökte men inget hände. Testade att stoppa i ett lånat kort och då var det inga problem.]
Finns det nått sätt att testa minnet för att se om det är friskt?
Postad 29 April 2010 - 19:20
tjo. min väckarklocka verkar bara funka ibland. har satt det på 04:21 måndag till fredag och det är aktivt men det funkade inte i förrgår el idag men dock igår. misstänker att det har med klockan att göra. när jag tar bort skärmlåset ser jag att klockan uppdatras till vad klockan nu är. det funkar givetvis inte och varför det funkade igår vet jag inte. tur man kör med väckarklocka oxå. har även problem med att vädret inte uppdateras automatiskt trots att jag klickar i det och väljer en gång i timmen. backar jag och sen går tillbaka är det inte ifyllt.
nån aning om vad som orsakar mina problem? nån energispar grej kanske?
Har du en Task Killer lr?? Isf tror jag du måste gå in på settings på task killern och sätta klockan på ignore list så ska de funka!!
Redigerat av jake84, 29 April 2010 - 19:34.
Postad 29 April 2010 - 21:03
man får lite vad man betalar för. Titta inte enbart på bästa pris för högsta Class. Jag har gjort bort mig på detta några gånger som gjort att jag fått problm med kortet. Nu mera kör jag enbart på SanDisk. Dom har aldrig svikit mig.
Postad 29 April 2010 - 21:08
Postad 29 April 2010 - 22:11
Postad 29 April 2010 - 22:43
Att lägga in egna ljud och ringsinaler är enkelt. Det enda du behöver göra att skapa mappar
med nedanstående namn i roten på ditt minneskort.
* alarms - För alarm
* notifications - Notifieringsljud, ex. sms
* ringtones - Ringsinaler
Man kan samla dessa mappar i en mapp som heter "audio", för att städa upp lite på minneskortet.
Lägger du sedan ljudfiler i tex "alarms" kommer du nu kunna välja dessa när du ställer in alarm
i inställningar.
Postad 29 April 2010 - 23:48
Suck, jag spenderade nästan en minut i onödan att leta bland mina favoriter för att sedan upptäcka att Kurt45 nyss citerat samma sak ovan.Är det bara jag om tycker att de medföljande sms-signalerna är ganska intetsägande, och lätta att missa? Någon som kan tipsa om den smidigaste sättet att trycka in en klassisk högljudd och irriterande Nokia 'beep beep' 'beep beep' ?
Men det och många andra bra nybörjartips står iaf att läsa på Swedroids Android FAQ (Läs först om du är ny på Android!).
Redigerat av nipe, 29 April 2010 - 23:49.
Postad 30 April 2010 - 02:36
En fråga angående uppdateringen HTC Sync 2.0.33 "Med HTC Sync™ kan du synkronisera Outlook och Windows adressbok (Outlook Express), kontakter och kalenderhändelser mellan datorn och din telefon. Dessutom kan du installera Android-program från tredje part i telefonen, och funktionen för mobil nätverksdelning."
Skulle någon kunna precisera lite närmare eller detaljerat vad som egentligen menas med "funktionen för mobil nätverksdelning."
Skall programmet läggar i både PC och telefonen?
Kan man ta bort den medföljande sync mappen som följer med minneskortet och ersätta endast med detta eller skall båda installeras (den gamla sync mappen och nya uppdateringen)?
Finns den stora bruksanvisningen att köpa någonstans typ inbunden form, svensk version?
Nu får man ju 211 enkelsidor A4 som ev skall förvaras i pärm känns lite stenålders?
Postad 30 April 2010 - 07:46
HTC Sync ska bara installeras på datorn. Så ladda ner senaste versionen från HTC och installera. Versionen på minneskortet kan du radera.Nu har jag fått min Desire, äntligen!
En fråga angående uppdateringen HTC Sync 2.0.33 "Med HTC Sync™ kan du synkronisera Outlook och Windows adressbok (Outlook Express), kontakter och kalenderhändelser mellan datorn och din telefon. Dessutom kan du installera Android-program från tredje part i telefonen, och funktionen för mobil nätverksdelning."
Skulle någon kunna precisera lite närmare eller detaljerat vad som egentligen menas med "funktionen för mobil nätverksdelning."
Skall programmet läggar i både PC och telefonen?
Kan man ta bort den medföljande sync mappen som följer med minneskortet och ersätta endast med detta eller skall båda installeras (den gamla sync mappen och nya uppdateringen)?
Finns den stora bruksanvisningen att köpa någonstans typ inbunden form, svensk version?
Nu får man ju 211 enkelsidor A4 som ev skall förvaras i pärm känns lite stenålders?
"funktionen för mobil nätverksdelning" är att använda telefonen som modem (via USB).
Postad 30 April 2010 - 08:18
Har svårt att tänka mig att det finns någon pappersmanual att köpa men du kan gå till en copyshop och få den utskriven dubbelsidigt i A5-format och inbunden med stålspiral (det överlägset mest praktiska inbindningen för en manual då du kan lägga den uppslagen utan att den slår igen). Skulle gissa att det går på ca 150 kr totalt. Om du har tillgång till en modern laserskrivare på jobbet t. ex. så kan du skriva ut den där med hjälp av häftesfunktionen som finns på de flesta moderna laserskrivare som kan skriva dubbelsidigt och sen gå till en copyshop och bara få den skuren på mitten och inbunden. Då spar du kanske en hundralapp.Finns den stora bruksanvisningen att köpa någonstans typ inbunden form, svensk version?
Postad 30 April 2010 - 08:30
På BKE säljer de Krusell-fodral som passar Desire perfekt!
Glad Valborg!
Postad 30 April 2010 - 08:41
Man kan bläddra till höger och välja design. Design 1 är original klockan vädret har jag för mig.
Äntligen! du gav mig den sista pusselbiten! Stort tack!
Postad 30 April 2010 - 08:46
Kan det vara så att du valde en annan widget, man har ju trots allt 12st olika fönster att välja från när du väljer klock widgeten
Tack! Jag har lyckats få till det nu! Takc för alla hjälpsamma här och alla bra råd man får!
Postad 30 April 2010 - 09:06
HTC Sync ska bara installeras på datorn. Så ladda ner senaste versionen från HTC och installera. Versionen på minneskortet kan du radera.
"funktionen för mobil nätverksdelning" är att använda telefonen som modem (via USB).
Har svårt att tänka mig att det finns någon pappersmanual att köpa men du kan gå till en copyshop och få den utskriven dubbelsidigt i A5-format och inbunden med stålspiral (det överlägset mest praktiska inbindningen för en manual då du kan lägga den uppslagen utan att den slår igen). Skulle gissa att det går på ca 150 kr totalt. Om du har tillgång till en modern laserskrivare på jobbet t. ex. så kan du skriva ut den där med hjälp av häftesfunktionen som finns på de flesta moderna laserskrivare som kan skriva dubbelsidigt och sen gå till en copyshop och bara få den skuren på mitten och inbunden. Då spar du kanske en hundralapp.
Tack för snabba svar Cthugha och limbolasse!
Får väl satsa på copyshop versionen, då önskemålet är dubbelsidigt och inbunden på ett vettigt sätt.
Jag vill även tacka alla som tidigare kommit med frågor, det har besparat mig problem!
Gmail o Hotmail funkar utmärkt, wifi inga problem än, av de som har haft problem så är jag misstänksam att det är apparna som orsakar problemen så jag skall vara väldigt försiktig med vad jag laddar ner och ställa frågan behöver jag verkligen denna appen.
Saknar svar på vilket GPS program som är bäst kompatibelt med Desiren Navigon eller CoPilot?
Postad 30 April 2010 - 09:14
Jag har aldrig haft e-post i mobilen, bara Thunderbird och Outlook, så jag har ingen aning om hur det kan fungera.
Blir det separata inkorgar mm. för varje konto?
Är det enkelt att ändra ifrån vilken adress mailet skickas? (medans man skriver)
Postad 30 April 2010 - 09:25
Ja det blir separata inkorgar.
Redigerat av RedMarathon, 30 April 2010 - 09:26.
Postad 30 April 2010 - 09:46
Hur fungerar det med flera olika e-post konton i telefonen?
Jag har aldrig haft e-post i mobilen, bara Thunderbird och Outlook, så jag har ingen aning om hur det kan fungera.
Blir det separata inkorgar mm. för varje konto?
Är det enkelt att ändra ifrån vilken adress mailet skickas? (medans man skriver)
Har 4 konton (1 telia, 2 konton från one.com och ytterliogare ett annat webhotell) och använder K-9 Mail,
och det är inga problem.
Det finns iof 1 "huvudkonto", så väljer du Compose så kommer default upp när man är i "huvudvyn".
Går du däremot in på ett konto och där väljer compose, så kommer det att skickas med det kontot som du är i just då!
Postad 30 April 2010 - 10:46
Settings - Accounts & sync - Background data
När man kryssat i den så fungerar uppdateringar bättre.
(sorry, jag kör på engelska men ni ska nog kunna hitta det)
edit - 1337
Redigerat av mmange, 30 April 2010 - 10:47.
Postad 30 April 2010 - 11:43
Laddade ner appen "music folder player" som jag gillade på min gamla telefon men den fungerar inte på Desire. Kan inte lägga till låtar. Någon som kan kommentera detta.
Nu till det största problemet. Jag hittar inte mitt trådlösa nätverk hemma. Jag ser dock grannarnas och på jobbet fungerar det klockrent. Hemma har jag en Dlink router och på jobbet en Netgear. Finns det någon lösning?
/Mattias
Redigerat av gbg_mattias, 30 April 2010 - 11:46.
Postad 30 April 2010 - 12:04
Efter att ha installerat och satt på Scandinavian Keybord fungerar inte multitouch längre. Någon som har samma problem eller vet någon lösning.
Starta om telefonen så brukar det börja fungera igen.
Postad 30 April 2010 - 12:22
Nu till det största problemet. Jag hittar inte mitt trådlösa nätverk hemma. Jag ser dock grannarnas och på jobbet fungerar det klockrent. Hemma har jag en Dlink router och på jobbet en Netgear. Finns det någon lösning?
/Mattias
Du har väl dold SSID på ditt egna WiFi antagligen...?
Postad 30 April 2010 - 12:26
Om du ställt in så att din router inte visar nätverket, så hittar inte telefonen det (även fast det med andra program går att hitta det). Men eftersom du har all information du behöver så är det bara att välja "Lägg till nätverk" (eller vad det nu står) och sedan knappa in SSID och välja typ av nyckel och sedan lösenord. Så var det för mig iaf...Efter att ha installerat och satt på Scandinavian Keybord fungerar inte multitouch längre. Någon som har samma problem eller vet någon lösning.
Laddade ner appen "music folder player" som jag gillade på min gamla telefon men den fungerar inte på Desire. Kan inte lägga till låtar. Någon som kan kommentera detta.
/Mattias
Såg denna grejen för ett bra tag sen, men inte sett den postad här så jag slänger in den:
Ring följande telefonnummer *#*#4636#*#* så får man upp nån form av test-meny där man kan se diverse olika saker avseende cpu och batteriet.
EDIT: Felstavat...
Redigerat av MiWa, 30 April 2010 - 12:26.
Postad 30 April 2010 - 13:12
Citera(Go4it @ Apr 28 2010, 15:31 )
Problemet löst
men ett annat är att synkning av kalendern inte funkar (via Exchange) däremot så funkar kontakter och mail. Har ni lösningen på detta?
Skriv gärna hur du gjorde/vad som löste det så kanske det kan hjälpa andra med samma problem. Förslagsvis citerar du ditt eget orginalinlägg och skriver sen lösningen under.
lösningen var att mobil opratören gav mig rätt inställningar.
Är det någon som kör Exchange 2010 och har fått synckningen av kalender med Outlook att fungera?
Postad 30 April 2010 - 13:15
lösningen var att mobil opratören gav mig rätt inställningar.
Är det någon som kör Exchange 2010 och har fått synckningen av kalender med Outlook att fungera?
Vet att det skrivits ganska mycket på XDA-developers om det, titta där så tror jag du hittar en lösning:
http://forum.xda-dev...splay.php?f=594
Postad 30 April 2010 - 13:58
Kanontelefon, mycket att lära sig dock.. två frågor dök upp..
1. Nyhets-feeden, hur får jag in tex. nyheter från feber.se / aftonbladet.se /expressen.se / prylportalen.se ??
- nu är det ju nästan bara amerikanska siter osv.. Undrar även hur jag får bort när jag väl valt en av dessa?
2. vad hette programm som tillät att man hade flera olika "home-screens", och krävs Root för detta ?
Postad 30 April 2010 - 14:50
Du har 7 st home-screens som default i HTC Sense. Bara att svepa höger/vänster på startskärmen. Alt pinch-to-zoom för att få upp miniatyrer för alla 7.2. vad hette programm som tillät att man hade flera olika "home-screens", och krävs Root för detta ?
Du kan också skapa olika teman (scenes) och byta mellan dem, med helt olika uppsättningar widgets i varje. Tryck på menu-knappen när du är på startskärmen och välj "Teman".
Redigerat av Cthugha, 30 April 2010 - 14:51.
Postad 30 April 2010 - 15:05
Du har 7 st home-screens som default i HTC Sense. Bara att svepa höger/vänster på startskärmen. Alt pinch-to-zoom för att få upp miniatyrer för alla 7.
Du kan också skapa olika teman (scenes) och byta mellan dem, med helt olika uppsättningar widgets i varje. Tryck på menu-knappen när du är på startskärmen och välj "Teman".
Jo jag vet.. men det finns väl en app. för att få 9 homescreens?
och är det ingen som har koll på var jag hittar RSS-feeds för svenska sidor??
Postad 30 April 2010 - 15:47
När jag pluggar i USB-kontakten plingar det som det ska och under enheter syns androidtelefon...
Men rutan där jag ska välja endast laddning, diskenhet etc dyker inte upp. Jag kommer inte heller åt telefonen i utforskaren. Kollar jag inställningarna i telefonen så är den inställd på diskenhet.
Dock kommer ingen ikon för att den är ansluten via usb upp...
Har testat att installera htc sync, utan resultat...även testat på två olika PC, båda med windows 7 iofs.
Några förslag?
(För man kan väl använda sladden till laddaren till datoröverföring?)
Redigerat av xp2002, 30 April 2010 - 15:50.
Postad 30 April 2010 - 15:54
Jo jag vet.. men det finns väl en app. för att få 9 homescreens?
och är det ingen som har koll på var jag hittar RSS-feeds för svenska sidor??
Det är ju bara att söka upp ex aftonbladet när du ska lägga till flöden... Eller?
Postad 30 April 2010 - 16:31
Jag har problem med att ansluta till PC (Windows 7).
När jag pluggar i USB-kontakten plingar det som det ska och under enheter syns androidtelefon...
Men rutan där jag ska välja endast laddning, diskenhet etc dyker inte upp. Jag kommer inte heller åt telefonen i utforskaren. Kollar jag inställningarna i telefonen så är den inställd på diskenhet.
Dock kommer ingen ikon för att den är ansluten via usb upp...
Har testat att installera htc sync, utan resultat...även testat på två olika PC, båda med windows 7 iofs.
Några förslag?
(För man kan väl använda sladden till laddaren till datoröverföring?)
Tänkte att jag skulle prova en omstart...
Nu verkar dock något kraschat. Får följande meddelande "Processen com.htc.launcher för programmet HTC Sense stoppades oväntat. Försök igen" Och så komer det fram en knapp "Tvinga fram stängning" som enda alternativ. Kan inte komma förbi den = starta telefonen. WTF! Antar att jag blir tvungen till någon form av återställning...
Postad 30 April 2010 - 16:54
först såg jag alla vänner.. sedan ser jag plötsligt bara en enda, vad har hänt??
var smidigt när man bara behövde scrolla nedåt bland alla i listan..
tips?
Edit:.. löste sig, var visst FB-appen jag lagt in, inte friend-stream som var tänkt från början
Redigerat av Unregisterededb978dd, 30 April 2010 - 17:59.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
9
* Officiell Tråd - Köpråd mobiltelefon *
5 bilder
1 film
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?