Call of Duty: Ghosts (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
6
|
(3)
|
63:- | |
Call of Duty: Ghosts (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
2
|
(16)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Ghosts - Hardened Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Ghosts - Hardened Edition (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
2
|
(1)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Ghosts - Special Edition (PS4)
(PlayStation 4-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser | |
Call of Duty: Ghosts - Special Edition (PS3)
(PlayStation 3-spel)
|
1
|
(0)
|
Inga priser |
Postad 26 November 2013 - 07:51
Postad 26 November 2013 - 08:18
Postad 26 November 2013 - 11:11
Men det ser ganska roligt ut, riktigt välgjort i appen tycker jag.
Postad 26 November 2013 - 11:47
Är det där cross platform eller bara PS3?Jag tror vi lyckades hamna i Platinum divisionen, kan bli liiiiiite tufft att vinna den känner jag såhär på rak arm
Men det ser ganska roligt ut, riktigt välgjort i appen tycker jag.
På fredag blir det CoD om inte discshop strular till min beställning...
Postad 26 November 2013 - 12:15
Är det där cross platform eller bara PS3?
På fredag blir det CoD om inte discshop strular till min beställning...
Tror det är cross platform, tyckte jag såg att det stod XBL på ett lag.
Klart vi kan vinna.
gäller bara å spela taktiskt
Enda som spelar nån större roll är vem som hinner spela mest egentligen, utgår ifrån att man vinner matcherna också
Postad 26 November 2013 - 12:22
Så då kommer vi som förhoppningsvis spelar på PS4 kunna bidra snart också...Tror det är cross platform, tyckte jag såg att det stod XBL på ett lag.
Men MHB:s XBox:are har en egen klan för CoD antar jag, eller är klanerna sammanslagna så alla bidrar?
Hur går det för er som redan lirar?
Är det som "vanligt" att fullt MHB-party (full MHB-fest ?) är nästan garanterad vinst oavsett vilka som är med i partyt och vilket spelsätt man kör, och är det likadant på XBox-sidan?
Börjar suga lite i CoD-tarmen nu.
Vågar inte peta i BO2 i PS3:an med risk att förstöra suget
Postad 27 November 2013 - 07:26
jag är på ikväll. kommer hem klockan 4 och då blire spela tills midnatt
Du var ju väldigt glad och positiv kring 22. Älskade spelet...
Postad 27 November 2013 - 07:47
Du var ju väldigt glad och positiv kring 22. Älskade spelet...
![]()
hmm jo. efter tråkiga clan vs clan, SnR och lagg så var inte humöret på topp tyvärr. vet inte vad det är med det här spelet men jag gillar inget annat än TDM
jeje idag tar vi nya tag
Postad 27 November 2013 - 12:46
Om det krävs t.ex 50 wins för att ta en nod, och ett lag tar den. Då kommer man behöva spela ner det laget till 0 wins (tillsammans med dom andra lagen) innan noden frigörs och man kan erövra den själv. Tror det är därför vi aldrig tyckte att appen uppdaterades igår eftersom våra wins gick emot att få ner laget som höll noden till 0.
Så det är en stor fördel att ta en nod tidigt och sen spela för att försöka hålla den bara.
Postad 27 November 2013 - 13:00
Postad 27 November 2013 - 13:39
Postad 27 November 2013 - 13:44
Ok eftersom Hippo (
) inte förstår något så kommer här en liten uppdatering angående clan wars.
Om det krävs t.ex 50 wins för att ta en nod, och ett lag tar den. Då kommer man behöva spela ner det laget till 0 wins (tillsammans med dom andra lagen) innan noden frigörs och man kan erövra den själv. Tror det är därför vi aldrig tyckte att appen uppdaterades igår eftersom våra wins gick emot att få ner laget som höll noden till 0.
Så det är en stor fördel att ta en nod tidigt och sen spela för att försöka hålla den bara.
TACK! då klarnade det lite mer för mig
Postad 27 November 2013 - 13:48
Postad 27 November 2013 - 14:00
Grymt, jag ser att du spelar en hel del. Hur upplever du spelet? Positiv / negativ?10 prestige med 60 levels på varje.
Det är inte så att jag är tveksam på något sätt, jag har redan beställt spelet.
Postad 27 November 2013 - 14:25
Grymt, jag ser att du spelar en hel del. Hur upplever du spelet? Positiv / negativ?
Läs tråden får du se. OWC är enbart positiv.
Postad 27 November 2013 - 14:30
Läs tråden får du se. OWC är enbart positiv.
Hahaha!
Grymt, jag ser att du spelar en hel del. Hur upplever du spelet? Positiv / negativ?
Jag är väl rätt negativ till spelet för det mesta, men jag har ändå kul ibland. Det är inte ett spel jag spelar ensam, men med rätt sällskap är det kul.
Postad 27 November 2013 - 14:31
Perfekt, om servrarna inte crashar ses vi på fredagLäs tråden får du se. OWC är enbart positiv.
Därför älskar jag CoD, man kan spela ensam och ha kul i skillnad mot BF som kräver en hel armé för att du ska lyckas vinna.
Redigerat av Lias08, 27 November 2013 - 14:32.
Postad 27 November 2013 - 14:39
Hur många av er i "CoD-gänget" som har fuskat och börjat träna med PS3-versionen kommer (förhoppningsvis) ha en PS4 med tillhörande CoD på fredag?
Det var ju ett tag sedan jag lirade på riktigt med MHB (nej, BO2 är inte på riktigt)...
Postad 27 November 2013 - 14:40
Alla har fuskat med andra ord, jag får min PS4 på fredag morgon och CoD samma dag om Webhallen inte säljer slut på spelet...den chansen är minimal.
Postad 27 November 2013 - 18:09
Bifogad fil(er)
Redigerat av hassesolo, 27 November 2013 - 18:10.
Postad 27 November 2013 - 19:50
Bifogad fil(er)
Postad 27 November 2013 - 20:02
Bifogad fil(er)
Postad 27 November 2013 - 21:24
Bra spel...
Postad 27 November 2013 - 21:28
Hoppade in och testade nu precis. En och en halv match senare stängde jag ner igen.
Bra spel...
Gör en Jarre.
Tankade ner Battlefield 4 igår
![]()
Postad 27 November 2013 - 22:06
Hoppade in och testade nu precis. En och en halv match senare stängde jag ner igen.
Bra spel...
Vadå? Dropshot funkar ju alldeles utmärkt!
Postad 27 November 2013 - 22:10
Vadå? Dropshot funkar ju alldeles utmärkt!
Nej inte ens det fungerar tillfredsställande. Kanske man skulle firra BF4...
Postad 27 November 2013 - 22:32
Blandar alltid ihop britt och birka
Gör inte det tack. Birka dropshottar, det gör inte Britt. It's as simple as that.
Postad 27 November 2013 - 22:59
Gör inte det tack. Birka dropshottar, det gör inte Britt. It's as simple as that.
Jag har rörlighet, Britt har artros.
Postad 28 November 2013 - 00:15
Postad 28 November 2013 - 07:51
Redigerat av beat_strandh, 28 November 2013 - 07:51.
Postad 28 November 2013 - 08:28
har sett betydlgit mer Britt än Birka sista veckorna... btw, varför ser man inte Birka nuförtiden? har han tagit bort mig på PSN?
(vilket jag förövrigt känner att Ekaa är väldigt nära på att göra
)
Nej då du kan vara lugn
Det är helt enkelt så att jag inte mer än typ 2 timmar de senaste 3 veckorna. Såg att ni var inne och lirade Cranked igår när jag hoppade in en snabb sväng.
Postad 28 November 2013 - 12:35
"Moving onto online multiplayer, this aspect of the game appears to be more stable across both consoles. There are no dramatic set-pieces on offer here, and the showcase environmental destruction takes a back seat to more static locations where players create their own spectacle in the form of well-placed head shots and sneaky close quarters melee takedowns. In fact, we didn't notice any obvious drops in frame-rate at all where the Xbox One version of the game is concerned, with the solid 60fps update producing smooth, judder-free gameplay and crisp controls.
The experience isn't quite as consistent on the PS4, with short bouts of slowdown and judder sometimes cropping up throughout matches due to the appearance of torn and dropped frames. While the judder this causes is distracting at times, the effects appear to be reduced over the pre-patched version of the game, so these issues never completely ruin the overall flow of play even though they're annoying. On the plus side, it's much easier to pick out distant targets on the PS4 due to the native 1080p presentation, where fine details are better resolved compared to the Xbox One's lower-resolution image."
Postad 28 November 2013 - 12:43
Jag har rörlighet, Britt har artros.
Jag har visdom, Birka har okunskap.
Postad 28 November 2013 - 12:51
Jag har visdom, Birka har okunskap.
Uppenbarligen tvärtom då jag hittat knappkombinationen.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
6
185 filmer
50 bilder

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?