LittleBigPlanet
1415 svar till detta ämne
Postad 05 maj 2009 - 15:09
Timpolanen
-
Timpolanen
-
Mästare
-
-
2 834 inlägg
Hahah det är ju vanliga "svenssons" som skapar banorna inte några spelutvecklare. Jag tycker att det kan vara sjukt kul if gubben fastnar å drar i väg å det buggar sig, ibland garvar jag så jag gråter pga detta  Och det där med Trophies å guider du behöver ju inte göra som alla andra?
Tänkte lirar lite idag det var ett tag sen! De är det spelat jag har skrattat mest åt, fattar inte varför jag inte spelar mer!
Postad 05 maj 2009 - 16:47
Unregistered883bce2a
-
Unregistered883bce2a
-
Forumräv
-
-
737 inlägg
Dammade av det här liret igen nyligen. Spelade vid realease men testade aldrig onlinedelen där det skapas egna banor.
Nu anser jag detta vara det ultimata exemplet på hur Trophies förstör ett spel.
Till att börja med så skapar folk banor som "get 14 trophies" där det bara är spam av poängbollar, snabba raketer och höga hopp. Sen så ska man ta "copy och republish" för lite fler trophies. Hela systemet med trophies förstörs ju, det ska vara en belöning för nått man klarat av, inte fuskat sig till. Ett av dom få vettiga exemplena är den när man ska klara alla banor utan att dö... det är lite utmaning. Til t exl den när man ska hitta all content finns det ju en miljon guider och youtubeklipp
Nästa grej återigen, är att det skapas så enormt mkt banor där målgången är precis under starten. Allt för att föda "p4p" och "h4h"... För att folk ska få sina trophies. Idén från början var väl "gör en bra bana så spelar många den och du får dina trofeer"... men folk är slöa och vill ha maximal utdelning på minsta ansträngning. Detta leder till att kommentarerna överalllt bara spammas sönder av H4H och P4P...
Vidare är det många som gör asdåliga banor. Man kan dö och fastna på ställen, sen när man kommer tebax så finns en bil/båt/raket/whatever inte re-spawnad så då kommer man inte vidare.. Etc etc. buggigt som fan.
Allt detta leder till att det blir så trist och tröttsamt att spela att man helt enkelt inte orkar, det förstör hela spelupplevelsen.. Dom bra banorna drunknar i mångfalden med skit
testa sök efter dom högst rankade eller dom som har fått flest hjärtan så hittar man mossor av riktigt bra banor
Redigerat av Unregistered883bce2a, 05 maj 2009 - 16:48.
Postad 07 maj 2009 - 19:59
Unregisteredf7cfa487
-
Unregisteredf7cfa487
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Var säker på att du alltid väljer 'play on our own' och inte 'play online', det brukar göra susen.
Tack ska testa det nästa gång jag ska spela med honom.
Postad 07 maj 2009 - 21:05
aguhi
-
aguhi
-
Lärjunge
-
-
359 inlägg
Dammade av det här liret igen nyligen. Spelade vid realease men testade aldrig onlinedelen där det skapas egna banor.
Nu anser jag detta vara det ultimata exemplet på hur Trophies förstör ett spel.
Till att börja med så skapar folk banor som "get 14 trophies" där det bara är spam av poängbollar, snabba raketer och höga hopp. Sen så ska man ta "copy och republish" för lite fler trophies. Hela systemet med trophies förstörs ju, det ska vara en belöning för nått man klarat av, inte fuskat sig till. Ett av dom få vettiga exemplena är den när man ska klara alla banor utan att dö... det är lite utmaning. Til t exl den när man ska hitta all content finns det ju en miljon guider och youtubeklipp 
Nästa grej återigen, är att det skapas så enormt mkt banor där målgången är precis under starten. Allt för att föda "p4p" och "h4h"... För att folk ska få sina trophies. Idén från början var väl "gör en bra bana så spelar många den och du får dina trofeer"... men folk är slöa och vill ha maximal utdelning på minsta ansträngning. Detta leder till att kommentarerna överalllt bara spammas sönder av H4H och P4P...
Vidare är det många som gör asdåliga banor. Man kan dö och fastna på ställen, sen när man kommer tebax så finns en bil/båt/raket/whatever inte re-spawnad så då kommer man inte vidare.. Etc etc. buggigt som fan.
Allt detta leder till att det blir så trist och tröttsamt att spela att man helt enkelt inte orkar, det förstör hela spelupplevelsen.. Dom bra banorna drunknar i mångfalden med skit
Här finns en blogg där de recenserar bra banor till LBP. Finns en hel del som både är riktigt välgjorda samt roliga. http://lbpreviews.blogspot.com/Här finns även en tråd där de också har massor av tips http://www.neogaf.co...ad.php?t=341622
Postad 08 maj 2009 - 08:04
whopp
-
whopp
-
Lärjunge
-
-
450 inlägg
tack för inputen, får lägga lite tid på det då om man ska spela.
Nästa fråga, den här jekla trofeen med att man ska klara en bana med 3 pers icke på ens friendslist..
Hur göra? Satt igår i 1,5h och försökte ta "play online" på banor med mkt folk på, men som mest hamna jag med 2 andra för en total på 3 spelare... Och folk leftar ju hela tiden oxå, några tips?
Funkar det om man har 4 kontroller lokalt?
Postad 08 maj 2009 - 21:53
Unregisteredc75356f1
-
Unregisteredc75356f1
-
Användare
-
-
145 inlägg
Kan tipsa om Sci-fi world 1 och 2.
Jag blev riktigt imponerad av dom.
Postad 09 maj 2009 - 14:36
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
Postad 18 maj 2009 - 18:23
Unregistered6b959977
-
Unregistered6b959977
-
Användare
-
-
241 inlägg
PSNid: kadotjes Är det några fler än jag som i princip enbart har alla "4 personers grejer" kvar att ta för att få 100% på alla storylinebanorna? Har en del gammalt hembioforum folk i min friends list men lyckas nästan aldrig hitta fyra pers som är onlie och lirar LBP, skulle behöva slå mina påsar ihop med "3 lojala" någon timme eller så någon dag för att beta av det sista.
Är några intresserade av att boka upp någon tid de närmaste dagarna?
Hur bygger man en bana för fler än 2 personer? Har byggt 1 bana med 30% men hur lägger jag in flera spelare?
Postad 18 maj 2009 - 20:19
Unregistered883bce2a
-
Unregistered883bce2a
-
Forumräv
-
-
737 inlägg
Du bygger något som det krävs mer än 1 spelare för att klara av. Sen sätter du en X2 skylt så folk fattar det. Men helst ska väl banan gå att klara ensam också. Räcker väl med att man kan ta lite extra saker om man är 2 eller fler.
Postad 23 maj 2009 - 09:15
Cragganmorax
-
Cragganmorax
-
Forumräv
-
-
754 inlägg
Web-based level-sharing portal coming to LittleBigPlanet Details on distributing fan-made apps, a new ongoing beta test, and the PSP version of LBP. By Andrew Hayward, 05/20/2009
During an interview at the Nordic Game Conference in Malmö, Sweden this week, Media Molecule co-founder Alex Evans revealed to 1UP that the company will soon launch a web-based portal for LittleBigPlanet to allow players to advertise their created levels to other users and queue up downloads and get them ready for the next time they turn the game on.
According to Evans, the service will provide each created level in the game with a custom URL that players can send to friends or even advertise online -- opening up new, direct ways to publicize original stages. Evans explains, "Rather than going on forums and saying, 'Please search for my level,' you can just say, 'Here's a link.'" When other users go to that page's link, they'll be given the option to queue the download of the LBP level, which will appear in the game the next time they turn on their PlayStation 3.
In addition to things like leaderboards, photos, and comments, the portal will also offer an application programming interface (API), which can be used to create custom LBP-related applications. Evans cites examples of other APIs for websites like Flickr and Google Maps, and says it will be possible to use the LBP API to create a Google Maps page that details the locations of levels on Craft Earth. Evans says the portal and API are currently being beta tested, with a launch coming "as soon as possible."
Also in the works for LBP is a new, ongoing beta test, which will give some users the ability to test new features for the game before they hit the retail version. Like last fall's beta extravaganza, signups for the new beta test will likely be given away via various websites and the official PlayStation blog, but Evans notes that it will probably start off as a much smaller, feedback-focused process. "This time it's less about testing the online and more about giving the vocal minority a chance to see what's coming and to give us their feedback."
During the course of our interview, Evans also talks about the upcoming PSP version of LBP, teases upcoming downloadable content for PS3, and curiously refers to LBP as "the first game." For the whole scoop on what's next for Sackboys around the world, be sure to read the entire transcript of our entire interview with Alex Evans, coming soon. KÄLLABra initiativ tycker jag, kanske skulle damma av mitt LBP
Postad 23 maj 2009 - 20:46
Unregistered6b959977
-
Unregistered6b959977
-
Användare
-
-
241 inlägg
tack för inputen, får lägga lite tid på det då om man ska spela.
Nästa fråga, den här jekla trofeen med att man ska klara en bana med 3 pers icke på ens friendslist.. Hur göra? Satt igår i 1,5h och försökte ta "play online" på banor med mkt folk på, men som mest hamna jag med 2 andra för en total på 3 spelare... Och folk leftar ju hela tiden oxå, några tips? Funkar det om man har 4 kontroller lokalt?
Det kan funka för trofeen man får när man sätter ett klistermräke på någon anna funkar lokat. Någon som vill spela online och kan hjälpa mig med hjulbanan? (Sista)
Postad 01 juni 2009 - 11:35
vendril
-
vendril
-
Rookie
-
1 inlägg
Om det är någon som bara vill spela adda gärna mig PSN-ID: mikkiss (Behöver hjälp med Party Person trofén...  )
Jag har själv 100% prizes men hjälper gärna någon som behöver.
Postad 14 juni 2009 - 10:25
krissttoffer
-
krissttoffer
-
Lärjunge
-
-
266 inlägg
...
Redigerat av krissttoffer, 14 juni 2009 - 22:46.
Postad 20 juli 2009 - 19:26
Besterman
-
Besterman
-
Lärjunge
-
-
431 inlägg
Hello, mitt första inlägg i LBP tråden.
Är ny i LBP världen och har en fråga. Har tröttnat på att allt är på svenska och att man för höra Adam allsing hela tiden.
Så frågan lyder: Hur byter man språk i spelet? eftersom man aldrig får ställa in det själv..
Är ganska säker på att det redan finns i denna tråden men orkar inte leta ihjäl mig på de 46 sidorna vi nu är uppe i.
Tack på förhand
Postad 20 juli 2009 - 19:28
Benkke
-
Benkke
-
Mega-Guru
-
-
7 289 inlägg
Du måste byta språk på hela konsolen
Redigerat av Benkke, 20 juli 2009 - 19:28.
Postad 23 juli 2009 - 20:06
JesperA
-
JesperA
-
Lärjunge
-
-
284 inlägg
Går det inte att köpa spelet i platstation store?
Postad 26 juli 2009 - 08:45
Besterman
-
Besterman
-
Lärjunge
-
-
431 inlägg
Går det inte att köpa spelet i platstation store?
Nej det tror jag inte, bara extra grejer till spelet.. men inte själva spelet (full game). Men köp det från CDON ( http://cdon.se/spel/...g_planet-751576). Billigast enligt prisjakt (som har spelet i lager). Jag hade en annan fråga om LBP, jag har märkt att titt som tätt tas det printscreens eller skärm dumpar när man spelar. Tex när man är nära att dö osv. Vart hamnar dessa bilder? om man vill kika på dem i efterhand?
Postad 13 augusti 2009 - 11:42
BleeNr1
-
BleeNr1
-
Wannabe
-
-
16 inlägg
Nu har jag bestämt mig, efter ett halvår, att satsa på min kära ps3! LBP är ett härligt lir, men de är inte nådiga med sina trophies och helskumma online-system. Tänkte om något gäng här vill ta och leka lite och ordna alla prize bubbles + Party Person, så är det bara att adda mig: DunderHassan. Jag lirar för det mesta av dagen, men flitigast runt 12-17.
Edit: kanske värt att säga att jag har klarat hela spelet utan att dö och har i princip bara 2/3/4x kvar på de 4 sista "världarna" (hjälper dock gärna andra att fixa allt annat). Så jag är ingen jobbig noob som "lever" på andra
Redigerat av BleeNr1, 13 augusti 2009 - 11:53.
Postad 22 augusti 2009 - 11:31
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14 825 inlägg
Som ni säkert sett släpper Media Molecule ett Vatten-tillägg till LBP. We recently told you that water is the newest addition to LittleBigPlanet. It's scheduled to come out as a downloadable add-on kit, but they've got some kinks to work out in the plumbing first. They have to test the waters, so to speak.
Today they've opened up a beta test sign-up page for the water addition to LBP. If you'd like to get your sacks feet wet and help MediaMolecule make sure all the features work as planned, go here and sign up. You'll have to hand over your PlayStation Network ID and email address, but that's about it. Get your snorkel gear on and jump in.
I'm looking forward to seeing what the LBP community comes up with after the water addition is released fully.
Alla som vill ha chansen att BETA-TESTA detta, signa upp på följande länk; http://beta.mediamolecule.com/Finns en trailer på länken.
Postad 25 augusti 2009 - 10:07
wwwholmiz
-
wwwholmiz
-
Rookie
-
7 inlägg
Attans att man upptäckte beta-testningen nu först.
Nu är det stängt...
Postad 05 september 2009 - 00:26
Unregistered883bce2a
-
Unregistered883bce2a
-
Forumräv
-
-
737 inlägg
Vad har hänt med LBP? Upplevde massa screentearing och låg fps på sina ställen idag. PLus att det laggade tokmycke online. Är det fw 3.0 som spökar även i LBP?
Postad 05 september 2009 - 00:47
Unregistered7da62804
-
Unregistered7da62804
-
Forumräv
-
-
858 inlägg
Vad har hänt med LBP? Upplevde massa screentearing och låg fps på sina ställen idag. PLus att det laggade tokmycke online. Är det fw 3.0 som spökar även i LBP?
Har inte märkt av något mer lagg än vanligt (där folk glitchar in massa miniobjekt). Dock laggade online-multiplayer när jag spelade med HoliPoli ganska hyffsat, smått ospelbart.
Postad 05 september 2009 - 16:10
Unregistered883bce2a
-
Unregistered883bce2a
-
Forumräv
-
-
737 inlägg
Har inte märkt av något mer lagg än vanligt (där folk glitchar in massa miniobjekt). Dock laggade online-multiplayer när jag spelade med HoliPoli ganska hyffsat, smått ospelbart.
HoliPoli är jag det =) Ja det va nästan omöjligt att spela. Kände mig rätt kass när jag skulle styra platformen du åkte på =)
Postad 06 september 2009 - 00:46
Haziza
-
Haziza
-
Lärjunge
-
-
389 inlägg
Sugen på att köpa spelet, är det något att ha? Har beslut ångest. Finns så otroligt dåligt med demon på PSN också helt otroligt dålig med grejer att välja bland där.
Postad 06 september 2009 - 01:23
aguhi
-
aguhi
-
Lärjunge
-
-
359 inlägg
Sugen på att köpa spelet, är det något att ha? Har beslut ångest. Finns så otroligt dåligt med demon på PSN också helt otroligt dålig med grejer att välja bland där.
Du kan ju göra ett US-acount där finns lite mer grejer, angående LBP så är det grymt om du spelar med flera. Antingen på samma konsoll eller online, helt ensam är det ingen höjdare. Fast lätt värt 150 kr som du kan få det för nu.
Postad 06 september 2009 - 21:09
Haziza
-
Haziza
-
Lärjunge
-
-
389 inlägg
Du kan ju göra ett US-acount där finns lite mer grejer, angående LBP så är det grymt om du spelar med flera. Antingen på samma konsoll eller online, helt ensam är det ingen höjdare. Fast lätt värt 150 kr som du kan få det för nu. Hur går jag tillväga för att få ett US konto då? Och varför kan de inte släppa precis samma saker för hos i Europa?
Postad 07 september 2009 - 16:01
Travolta
-
Travolta
-
Forumräv
-
-
556 inlägg
Var lika osäker men det är ett riktigt skönt och kul spel. Det är definitivt värt de 198kr jag betalade för det. Det kommer ett demo den 10 september om du vill prova innan du slår till. http://blog.us.plays...t-week-edition/
Postad 10 september 2009 - 21:01
Unregistered33c38b9d
-
Unregistered33c38b9d
-
Beroende
-
-
1 086 inlägg
LittleBigPlanet demo ute nu på Playstation Store EU! jäkligt långt för att vara demo, kört 3-4 banor nu! LOVE IT  219kr, http://www.webhallen...od.php?id=81131
Redigerat av Unregistered33c38b9d, 10 september 2009 - 21:02.
Postad 10 september 2009 - 21:10
BrittBastard
-
BrittBastard
-
Oppa is gangnam style
-
-
7 899 inlägg
LittleBigPlanet demo ute nu på Playstation Store EU! jäkligt långt för att vara demo, kört 3-4 banor nu! LOVE IT 
219kr, http://www.webhallen...od.php?id=81131
Ähh, väx upp nu Nasty! Jag trodde faktiskt att du redan hade spelet. Det har jag iallafall...
Postad 10 september 2009 - 21:18
aguhi
-
aguhi
-
Lärjunge
-
-
359 inlägg
En GOTY version av spelet är släppt i US, kan ju vara något för er som gillar demot
Postad 14 september 2009 - 10:31
stock
-
stock
-
Användare
-
-
124 inlägg
Köpte spelet på releasen för ~1 år sen men sålde det efter ett par dagar för det laggade så mycket att det var ospelbart online, vilket jag tycker är halva poängen med spelet.
Jag och en kompis köpte det igår igen för vi var sugna på att spela det igen och tänkte att dom måste ju ha fixat servrarna nu, eller patchat eller fixat vad det nu var som var problemet.
Till och börja med tog det 1h 45m att patcha spelet upp till nuvarande version och när vi väl var klara och kom in så laggade det lika mycket fortfarande, och skulle gissa på att ca 15% av det man sa över headsetet kom fram.
Jag har 100/10 lina från bredband2 och kompisen har 100/10 lina från bahnhof, båda sitter i stadsnätet i helsingborg.
Inga andra spel laggar vad vi märkt, men voice-chatten fungerar överlag mycket dåligt.
Ska det vara så här?
Postad 14 september 2009 - 12:02
SirIdot
-
SirIdot
-
Beroende
-
-
1 272 inlägg
Köpte spelet på releasen för ~1 år sen men sålde det efter ett par dagar för det laggade så mycket att det var ospelbart online, vilket jag tycker är halva poängen med spelet.
Jag tror att det är så att en av PS3:orna som är med och spelar utses till server. Så har man otur och hamnar hos nån med sunkigt bredband nånstans borta i tjotahiti så laggar det otroligt.
Postad 14 september 2009 - 13:47
stock
-
stock
-
Användare
-
-
124 inlägg
Jag tror att det är så att en av PS3:orna som är med och spelar utses till server. Så har man otur och hamnar hos nån med sunkigt bredband nånstans borta i tjotahiti så laggar det otroligt.
Men det laggade så för ett år sedan när det bara var han och jag som tog "play on our own" och lika så nu när vi spelar ensamma. Givetvis laggar det lika mycket när vi spelar med andra också. Så här ser hastigheten ut trådlöst från min dator:
Postad 16 september 2009 - 10:01
Fredag
-
Fredag
-
Forumräv
-
-
954 inlägg
Sök på @fredag så kommer ni till mina banor. Klarade nyss play-trophyn, acade alla banor. Skulle behöva lite hjälp med hjärtan dock. Färgbanan är min bästa hitils, fått inspiration från world of color av geosatus, testa gärna den...
Postad 17 september 2009 - 10:42
Haziza
-
Haziza
-
Lärjunge
-
-
389 inlägg
Vill plocka lite items på typ de flesta banor, om någon är sugen så adda mig på Haziza så lirar vi
Postad 18 september 2009 - 21:05
Unregistered883bce2a
-
Unregistered883bce2a
-
Forumräv
-
-
737 inlägg
Sök på @fredag så kommer ni till mina banor. Klarade nyss play-trophyn, acade alla banor. Skulle behöva lite hjälp med hjärtan dock. Färgbanan är min bästa hitils, fått inspiration från world of color av geosatus, testa gärna den...
Lirade dina banor nyss. Färgbanan va avancerad. Sluta lura in mig på grillfest!! =) Jag har bara gjort en bana hittills. Sök på HoliPoli som är mitt PSN iD så hittar ni den. Svårt att få folk att spela och hjärta ens bana bland dom 1.000.000 banor som finns.
Postad 19 september 2009 - 05:54
Fredag
-
Fredag
-
Forumräv
-
-
954 inlägg
Kul att du testade den, Grillfesten äger! De flesta banor lägger jag 7-12 timmar på, men färgbanan jobbade jag på nästan en vecka. Den är kul att vara flera på med, vi kör ofta tre-fyra stycken här hemma...
Postad 22 september 2009 - 09:23
Unregisteredf3df975d
-
Unregisteredf3df975d
-
Wannabe
-
-
29 inlägg
Jag har också gjort lite egna banor. Bara att söka på @bjertie för att hitta.
Sista jag gjorde nu var med tema av världens bästa film: Monty Pythons Holy grail.
Postad 25 september 2009 - 23:46
Alarma
-
Alarma
-
Användare
-
-
150 inlägg
Nu har jag lirat det här fantastiska spelet i några timmar. Är just nu i "japan", jag har dock inte riktigt fått kläm på vad man ska göra med alla stickers man hittar? Bara ha dom för att det är fint att sätta upp här och där eller fyller det någon funktion?
Postad 25 september 2009 - 23:53
latsius
-
latsius
-
Användare
-
-
159 inlägg
Nu har jag lirat det här fantastiska spelet i några timmar. Är just nu i "japan", jag har dock inte riktigt fått kläm på vad man ska göra med alla stickers man hittar? Bara ha dom för att det är fint att sätta upp här och där eller fyller det någon funktion?
De är mycket riktigt mest till för dekoration, men de har även iaf två andra ändamål: 1. De kan "trigga igång events" genom att placera en viss sticker på ett visst ställe. (T ex då en hundbenssticker på en träskylt föreställande ett hundben). 2. De kan användas för att få vissa troféer i spelet, iaf två som jag vet. (Dekorera annan sackboy med stickers/dekorera sitt "hem" med stickers/föremål). Underbart spel ja.
Postad 27 september 2009 - 14:39
Fredag
-
Fredag
-
Forumräv
-
-
954 inlägg
Spring och hämta! GRATIS-KODER! http://www.us.playst...es/default.aspxNu när ni har en anledning att plutta in LBP-skivan, passa på att testa mina banor då, sök på @fredag
Postad 27 september 2009 - 15:23
klarinettmeister
-
klarinettmeister
-
Beroende
-
-
1 058 inlägg
Spring och hämta! GRATIS-KODER!
http://www.us.playst...es/default.aspx
Nu när ni har en anledning att plutta in LBP-skivan, passa på att testa mina banor då, sök på @fredag

Får det inte att fungera... Står att koden jag får utgått eller inte är rätt. Jag behöver hjälp med att bli behjärtad, både som spelare och mina banor. Behöver också folk som spelar mina banor. De flesta är korta. /Matrixen
Postad 27 september 2009 - 15:36
Fredag
-
Fredag
-
Forumräv
-
-
954 inlägg
Var iof US-koder, trodde det skulle funka ändå...
Postad 27 september 2009 - 16:16
Unregistered7da62804
-
Unregistered7da62804
-
Forumräv
-
-
858 inlägg
Fick det inte att funka med mitt us-konto heller..
Redigerat av Unregistered7da62804, 27 september 2009 - 16:16.
Postad 27 september 2009 - 17:14
whopp
-
whopp
-
Lärjunge
-
-
450 inlägg
Första koden jag fick funkade inte.
Öppnade samma adress i Internet Explorer istället för Firefox och fick en ny kod, denna fungerade.
Använde ett us-store konto
Postad 27 september 2009 - 18:47
klarinettmeister
-
klarinettmeister
-
Beroende
-
-
1 058 inlägg
Första koden jag fick funkade inte. Öppnade samma adress i Internet Explorer istället för Firefox och fick en ny kod, denna fungerade. Använde ett us-store konto
Fungerar inte för mig... Har testat 2 koder nu både på mitt europeiska konto och amerikanska.
Postad 03 oktober 2009 - 05:59
Fredag
-
Fredag
-
Forumräv
-
-
954 inlägg
Tänkte jag skulle klara platinum, men har en trophy som kräver 3 personer från friendslist som spelar och klarar en bana tillsammans. Nån som är intresserad av att plocka den?
Kräver lite samordning...
Sen har jag MGS-trophys kvar, klara bossen på tid och VR-trophysarna... Och såklart den viktigaste, att bli hjärtad, men den börjar ta sig, har postat några nya banor nu...
Postad 03 oktober 2009 - 06:18
xdusty
-
xdusty
-
Lärjunge
-
-
310 inlägg
Fredag, den med 3 vänner på friendslistan skulle jag också vilja få avklarad... Svårt bara och få ihop ett gäng på samma tid  .. .Jag kan på kvällen efter 21:30.
Postad 03 oktober 2009 - 06:29
Unregistered7da62804
-
Unregistered7da62804
-
Forumräv
-
-
858 inlägg
jag kan imorn om ni inte hittar någon att spela med.
Postad 03 oktober 2009 - 09:08
Unregistered883bce2a
-
Unregistered883bce2a
-
Forumräv
-
-
737 inlägg
Jag kan nog ikväll vid typ 23 eller nått
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Nya Hifi-bänken
joga
2025-05-02 18:25:13
-
JBL M2 igen…..
Anton
2025-05-01 16:07:43
-
JBL M2!!!!!!!
Anton
2025-04-30 16:22:03
-
Front Atmos
Globe
2025-04-28 19:35:47
-
The12 Passive
Globe
2025-04-28 19:33:57
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|