http://www.gametrail...ayer/34411.html
Olika sätt att dö på. Nu måste jag bara testa rotorbladen snart
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
3 relaterade trådar
Postad 25 May 2008 - 13:19
Haha
http://www.gametrail...ayer/34411.html Olika sätt att dö på. Nu måste jag bara testa rotorbladen snart Postad 25 May 2008 - 13:53
Flög upponer med en helikopter en gång, hoppade ut och köttades av rotorbladen. Det var fränt
Postad 25 May 2008 - 15:26 Hämtade min på Game i Vällingby för en vecka sedan ungefär. Postad 25 May 2008 - 20:39
Dog precis genom att stanna bilen på två hjul med förarsidan i höjd med en brokant. Min "kidnappade" medpassagerare vill ut men kan inte öppna sin dörr så Nico går automatiskt ut för att släppa ut på förarsidan vilket innebär att han faller till sin död över brokanten...kodakmoment...
Gillar spelet grovt men det finns en del irritationsmoment som man tycker de kunde fixat till. Sen finns det ju en hel del sköna detaljer också givetvis - Cluckin Bell's "All cock No bull" är ju en favorit Postad 25 May 2008 - 21:03
Jag har inte heller fått min tröja än Postad 25 May 2008 - 21:06
Ett av mina favoritsätt att ta sig ner från en hög byggnad är att spawna upp en jetmax båt. ser så ###### komiskt ut när man sätter sig i den och faller ner från en av de högsta byggnaderna till marken, förhoppningsvis landar man på en bil eller nåt också.
Annars är det rätt roligt att köra ut en bil från de höga byggnaderna också, eller ta en motorcykel. Det där med rotorbladen är jävligt kul också, att jaga poliser med dem. Sen när de knäcks så bara ringer man ett visst nummer så är helikoptern hel igen Och Nej; Jag skäms inte över att "fuska" Redigerat av Unregistered78af1102, 25 May 2008 - 21:08. Postad 25 May 2008 - 21:33
Det är ju skillnad på att fuska för att klara spelet och att fuska för att ha roligt
Postad 25 May 2008 - 22:45
En del fusk gör ju dessutom så man inte kan låsa upp vissa achievements, så det gäller ju att tänka efter före
Postad 25 May 2008 - 22:58
Fredrik: Nu när du är med i 100% klubben så återstår ju en sak.
Att vara först med att klara av Marathonet. ;-) Verka än så länge inte vara någon som klarat av det, då det inte är någon på topplistan. Postad 26 May 2008 - 08:10
Yes Postad 26 May 2008 - 08:13
Bra bra, blev lite orolig att jag lyckats felringa till nått fusk eller nått Postad 26 May 2008 - 11:01
Ingen som har testat spela med ratt än? Lär ju vara grymt kul med bilkörningen!
Postad 26 May 2008 - 11:36
Jag har ett litet problem. Jag missade Steves car missions när dom dök upp och nu kan jag inte göra dom. Har inget annat kvar att göra i spelet, ja förutom att döda alla jäkla duvor och hoppa på alla hopp. Har ett sms från Steve där jag ska leverera en Conquette men det händer inget när jag "snor" den. Så hur ska jag göra för att kunna "aktivera" det?
Postad 26 May 2008 - 12:21 Jo, det ska tydligen vara den som står utanför kyrkan på den mittersta ön eftersom i det sms'et står det att det är en präst som kör bilen och kollar man diverse "hjälp-kartor" som finns ute på nätet ska det tydligen vara den. Redigerat av Johnnie, 26 May 2008 - 12:22. Postad 26 May 2008 - 12:22
Ja, då ska det vara rätt. Har du provat att sälja den då?
Redigerat av bananplanta, 26 May 2008 - 12:22. Postad 26 May 2008 - 12:36
Garaget borde väl dyka upp?
(Själv fattade jag inte vad jag skulle när jag fick tag på första fordonet. Niko ringde inte automatiskt, Stevie var inte med i phonebooken och när jag ringde Brucie för att fråga honom vad fan jag skulle göra med motorcykeln så svarade han inte.) Postad 26 May 2008 - 12:41
Om jag förstått rätt så ska garaget där man ska lämna bilen dyka upp på kartan som en blå "plupp" och vägen dit ska vara markerad blå. Men det gör det inte... Postad 26 May 2008 - 12:44
Nej garaget ser ut som en Svart plupp (samma som safehouse osv) med en bil på som står vänd mot dig. Du ser alltså bilen framifrån på pluppen. Garaget finns för övrigt på första delen av banan (längst till höger) på den ön där uppe.
Postad 26 May 2008 - 12:50 Exakt Ja, men jag gjorde alla såna achievements innan för att sedan kunna ha kul Postad 26 May 2008 - 13:11
Perfekt! Det var det! Postad 26 May 2008 - 15:54
Garvade nästan ihjäl mig igår av alla de små underbara små händelser som kan uppstå i GTA4.
Exempel: Körde som vanligt runt i min slitna polisbil och stannar till vid korvmojjen för att fylla på lite liv. Bredvid den håller just en riktig gangsta på att bli arresterad av polisen. Jag funderar snabbt på att skjuta ihjäl snuten som jag brukar(teamplayer) men kommer fram till att jag inte orkar denna gången och hoppar tillbaks in i bilen istället. Snacka om att jag blir förvånad när polisen trycker in brottslingen i MIN polisbil för att sedan själv hoppa in i den på passagerarsidan! Han inser dock snabbt sitt misstag, hoppar ur och försöker sedan arrestera mig! Postad 27 May 2008 - 10:36
lite info från game.se ang t-shirten:
Vi hoppas på att vi kan skicka dem i början av Juni. Med vänlig hälsning Game.se Kundservice -----Original Message----- From: Micke [mailto:@hotmail.com] Sent: den 27 maj 2008 11:27 To: Customer Service Subject: ang GTA4 t-shirten Tjena tänkte bara kolla om ni har nåt datum på när t-shirten till GTA paketet jag köpte förut kommer MVH Micke Postad 27 May 2008 - 16:55
HAHAHA, klockrent ju Postad 27 May 2008 - 20:45
Har precis stånkat mig igenom alla stunthopp, dags för duvorna.
Har hittat en hel del, men har ingen koll på var. Nu går jag efter karta för att hitta resten. Plötsligt när jag sköt en duva på första ön till höger, så stod det "Thats it, Youre done" istället för det vanliga "there are 100 flying b la bla bla...". Står det så när man hittat alla på en ö? Postad 27 May 2008 - 21:53
Antar att du har subtitles på? Antagligen var det en polis eller annan person i närheten som sa så, ljudet från vapnet gjorde dock att du inte hörde att de sa det. Hände för mig en gång. Postad 27 May 2008 - 22:18
Det låter rimligt, tänkte inte så långt.
Kanske var önsketänkande inblandat också... Postad 27 May 2008 - 22:48
Poliserna i spelet har sagt så ett flertal ggr till mig... Postad 28 May 2008 - 09:20
Idag fick jag min t-shirt från Game
Det är storlek L på den så gissar på att alla får samma Postad 28 May 2008 - 10:11
Ska nog sälja min T-shirt på tradera när jag får den.
Inget fan av såna tshirts, har redan en HL2-tshirt hängandes någonvart. Om ingen här inne är jätte förtjust och vill ha en. Postad 28 May 2008 - 19:39
Ofta du kan se det på en bild. Postad 28 May 2008 - 19:45
Märket ser ju ut som det pga kanterna som syns runt hela märket, är väl inte så svårt att se att det ser dåligt ut. Postad 28 May 2008 - 20:12
Är som vilken reklam-t-shirt som helst, så billigt som möjligt.
Kan garantera att mycket av trycket kommer försvinna ganska fort Postad 28 May 2008 - 22:38
För dom som har klarat storyn och har registrerat sig på social club kan ladda ner eps-filen med trycket och göra egna tröjor, precis likadana som den ovan...
Postad 29 May 2008 - 08:38
Bara jag som tycker Social Club är ett riktigt misslyckande?
Det är 1månad sedan spelet kom och dom har inte lyckats få sidan att funka smärtfritt ännu? Come on liksom! Postad 29 May 2008 - 09:11
Hade socialclub bara vart ämnat för GTA IV så hade det vart ett misslyckande, men iomed att det är tänkt att användas till senare spel också tycker jag inte det. 0 användare läser detta ämne0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |