Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - WD-TV 2/ WD-TV Live, uppföljare

1521 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 26 May 2011 - 06:37

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

• 559 inlägg
  • 0
Jag fick hem min WD-TV Live igår och är mycket nöjd. Den var bättre än jag trott och för 699 kr (CDON.com) så är den otroligt prisvärd. Jag provade lite olika fil-format, bl.a. mkv, avi (olika codecs) och det var inga problem alls. Jag provade även en iso-fil och den läste in filen som en DVD-skiva med menyer.

Jag var egentligen inte ute efter internetapplikationer då jag har tillräckligt i min Sony EX724. Men jag kollade igenom dom ändå och det fanns förvånansvärt mycket. Bl.a. så kommer man åt vissa amerikanska TV-kanalers program. Det var antagligen mest skit då jag aldrig hört talas om dom serierna som låg uppe, men gillar man det så fanns det flera säsonger av varje serie.

Lite kritik måste man ju också ge och det är att det gick lite segt när man använde internetapplikationerna. Sen tycker jag fjärren känns plastig och knapparna är för gummi-aktiga. Fast å andra sidan gillar jag storleken på fjärren. Man kommer åt allting utan problem utan att byta grepp på den. Till skillnad från fjärren till EX724 som får ses som en två-hands-fjärr i jämförelse :unsure:

Nu till en fråga. Jag lekte med inställningarna och såg att man kan ställa in upplösning. Den verkar stå som default på 720p/50Hz. Ska den verkligen stå på det? Vad kör ni andra med? Några andra inställningar som kan behöva ändras?

Postad 04 June 2011 - 19:45

benq
  • benq
  • Användare

• 138 inlägg
  • 0
hmm har nu hittat ett klipp där min wd tv live går bet.....går å funderar på att köpa sonys nya kompakt kamera dsc-hx9v med 1080p /50fps...

Provade att tanka hem en liten prov fil på ca 500 meg i mts format från denna kamera och tyvärr så fixar inte wd det....

Filen startar efter ca 20 sekunder och spelas upp bra men efter 10 sek in i filmen så börjar det hacka.....
tippar på att det är för mycket information i filen som inte min lilla wd klarar av....

Vore kul om nån kunde prova på nån annan mediaspelare!

Postad 05 June 2011 - 13:02

Unregisteredbd7ccdba
  • Unregisteredbd7ccdba
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
Hittade inget i tråden om spotify till WDn, så det här kanske hjälper någon.
Satt och pillade lite med PS3 Media Server som jag använder för att streama ibland.

Och upptäckte då att det funkar fint att streama Spotify till WDn :)

För er som inte använder PS3 MS kanske det är lite omständigt, men ändå ett schysst komplement.
PS3 Media Server kan ni ladda ner här : PMS

Bara att följa guiden i länken nedan:
länk

När allt är klart är det bara att starta PMS och Spotify

Navigera i WD till Music-->Media Servers-->PS3 Media Server-->Web-->Radios-->Spotify ;)

Postad 06 June 2011 - 10:24

PERSSA
  • PERSSA
  • Lärjunge

• 335 inlägg
  • 0

Hittade inget i tråden om spotify till WDn, så det här kanske hjälper någon.
Satt och pillade lite med PS3 Media Server som jag använder för att streama ibland.

Och upptäckte då att det funkar fint att streama Spotify till WDn :)

För er som inte använder PS3 MS kanske det är lite omständigt, men ändå ett schysst komplement.
PS3 Media Server kan ni ladda ner här : PMS

Bara att följa guiden i länken nedan:
länk

När allt är klart är det bara att starta PMS och Spotify

Navigera i WD till Music-->Media Servers-->PS3 Media Server-->Web-->Radios-->Spotify :rolleyes:

Hittar inte mappen web.config i pms var är den?

Redigerat av PERSSA, 06 June 2011 - 11:00.

Postad 06 June 2011 - 16:30

noujzz
  • noujzz
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0

Hittar inte mappen web.config i pms var är den?

Jag undrar samma sak.
Har ingen WEB.conf i min PMS-mapp, har testat att installera på två olika datorer (en med W7 x64 och den andra med x86) men saknar i båda mapparna.

Redigerat av noujzz, 06 June 2011 - 19:23.

Postad 06 June 2011 - 20:48

knoppixz
  • knoppixz
  • Wannabe

• 38 inlägg
  • 0
Vilken version kör ni da? 1.20.409 har def en WEB.conf. Har ni ingen är det bara skapa en själva i så fall (om inte nåt är förändrat i själva implementationen så att conf-filen heter nå' annat i nyare versioner, vilket dock inte är så troligt)

Postad 06 June 2011 - 21:08

PERSSA
  • PERSSA
  • Lärjunge

• 335 inlägg
  • 0

Vilken version kör ni da? 1.20.409 har def en WEB.conf. Har ni ingen är det bara skapa en själva i så fall (om inte nåt är förändrat i själva implementationen så att conf-filen heter nå' annat i nyare versioner, vilket dock inte är så troligt)

version 1.10.51 funkar

Postad 07 June 2011 - 21:37

noujzz
  • noujzz
  • Wannabe

• 48 inlägg
  • 0

Jag kör 1.23.0. Där finns ingen WEB.conf, däremot finns en mapp som heter "renderers" vilken är full med CONF-filer, dock ingen WEB. Jag testade att kopiera över WEB.conf från en äldre version till den senaste men det händer ingenting - får inte ens någon ny ikon i varken PS3 eller WD.

version 1.10.51 funkar

Den versionen funkar inte med W7 SP1 x64 iallafall.

Postad 09 June 2011 - 17:58

Unregisteredbd7ccdba
  • Unregisteredbd7ccdba
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
Hmm va kanske lite klantigt att inte prova med de nyaste versionerna ,men vågar inte byta nu när det funkar :)

Jag kör iaf 1.20.412, funkar fint på X86 och jag hittar min WEB i (Program X86)-->PS3 Meda Server

1.20.412 har varit stabilt, jag vet inte hur de nya versionerna är men jag har upplevt problem med de tidigare

Postad 19 June 2011 - 09:29

PERSSA
  • PERSSA
  • Lärjunge

• 335 inlägg
  • 0
Hej allihopa.
Jag har problem med ljud synkningen till min wd , någon som har samma problem , några idéer?
Jag har den nyaste firmwaren.

Postad 19 June 2011 - 12:18

PERSSA
  • PERSSA
  • Lärjunge

• 335 inlägg
  • 0
Ingen med liknande problem?

Postad 19 June 2011 - 15:36

Unregistered1f5de008
  • Unregistered1f5de008
  • Lärjunge

• 395 inlägg
  • 0
Nej. Den kan småbugga någon gång men då får man stänga av och dra ur strömsladden i 10 sek. Om inte det hjälper, är du säker på att dina synkproblem inte ligger någon annanstans i kedjan?

Postad 19 June 2011 - 16:03

PERSSA
  • PERSSA
  • Lärjunge

• 335 inlägg
  • 0

Nej. Den kan småbugga någon gång men då får man stänga av och dra ur strömsladden i 10 sek. Om inte det hjälper, är du säker på att dina synkproblem inte ligger någon annanstans i kedjan?

Vet inte men kör bilden via hdmi o ljudet optiskt?

Postad 19 June 2011 - 16:28

Unregistered1f5de008
  • Unregistered1f5de008
  • Lärjunge

• 395 inlägg
  • 0

Vet inte men kör bilden via hdmi o ljudet optiskt?

Bildbehandlingen i TVn fördröjer bilden. Om den får in ljudet via HDMI också så kan den kompensera. Men tar du ljudet separat till en förstärkare så får du fördröja ljudet via den.

Postad 19 June 2011 - 16:49

PERSSA
  • PERSSA
  • Lärjunge

• 335 inlägg
  • 0

Bildbehandlingen i TVn fördröjer bilden. Om den får in ljudet via HDMI också så kan den kompensera. Men tar du ljudet separat till en förstärkare så får du fördröja ljudet via den.

Ok tack för tipset får försöka lista ut om det går att göra det på min förstärkare.

Postad 19 June 2011 - 17:08

Unregistered1f5de008
  • Unregistered1f5de008
  • Lärjunge

• 395 inlägg
  • 0

Ok tack för tipset får försöka lista ut om det går att göra det på min förstärkare.

Kolla annars om din TV har en ljudutgång, TVn kompenserar ljudet via den. I så fall tar du ljud och bild via HDMI till TVn och sen ljudet från TVns ljudutgång till förstärkaren.

Redigerat av Unregistered1f5de008, 19 June 2011 - 17:09.

Postad 19 June 2011 - 17:54

jacke63
  • jacke63
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Hej. Ny här på detta.Men skriver här så hoppas jag på svar.Problem efter senaste uppdat.Fjärren funkar ej efter startat en bd iso eller dvd iso.Kan inte ens stänga av boxen.Någom som vet varför?????????

Postad 19 June 2011 - 18:04

Unregistered1f5de008
  • Unregistered1f5de008
  • Lärjunge

• 395 inlägg
  • 0
WDn är känslig efter uppdatering. För de flesta så måste man resetta den ordentligt för att den skall fungera riktigt. Själv resettar jag genom att hålla in resetknappen på sidan i 2 sek, bootar om, stänger av, drar strömsladden i 30 sek, startar upp, resettar på sidan igen. Förmodligen overkill, men det funkar alltid efter uppdatering.

Postad 19 June 2011 - 19:47

jacke63
  • jacke63
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Provade det men hjälpte inte.Spelar upp en mkv fil men info fältet där nere försvinner inte och får ej någon respons från fjärren

Postad 19 June 2011 - 19:53

PERSSA
  • PERSSA
  • Lärjunge

• 335 inlägg
  • 0

Kolla annars om din TV har en ljudutgång, TVn kompenserar ljudet via den. I så fall tar du ljud och bild via HDMI till TVn och sen ljudet från TVns ljudutgång till förstärkaren.

Det funkade ,jag ändrade genom förstärkaren.
Tack för hjälpen

Postad 19 June 2011 - 20:09

Unregistered1f5de008
  • Unregistered1f5de008
  • Lärjunge

• 395 inlägg
  • 0

Provade det men hjälpte inte.Spelar upp en mkv fil men info fältet där nere försvinner inte och får ej någon respons från fjärren

Jag hade något liknande med ett av de senare firmwaren. Det försvann efter några cykler av reboots och dragande av strömsladd. Annars får du väl nedgradera firmware. Info finns på WDs hemsida.

Det funkade ,jag ändrade genom förstärkaren.
Tack för hjälpen

Kul att det funkar!

Postad 19 June 2011 - 20:14

jacke63
  • jacke63
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Jo nu fick jag det att fungera.Tack så mycket.

Hahahha.Samma dragande i sladden o rebooooooting.

Postad 19 June 2011 - 20:31

Unregistered1f5de008
  • Unregistered1f5de008
  • Lärjunge

• 395 inlägg
  • 0

Jo nu fick jag det att fungera.Tack så mycket.

Hahahha.Samma dragande i sladden o rebooooooting.

Haha ja ibland finns det ingen riktig logik, man får bara hålla på tills det funkar. Kul!

Postad 23 June 2011 - 18:30

Toboll
  • Toboll
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Jag har krångel med DTS ljudet, den tappar ljudet då och då(går några minuter emellan, ibland oftare än så), med nån halv sekund. Min lösning har varit att dra gå över till Stereo men hur roligt är det egentligen. Har testat alla versioner av firmware, likadant på alla. Har även försökt mixtrat lite i menyerna men jag fattar mig inte på vad allt är för något.

har någon lösningen till problemet?

Postad 24 June 2011 - 00:05

Unregistered1f5de008
  • Unregistered1f5de008
  • Lärjunge

• 395 inlägg
  • 0
HDMI eller optisk, och vad är den kopplad till?

Postad 24 June 2011 - 22:28

habbee
  • habbee
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
Den kostar 499:- nu.

Redigerat av habbee, 24 June 2011 - 23:07.

Postad 25 June 2011 - 10:14

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

• 2520 inlägg
  • 0

Den kostar 499:- nu.

Om den hade funnits i lager för det priset ja. NetOnNet skriver att det är en utgående modell så risken är att den aldrig kommer in i lager igen. Och då är det 679kr som gäller.

Postad 25 June 2011 - 14:29

habbee
  • habbee
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0

Om den hade funnits i lager för det priset ja. NetOnNet skriver att det är en utgående modell så risken är att den aldrig kommer in i lager igen. Och då är det 679kr som gäller.

Electroworld ska få in den i lager enligt deras hemsida.

Postad 25 June 2011 - 15:11

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

• 2520 inlägg
  • 0

Electroworld ska få in den i lager enligt deras hemsida.

Ja, vi får väl se. Om modellen är på utgående vet man ju inte om det blir så. Men det märker vi den 8/7.

Postad 04 July 2011 - 16:48

Unregistereda360a43b
  • Unregistereda360a43b
  • Forumräv

• 862 inlägg
  • 0
Har någon testad någon USB -wi-fi pryl som hjälper att trådlöst se bilder, film och annat från en mobil eller ipad?

Ser att det ska finnas några produkter http://www.wdc.com/e...cts.aspx?id=330

Postad 05 July 2011 - 17:51

nisseläsk
  • nisseläsk
  • Forumräv

• 742 inlägg
  • 0
Tjena!

Har 2st WDTV-live, den ena är kopplad med D-Link DWA 140 och den andra med Netgear WN111 (lite reservation för namnen, är inte hemma) och den som funkar bäst är D-Linken, Netgearen vill inte ansluta med automatik när jag sätter på WD:n utan måste gå in på nätverk o ansluta manuellt varje gång, lite jobbigt.

Förvänta dig inte att kunna strema 1080p problemfritt men 720p, xvid, bilder o musik brukar funka bra, smidigt också att kunna tanka FW uppgraderingar samt kika på youtube!

Postad 06 July 2011 - 12:44

donadoni41
  • donadoni41
  • Lärjunge

• 280 inlägg
  • 0
Hej!
Har fått problem som har att göra med denna spelare.
Har både en gen 1 och WD TV live.
Har WD passport hårddiskar kopplade till dessa (500Gb).

Första problemet inträffade utan förvarning och en dag var samtliga filer på hårddisken borta
när den stod kopplad till spelaren (gen 1). Den var alltså inte inkopplad till
någon dator men när jag kopplade in den i datorn visade den att hårddiken var helt tom.
Kul när den var så gott som full med mkv filer!!!

Jag lyckades dock återskapa samtliga filmer med programmet Get data back. (Puh!!!)
Tänkte att den hårddisken kan man ju inte lita på utan köpte en ny likvärdig och har haft den nu i ca. 2 veckor.
Den gamla hade jag i ca. 2 år innan detta hände.

Då kommer vi till det andra problemet: Nu hittar inte spelaren (gen 1) hårddisken längre
och när jag kopplar in den i datorn kan man inte se några filer och det står att den är formaterad i RAW format.
Windows kan tydligen inte läsa detta format så nu känns det ju lite kört.
Get data back ser inte heller hårddisken!!!Elände mao!
Någon som har någon idé vad man ska göra???

Det lustiga i kråksången är också att när jag kopplar in hårddisken i WD TV Live så fungerar allt som vanligt.
Alla filmer finns där. (Den kan tydligen läsa RAW??!!och disken är ju i allafall inte tom)

Frågan är ju också vad som gör att det blir så här?
Kan spelaren skada hårddisken på något sätt(just gen 1, eller?) i form av att man bryter strömmen genom att exempelvis rycka strömkabeln som man gör ibland? Åska?

Tacksam för råd. Man vill ju inte bli av med filerna hela tiden.

Postad 07 July 2011 - 20:22

Unregistereda360a43b
  • Unregistereda360a43b
  • Forumräv

• 862 inlägg
  • 0
Tips: Iphone app och WD TV live

Efter en hel sökande hittade jag en app som gör en hel del saker som jag vill tipsa er om.

Appen heter ZappoTV och gör det möjligt att koppla din iphone trådlöst till din WD TV Live. Genom appen kan du visa innehållet på din iphone direkt på din TV.

Testade med att visa mina iphone bilder och det fungerade bra.
Appen har helt klart många möjliga utvecklingsmöjligheter framöver.

Postad 09 July 2011 - 12:57

benq
  • benq
  • Användare

• 138 inlägg
  • 0
kan ju passa på att tips om en grej för er som har win7 och ni inte hittar wd på nätverket....

Jag provade att ladda ner pms (playstation media server) och installerade skiten....

Nu bara startar jag pms i datorn sedan går man in på media servers i wd:n så hittar den pms och alla mina filer som jag delar ut......

Det lilla kruxet är att wd:n inte fattar att det ligger en srt fil i samma mapp.
Däremot om texten är inlaggd i mkv filen är det inga problem att få fram texten.....

Sen kan man få fram texten om det är en srt fil åxå....då väljer man bara transcode, lilla haken då är att din dator gör om filmen så det krävs en hyffsad dator då!

Men som sagt har filmen bara inbääddad text så funkar det klockrent utan att datorn behöver jobba!

Postad 12 July 2011 - 20:39

Unregistered1f5de008
  • Unregistered1f5de008
  • Lärjunge

• 395 inlägg
  • 0
Kostar nu 590:- på dustinhome och finns i lager. Köpte en till att ha i sovrummet/reserv :)

Postad 09 August 2011 - 15:27

christer12
  • christer12
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Hej,

För att lösa problemet med dubbla tumnaglar (tumnageln visas både för filmen och själva .jpg bilden) och problemet med att folder.jpg visas när ni står i katalogen så sätter ni bara en punkt först i namnet på jpg:en. Detta kanske är löst redan för lokala diskar men med detta sätt så fungerar det också med Network Shares.

Så här:

\Filmer
\DVD
.folder.jpg
Gladiator.iso
.Gladiator.jpg
TopGun.iso
.TopGun.jpg

Tyvärr går det inte att döpa om filerna till att börja med en punkt i explorer så ni får spara om bilden i valfritt program.

Enjoy!

Postad 09 August 2011 - 19:46

Repeat
  • Repeat
  • Lärjunge

• 284 inlägg
  • 0
Ny uppdatering med bl.a. Svenska menyer ute nu!

Postad 09 August 2011 - 20:15

PERSSA
  • PERSSA
  • Lärjunge

• 335 inlägg
  • 0

Ny uppdatering med bl.a. Svenska menyer ute nu!

Jag hittar inga svenska menyer , lite spel bara.

Postad 09 August 2011 - 20:53

Repeat
  • Repeat
  • Lärjunge

• 284 inlägg
  • 0
We're pleased to offer the following updates for your WD TV Live HD media player. Updating your media player is simple. Just follow the instructions below, grab your remote and enjoy the show!

What's in this update? Release 1.06.15 (8/9/2011)
Supports Czech, Dutch, Swedish, Norwegian, and Hungarian languages in the user interface.
Resolved Media Library issue where playing an ISO and DVD (.VOB) is not added in recent list.
Resolved video quick menu not showing selection correctly.
Resolved black screen when playing dat or ts video file.(mpeg format)
Resolved PlayTo issue where menu icons in video option do not move when navigating during playback.
Resolved poor menu performance due to background task running.
Resolved audio Track display always shows as file name.
Other updates included. Please see Release Notes for details.

Postad 09 August 2011 - 22:05

PERSSA
  • PERSSA
  • Lärjunge

• 335 inlägg
  • 0

We're pleased to offer the following updates for your WD TV Live HD media player. Updating your media player is simple. Just follow the instructions below, grab your remote and enjoy the show!

Supports Czech, Dutch, Swedish, Norwegian, and Hungarian languages in the user interface.
Resolved Media Library issue where playing an ISO and DVD (.VOB) is not added in recent list.
Resolved PlayTo issue where menu icons in video option do not move when navigating during playback.

Jag vet att det står svenska , men hittar inte svenska.

Postad 10 August 2011 - 08:33

Repeat
  • Repeat
  • Lärjunge

• 284 inlägg
  • 0

Jag vet att det står svenska , men hittar inte svenska.

Du har helt rätt. Svenska, Norska finns ej... Felanmält till WD. :-(

Postad 12 August 2011 - 07:50

volcomstone
  • volcomstone
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0
Hej

Jag behöver hjälp med en sak som rör min WD.
Frma till idag har jag sprungit med en extern hårddisk mellan min stationära dator och min WD på övervåningen vid TVn för att se på film.

Hur gör jag detta smidigare?
Kan jag streama 1080p filmer från datorn till WDn trådlöst?
Är det bättre att sätta upp en NAS?

Funkar inte längre att hålla på och fysiskt kuta upp och ner med min externa hårddisk.
Tacksam för svar

Postad 12 August 2011 - 10:22

Unregistereda360a43b
  • Unregistereda360a43b
  • Forumräv

• 862 inlägg
  • 0

Hej

Jag behöver hjälp med en sak som rör min WD.
Frma till idag har jag sprungit med en extern hårddisk mellan min stationära dator och min WD på övervåningen vid TVn för att se på film.

Hur gör jag detta smidigare?
Kan jag streama 1080p filmer från datorn till WDn trådlöst?
Är det bättre att sätta upp en NAS?

Funkar inte längre att hålla på och fysiskt kuta upp och ner med min externa hårddisk.
Tacksam för svar

Om du har ett nätverk hemma så kan du på din stationära högerklicka på filmen och välja att spela upp den på din WD. Det fungerar utmärkt, både trådlöst eller trådat.

Om du sätter upp en NAS så är det självfallet mycket bättre, anser jag.
Vill du inte sätta upp NAS så kan du dela ut en mapp på din stationära så att WD kommer åt innehållet på den.

Jag tittar också mycket på 1080 filmer och därför skaffat mig en NAS som jag har kopplat via nätverkskabel till mina två WD boxar.

Postad 12 August 2011 - 12:40

volcomstone
  • volcomstone
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0

Om du har ett nätverk hemma så kan du på din stationära högerklicka på filmen och välja att spela upp den på din WD. Det fungerar utmärkt, både trådlöst eller trådat.

Om du sätter upp en NAS så är det självfallet mycket bättre, anser jag.
Vill du inte sätta upp NAS så kan du dela ut en mapp på din stationära så att WD kommer åt innehållet på den.

Jag tittar också mycket på 1080 filmer och därför skaffat mig en NAS som jag har kopplat via nätverkskabel till mina två WD boxar.

Har du provat 1080 trådlöst? Mycket tveksam till att det fungerar?

Postad 12 August 2011 - 18:28

volcomstone
  • volcomstone
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0
Skulle denna fungera ihop med min WD tro??

http://www.webhallen...1_nas_2-bay_2tb

Postad 12 August 2011 - 19:31

Unregistereda360a43b
  • Unregistereda360a43b
  • Forumräv

• 862 inlägg
  • 0

Har du provat 1080 trådlöst? Mycket tveksam till att det fungerar?

Har provat och det fungerar relativt bra, med betoning på relativt.
Det beror på avstånd och annat när det gäller just det trådlösa.
Jag gillar inte trådlöst rent allmänt så därför kör jag alltid med kabel.

Postad 12 August 2011 - 19:34

Unregistereda360a43b
  • Unregistereda360a43b
  • Forumräv

• 862 inlägg
  • 0

Skulle denna fungera ihop med min WD tro??

http://www.webhallen...1_nas_2-bay_2tb

Jag köpte denna:

http://www.netonnet....00/140652.4091/

Med två diskar på 2T var, d.v.s. totalt 4T.
Har dragit Cat6 kabel till båda mina WD-boxar.
Jag kommer åt NAS:en från allting och det är en helt underbar lösning.
Kommer åt från utlandet, etc, etc...

Postad 16 August 2011 - 20:06

Thomas_1974
  • Thomas_1974
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0
Två frågor om WD HD TV Live:

1. Jag använder bara min NAS för alla filmer och aldrig "Media Server". Skulle därför vilja slippa bläddra fram till "Network Shares" via "Media servers" (som är första alternativet). Går detta att ändra i nån inställning?
2. Hur "avmarkerar" vilka mappar som ska synas när man bläddrar i "Network Shares"?

Postad 20 August 2011 - 11:19

Wide
  • Wide
  • Användare

• 212 inlägg
  • 0
Nån som använder den senaste Firmwaren?, i så fall funkar den prima?... :)

Postad 20 August 2011 - 13:38

Unregistered1f5de008
  • Unregistered1f5de008
  • Lärjunge

• 395 inlägg
  • 0
Det går lite upp och ned med WDs firmware. Och det verkar inte fungera riktigt samma för alla. Slänger in en länk som tål att upprepas. Det har dom iaf gjort bra.

Hur man nedgraderar firmware.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.