Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - Samsung Galaxy S *

1995 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 09 October 2010 - 13:49

evilseed
  • evilseed
  • Wannabe

• 28 inlägg
  • 0

Jag är ute efter en bra bil navigator program likt tomtom och navigon som finns till iphone till min galaxy s.

Ladda ner Navigon från market, får testa det gratis i 30 dagar.

Postad 09 October 2010 - 17:03

kotten33
  • kotten33
  • Beroende

• 1039 inlägg
  • 0

Ladda ner Navigon från market, får testa det gratis i 30 dagar.

Jag tycker nästan att CoPilot är stråt vassare på en Android. Jag har en "riktig" nav. enhet med navigon och då tycker jag att Navigon är bäst. Tyvärr så är inte Navigon lika bra på Android.

Postad 09 October 2010 - 17:22

wrekost
  • wrekost
  • Amatör

• 72 inlägg
  • 0

Jag tycker nästan att CoPilot är stråt vassare på en Android. Jag har en "riktig" nav. enhet med navigon och då tycker jag att Navigon är bäst. Tyvärr så är inte Navigon lika bra på Android.

Copilot som app har jag hört bra om, men inte kartorna.
Hur tycker du kartorna är?

Eftersom copilot inte finns som trial har jag aldrig provat den, bara ndrive och navigon.

Postad 09 October 2010 - 18:31

kewe
  • kewe
  • Forumräv

• 570 inlägg
  • 0
Jag har provat både Navigon och Copilot. Föredrar Copilot då jag tyckte kartorna var snyggare än vad Navigon var. Tycker att Copilot är väldigt lätthanterlig jämförbart med Navigon.

Postad 09 October 2010 - 20:27

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Hur betalar man för en köpt app lättast?
Jag ska köpa Copilot, det många som föredrar den förre Navigon.

Postad 09 October 2010 - 20:37

kewe
  • kewe
  • Forumräv

• 570 inlägg
  • 0
Prova detta:
http://www.alk.com/c...oid/default.asp
Köpte inte min via denna väg men det var det som jag hittade på deras hemsida

Postad 09 October 2010 - 21:22

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Jag hittar inte Copilot Norden på Market! Europa kartorna kostar 536kr och läste på nätet att Norden kartorna går på 300kr bara. Har de tagit bort Copilot Norden?

Redigerat av Lias08, 09 October 2010 - 22:09.

Postad 09 October 2010 - 22:29

junkan
  • junkan
  • Guru

• 5321 inlägg
  • 0
Google market, de måste göra ngt snart åt den...

Jag laddade ned installations APK:n från copilots hemsida (ALK) och köpte en licens för windows mobile på webben.
Det funkade utmärkt att använda den licensen sedan för att köra copilot, betalade 270:-

Postad 09 October 2010 - 22:51

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Vad är fel på Google market?

Postad 10 October 2010 - 09:06

Unregisterede9a3a933
  • Unregisterede9a3a933
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Tjena! Jag har uppdaterat min telefon till senaste uppdateringen. Alltså Jm1 tror jag den heter. Men nu funkar inte min Samsung keyboard! Varför!? Någon som känner igen sig? Och kanske till och med har en lösning på problemet? Annars är jag sjukt nöjd och uppdateringen har gjort att allt på telefonen går så mycket smoothare.

Postad 10 October 2010 - 09:55

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Jag köpte min lur för mindre än vecka sen och den har programvara 2.1-update1, är det senaste?

Postad 10 October 2010 - 12:38

elofu17
  • elofu17
  • Beroende

• 1138 inlägg
  • 0

Tjena! Jag har uppdaterat min telefon till senaste uppdateringen. Alltså Jm1 tror jag den heter. Men nu funkar inte min Samsung keyboard! Varför!? Någon som känner igen sig? Och kanske till och med har en lösning på problemet? Annars är jag sjukt nöjd och uppdateringen har gjort att allt på telefonen går så mycket smoothare.

Prova att gå in på Applikation Management och rensa cachen på allt som har med Swype och keypad att göra.

Postad 10 October 2010 - 14:49

Unregisterede9a3a933
  • Unregisterede9a3a933
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0

Prova att gå in på Applikation Management och rensa cachen på allt som har med Swype och keypad att göra.

Det fanns ingen information i cache, men jag raderade all data den hade och då funkade det. Tack för tipset! Hittad först inte applikationen men löste det sen. På grund av ditt tips blev jag just smartare och vet nu hur min telefon fungerar bättre!! tack tack!

Postad 10 October 2010 - 14:50

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0
Har precis köpt en Galaxy S.
Någon som vet vilka koder man ska slå in för att höja ljudet när man kollar på video?
Har sett en uppsjö med olika koder för kamera och gps test osv, men ingen som steg för steg beskriver hur man höjer (video) ljudet på just Galaxy S.

En del koder har varit för första Galaxy modellen men testmenyer etc är annorlunda uppbyggda i S.

Hoppas att någon kan hjälpa mig ;)

Redigerat av crest, 10 October 2010 - 15:01.

Postad 10 October 2010 - 16:16

kewe
  • kewe
  • Forumräv

• 570 inlägg
  • 0
Inhandlade precis min första sak på Market och det va denna: http://forum.xda-dev...ad.php?t=758326
Kan starkt rekommenderas då det gjorde en j..la skillnad på ljudet!!! Har endast provat att lyssna på musik än så länge och endast använt inställningar som var från början.

Postad 10 October 2010 - 19:35

elofu17
  • elofu17
  • Beroende

• 1138 inlägg
  • 0
Vad är AudioBoost till för egentligen? Inser inte vad du är ute efter och vilket problem du är så nöjd med att denna app löst.

Postad 10 October 2010 - 19:46

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0
Jag bor i sthlm, men google maps tror att jag är i gbg, samma sak på googles hemsida via mobilen där man kan välja min position även där står gbg!! hehe

Är det nån inställning måste ställa eller?

Postad 10 October 2010 - 19:55

kewe
  • kewe
  • Forumräv

• 570 inlägg
  • 0

Vad är AudioBoost till för egentligen? Inser inte vad du är ute efter och vilket problem du är så nöjd med att denna app löst.

Har väl aldrig nämnt att det varit problem och att det isåfall skulle bli löst med denna app. Men om du går in på länken som jag bifogade så kanske du föstår vad jag rekommenderade.

Postad 10 October 2010 - 20:58

CFC
  • CFC
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0
Min galaxy kopplar inte med Kies, vad ska jag göra? Frågan är säkert besvarad förut, men jag orkar inte läsa alla inlägg. Jag är LAT :)

Datorn vill ladda ner nån mobile devices conector elr nåt sånt från microsoft , men det saknas ngn fil när man sen ska starta programmet.

Help anyone?

mvh Janne

Postad 11 October 2010 - 00:19

crest
  • crest
  • Forumräv

• 990 inlägg
  • 0

Inhandlade precis min första sak på Market och det va denna: http://forum.xda-dev...ad.php?t=758326
Kan starkt rekommenderas då det gjorde en j..la skillnad på ljudet!!! Har endast provat att lyssna på musik än så länge och endast använt inställningar som var från början.

Tack Kewe!
Jag köpte också programmet som går runt Samsungs begränsningar och ljudet blev kanonhögt efter att jag startat om telefonen i Recovery Mode och installerat filen.

Men.... Nu har jag mest kollat på film i flygläge efter flasningen och batteriet droppar mycket snabbare än innan.
Ljudet är jag kanon nöjd med, men att ha AudioBooster öppet och i gång verkar dränera batteriet ordentligt.
Vad är era erfarenheter efter att ha flashat mobilen med programmet???

Postad 11 October 2010 - 01:39

JagVetInte
  • JagVetInte
  • Användare

• 179 inlägg
  • 0

Tack Kewe!
Jag köpte också programmet som går runt Samsungs begränsningar och ljudet blev kanonhögt efter att jag startat om telefonen i Recovery Mode och installerat filen.

Men.... Nu har jag mest kollat på film i flygläge efter flasningen och batteriet droppar mycket snabbare än innan.
Ljudet är jag kanon nöjd med, men att ha AudioBooster öppet och i gång verkar dränera batteriet ordentligt.

Kan man "normalt" ljud utan att göra recovery mode?

Hur blir frekvensfördelningen med detta program, blir det lättare att få mer fylligare bas?

Problemet med EU-lagen är att de begränsar det dynamiska omfånget hos ljudet. Resultatet blir att personer försöker kompensera genom att höja volymen för de frekvensomfång de upplever saknas och därmed höja även högre frekvenser som är mycket skadligare än låga frekvenser. Lagen är totalt onödig. Bra ljud gör att man kan sänka volymen eftersom man upplever ljudbilden som mer komplett på lägre volymer.

Postad 11 October 2010 - 08:54

kewe
  • kewe
  • Forumräv

• 570 inlägg
  • 0

Tack Kewe!

Då jag bara använt det under musikspelning kan jag inte säga att jag märkte någon större skillnad på batteriförbrukningen. Jag installerade min via apk men det ska ju inte ha någon betydelse tycker jag.

Postad 11 October 2010 - 09:00

kewe
  • kewe
  • Forumräv

• 570 inlägg
  • 0

Kan man "normalt" ljud utan att göra recovery mode?

Hur blir frekvensfördelningen med detta program, blir det lättare att få mer fylligare bas?

Problemet med EU-lagen är att de begränsar det dynamiska omfånget hos ljudet. Resultatet blir att personer försöker kompensera genom att höja volymen för de frekvensomfång de upplever saknas och därmed höja även högre frekvenser som är mycket skadligare än låga frekvenser. Lagen är totalt onödig. Bra ljud gör att man kan sänka volymen eftersom man upplever ljudbilden som mer komplett på lägre volymer.

Jag installerade min via apk och har där ett program som jag snabbt öppnar för att välja mellan enable / disable då jag inte använder programmet längre. Fungerar hur bra som helst. Ang det dynamiska omfånget har jag inte lyssnat speciellt mycket på musik + att jag har inte några speciellt bra hörlurar. Det enda som jag har noterat är endast högre volym.
Har endast använt programmet vid musiklyssning men det kan även användas till högtalarvolym och mikrofon. Har inte heller provat med andra inställningar än vad som är standard vid installation.

EDIT: För Er som kör med LP eller annan homescreen och vill prova något annat kan jag rekommendera Zeam Launcher. Mycket snabb och buggfri (iaf för mig)
http://forum.xda-dev...ad.php?t=664149

EDIT2: När vi ändå är igång med skrivandet :) Någon som kan rekommendera någon bra kalender widget? Har provat väldigt många men har inte riktigt fastnat för någon. Krav: Snabb uppdatering efter man lagt in en post, ska fungera ihop med Google kalender och det ska vara widget.

Redigerat av kewe, 11 October 2010 - 09:13.

Postad 11 October 2010 - 10:53

Johan-91-91
  • Johan-91-91
  • Wannabe

• 40 inlägg
  • 0
hej, dum fråga men har 2.2 kommit ut än?

Postad 11 October 2010 - 11:13

kewe
  • kewe
  • Forumräv

• 570 inlägg
  • 0

hej, dum fråga men har 2.2 kommit ut än?

Nej den har inte kommit ut ännu. Sägs att det ska bli i slutet av oktober men vi får se.

Postad 11 October 2010 - 19:31

Lias08
  • Lias08
  • Mästare

• 2705 inlägg
  • 0

Nej den har inte kommit ut ännu. Sägs att det ska bli i slutet av oktober men vi får se.

Precis slutet av oktober 20** :)

Postad 11 October 2010 - 20:12

elofu17
  • elofu17
  • Beroende

• 1138 inlägg
  • 0

Har väl aldrig nämnt att det varit problem och att det isåfall skulle bli löst med denna app. Men om du går in på länken som jag bifogade så kanske du föstår vad jag rekommenderade.

Hehe jag kanske är dum eller lat, men jag inser inte vad appen gör/vad den är till för.

Redigerat av elofu17, 11 October 2010 - 21:32.

Postad 11 October 2010 - 20:18

elofu17
  • elofu17
  • Beroende

• 1138 inlägg
  • 0

EDIT2: När vi ändå är igång med skrivandet :) Någon som kan rekommendera någon bra kalender widget? Har provat väldigt många men har inte riktigt fastnat för någon. Krav: Snabb uppdatering efter man lagt in en post, ska fungera ihop med Google kalender och det ska vara widget.

Jag gillar Android Agenda Widget

Postad 11 October 2010 - 20:20

kewe
  • kewe
  • Forumräv

• 570 inlägg
  • 0
Enligt EU bestämmelser har telefoner idag en begränsad volum framförallt via hörlurar. Med denna app tar man bort den begränsningen och får då högre volym. För mig gjorde det väldigt stor skillnad då jag tidigare nästan hade full volym på telefonen när jag lyssnade på musik och kände även vid vissa låtar att det var för lågt även vid max volym. Nu med denna app enable har jag volymen på ca 60% och det är då som när den var vid va 90% innan.
Om du sedan får bättre ljud vågar jag inte svara på, så mycket har jag inte testat.
Värt att tillägga är även att jag inte kan använda de hörlurar som följer med eller liknande då jag alldeles för små öroningångar. Och på grund av det förlorar jag mycket ljud på vägen.
Hoppas denna förklaring hjälper.

Redigerat av kewe, 11 October 2010 - 20:21.

Postad 11 October 2010 - 20:26

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Jag gillar Android Agenda Widget

Calwidget är trevlig med

Postad 11 October 2010 - 20:32

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0
Finns det nån bra equalizerapp? Är inte alls nöjd med ljudet jag får från Spotify i mina hörlurar nu. Volymen är dock okej.

Edit
De ljudinställningar man kan göra i musikspelaren, påverkar de även Spotify? Har inte möjlighet att testa just nu.

Redigerat av bananplanta, 11 October 2010 - 21:38.

Postad 11 October 2010 - 22:03

elofu17
  • elofu17
  • Beroende

• 1138 inlägg
  • 0

Enligt EU bestämmelser har telefoner idag en begränsad volum framförallt via hörlurar. Med denna app tar man bort den begränsningen och får då högre volym. För mig gjorde det väldigt stor skillnad då jag tidigare nästan hade full volym på telefonen när jag lyssnade på musik och kände även vid vissa låtar att det var för lågt även vid max volym. Nu med denna app enable har jag volymen på ca 60% och det är då som när den var vid va 90% innan.
Om du sedan får bättre ljud vågar jag inte svara på, så mycket har jag inte testat.
Värt att tillägga är även att jag inte kan använda de hörlurar som följer med eller liknande då jag alldeles för små öroningångar. Och på grund av det förlorar jag mycket ljud på vägen.
Hoppas denna förklaring hjälper.

Aha. Då fattar jag.

I mitt fall får jag tillräckligt hög volym både i lurarna (mina egna av hög kvalitet) och i högtalaren.

Är det något jag klagar på när det gäller volymen så är det granuläriteten vid mycket låg volym. Att öka bara ett snäpp från noll volym ger för hög volym när man t.ex. halvsover och öronen är vana vid total tysthet.

Postad 12 October 2010 - 09:48

Danne736
  • Danne736
  • Användare

• 151 inlägg
  • 0
Har hört att froyo kan komma nu på fredag, förhoppningsvis så stämmer det den här gången :)

Postad 12 October 2010 - 16:54

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

• 2143 inlägg
  • 0

Är inte alls nöjd med ljudet jag får från Spotify i mina hörlurar nu.

Glöm det. Avaktiverade TV-utgång och fick direkt mycket bättre ljud.

Postad 12 October 2010 - 17:30

ruva
  • ruva
  • Mästare

• 2789 inlägg
  • 0

Har hört att froyo kan komma nu på fredag, förhoppningsvis så stämmer det den här gången :)

Rykte från:

http://www.swedroid....ead.php?t=22724

Hoppas man inte blir besviken på att det bara var ett rykte. Måste man skaffa sig en gammal Windowsdator för att uppdatera sin Linux-telefon? Går ju inte med Ubuntu?

Postad 12 October 2010 - 18:51

mmackan
  • mmackan
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0

Går att köpa i Tyskland för runt 4050:-
Har för mig frakten låg på ca 15-20€

Vad heter affären?

Redigerat av mmackan, 12 October 2010 - 18:52.

Postad 14 October 2010 - 19:41

ruva
  • ruva
  • Mästare

• 2789 inlägg
  • 0
Varför betala 4000 kronor för en känd buggig telefon?

Hade jag vetat på realese-dagen vad jag vet nu hade det blivit en Desire (fast de gick inte få tag på då). Eller, nja till ofärdiga Android, kanske en N8 idag.

Postad 14 October 2010 - 20:31

J3SPER
  • J3SPER
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0

Varför betala 4000 kronor för en känd buggig telefon?

Hade jag vetat på realese-dagen vad jag vet nu hade det blivit en Desire (fast de gick inte få tag på då). Eller, nja till ofärdiga Android, kanske en N8 idag.

Min telefon buggar inte. Sluta lägga på så mycket porr på nallen så funkar den nog bättre.

Jag maxar allt och den laggar inte. Återställ telefonen om du tycker att den buggar, du har säkert installerat nåt som sackar ner den. Gör om, gör rätt.

Postad 14 October 2010 - 20:51

JagVetInte
  • JagVetInte
  • Användare

• 179 inlägg
  • 0

Min telefon buggar inte. Sluta lägga på så mycket porr på nallen så funkar den nog bättre.

Jag maxar allt och den laggar inte. Återställ telefonen om du tycker att den buggar, du har säkert installerat nåt som sackar ner den. Gör om, gör rätt.

Min telefon laggar mycket och jag har ingen porr i min telefon (jag lovar).

Tex. om jag är ute på internet och ska skriva in något så kan det ta upp till 5 sekunder till skärmtangentbordet att komma upp. Det finns liknande fall då jag trycker på en ikon och det tar flera sekunder för telefonen att reagera.

Jag både tycker om och hatar min Galaxy S. Hårdvaran är mycket bra, skärmen är fin men Android är avskyvärt. Browsern är nog det mest positiva med Galaxy S, men resten av mjukvaran är ofta rent skräp.

Jag absolut hatar cachningsmekanismen. Det finns task killer och liknande program men jag orkar inte gå in där hela tiden och stänga program. Annars har man ingen aning vilka program som är uppe kör vilket gör att jag måste blockera datatrafik på 3G nätet om jag inte vill ha gigantiska telefonräkningar eftersom de kan ligga i bakgrunden och tanka ner.

Jag vet inte vad jag ska göra. Jag sneglar på Nokia N8 och kanske passar den mig bättre men jag är oksäker hur jag ska göra eftersom skärmen på Galaxy S är bra och mycket bra att surfa med vilket jag tror Nokia N8 är sämre på. Ringa, telefonbok osv är bara jobbigt att använda på Galaxy S eftersom det bara laggar hela tiden, program ska avslutas i bakgrunden och in ska telefonboken osv. vilket bara irriterar mig. Det tar för det mesta flera sekunder. Ibland blir jag så arg att jag nästan kastar telefonen i väggen.

Postad 14 October 2010 - 23:48

sman
  • sman
  • Användare

• 127 inlägg
  • 0

Vad heter affären?

https://www.prisjakt...?p=609185&c=all

Postad 14 October 2010 - 23:57

sman
  • sman
  • Användare

• 127 inlägg
  • 0
Ny version av KIES ute igen
1.53.10093.82

Postad 15 October 2010 - 02:46

Stefan S
  • Stefan S
  • Forumräv

• 684 inlägg
  • 0

Tex. om jag är ute på internet och ska skriva in något så kan det ta upp till 5 sekunder till skärmtangentbordet att komma upp. Det finns liknande fall då jag trycker på en ikon och det tar flera sekunder för telefonen att reagera.

Jag både tycker om och hatar min Galaxy S. Hårdvaran är mycket bra, skärmen är fin men Android är avskyvärt. Browsern är nog det mest positiva med Galaxy S, men resten av mjukvaran är ofta rent skräp.

Jag absolut hatar cachningsmekanismen. Det finns task killer och liknande program men jag orkar inte gå in där hela tiden och stänga program. Annars har man ingen aning vilka program som är uppe kör vilket gör att jag måste blockera datatrafik på 3G nätet om jag inte vill ha gigantiska telefonräkningar eftersom de kan ligga i bakgrunden och tanka ner.

Jag vet inte vad jag ska göra. Jag sneglar på Nokia N8 och kanske passar den mig bättre men jag är oksäker hur jag ska göra eftersom skärmen på Galaxy S är bra och mycket bra att surfa med vilket jag tror Nokia N8 är sämre på. Ringa, telefonbok osv är bara jobbigt att använda på Galaxy S eftersom det bara laggar hela tiden, program ska avslutas i bakgrunden och in ska telefonboken osv. vilket bara irriterar mig. Det tar för det mesta flera sekunder. Ibland blir jag så arg att jag nästan kastar telefonen i väggen.

Vänta nu......du får inte skriva det jag tänker har jag ju sagt :P
Skämt å sido, jag håller med dig i det mesta, särskilt om att både hata och älska telefonen och att jag är bra nära att kasta den i väggen.

Tråkigt men när den inte laggar så är den grym!

Postad 15 October 2010 - 06:25

J3SPER
  • J3SPER
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0

Vissa appar gör så att telefonen går långsammare, mycket långsammare. Laddade ner en app som dräpte mitt batteri, det tog slut på 3 timmar. Jag tog bort appen och mobilen blev som ny och batteriet räckte som vanligt.
Om du håller intryckt mittenknappen i någon sekund så får du upp en sorts.. Allt-i-allo där du ser senaste 6 använda programmen + uppgiftshanteraren. Kanske är lättare att använda den funktionen när du vill gå runt och/eller avsluta program.

Postad 15 October 2010 - 06:47

Danne736
  • Danne736
  • Användare

• 151 inlägg
  • 0
Håller på och uppdaterar till froyo nu via kies :P

Postad 15 October 2010 - 07:31

Megaman2
  • Megaman2
  • Forumräv

• 616 inlägg
  • 0

Håller på och uppdaterar till froyo nu via kies :P

hoppas hoppas att de inför ota (over the air) uppdateringar i framtiden + att deras uppdatering och felrättningar släpps minst en gång i månaden (tom apple gör det och det är nyckel til en buggfriare telefon).

får testa kies i helgen, men har inte stora förhoppningar att den skall känna igen telefonen (dev ansluta den till datorn över huvud taget)

Postad 15 October 2010 - 07:40

Megaman2
  • Megaman2
  • Forumräv

• 616 inlägg
  • 0

Vissa appar gör så att telefonen går långsammare, mycket långsammare. Laddade ner en app som dräpte mitt batteri, det tog slut på 3 timmar. Jag tog bort appen och mobilen blev som ny och batteriet räckte som vanligt.
Om du håller intryckt mittenknappen i någon sekund så får du upp en sorts.. Allt-i-allo där du ser senaste 6 använda programmen + uppgiftshanteraren. Kanske är lättare att använda den funktionen när du vill gå runt och/eller avsluta program.

vi borde starta en tråd ör oss galaxy s ägare där man listar bra/dåliga program.
(så man vet vilka som är bra för ens telefon)
få se om froyo är bättre... uppdateringsrapport någon?

Postad 15 October 2010 - 07:42

Unregisteredff20a4e9
  • Unregisteredff20a4e9
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0
pratar ni om froyo 2.2?

Postad 15 October 2010 - 10:41

sman
  • sman
  • Användare

• 127 inlägg
  • 0
Kör Froyo 2.2 nu.
Svensksåld orootad SGS.

Alla kontakter, sms, foton & appar är kvar.
Däremot försvann alla widges på skärmarna

Postad 15 October 2010 - 10:56

CallMeNobody
  • CallMeNobody
  • Beroende

• 1126 inlägg
  • 0

Precis samma sak på min Samsung Spica. De enda apparna jag lade in var en Ebook-läsare, en för PDF samt en automatisk taskkiller som stängde alla installerade extraappar när skärmen släcktes..

Postad 15 October 2010 - 11:00

Megaman2
  • Megaman2
  • Forumräv

• 616 inlägg
  • 0

Kör Froyo 2.2 nu.
Svensksåld orootad SGS.

Alla kontakter, sms, foton & appar är kvar.
Däremot försvann alla widges på skärmarna

detaljer, vi vill ha detaljer!!! :P

är något bra, dåligt? (kanske för tidigt att säga, men who cares)

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.