Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Sony Ericsson Xperia X1 *

7080 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 11 oktober 2008 - 19:17

Unregistered4747596b
  • Unregistered4747596b
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0

Min lilla fråga har nog försvunnit i mängden här så lyfter fram den igen. I hopp på någon vänlig själ testar. :)

har testat lite.
enda sättet jag lyckats stänga av ljudet helt är via en knapp på skärmen. då blir det helt tyst, dvs. jag hör inget och motparten hör inget heller.
Kan ju gå på ngt annat sätt men jag har då inte hittat ngt.

Postad 11 oktober 2008 - 19:20

SkeeZ
  • SkeeZ
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0
Någon som testat Ifonz?

An XDA Developer forum member has released iFonz, a freeware application that can emulate Apple iPhone’s interface on Windows Mobile 5.0 or 6 Pocket PC device. It allows you to set iPhone-styled icons, animations, application launcher and navigation interface on your Windows Mobile Home Screen.

Verkar nice o få Iphone interface på telefonen...

Redigerat av SkeeZ, 11 oktober 2008 - 19:29.

Postad 11 oktober 2008 - 19:25

Unregistered4747596b
  • Unregistered4747596b
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0

Ok, tack för det, även om resultatet var lite halvpissigt :)
Tfnbok kommer du åt genom att hålla inne knappen bredvid volymen. Kommer upp en meny på displayen då.
Damn att inte låttitel kommer upp, men det var väl för mycket begärt att det skulle fungera lika ypperligt som det gör på P1i.

hehe...jo kanske de.
fast å andra sidan så kanske man klarar sig utan att kunna läsa sig till vilken låt som spelas...de vet man ju när man hör det! ;)

funkar att få upp telefonboken, men jag fick bara upp från 1 - M.
Tidigare samtal funkar oxå.
:)

Postad 11 oktober 2008 - 19:33

SkeeZ
  • SkeeZ
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0
http://www.youtube.c...feature=related

Betyder det att det blir jag som testar först????

Redigerat av SkeeZ, 11 oktober 2008 - 19:42.

Postad 11 oktober 2008 - 19:37

Supersmurfen
  • Supersmurfen
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0

Ge mig en länk...

Postad 11 oktober 2008 - 19:43

SkeeZ
  • SkeeZ
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0

Ge mig en länk...

http://www.mediafire.com/?hg5mcv9wi1m

Postad 11 oktober 2008 - 19:45

Unregistered4747596b
  • Unregistered4747596b
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0

Någon som testat Ifonz?

An XDA Developer forum member has released iFonz, a freeware application that can emulate Apple iPhone’s interface on Windows Mobile 5.0 or 6 Pocket PC device. It allows you to set iPhone-styled icons, animations, application launcher and navigation interface on your Windows Mobile Home Screen.

Verkar nice o få Iphone interface på telefonen...

laddade ner senaste iFonz 1.04 men det får jag inte att funka.
Får .NET Compact Framework fel. säger att de krävs en senare version.
Testat ladda ner 3.5 som rekommenderas på hemsidan men det funkar fortfarande inte.
kan vara för att de inte fanns till svenska utan testade me engelska.

Postad 11 oktober 2008 - 19:51

SkeeZ
  • SkeeZ
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0

laddade ner senaste iFonz 1.04 men det får jag inte att funka.
Får .NET Compact Framework fel. säger att de krävs en senare version.
Testat ladda ner 3.5 som rekommenderas på hemsidan men det funkar fortfarande inte.
kan vara för att de inte fanns till svenska utan testade me engelska.

Gör precis samma... försten dit :)

står ju mer här
http://forum.xda-dev...ad.php?t=369241

Redigerat av SkeeZ, 11 oktober 2008 - 19:52.

Postad 11 oktober 2008 - 20:02

SkeeZ
  • SkeeZ
  • Amatör

• 58 inlägg
  • 0
hur soft reset man en X1a?

Postad 11 oktober 2008 - 20:06

Unregistered4747596b
  • Unregistered4747596b
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0
körde in allt som var i packet men när jag kör in iFonz så ramlar det ner några ikoner över skärmen men därefter avslutas programmet.

edit.
funkar efter omstart av telefonen.
men allt funkar inte. enkelt sammanfattat...fiasko...eller så e jag värdelös :)

Redigerat av Unregistered4747596b, 11 oktober 2008 - 20:16.

Postad 11 oktober 2008 - 20:13

PontiacMan
  • PontiacMan
  • Lärjunge

• 348 inlägg
  • 0

Den här du menade?

Hmm varför vill man att sin nya feta lur skall se ut som en mac?
Jaja lycka till :-)

Postad 11 oktober 2008 - 20:17

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7 392 inlägg
  • 0

Testade hysta in en mp3a som ringsignal,, och jag är ju inte impad av högsta volymen,,, vibratorn är så snabb att den nästan inte alls vibrerar :)

Preci lyckats aktivera VOIP/SIP/Internetsamtal i telefonen.

Gå in i telefon inställningarna, Inställningar/personligt/telefon ställ ringsingnal typ till vibrera och ring så ska den vibrera hela tiden som du har ringsignal. Funkar iaf så på alla andra wm-mobiler jag haft

Postad 11 oktober 2008 - 20:21

Unregistered4747596b
  • Unregistered4747596b
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0

Den här du menade?

Hmm varför vill man att sin nya feta lur skall se ut som en mac?
Jaja lycka till :-)

de e ju för att man ska kunna tvåla dit alla me iphone. eftersom dom skryter över användarvänligheten! hehe :)

Postad 11 oktober 2008 - 20:29

PontiacMan
  • PontiacMan
  • Lärjunge

• 348 inlägg
  • 0

de e ju för att man ska kunna tvåla dit alla me iphone. eftersom dom skryter över användarvänligheten! hehe :)

Aha ok då fattar jag.
Trodde dock att dom redan var tilltvålade eftersom man måste köpa en mac-lur genom telia :-)

/P

Postad 11 oktober 2008 - 20:33

Unregistered4747596b
  • Unregistered4747596b
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0

Aha ok då fattar jag.
Trodde dock att dom redan var tilltvålade eftersom man måste köpa en mac-lur genom telia :-)

/P

haha...de har jag aldrig tänkt på...men ack så rätt du har! :)

Postad 11 oktober 2008 - 21:39

Gervais
  • Gervais
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0

Någon som behöver lämna in sin X1 på rep? Min har touch funktionen slutat att fungera. :)

Om du köpt telefonen inom de senaste 7 dagarna kan du göra en s.k. DoA på den..kontakta din butik o säg att du vill DoA den!

Postad 11 oktober 2008 - 21:58

NikkoPro
  • NikkoPro
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Har haft min X1:a sedan kl 10:10 den 10/10 hehe det var ganska kul...

Har läst igenom hela tråden men ingen verkar ha haft problemet som jag har.

Jag lyckas inte skicka filer direkt till MicroSD kortet via ActiveSync. Det enda jag ser i utforskaren är "Mobil enhet"
nån som vet hur man gör?

Sen undrar jag om den automatiskt andvänder sig av wi-fi när både wi-fi och 3G finns tillgängligt?

För övrigt är jag sjukt nöjd med den.

Postad 11 oktober 2008 - 22:01

Pillowman
  • Pillowman
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Så hamnade ett exemplar av X1:an äntligen i min ägo.

Kort och kraftfullt vill jag bara inflika följande i debatten som vevats pre-release-mässigt, here´s my verdict:

Luren är schvajnigt najs. En riktig stekarlur i en grymt sexig förpackning.. Jag håller på att pilla ihjäl mig, och jag lyckönskar de som inte hann få sina innan helgen, men den som väntar på något gott...

åsså ...

... iPhone, go fuck yourself

Postad 11 oktober 2008 - 22:08

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11 727 inlägg
  • 0
Bör funka som på min Htc..Kopiera först filerna du vill ha från datorn..

Koppla ihop telefonen med datorn.
öppna så du ser activesync
Tryck på utforska>Min windowsbaserade enhet>storagecard sen är det bara kopiera in filen i den mapp du vill eller göra en ny mapp..

Postad 11 oktober 2008 - 22:09

Unregistered4747596b
  • Unregistered4747596b
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0

Så hamnade ett exemplar av X1:an äntligen i min ägo.

Kort och kraftfullt vill jag bara inflika följande i debatten som vevats pre-release-mässigt, here´s my verdict:

Luren är schvajnigt najs. En riktig stekarlur i en grymt sexig förpackning.. Jag håller på att pilla ihjäl mig, och jag lyckönskar de som inte hann få sina innan helgen, men den som väntar på något gott...

åsså ...

... iPhone, go fuck yourself

word! :)

Postad 11 oktober 2008 - 22:29

King Cobra
  • King Cobra
  • Forumräv

• 725 inlägg
  • 0
Alltså, jag är GRYMT nöjd med telefonen nu, trots SEs försök att skrämma bort kunder med panelsystemet.
Telefonen funkar klockrent. Synd att man var tvungen att lägga in en massa andra program som borde varit standard.

Vad man sett hitils är det INGEN test i tidningar osv som ens provat med SE SBP shell, som borde ge telefonen helt andra betyg när det gäller användarvänlighet.

Nu är det bara ett helt insane bra stereo bluetooth headset som saknas. Det skall ha riktigt bra lurar, kunna sköta play/stop osv, kunna svara med när någon ringer och ha minst 8 timmars batteritid.
Finns det ens så bra headset?
bara det bästa är gott nog till min Xperia...inget annat duger ;D

Kvalitetkänslan är så grym att man bara vill hålla i den hela tiden hahaha..sjukt.

Redigerat av King Cobra, 11 oktober 2008 - 22:31.

Postad 11 oktober 2008 - 22:41

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7 392 inlägg
  • 0

Alltså, jag är GRYMT nöjd med telefonen nu, trots SEs försök att skrämma bort kunder med panelsystemet.
Telefonen funkar klockrent. Synd att man var tvungen att lägga in en massa andra program som borde varit standard.

Vad man sett hitils är det INGEN test i tidningar osv som ens provat med SE SBP shell, som borde ge telefonen helt andra betyg när det gäller användarvänlighet.

Nu är det bara ett helt insane bra stereo bluetooth headset som saknas. Det skall ha riktigt bra lurar, kunna sköta play/stop osv, kunna svara med när någon ringer och ha minst 8 timmars batteritid.

Kvalitetkänslan är så grym att man bara vill hålla i den hela tiden hahaha..sjukt.

Denna Rekomenderas varmt, funkar utmärkt till att styra musiken och bara att plugga in favoritlurarna.

Postad 11 oktober 2008 - 22:44

Unregistered4747596b
  • Unregistered4747596b
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0

Denna Rekomenderas varmt, funkar utmärkt till att styra musiken och bara att plugga in favoritlurarna.

den såg mkt behändig ut! :)

Postad 11 oktober 2008 - 22:46

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1 567 inlägg
  • 0
Xperian har klättrat upp till 2:a plats på Prisjakts topp 100 lista över mest populära produkter.. jag letade och letade men hittade ingen Iphone :) :)

https://www.prisjakt...gori.php?k=v100

Postad 11 oktober 2008 - 22:49

PontiacMan
  • PontiacMan
  • Lärjunge

• 348 inlägg
  • 0
Räcker spb shell som finns på se:s sida eller skall man lägga in den fulla spb mobile shell???
Vilket headset skall man ha???
Någon som hittat en bra bilhållare??
Någon som hittat en bra väska till den??

Postad 11 oktober 2008 - 22:50

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7 392 inlägg
  • 0
Htc själva har denna som alternativ Har dock inte testa den, jabran använder jag själv till min touch cruise

Redigerat av Unregisteredc96d6be8, 11 oktober 2008 - 22:51.

Postad 11 oktober 2008 - 22:52

PontiacMan
  • PontiacMan
  • Lärjunge

• 348 inlägg
  • 0

Är inte så förtjust i jabra för jag köpte ett headset med multipoint och det gick sönder efter 3 dagar.
Finns det inget annat som e bra??

Postad 11 oktober 2008 - 22:53

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7 392 inlägg
  • 0

Räcker spb shell som finns på se:s sida eller skall man lägga in den fulla spb mobile shell???
Vilket headset skall man ha???
Någon som hittat en bra bilhållare??
Någon som hittat en bra väska till den??

Rekomenderar fullversionen, samt sbp mobile suite och sbp time, grymma programvaror som är värda vartenda öre de kostar.

Postad 11 oktober 2008 - 22:55

Unregistered3caaea0a
  • Unregistered3caaea0a
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Kolla så du inte har disablat den bara, och testa med en resett av telefonen först innan du skickar den på rep.

Nopp den är stendöd har testat med en reset och så får man upp text att man ska klicka på skärmen....

Postad 11 oktober 2008 - 22:56

PontiacMan
  • PontiacMan
  • Lärjunge

• 348 inlägg
  • 0

Rekomenderar fullversionen, samt sbp mobile suite och sbp time, grymma programvaror som är värda vartenda öre de kostar.

Tack

sbp mobile suite vad är det för ett program?

Postad 11 oktober 2008 - 23:00

King Cobra
  • King Cobra
  • Forumräv

• 725 inlägg
  • 0

Japp, det blir att köpa alla 3 nästa lön :)
Det är synd och skam att man inte kan ha SBP shell som första panelen :) Hoppas SE inser detta och ser till att ta bort den låsningen i en uppdatering.
Det för mig till nästa fråga...hur fasen uppdaterar man telefonen??? Det vill säga, bugfixar osv?

Postad 11 oktober 2008 - 23:03

NikkoPro
  • NikkoPro
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

Bör funka som på min Htc..Kopiera först filerna du vill ha från datorn..

Koppla ihop telefonen med datorn.
öppna så du ser activesync
Tryck på utforska>Min windowsbaserade enhet>storagecard sen är det bara kopiera in filen i den mapp du vill eller göra en ny mapp..

Thx. nu åker alla Family guy avsnitt in :)

En anna fråga.
Finns det typ någon flash player eller liknande till x1 som gör att man kan se andra video klipp på nätet, so som film på aftonbladet o.s.v. och inte bara youtube klipp.

Redigerat av NikkoPro, 11 oktober 2008 - 23:05.

Postad 11 oktober 2008 - 23:04

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7 392 inlägg
  • 0

Tack

sbp mobile suite vad är det för ett program?

Sorry Phone suite hette det visst

Bästa funktionen i det är att man kan avvisa ett samtal genom att skicka ett färdigt sms, tex att man sitter i möte, allt med 2 tryck på skärmen. Om ni är på spbs sida så rekomenderar jag att ni kollar på virtual tour på de olika programmen, mycket finesser visas där.

Redigerat av Unregisteredc96d6be8, 11 oktober 2008 - 23:09.

Postad 11 oktober 2008 - 23:12

King Cobra
  • King Cobra
  • Forumräv

• 725 inlägg
  • 0
Hmm skall man köpa SBP mobile shell eller SBP mobile plus?
man vill ju inte köpa ett program som man redan har fått gratis (SEs SBP shell) Vilken av dom skall man köpa?

Postad 11 oktober 2008 - 23:24

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7 392 inlägg
  • 0

Hmm skall man köpa SBP mobile shell eller SBP mobile plus?
man vill ju inte köpa ett program som man redan har fått gratis (SEs SBP shell) Vilken av dom skall man köpa?

SEs version är vad jag förstått rejält strippad.

Ett alternativ kan ju vara att köpa spb communication pack, som innehåller mobile shell, phone suit, gprs monitor och insight, det sistnämnda programmet är en riktigt bra rss-läsare dessa 4 program kostar då $49,38 + att man kan få 25% rabatt på andra programvaror man köper samtidigt tex spb time, spb diary, spb mobile dvd

Postad 11 oktober 2008 - 23:37

King Cobra
  • King Cobra
  • Forumräv

• 725 inlägg
  • 0
Nu måste jag även fråga hur i HxxxxxE man kan lägga in en bild på någon kontakt?? Verkar vara omöjligt. När jag kommer till "lägg till en kontakt" i bildmenyn så vägrar den hitta någon kontakt, även om jag skriver in rätt namn på kontakten.
Måste man föra över kontakterna till minneskortet?
Vore tacksam för hjälp.

Postad 11 oktober 2008 - 23:46

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7 392 inlägg
  • 0

Nu måste jag även fråga hur i HxxxxxE man kan lägga in en bild på någon kontakt?? Verkar vara omöjligt. När jag kommer till "lägg till en kontakt" i bildmenyn så vägrar den hitta någon kontakt, även om jag skriver in rätt namn på kontakten.
Måste man föra över kontakterna till minneskortet?
Vore tacksam för hjälp.

Gå in i kontaktlistan och välj kontakten du vill lägga till bilden på klicka på meny/redigera under namnet så står det välj bild klicka på den raden så är det bara att leta upp bilden du vill använda. Vill du sen ha bilden i mobilshell så klickar du på rutan du vill ha kontakten i letar upp den i listan och klickar på den så är det klart.

Postad 11 oktober 2008 - 23:51

Cthugha
  • Cthugha
  • Användare

• 189 inlägg
  • 0
"M3TV: Vi pratar mycket om gränssnitt och användarvänlighet på M3 med lanseringen av Xperia tyckte vi det var dags att göra ett test. Vi ställde N96, Xperia och Iphone mot varandra och här finns filmen som visar hur det gick."
http://www.idg.se/2....ssnitts--fajten

:) Vilka pajaser de är på M3! Otroligt...

Postad 11 oktober 2008 - 23:52

King Cobra
  • King Cobra
  • Forumräv

• 725 inlägg
  • 0
Skumt, jag får ingen rad med "välj bild" :) bara namn och nummer.

Postad 11 oktober 2008 - 23:56

Golgo_13
  • Golgo_13
  • Forumräv

• 779 inlägg
  • 0

Härligt att höra att du är så nöjd. Det får nog fan bli en X1a iaf, rejält sugen efter att jag vart och känt lite på en hos Telenor. Haft en hel del WM produkter tidigare så jag är välbekant med OS:et och det är tveklöst det mest kompetenta på marknaden för handheld-produkter. Det märks särskilt tydligt nu när jag haft en P1i i ett år ungefär. Symbian i all ära men det har inte mycket att komma med jämfört med WMs potential och stora skara av tredjepartsutvecklare. Hög tröskel för de som aldrig stött på det förut dock.

Ang. headset kan jag varmt rekommendera HBH-DS980 som diskuterats tidigare här. Förbaskat bra ljud och snygg dessutom.
Då återstår bara att komma till ett beslut om färg... fan vad svårt.

Postad 12 oktober 2008 - 00:02

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7 392 inlägg
  • 0

Verkar som att SE gjort något eget då, i windows mobils kontaktlista kan man lägga in en massa nr och mailadresser, och besöksadresser, egen ringsignal för en enskild kontakt och liknande.

Postad 12 oktober 2008 - 00:26

PontiacMan
  • PontiacMan
  • Lärjunge

• 348 inlägg
  • 0

"M3TV: Vi pratar mycket om gränssnitt och användarvänlighet på M3 med lanseringen av Xperia tyckte vi det var dags att göra ett test. Vi ställde N96, Xperia och Iphone mot varandra och här finns filmen som visar hur det gick."
http://www.idg.se/2....ssnitts--fajten

:) Vilka pajaser de är på M3! Otroligt...

Jag börjar undra om inte journalister är sponsrade av mac, för det syns ju tydligt att han är van vid iphonen.
En journalist som inte använt Windows mobile är mycket tragiskt, men jag gissar att dom sitter med mac datorer och skriver.

Jag är inne på min 3:dje pda( qtec, ipac, opticon) med wm som jag använder i jobbet, och jag tycker det e helt ok med mycket apps till.

/P

Redigerat av PontiacMan, 12 oktober 2008 - 00:27.

Postad 12 oktober 2008 - 00:36

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7 392 inlägg
  • 0

Jag börjar undra om inte journalister är sponsrade av mac, för det syns ju tydligt att han är van vid iphonen.
En journalist som inte använt Windows mobile är mycket tragiskt, men jag gissar att dom sitter med mac datorer och skriver.

Jag är inne på min 3:dje pda( qtec, ipac, opticon) med wm som jag använder i jobbet, och jag tycker det e helt ok med mycket apps till.

/P

Men i ärlighetens namn så är en wm-lur direkt ur lådan ingen hit, inte ens xperian, de måste moddas lite för att bli bra och lättanvända. Gillar också windows mobile och kommer inte att gå över till nått annat system som finns ute på marknaden idag, men avskyr telefonen innan den har ett vettigt gränssnitt typ spb mobile shell och lite andra program. Det eda system som kan få mig att byta är väl om android blir bra och det kommer bra appz till det, men jag är skeptisk.

Postad 12 oktober 2008 - 00:39

PontiacMan
  • PontiacMan
  • Lärjunge

• 348 inlägg
  • 0

Men i ärlighetens namn så är en wm-lur direkt ur lådan ingen hit, inte ens xperian, de måste moddas lite för att bli bra och lättanvända. Gillar också windows mobile och kommer inte att gå över till nått annat system som finns ute på marknaden idag, men avskyr telefonen innan den har ett vettigt gränssnitt typ spb mobile shell och lite andra program. Det eda system som kan få mig att byta är väl om android blir bra och det kommer bra appz till det, men jag är skeptisk.

Men är det inte så med alla lurar?
Nokia blir ju aldrig bra förrän första uppdateringen och apps lägger man in i den med.
Iphone vet jag inte hur den funkar med apps, men gränssnittet tilltalade inte mig, kändes som en lur för barn.

/P

Postad 12 oktober 2008 - 00:50

Gervais
  • Gervais
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0

Du är troligtvis inne o försöker redigera en SIM-kontakt! Tryck på "Meny" > "Kopiera" > "Till kontakter", så kan du slänga in en bild när den väl ligger på telefonminnet! Den dedikerade X1-supporten som lärde mig när jag ringde...duktiga killar!

Redigerat av Gervais, 12 oktober 2008 - 00:52.

Postad 12 oktober 2008 - 00:52

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

• 7 392 inlägg
  • 0

Men är det inte så med alla lurar?
Nokia blir ju aldrig bra förrän första uppdateringen och apps lägger man in i den med.
Iphone vet jag inte hur den funkar med apps, men gränssnittet tilltalade inte mig, kändes som en lur för barn.

/P

Jo, det är sant och det har ju blivit bättre med touch-gränssnitten, min qtek 9100 var nästan omöjlig att göra nått med i början, gick knappt att ringa smidigt på ju, det är väl där det skiljer sig på nokia och de andra, de funkar som telefon outofbox och det gör nya wm-lurar med, men en wm-lur går att få exakt som man vill ha den och det är de ganska ensamma om.

Postad 12 oktober 2008 - 01:00

miki2
  • miki2
  • Amatör

• 96 inlägg
  • 0
Det här med ordförslag... när man skriver digital får jag digitalbög som förslag, WTF... är det ett vanligt ord eller?

Den här lilla grännssnittstävlingen, varför tar han ut pennan när han ska surfa in på M3s hemsida?
Ganska fumlig också måste jag säga.
Det som jag tycker är det avgörande är ju det momentet när det ska skrivas något, att det trots vad alla iPhone killar tror, går snabbare att skriva på ett riktigt t-bord.

/Miki

Redigerat av miki2, 12 oktober 2008 - 01:03.

Postad 12 oktober 2008 - 01:02

PontiacMan
  • PontiacMan
  • Lärjunge

• 348 inlägg
  • 0

Det här med ordförslag... när man skriver digital får jag digitalbög som förslag, WTF... är det ett vanligt ord eller?

/Miki

E nog läge att skriva till se om det och fråga vad t9 folket håller på med :-P

Postad 12 oktober 2008 - 01:04

Unregistered1413
  • Unregistered1413
  • Mästare

• 2 741 inlägg
  • 0
En undran, har haft ett par Windows Mobile telefoner tidigare, men det har alltid slutat med att jag blivit helt galen på att man hela tiden måste ta fram pennan för att utföra grundläggande funktioner och sånt, vilket kanske fungerar bra vid ett skrivbord, men inte lika bra i en fullpackad tunnelbanevagn. Detta har varje gång lett till att jag snabbt förpassat dessa till leksakslådan och istället köpt en "vanlig" mobiltelefon (just nu en N95) som faktiskt går att använda med en hand. Hur är det med denna telefon, lider den av samma problem?

Redigerat av Unregistered1413, 12 oktober 2008 - 23:07.

Postad 12 oktober 2008 - 01:08

King Cobra
  • King Cobra
  • Forumräv

• 725 inlägg
  • 0

/Miki

Det har ju kritiserats förut om "konstiga" T9 ordförslag, det borde vara "rensat" nu tycker man..

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Framvägg och vänster sida
    Globe
    2025-05-08 07:38:43
  • Vänster sida med Paneler monterade
    Globe
    2025-05-08 07:35:28
  • Front Wide backvy
    Globe
    2025-05-08 06:25:36
  • Front Wide
    Globe
    2025-05-08 06:23:11
  • Ny soffa, vy bakåt i salongen
    DPC
    2025-05-07 10:21:06
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.