* Officiell tråd - Samsung Galaxy S *
1995 svar till detta ämne
Postad 15 October 2010 - 12:24
sman
-
sman
-
Användare
-
-
127 inlägg
detaljer, vi vill ha detaljer!!! 
är något bra, dåligt? (kanske för tidigt att säga, men who cares)
Har inte hunnit testa så mycket ännu... Tyvärr försvinner market, men den kommer visst tillbaks om man gör en factory reset. Men då försvinner alla dina inställningar. Många rekomenderar dock att man gör en reset för att bli av med allt 2.1 skräp ordentligt. Mer info här: http://www.swedroid....ead.php?t=22929
Postad 15 October 2010 - 15:08
ruva
-
ruva
-
Mästare
-
-
2789 inlägg
Min Galaxy håller på att uppdateras. Klart om några sekunder och sedan Froy 2.2. Nu är det färdigt och äntligen Flash på telefonen. Men nu ska jag ut och träna med mobilen som musikkälla. Hoppas många av buggarna försvunnit.
Postad 15 October 2010 - 16:38
Bure719
-
Bure719
-
Amatör
-
-
60 inlägg
Kan rekommendera alla att göra en factory reset efter uppdateringen. Min telefon var fortfarande lika laggig med 2.2, men efter en reset blev det en ###### fart i telefonen!!
Postad 15 October 2010 - 16:46
JagVetInte
-
JagVetInte
-
Användare
-
-
179 inlägg
Jag har uppdaterat till Froyo 2.2. Nu plötsligt så saknas Google Market och jag kan inte hitta det någonstans.
Postad 15 October 2010 - 16:54
Danne736
-
Danne736
-
Användare
-
-
151 inlägg
Tycker att uppdateringen är okej för att vara för allmänheten men jag hade trott att det skulle vara snabbare, känns som jf3. Endel saker som funka bra innnan kan börja lagga nu som när man ska om arrangera programmen,nån mer som upplevt det?
Postad 15 October 2010 - 18:20
JagVetInte
-
JagVetInte
-
Användare
-
-
179 inlägg
Jag upplever Froyo som mycket snabbare. Framför allt så är det inte mycket lag när man ska öppna knappsatsen för att ringa.
Saker som har förbättrats:
* Samsung har lagt till sin egen Task Manager i första fönstret. Den fungerar riktigt bra tycker jag meddelar hur många program som körs.
* Jag upplever Android flyter på bättre nu
* Browsern stödjer nu Flash (vilket även gör att dem sidorna som har flash blir långsammare)
* Nu kan man välja att stänga av internet roaming från 3G nätet. APNdroid behövs inte mer.
* Jag kan logga in på Skype nu 
* Browsern stödjer nu "24bpp" (vet ej om det äkta) bilder och inte enbart 16bpp bilder. Gradienter ser bättre ut nu.
Jag var tvungen att göra en fabriksåterställning efter uppdateringen.
Kanske Froyo gör att jag inte kommer göra mig av med telefonen trots allt.
Redigerat av JagVetInte, 15 October 2010 - 18:47.
Postad 15 October 2010 - 18:45
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Rekommenderar starkt att man gör backup på sina kontakter innan uppdatering, jag förlorade 80% av mina, hade dock gjort en backup så var bara att synka om. Konstigt dock att inte alla försvann (?).
Postad 15 October 2010 - 18:51
HaggeMan
-
HaggeMan
-
Användare
-
-
108 inlägg
Uppdatera min telefon och android market försvann, ngn som vet hur man får tillbaka den?
Postad 15 October 2010 - 20:40
kotten33
-
kotten33
-
Beroende
-
-
1039 inlägg
Kan rekommendera alla att göra en factory reset efter uppdateringen. Min telefon var fortfarande lika laggig med 2.2, men efter en reset blev det en ###### fart i telefonen!! 
Det kan ju också bero på att du fått en ominstallerad telefon med alla appar avinstallerade vilket medför en rappare lur. Du vet säkert själv hur snabb en dator kan bli efter en ominstallation.
Postad 15 October 2010 - 20:45
kotten33
-
kotten33
-
Beroende
-
-
1039 inlägg
Uppdatera min telefon och android market försvann, ngn som vet hur man får tillbaka den?
Om du har en filhanterare installerad innan uppdateringen till 2.2 så är det inga problem. Jag hade Astro file manager och den löste problemet. Starta Astro och gå ner en nivå djupare i filsystemet än den som blir per default när man startar Astro. Gå sedan ner i system/app och starta apk-filen som heter, vending.apk och installera som vanligt.
Postad 15 October 2010 - 21:53
ruva
-
ruva
-
Mästare
-
-
2789 inlägg
Miss av Samsung, gör en factory reset efter uppdateringen förlora alla inställninga du gjort och få tillbaka Market. JP6 Froy 2.2 har gjort att min telefon nu också äntligen laggar den med. Men bättre att fått en lite ostabil Froy med flash och väntar nu på nästa uppdatering som kommer rätta till problemen om inte telefonen hinner bli omodern till dess = Samsung struntar i mera uppdateringar och man får lägga in någon form av laggfix..
Postad 16 October 2010 - 10:45
Megaman2
-
Megaman2
-
Forumräv
-
-
616 inlägg
grr, kies kommer inte åt modellservern. jag får försöka senare. (har försökt sedan igår)
(kies håller fortfarande på att ansluta fast windows har identifierat telefonen, suck, suck ,suck)
hoppas verkilgen att uppdateringen gör telefonen bättre och att kommande uppdateringar (som förhoppningsvis kommer oftare blir ota så man slipper kies)
(behöver väl inte påpeka att jag kör en äldre version av kies, den nyare kraschar när man skall uppdatera...)
Redigerat av Megaman2, 16 October 2010 - 10:48.
Postad 16 October 2010 - 11:13
mackzen
-
mackzen
-
Wannabe
-
-
25 inlägg
grr, kies kommer inte åt modellservern. jag får försöka senare. (har försökt sedan igår) (kies håller fortfarande på att ansluta fast windows har identifierat telefonen, suck, suck ,suck)
hoppas verkilgen att uppdateringen gör telefonen bättre och att kommande uppdateringar (som förhoppningsvis kommer oftare blir ota så man slipper kies)
(behöver väl inte påpeka att jag kör en äldre version av kies, den nyare kraschar när man skall uppdatera...)
Testa den nyaste versionen (.82). Den fungerar felfritt.
Postad 16 October 2010 - 11:44
Megaman2
-
Megaman2
-
Forumräv
-
-
616 inlägg
Testa den nyaste versionen (.82). Den fungerar felfritt.
Tyvärr inte, blir ett undantag.(krasch ) har uppdaterat alla windows .net versioner. att det blir ett undantag beror endast på dålig programmering. (troligtvis för att kies inte anslutit telefonen, men det skall inte ta evigheter!) dock så ser jag modellen som telefon i windowsoch kan browsa den, så bevisligen är den ansluten det är bara kies som vägrar inse det.
Postad 16 October 2010 - 17:18
ruva
-
ruva
-
Mästare
-
-
2789 inlägg
KIES visade inte några tecken på att min telefon var ansluten när programmet uppdaterade telefonen till Froy.
Det går visst endast uppdatera med senaste KIES.
Postad 16 October 2010 - 19:03
JagVetInte
-
JagVetInte
-
Användare
-
-
179 inlägg
KIES visade inte några tecken på att min telefon var ansluten när programmet uppdaterade telefonen till Froy. Det går visst endast uppdatera med senaste KIES.
Jag har Windows Vistsa och jag måste köra programmet som administratör, annars visar sig inte telefonen.
Postad 16 October 2010 - 20:09
Megaman2
-
Megaman2
-
Forumräv
-
-
616 inlägg
nu är det uppdaterat iallfall...
inte så stor förändring ialllfall tycker jag.
gps är inte perfekt men nu verkar den träffa samma stad iallfall.
använde en gammal version (som inte krashar) hoppas samsong löser problematiken till nästa uppdatering...
finns asphalt5 kvar att ladda ner på samsungapps? (hittar det inte)
Redigerat av Megaman2, 16 October 2010 - 20:08.
Postad 16 October 2010 - 20:19
JagVetInte
-
JagVetInte
-
Användare
-
-
179 inlägg
nu är det uppdaterat iallfall...
inte så stor förändring ialllfall tycker jag. gps är inte perfekt men nu verkar den träffa samma stad iallfall. använde en gammal version (som inte krashar) hoppas samsong löser problematiken till nästa uppdatering...
finns asphalt5 kvar att ladda ner på samsungapps? (hittar det inte)
Asphalt5 finns kvar vad jag vet. Jag kunde ladda ner det utan problem efter fabriksåterställningen.
Postad 17 October 2010 - 08:54
Megaman2
-
Megaman2
-
Forumräv
-
-
616 inlägg
Asphalt5 finns kvar vad jag vet. Jag kunde ladda ner det utan problem efter fabriksåterställningen.
har hittat det, gjorde en återställning. (såg det nog inte för att det redan var installerad). såg att man genom pinch to zoom (knipzoom) kunde få en överblick över screenarna på hem och programskärmen. var tog facebook som samsung anpassat? än så länge är jag nöjd. det tar dock 10 sekunder att öppna market (den står i 10 sekunder med vitskärm och "läser in", vilket jag har sett de med lagfix har ögonblicklig laddning). får återkomma om någon vecka när man testat den på riktigt. (känns inte som någon storförändring i telefonen mer en kosmetisk uppgradering)
Postad 17 October 2010 - 10:30
tot
-
tot
-
Användare
-
-
122 inlägg
Hej! jag kopplade in telefonen på kies och de stod att de fanns en uppdatering, vågar man köra eller är det mycket krångel?
sen provade jag att filma och kolla på de i datorn men filmen var upponer,hur ändrar man de?
Tot
Redigerat av tot, 17 October 2010 - 10:35.
Postad 17 October 2010 - 10:41
Megaman2
-
Megaman2
-
Forumräv
-
-
616 inlägg
Nu har Android 2.2 "FroYo" kommit ut!
Nu startar vi klockan för att se hur lång tid det tar för Samsung att få ut operativet till Galaxy S.
28/6 and counting...
glömde detta; få se 28/6 kom froyo ut vi fick den 15/10, blir 109 dagar. (ung 4 månader) är det godkänt?
Postad 17 October 2010 - 10:49
sman
-
sman
-
Användare
-
-
127 inlägg
Hej! jag kopplade in telefonen på kies och de stod att de fanns en uppdatering, vågar man köra eller är det mycket krångel? sen provade jag att filma och kolla på de i datorn men filmen var upponer,hur ändrar man de? Tot
Läs de senaste sidorna i tråden får du se. Betr kameran, höll du den uppochner när du filmade kanske?
Postad 17 October 2010 - 10:52
tot
-
tot
-
Användare
-
-
122 inlägg
Nej,höll kameran rätt.
Tot
Postad 17 October 2010 - 10:54
sman
-
sman
-
Användare
-
-
127 inlägg
Kan man lägga till/editera bokmärken (favoriter) från pc'n ? Verkar inte gå i kies vad jag kan se. Har ett gäng bokmärken på datorn som jag skulle vilja kopiera in, går mycket snabbare än att göra det manuellt i luren. Bra om man kan ta backup på dom också om man ska göra återställning... Nej,höll kameran rätt. Tot
Pröva med annan mediaspelare/codec kanske? Eller på någon polares dator.
Postad 17 October 2010 - 11:59
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Hur stänger man ner webbrowsern? Kan inte hitta något exit eller avsluta-alternativ i menyerna utan backar till homescreen och avslutar genom task managern eller vad det är. Så besvärligt ska det väl inte vara?
Postad 17 October 2010 - 12:58
JagVetInte
-
JagVetInte
-
Användare
-
-
179 inlägg
Hur stänger man ner webbrowsern? Kan inte hitta något exit eller avsluta-alternativ i menyerna utan backar till homescreen och avslutar genom task managern eller vad det är. Så besvärligt ska det väl inte vara?
Browsern har inget nerstängningsalternativ. Vad man får göra är att trycka på menyknappen, gå till någon task manager och stänga ner browsern. Löjligt egentligen.
Postad 17 October 2010 - 13:09
bananplanta
-
bananplanta
-
Veteran
-
-
2143 inlägg
Det är så illa alltså? Det var ju väldigt genomtänkt.
Postad 17 October 2010 - 13:54
Unregistered686339d9
-
Unregistered686339d9
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
För mig gick uppdateringen bra, fick göra en resett av telefonen för att få dit market och sen ställa tillbaka till svenska i menyer. Många bra småsaker de fixat, gillar swype på svenska mm.
Har dock en fundering, när jag är inne på kontakter så finns det ju en lista till höger där man snabbt kan bläddra mellan bokstäver. För mig står a-f som vanligt, sen kommer en punkt . och sen kommer i-n, sen en . sen q-v, sen . sen y-z
Alltså saknas g,h, o,p, w,x samt å,ä,ö.
Någon som har samma problem eller vet vad man kan göra för att få alla bokstäverna?
Postad 17 October 2010 - 15:46
Västeråssnubben
-
Västeråssnubben
-
Användare
-
-
155 inlägg
Ni som har denna telefon.. Skulle ni rekomendera den? Är det så att minus sidan vinner över plus sidan eller är detta en kanon telefon? Har läst att normala använder (svenssons) knappt märker av bristerna, kan man leva med bristerna eller är det ngt man kommer att bli galen på? Har just nu en omnia med wp 6,1 så det är dags för en uppdatering.. Gpsen är ngt jag använder mig av rätt mkt på min telefon och den fungerar utmärkt.. har läst att den failar på sgs? Berätta gärna för och nackdelar med denna telefon är ni snällla...
Postad 17 October 2010 - 15:56
arcspin
-
arcspin
-
Forumräv
-
-
713 inlägg
Installationen avbryts... vad är det med programmet ?
Tankade hem KIES från den svenska Samsungsidan.
"Kies_1.5.3.10093_82.exe"
Installerar programmet och kommer till valet där jag väljer vart jag vill installera programmet, väljer det som föreslås och klickar på nästa.
Efter en halv minut kommer en ruta upp där det står att installationen har avbrutits. WTF !?!
Har en Win XP på en bärbar som jag försöker installera KIES på.
Grymt less på Samsung.
Är det någon som kan hjälpa mig ?
//arcspin
Redigerat av arcspin, 17 October 2010 - 16:04.
Postad 17 October 2010 - 17:44
JagVetInte
-
JagVetInte
-
Användare
-
-
179 inlägg
Är det någon som hittat ett bra stereoheadset? Det headset som följer med funkar inte för mig.
Det jag vill ha är.
Headset med sladd med inbyggt mikrofon.
Inte in-ear utan vanliga öronsnäckor.
Jag har försökt hitta några men inte hittat några för Samsung som är vettiga.
Postad 17 October 2010 - 17:51
Sarvik
-
Sarvik
-
Wannabe
-
-
43 inlägg
För mig gick uppdateringen bra, fick göra en resett av telefonen för att få dit market och sen ställa tillbaka till svenska i menyer. Många bra småsaker de fixat, gillar swype på svenska mm. Har dock en fundering, när jag är inne på kontakter så finns det ju en lista till höger där man snabbt kan bläddra mellan bokstäver. För mig står a-f som vanligt, sen kommer en punkt . och sen kommer i-n, sen en . sen q-v, sen . sen y-z Alltså saknas g,h, o,p, w,x samt å,ä,ö. Någon som har samma problem eller vet vad man kan göra för att få alla bokstäverna?
Antagligen för att du inte har några kontakter som börjar på de bokstäverna. Tror att alla bokstäver visades på 2.1.
Postad 17 October 2010 - 19:48
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
Hur flyttar man program från telefonens minne till sd-minne?
Jag upptatera mobilen igår utan några problem, som många andra återställde telefonen en gång pga market.
Postad 17 October 2010 - 19:49
kewe
-
kewe
-
Forumräv
-
-
570 inlägg
Om du går in under inställningar, program så kan man välja där vilka appar man vill flytta till sd kortet. Vet även att det ska finnas ett program som tar hand om det åt en men kommer inte på namnet nu tyvärr.....
Postad 17 October 2010 - 22:40
kotten33
-
kotten33
-
Beroende
-
-
1039 inlägg
Hur flyttar man program från telefonens minne till sd-minne?
Jag upptatera mobilen igår utan några problem, som många andra återställde telefonen en gång pga market.
app2SD Någon som har sett någon bra extra funktion i 2.2 som ni kan dela med er av? Eller tom en komplett lista på allt som har hänt i 2.2 vore ännu trevligare
Postad 17 October 2010 - 23:17
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
app2SD
Tack, den kunde inte flytta på alla mina program! En fråga, använda Advanced Task Killer eller telefonens egna Program Monitor för att frigöra minne samt spara på batteriet?
Redigerat av Lias08, 17 October 2010 - 23:26.
Postad 18 October 2010 - 00:02
Unregistered686339d9
-
Unregistered686339d9
-
Wannabe
-
-
27 inlägg
Tyvärr har jag kontakter på dom bokstäverna, och ganska många dessutom, så det är inte pga det... Hmm, ska nog prova resetta en gång till imorrn då och se om det blir nån skillnad, kanske blev någe vajsing när jag återställde mina säkerhetskopierade kontakter efter resetten. app2SD
Någon som har sett någon bra extra funktion i 2.2 som ni kan dela med er av?
Eller tom en komplett lista på allt som har hänt i 2.2 vore ännu trevligare
Ingen komplett lista men det jag kommer på såhär på rak arm är: swype på svenska program monitor för att spara batteri/ram/snabba upp telefonen markör för att lättare pricka rätt om man vill ta bort nån bokstav mitt i ett ord alternativ att ställa in skärmens ljusstyrka inne i internetläsaren möjlighet att stänga av gpsen flashplayer 10
Postad 18 October 2010 - 01:16
Stefan S
-
Stefan S
-
Forumräv
-
-
684 inlägg
Tyvärr har jag kontakter på dom bokstäverna, och ganska många dessutom, så det är inte pga det... Hmm, ska nog prova resetta en gång till imorrn då och se om det blir nån skillnad, kanske blev någe vajsing när jag återställde mina säkerhetskopierade kontakter efter resetten.
Ingen komplett lista men det jag kommer på såhär på rak arm är:
swype på svenska
program monitor för att spara batteri/ram/snabba upp telefonen markör för att lättare pricka rätt om man vill ta bort nån bokstav mitt i ett ord
alternativ att ställa in skärmens ljusstyrka inne i internetläsaren
möjlighet att stänga av gpsen flashplayer 10
Fanns innan
Postad 18 October 2010 - 02:16
Lias08
-
Lias08
-
Mästare
-
-
2705 inlägg
The Android 2.2 upgrade will be available from the mid of October 2010 in the Nordic region and gradually rolled out to other European markets, Southeast Asia, the Middle East Asia, North America, Africa and rest of the world.
The Android 2.2 upgrade offers voice-controlled GPS through Google MapsTM with Navigation, faster performance by JIT(Just in Time) compiler. Additionally, further functionalities including Search in-browser, Adobe® Flash® Player 10.1, improved customization options will be provided with OS upgrade.
- Android 2.2 JIT compiler
- Adobe Flash Player 10.1 compatibility
- New Android Market with auto-updating
- Speed improvements
- Pinch-to-zoom homescreen flyover
- Improved default keyboard
- Quick links to “GPS” and “Auto rotation” toggles on notification bar added
- Slightly different graphics and transitions with app drawer and default icon dock
- Colored icons in settings
- GPS Fix
- Colored settings icons
- Media Hub
- Darker menu theme, navy blue color
- Better Exchange support
- Video records in MP4 format
- New Search widget
- New Gmail application
Froyo for the Galaxy S also features the following additions: - Android 2.2 JIT compiler
- Adobe Flash Player 10.1 compatibility
- New Android Market with auto-updating
- Speed improvements
- Pinch-to-zoom homescreen flyover
- Improved default keyboard
- Quick links to “GPS” and “Auto rotation” toggles on notification bar added
- Slightly different graphics and transitions with app drawer and default icon dock
- Colored icons in settings
- GPS Fix
- Colored settings icons
- Media Hub
- Darker menu theme, navy blue color
- Better Exchange support
- Video records in MP4 format
- New Search widget
- New Gmail application
Källa
Redigerat av Lias08, 18 October 2010 - 02:18.
Postad 18 October 2010 - 08:11
Falcy
-
Falcy
-
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
-
-
2850 inlägg
Jag uppdaterade min lur precis via Kies, till vad jag trodde var 2.2, men det verkar det inte vara?
Det står Programversion: 2.1-update1 och ECLAIR.XWJM2
Luren är Tre(3) låst, spelar det någon roll eller har jag missat nåt?
EDIT: Jag har inte ens fått Swype på Svenska...
EDIT2: Vad jag får fram så är Galaxy S från Tre inte operatörslåst...
Varför får jag inte 2.2 via Kies? Senaste Kies(från 15:e Okt) är installerad.
Redigerat av Falcy, 18 October 2010 - 08:50.
Postad 18 October 2010 - 08:52
sman
-
sman
-
Användare
-
-
127 inlägg
Jag uppdaterade min lur precis via Kies, till vad jag trodde var 2.2, men det verkar det inte vara? Det står Programversion: 2.1-update1 och ECLAIR.XWJM2
EDIT: Jag har inte ens fått Swype på Svenska...
Ja det spelar tyvärr roll. Brandade telefoner har egen mjukvara. Kolla med deras kundtjänst om de vet när programvaran kommer
Postad 18 October 2010 - 08:53
Falcy
-
Falcy
-
☆ ☆ ☆ ☆ ☆
-
-
2850 inlägg
Ja det spelar tyvärr roll. Brandade telefoner har egen mjukvara. Kolla med deras kundtjänst om de vet när programvaran kommer
OBS! Min Edit2.  Enligt folk på Swedroid är inte Galaxy låst eller brandad av 3...
Postad 18 October 2010 - 16:50
Megaman2
-
Megaman2
-
Forumräv
-
-
616 inlägg
Jag uppdaterade min lur precis via Kies, till vad jag trodde var 2.2, men det verkar det inte vara? Det står Programversion: 2.1-update1 och ECLAIR.XWJM2
EDIT: Jag har inte ens fått Swype på Svenska... EDIT2: Vad jag får fram så är Galaxy S från Tre inte operatörslåst...
Varför får jag inte 2.2 via Kies? Senaste Kies(från 15:e Okt) är installerad.
fick rensa cachen för att få swype att fungera (instruktioner finns här i tråden). prova at ansluta till kies igen för att se om du får nästa uppgradering. (sedan gör du en fabriksåterställning). (jag gissar att man kanske måste göra en uppdatering till update#1 först innan man uppdaterar till froyo).
Postad 18 October 2010 - 16:56
meduza33
-
meduza33
-
Amatör
-
-
81 inlägg
fick rensa cachen för att få swype att fungera (instruktioner finns här i tråden). prova at ansluta till kies igen för att se om du får nästa uppgradering. (sedan gör du en fabriksåterställning). (jag gissar att man kanske måste göra en uppdatering till update#1 först innan man uppdaterar till froyo).
Har du uppdaterat Kies till nyaste versionen? Det var jag tvungen att göra.
Postad 18 October 2010 - 17:13
Stefan S
-
Stefan S
-
Forumräv
-
-
684 inlägg
Verkar som samsung har dragit tillbaka froyo pga buggar, vi var/är som det verkar försökskaniner till den stora marknaden
Postad 18 October 2010 - 17:15
Megaman2
-
Megaman2
-
Forumräv
-
-
616 inlägg
Är det någon som hittat ett bra stereoheadset? Det headset som följer med funkar inte för mig.
Det jag vill ha är.
Headset med sladd med inbyggt mikrofon. Inte in-ear utan vanliga öronsnäckor.
Jag har försökt hitta några men inte hittat några för Samsung som är vettiga.
TROR att nokia tillbehören är kompatibla (har att göra med var de har + och - kontakt). Annars så skaffade jag ett blåtandsheadset m radio och fjärrkontroll. (Sony ericsson).(fungerar mycket bra lite fördröjning bara vid musikbyte) klara heller inte av inear lurar (har vax i öronen och får ont av inearpropparna, det kan inte vara bra för hörselgången). Så är det någon som har några bra alternativ så är jag intresserad också.
Postad 18 October 2010 - 17:19
Megaman2
-
Megaman2
-
Forumräv
-
-
616 inlägg
Verkar som samsung har dragit tillbaka froyo pga buggar, vi var/är som det verkar försökskaniner till den stora marknaden
om man försöker ansluta till kies igen, vad får man för meddelande?
Postad 18 October 2010 - 17:20
Stefan S
-
Stefan S
-
Forumräv
-
-
684 inlägg
om man försöker ansluta till kies igen, vad får man för meddelande?
Beror på vad du sitter på för FW, har du JF3 så har du en uppdatering att hämta och den är JM2. Sitter du på JM2 så har du den senaste
Postad 18 October 2010 - 19:47
tot
-
tot
-
Användare
-
-
122 inlägg
tänkte uppdatera luren men går inte de nu?
de står att de finns en uppgradering av den inbyggda progrmavaran.
hur lång tid tar de att uppdatera?
Tot
Redigerat av tot, 18 October 2010 - 19:56.
Postad 18 October 2010 - 19:57
JagVetInte
-
JagVetInte
-
Användare
-
-
179 inlägg
TROR att nokia tillbehören är kompatibla (har att göra med var de har + och - kontakt). Annars så skaffade jag ett blåtandsheadset m radio och fjärrkontroll. (Sony ericsson).(fungerar mycket bra lite fördröjning bara vid musikbyte)
klara heller inte av inear lurar (har vax i öronen och får ont av inearpropparna, det kan inte vara bra för hörselgången). Så är det någon som har några bra alternativ så är jag intresserad också.
Tack. Funderar på att skaffa mig Sony Ericsson MW600. Dessa levereras med in-ear hörlurar men fördelen här att MW600 har vanlig 3.5mm utgång så man kan byta ut dem mot några andra hörlurar.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|