* Officiell Tråd - Nokia N8 *
9135 svar till detta ämne
Postad 13 October 2010 - 22:26
Unregistered35091
-
Unregistered35091
-
Forumräv
-
-
715 inlägg
Mycket stligt rimmat min gode herre 
Att tappa dem andra två vill man inte. Jag tycker om att fördela dem efter olika användningsområden!
Tycker däremot att den andra jag länkade till verkar grym. Såg recensioner på den och det är idel ros! Längtar tills E7 kommer så jag får leka också! 
Håller med, ser ut som ett självklart köp!
Redigerat av Unregistered35091, 13 October 2010 - 22:26.
Postad 13 October 2010 - 23:18
SL2
-
SL2
-
Forumräv
-
-
540 inlägg
Postad 14 October 2010 - 06:23
ballepalle
-
ballepalle
-
Användare
-
-
117 inlägg
Förresten ser jag att det går att få animerad rörelse mellan home screens. Jag har tydligen inte detta. Finns detta alternativ någonstans?
du ställer in det som "temaeffekter" under options där du väljer vilket theme du ska ha, alltså längst in i theme menyn. om det var det du undrade?
Postad 14 October 2010 - 08:15
Unregistered4a93fc07
-
Unregistered4a93fc07
-
Amatör
-
-
56 inlägg
N8:an har klättrat upp på en 2:a plats bland populäraste produkterna på minhembio och prisjakt!!
Redigerat av Unregistered4a93fc07, 14 October 2010 - 08:16.
Postad 14 October 2010 - 09:02
Yobo1987
-
Yobo1987
-
Forumräv
-
-
510 inlägg
Äntligen börjar recensionerna rammla in, och det är mestadels ROS. RIS kan man ju vara utan, men bra att veta. Känns som om jag gjort ett bra köp. Nu är det bara att vänta på N8:an som rammlar in på antingen Fredag eller Måndag nästa vecka.
Redigerat av Yobo1987, 14 October 2010 - 10:01.
Postad 14 October 2010 - 10:23
Serenity
-
Serenity
-
Lärjunge
-
-
441 inlägg
du ställer in det som "temaeffekter" under options där du väljer vilket theme du ska ha, alltså längst in i theme menyn. om det var det du undrade?
Ahhh. Där var den den. Återigen ett icke-trivialt alternativ att hitta. Undrar varför den inte är på per default?
Redigerat av Serenity, 14 October 2010 - 10:24.
Postad 14 October 2010 - 11:24
Yobo1987
-
Yobo1987
-
Forumräv
-
-
510 inlägg
Nån som känner till en mobilväska till N8 som man kan fästa i bältet?
Postad 14 October 2010 - 11:55
ballepalle
-
ballepalle
-
Användare
-
-
117 inlägg
Ahhh. Där var den den. Återigen ett icke-trivialt alternativ att hitta. Undrar varför den inte är på per default?
Nokia-logik, det ska inte vara alltför enkelt!
Postad 14 October 2010 - 13:28
Jonrad89
-
Jonrad89
-
Användare
-
-
114 inlägg
Nån som känner till en mobilväska till N8 som man kan fästa i bältet? http://www.nokia.se/...a-fodral-cp-518kanske? Kanske inte är släppt än men.
Postad 14 October 2010 - 14:58
Serenity
-
Serenity
-
Lärjunge
-
-
441 inlägg
Kom igen. Inga fler som vågar säga vad de använder sin telefon för och vilka program de använder? Är jag den enda?
Postad 14 October 2010 - 15:40
Unregistered31511
-
Unregistered31511
-
Forumräv
-
-
941 inlägg
N8:an har klättrat upp på en 2:a plats bland populäraste produkterna på minhembio och prisjakt!! http://5itopp.nu/ Sammanställning hos operatörerna. Här började den som femma, idag blev den fyra och ändå har Telia ensamrätt än så länge. Sen såg jag att den är ett riktigt fynd prismässigt också, tillverkningskostnaden är som en iPhone4 men den säljs ju som sagt inte riktigt lika dyrt då... http://symbianblogge...re-an-iphone-4/
Redigerat av Unregistered31511, 14 October 2010 - 15:59.
Postad 14 October 2010 - 18:13
ballepalle
-
ballepalle
-
Användare
-
-
117 inlägg
Kom igen. Inga fler som vågar säga vad de använder sin telefon för och vilka program de använder? Är jag den enda?
brukar ringa med den lite då och då...  skämt åsido. jag använder telefonen till att lyssna på musik, radio. synka gmail och google calendar. kommer säkert att använda ovi maps nån gång då det behövs. åsså kameran förstås, det var i princip därför jag köpte telefonen, och kameran levererar som förväntat. i övrigt laddar jag inte ner så mkt apps och grejjer, har några rss-feeds på diverse nyheter på startskärmarna och vill eg ha de mesta av det jag använder direkt på startskärmen, vilket jag oxå har. fattar inte hur man kan orka med en iphone som saknar widgets helt, måste gå in och ut ur program hela tiden, usch! har laddat ner opera mobile som jag även hade på min HTC hero, dock känns den långsammare av nån anledning på N8 än på hero'n vilket jag kan tycka är lite märkligt?! surfar inte spec mkt men det lilla jag surfar så funkar opera fint. tv.nu är oxå bra app att ha. jag saknar dock en bra målservice-app för fotboll. hittade ESPNs men den var rätt bökig och stökig att använda, inte speciellt överblickbar. jag är inte spec imponerad av ovi store då man åär van vid android market, verkar inte finns spec mkt där och det mesta som verkar vettigt kostar oxå pengar. över lag är jag väldigt nöjd med telefonen och de funktioner jag använder den till förutom att mitt WLAN är i det närmaste helt defekt, har mailat supporten på Nokia om detta och väntar på vad de svarar. kan ju vara nått hårdvarurelaterat då telefonen drar ström som S*TAN och hänger sig hela tiden då jag anväder WLAN, så jag har det helt avslaget numera. tips på nå bra målservice app? använder i princip text-tv på nätet nu.
Postad 14 October 2010 - 18:15
SL2
-
SL2
-
Forumräv
-
-
540 inlägg
Sen såg jag att den är ett riktigt fynd prismässigt också, tillverkningskostnaden är som en iPhone4 men den säljs ju som sagt inte riktigt lika dyrt då... http://symbianblogge...re-an-iphone-4/
Hmm, 37 dollar för 16 GB, trodde inte det skulle vara dyrare än SSD, men det är ju förstås densiteten som ger det höga priset.
Postad 14 October 2010 - 19:00
Unregistered35091
-
Unregistered35091
-
Forumräv
-
-
715 inlägg
Var på för mig default (men jag har iofs inte gjort ngn återställning)
Postad 14 October 2010 - 19:01
Das Zie
-
Das Zie
-
Användare
-
-
159 inlägg
Sportbladets app kanske? Superbörsen funkar rätt ok.
Redigerat av Das Zie, 14 October 2010 - 19:01.
Postad 14 October 2010 - 19:17
Unregistered35091
-
Unregistered35091
-
Forumräv
-
-
715 inlägg
Telefon, e-mail, sociala medier, kamera, bärbar mediaspelare och GPS. Appar och widgets: Oxfam GB, Converter,Opera Mobile, Opera Mini, Lokaldelen,Mtranslate, Recept och maten, watches, RotaryDialer(kul att skoja med polare att Symbian är lite gammaldags), Zippo, Flashlight, Alcohol Meter,Aftonbladet TV, Metro, DN, Polisrapport, 10x10 mobile, Inquirer, Aftonbladet, Weather Rouch, Altimeter, Google Maps, Compass, Locago, Sports Tracker,Panorama, Screensnap, Scanlife, Energy radio, Spotify, TuneWiki, Absolute 80s, Absolute CR, Foursquare, Pixelpipe, Pixelpipe quickpost, Spark beta, SMS preview, topapps, Mobile geek, SF bio, ovi blog, symbianbloggen, electric pig, nUnLock, slideIT keyboard, SVT Play, tv.nu, Eniro supersök, BounceBoing battle, Angry Birds lite Galaxy on fire, NFS shift, Horn attack, ovi maps 3.06 beta
Postad 14 October 2010 - 19:23
big_swede70
-
big_swede70
-
Forumräv
-
-
913 inlägg
Recension nr4 från AASRiktigt bra och fördjupande recension av N8, se även de 3 tidigare avsnitten där med
Redigerat av big_swede70, 15 October 2010 - 07:50.
Postad 14 October 2010 - 19:34
Yobo1987
-
Yobo1987
-
Forumräv
-
-
510 inlägg
Undra när tidningen mobil ska göra ett utförligt test av N8 med den slutgiltiga programvaran.
Postad 14 October 2010 - 19:50
kingbuzz
-
kingbuzz
-
Wannabe
-
-
10 inlägg
Någon som vet om Nokia Billaddare DC-4 fungerar med N8, har sökt på nokia.se men kan inte hitta någon info
Jag har kört min dc-4 som följde med min n96 och det verkar fungera kanon
Postad 14 October 2010 - 21:40
claeswennberg
-
claeswennberg
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
Jag har förstått att flera här har barn. Jag använder min mobilkamera väldigt ofta eftersom de små liven allt som oftast hittar på roliga saker som jag vill föreviga  Tycker ni att N8:ans kamera är bra även när det gäller att fånga barn i rörelse?
Tack på förhand.
Postad 14 October 2010 - 21:42
ballepalle
-
ballepalle
-
Användare
-
-
117 inlägg
Google Maps
jag hittar inget google maps i ovi store, vart hittar jag det?
Postad 14 October 2010 - 21:43
Serenity
-
Serenity
-
Lärjunge
-
-
441 inlägg
Googles hemsida kanske? Har du provat m.google.com?
Postad 14 October 2010 - 21:50
Unregistered35091
-
Unregistered35091
-
Forumräv
-
-
715 inlägg
Jag har förstått att flera här har barn. Jag använder min mobilkamera väldigt ofta eftersom de små liven allt som oftast hittar på roliga saker som jag vill föreviga Tycker ni att N8:ans kamera är bra även när det gäller att fånga barn i rörelse?
Tack på förhand.
Ja det är den, åtminstone bättre än någon annan mobilkamera tack vare snabbheten från start till tagna bilder. Tänk dock på att om du fotar utan blixt när det är lite dunkelt ljus kommer du att få suddiga bilder på grund av slutartiden. Testa lite olika inställningar. Sportläget funkar bra för kvicka barn!
Postad 15 October 2010 - 03:19
KniveN
-
KniveN
-
Användare
-
-
135 inlägg
Postad 15 October 2010 - 05:23
Jonrad89
-
Jonrad89
-
Användare
-
-
114 inlägg
surfar från n8 nu. ser ni något speciellt?
Dubbla mellanslag.... kör jag qwerty på facebook och här bl.a så blir det 2 mellanslag, men inte qwerty i sms eller stående.
Någon som har samma ?
Har iofs skyddsplasten på sedan ny men kan inte spela roll.
Postad 15 October 2010 - 07:53
Dunbar
-
Dunbar
-
Lärjunge
-
-
474 inlägg
Det finns väl ingen anledning att vänta med ett köp om man har bestämsst sig för en N8? Jag menar, alla framtida förbättringar kommer väl på softwaresidan och går därmed att uppgradera?
Redigerat av Dunbar, 15 October 2010 - 07:53.
Postad 15 October 2010 - 07:55
Frasse_Z
-
Frasse_Z
-
Användare
-
-
148 inlägg
surfar från n8 nu. ser ni något speciellt?
Nej. Inga dubbla mellanslag i det inlägget?
Postad 15 October 2010 - 08:33
claeswennberg
-
claeswennberg
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
Ja det är den, åtminstone bättre än någon annan mobilkamera tack vare snabbheten från start till tagna bilder. Tänk dock på att om du fotar utan blixt när det är lite dunkelt ljus kommer du att få suddiga bilder på grund av slutartiden. Testa lite olika inställningar. Sportläget funkar bra för kvicka barn!
Tack för svaret! Jo jag har testat en del olika genom åren. Omnian jag har nu är riktigt bra om man är utomhus i bra väder och fotar, typ, en sten  Jag saknar den K810i jag hade tidigare... Nu ska jag bara få tummen ur och köpa mig en N8.
Postad 15 October 2010 - 11:13
svampsoppa
-
svampsoppa
-
Amatör
-
-
77 inlägg
surfar från n8 nu. ser ni något speciellt? Dubbla mellanslag.... kör jag qwerty på facebook och här bl.a så blir det 2 mellanslag, men inte qwerty i sms eller stående.
Någon som har samma ? Har iofs skyddsplasten på sedan ny men kan inte spela roll.
Samma sak før mej med..
Postad 15 October 2010 - 12:06
CEdlund
-
CEdlund
-
Lärjunge
-
-
256 inlägg
Nu finns King of leons " Come around sundown " att ladda ner gratis från Ovi music.
Postad 15 October 2010 - 12:07
ballepalle
-
ballepalle
-
Användare
-
-
117 inlägg
Googles hemsida kanske? Har du provat m.google.com?
ahh, sweet där fanns det. varför hittar jag inte dessa på ovi-store egentligen? återigen ett bevis på att ovi-store är småkasst.. ska man måsta söka runt överallt på nätet för att hitta appar liksom?
Postad 15 October 2010 - 12:26
Kemi
-
Kemi
-
Lärjunge
-
-
310 inlägg
ahh, sweet där fanns det.
varför hittar jag inte dessa på ovi-store egentligen? återigen ett bevis på att ovi-store är småkasst.. ska man måsta söka runt överallt på nätet för att hitta appar liksom?
Inte Nokias fel om Google inte vill lägga upp Google Maps på OVI Store, vilket de nog inte vill göra pga att de är konkurrenter.
Postad 15 October 2010 - 13:38
ballepalle
-
ballepalle
-
Användare
-
-
117 inlägg
Inte Nokias fel om Google inte vill lägga upp Google Maps på OVI Store, vilket de nog inte vill göra pga att de är konkurrenter.
då borde det väl inte finnas några google apps i iphone app-store heller? oavsett vem som inte "vill" fråntar det ju inte det faktum att ovi-store är en liten besvikelse, trodde åtminstone de "större" mer basic-apparna skulle finnas där..
Redigerat av ballepalle, 15 October 2010 - 13:40.
Postad 15 October 2010 - 14:47
Kemi
-
Kemi
-
Lärjunge
-
-
310 inlägg
då borde det väl inte finnas några google apps i iphone app-store heller?
oavsett vem som inte "vill" fråntar det ju inte det faktum att ovi-store är en liten besvikelse, trodde åtminstone de "större" mer basic-apparna skulle finnas där..
Vet inte hur Google resonerar runt vilken app-store de vill publicera i men det är deras beslut och inget Nokia kan göra något åt. Orkar inte ta reda på hur många Symbian3 appar de finns i OVI store(Orkade kolla upp till 400st i program sektionen) men till S60v5 finns de 10000 tals och de flesta behöver bara verifieras att de funkar på s3 utan problem så dyker de upp i s3 sektionen sen. EDIT: Förresten, anledningen till att Maps finns i Apples App-store är troligen för att det är det enda sättet Google kan distribuera appen. Apple tillåter inte att man installerar program på något annat sätt.
Redigerat av Kemi, 15 October 2010 - 15:19.
Postad 15 October 2010 - 14:56
Yobo1987
-
Yobo1987
-
Forumräv
-
-
510 inlägg
Nu har jag äntligen fått min Nokia N8 (Dark Grey) från Katshing med Tele 2. Har hämtat ut den från posten och den ligger på laddning nu. Ska testa den fullt ut inatt på jobbet.
Återkommer med recension senare i framtiden...
Postad 15 October 2010 - 15:00
HaloGuilty
-
HaloGuilty
-
Användare
-
-
121 inlägg
Behövs det verkligen något extra skärmskydd till N8 efter denna behandling när den har gorilla glas? http://dailymobile.s...coins-and-keys/
Postad 15 October 2010 - 16:02
Serenity
-
Serenity
-
Lärjunge
-
-
441 inlägg
Nu har jag äntligen fått min Nokia N8 (Dark Grey) från Katshing med Tele 2. Har hämtat ut den från posten och den ligger på laddning nu. Ska testa den fullt ut inatt på jobbet.
Återkommer med recension senare i framtiden...
Kom ihåg att epost går inte att ställa in med Tele2 (förutom exchange)! Än. Du får låna något annat simkort under tiden, ställa in eposten, och byta tillbaka.
Postad 15 October 2010 - 16:11
nextuz
-
nextuz
-
Amatör
-
-
81 inlägg
Postad 15 October 2010 - 17:45
Kanelen
-
Kanelen
-
Lärjunge
-
-
395 inlägg
Fick faktiskt min orange lur igår och den har hittills fungerat bra, utan de problem som vissa haft med omstarter, WLAN osv. Dock kärvar slideknappen för knapplåset vilket påverkar kvalitetsintrycket negativt. Ibland fastnar den i nedersta läget så det blir nog att höra med Nokia Care om utbyte.
Postad 15 October 2010 - 18:08
CEdlund
-
CEdlund
-
Lärjunge
-
-
256 inlägg
På första startsidan så finns ju klockan och bredvid finns datum och under profilval. Kan man fixa det till de andra 2 startskärmarna? Hur?
Postad 15 October 2010 - 18:34
hemtman
-
hemtman
-
Användare
-
-
105 inlägg
På första startsidan så finns ju klockan och bredvid finns datum och under profilval. Kan man fixa det till de andra 2 startskärmarna? Hur?
Testa o tryck på skärmen o se vad som händer. Läs gärna lite tidigare trådar så lär man sig,
Postad 15 October 2010 - 19:05
bookl
-
bookl
-
Rookie
-
2 inlägg
Fick faktiskt min orange lur igår och den har hittills fungerat bra, utan de problem som vissa haft med omstarter, WLAN osv. Dock kärvar slideknappen för knapplåset vilket påverkar kvalitetsintrycket negativt. Ibland fastnar den i nedersta läget så det blir nog att höra med Nokia Care om utbyte.
När beställde du? Jag beställde den 30 augusti och har fortfarande inte fått min orangea. Inget mail från Nokia om försenat leveransdatum trots att preliminära leverans var den 1 oktober. Har de glömt av mig? Ganska dåligt av Nokia, Telia-butikerna har ju sålt N8:or i två veckor nu... Funderar på att avbeställa och köpa från något annat ställe. Då blir ju telefonen även några hundralappar billigare.
Postad 15 October 2010 - 19:22
Kanelen
-
Kanelen
-
Lärjunge
-
-
395 inlägg
När beställde du? Jag beställde den 30 augusti och har fortfarande inte fått min orangea. Inget mail från Nokia om försenat leveransdatum trots att preliminära leverans var den 1 oktober.
Har de glömt av mig?
Ganska dåligt av Nokia, Telia-butikerna har ju sålt N8:or i två veckor nu... Funderar på att avbeställa och köpa från något annat ställe. Då blir ju telefonen även några hundralappar billigare.
Jag beställde samma dag som du. Då UPS krånglat tog det en vecka extra för mig att få den (första leveranstillfället var förra torsdagen).
Postad 15 October 2010 - 20:03
jullan27
-
jullan27
-
Amatör
-
-
79 inlägg
Behövs det verkligen något extra skärmskydd till N8 efter denna behandling när den har gorilla glas?
http://dailymobile.s...coins-and-keys/
Jag har inte nåt extra skärmskydd och har inte fått en enda repa... (vad jag har sett)
Postad 15 October 2010 - 20:22
Yobo1987
-
Yobo1987
-
Forumräv
-
-
510 inlägg
Kom ihåg att epost går inte att ställa in med Tele2 (förutom exchange)! Än. Du får låna något annat simkort under tiden, ställa in eposten, och byta tillbaka.
Ok. Skriver på N8:an nu. Jag har stött på 2 problem jag skulle behöva hjälp med. 1. Jag har skaffat internet, wap & mms inställningar från Tele 2. Men förutom att jag kan komma ut på internet & skicka mms, så fungerar inga program som kräver internetanslutning. Dom säger att dom inte kan ansluta eller att jag ska kontrollera min anslutning samt att den inte hittar nån anslutning om jag inte använder wlan. Men jag kommer ut på internet via t.ex. opera & you tube programet men är offline via ovi maps & kan inte starta ovi store eller apparna. Vad är problemet? & vet nån någon lösning? 2. Jag hittar bara "mail for exchange" för att skapa & hantera e-post, (kan bero på ovanstående problem med att jag inte kommer ut på Ovi Store), Men jag verkar bara kunna skriva mail & synka. Inte hämta mail. Gör jag fel eller? Vad är problemet? Finns det andra mailprogram att använda (som stödjer mer än ett mailkonto)? Tacksam för svar...
Redigerat av Yobo1987, 15 October 2010 - 20:24.
Postad 15 October 2010 - 20:55
mikko
-
mikko
-
Lärjunge
-
-
359 inlägg
Ok. Skriver på N8:an nu. Jag har stött på 2 problem jag skulle behöva hjälp med.
1. Jag har skaffat internet, wap & mms inställningar från Tele 2. Men förutom att jag kan komma ut på internet & skicka mms, så fungerar inga program som kräver internetanslutning. Dom säger att dom inte kan ansluta eller att jag ska kontrollera min anslutning samt att den inte hittar nån anslutning om jag inte använder wlan. Men jag kommer ut på internet via t.ex. opera & you tube programet men är offline via ovi maps & kan inte starta ovi store eller apparna. Vad är problemet? & vet nån någon lösning?
2. Jag hittar bara "mail for exchange" för att skapa & hantera e-post, (kan bero på ovanstående problem med att jag inte kommer ut på Ovi Store), Men jag verkar bara kunna skriva mail & synka. Inte hämta mail. Gör jag fel eller? Vad är problemet? Finns det andra mailprogram att använda (som stödjer mer än ett mailkonto)?
Tacksam för svar...
När du sätter i ett tex. Telia sim-kort och ställer in e-mail så kommer det upp fler val direkt,g-mail, Hotmail + några till (i jämförelse med Tele2 sim-kort), ingen mening att försöka med Tele2 sim-kortet! Försök låna ett sim kort från nåt annat bolag så får du in e-mail i mobilen! Har själv gjort det, men helt perfekt funkar det inte efter det heller!Ovi suite synkar ej ,den säger att jag måste ställa in usb på .......(kommer ej ihåg, nåt med Ovi), det har jag gjort men nåt som inte stämmer + att ca 3ggr har det kommit upp" programmet har slutat fungera" "och måste avslutas" (på pc:n). Nokia har mycket att fixa innan allt funkar! Glömde: även Oci store fungerade bättre med Telia kortet i, laddade 4st program till mobilen och alla installerades utan krångel! Inte riktigt lika smidigt med Tele2 kortet.........
Redigerat av mikko, 15 October 2010 - 21:00.
Postad 15 October 2010 - 20:55
Larentius
-
Larentius
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
Ringer, Mailar, Surfar Dokumenterar med kamerna bla till instruktioner. Sportstracker med pulsband&Spotify när jag tränar. Har tänkt videofilma, men har inte hittat program som kan editera än. /L
Postad 15 October 2010 - 21:58
Serenity
-
Serenity
-
Lärjunge
-
-
441 inlägg
N8:an har ju inbyggd videoredigerare. Duger den inte?
Redigerat av Serenity, 15 October 2010 - 22:03.
Postad 15 October 2010 - 22:07
Unregistered4dcaf204
-
Unregistered4dcaf204
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
Webbradio. Finns det något program som jag kan lyssna på lite webbradio? Webbradio. Finns det något program som jag kan lyssna på lite webbradio?
[EDIT] Hittade TuneWiki
Redigerat av Unregistered4dcaf204, 15 October 2010 - 22:07.
Postad 15 October 2010 - 22:11
Larentius
-
Larentius
-
Wannabe
-
-
45 inlägg
N8:an har ju inbyggd videoredigerare. Duger det inte?
Den inbyggad är väldigt bra för att var i telefonen och klippa ihop klippen och skriva lite text. Men det är en bit till Adobe Premiere odyl. Exempel; Stabilisera, andra effekter fräcka och mindre fräcka, Jobba med högdager och skuggor, färg och kontrast. Och övergångar. Förr har man inte haft en tanke på att greja med film från telefonen, men nu behöver man inte släpa med sig en filmkamera. Nu konverterar jag i MS Moviemaker till WMV i 720P därefter importerar i Adobe Preimere, en omväg jag gärna sluppit /L
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
nimman
2026-06-08 07:49:07
-
-
-
Två sittplatser men behöver två till
genstruktur
2026-06-04 20:51:09
-
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|