Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

iPhone 4S

1754 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: iPhone 4S (323 medlem(mar) har röstat)

Vad tycker du om den nya iPhone 4S?

1. Riktigt bra - Ett givet köp! (81 röster [25.08%] - Visa)

Procent av omröstning: 25.08%

2. Bra - Blir kanske ett köp! (48 röster [14.86%] - Visa)

Procent av omröstning: 14.86%

3. Bra - Men jag är nöjd med min nuvarande iPhone, inget köp. (44 röster [13.62%] - Visa)

Procent av omröstning: 13.62%

4. Inget märkvärdigt. (46 röster [14.24%] - Visa)

Procent av omröstning: 14.24%

5. Besviken. (71 röster [21.98%] - Visa)

Procent av omröstning: 21.98%

6. Sämst! (33 röster [10.22%] - Visa)

Procent av omröstning: 10.22%

Rösta Gäster kan inte rösta

Postad 01 November 2011 - 09:34

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

• 1298 inlägg
  • 0
Jag tycker att Copterskyddet är kanon! Dels så skyddar den baksidan sen så tycker jag att greppet blir mycket bättre med skyddet på!
Tycker att iPhonen är riktigt hal när den är "naken", speciellt nu när man är kall och torr om händerna.

Postad 01 November 2011 - 11:59

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0

Tycker copterskydden (som fyllde sin funktion på 3g och 3gs) bara försämrar skärmen och upplevelsen av densamma på 4 och 4s. Glaset är så starkt så det är ytterst svårt att få repor på den ändå enligt mig, min gamla 4:a som nu sambon har har inte fått tillstymmelse till en repa på över 1 år.
Om man prioriterar 2:a handsvärdet och vet att man är benägen att repa sin telefon så kanske det finns en vits men vid normalt bruk skulle iaf jag skippa skyddet(skärmen blir ju degraderad ett par 3 snäpp enligt mig).

Jag hade en 3GS i ett och ett halvt år innan jag fick mina första repor. Då blev det tre stora rakt över skärmen. Vet fortfarande inte var de kom ifrån, och av den anledningen bestämde jag mig för att åtminstone börja med ett displayskydd. Jag vill inte titta på min telefon om ett halvår och ångra att jag inte gjorde som jag nu gjort bara för att jag tycker den är lite snyggare utan det.

Nej, den ser bra ut med skyddet enligt mig, och kanske är det så att ljusstyrkan dras ner lite, men då är det bara att dra upp den i inställningarna. Har den ändå inte max annars.

Jag tycker att Copterskyddet är kanon! Dels så skyddar den baksidan sen så tycker jag att greppet blir mycket bättre med skyddet på!
Tycker att iPhonen är riktigt hal när den är "naken", speciellt nu när man är kall och torr om händerna.

Jag köpte ett Incase genomskinligt plastfodral att ha på baksidan. Också för att motverka repor. Vill som sagt inte se på min telefon om några månader och ångra att jag då kanske inte valt skydd fram och bak. Denna ska hålla sig fläckfri, för det finns inget så irriterande som repor på skärmytan.

Postad 01 November 2011 - 12:24

Unregisteredee1fca77
  • Unregisteredee1fca77
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Jag gläds mer er som fått era telefoner :D
, MEN jag hade oturen att beställa den från Televerket (TeliaSonera numera eller ?)
1.) Lägger en webborder 1 h efter SMS kommit på lördagen 22/10, ringer på måndagen för att kolla och då kan de inte öppna order, den är borta... :wacko:
2.) Lägger upp en ny order (företag bundet 24 mån) ringer en vecka senare och då är det något fel i denna order också :angry:
Jag får erbjudande om att lägga en ny och få min 64GB 4s om 3-4 veckar, dvs slutet av nov.... Gissa om jag svarade nej o köpte en av apple.se istället, SUCK Televerket......

Postad 01 November 2011 - 14:41

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0
Jag körde alltid med bumper till 4:an men displayskyddet (som jag hade köpt) åkte av fortare än kvickt då jag tyckte den förstörde känslan.
Min 3gs hade jag dock skydd på under ca 1.5 år och den var som ny när jag tog av det (och blev förövrigt 10ggr härligare att använda) så där var det klart befogat.
SGS2an som jag har nu köpte jag också ett sk glasskydd till (alltså ingen plastfilm) som höll för i princip allt man kunde tänka sig (jag försökte repa skyddet med en spik utan framgång). Men även det skyddet åkte också av pga ngt tappad känsla.
Men visst kan man väl använda ngt slags skydd om man vill hålla telefonen i toppskick så länge som möjligt.

Redigerat av Unregisteredf2a7f9fd, 01 November 2011 - 14:41.

Postad 01 November 2011 - 14:45

xxmannen
  • xxmannen
  • Användare

• 185 inlägg
  • 0
Jag fick min 4S igår förmiddag men först vid 18 kunde jag använda den. !0% kvar i skrivande stund. Har dragit iväg några mms samt sms. Varit på nätet max 1 tim och lekt (måttligt) med inställningar...Suger batteri är bara förnamnet :rolleyes: Min Galaxy 1 höll lika länge innan jag gav bort den till dottra. Dvs efter 1 års användning av Galaxyn, så märkte man att batteriet började bli trött mot slutet.. Nä.. det lär dyka upp "fixar" snart till IOS5... ;)
Har en fråga till er ajjfånägare... hur backar man i vissa appar som inte har i själva appen en "bakåt" touch på skärmen? Det saknar jag från min galaxy meny + home + bakåt fysiska knappar.

Postad 01 November 2011 - 15:24

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Sorry, missade det. Här kommer fler tips ur den meny du sökte:

http://9to5mac.com/2...ting-time-zone/

tackar för det.
gick ett steg längre in på den sidan

här är länken direkt till en del tips för att spara batteri
inga extrema saker men tillsammans kan det säkert spara lite ström :)

http://www.apple.com...ies/iphone.html

Postad 01 November 2011 - 15:34

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0

Jag gläds mer er som fått era telefoner :D
, MEN jag hade oturen att beställa den från Televerket (TeliaSonera numera eller ?)
1.) Lägger en webborder 1 h efter SMS kommit på lördagen 22/10, ringer på måndagen för att kolla och då kan de inte öppna order, den är borta... :wacko:
2.) Lägger upp en ny order (företag bundet 24 mån) ringer en vecka senare och då är det något fel i denna order också :angry:
Jag får erbjudande om att lägga en ny och få min 64GB 4s om 3-4 veckar, dvs slutet av nov.... Gissa om jag svarade nej o köpte en av apple.se istället, SUCK Televerket......

Ifall du menar Telia, så måste det vara problem med företags-abonnemang. Beställde min i lördags, en timme innan smset skickades ut, dock. Men fick den i fredags. :)

Postad 01 November 2011 - 15:36

kafferast
  • kafferast
  • Lärjunge

• 292 inlägg
  • 0
Idag har mitt batteri sugits ur fort. Har till skillnad från igår 3g surfat lite mer och även lite mer samtal (med bluetooth) och redan nu är det "bara" 24% kvar. Och då tycker jag att den är använd normalt. Blir tajt för den att orka innan kvällsladdningen...

Postad 01 November 2011 - 20:51

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

• 3989 inlägg
  • 0

Jag fick min 4S igår förmiddag men först vid 18 kunde jag använda den. !0% kvar i skrivande stund. Har dragit iväg några mms samt sms. Varit på nätet max 1 tim och lekt (måttligt) med inställningar...Suger batteri är bara förnamnet :rolleyes: Min Galaxy 1 höll lika länge innan jag gav bort den till dottra. Dvs efter 1 års användning av Galaxyn, så märkte man att batteriet började bli trött mot slutet.. Nä.. det lär dyka upp "fixar" snart till IOS5... ;)
Har en fråga till er ajjfånägare... hur backar man i vissa appar som inte har i själva appen en "bakåt" touch på skärmen? Det saknar jag från min galaxy meny + home + bakåt fysiska knappar.

Går inte att backa på samma sätt i IOS som på galaxy (eller android rättare sagt) tyvärr.

Redigerat av Unregisteredf2a7f9fd, 01 November 2011 - 20:52.

Postad 01 November 2011 - 21:32

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1567 inlägg
  • 0
Tråden försvann en stund från forumet. Men nu är den tillbaka - skönt :)

Postad 01 November 2011 - 21:41

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
en liten fråga,, när man är inne i appstore och kikar och hittar en app som man vill köpa i framtiden,, finns det nån möjlighet att spara den i en "kundvagn*" eller liknande då så man inte glömmer den? finns ju inte en chans att komma ihåg allt man hittar.

Postad 01 November 2011 - 22:06

Whopper
  • Whopper
  • Veteran

• 1567 inlägg
  • 0
Jag saknar också den funktionen. Typ star/favorit. Jag brukar välja "Tipsa en vän" och maila till mig själv om jag vill spara en app!

Postad 01 November 2011 - 22:35

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Jag saknar också den funktionen. Typ star/favorit. Jag brukar välja "Tipsa en vän" och maila till mig själv om jag vill spara en app!

jo jag gjorde också det men det är ju inte så smidigt direkt.

Postad 02 November 2011 - 00:02

Darkie
  • Darkie
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0

en liten fråga,, när man är inne i appstore och kikar och hittar en app som man vill köpa i framtiden,, finns det nån möjlighet att spara den i en "kundvagn*" eller liknande då så man inte glömmer den? finns ju inte en chans att komma ihåg allt man hittar.

Såvitt jag vet går det inte i mobilen men i itunes finns en sådan funktion om jag inte minns fel.

Postad 02 November 2011 - 05:52

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Såvitt jag vet går det inte i mobilen men i itunes finns en sådan funktion om jag inte minns fel.

menar du att du går in på AppStore via iTunes då eller hur menar du?

Postad 02 November 2011 - 06:14

Unregistered52a88696
  • Unregistered52a88696
  • Veteran

• 2049 inlägg
  • 0
Jag kör engelskt system, men borde vara samma på svenska:

Starta iTunes, gå till iTunes Store. Väl inne i "butiken" väljer du App Store. Välj den App du är intresserad utav (t.e.x Angry Birds) Väl inne på Appens "huvudsida" tittar du till vänster där du ser priset samt en nedåtgående pil som är placerad till höger om priset. Klicka på pilen/knappen, och välj "Add to wish list".

Postad 02 November 2011 - 08:09

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0

Tråden försvann en stund från forumet. Men nu är den tillbaka - skönt :)

Det startades en Iphone 4S-försäljningstråd i samma forumdel och då var det någon som råkade dölja även denna tråd.
Vi ber om ursäkt för det.

Postad 02 November 2011 - 11:30

salvion
  • salvion
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0

http://www.component...ndpost&p=171999

Ahha tackar! skall ringa Telenor

Postad 02 November 2011 - 12:47

daniel.l
  • daniel.l
  • Forumräv

• 558 inlägg
  • 0
Då kommer förhoppningsvis min första iPhone mig tillhanda innan denna vecka nått sitt slut.

Eftersom jag är helt borttappad på appfronten vad gäller iOS (kört Android en lång tid tidigare) så får gärna ni trevliga forummänniskor lista några av de mest användbara apparna. Mycket riktigt ligger nog denna frågan i fel tråd, men ni får gärna ge ett vägledande finger dit jag ska leta!

Ett stort frågetecken är dock det här kring musikspelare. Kör PowerAMP på min Android, helt underbar, grym equalizer och automatisk nedladdning av album artwork är några av de alla funktioner som spelaren levererar. Vilken är den bästa musikspelaren till iOS som har liknande funktioner (fann inte PowerAMP i Appstore men letade kanske för dåligt)?

Postad 02 November 2011 - 14:08

salvion
  • salvion
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0
Har talat med Telenor om att 4S (ev flera modeller??) tappar kontakten med nätet, när jag själv letar med eran hjälp verkar det tydligt att flera har detta problem, oavsett operatör, vilket leder mig att tro att det är mjuk eller hårdvaru problem med telefonen, telenor har kontakt med Apple då detta påverkar dom också negativt, så nu är det väll bara att avvakta tyvärr...

Postad 02 November 2011 - 14:24

Svärta
  • Svärta
  • Forumräv

• 848 inlägg
  • 0

Har talat med Telenor om att 4S (ev flera modeller??) tappar kontakten med nätet, när jag själv letar med eran hjälp verkar det tydligt att flera har detta problem, oavsett operatör, vilket leder mig att tro att det är mjuk eller hårdvaru problem med telefonen, telenor har kontakt med Apple då detta påverkar dom också negativt, så nu är det väll bara att avvakta tyvärr...

Inte alls!

Slå bara av PIN-kodsbegäran genom "Inställningar - Telefon - SIM-PIN - 0" så har du löst alla problem tills buggfixen kommer.

Redigerat av Svärta, 02 November 2011 - 14:30.

Postad 02 November 2011 - 14:36

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Som sagt var så verkar det som att både "buggen" med dålig batteritid och dålig mottagning har med iOS 5.0 att göra och inte själva telefonen/hårdvaran.
Vi får ju hoppas att det faktiskt är så också och att en uppdatering som åtgärdar detta kommer snart.

Postad 02 November 2011 - 17:18

salvion
  • salvion
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0

Inte alls!

Slå bara av PIN-kodsbegäran genom "Inställningar - Telefon - SIM-PIN - 0" så har du löst alla problem tills buggfixen kommer.

Skall prova, detta var dock en nyhet som lösning för mig, tack för tipset!

Postad 02 November 2011 - 18:23

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
vad kör ni med för skydd på era telefoner?

ajälv har jag köpt displayskydd samt ett leathercase
dock så var jag inte alls nöjd med det,, telefon blev alldeles för ful och klumpig, samt väldigt osmidigt att behöva öppna fodralet varje gång man skulle göra nåt.
åkte idag till teknikmagasinet och köpte ett silikonfodral

telefon blev väldigt mycket smidigare nu, samt att jag har ett skydd hela tiden nu istället för bara på jobbet.

enda nackdelen med skyddet är att jag skulle vilja att det satt lite tajtare.
nån som vet om det finns några bättre än dom på teknikmagasinet för 74.90kr

Bifogad fil(er)

• Bifogad fil  skydd.jpg   16.32K   9 Antal nerladdningar

Postad 02 November 2011 - 20:21

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Beror på hur mycket du vill betala. Det finns feta skydd för 150 dollar också ;)

Postad 02 November 2011 - 20:30

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Beror på hur mycket du vill betala. Det finns feta skydd för 150 dollar också ;)

Så mycket vill jag ju så klart inte betala:)

Postad 02 November 2011 - 21:06

NickoM
  • NickoM
  • Användare

• 158 inlägg
  • 0
Startade min iPhone 4 ikväll och jämförde med min 4S och skärmen på 4Sen är gulare än 4an!? Någon annan som sett detta? Ska det vara så eller är det bara att lämna in den? :(

Postad 02 November 2011 - 21:11

shampo
  • shampo
  • Lärjunge

• 292 inlägg
  • 0

Startade min iPhone 4 ikväll och jämförde med min 4S och skärmen på 4Sen är gulare än 4an!? Någon annan som sett detta? Ska det vara så eller är det bara att lämna in den? :(

Har märkt samma sak, skärmen verkar gulare i vissa vinklar. Inget jag sett på min iPhone 4.

Postad 02 November 2011 - 21:12

Unregistered1232
  • Unregistered1232
  • Veteran

• 1892 inlägg
  • 0

Så mycket vill jag ju så klart inte betala:)

Själv tycker jag att utbudet i butikerna är väldigt begränsad, desutom är de oftast svindyra.. typ 300 spänn för en plastbit eller silikon. Jag skulle rekomendera att du kikar i tradera eller ebay där är både utbudet och priset bättre.

Redigerat av Unregistered1232, 02 November 2011 - 21:13.

Postad 02 November 2011 - 21:19

sonyman
  • sonyman
  • Veteran

• 1560 inlägg
  • 0

vad kör ni med för skydd på era telefoner?

ajälv har jag köpt displayskydd samt ett leathercase
dock så var jag inte alls nöjd med det,, telefon blev alldeles för ful och klumpig, samt väldigt osmidigt att behöva öppna fodralet varje gång man skulle göra nåt.
åkte idag till teknikmagasinet och köpte ett silikonfodral

telefon blev väldigt mycket smidigare nu, samt att jag har ett skydd hela tiden nu istället för bara på jobbet.

enda nackdelen med skyddet är att jag skulle vilja att det satt lite tajtare.
nån som vet om det finns några bättre än dom på teknikmagasinet för 74.90kr

http://www.myincipio...-Shell-Case.asp

Hade själv ett sånt till min 3GS & har nu beställt ovanstående till min 4S, sjukt nöjd med det märket :D

De har flera andra varianter oxå men Feather är det som tilltalar mig mest. Finns på ebay för en nätt summa på ca 150:- inkl frakt.

Postad 02 November 2011 - 21:36

NickoM
  • NickoM
  • Användare

• 158 inlägg
  • 0

Har märkt samma sak, skärmen verkar gulare i vissa vinklar. Inget jag sett på min iPhone 4.

Vi verkar iaf inte vara ensamma, https://discussions....tart=0&tstart=0 (orkade inte plöja hela tråden nu)
Frågan är om det blir bättre med tiden eller om man ska försöka lämna in den.

Postad 02 November 2011 - 21:47

kafferast
  • kafferast
  • Lärjunge

• 292 inlägg
  • 0
Har idag verkligen hårdkört min lur med många och långa samtal över blåtand. Smsande och en hel del surfande.

En vanlig dag helt enkelt.

Så nu har jag 11% kvar av batteriet. Det funkar för mig.

Postad 02 November 2011 - 21:48

shampo
  • shampo
  • Lärjunge

• 292 inlägg
  • 0

Vi verkar iaf inte vara ensamma, https://discussions....tart=0&tstart=0 (orkade inte plöja hela tråden nu)
Frågan är om det blir bättre med tiden eller om man ska försöka lämna in den.

Skummat igenom lite sidor och det verkar bli bättre med tiden, full ljusstyrka på ett tag så skall limmet "torka" som verkar vara problemet.
Skall testa det, hoppas det hjälper. Har ingen lust att skicka tillbaka telefonen.

Postad 02 November 2011 - 22:05

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

http://www.myincipio.com/iPhone-4-4S-Cases-Accessories/Incipio-iPhone-4-4S-feather-Ultralight-Hard-Shell-Case.asp

Hade själv ett sånt till min 3GS & har nu beställt ovanstående till min 4S, sjukt nöjd med det märket :D

De har flera andra varianter oxå men Feather är det som tilltalar mig mest. Finns på ebay för en nätt summa på ca 150:- inkl frakt.

Snygga. Bra pris på ebay också , tack för tipset :)

Postad 03 November 2011 - 07:45

NickoM
  • NickoM
  • Användare

• 158 inlägg
  • 0

Skummat igenom lite sidor och det verkar bli bättre med tiden, full ljusstyrka på ett tag så skall limmet "torka" som verkar vara problemet.
Skall testa det, hoppas det hjälper. Har ingen lust att skicka tillbaka telefonen.

Ska prova jag med. Hoppas också att det försvinner, för precis som du har jag ingen lust att skicka tillbaka luren och vänta i evigheter på en ny.

Postad 03 November 2011 - 08:21

trifix
  • trifix
  • Lärjunge

• 309 inlägg
  • 0
Något jag har lagt märke till är att blixten ger ett hårdare/blåare ljus nu i jämförelse med 4:an som gav ett ganska varmt ljus. Tog kort på ett barn och det var en markant skillnad där 4S:an kändes urvattnad och blev i jämförelse :(

Postad 03 November 2011 - 09:05

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

• 7899 inlägg
  • 0
Apple confirms iOS5 bugs causing battery issues from some Iphones

Postad 03 November 2011 - 09:34

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0
Antar att alla IP4s som säljs via operatör är låsta?

Postad 03 November 2011 - 09:38

alexander_e_b
  • alexander_e_b
  • Beroende

• 1006 inlägg
  • 0

Antar att alla IP4s som säljs via operatör är låsta?

'

Japp..

Postad 03 November 2011 - 09:40

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

'

Japp..

Följdfråga: går det att låsa upp dom direkt? , alltså innan abb.tiden går ut.

Postad 03 November 2011 - 09:56

alexander_e_b
  • alexander_e_b
  • Beroende

• 1006 inlägg
  • 0

Brukar vara efter 1 år (24 månader abonnemang)

Men finns säkert någon annan än operatören som kan...

Postad 03 November 2011 - 09:56

trifix
  • trifix
  • Lärjunge

• 309 inlägg
  • 0

4:an gick att låsa upp direkt i butik om man köpte den kontant hos Tre men det tog dom bort ganska omgående. Jag hade massa problem med det när man powerknapp gick sönder och vem som skulle stå för garantin egentligen. Tre hade nämligen avsagt sig garantin vid upplåsning utan att meddela mig och Apple sa att jag skulle vända mig till Tre för service, oavsett. Det slutade med att Tre tog in den iaf och jag fick en ny upplåst enhet tillbaka!

Postad 03 November 2011 - 10:32

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Men finns säkert någon annan än operatören som kan...

Hmm, skulle ju kunna vara ett alternativ, finns det nån firma i stockholm som kan låsa upp?

Postad 03 November 2011 - 10:40

alexander_e_b
  • alexander_e_b
  • Beroende

• 1006 inlägg
  • 0

Hmm, skulle ju kunna vara ett alternativ, finns det nån firma i stockholm som kan låsa upp?

Varför då inte köpa den olåst från apple istället ???

Postad 03 November 2011 - 11:33

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0

+1

Postad 03 November 2011 - 12:59

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Bra pris via abonnemang men vill kunna använda andra simkort, speciellt om man jobbar utomlands ofta.

Postad 03 November 2011 - 13:19

salvion
  • salvion
  • Lärjunge

• 277 inlägg
  • 0

Inte alls!

tar testat detta i ett dygn och telefonen har inte tappat kontakten en enda gång! tråkigt med denna lösning men det är väll endast en tidsfråga innan man patchar...

Postad 03 November 2011 - 18:14

RedGuard
  • RedGuard
  • Användare

• 113 inlägg
  • 0
Hej gumman och jag köpte varsin 4s med. Funkar bra även om det är mycket kvar och lära och ställa in.

En fråga. Gmail. Vi har skapat varsitt Exchangekonto och syncat in kontakter mail och kalender.

Det som är problemet är och synca varandras kalendrar.

När jag surfar in på min kalender på datorn ser allt bra ut men jag kan inte synca över det så det syns på telefonen.

Någon som har något tips om vad jag gör fel? Försökt med google men det ger så olika svar hela tiden.

Postad 03 November 2011 - 18:16

alexander_e_b
  • alexander_e_b
  • Beroende

• 1006 inlägg
  • 0

Bra pris via abonnemang men vill kunna använda andra simkort, speciellt om man jobbar utomlands ofta.

Du förlorar väl kanske max en tusen lapp om du köper dem via apple utan abonnemang.

Postad 03 November 2011 - 18:19

NisseGurra
  • NisseGurra
  • Veteran

• 1997 inlägg
  • 0

Du förlorar väl kanske max en tusen lapp om du köper dem via apple utan abonnemang.

och?, frågan är fortfarande om det finns en firma i stockholm som kan låsa upp en ip4s?.
Om du inte vet, varför ens svara?

Redigerat av NisseGurra, 03 November 2011 - 18:19.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.