Vem är det som styr party invites? (A) får langa invite på Derkflerk!
Bara joina partyt istället, ingen som orkar sitta och skicka till alla
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 06 January 2014 - 23:28
Bara joina partyt istället, ingen som orkar sitta och skicka till alla Postad 06 January 2014 - 23:32
Jag använder både minor och m2 slams, gillar m2 bättre eftersom dom är svårare och spotta och går att sätta på väggar eller liknande. Läg dom 3 och 3 (både minor och m2) så slår du ut tanks. Jag brukar lägga mina i sprängkratrar precis i början där det går neråt i kratern, helt omöjligt att se dom och man får mycket kills! Du kan också sätta m2 på tanks som står stilla eller är tomma sen när dom åker iväg så exploderar dom Postad 07 January 2014 - 01:40
Ni som skickar PM och frågar om invite till party/fest... Det är bara att hoppa in i festen om det finns en ledig plats.
Jag hoppas du kommer med en jäkligt bra förklaring när du hoppar in och börjar spela igen. Postad 07 January 2014 - 06:29
Tackar! Då är det som i gamla hederliga 3:an då. Nyligen låst upp m2:an och sätta dem direkt på fordon var ju onekligen intressant. Slipper jag köra lagare åt burkarna. Bra tips om kraterna ska klart pröva det! // Sat Postad 07 January 2014 - 10:27
Fordonen är jätteslöa! Är det minsta uppförsbacke så orkar dom knappt upp! Och skulle man råka få stopp mitt i en lite brantare backe så är det kört! Tack för igår gubbs! Va lite ovant att köra Obliteration! Men är kul när vi får till bra samarbete! Edit: Körde mutat igår då damen min satt och tittade på tv ett bra tag! Redigerat av Zerokelvin, 07 January 2014 - 12:37. Postad 07 January 2014 - 12:07
Jag vill gärna få lite tips på hur man gör för att det här spelet ska bli roligt när man kör solo.
Domination går fetbort då ingen lyssnar på order eller callouts och verkar gå efter kills mer än flaggor. TDM funkar inte alls i BF4 för mig då vapenhanteringen är alldeles för osmidigt och det känns som jag får sätta ett helt magasin i folk medans jag dör av tre-fyra skott. Postad 07 January 2014 - 12:24 Det som funkar för mig är att i den mån det är möjligt är att byta grupp tills man hittar en som är tight och målinriktad. Undvik grupper med många snipers då dom tenderar att ligga och campa sig igenom matcherna. Sänka sensen på styrningen hjälpte mig mycket med aimet. Netcoden är som sakt ett gissel i bf4.många ggr man skulle ha vunnit eldstriden. Postad 07 January 2014 - 12:51
Tycker Rush funkar bra när man kör ensam. Alla ränner inte runt som yra höns. Postad 07 January 2014 - 12:55
Att försöka hålla ihop med sin squad brukar oxå hjälpa. Efter jag spawnat på samma person och visat att jag vill hjälpa brukar de göra samma sak. Så pröva, men unvika mycket snipers att hålla samma squad ett tag iallafall är mitt tips. Sänka aimet? Själv kör jag på 70% och kommer börjar fundera på höja lite till... Tycker att det är väldigt mycket aimassist så ibland verkar man knappt behöva sikta. // Sat Postad 07 January 2014 - 13:25 Dock kan rush vara riktigt B när man spelar i det anfallande laget och 90% av lagkamraterna kör som snipers och ligger så långt bak som möjligt och trycker. Det bästa är, oavsett spelläge, att hitta en squad som håller ihop, rycker fram och som hjäper varandra. Teamwork är nyckeln i det här spelet och att spela i en squad som är utspridd över hela leveln brukar inte fungera speciellt bra. Postad 07 January 2014 - 14:24
Varför spela solo? Känns inte som det funkar riktigt i det här spelet. Bättre att joina ett gäng med mic och kämpa mot n00bsen ihop Postad 07 January 2014 - 15:18
Tack för tipsen allihopa! Ska testa Rush.
Blir mycket solo då de flesta i min vänlista är inne på FIFA just nu. Postad 07 January 2014 - 15:38 Annars har du ju oss här på MHB att spela med. Vilket är förresten erat favoritvapen med tillhörande vapensetup? Just nu kör jag mycket assault och då är det FAMAS eller ACE 23 som gäller med coyote, laser sight, muzzle break och angled grip. Postad 07 January 2014 - 15:42
Cz 805 Aku12 L85a2 Ace 23 Alla med laser, muzzlebrake och stubby grip Postad 07 January 2014 - 15:50
L85A2 med Flash Hider (Muzzle Break tar bort för mycket accuracy), Laser och Stubby Grip (för ännu lite bättre accuracy). Postad 07 January 2014 - 16:03
Type-95 B-1 med kobra, compensator, laser och potato grip.
Redigerat av CBR, 07 January 2014 - 16:04. Postad 07 January 2014 - 16:07 Jag har precis börjat kriga lite med det vapnet och det är riktigt najs! Har dock inte låst upp några sikten eller tillbehör än. Postad 07 January 2014 - 16:19
Jag har nog kört med den i ett par veckor nu och den passar mig perfekt. Överlägsen alla andra puffror.
Redigerat av CBR, 07 January 2014 - 16:19. Postad 07 January 2014 - 16:57
Kör just nu denna engineer setup! PDW CZ-3A1 med Optic HD-33, Green laser Sight, Heavy Barrel och Ergo grip! Händer att jag kör med P90. M9 Pistolen med Ghost ring siktet, Flashlight och Compensator. RPG-7V2 M2 Slam ibland Repair tool M67 Frag Trench Knife Anti-Tank Redigerat av Zerokelvin, 07 January 2014 - 16:57. Postad 07 January 2014 - 17:00
Kommer mantle uppdateringen från AMD påverka konsollerna med? tänkte att Dice släpper ju en uppdaterning så mantle kan användas istället för Direct X, ska ju vara en rätt rejäl prestandahöjning... då kanske dom kan öka AA lite med en uppdatering på ps4... tycker den är lite dålig...
Postad 07 January 2014 - 17:08
AEK-971 med angled grip, muzzle break, tactical light och kobrasikte. Alternativt Ace 23 med samma utrustning
Mp7 med laser, muzzle break och kobrasikte. Ump 9 är också fruktansvärt bra. 870 mcs med full choke, tactical light och kobrasikte SRR-61 med variabel zoom och straight pull bolt ACE 23 är det absolut bästa allround vapnet i spelet, det kan man inte komma ifrån. Men själv spelar jag med vapen jag tycker är roliga och lite utmanande. Postad 07 January 2014 - 17:25
Nej. Och PS4 har inte DirectX. Postad 07 January 2014 - 17:44 Aimassist. Det funkar väl bara i singel player eller?.har stängt av det där noob fusket i alla fall Postad 07 January 2014 - 17:46
Vilken jäkla skillnad att spela Rush och hänga med squaden.
Inte många kills men återliva som en tok och slängde ut medpacks. Att dra ner sensitiviteten gjorde också mycket för mitt risiga sikte. Blev mycket roligare. Tack än en gång för alla tips! Postad 07 January 2014 - 18:53
Sheabon Testa köra hardcore också för då dör dom lättare = bra för oss som är "lite" svajiga i siktet
Postad 07 January 2014 - 19:24
Fan va kul man kan ha med m2 slams som engi släng på dem på en quadbike och kör rakt in i en tank
Postad 07 January 2014 - 19:34
Efter en snabb googlande så ser jag att aim-assist även gäller online spelandet!.De va de dj.vligaste.dax att aktivera det igen då,så det blir på lika villkor då
Postad 07 January 2014 - 20:12
Alltså så man kan köra aim assist när man lirar online? hmm det ska ju inte kunna gå ju!!!!!
Postad 07 January 2014 - 20:31
Det första jag gjorde efter att spelet var installerat var att gå in i settings och ställa in vissa saker. Det var var då jag slog av aim assist för att inte sabba singelplayer upplevelsen.Trodde aldrig att det även påverkade online spelandet.ska bli kul att testa senare i kväll on/off skillnaden.
Postad 07 January 2014 - 21:27
Det är aktiverat per default så "alla" kör ju med det, det är ju ingen som får en fördel mot andra av det. Postad 07 January 2014 - 22:20
Låter mycket lustigt om aim assist fungerar även online. Ska bli intressant att sätta på och testa imorgon.
Postad 07 January 2014 - 22:42
Har inte märkt när man ligger och siktar, att korset följer fi lite när dom springer förbi... men på CoD spelen märker man det jättetydligt...
Fast är för aim assist på konsoll, har skitsvårt med FPS spel med HK! Postad 07 January 2014 - 22:55
Nä men det är ju lagligt cheat! Ska ju köra på hur bra man är inget j*vla aim assist!! Det var det första jag klicka bort tänkte nä inget sånt skit! Då är man sjukt bra såfall om jag nu skulöe sätta på det! Att man kan köra det i SP ok. Men detta drar ner hela grejen med spelet! Kan någon förklara för mig varför det ska vara på för alla? Eller ens att det finns!? Fint sätt att paja ett spel!! \ Sniperswede Redigerat av Gurra101, 07 January 2014 - 22:59. Postad 07 January 2014 - 23:08
Det är aim assist på alla fps-spel på konsol, misstänker jag iaf. antagligen just för att det är konsol och inte alls lika precis styrning som på en pc med mus.
Postad 07 January 2014 - 23:22
Då har man prövat köra ett par matcher med aim assisten igång och nog är det lättare att träffa,speciellt på lite håll.samt att skjuta från höften.
Helt sjukt att det ens finns.ni som spelar med det,pröva stänga av det och kör ett par matcher..bli inte förvånade över hur dåligt ni igentligen siktar Postad 08 January 2014 - 00:05
Nu överdriver du lite va? Det är ju knappast en aimbot vi snackar om. Postad 08 January 2014 - 00:24
Hahah exakt, aimassist är det ju på varenda spel på konsol, förutom killzone då Postad 08 January 2014 - 00:58
Precis som walkii skrev tidigare, det finns på i princip alla FPS på konsoll av den enkla anledningen att analogspakar är undermåliga att sikta exakt med. Bad Company 2 hade det också. Alla CoD har det. Postad 08 January 2014 - 01:19
En sak jag tänkte tipsa om som alla n00bs kanske inte vet om är det nya "systemet" med att sikta och skjuta från höften.
Detta gäller också alla som kanske tror att det är nätkoden som strular. I tidigare spel så kunde du börja med hipfire och sen sikta in för bättre accuracy men inte i BF4, börjar du med hipfire och sedan siktar in så har du samma spridning som vid hipfire (du träffar inte ett smack!). Så sikta alltid in innan du börjar skjuta! En liten video som visar vad jag menar (han påstår att det är en glitch men det är det inte): https://www.youtube....be_gdata_player Tack för trevligt game ikväll gubbar, riktigt roligt och bra teamwork! Redigerat av solitarypredator, 08 January 2014 - 01:21. Postad 08 January 2014 - 04:34
Ofta i t.ex. Medal of Honor så märker man när man kör med aim assist hur siktet "drar iväg" när man ligger och siktar och en fiende springer förbi. Om man då har för avsikt att sikta på en viss position så kan det bli väldigt störande. Det kan dessutom vara svårt att försöka skjuta på sidospringande personer, då siktet försöker sikta på personen, men man bör/ska sikta framför denne för att kulorna tar några millisekunder för att nå fram.
Då vill man hellre stänga av autoaim. Jag vet inte och kan inte direkt säga att jag har upplevt det i battlefield 4, men jag skulle inte bli förvånad. Postad 08 January 2014 - 06:05 Jo, det är så även i BF4, men inte lika tydligt som i COD-spelen. Postad 08 January 2014 - 07:48
Lite pinsamt.. men hur joinar man ett party? Trodde man var tvungen att bli inbjuden de har ja fått alla andra gånger haha (a) Redigerat av dekk, 08 January 2014 - 07:50. Postad 08 January 2014 - 07:59
inte Killzone SF dock tycker jag det verkar vara väldigt lite aimassist i BF4 vilket är bra. ifs så märks den mer när fienden är nära än långt ifrån vilket är tvärt om mot hur jag skulle vilja ha hjälp av aimassist Postad 08 January 2014 - 09:06
Misstänkte det:) under vänner i psn så klickar du på nån och under spelet personen lirar ser du festen:) du kan också gå in på fester i menyn också, ikonen är en bild på ett headset Postad 08 January 2014 - 09:23
Haha tackar Ska folk lira ikväll? Måste ju få testa på det hära! Bjuda in sig själv till fester låter svin bra! Redigerat av dekk, 08 January 2014 - 09:24. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |