Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Elder scrolls 4 - Oblivion

305 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Så vad tycks om Oblivion (159 medlem(mar) har röstat)

Så vad tycks om Oblivion

  1. 1 (19 röster [12.10%])

    Procent av omröstning: 12.10%

  2. 2 (2 röster [1.27%])

    Procent av omröstning: 1.27%

  3. 3 (6 röster [3.82%])

    Procent av omröstning: 3.82%

  4. 4 (32 röster [20.38%])

    Procent av omröstning: 20.38%

  5. 5 (98 röster [62.42%])

    Procent av omröstning: 62.42%

Rösta Gäster kan inte rösta
The Elder Scrolls IV: Oblivion (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 8,5 (15) Inga priser
The Elder Scrolls IV: Oblivion - Collector's Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 8,43 (6) Inga priser

#101

Postad 17 maj 2006 - 08:32

Brainiac
  • Brainiac
  • Lärjunge

  • 281 inlägg
  • 0
Förstår inte det heller, kollar Marketplace varje dag efter Frostcrag Spire, vill ha! Det är väl bara att lägga ut det, vi blir alltid lurade i Europa <_<

#102

Postad 18 maj 2006 - 23:01

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

  • 1 363 inlägg
  • 0
vart hittar man bra posion att köpa?

#103

Postad 18 maj 2006 - 23:31

Andreas
  • Andreas
  • Expert

  • 493 inlägg
  • 0

vart hittar man bra posion att köpa?

<{POST_SNAPBACK}>

Köp ingredienser och gör egna? Om du har för kasst i alchemy så är det bara att träna upp det. Man kan tjäna stora pengar på det när man är duktig.

#104

Postad 19 maj 2006 - 13:46

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

  • 1 363 inlägg
  • 0
Ja, det håller jag på med hela tiden.. men att ha tillgång till kraftiga gifter skulle underlätta att vinna på arenan.

+ Vad kan man använda pickaxe och tongs till? hittar dom överallt ju

#105

Postad 23 maj 2006 - 08:20

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

  • 1 342 inlägg
  • 0
UPPGRADERING!


http://www.gamereact...yheter/?id=7465

#106

Postad 06 juni 2006 - 17:11

LeFFe17
  • LeFFe17
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
Hej jag har nu spelat oblivion i 14tim med min mage och är arch-mage men jag är ändå bara lvl3 snart 4 jag undrar hur man kan lvl snabbare utan att så kallat fuska. Och om jag gör något fel. tack i förhand.

Redigerat av LeFFe17, 06 juni 2006 - 17:12.


#107

Postad 07 juni 2006 - 08:39

ElMaco
  • ElMaco
  • Lärjunge

  • 473 inlägg
  • 0

Hej jag har nu spelat oblivion i 14tim med min mage och är arch-mage men jag är ändå bara lvl3 snart 4 jag  undrar hur man kan lvl snabbare utan att så kallat fuska. Och om jag gör något fel. tack i förhand.

<{POST_SNAPBACK}>


Du levlar enbart när du tränar upp dina 7 huvud attribut eller vad det nu är. Jag har spelat 3 timmar med min andra gubbe och ligger på level 6 nu.

#108

Postad 07 juni 2006 - 10:38

LeFFe17
  • LeFFe17
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
ok tack men hur lvlar man upp dom snabt då??

#109

Postad 07 juni 2006 - 12:11

LillKille
  • LillKille
  • Veteran

  • 1 680 inlägg
  • 0

ok tack men hur lvlar man upp dom snabt då??

<{POST_SNAPBACK}>


Först och främst skall man tänka på att, när man skapar sin gubbe, välja de major skills som man vill använda mycket i spelet (detta gäller om man nu vill levla snabbt).

Tex om du vill spela som en svärdsvingande barbar så väljer du förslagsvis Blade som en major skill och skiter i att använda yxor (Blunt blir en minor skill).

Skillnaden mellan Major och minors är att Major har ett högre startvärde än minor skills, de stiger snabbare ju mer du använder dem och de bidrar till att du levlar.

Fokusera nu på att enbart använda major skills när du slåss och dylikt. Försök lös varje strid och problem med de major skills du har till hands. Har du tex bara Alteration och Restoration som major skills, använd bara såna spells. När du reser mellan olika punkter, använd dina major skills. Hoppa runt som en tok om du har acrobatics etc.

Troligtvis kommer du levla som en tok och kommer få skit svårt att klara main questline :D

/LillKille

#110

Postad 07 juni 2006 - 12:32

LeFFe17
  • LeFFe17
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
tack så mycke.. :D

#111

Postad 10 juni 2006 - 14:05

Unregisteredd7a46a96
  • Unregisteredd7a46a96
  • Veteran

  • 1 612 inlägg
  • 0
Jag blev nyss vampyr jag med. Hur botar men det. Suger ju att vara vampyr man kan ju inte röra sig på dagen. Jag hade inte bett om att bli vampyr hur undviker man det i framtiden?

#112

Postad 10 juni 2006 - 19:56

ElMaco
  • ElMaco
  • Lärjunge

  • 473 inlägg
  • 0

Jag blev nyss vampyr jag med. Hur botar men det. Suger ju att vara vampyr man kan ju inte röra sig på dagen. Jag hade inte bett om att bli vampyr hur undviker man det i framtiden?

<{POST_SNAPBACK}>


Efter att jag varit vampyr och botat mig så blev det konstigt vis en ###### bugg i spelet som gjorde att jag inte kunde gå vidare! 40 timmar åt **** ....tur att spelet är så bra att jag pallar köra igenom det igen. :ph34r:

#113

Postad 12 juni 2006 - 11:07

InSane
  • InSane
  • Veteran

  • 1 838 inlägg
  • 0

Jag blev nyss vampyr jag med. Hur botar men det. Suger ju att vara vampyr man kan ju inte röra sig på dagen. Jag hade inte bett om att bli vampyr hur undviker man det i framtiden?

<{POST_SNAPBACK}>

Efter du slagits mot vampyrer är det bara att jogga till ett tempel och be vid en gud så botas du. Det ller så ska du hiva i dig en potion, cure poison tror jag det var, är inte säker dock. Du får Googla lite :lol:
Hur du botas efter du blivit vampyr vet jag inte, jag fick ladda om en äldre save för att slippa vara vampyr.

#114

Postad 12 juni 2006 - 16:28

Unregisteredd7a46a96
  • Unregisteredd7a46a96
  • Veteran

  • 1 612 inlägg
  • 0
Jag laddade också en gammal save där jag inte var vampyr men så gick jag och lade mig och då var jag vampyr. Sparade över den nyaste i tron att jag inte var vampyr så där rök tre timmars spelande.
Jag har bara slagits mot vampyrer så då är det bara att be i ett tempel då alltså.
Ska testa det i kväll annars så får jag nog börja på en ny gubbe eller förlöra drygt 6 timmar på den gubben jag har nu.

#115

Postad 13 juni 2006 - 13:33

Unregisteredfd0a25da
  • Unregisteredfd0a25da
  • Användare

  • 217 inlägg
  • 0
Man hittar ibland ädelstenar ...men vad ska man använda dem till? Soul gems och andra liknande fattar jag men vad använder man t.ex. smaragder, rubiner, etc. till?

Redigerat av Unregisteredfd0a25da, 13 juni 2006 - 14:15.


#116

Postad 13 juni 2006 - 16:17

Ryssen
  • Ryssen
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0

Man hittar ibland ädelstenar ...men vad ska man använda dem till? Soul gems och andra liknande fattar jag men vad använder man t.ex. smaragder, rubiner, etc. till?

<{POST_SNAPBACK}>

Säljer! :ph34r:

Vad gör du med alla krattor och rakor du hittar? Jag vet iallafall ingen annan användning.

#117

Postad 13 juni 2006 - 16:56

Unregisteredd7a46a96
  • Unregisteredd7a46a96
  • Veteran

  • 1 612 inlägg
  • 0
soul gems lagrar magi till vapen osv..
Läste någon stans att man kan kasta en soul spell så lagras själen i en ledig soul gem.
Har inte testat detta själv men

#118

Postad 13 juni 2006 - 18:19

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

  • 1 705 inlägg
  • 0

ul gems lagrar magi till vapen osv..
Läste någon stans att man kan kasta en soul spell så lagras själen i en ledig soul gem.


Helt rätt. Bara ha en tom Soul gem i sitt inventory och kasta Soultrap på en fiende ,en liten stund innan den det dör så fångar man dess själ när den det dör.
Man måste ha 25 i mystisism dock för att kunna kasta Soul trap.

#119

Postad 13 juni 2006 - 21:25

Ryssen
  • Ryssen
  • Användare

  • 104 inlägg
  • 0

ul gems lagrar magi till vapen osv..
Läste någon stans att man kan kasta en soul spell så lagras själen i en ledig soul gem.


Helt rätt. Bara ha en tom Soul gem i sitt inventory och kasta Soultrap på en fiende ,en liten stund innan den det dör så fångar man dess själ när den det dör.
Man måste ha 25 i mystisism dock för att kunna kasta Soul trap.

<{POST_SNAPBACK}>


Men soul gems sa han att han visste vad de var till för. :ph34r:

#120

Postad 14 juni 2006 - 07:10

Unregisteredfd0a25da
  • Unregisteredfd0a25da
  • Användare

  • 217 inlägg
  • 0
Tack för alla svar.

Jo, soul gems har jag redan greppat. Tyckte dock att det var lite märkligt att sälja var det enda alternativet för alla andra smycken och stenar man hittar. Hade hoppats att det skulle vara lite som i Diablo, t.ex. där man kan utrusta smycken, vapen och rustningar med stenarna för att de skulle bli magiska, alt. be t.ex. juveleraren i huvudstaden att göra detta åt en ...men så verkar alltså inte vara fallet. Man får ju för den delen inte värst mycket pengar för stenar och smycken.

#121

Postad 16 juni 2006 - 23:44

Fredrik HL
  • Fredrik HL
  • Forumräv

  • 980 inlägg
  • 0
Är det bara jag som har problem med att om man står t.ex. i skuggan och ska snacka med någon så blir deras ansikte ap fult? Vet inte om det är något med min TV ( 27' Samsing HD ) men i vissa fall så är texturerna i ansikterna riktigt vidriga, om man står i solen så ser det hur snyggt som helst, fast går man in i skuggan så *urk*.

#122

Postad 18 juni 2006 - 14:40

bodybag
  • bodybag
  • Lärjunge

  • 430 inlägg
  • 0
gav spelet en trea, inte alls det jag hoppades att det skulle va, och grafiskt så är det ganska hemskt, förstår inte vad peppen handlar om.

#123

Postad 16 juli 2006 - 11:35

Aztecface
  • Aztecface
  • Beroende

  • 1 194 inlägg
  • 0

Är det bara jag som har problem med att om man står t.ex. i skuggan och ska snacka med någon så blir deras ansikte ap fult? Vet inte om det är något med min TV ( 27' Samsing HD ) men i vissa fall så är texturerna i ansikterna riktigt vidriga, om man står i solen så ser det hur snyggt som helst, fast går man in i skuggan så *urk*.

<{POST_SNAPBACK}>



Det har med att göra att din TV inte kan hantera mörka konturer vidare väl.

#124

Postad 17 juli 2006 - 12:15

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlägg
  • 0
Har ni hört om "patchen" som släppts på marketplace?

The Vile Lair heter den tydligen, kostar 150 points och botar vampyrism på några minuter via en fontän ;) . Ett helt nytt område för vampyrer ska det vara.

Just thought I´d let u know in case you didnt :)

#125

Postad 17 juli 2006 - 13:33

ElMaco
  • ElMaco
  • Lärjunge

  • 473 inlägg
  • 0

Har ni hört om "patchen" som släppts på marketplace?

The Vile Lair heter den tydligen, kostar 150 points och botar vampyrism på några minuter via en fontän  ;) . Ett helt nytt område för vampyrer ska det vara.

Just thought I´d let u know in case you didnt  ;)

<{POST_SNAPBACK}>


Klart man vet! :lol:
Redan tankat ner och kört det med.
Skönt att slippa göra det superlånga uppdraget bara för att slippa vara vampyr!

#126

Postad 17 juli 2006 - 22:23

Fredrik HL
  • Fredrik HL
  • Forumräv

  • 980 inlägg
  • 0
Så hur långt har ni kommit i Oblivion då, själv har jag cirka 40 quests kvar och runt 20 ställen kvar att upptäcka innan jag har gjort "allt", spelat lite mer än 100h på min gubbe.

#127

Postad 20 juli 2006 - 06:54

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

  • 1 705 inlägg
  • 0

Så hur långt har ni kommit i Oblivion då, själv har jag cirka 40 quests kvar och runt 20 ställen kvar att upptäcka innan jag har gjort "allt", spelat lite mer än 100h på min gubbe.


Jag vet inte hur många quests det finns eller hur många ställen man kan upptäcka. Men jag har klarat mainquesten samt alla quests jag hittat när jag letat runt stad för stad efter dem.

Har laddat ner och klarat alla extra quests men inte det senaste. Men det hinns.

Har nog en 100 h+ i spelet också, snacka om valuta för pengarna :unsure:

Inte lvl50 ännu men på god väg.

#128

Postad 20 juli 2006 - 19:22

Fredrik HL
  • Fredrik HL
  • Forumräv

  • 980 inlägg
  • 0
Finns runt 250 quests, och 320 platser att upptäcka om jag minns rätt. Level 50 är inte slutet iaf, man kan bli level 100 genom att hamna i fängelse och göra något fillurigt om man gör det typ tusen gånger om :unsure:

#129

Postad 20 juli 2006 - 20:26

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

  • 1 705 inlägg
  • 0

Finns runt 250 quests, och 320 platser att upptäcka om jag minns rätt. Level 50 är inte slutet iaf, man kan bli level 100 genom att hamna i fängelse och göra något fillurigt om man gör det typ tusen gånger om


Hehe ok. Då har jag en heldel kvar att göra. Något att ägna mig åt framöver när Oblivion suget kommer på allvar. Visserligen lär ju en del av de 250 uppdragen vara små uppdrag av master trainers så det går kanske ganska fort att nå nära nog 250 även för mig när jag nu orkar ta tag i det.

Lvl100 max. Ja man lär sig nått nytt varje dag. Tänker nöja mig med lvl50 för att inte riskera att "förstöra" min spelkaraktär om nu någon expansion kommer framöver. Men kul att det går att feta till sig ordentligt om man skulle vilja det :unsure:

#130

Postad 15 augusti 2006 - 12:18

Licky
  • Licky
  • Amatör

  • 72 inlägg
  • 0
Jag köpte spelet idag och har precis kommit ut ur katakomberna och där möttes jag av en underbar syn av massiv grönska och klart vackert vatten :) Sparade spelet direkt och började läsa på nätet om raserna och innan jag börjar mitt äventyr på riktigt så tänkte jag fråga lite om vilken ras ni tycker är bäst överlag. Vad man skall tänka på o.s.v.

Edit: Är inte lika förtjust i spelet längre då spelupplevelsen blir markant sämre då det hackar väldigt mycket samt att det kommer upp laddningsmeddelanden hela tiden när man är utomhus (sker mest i skogen). Har inga problem med hackande spel innan så Oblivion är väl dåligt optimerat!?

Har testat att rensa cachen men det hjälper inte...

Redigerat av Licky, 16 augusti 2006 - 12:29.


#131

Postad 16 augusti 2006 - 13:31

Fredrik HL
  • Fredrik HL
  • Forumräv

  • 980 inlägg
  • 0
Spelet är inte dåligt optimerat, Bethesda har aldrig varit duktiga på att göra grafik-motorer som kan prestera bra. Visst, ibland så kan spelet så gott som stannat till på 360:t när den kör " Loading Terrain" men min kompis som lade ut 20000kr på en dator bara för just Oblivion är mera besviken då han han knappt kan röra på sig utomhus med 1280x720 upplösning, HDR + Bloom och AA ^^. Så visst, det suger lite att det hackar, men alla Bethesda's spel har hackat oavsett hur snygga de är :)

#132

Postad 16 augusti 2006 - 13:47

Licky
  • Licky
  • Amatör

  • 72 inlägg
  • 0

Spelet är inte dåligt optimerat, Bethesda har aldrig varit duktiga på att göra grafik-motorer som kan prestera bra.

<{POST_SNAPBACK}>


Vad pratar du om? The Elder Scrolls III: Morrowind är ju bra.

#133

Postad 17 augusti 2006 - 12:17

Fredrik HL
  • Fredrik HL
  • Forumräv

  • 980 inlägg
  • 0
Ja spelet är bra, men deras motor var sämst, PC versionen låg aldrig över 20 fps, Bethesda har själva sakt att de kanske inte är de bästa på att göra grafikmotorer som orkar prestera bra, men det väljer endå att göra de själva.

#134

Postad 18 augusti 2006 - 01:43

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

  • 1 363 inlägg
  • 0
spelet var grymt tills jag blev vampyr, vill inte vara det och tar massa extra tid och bli av med det. Och saves innan det har man inte heller..

Så nu har spelet bara legat i hyllan 2 månader

#135

Postad 18 augusti 2006 - 13:50

novumus
  • novumus
  • Forumräv

  • 637 inlägg
  • 0
Jag funderar på att köpa detta spel då jag har fått en förkärlek för denna typ av spel helt plötsligt! <_< Men jag undrar vad är det för Xbox Live funktion på detta spel, alltså hur fungerar det när man spelar live? Är det likt singelspelandet på liven eller är det något helt annorlunda?

#136

Postad 18 augusti 2006 - 14:35

LillKille
  • LillKille
  • Veteran

  • 1 680 inlägg
  • 0

Jag funderar på att köpa detta spel då jag har fått en förkärlek för denna typ av spel helt plötsligt! <_< Men jag undrar vad är det för Xbox Live funktion på detta spel, alltså hur fungerar det när man spelar live? Är det likt singelspelandet på liven eller är det något helt annorlunda?

<{POST_SNAPBACK}>


Live funktionaliten består enbart av att du kan ladda ner content från Marketplace.

/LillKille

#137

Postad 18 augusti 2006 - 15:36

Fredrik HL
  • Fredrik HL
  • Forumräv

  • 980 inlägg
  • 0

spelet var grymt tills jag blev vampyr, vill inte vara det och tar massa extra tid och bli av med det. Och saves innan det har man inte heller..

Så nu har spelet bara legat i hyllan 2 månader

<{POST_SNAPBACK}>


Om du laddar ner pluginet " The Vile Lair " för 150MP så får du ett cure mot vampyrsaken, instant ^^

#138

Postad 18 augusti 2006 - 19:16

novumus
  • novumus
  • Forumräv

  • 637 inlägg
  • 0

Jag funderar på att köpa detta spel då jag har fått en förkärlek för denna typ av spel helt plötsligt! <_< Men jag undrar vad är det för Xbox Live funktion på detta spel, alltså hur fungerar det när man spelar live? Är det likt singelspelandet på liven eller är det något helt annorlunda?

<{POST_SNAPBACK}>


Live funktionaliten består enbart av att du kan ladda ner content från Marketplace.

/LillKille

<{POST_SNAPBACK}>


Gud vad dåligt... men kan bli ett köp ändå verkar riktigt roligt! ;)

#139

Postad 19 augusti 2006 - 21:53

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

  • 1 363 inlägg
  • 0

Om du laddar ner pluginet " The Vile Lair " för 150MP så får du ett cure mot vampyrsaken, instant ^^

<{POST_SNAPBACK}>


om man redan är vampyr då? funkar det ändå?

#140

Postad 20 augusti 2006 - 00:55

mackan-165
  • mackan-165
  • Användare

  • 231 inlägg
  • 0

Jag funderar på att köpa detta spel då jag har fått en förkärlek för denna typ av spel helt plötsligt! :blink: Men jag undrar vad är det för Xbox Live funktion på detta spel, alltså hur fungerar det när man spelar live? Är det likt singelspelandet på liven eller är det något helt annorlunda?

<{POST_SNAPBACK}>


Live funktionaliten består enbart av att du kan ladda ner content från Marketplace.

/LillKille

<{POST_SNAPBACK}>


Gud vad dåligt... men kan bli ett köp ändå verkar riktigt roligt! :)

<{POST_SNAPBACK}>


Joo, men samtidigt måste du verkligen väga in om du vill ägna åtskilliga timmar åt det här spelet. Jag vet i alla fall att jag ville det till en början, men jag tröttnade ganska fort :) . det blir FÖR stort enligt min mening. Fast visserligen så delas inte min mening av speciellt många, så köp och pröva om din ekonomi tillåter det! ;)

#141

Postad 20 augusti 2006 - 09:37

Fredrik HL
  • Fredrik HL
  • Forumräv

  • 980 inlägg
  • 0

Om du laddar ner pluginet " The Vile Lair " för 150MP så får du ett cure mot vampyrsaken, instant ^^

<{POST_SNAPBACK}>


om man redan är vampyr då? funkar det ändå?

<{POST_SNAPBACK}>


Ja det fungerar, fast du kan bara använda den tre gånger.

#142

Postad 22 augusti 2006 - 13:55

fleepy
  • fleepy
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 0
Hittade en väldigt rolig sak igår när jag spela.. Kanske är en spoiler till en quest men jag vet inte riktigt :rolleyes:

» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «


#143

Postad 19 november 2006 - 20:12

Unregistered24c8cfe3
  • Unregistered24c8cfe3
  • Lärjunge

  • 468 inlägg
  • 0
Knights of the Nine - expansion till Oblivion, nedladdningsbar 4 december på xbox live marketplace för 9.99 USD.

A fallen King has been unchained from the darkness of Oblivion to seek vengeance upon the Gods who banished him. Only a champion pure of heart can vanquish the evil that has been released upon the land. You must heed the call, reclaim the lost relics of the Divine Crusader, and return the Nine to glory. New dungeons, characters, quests, and mysteries await.

» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «


» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «


Features:

Begin a New Faction - The Knights of the Nine have long been disbanded. Reclaim their former glory as you traverse the far reaches of Cyrodill across an epic quest line.

Battle New Foes - Encounter Umaril, the ancient Ayleid Sorcerer-King, and his minions, the fearsome Aurorans.

Discover Unique Items - An entirely new armor set and weapons, each with unique powers, are within your grasp…if you are worthy.


#144

Postad 20 november 2006 - 08:26

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
17st har gett spelet en 1:a :o

Skulle vara kul att läsa deras motiveringar..
Är det så att dessa personer ens tycker om rollspel ??

#145

Postad 21 november 2006 - 09:01

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0
Tänkte kolla om folk har köpt de extraprylarna man kan ladda ner? Är det värt det, har ju inte ens skrapat på ytan av "originalspelet" visserligen men funderar på att ladda ner alltihop direkt så man har det liksom, men det kanske är dumt?

#146

Postad 21 november 2006 - 09:16

Unregistered24c8cfe3
  • Unregistered24c8cfe3
  • Lärjunge

  • 468 inlägg
  • 0
Jag skulle säga att det defintivt är värt det. Fast det är kanske inte så kul att ladda ned wizards tower om man inte är trollkarl. Kolla vilken klass nedladdningen lämpar sig för först. Knights of the nine är ju den första större expansionen.

#147

Postad 21 november 2006 - 09:34

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0

Jag skulle säga att det defintivt är värt det. Fast det är kanske inte så kul att ladda ned wizards tower om man inte är trollkarl. Kolla vilken klass nedladdningen lämpar sig för först. Knights of the nine är ju den första större expansionen.

<{POST_SNAPBACK}>


Aha, det är så det fungerar också... Jag är ju Assassin, smyger mycket. Får väl helt enkelt kolla vad som erbjuds...

#148

Postad 21 november 2006 - 11:50

Unregisteredae4b07cd
  • Unregisteredae4b07cd
  • Beroende

  • 1 374 inlägg
  • 0
Horse Armour :D

Köpte det då Shadowbane är helt galen! Han anfaller ju i princip allt han ser hästkräket. Om man bara kunde ta med honom ned i dungeons o prylar! Kan ju vara tank medans man pil-bågar alla som överlever.

#149

Postad 21 november 2006 - 12:00

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

  • 1 342 inlägg
  • 0
Hörde att det man laddar ner bara är tillgängligt så länge man är uppkopplad mot Live, stämmer det? Nån som vet?

Alltså, du laddar hem tex Wizard tower, drar ut till sommarstugan där du inte har uppkoppling på nätet, då kan du inte spela WT. sant?

#150

Postad 21 november 2006 - 15:49

eltese
  • eltese
  • Amatör

  • 73 inlägg
  • 0
Ger spelet en 4. Det är mycket valuta för pengarna och vad du kan göra är ju nästan sinnesjukt. Men det finns vissa aspekter som gör att jag inte känner för att ge det en hel 5:a.

För er som är inbitna nördar (som jag) och har spelat mycket morrowind vet kanske hur mycket svårare spelet är? Där fick du fan inte allt utsatt på din karta. Utmaningen och känslan av att man gärna vill utforska allt finns således inte längre.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Tomme
    2024-09-12 21:31:54
  • Tomme
    2024-09-12 21:30:43
  • Elias
    2024-09-04 17:31:02
  • Elias
    2024-09-04 17:29:09
  • Elias
    2024-09-04 17:25:32
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.