Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Just Cause + Just Cause 2

366 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vad tycks om Just Cause? 5 är bäst (48 medlem(mar) har röstat)

Vad tycks om Just Cause? 5 är bäst

  1. 1 (8 röster [16.67%])

    Procent av omröstning: 16.67%

  2. 2 (2 röster [4.17%])

    Procent av omröstning: 4.17%

  3. 3 (12 röster [25.00%])

    Procent av omröstning: 25.00%

  4. 4 (19 röster [39.58%])

    Procent av omröstning: 39.58%

  5. 5 (7 röster [14.58%])

    Procent av omröstning: 14.58%

Rösta Gäster kan inte rösta
Just Cause (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 7 (4) Inga priser
Just Cause 2 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 7 7,6 (4) Inga priser
1 relaterade trådar

#101

Postad 10 augusti 2008 - 21:32

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

  • 1 691 inlägg
  • 0
Alla som missat detta, köp!
Zoiler har rätt, är ett underbart spel.
Ett av dessa spel där helheten är bättre än de individuella bitarna.
Kanske inte lika detaljerat och välarbetat som gta IV, men jag föredrar helt klart en paradisö framför en stad.

#102

Postad 10 augusti 2008 - 21:59

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlägg
  • 0
Och jag har inte ens mutat eller hotat honom B)

#103

Postad 10 augusti 2008 - 22:40

Unregistered00b32263
  • Unregistered00b32263
  • Användare

  • 201 inlägg
  • 0
En intressant artikel som handlar lite om just cause
http://www.idg.se/2.1085/1.172666

#104

Postad 13 september 2008 - 15:32

DanielSchenström
  • DanielSchenström
  • Beroende

  • 1 102 inlägg
  • 0
Eftersom tvåan är på intåg så har jag spelat slut på spelet så gott det går. Jag har två achievments kvar (det här är första spelet som jag aktivt försökt ta achievments i) och det är Performed 20 Land vehicle stunts och Sea vehicles. Har ni något tips, är det nån speciell typ av stunts man ska göra?

#105

Postad 10 oktober 2008 - 22:06

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
2:an verkar bli försenad

Just Cause 2 ...009
Tanken var att svenska Avalanche Studios actionlir Just Cause 2 skulle släppas av Eidos under 2008. Av någon ännu ej detaljerad anledning har spelets släpp nu skjutits fram till 2009.

Just Cause 2 är tänkt att släppas till Xbox 360, Playstation 3 samt Windows. För den som vill veta mer om snubbarna bakom spelet, och spelets utveckling, rekommenderas Levels artikelserie Lavinfara.

loading.se

#106

Postad 10 oktober 2008 - 22:21

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlägg
  • 0
Inte förvånad. Bra, då kan de polera det mer.

#107

Postad 22 december 2008 - 15:43

RealDaBratt
  • RealDaBratt
  • Forumräv

  • 808 inlägg
  • 0
Hur ofta poppar man in ett spel med över två år på nacken och häpnar över dess grafik? Kan inte minnas att det hänt mig innan igår, drog igång Just Cause och sveptes med av de vackra vyerna.

Har inte haft höga förväntningar men alltid varit småsugen på detta liret. Så när jag nu fått köpt det billigt ska det bli några roliga juldagar löpandes amok på dessa soldränkta öar.

Bara en snabb notis efter min första timmes spel, vad är grejen med musiken? Hemskt, blir det ingen variation längre fram? Skulle gärna sett radiostationer alá GTA i fordonen.

På jakt efter achivements :)

#108

Postad 22 december 2008 - 16:32

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlägg
  • 0

Hur ofta poppar man in ett spel med över två år på nacken och häpnar över dess grafik? Kan inte minnas att det hänt mig innan igår, drog igång Just Cause och sveptes med av de vackra vyerna.

Ah, sweet Just Cause. Nu längtar jag ännu mer till tvåan bara för det. Det var jättesnyggt för sin tid, fantastisk motor de har fixat fram, svenskarna. Det är ett av de största spelen som finns sett till spelyta. Den skulle haft lite bättre fysik och animationer också så hade den varit nära nog fulländad.

Launchspelet Kameo brukar ge samma respons ang grafiken för övrigt.

Bara en snabb notis efter min första timmes spel, vad är grejen med musiken? Hemskt, blir det ingen variation längre fram? Skulle gärna sett radiostationer alá GTA i fordonen.

Sorry, det är texmex för hela slanten :) . Jag brukade sätta på mina egna låtar istället som nödlösning.

På jakt efter achivements :D

Good luck, där har du repetitivitet om något <_<

#109

Postad 22 december 2008 - 17:32

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

  • 3 071 inlägg
  • 0

Eftersom tvåan är på intåg så har jag spelat slut på spelet så gott det går. Jag har två achievments kvar (det här är första spelet som jag aktivt försökt ta achievments i) och det är Performed 20 Land vehicle stunts och Sea vehicles. Har ni något tips, är det nån speciell typ av stunts man ska göra?


Spoiler


jag har bara 2 race kvar. Får försöka fixa dom vid nåt tillfälle.

#110

Postad 17 januari 2009 - 12:26

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

  • 1 691 inlägg
  • 0
Idag har en artikel om Avalanches nya spel, men nämner Just Cause 2 i förbifarten

2009 blir ett intressant år för Avalanche. I slutet av januari eller början av februari släpper man onlinespelet The hunter och i september är det dags för Just cause 2.

Första pressvisningen av Just cause 2 i Sverige sker i början av februari.


http://www.idg.se/2....armt-mottagande

#111

Postad 17 januari 2009 - 15:37

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlägg
  • 0

Första pressvisningen av Just cause 2 i Sverige sker i början av februari. [/i]

Ooooh, spännande.

MEN!

SEPTEMBER?? Ett Å R försenat ffs.

#112

Postad 17 januari 2009 - 16:32

DanielSchenström
  • DanielSchenström
  • Beroende

  • 1 102 inlägg
  • 0
Jag tar gärna förseningar om det innebär att alternativet hade vart en massa buggar som måste patchas och som man inte vet hur länge man får vänta på.

Majorglenn: Tack för tipsen som jag missat att du postat. Klarade av dem nån månad efter att jag postat min fråga. Just Cause är mitt första och enda full-achievments-spel.

#113

Postad 17 januari 2009 - 18:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlägg
  • 0

Jag tar gärna förseningar om det innebär att alternativet hade vart en massa buggar som måste patchas och som man inte vet hur länge man får vänta på.

Såklart. Men jag tar hellre ett buggfritt spel ett år tidigare ;)

Eller iofs, Just Cause hade väl en del buggar om jag inte minns fel. Fast de var rätt roliga å andra sidan.

#114

Postad 17 januari 2009 - 19:18

Beagle five
  • Beagle five
  • Mästare

  • 2 523 inlägg
  • 0
SEPTEMBER!?!?!?
satt o letade nätet runt för någon dag sedan om information om när detta kommer ut egentligen men hittade ingenting o började bli rädd att dom lagt ner det så då är väl september bättre än inget.
har ju inte ens kört klart ettan en hehe

ska bli kul att få se mer av spelet snart i varje fall.

#115

Postad 30 mars 2009 - 18:51

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlägg
  • 0
Nu ######r. Ny preview:

Preview basic
Preview mission
Bilder

Det ser extremt lovande ut ( precis som ettan med andra ord) enligt snubben som tittade på uppdraget:

Just Cause 2 takes all the stunt-filled, high-flying action of the first game and improves upon it, creating what could very well be one of the most promising shooters around. I had the pleasure of going eyes-on with a few new missions in Just Cause 2 that highlight how incredible the experience can be and what sort of occurrences play out in the life of Rico.

The brilliance of Just Cause 2, besides its incredible visuals, is the player's ability to openly explore the gigantic island of Panau via parachute. Yes, at any time, Rico can deploy his parachute and glide across the world, after free diving off cliffs or building rooftops. His trusty grappling hook also comes in handy, as it can be used not only in combat but also in propelling himself forward to slingshot into a parachute jump. The amount of freedom you have in these various systems is mind-blowing.

When it comes to missions, Avalanche Studios has made sure to create extremely varied, action-packed affairs that will keep you hooked from start to finish. Rico can incorporate his grappling hook into his fighting style, like pulling far away sentries over nearby cliffs or impaling a guard and then attaching him to a lamppost so that he's a virtual piñata for bullets. As battles escalate, Rico can even hijack helicopters and get out in style. This, of course, involves shooting the passenger and throwing the driver out of the side as the helicopter spirals about in midair, but that's no sweat for Rico Rodriguez.

One particularly amazing mission I saw began with an assault on an airfield, as Rico hopped on top of a moving jet (it was preparing to take off) and forcefully removed the pilot. Being an impossible badass, Rico proceeded to fly the jet across the island, making his way to a sprawling industrial complex where a charming scientist by the name of Tan was being held captive. After causing far too much trouble outside the complex (including detonating several gas tanks with a rocket launcher), Rico soon had to chase after Tan's captors as they attempted to take her to an escaping submarine. Yes, all this stuff actually happened.

This scene really stood out to me as it was a brilliant implementation of a classic action movie scenario. Three lone jeeps sped across a frozen lake in an effort to evade Rico. Rico sails in with his parachute, fires his grappling hook at the roof of one of the jeeps and pulls himself in. He then systematically kills the men inside, plants an explosive on the jeep and jumps to the next vehicle, detonating the explosive as he clings to the side of the other car. After destroying this jeep, Rico finally makes it to the one remaining vehicle and saves Tan, just before the men reach the waiting submarine.

Seeing all this epic adventure play out in real-time was mesmerizing. To think that this was only one full mission out of more than 50 undertakings is beyond me. Couple this sense of freedom and stylized action with the more than 100 vehicles you can experiment with and you have one very promising third-person shooter on your hands


Nå? Nå?? Det här kan inte misslyckas!

#116

Postad 30 mars 2009 - 19:05

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Nu ######r. Ny preview:

Preview basic
Preview mission
Bilder

Det ser extremt lovande ut ( precis som ettan med andra ord) enligt snubben som tittade på uppdraget:



Nå? Nå?? Det här kan inte misslyckas!

Definitivt på min radar. Läste repotaget i LEVEL. Slurp. :)

#117

Postad 30 mars 2009 - 19:38

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Vad är detta för sorts spel?

#118

Postad 30 mars 2009 - 19:53

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlägg
  • 0

Vad är detta för sorts spel?

Det står ju i rubriken. Spel som handlar om awesomeness.

Definitivt på min radar. Läste repotaget i LEVEL. Slurp

Jasså, sa de något annorlunda där mot IGN? Var de positiva?

#119

Postad 30 mars 2009 - 20:03

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

Det står ju i rubriken. Spel som handlar om awesomeness.


Jasså, sa de något annorlunda där mot IGN? Var de positiva?

Artikeln handlade egentligen om Avalanche, men det fanns bilder och lite surr kring Just Cause 2 där. De var positiva. :)

#120

Postad 30 mars 2009 - 22:22

Lo-Fi Heroes
  • Lo-Fi Heroes
  • Forumräv

  • 576 inlägg
  • 0
Detta ligger högt på min lista också, älskade ettan!

#121

Postad 12 maj 2009 - 18:12

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlägg
  • 0
Hittade några gamla scans jag inte sett förut

http://www.xboxer360...-cause-2-scans/

#122

Postad 14 maj 2009 - 11:15

Unregistered43b822d3
  • Unregistered43b822d3
  • Mästare

  • 3 782 inlägg
  • 0
Jag köpte Just Cause till PS2 när det var nytt (hade en sådan då) och fastnade för det. Slutade med ett byte till Xbox 360 för HDs skull och jag måste säga att det känns som ett helt nytt spel på 360.:D

Tvåan tror jag starkt på, jag hoppas dock att man expanderar möjligheterna till förstörelse, alltså att det går att spränga byggnader m.m.

Ett fordon som måste rekommenderas är stridsvagnen. Mycket underhållande att dra på sig en polisjakt och ödelägga deras fordon.:P

#123

Postad 29 maj 2009 - 12:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlägg
  • 0
E3-trailer

Sweet Lord have mercy on my soul :)

#124

Postad 29 maj 2009 - 13:23

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
lite bionic commando vibbar. :)
minns inte att man hade nåt sånt grejs i ettan. bara provat demot visserligen, men har jag fel?

#125

Postad 29 maj 2009 - 13:35

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlägg
  • 0
Ja du har ENORMT fel :)

Man hade den, men den kan användas fritt nu. I ettan kunde man typ bara haka på bilar och helikoptrar, nu kan man använda den till det mesta ( byggnader + människor t ex). Mycket intressant.

Bionic Commando var ju för övrigt linjärt som tusan. Här har du en av spelvärldens största ytor att leka runt på hur fritt som helst och det finns mycket man kan göra till fots eller i fordon.

#126

Postad 29 maj 2009 - 13:41

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
hehe ok. var ett tag sen jag provade med så =D.
får ta och införskaffa just cause nån dag. gah, pengar >.<

#127

Postad 29 maj 2009 - 13:45

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlägg
  • 0
Alla kommer att snacka om tvåan som den nya GTA-dödaren så då måste du ha spelat ettan innan :)

#128

Postad 29 maj 2009 - 14:28

jaQoB
  • jaQoB
  • Veteran

  • 1 691 inlägg
  • 0

E3-trailer

Sweet Lord have mercy on my soul :)


Ge mig! Ge mig!

#129

Postad 06 juni 2009 - 23:13

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
efter att ha suttit och lirat ettan större delen av dan så kan jag bara säga att det är riktigt kul :D. visst, det finns lite grejer här och där som drar ner det lite granna, men på det hela så är det skitskoj. och ######r va stort det var. när jag drog upp kartan så blev jag verkligen :P

ut med jyckarna nu och sen får vi se om jag inte fortsätter lite till =D.

#130

Postad 07 juni 2009 - 00:09

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlägg
  • 0
Då är bara frågan Silverdogg... VARFÖR behövdes det en awesomesauce video för att inspirera dig att köpa det när jag skrev en hypnotiserande recension? Nu lyssnar du på mig i framtiden hokay?

#131

Postad 07 juni 2009 - 13:20

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
mjeh, jag har väl alltid varit hyfsat intresserad av spelet. just cause 2 fick bara fart på mig :D.

jäklar med problem jag hade på ett rejs nu. uppe i bergen, och hela tiden börjar polisen bråka med mig, och hela tiden så vill stora lastbilar putta ner mig för berget. sprängdes ett antal ggr innan jag äntligen klarade det x).

man kan köra sidequests sen när man är klar med huvuduppdragen med va? vore taskigt annars :P

#132

Postad 07 juni 2009 - 14:42

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlägg
  • 0
Ja det går att köra sidequest efteråt. Det är lite roligt när man går in i fordon.. då skjuter helikoptrarna missiler som f-n. Blir man träffad så är det hejdå. Däremot skjuter de inte lika ofta när du går till fots och du överlever dessutom en smäll.

#133

Postad 07 juni 2009 - 15:03

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
fast helikoptrarna är egentligen inte ett så stort problem. det är mest dom andra bilarna och så :P
och hejdå är det juh inte om man blir träffad av en missil. oftast så sprängs man inte direkt utan bilen börjar bara brinna, så man kan lungt hoppa ur den och gå in i nästa bil. funkar visserligen inte i ett rejs men ändå XP.

#134

Postad 07 juni 2009 - 15:16

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlägg
  • 0
Å fan, kom ihåg att man sprängdes direkt. Hmm, var iofs några år sen jag spelade.

Har du åkt upp med heli på högsta höjd och hoppat ut :P ?

#135

Postad 07 juni 2009 - 16:16

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
vet inte om det var högsta höjden (finns det alltså en maxhöjd?), men jag åkte jävligt högt upp och hoppade ut. ska nog göra om det, men skippa fallskärmen, bara för att :(. rätt ner i nån stad eller nåt.

#136

Postad 07 juni 2009 - 16:35

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlägg
  • 0
Klart det finns en maxhöjd :(

#137

Postad 07 juni 2009 - 17:15

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
vad tusan gör bonusgrejerna när man ska frita byar/städer/hus? får man lite extra cred eller wut?

#138

Postad 07 juni 2009 - 18:46

DanielSchenström
  • DanielSchenström
  • Beroende

  • 1 102 inlägg
  • 0
Du får högre rang vilket ger tillgång till fler ställen att spara på, bättre vapen och fordon.

#139

Postad 07 juni 2009 - 19:41

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
det ger mer cred alltså? syns nämligen inget när man skjuter sönder sakerna, och man får inte mer för det i slutet heller, så därför jag undrade.

däremot är jag klar med huvuduppdraget nu =D. nu blire till att göra allt annat med bara :(

#140

Postad 07 juni 2009 - 20:13

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlägg
  • 0
Huvuduppdraget är så kort, det är synd. Bra humor dock eller hur :( ?

Sen blir det mest repetition... bra att de fixat sidouppdragen till tvåan.

#141

Postad 07 juni 2009 - 20:43

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
mm lite kort är det, men humoristiskt :(.

blir lite lack på vissa grejer dock. ibland kan jag inte slutföra uppdrag (det är såna där man ska spränga nånting. byggnaderna som ska sprängas blir typ genomskinliga och går inte att förstöra), och ibland går det inte att hitta delarna som är utspridda här och där. jag står precis på den blå fläcken, och har snurrat runt den ett par ggr nu, men ser ingenting >.<. hoppas verkligen dom gör så att det blir lite enklare att se grejerna när man är i närheten av dom i tvåan.

#142

Postad 08 juni 2009 - 20:40

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
man blir ganska sur när spelet bestämmer sig för att låsa sig, och man måste göra om en jäkla massa >:)
hade befriat en massa hus/städer, och så låser spelet sig innan jag hinner spara. waah. pallar fan inte med det just nu bara för det, tar det när jag kommer till stockholm igen om 2 veckor.

edit: who am i kidding :). jag kan inte vara arg på just cause.

Redigerat av Unregisteredbb649a5e, 08 juni 2009 - 23:15.


#143

Postad 08 juni 2009 - 23:35

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlägg
  • 0
Hnhh, så det berodde på spelet.. Låste sig för mig också vid ett par tillfällen.

#144

Postad 09 juni 2009 - 05:54

DanielSchenström
  • DanielSchenström
  • Beroende

  • 1 102 inlägg
  • 0
Jag hade en snudd på smärtfri upplevelse av spelet, inga frysningar, uppdragsbuggar eller liknande. De två fel jag råkat ut för är tearing på världskartan när man har den uppe ibland, och att vegetation poppar in extremt sent.

#145

Postad 09 juni 2009 - 08:53

McAn_
  • McAn_
  • Forumräv

  • 649 inlägg
  • 0
Good news everyone

http://kotaku.com/52...as-best-in-show

#146

Postad 09 juni 2009 - 09:13

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Heh... Han kallar ettan för ett 'so-so game'. Vad tycker du om det Zoiler? :)

Edit: Såg ju ballt ut. Hoppas dock VERKLIGEN att ljuden bara var placeholders för 'the real thing' senare. C4an på jeepen lät mer som en kinapuff än en rejäl explotion. Vapnen lät som ärtbössor. Fast... Spelet ska ju inte ut förrän 2010 så det kommer säkerligen bli betydligt bättre.

Redigerat av Unregistered6810b893, 09 juni 2009 - 09:33.


#147

Postad 09 juni 2009 - 16:11

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlägg
  • 0

Heh... Han kallar ettan för ett 'so-so game'. Vad tycker du om det Zoiler? :)

Han var ju uppenbarligen verklighetsutmanad när han var yngre men som tur är har han sett ljuset tack vare tvåan. Game of show - I like. Bättre än Mass Effect 2, AC2, Halo ODST, God of War 3 etc :)

Edit: Såg ju ballt ut.

Och du kollar först nu trots att jag haft videon uppe i en tråd i flera dagar för attttt......? Hatar du min spelsmak nu på grund av Conan?

#148

Postad 09 juni 2009 - 18:45

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

Och du kollar först nu trots att jag haft videon uppe i en tråd i flera dagar för attttt......? Hatar du min spelsmak nu på grund av Conan?


En tråd != denna tråd... Orka läsa forumet ovanför där jag misstänker du postade videon?!?

Din spelsmak är, uhm, annorlunda. Jag gillade faktiskt en hel del av Conan. Tyvärr var det för mycket 'precisionshopp med gömd kamera' för att vara riktigt bra...

#149

Postad 09 juni 2009 - 18:51

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 38 031 inlägg
  • 0
Va, läser du inte Spelkonsoler och PC-spel forumet? 360-****** galore :)

#150

Postad 09 juni 2009 - 20:33

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

Va, läser du inte Spelkonsoler och PC-spel forumet? 360-****** galore :)


Där har du fel! Jag äger faktiskt en PSP också. :)

(iofs vet jag inte ens vart laddaren är längre)



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Tomme
    2024-09-12 21:31:54
  • Tomme
    2024-09-12 21:30:43
  • Elias
    2024-09-04 17:31:02
  • Elias
    2024-09-04 17:29:09
  • Elias
    2024-09-04 17:25:32
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.