Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

LCD:Videoseven 40" för 14.000 kr?

462 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
V7 40" LED Smart TV (TV) 1 8.599998 (14) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 18 August 2006 - 01:47

Cerno
  • Cerno
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Ingen HDMI...? Är det verkligen värt...?

Postad 18 August 2006 - 07:18

.com
  • .com
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0

Den har ju tidigare som billigast kostat 15000 (var inne på komplett för 13995 en kort sväng tror jag) men nu verkar de har fått nippran.. Sjukligt bra pris, men sen så får man ju alltid det man betalar för. Jag blev själv oerhört sugen på att inhandla den, men vill inte köpa innan jag sett den i butik, så man får glatt ta bussen ut till kungens kurva och ta en titt. Priset i sig är i det närmaste oslagbart, även om man inte får allt för det priset.

<{POST_SNAPBACK}>

Tittat färdigt ???
vill köpa ju :)

Postad 18 August 2006 - 07:23

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0

Ingen HDMI...? Är det verkligen värt...?

<{POST_SNAPBACK}>

Den har ju dvi med hdcp, så om du inte känner att du verkligen måste överföra ljud i samma kabel så spelar det ingen roll.

Postad 18 August 2006 - 08:08

mooolan
  • mooolan
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0

Den har ju tidigare som billigast kostat 15000 (var inne på komplett för 13995 en kort sväng tror jag) men nu verkar de har fått nippran.. Sjukligt bra pris, men sen så får man ju alltid det man betalar för. Jag blev själv oerhört sugen på att inhandla den, men vill inte köpa innan jag sett den i butik, så man får glatt ta bussen ut till kungens kurva och ta en titt. Priset i sig är i det närmaste oslagbart, även om man inte får allt för det priset.

<{POST_SNAPBACK}>

Tittat färdigt ???
vill köpa ju :)

<{POST_SNAPBACK}>

Jag ska ta och titta på den på lördag, jobbet förstör allt. Men alla här som köpt den verkar ju vara helnöjda och jag är 100% säker på att inhandla den!

Postad 18 August 2006 - 08:53

Unregistered01d60d6f
  • Unregistered01d60d6f
  • Användare

• 105 inlägg
  • 0
Kom på att jag läste i LG 42PM1MA-tråden att någon bad dem köra EDID-programmet på sin tv för att få fram en hel massa information om panel, upplösningar, tillverkningsår etc.

Skulle någon som har denna tv kunna köra samma prg och sen posta resultatet här?

Edit: stavfel.. :)

Redigerat av Unregistered01d60d6f, 18 August 2006 - 08:56.

Postad 18 August 2006 - 09:10

Wot-do
  • Wot-do
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
gah besluts ångerst, snart gäller kampanjen inte längre :) står väl mellan att köpa denna eller att köpa någon 37" för runt 12-13 000kr.

Postad 18 August 2006 - 09:23

Kviske
  • Kviske
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
Var står det att det är veckans kampanj?

Postad 18 August 2006 - 09:41

ChristofferO
  • ChristofferO
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Exakt. Jag ser inget veckans kampanj någonstans?

Edit: http://www.komplett....p?action=weekly

Fan, nu är det ju verkligen stress. Måste beställa senast söndag om man ska få den till det priset ju.

Redigerat av ChristofferO, 18 August 2006 - 09:43.

Postad 18 August 2006 - 10:04

druttne
  • druttne
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
Är också grymt intresserad av att köpa denna pjäs, kommer förmodligen att göra det med.
Men jag blir lite fundersam vad gäller kontrasten, 1:800, är inte det lite snålt? Jag är ingen expert på området, så jag ber om ursäkt om jag frågar dumt..

Postad 18 August 2006 - 10:36

mooolan
  • mooolan
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Exakt. Jag ser inget veckans kampanj någonstans?

Edit: http://www.komplett....p?action=weekly

Fan, nu är det ju verkligen stress. Måste beställa senast söndag om man ska få den till det priset ju.

<{POST_SNAPBACK}>

visst är det stress! speciellt som man inte har riktigt råd faktiskt, men jag ska beställa mot postförskott och hämta ut den på fredagen. Kanske inte det smartaste draget någonsin, men för det priset måste jag bara ha den, speciellt som jag var inne på att köpa den för 15000 ett tag :)

Postad 18 August 2006 - 11:05

Keiser
  • Keiser
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0
Troligen felskriven kontrast, enligt videosevens hemsida har den 1:1000. http://www.videoseve...s...DA en n.pdf

Står även fel i rubriken hos komplett (9 ms responstid). Så specen är ju ganska bra. Ser inga direkta svagheter... Men jag har ju inte sett hur bilden är i verkligheten och det är ju ganska viktigt. Blev plötsligt också sugen, hade inte tänkt köpa TV förrens senare i höst. Ångest på söndag...

Den har bara analog mottagare va'?

Redigerat av Keiser, 18 August 2006 - 11:08.

Postad 18 August 2006 - 12:00

pl1sk3n
  • pl1sk3n
  • Lärjunge

• 399 inlägg
  • 0
Mitt på komplett's hemsida så finns en länk till veckans kampanj.
Den gäller enl. en säljare till söndag kväll även om lagret tar slut.
Enl. samma säljare så är det bara 3 felaktiga pixlar som gäller <_<

Vad jag förstår så finns det bara analog mottagare.

Är nu nära ett köp måste bara ta upp det med hsb ( hon som bestämmer ) ;)

Vi hörs ;)

Postad 18 August 2006 - 12:22

Unregistered340a9c7d
  • Unregistered340a9c7d
  • Forumräv

• 960 inlägg
  • 0
Hade det bara varit HDMI på maskinen hade hag beställt en direkt ..

Är det ingen som råkat ut för döda pixlar än?, isf är det ju riktigt bra, speciellt med tanke på deras ganska ogenerösa policy.

Postad 18 August 2006 - 12:25

Unregisteredf0be9030
  • Unregisteredf0be9030
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
En fråga. Får man med DVI kabel så man kan koppla till datorn eller får man köpa det själv?

Tack för svar // David <_<

Postad 18 August 2006 - 12:29

Magnecyl
  • Magnecyl
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
DVI kabel får man köpa själv.

Postad 18 August 2006 - 12:30

Unregisteredf0be9030
  • Unregisteredf0be9030
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Okej tack

Postad 18 August 2006 - 13:24

ROK
  • ROK
  • Användare

• 163 inlägg
  • 0
ville bara lägga upp länken till Kompletts "veckans erjbudande" ---> http://www.komplett....p?action=weekly , så att det inte blir några missförstånd <_<

Postad 18 August 2006 - 13:29

CallMeNobody
  • CallMeNobody
  • Beroende

• 1126 inlägg
  • 0

En fråga. Får man med DVI kabel så man kan koppla till datorn eller får man köpa det själv?

Fynda.se har ett bra utbud på längre dvi/hdmi-kablar från supra. Det verkar som att kvalité är A&O när det gäller längre digitala bildkablar. Då antar jag att du som jag inte tänker ha datorn en meter eller två från tvn, 5m avstånd och 8m kabel för min del.

Postad 18 August 2006 - 13:47

ChristofferO
  • ChristofferO
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0
Huga. Nu har jag beställt tv:n. Så nedrans spännande det ska bli att få hem den <_<

Men som sagt, är den helt åt fanders så är det ju bara att skicka tillbaka den och få pengarna tillbaka, men får hoppas jag slipper det ;)

Återkommer med mera fakta måndag eller tisdag ;)

Postad 18 August 2006 - 15:24

RippaN
  • RippaN
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
Vi beställde hem 2st båda är fria från döda pixlar. Jag kör min i DVI 1366x768 pixelmap 1x1 med ett Geforce 6800gt helt klockren bild. Mina föräldrar kör oxå pixelmapat 1366x768 upplösning fast med VGA genom en laptop. Jag gjorde en jämförelse igår märkte seriöst ingen skillnad mellan dem. Kanske beror de på att dom kablarna jag använda är riktigt korta (2m st från min 19" lcd skärm) och därmed ger iprincip sin maximala effekt, jag har beställt en ny dvi guldplaterad sladd på 7,5m.

Dem Analoga tv kanalerna är rätt halvtaskiga men de är väl inte riktigt tvns fel, jag stör mig lite på de när jag står nära men sitter jag i soffan 2,5m ifrån så duger det bra.

Menyn är snygg och lättnavigerad, PIP funktionen är riktigt ball.

Tvn är knäpptyst, inte ett brus eller pipljud hörs ifrån den.

Nackdelarna jag kan komma på är att den inte har HDMI ingång den är jäkligt varm (har inget att jämföra med dock), samt att menyn var inställd på Tyska när jag fick den och fjärrkontrollen är ful som fan. <_<

Är förövrigt supernöjd med detta köp.

Redigerat av RippaN, 18 August 2006 - 15:32.

Postad 18 August 2006 - 15:32

danper
  • danper
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Jag e med hyffsat sugen på att beställa denna tv nu efter jag läst allt som skrivits i denna tråden. Har dock inte så bra koll på saker och ting så jag har bara ett par frågor:

1. Tror ni att den skulle funka bra ihop med en digitalbox från boxer (nokia) via scart?
2. Har långt från dator till tv (8 meter typ) och undar om det blir bra ändå om man har en dvi-kabel? Var köper jag bra dvi-kablar?
3. I min dator sitter ett geforce 6600. Duger det tro?

Tacksam för all hjälp

Postad 18 August 2006 - 16:28

RippaN
  • RippaN
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0

Jag e med hyffsat sugen på att beställa denna tv nu efter jag läst allt som skrivits i denna tråden. Har dock inte så bra koll på saker och ting så jag har bara ett par frågor:

1. Tror ni att den skulle funka bra ihop med en digitalbox från boxer (nokia) via scart?
2. Har långt från dator till tv (8 meter typ) och undar om det blir bra ändå om man har en dvi-kabel? Var köper jag bra dvi-kablar?
3. I min dator sitter ett geforce 6600. Duger det tro?

Tacksam för all hjälp

<{POST_SNAPBACK}>

1. Japp, vad skulle problemet vara.. för stor bild så du ser störningarna bättre, kanske? <_<

2. När en DVI kabel överstiger 5m är det dags att börja tänka på kabelns kvalitet, om kabeln är i dåligt skick eller om bildskärmskortet ger ut svaga signaler kan det uppstå så kallade artifacts/sparkies (färgade pixlar/streck som far omkring på skärmen).

Har själv letat efter en DVI kabel runt 7-8m för ett hyggligt pris i bra kvalitet.
Beställde denna i veckan får se hur den funkar, jag återkommer med det:
ClickTronic - High Quality DVI-D dual-link kabel 7,5m - 499kr

3. Nvidia är kännt för att inte ha dom starkaste DVI sändingarna på äldre kort, är osäker på denna. Men jag tror personligen att det kommer fungera utmärkt med en hygglig kabel. Jag har själv ett kort ifrån 6000 serien och de har funkat bra hitils med det jag har testat.

Redigerat av RippaN, 18 August 2006 - 16:33.

Postad 18 August 2006 - 17:32

ChristofferO
  • ChristofferO
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0
Verkar inte vara någon som har beställt denna tv som har fått problem med några pixlar, bådar gott <_<

Postad 18 August 2006 - 17:36

dostman
  • dostman
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Jodå. Jag fick 2 defekta pixlar...

Postad 18 August 2006 - 17:42

danper
  • danper
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
E det så att det stör mycket lr?

Postad 18 August 2006 - 18:04

Unregistered573423b7
  • Unregistered573423b7
  • Användare

• 224 inlägg
  • 0
Jag tänkte lämna lite omdömen om min nya Videoseven: Är på det stora hela nöjd med TV:n och har ingen plasma eller LCD att jämföra med, så jag vet inte riktigt hur bra denna LCD är mot andra. Dock uppskattar jag att den är TYST men undrar varför den blir så varm? Några döda pixlar har jag inte hittat och jag gillar verkligen det väl tilltagna text-tv minnet (4000 sid?!). Dock tycker jag att bilden ibland (ComHem via Humax-box) ser något konstlad ut, det blir liksom lite datoranimerad känsla ibland. När jag kollar på fotboll (Viasat eller Eurosport) så blir gräsmattan ofta väldigt "suddig". Lite animeringskänsla, typ. När man istället ser digital-TV som SVT1 & 2 så är bilden väldigt bra. Det enda jag kan klaga på är att det ibland kan bli lite hackigt då man exempelvis filmar täta stolsrader, vilket jag såg vid tillfälle. Verkar liksom att TV:n har lite svårt att visa linjer på ett helt naturligt sätt. Nåväl, jag känner mig ändå väldigt nöjd med detta köp och återkommer då jag kopplat in DVD-spelaren oxå. Det går nämligen inte att ansluta två scartkontakter av den typ (Ixos) jag har, eftersom kontakterna på TV:n sitter tätt intill varandra...

Postad 18 August 2006 - 18:29

ChristofferO
  • ChristofferO
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Frågar med ovanstående.

Edit: Detta kan väl aldrig fungera? http://www.wikihow.c...-an-LCD-Monitor

Detta har jag dock hör om folk som lyckats med: http://udpix.free.fr/ Kanske kan vara värt ett försök?

Redigerat av ChristofferO, 18 August 2006 - 18:35.

Postad 18 August 2006 - 18:52

RippaN
  • RippaN
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0
Som han sa, han tvivlar på att han kommer störa sig på dom eftersom dom inte syns så bra. Dom döda pixlarna lär knappast synnas om man sitter 2meter ifrån tvn, eller har jag fel? jag har varit med om döda pixlar på ett x antal skärmar men bara stört mig på en av dom. Den lyste grönt när de vart svart bakgrund fast skulle jag stå på 1,5m ifrån så skulle jag aldrig se den. Jag tror inte att döda pixlar är något problem på en stor tv, däremot om man har en dator skärm och sitter en halv meter ifrån så är det nog vanligt att man stör sig på det.

Angående de där med att återuppliva döda pixlar med ett program har aldrig funkat för mig. Men däremot har jag lyckats fått bort en trasig pixel genom att försiktigt masera pixeln med en pappersturs.

Redigerat av RippaN, 18 August 2006 - 18:55.

Postad 18 August 2006 - 19:37

ChristofferO
  • ChristofferO
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0
Nej, du har nog rätt. Problemet är nog inte lika påtagligt på tv-apparater som man ju som sagt ändå sitter minst 1.5, 2 meter ifrån då man tittar.

Intressant ändå att det faktiskt går att "massera" bort felaktiga pixlar. Kan ju definitivt vara värt ett försök, om det nu visar sig vara några lysnade eller döda pixlar på skärmen.

Postad 18 August 2006 - 20:49

Unregisteredf0be9030
  • Unregisteredf0be9030
  • Wannabe

• 12 inlägg
  • 0
Beställde min nyss, hoppas man slipper döda pixlar. Sen vill jag bara tacka alla er som lämnat info och blider på TV:n, beslutet blev mycket lättare helt enkelt <_<!

Postad 18 August 2006 - 21:01

Unregistered34f183a9
  • Unregistered34f183a9
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Har jag fattat rätt att analoga TV-tunern inte är speciell bra?
Hur är det med SCART-ingångarna? Vilken kvalitet tycks de hålla?
DVI är ju digitalt så där förväntar jag mig inga konstigheter...och pixelmappat skulle ju gå få.
Svärtan då? Som en normal LCD eller har denna för gammal generation panel så nyare har bättre svärta?

Är ytterligare 6 tum värt 13000 extra?
https://www.minhembi...howtopic=130126

Postad 18 August 2006 - 21:03

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

• 19825 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, det är de analoga tv-sändningarna som är kassa, inte tunern <_<
Blir inte bättre om du väljer en annan tv-apparat!

Postad 18 August 2006 - 21:39

ChristofferO
  • ChristofferO
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, det är de analoga tv-sändningarna som är kassa, inte tunern <_<
Blir inte bättre om du väljer en annan tv-apparat!

<{POST_SNAPBACK}>

Ska bli intressant att se hur pass dåligt det blir eftersom jag kommer få leva med comhem kabel-tv sändingar ett bra tag framöver ;) Återkommer måndag eller tisdag med mer info om detta ;)

Postad 18 August 2006 - 21:55

Abe_T
  • Abe_T
  • Amatör

• 99 inlägg
  • 0
gud vilket kap detta verkar vara da! MEN hur kan dem lägga veckans erbjudande nu och inte när det är löning!!!! GAH! blir nästan gråtfärdig fanimej. När man äntligen hittar något så HINNER man inte köpa. <_<

Postad 18 August 2006 - 22:02

kalle173
  • kalle173
  • Amatör

• 85 inlägg
  • 0

gud vilket kap detta verkar vara da! MEN hur kan dem lägga veckans erbjudande nu och inte när det är löning!!!! GAH! blir nästan gråtfärdig fanimej. När man äntligen hittar något så HINNER man inte köpa.

Finansiering via komplett.se:
..."fördelas betalningen över 36 månader. Önskar du betala av snabbare är det naturligtvis möjligt."...
Köp nu, betala allt vid löning, det du förlorar är uppläggningskostnaden på 250:-(tror det var summan)

Mvh

//Kalle173

Postad 18 August 2006 - 22:04

Abe_T
  • Abe_T
  • Amatör

• 99 inlägg
  • 0
det vore nått allstå... behöver bara fler screens och fler positiva kommentar så köper jag lätt

Postad 18 August 2006 - 22:19

Rolf-Oskar
  • Rolf-Oskar
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Efter att ha läst igenom den här tråden beställdes ikväll 2 st VideoSeven, en till mej och en till föräldrarna.
Nu är det bara att hålla tummarna så pixlarna är hela och fina <_<

Postad 18 August 2006 - 22:20

Abe_T
  • Abe_T
  • Amatör

• 99 inlägg
  • 0
gött!

Postad 18 August 2006 - 22:40

dostman
  • dostman
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0
Lät spännande det där med att massera skärmen, det måste jag prova! <_<

Jag har kopplat in min DVD och det funkar fint med SCART och HDMI->DVI men komponenten vill sig inte alls. Det blir en massa störningar. Tänkte att det kanske berodde på DVDn så jag lånade en annan men samma sak där. Provade att koppla skärmen till jordat uttag men ingen större skillnad. Hm, SCARTen ger riktigt bra bild men nog borde komponenten vara bättre? Tänkte använda DVI-uttaget till datorn så jag vill helst inte ta den till DVDn, men annars får man väl byta sladd när man ska kolla. Känns lite trist bara. Finns det nån billig switch annars?

Postad 18 August 2006 - 22:52

robrc
  • robrc
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Är det någon som vet med säkerhet vilken pixelgaranti som gäller är det 12 döda pixlar????
Jag har varit och letat på Videoseven.s hemsida men hittade bara det här och det säger mig ingenting

Pixel faults

In order achieve clarity in the area of pixel faults too, ISO 13406-2 specifies three different fault types. Four fault categories are laid down on the basis of frequency of occurrence. A pixel consists of three spots of light (subpixels), one each in red, green and blue.

Fault category Type (1) Type (2) Type (3)

I 0 0 0

II 2 2 5

III 5 15 50

Postad 18 August 2006 - 22:59

Unregistered1cc1b926
  • Unregistered1cc1b926
  • Användare

• 201 inlägg
  • 0

Är det någon som vet med säkerhet vilken pixelgaranti som gäller  är det 12 döda pixlar????
Jag har varit och letat på Videoseven.s  hemsida men hittade bara det här och det säger mig ingenting

Pixel faults

In order achieve clarity in the area of pixel faults too, ISO 13406-2 specifies three different fault types. Four fault categories are laid down on the basis of frequency of occurrence. A pixel consists of three spots of light (subpixels), one each in red, green and blue.

Fault category    Type (1)    Type (2)    Type (3) 

I    0    0    0 

II    2    2    5 

III    5    15    50 

<{POST_SNAPBACK}>

Du får väl beställa standarden ISO 13406-2 "Ergonomic requirements for work with visual displays based on flat panels -- Part 2: Ergonomic requirements for flat panel displays" på www.sis.se så får du lite klarhet i vad angivelserna betyder.
Du får den för fyndpriset 1 506 kronor!!

Postad 18 August 2006 - 23:07

ChristofferO
  • ChristofferO
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0

Är det någon som vet med säkerhet vilken pixelgaranti som gäller   är det 12 döda pixlar????
Jag har varit och letat på Videoseven.s  hemsida men hittade bara det här och det säger mig ingenting

Pixel faults

Fault category    Type (1)    Type (2)    Type (3)  

I    0    0    0  

II    2    2    5  

III    5    15    50  

<{POST_SNAPBACK}>

Detta är saxat från en info om ISO 13406-2:
"En internationell branschstandard har tagits fram för att likställa olika tillverkares syn på trasiga pixlar, ISO 13406-2. Denna standard delar platta skärmar i fyra olika klasser för pixelfel. Klass I tillåter inga trasiga pixlar, en klass som idag ingen tillverkare använder. Klass II tillåter upp till 4 felaktiga pixlar och 5 felaktiga subpixlar, det vill säga totalt upp till 17 pixelfel per miljon pixlar. Detta motsvarar ca 0,002 % av det totala antalet. Klass II är den klassificering som i princip samtliga tillverkare följer idag."

Frågan är ju bara vilken "klass" denna skärmen befinner sig i?

Redigerat av ChristofferO, 18 August 2006 - 23:07.

Postad 18 August 2006 - 23:21

Unregistered3bf3e665
  • Unregistered3bf3e665
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Nu kan ni lägga till mig till de som föll för det bra priset. Beställde en nyss.
Bilder och en recension kommer till veckan.

Bara att vänta och hoppas nu då. (har ont i magen)

Postad 18 August 2006 - 23:29

dostman
  • dostman
  • Wannabe

• 26 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Nä det kan jag inte påstå. Vid ljusa stillbilder syns de på nära håll men vid rörlig bild eller på lite längre avstånd är de svåra att hitta. Fick leta noga. Fast visst är det lite mentalt störande att veta om dem..

Provade massagen men det hjälpte inte. Ska testa nåt av de där programmen med.

Postad 19 August 2006 - 04:03

Cerno
  • Cerno
  • Rookie

• 7 inlägg
  • 0
Svedx vs V7?

Postad 19 August 2006 - 07:53

Ceasar II
  • Ceasar II
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Kanske en dum fråga. Men kan man köpa väggfästen till den här skärmen? Kollade lite på bilder av baksidan. Såg inga hål eller att montera ett fäste i.

Postad 19 August 2006 - 08:41

ChristofferO
  • ChristofferO
  • Användare

• 159 inlägg
  • 0

Kanske en dum fråga. Men kan man köpa väggfästen till den här skärmen? Kollade lite på bilder av baksidan. Såg inga hål eller att montera ett fäste i.

<{POST_SNAPBACK}>

Kanske något av de rekommenderade "tillbehören" passar? Längst ned på sidan "http://www.komplett....u=320384&s=sc". Visserligen står det att dom är från 42", men kanske kan fungera ändå. Alltid bäst att ringa komplett och fråga.

Postad 19 August 2006 - 09:15

robrc
  • robrc
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

ja det är ju en bra fråga det måste man ju veta innan man beställer fast då är problemet att komplett är stängt hela helgen och erbjudandet går ut på söndag <_< ....

Är det någon som har pratat med komplett om det här ?????

Postad 19 August 2006 - 10:03

RippaN
  • RippaN
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0

ja det är ju en bra fråga det måste man ju veta innan man beställer fast då är problemet att komplett är stängt hela helgen och erbjudandet går ut på söndag <_< ....

Är det någon som har pratat med komplett om det här ?????

<{POST_SNAPBACK}>

Priset kommer förmodligen registreras för det som är just nu, alltså 9995:-

Redigerat av RippaN, 19 August 2006 - 10:07.

Postad 19 August 2006 - 10:07

danper
  • danper
  • Wannabe

• 20 inlägg
  • 0
Jaha nu har man beställt! Tack för er hjälp!

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• XBox Halo Edition
    lod
    2026-07-29 08:14:23
  • VM på nya AppleTV
    Tobbeswim
    2026-07-05 23:35:21
  • Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.