Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Officiell tråd - LG L204WT

296 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
LG L204WT (Datorskärmar) 3 8.743588 (38) Inga priser

Postad 20 September 2006 - 10:02

Toxic
  • Toxic
  • Amatör

• 85 inlägg
  • 0
Nu har netoutlet hittat en annan leverantör och enligt den leverantören så ska dom få in skärmen 4:e oktober.

Postad 20 September 2006 - 18:08

ckz
  • ckz
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Weehoo!! fick ett Din order är på väg ! mail ifrån dustinhome.se för några timmarsen!! :P

Postad 20 September 2006 - 18:56

MattiaSS
  • MattiaSS
  • Amatör

• 78 inlägg
  • 0

Weehoo!! fick ett Din order är på väg ! mail ifrån dustinhome.se för några timmarsen!!  :P

<{POST_SNAPBACK}>

Grattis :P Vi väntar med spänd förväntan. På deras hemsida står det "inte i lager" !!

Postad 20 September 2006 - 22:52

Toxic
  • Toxic
  • Amatör

• 85 inlägg
  • 0
och jag känner mig mobbad :)

Postad 21 September 2006 - 06:43

pajala73
  • pajala73
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0
Inwarehouse har nu sagt att de får in den till sig 26-27 september när jag ringde och frågade om leveranstid.
På deras hemsida står det "ca 1 vecka" som leveranstid.

Jag beställde skärmen den 24 augusti. Då stod det 25 augusti som leveranstid, vilket senare har flyttats fram ett antal gånger.

Jag har läst lite i tråden på Hardforum och har nästan börjat ångra mig, men jag ska ge den en chans. Det som känns mest oroväckande bland omdömena är att antireflexbehandlingen verkar vara av den sämsta sorten som gör bilden rejält suddig.

Postad 21 September 2006 - 11:44

MattiaSS
  • MattiaSS
  • Amatör

• 78 inlägg
  • 0
Du behöver nog inte vara orolig. LG släpper nog inte en skärm som är "suddig" Det är nog konkurensen alldeles för stor för. Jag har bara sett positiva omdömen.

"Does this LG have the glossy coating too it like the NEC 20wmgx2?"

"No it doesn't. I've had no glare problems with it yet."

Klistrat från Widescreengaming forumet..

Redigerat av MattiaSS, 22 September 2006 - 14:32.

Postad 22 September 2006 - 14:56

StarChild
  • StarChild
  • Lärjunge

• 297 inlägg
  • 0
Jag har fått hem den i dag. Det är bara det att jag har avbeställt den tre gånger. Klantigt utav Dialect.

Postad 22 September 2006 - 16:31

nilc
  • nilc
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Fick hem den idag, har provspelat lite och allt verkar bra inga döda pixlar och schysst bild.

Postad 22 September 2006 - 17:06

Ronny.L
  • Ronny.L
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
jag fick också min i dag efter snart 2 månaders väntan.
och kan bara instämma med föregående talare.
vilken kanon skärm och det följer med en dvi kabel
mycket lite backlite om man gemför med dom 4 samsungs skärmar jag har haft
även betraktnings vinkeln är mycket bra
o vilken contrast

Postad 22 September 2006 - 17:34

Pruttgubbe
  • Pruttgubbe
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0
Dags att lägga in en ny beställning nu då! :lol:

Postad 22 September 2006 - 20:02

Kiske
  • Kiske
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Jag är mycket intresserad av LG'n jag oxo.

Är det LG-Philipspanelen eller Chunghwapanelen eller vad den heter som ni fått?
16,7 (8bit) eller 16,2 (6bit med interpolering) miljoner färger?

Känns som jag står över om det inte är äkta en 8-bits panel och har lite svårt att hitta info om Chunghwapanelen. LG-Philipspanelen skall ha äkta 8bit ivf.

Postad 23 September 2006 - 12:45

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

• 1363 inlägg
  • 0
lite bilder och recensioner skulle inte skada. Skulle även vilja veta vilken panel det är ;)

Postad 23 September 2006 - 13:01

pajala73
  • pajala73
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0
Min farhåga om antireflexbehandlingen baserar sig på följande inlägg på Hardforum. Det är en kille som har haft både L204WT:n och LG:s 19-tummare L194WTX hemma hos sig.

http://www.hardforum...5&postcount=427

Han gillade L204WT:n väldigt mycket i princip i alla avseenden utom ett: antireflexbehandlingen.

Citat:
The antiglare coating is clearly visible within 4 feet of the LCD screen. If I change my horizontal viewing angle while staring at a still image on the screen I can see the AG coating "sparkle" / shimmer effect, this does not happen on the L194WTX. The very visible antiglare coating on the L204WT may be the reason behind various members stating that movies and photos appear grainy on this monitor while they do not on other LCD monitors that they have used. As time passes your eyes may disregard the AG coating on this screen, however once you look at a CRT or LCD with a near invisible AG coating you’ll likely comment on how cleaner images and solid colours look.

Jag har läst även på andra forum (har dock ingen länk) om folk som tyckt att text blir ganska suddigt på L204WT:n jämfört med andra likvärdiga skärmar, bl a LG:s gamla modell L203WT. Det är också förmodligen pga antireflexbehandlingen. Hur man upplever antireflexbehandlingen är väldigt personligt och beror på hur man mest använder monitorn (spel, filmer, Windows/text), ögonens upplösning (skiljer rätt mycket från person till person), mm.

Är det inte någon som har märkt av antireflexbehandlingen? Kan det vara så att olika paneler av L204WT:n har olika antireflexbehandling?

PS. Tdot avslutade artikeln med att han skickade tillbaks båda skärmarna, av olika orsaker. L204WT:n hade dålig antireflexbehandling och vissa VGA-problem (ointressant om man kör DVI), medan 19-tummaren hade riktigt usel färgåtergivning. DS.

Postad 23 September 2006 - 13:31

pajala73
  • pajala73
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0
Hej igen. Ursäkta spammandet, men kan ni som fått hem skärmen (min skickas på tisdag från Inwarehouse om allt går enligt plan) testa vilken panel ni har?

Gör såhär (citat från Hardforum, http://www.hardforum...postcount=421):
Is it possible you can check which panel you have? You will have to enter service-mode to check --> turn off your screen, then hold the menu-button and turn on the screen. When you see an image again release the menu-button and press it again. Now you should see the service-menu. Now you can also see which panel is used. Here in the Netherlands you get 'CPT20Wide' which indicates the Chunghwa-panel.

Jag har läst en del längre fram i tråden, och folk verkar gilla båda panelerna. En del verkar ha något emot Chunghwa-panelen, men överlag så verkar även den vara mycket bra. En person hävdar till och med att Chunghwa-panelen är samma som LG-panelen men tillverkas av Chunghwa på uppdrag av LG (?).

Det här är det sista jag tjatar idag :D, men det vore verkligen intressant om ni som har skärmen rapporterar vad ni tycker om antireflexbehandlingen och kollar upp paneltypen. ;)
Jag ska (givetvis) själv kolla upp det när (om?) jag får min skärm på onsdag, och posta mina omdömen här på forumet när jag testat skärmen.

Postad 23 September 2006 - 15:22

nilc
  • nilc
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Jag har CPT20WIDE så det är alltså en chungwa.

Postad 23 September 2006 - 16:34

ckz
  • ckz
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
CPT20.WIDE här med, mycket nöjd med skärmen än så länge,
720p video-material ser grymt ut.

Postad 23 September 2006 - 16:58

caj
  • caj
  • Användare

• 148 inlägg
  • 0
Ge oss gärna lite bilder när ni har tid, är riktigt intresserad av den här skärmen.
Och har den DVI?

Postad 23 September 2006 - 18:40

ckz
  • ckz
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0

Ge oss gärna lite bilder när ni har tid, är riktigt intresserad av den här skärmen.
Och har den DVI?

<{POST_SNAPBACK}>

Är ingen mästerfotograf men tog några snabba bilder så du får ett humm om hur den ser ut, får fixa lite mer seriösa bilder sen. oo yees, den har DVI o kabel ingick med =)

Redigerat av ckz, 23 September 2006 - 19:09.

Postad 24 September 2006 - 11:25

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

• 1363 inlägg
  • 0
lite recensioner skulle inte skada ;) nu har väl ändå rätt så många fått skärmen redan.

Postad 25 September 2006 - 20:51

Unregistered1f1aa00e
  • Unregistered1f1aa00e
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0
Hej!

Jag kikar mest på film, spelar inte mycket spel alls, bara poker, vilken av 203an och 204an skulle då passa mig bäst?

Läste i början av Andreas att 203an då var bättre.. Stämmer?!

Någon som vet om/när den svarta 204an kommer?

Postad 25 September 2006 - 21:22

Unregisteredb2b858c8
  • Unregisteredb2b858c8
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0
Har letat runt efter 20" wide nu ett tag och har nästan fastnat för LG:n.

Skulle dock gärna vilja ha lite recensioner och bilder från er som har fått den :)

Sen undrar jag hur ni upplever foten, är den väldigt vinglig?
Hur ser skärmen ut med helt mörk bakgrund? Bakgrundsljus, ser man nån färgnyans om man kollar på den från snedden?

Postad 26 September 2006 - 20:04

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

• 1363 inlägg
  • 0
lite dåligt att alla slutar skriva i tråden så fort dom fått skärmen :blink:

Postad 26 September 2006 - 21:56

Dum-Dan
  • Dum-Dan
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0
Tro ju inte att ALLA som fått den är så upptagen att det inte kan skriva ner sina tankar...de måste ju sluta dregla nångång! :blink:

Så skriv gärna kort eller långt vad ni tycker om skärmen...

Postad 27 September 2006 - 19:59

_LaN
  • _LaN
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
tjena... finns denna bara med silverram? lätt å ta bort för lackering?
vill ju ha en svart....

någon som vet?

//LaN

Postad 28 September 2006 - 08:48

Dum-Dan
  • Dum-Dan
  • Lärjunge

• 269 inlägg
  • 0
Då har du två val...eller tre egentligen! :)

1. Skruva isär den och lacka den silvriga ramen, vet ej om det finns någon guide eller så men garantin är då bortblåst! :)

2. Beställ från USA, de finns svarta där. Kanske kommer till Sverige men inget jag hört om iaf. De måste tro att vi hatar svart.
Den heter då: LG L204WT-BF (BF=Black Foot, SF=Silver Foot)
Skulle någon hitta ett bra pris kanske man skulle gå ihop om köp från utlandet, men priset på denna är ju redan väldig bra i mina ögon! :D

3. Annars skafar du: LG L203WT, dvs lillebror. Den är i mina ögon snyggare men lite sämre spec pga av åldern! :D Försöker få en affär där jag bor att ta hem 204 så jag kan jämföra med deras demoex av 203! :D

Postad 28 September 2006 - 08:57

StarChild
  • StarChild
  • Lärjunge

• 297 inlägg
  • 0

BF står som sagt bara för en svart fot.. fortfarande silvrig ram på skärmen.

Postad 28 September 2006 - 14:23

_LaN
  • _LaN
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0

Då har du två val...eller tre egentligen! :)

1. Skruva isär den och lacka den silvriga ramen, vet ej om det finns någon guide eller så men garantin är då bortblåst! :P

2. Beställ från USA, de finns svarta där. Kanske kommer till Sverige men inget jag hört om iaf. De måste tro att vi hatar svart.
Skulle någon hitta ett bra pris kanske man skulle gå ihop om köp från utlandet, men priset på denna är ju redan väldig bra i mina ögon! B)

3. Annars skafar du: LG L203WT, dvs lillebror. Den är i mina ögon snyggare men lite sämre spec pga av åldern! :P Försöker få en affär där jag bor att ta hem 204 så jag kan jämföra med deras demoex av 203! :P

<{POST_SNAPBACK}>

tack
1. garantin e ju kul å ha men lever gott utan... att skruva isär den va ju en bra ide :( tack

2. har skummat även på en svart 22" samsung syncmaster, verkar oxå bara finna tillgänglig i usa.. någon som har erfarenheter i att beställa ifrån usa?

3 enligt LG så har l203 utgått ur sortimentet.. (tycker som du annars att 203an är snyggare)

//LaN

Redigerat av _LaN, 28 September 2006 - 14:25.

Postad 28 September 2006 - 15:30

MattiaSS
  • MattiaSS
  • Amatör

• 78 inlägg
  • 0
Jag har beställt mkt bildelar från USA o ibland funkar det kanon o ibland strular det som ***. Tänk på att tull, moms, försäkring, frakt o speditionsavgifter tillkommer

Ex: Kostnad för skärm + 25% moms + frakt. På denna summan tillkommer det 10% tull + speditionsavgifter + ev försäkring.

Däremot ska man INTE betala den amerikanska momsen (salestax) pga att varan ska exporteras. Man kan inte betala moms 2ggr på en vara.

Postad 30 September 2006 - 12:40

thebon
  • thebon
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
Hejsan!

Börjar bli rikligt less på min 19 crt och denna är onekligen intressant!
Har dock en liten fundering. Jag har ett radeon x800XL, vilket såklart
räcker gott å väl. Men kortet verkar inte ha just 1680x1050 som upplösning.

1280x1024
1600x1200
1792x1344

samt mer därtill åt båda hållen.

Kommer jag kunna köra på 1680x1050 ändå? Man ju vill ju gärna köra native...
Ställer skärmen in automatiskt på native och kommer jag ha det som alternativ
när skärmen stöder detta?

Vill gärna vara säker innan man lägger en beställning!

Tack!

//TheBon

Postad 30 September 2006 - 15:33

pajala73
  • pajala73
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0
Du kan nog vara lugn avseende upplösningen, när grafikkortet känner av skärmen så dyker upplösningen 1680x1050 upp. Det är bara med riktigt gamla grafikkort som man kan få problem.

Apropå utseendet på L204WT kontra den äldre L203WT så håller jag med om att foten/stativet på den gamla 203:an är snyggare. Däremot är själva skärmen/ramen snyggare/tunnare på L204:an, kanten runtom på 203:an är ju betydligt bredare.

Postad 30 September 2006 - 19:40

thebon
  • thebon
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
Ok tack, misstänkte det! Lutar nog åt en beställning när den kommer i lager igen.
Likt andra här tycker jag det skulle det vara kanon med lite fler intryck och recensioner!

Postad 02 October 2006 - 16:20

Benedict
  • Benedict
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0
Har beställt skärmen från Tyskland nu.
Väntar bara på att pengarna ska komma in på deras bank och sedan skickas den iväg.
Lite krångligt om man är halvdålig på tyska men det blir ca 3100 kr inkl frakt och skärmen finns i lager.

Postad 02 October 2006 - 20:00

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

• 1363 inlägg
  • 0
Är det någon som har fått skärmen ens, eller har alla som beställt blivit mördade för att inte kunna sprida ut att LG inte klarar att leverara skärmarna? :angry:

Någon får ta och PM:a alla som skrivit i tråden tidigare och påminna dem om att skriva en recension

Postad 02 October 2006 - 20:17

Unregistered1f1aa00e
  • Unregistered1f1aa00e
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0

Har beställt skärmen från Tyskland nu.
Väntar bara på att pengarna ska komma in på deras bank och sedan skickas den iväg.
Lite krångligt om man är halvdålig på tyska men det blir ca 3100 kr inkl frakt och skärmen finns i lager.

<{POST_SNAPBACK}>

Vilken sida? Vilken färg på ramen? Helsvart?

Postad 03 October 2006 - 00:20

thebon
  • thebon
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
Har beställt från inwarehouse nu, då de va en av de få som skulle få in den preliminärt nästa vecka (11/10). Men som sagt...preliminärt. Tänker förbli skeptisk tills jag ser att den är på väg.

Postad 03 October 2006 - 09:46

_LaN
  • _LaN
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0
såg en butik här nu på prisjakt som har 203an på lager... (35 st)
skynda fynda pojkar å flickor...

:angry:

själv köpte ja en 22" Samsung.... silver (puke)

//LaN

Postad 03 October 2006 - 10:42

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

• 1363 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Tror att dom flesta i tråden är ute efter en 204.. 203 har funnits ute en längre tid tror jag

Postad 03 October 2006 - 16:48

Benedict
  • Benedict
  • Lärjunge

• 257 inlägg
  • 0

Vilken sida? Vilken färg på ramen? Helsvart?

<{POST_SNAPBACK}>

beställde på www.hoh.de. Men det var komplicerat. Måste ha lite kunskap i tyska.
Det går inte att beställa med kort, bara banköverföring verkar det som när det gäller internationella beställningar. Beställde i förrgår, betalningen verkar inte ha gått igenom ännu.
Ser ut att vara silverram men de har inte mycket information uppe på sidan ännu. Det står att produkten kan skilja sig från bilden.
ganska nyinkommen produkt.

Postad 04 October 2006 - 20:06

OLNi
  • OLNi
  • Amatör

• 84 inlägg
  • 0
nån vänlig själ som kan få fram exakt mått på bildytan?

Redigerat av OLNi, 05 October 2006 - 07:04.

Postad 05 October 2006 - 09:22

_LaN
  • _LaN
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0

<{POST_SNAPBACK}>

Tror att dom flesta i tråden är ute efter en 204.. 203 har funnits ute en längre tid tror jag

<{POST_SNAPBACK}>

varför ens en kommentar från dig? jag vet väl för f-- vilken tråd jag läser...

det var ett tips i all välmening...

//LaN

Redigerat av _LaN, 05 October 2006 - 09:23.

Postad 05 October 2006 - 13:01

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

• 1363 inlägg
  • 0

varför ens en kommentar från dig? jag vet väl för f-- vilken tråd jag läser...

det var ett tips i all välmening...

//LaN

<{POST_SNAPBACK}>

OJ ursäkta ifall du tog det som ett påhopp. Men jag tyckte för tillfället att det var bra att upplysa andra (i min välmening) om att 203an inte är lika bra och att folk kanske bör tänka över sitt beslut att "fynda" efter 203, och därmed bli besvikna då dom tror att den är likvärdig.

Redigerat av Mahti, 05 October 2006 - 13:02.

Postad 05 October 2006 - 18:44

Ronny.L
  • Ronny.L
  • Wannabe

• 27 inlägg
  • 0
Bredd 43,3 höjd 27,1

och det är en trevlig skärm.
Det som är mindre bara på den är att typ oblivion flyter inte lika bara nu som innan men det är ju mitt grafikkort som är för dåligt Club3d x800rx på en AMD 64 3800+ X2.både grafikkort och cpu är överklockade med 20% med min fina vattenkylnig (golvvärme till datorrum och tvättstuga)

den är inte lika snabb som min gamla samsung som dock var 2ms.

något känslig med var man har ögonen ihöjdled, bäst är när ögonen är i överkant skärm(vilket dom skall vara i gentligen).den blir lite mörkare i överkant annars + att just min går lite åt det lilla hållet i vänster hörn (mycket lite)

ja där är en lite konstig atireflexbehandling på men den störmig bara när jag tittar efter den.

Postad 05 October 2006 - 23:50

pajala73
  • pajala73
  • Amatör

• 64 inlägg
  • 0
Tack, Ronny, du är den första som svarat på min fråga om antireflexbehandlingen! :(

Apropå Inwarehouse leveransdatum så... hmm...
När jag beställde den därifrån var utlovat leveransdatum 25 augusti (!). Det är ett tag sen.

Jag kan förstå att Inwarehouse inte kan rå för att leveranserna inte kommer in som utlovat. De kan bara följa vad leverantörerna säger.
Men att fortsätta lova en kort leveranstid på en skärm som vecka efter vecka, månad efter månad (!) blir framflyttad känns konstigt.

Jag har avbeställt skärmen och väntar med att beställa nån skärm nånstans ifrån tills de finns i sån kvantitet att man kan köpa en utan att behöva stå i kö i X antal veckor.

Postad 07 October 2006 - 14:24

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

• 1363 inlägg
  • 0
börjar bli riktigt trött på att skärmen aldrig kommer till butikerna så man kan beställa..

Postad 08 October 2006 - 10:32

Uncle_Greg
  • Uncle_Greg
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Man får hoppas att man inte får vänta lika länge på denna som man gjorde på 42PM1MA. Även jag väntar dock med beställning tills den finns på lager, och då lär det bli en beställning hos Dustin igen, efter deras mycket proffsiga bemötande med plasman.

Postad 08 October 2006 - 11:22

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

• 1363 inlägg
  • 0

Man får hoppas att man inte får vänta lika länge på denna som man gjorde på 42PM1MA. Även jag väntar dock med beställning tills den finns på lager, och då lär det bli en beställning hos Dustin igen, efter deras mycket proffsiga bemötande med plasman.

<{POST_SNAPBACK}>

Har dustin bra pixelgaranti? det är nog det enda jag är orolig med, har aldrig beställt en lcd utan att ha sett den innan för att jag är så rätt för att få fel på pixlar och sen inte kunna byta ut den :blink:

hur ligger det till med pixlegarantier nuförtiden?

Postad 08 October 2006 - 12:18

StarChild
  • StarChild
  • Lärjunge

• 297 inlägg
  • 0

Har dustin bra pixelgaranti? det är nog det enda jag är orolig med, har aldrig beställt en lcd utan att ha sett den innan för att jag är så rätt för att få fel på pixlar och sen inte kunna byta ut den  :blink:
hur ligger det till med pixlegarantier nuförtiden?

<{POST_SNAPBACK}>

Det är inte återförsäljaren som ger pixelgarantin, utan tillverkaren. Du kan läsa mer om pixelgarantin på LG:s hemsida. Sedan är det så att i distansavtalslagen, som gäller vid köp på internet har du alltid 14 dagar ångerrätt från det datumet du mottagit varan, om det t.ex. inte är någonting som går på garantin. Du kan alltså skicka tillbaka varan i samma skick som du fick den i, men du får betala frakten själv.

Redigerat av StarChild, 08 October 2006 - 12:20.

Postad 08 October 2006 - 14:47

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

• 1363 inlägg
  • 0

Det är inte återförsäljaren som ger pixelgarantin, utan tillverkaren. Du kan läsa mer om pixelgarantin på LG:s hemsida. Sedan är det så att i distansavtalslagen, som gäller vid köp på internet har du alltid 14 dagar ångerrätt från det datumet du mottagit varan, om det t.ex. inte är någonting som går på garantin. Du kan alltså skicka tillbaka varan i samma skick som du fick den i, men du får betala frakten själv.

Tack för infon :blink: Vet du möjligtvis vad frakten till LG kostar?

Postad 08 October 2006 - 17:22

weezer
  • weezer
  • Forumräv

• 706 inlägg
  • 0
Du skickar den till Dustin, eller vem du nu handlar av. Och det är väl gratis inom 14 dgr om du använder distansköplagen, eller?

Postad 11 October 2006 - 11:47

elveron
  • elveron
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Vad är det för max uppdateringsfrekvens, på maximala upplösningen, 60 eller 75hz?

Har det nån betydelse för TFT-skärmar?

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.