Har alla recensenter blivit totalt galna?
Redigerat av ruteki, 24 May 2008 - 00:19.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 24 May 2008 - 00:17
Har lirat en hel del nu. Fattar inte vart den dåliga kritiken kommer ifrån. Minst lika kul som Halo 3 / RFOM och mycket bättre än Turok.
Har alla recensenter blivit totalt galna? Redigerat av ruteki, 24 May 2008 - 00:19. Postad 21 June 2008 - 16:24
Har skaffat Haze och sitter här med tjejan och lirar lite co-op splitscreen. Om någon av oss blir skadad men inte helt 100%igt dödad så kan den andra springa fram och klappa lite på ryggen så blir allt bra men om någon dör helt så återupplivas man inte förän vid nästa checkpoint. Har jag fattat rätt eller har jag missat nåt? Lite störigt ärligt talat. Tycker jag i alla fall.
Postad 23 June 2008 - 10:58
Det som stör mig mest är den undermålig AI. När jag spelade igår kom en fiendesoldat springades mot mig och en AI kompis. Han springer förbi min partner och vänder sig inte om, samma sak med min partner. Så de bara står där och tittar åt varsitt håll fast fienden är bakom dem. Sådant irriterar.
Grafik tycker jag dock är helt okej. Postad 18 December 2008 - 19:59
Verkar som Free Radical Design läggs ner.
http://www.edge-onli...dical-locked-up Vi kan nog glömma kommande Time Splitters 4. Redigerat av Unregisteredf64a5233, 18 December 2008 - 20:01. Postad 18 December 2008 - 22:11
Men neeej 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |