Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Rock Band

548 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Betygsätt... (15 medlem(mar) har röstat)

...spelet.

1. 5 (8 röster [53.33%])

Procent av omröstning: 53.33%

2. 4 (5 röster [33.33%])

Procent av omröstning: 33.33%

3. 3 (1 röster [6.67%])

Procent av omröstning: 6.67%

4. 2 (1 röster [6.67%])

Procent av omröstning: 6.67%

5. 1 (0 röster [0.00%])

Procent av omröstning: 0.00%

Rösta Gäster kan inte rösta
Rock Band (inkl. Instrument) (PS3) (PlayStation 3-spel) 1 9.133332 (14) Inga priser
1 relaterade trådar

Postad 03 March 2008 - 10:16

hristo19
  • hristo19
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
Nu har jag äntligen beställt Rock band på Ebay. pris 160$ + 90$ för frakt = 1543kr. jag tycker det var ett ganska bra pris.jag har det nog om 10dar, det ska bli grymt kul

Postad 03 March 2008 - 20:47

frek
  • frek
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0
Haha, köpte mitt i USA nu på semestern, gick på 181 dollar (= under 1200kr). Ganska överkomligt tycker jag!

Postad 04 March 2008 - 12:43

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Fick mitt Rock Band igår, drabbades dock av 500 spänn i tull.......men det är skit samma. Fy f*n vad kul, jag ÄR bättre än Lars Ulrish på trummor ;-)

Spela bättre än Larz är väl ingen större merit...

radiozo

Ne nu kan jag inte hålla mig längre. nån mer negativ person än dig här på forumet är det nog förbannat svårt att hitta. i vilken tråd man än är inne i så ser man syrliga kommentarer ifrån dig.

P.s Om du nu är bättre än larz på att lira trummor så upp till bevis och spela in när du gör det

Redigerat av Evil Homer, 04 March 2008 - 12:45.

Postad 04 March 2008 - 12:57

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
kanske att jag har missat detta i tråden. men går instrumenten via bluetooth eller är det via usb. hittar inte detta i "egenskaper" på spelet heller

Niklas

Postad 04 March 2008 - 13:19

Qramohn
  • Qramohn
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0

kanske att jag har missat detta i tråden. men går instrumenten via bluetooth eller är det via usb. hittar inte detta i "egenskaper" på spelet heller

Niklas

Gitarren körs via en sändare/mottagare som man trycker in i USB-hubben.
Mick + trummor har sladd.

Postad 04 March 2008 - 13:21

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Niklas

Gitarren körs via en sändare/mottagare som man trycker in i USB-hubben.
Mick + trummor har sladd.

hur löser man detta om man har en 40gb variant som jag har. funkar det fint med en usb hubb eller kommer det knasa på nått sätt då?
(iom att det bara är 2 st usb på denna variant)

Postad 06 March 2008 - 09:09

Qramohn
  • Qramohn
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0
Har själv 40gb-versionen av PS3.
Skaffa dig en billig USB 2.0-hub. Du behöver inte ha extra ström till hubben.

Postad 06 March 2008 - 09:47

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Har själv 40gb-versionen av PS3.
Skaffa dig en billig USB 2.0-hub. Du behöver inte ha extra ström till hubben.

thx för ditt svar. nu släppte oros stenen ifrån mitt bröst:
ingen hubb man skall hålla sig borta ifrån? antar att det finns kassa och bra sådana med som bland alla prylar

Postad 06 March 2008 - 10:26

Qramohn
  • Qramohn
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0
Ska vara lugnt. Inte sett att någon har problem med ngn speciell modell. Ganska enkel teknologi så det ska gå bra.
Köpte min på OnOFF. Belkin. En modell med strömförsörjning visserligen, men jag har aldrig pluggat in strömförsörjningen.

Enligt Webhallen, så är det Q3 som gäller som release nu...
1495 SEK för "special edition" eller "Band in box" som det så klämkäckt heter..

Postad 06 March 2008 - 10:32

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
"Observera att spelet till Rock Band säljs separat: Rock Band - Music Disc. "
står det längst ner på sidan
så ingen missar webhallens "deal"

Postad 09 March 2008 - 10:49

hence776
  • hence776
  • Användare

• 113 inlägg
  • 0
Kommer troligen åka på tjänsteresa till USA lite senare i vår och funderar lite löst på möjligheten att köpa Rock Band där och ta med hem. Borde väl bli billigare vad jag har förstått?

Om inte kartongen är enormt stor spelar väl inte storleken någon större roll för frakten, men vikten har ju betydelse... Någon som vet storlek och vikt på paketet? Dessutom: Ska man tulla det, när man tar in det i Sverige?

Postad 09 March 2008 - 13:21

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Paketet är enormt. Som till en tv ungefär.

Postad 09 March 2008 - 16:15

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Kommer troligen åka på tjänsteresa till USA lite senare i vår och funderar lite löst på möjligheten att köpa Rock Band där och ta med hem. Borde väl bli billigare vad jag har förstått?

Om inte kartongen är enormt stor spelar väl inte storleken någon större roll för frakten, men vikten har ju betydelse... Någon som vet storlek och vikt på paketet? Dessutom: Ska man tulla det, när man tar in det i Sverige?

hur funkar det mad garantierna om du tar in via usa?
man har ju hört att kvaliten ska vara sisådär på sakerna.

Postad 09 March 2008 - 17:13

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Garanti gäller som vanligt där man köpt grejjerna. Tror bara det är 3 månaders garanti som standard i USA dock.

Postad 09 March 2008 - 17:19

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Garanti gäller som vanligt där man köpt grejjerna. Tror bara det är 3 månaders garanti som standard i USA dock.

lite jobbigt att skicka sakerna till usa:)
därför jag själv prioriterar att handla på hemmaplan. skitsamma att det blir att par hundringar dyrare(alternativt att man får vänta ett tag till på att det släpps här) inte värt alla problem man får om det går sönder

Postad 09 March 2008 - 17:36

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
Jag är mest orolig för att det blir strul med att köpa nya låter. Därför väntar jag.
Kommer nog köpa det till 360 dock.

Postad 09 March 2008 - 21:24

frek
  • frek
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0

Paketet är stort men inte såå stor, har tyvärr inga mått på den men jag vet att det vägde mindre än 10kg. Spring in på walmart eller liknande när du är i usa och köp bubbelplast och tejp (det var vad jag gjorde för att få hem mitt) och slå det runt paketet. Sen är det bara att checka in det som vanligt baggage! Med dagens dollarkurs går rockband på under 1200 kronor vilket får anses vara ett kap med tanke på vad man får. Med tullen gäller att om du handlar för mer än 1700kr så måste du tulla så om du bara köper rockband ska du slippa det (detta gäller inte om man beställer utan endast när du personligen tar in det i sverige).

Postad 09 March 2008 - 23:55

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0
Inga nyheter angående kompatibilitet med PS3 GH3 gitarrerna? xbox360 GH3 gitarrerna funkar ju till rock band och det känns JÄVLIGT surt att inte PS3gitarrerna gör det.

Kommer detta att lösas eller är det bara att skaffa sig en skivstudio härhemma? Inga rykten?

Postad 10 March 2008 - 08:43

Snappahead
  • Snappahead
  • Amatör

• 65 inlägg
  • 0

Paketet är enormt. Som till en tv ungefär.

Jag vet inte vad trum-mästaren radiozo har köpt för mini-tv. :) Men Rockband-paketet har följande mått: 29*74*40 cm och väger 8,6 kg.

Och jag har laddat hem ett gäng låtar så det är inga problem. Så den som ändå är i USA och har möjlighet att köpa tycker jag ska göra det, det är ju inga jättesummor om nåt skulle gå sönder. Det är ju bara att komplettera när det börjar säljas i Sverige. Jag har inte haft några problem med mitt, trots en ganska omild behandling av ett gäng fyllon :blink: Verkar vara ganska stor risk att det dröjer länge innan det släpps i sverige.

Postad 10 March 2008 - 10:16

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

• 24891 inlägg
  • 0
:) Såg när de packade upp det på On The Spot och paketet såg enormt stort ut iaf. Har inte sett det IRL dock.
Inget jag skulle släpa hem från affären utan bil iaf.

Postad 10 March 2008 - 15:45

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
[/quote]

Paketet är stort men inte såå stor, har tyvärr inga mått på den men jag vet att det vägde mindre än 10kg. Spring in på walmart eller liknande när du är i usa och köp bubbelplast och tejp (det var vad jag gjorde för att få hem mitt) och slå det runt paketet. Sen är det bara att checka in det som vanligt baggage! Med dagens dollarkurs går rockband på under 1200 kronor vilket får anses vara ett kap med tanke på vad man får. Med tullen gäller att om du handlar för mer än 1700kr så måste du tulla så om du bara köper rockband ska du slippa det (detta gäller inte om man beställer utan endast när du personligen tar in det i sverige).
[/quote]

jaha kostar det inte mer än 1200 ja då kan det faktiskt vara värt att "chansa" på att sakerna håller ihop

Postad 10 March 2008 - 22:28

hence776
  • hence776
  • Användare

• 113 inlägg
  • 0

Tack för svaret - var precis den typ av tips jag var ute efter! Så du har gjort precis samma sak då alltså frek? Då verkar det ju åtminstone praktiskt genomförbart... ;) Får se om jag tar modet till mig när jag är där - det är ju en viss pinsamhetsfaktor i att kånka omkring på det där paketet också... :P

Redigerat av hence776, 10 March 2008 - 22:29.

Postad 10 March 2008 - 23:35

frek
  • frek
  • Wannabe

• 34 inlägg
  • 0
slår man in det som jag sa så syns det inte vad det är för något ;)

Postad 13 March 2008 - 00:36

thurner
  • thurner
  • Lärjunge

• 293 inlägg
  • 0
Spelade detta i helgen (lätt påverkad av material från glasbanken) och jag tyckte det var helt suveränt. Hur skoj som helst. Tror inte jag själv skulle lägga ut kulorna för spelet men jag vill säga att Singstar och Guitar Hero kan numér slänga sig i väggen. Eller det där var kanske lite hårt, dom andra spelen är ju fortfarande roliga.

Edit: Låtvalen var helt perfekta. Hög partynivå på dessa.

Redigerat av thurner, 13 March 2008 - 00:38.

Postad 18 March 2008 - 07:31

hristo19
  • hristo19
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
jag hämtade ut mitt Rock Band igår på Posten. Herregud så underbart spel ! snacka om att man lyserupp som en sol när man spelar det. helt underbart

Postad 18 March 2008 - 08:29

Hoff
  • Hoff
  • Forumräv

• 867 inlägg
  • 0
Ni som importerat det. Är det via ebay.com ? Skulle vara bra om ni kunde skriva ut namnet på säljaren samt den totala kostnaden, dvs om ni även åkte på tull. Och leveranstid, betalningssätt, fraktsätt (ups, dhl eller vad som använts) etc. Tror väldigt många är intresserade då det verkar som det kommer dröja länge innan detta kommer till europa/sverige.

Postad 18 March 2008 - 08:36

SirIdot
  • SirIdot
  • Beroende

• 1272 inlägg
  • 0

Paketet är stort men inte såå stor, har tyvärr inga mått på den men jag vet att det vägde mindre än 10kg. Spring in på walmart eller liknande när du är i usa och köp bubbelplast och tejp (det var vad jag gjorde för att få hem mitt) och slå det runt paketet. Sen är det bara att checka in det som vanligt baggage!

Tänk bara på att det på de flesta flygbolag är max 20kg incheckat bagage per person, om ni har mer så riskerar ni att få betala för övervikt och det är rätt så dyrt.

(Har jobbat i flygbranschen).

Postad 18 March 2008 - 09:58

hristo19
  • hristo19
  • Amatör

• 66 inlägg
  • 0
mitt gick på 1512:- + 360:- i moms så totalt 1872:-. här är länken till säljaren.
http://stores.ebay.com/PressStartInc

men dom har höjt priset på Rock band pga att dom flyttat fram datumet i Europa.
jag betalade 159$ och nu kostar det 190$.

Postad 18 March 2008 - 10:18

Unregistereddd2912d0
  • Unregistereddd2912d0
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0
Jag sålde mitt GH3 dagen efter jag fick hem Rock Band. Det finns ju många bra låtar som man saknar såhär i efterhand men Rock Band är ju så oerhört mycket roligare, och gitarren är mycket skönare i RB.

Med dollarkursen och den smidiga frakten (åkte bara på 250 kr i tull) så förstår jag inte varför man INTE skulle beställa från ebay. Bara shoppa loss!

Postad 18 March 2008 - 10:22

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0

Med dollarkursen och den smidiga frakten (åkte bara på 250 kr i tull) så förstår jag inte varför man INTE skulle beställa från ebay. Bara shoppa loss!

gick på 1512:- + 360:- i moms så totalt 1872:-.

där har du ditt svar för min del iaf. det skall gå lös på 1990kr här i sverige när det kommer. är det verkligen värt att inte ha nåra garantier på prylarna för att få det lite tidigare?

Postad 18 March 2008 - 10:32

Hoff
  • Hoff
  • Forumräv

• 867 inlägg
  • 0

gick på 1512:- + 360:- i moms så totalt 1872:-.

där har du ditt svar för min del iaf. det skall gå lös på 1990kr här i sverige när det kommer. är det verkligen värt att inte ha nåra garantier på prylarna för att få det lite tidigare?

Europa-releasen för Rock Band blir ju uppskjutet hela tiden. Nu verkar det mer o mer som det tidigast kommer i höst. Spelade GH3 för första ggn i söndags då en polare kom förbi med det och blev frälst direkt men Rock Band har bättre låtar, fler instrument etc så jag funderar på o skippa GH3 fö Rock Band. Men som sagt, garantin etc är alltid en liten känslig sak. Kanske får bli ett GH3 tills det släpps ändå. Får hålla utkik på tradera:)

Postad 18 March 2008 - 21:00

Snappahead
  • Snappahead
  • Amatör

• 65 inlägg
  • 0

Ni som importerat det. Är det via ebay.com ? Skulle vara bra om ni kunde skriva ut namnet på säljaren samt den totala kostnaden, dvs om ni även åkte på tull. Och leveranstid, betalningssätt, fraktsätt (ups, dhl eller vad som använts) etc. Tror väldigt många är intresserade då det verkar som det kommer dröja länge innan detta kommer till europa/sverige.

Jag betalade ca 1800 inkl frakt + tull/moms 500 = 2300 SEK. Tog ca 10 dagar med USPS. Köpte på ebay av "jesus-loves-everyone" :) Men hon verkar inte ha fler RB. Men det finns flera andra som verkar seriösa.

Postad 18 March 2008 - 21:08

fAkkfAcE
  • fAkkfAcE
  • Lärjunge

• 341 inlägg
  • 0
saxat från fz.

Europeiska Rock Band får "exklusiva" bonuslåtar

# Blur - Beattlebum
# Oasis - Rock 'n' roll star
# Tokio Hotel - Through the Monsoon
# Muse - Hysteria
# Les Wamaps - Manu Chao
# Indochine - L'Aventurier
# Playmo - New Wave
# Die Toten Hosen - Hier Kommt Alex
# Juli - Perfekte Welle
# H-Block X - Countdown to Insanity

Postad 19 March 2008 - 01:54

Kamelenen
  • Kamelenen
  • Amatör

• 73 inlägg
  • 0
Någon som vet hur och var man kan köpa de låtar som finns tillängliga för download?

Postad 19 March 2008 - 09:39

abakar
  • abakar
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0
Du behöver vara inloggad med ett amerikanskt PSN konto. Sen är det bara att sticka till US PSN Store så bör det inte vara så svårt att hitta låtarna.

mitt gick på 1512:- + 360:- i moms så totalt 1872:-. här är länken till säljaren.
http://stores.ebay.com/PressStartInc

men dom har höjt priset på Rock band pga att dom flyttat fram datumet i Europa.
jag betalade 159$ och nu kostar det 190$.

även jag kan rekommendera den säljaren då jag köpte från honom. hans auktioner är "buy it now or best offer" så dra till med skamliga bud som 140$ eller nått och se hur han svarar. Be han även markera det som gåva så slipper ni förhoppningsvis tull.

Redigerat av abakar, 21 March 2008 - 00:12.

Postad 25 March 2008 - 21:39

Nofear87
  • Nofear87
  • Amatör

• 75 inlägg
  • 0
Man kan beställa Rock band från rockband.com om man vill okså. Jag ska beställa där ifrån hade jag tänkt, får la se hur de går :). Nån som vet om de blir billigare medfrakt om man beställer 2-3 st lådor? och om det går att köpa låtar från nån annan stanns än usstoren?

Mvh
Mattias

Postad 25 March 2008 - 22:25

fAkkfAcE
  • fAkkfAcE
  • Lärjunge

• 341 inlägg
  • 0
Mailade videogamesplus.ca och frågade vad frakten kostade för rockband, ja billigt va det ju inte iaf.

Hello,

Shipping is $239.99CAD and is shipped DHL express which takes 2-3 days with tracking. Total with shipping is $409.98CAD.

Thanks,

Sidney
Customer Service Representative
VIDEOGAMESPLUS.CA

Postad 26 March 2008 - 09:11

Madzak
  • Madzak
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0

Man kan beställa Rock band från rockband.com om man vill okså. Jag ska beställa där ifrån hade jag tänkt, får la se hur de går :blink:. Nån som vet om de blir billigare medfrakt om man beställer 2-3 st lådor? och om det går att köpa låtar från nån annan stanns än usstoren?

Mvh
Mattias

Är det någon som lyckats beställa från Rock Band store? Tänkte jag skulle gjort det men när jag skulle fylla i information om leveransadress så fanns endast United States som alternativ för land.
Tröttnade på överdyra frakter o annat krångel, så jag la en beställning på eBay istället (http://stores.ebay.com/PressStartInc). Hoppas leveransen går lika bra som för er andra som beställt härifrån. :)

Redigerat av Madzak, 26 March 2008 - 09:11.

Postad 26 March 2008 - 12:44

Nofear87
  • Nofear87
  • Amatör

• 75 inlägg
  • 0
Jag såg okså att det bara gick att välja US men det står under customer service och sen shipping policy att dom skickar world wide och att dom skickar till (zone f)sverige och att om man beställer för 150-199.99 dollor så är frakten 47,95 dollar och 200 dollar eller mer så är frakten 55,95 dollar till sverige. Så dom skickar visst till sverige man kanske får ringa dom lr nått för att kunna beställa till sverige.

Mvh
Mattias

Postad 26 March 2008 - 16:54

Baily
  • Baily
  • Forumräv

• 504 inlägg
  • 0
Det är inte tillåtet för företag att sälja Rock Band till länder som ännu inte har fått det släppt.
Jag fick betala 2500kr för mitt från ebay. 2000 för paketet och frakt + 500 för tull. Dock var dollarn lite högre då, och hade oflyt i tullen. Mitt paket var märkt som gåva.

Postad 27 March 2008 - 15:19

Leifi
  • Leifi
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Beställde precis Rock Band från Ebay från rekommenderad säljare, http://stores.ebay.com/PressStartInc till mitt PS2.

Blev 1 682 svenska kronor totalt, ca 269 dollar, med priority frakt. Men, ska väl inte ropa hej än. Kan ju hända att tullen daskar mig på händerna med en extraavgift, brukar bli 500 kr om den fastnar om jag förstått det rätt.

Återkommer!

Postad 27 March 2008 - 16:19

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
Antar att det inte finns ett tvärspikat datum för sverige än?? alltså när det släpps här

Postad 27 March 2008 - 18:10

Leifi
  • Leifi
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Det har skiftat från december till januari till februari till mars, nysatt datum nu är den 5/6, men väl initierad källa säger mig att släpp inte sker förrens den 29/8 :P

Postad 27 March 2008 - 18:37

Evil Homer
  • Evil Homer
  • Guru

• 4127 inlägg
  • 0
hmm vettefan om man har lust att vänta sålänge som den 5:e ens.
får väl se om man lägger dom pengarna på annat om det drar ut längre än så på tiden.
import är inte att tänka på för min del. vet så jäkla väl om att jag köper nått så kommer det såklart att strula på nått sätt

Postad 29 March 2008 - 16:19

sebulba
  • sebulba
  • Lärjunge

• 325 inlägg
  • 0
Ni som beställt från PressStartInc, hur lång tid tog det att få hem grejerna?

mvh

Postad 30 March 2008 - 11:09

Leifi
  • Leifi
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Det tar 2-3 arbetsdagar för honom att få iväg paketet, väljer du Priority Mail så tar det ytterligare 6-10 dagar, väljer man Expressleverans (ca 20 dollar dyrare) tar det 3-5 arbetsdagar.

Han verkar onekligen vara en av de seriösare säljarna på Ebay. Beställde mitt i fredags, skickas i morgon, då får jag spårningsnummer av honom. Återkommer när jag fått mitt paket. Återstår att se om man får betala något i tullen. Vissa verkar ha fått göra det, vissa verkar ha sluppit. Bad honom skriva "Gift" på mitt paket, och då kan tullen inte ta ut någon tullavgift.

Postad 30 March 2008 - 14:16

SynX84
  • SynX84
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
Jag beställde från PressStartInc igår, ett ex av Rock Band till ps3. De är bara så segt att vänta på att man ska få det, vill ju ha det nu så man kan rocka loss totalt! :) Men men man kommer väll få vänta ett tag, hoppas det kommer den här veckan som kommer.

Postad 31 March 2008 - 13:20

Leifi
  • Leifi
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0

Jag beställde från PressStartInc igår, ett ex av Rock Band till ps3. De är bara så segt att vänta på att man ska få det, vill ju ha det nu så man kan rocka loss totalt! :) Men men man kommer väll få vänta ett tag, hoppas det kommer den här veckan som kommer.

Räkna inte med det. Det tar 2-3 arbetsdagar för han att överhuvudtaget få iväg paketet.

Postad 31 March 2008 - 13:53

SynX84
  • SynX84
  • Wannabe

• 14 inlägg
  • 0
fy fan :) Jaja man är ju ledig i två veckor så man hoppas iallafall att man hinner få det innan man börjar jobba som tusan igen.

Postad 01 April 2008 - 08:01

skruttsussi
  • skruttsussi
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Hej på er alla.
Jag behöver hjälp. Min karl fyller 50 i sommar och han ska få rockband, men idag har vi ingen spelkonsol.
Vad ska man köpa playstation 2,3 x-box,eller annan, ny elle beg??

Tacksam för många svar med motivering

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.