TidigtKänns som att det kunde ha blivit ett stor spel men att dom släppte det alldeles för tidigt.
känns som det aldirg släpptes
Håller med dig till fullo om att du skulle tänkt till en extra gång och ändrat några uppdrag.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Postad 15 November 2007 - 15:13 Tidigt känns som det aldirg släpptes Håller med dig till fullo om att du skulle tänkt till en extra gång och ändrat några uppdrag. Postad 15 November 2007 - 15:36 Du kan väl inte skylla på honom, han gjorde ju inte spelet Postad 15 November 2007 - 16:07
www.penny-arcade.com Postad 15 November 2007 - 16:21
Perfa! Skön site *bookmarked* Nä nu blir det att dra hem till polarn och lira just detta spel /R Postad 15 November 2007 - 16:47 Du kan väl inte skylla på honom, han gjorde ju inte spelet Jo det var faktiskt så att det var jag som gjorde spelet. Helt själv också. Så jag får be så hemskt mycket om ursäkt till alla här att jag "misslyckade med att skjuta in dom sista bollarna i krysset, istället för att jag gick och köpte korv på läktaren" Postad 15 November 2007 - 16:53
Årets spel! Galet ###### grymt!
Iaf tills nästa fredag, då kan det ändras Postad 15 November 2007 - 18:23
Lät fint det som Penny-arcade sa, då jag just hämtat det.
Nu blire spela av. Postad 15 November 2007 - 18:27
Fick mitt AC idag, ett väldigt bra spel måste jag säga, sjukt bra grafik, väldigt roligt att spela. Kan nog bli lite tråkigt i längden men va fan, det är kul nu
Postad 15 November 2007 - 20:13
Bara jag som är besviken på Limited Ed? Man fick ju inget kul alls =( Bara en tråkig plastfigur.
Inte alls som jänkarna som får: * The Assassin's Creed Limited Edition contains: - Collectible 3-inch Altair figure - Penny Arcade comics - Mini strategy guide * Bonus disc including: - Winners of Assassin’s Creed short film contest - Behind-the-scenes videos - Developer diaries - Trailers - Producer interviews - Downloads and more Postad 15 November 2007 - 23:46
Mmm suger Postad 16 November 2007 - 00:06
Hur mycket extra fick du betala för limited edition? Postad 16 November 2007 - 11:41
Skitbetyg? 7.0/10 är väl ändå "good"?!!!! Liret har i alla fall fått mycket goda omdömmen av de JAG värdesätter och träffar min personliga smak rätt oftast Postad 16 November 2007 - 13:20
Kan ju säga så hära; Jag blev så himla besviken på spelet, så jag ska sälja/byta skiten..
Postad 16 November 2007 - 13:41
Utan någon motivering eller förklaring så känns ditt inlägg ganska pointless tbh Postad 16 November 2007 - 14:12
Det var mest en reflektering. Du har aldrig blivit så besviken att du saknar ord, har sett framemot detta spel en längre tid. Och sedan så är det bara ett meningslöst tidsfördriv? Hade kunnat bli bra spel om man hade haft lite variation i spelsättet. Tröttnade ganska fort på att göra samma sak om och om igen. "Klättra upp i massor med torn(se samma sekvens flera gånger om, borde åtminstone gå att trycka bort den) Gå sedan till den lokala lönnmördaren för att få uppdrag Tjuvlyssna lite här, leka ficktjuv där för att sedan mörda målet. Det blir ganska upprepande. Men som sagt, det är min personliga åsikt. Redigerat av Pertan81, 16 November 2007 - 14:18. Postad 16 November 2007 - 15:29
Jo, men det ändrar inte det faktum att ditt inlägg är ganska intetsägande utan någon motivering, men nu har du ju kompletterat med vad du inte tyckte om så då är allt på rätt köl igen Postad 16 November 2007 - 18:55
Har en fråga är på 3 dje uppdraget när man kan besöka vilken av dom tre städerna. har klättrat upp alla torn men det kommer inte upp några hints om vad man ska göra. Innan kom det upp att man skulle pickpocka etc är det sync baren som e kass ellr vad e det frågan om har varit i två städer å klättrat alla[ torn etc tacksam för hjälp fastkörd
Postad 16 November 2007 - 22:22
Känns inte bra att maximm redan lagt ut sin kopia till försäljning
Någon som klarat alla små uppdrag ännu? Redigerat av Damp, 16 November 2007 - 22:23. Postad 17 November 2007 - 00:14
Hehe, det lär ju ta ett tag innan man klarat, jag har nog spelat +15h och gjort 3/9 mord
Assassins Creed är en äkta keeper, lätt ett av årets spel Postad 17 November 2007 - 02:57
Efter 15 timmar hade jag gjort alla sidemissions och alla mord och lagt spelet på hyllan
Postad 17 November 2007 - 03:35
Hehe nice, bra spel förvisso,.. men att du orkade... Postad 17 November 2007 - 04:06
Spelat ca 8 Timmar, 6/9 mord, börjar dock bli lite enformigt måste jag säga, för tillfället 3/5 men får åter komma.
Jobbar natt imorrn me så då skare nog va klart Postad 17 November 2007 - 15:34
Tråkigt för din del då, då får jag mao 3-4ggr mer valuta för mina pengar än dig Jag är en sådan som njuter extremt mycket av spel som jag verkligen tycker är bra, typ varenda vrå ska undersökas och det tar ett tag i ett spel som detta hehe Redigerat av Unregisterede2b4eaab, 17 November 2007 - 15:36. Postad 17 November 2007 - 17:21
Det får du inte alls Postad 19 November 2007 - 02:50
En svag trea, har nu spelat igenom det, och visst det är bra men kunde ha vart bättre.
Grafiken och animationerna är världsklass, och storyn är bra tills slutet. Eller nja finns väl inget slut och tala om. Och sen efter ca 5-6 timmar börjar man bli less på att göra samma sak igen. Visst det är ett sandlåde spel. Utan valfrihet. Nja CoD 4 i inbyte Postad 19 November 2007 - 09:05
Spoiler
Postad 19 November 2007 - 13:58
Japp, en trea är vad spelet är värt. varken mer eller mindre. Grafiken och animationerna är helt magnifika, bara det motiverar ett medelbetyg. Sen kan jag inte låta bli att undra hur bra spelet kunde ha blivit. Idén är ju helt suverän - lönnmördare under korstågstiden i mellanöstern. Borde vara hur coolt som helst. Nu väljer man att slarva bort hela potentialen genom att göra ett spel som baseras på upprepningar.
Spoiler
Gör om, gör rätt ---> Assasins Creed 2, en blandning mellan GTA och Crackdown som utspelar sig i Jerusalem år 1226. Redigerat av Rasken, 19 November 2007 - 15:01. Postad 19 November 2007 - 14:29
Sätt en spoilertagg på sånt! Och förövrig...
Spoiler
Postad 19 November 2007 - 14:34
Nja. Nu anser jag inte att min synpunkt var en spoiler. Att det finns en speciell vinkel är ju faktiskt det första man märker när man öppnar spelboxen. Om man missar det i samband med öppnandet av boxen så framgår det även direkt när man startar spelet.
Redigerat av Rasken, 19 November 2007 - 15:02. Postad 19 November 2007 - 14:39
Suck... tycker du att det är kul att förstöra för alla andra som inte vill veta det innan dom spelar då?
Hoppas du åker på en varning. Jag märkte ingenting före jag spelade spelet och jag tycker det var en av dom roligaste överraskningarna i spelväg på länge och är väldigt glad att det inte vart spoilat för mig innan jag spelade. Redigerat av derpious, 19 November 2007 - 14:46. Postad 19 November 2007 - 14:57
Jaha, i min spelbox låg det ett häfte där det med all tydlighet framgick vilken vinkel spelet hade. Sen när jag startade spelet så förklarade redan den första scenen hur allt hängde ihop. Så inte skulle jag klassa min info som en spoiler.
Postad 19 November 2007 - 16:28
Så skulle jag beskriva AC i dagsläget, mer som Crackdown än GTA dock, Crackdown vibbarna när man hoppade runt bland hustaken var väldigt kraftiga. Synd dock att uppdragen blir lite repetiva efter en stund, kunde ha gjort lite mer variende med lite mer fantasi. Kanske är där dom ska försöka närma sig GTA lite mer, fast utan bilar då Redigerat av derpious, 19 November 2007 - 16:28. Postad 19 November 2007 - 17:14
Absolut, vibbarna från Crackdown finns i AC. AC är dock betydligt mer stelbent. Jag skulle beskriva det som ett sandlådespel utan hink och spade. Visst, du kan hoppa omkring på hustaken bäst du vill, men hoppandet fyller ju liksom ingen funktion i längden. När man har kört några uppdrag blir hustaken och klättrandet nästan en plåga - jaha, ett torn till att klättra upp för, vilken överaskning.
GTA:s frihet och lekfullhet är AC inte ens i närheten av. Här ska du göra samma uppdrag gång på gång utan improvisation, punkt slut. Postad 19 November 2007 - 18:50
Oj vad folk trackar ner på ac...
Enligt mej är slutet hur bra som helst, hade lust att köpa 2an direkt! Spelet är helt enkelt skitbra, 9/10 Att klättra upp i ett torn tar max 1 min så att såga spelet för att man KAN! inte ska klättra upp i torn verkar idiotiskt för mig, strunta att klättra upp och spelet blir roligare då allt inte visas på kartan exakt. Postad 19 November 2007 - 21:27
Någon mer som märkt att om man är i närheten av sin häst vid ett slagsmål hjälper hästen till
Hästen står och sparkar för att hjälpa till och ta ner fienden hur coolt som helst Postad 19 November 2007 - 22:03
Årets spel till 360 kan jag säga hur bra som helst mycket detaljrikt å en riktig ögonfröjd i 1080i.....halo3 släng dig i väggen!
Postad 20 November 2007 - 08:25
Spoiler
Redigerat av Unregistered710b3906, 20 November 2007 - 08:27. Postad 20 November 2007 - 09:14
blir tokig av allt svart...nu vill man bara klara spelet så man kan läsa vad det står
Postad 20 November 2007 - 14:20
Har 360 versionen samma problem som ps3, dvs att det fryser för väldigt många användare? Eller någon som varit med om något annat problem med spelet?
p.s. inga kommentarer om att ps3 suger osv bla bla bla, nej tack till flame. Inte ägare till någon av konsollerna. Postad 20 November 2007 - 15:21 Eheh... Jag har bara uppmärksammat problemet i PS3 tråden, inte hört något i 360 tråden. Postad 20 November 2007 - 15:25 Eheh... Tackar för svar. Är inte ägare ännu ska väl tillläggas Postad 20 November 2007 - 16:26
Fick disc unreadable på 360 en gång i kampanjen, det brukar hända ca 1 gång per singleplayer-spel.
Postad 20 November 2007 - 16:41
Bara jag som tycker det känns som en fattigmansversion av Crackdown?
Samla flaggor, samla orbs Rida på häst mellan bossarna, köra bil mellan bossarna klättra på hus, klättra på hus. Enda skillnaden är att Crackdown är kul och AC trist. 2/5 i betyg av mig. Enda som är bra är free running, grafiken och animeringarna. Får hoppas de skärper sig om de ska göra en uppföljare. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |