Hoppa till innehÄll

Sökresultat Sökningen pÄgÄr Sökresultaten dyker upp hÀr efterhand. Du kan fortsÀtta skriva om du vill begrÀnsa sökningen.
Söker efter anvÀndare
Söker efter gallerier
Sök forumtrÄdar
StÀng

Ensam att inte gilla Halo 3?

101 svar till detta Àmne
  • VĂ€nligen logga in för att kunna svara
Halo 3 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 8.688888 (44) Inga priser
2 relaterade trÄdar

Postad 05 May 2008 - 20:06

Celing
  • Celing
  • Wannabe

• 26 inlĂ€gg
  • 0
NÀr vi endÄ Àr inne pÄ överhypade spel sÄ mÄste jag bara pÄpeka att GTA IV Àr minst lika överhypat som Halo 3 Àr/var.
Jag menar seriöst, hur mycket Àr det egentligen som skiljer emot de gammla verisionerna utav spelet? Det jag kommer pÄ sÄhÀr pÄ rak arm Àr; FörbÀttrad grafik (som jag faktiskt Àr besviken pÄ), mer detaljrikedom, "helt ny" spelmotor som knappt mÀrks, nya uppdrag, multiplayer delen.
Men sen Àr det ju sÄ OTROLIGT mycket saker som de skulle kunnat lÀgga till/förbÀttra. SÄsom te.x ny vapenarsenal, köpbara fastigheter, bygga om bilar, flygplan etc. etc...
Jag menar inte att GTA IV Àr ett dÄligt spel pÄ nÄgot sÀtt, tvÀrt om Àr det ett vÀldigt bra spel. Men förtjÀnar det verkligen alla 10/10 recensioner som det har fÄtt?

Och nej jag Àr ingen WII ****** what so ever, Àger bara ett 360. So pLxX d0n'T flAAAm;E me -|-o muCh gUYS!!!!!!!!!1111onee1ett1+1=3

Postad 05 May 2008 - 20:23

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38137 inlĂ€gg
  • 0
Riiight.

Jag tror inlÀgget passar bÀttre hÀr :)

https://www.minhembi...howtopic=178669

1 anvÀndare lÀser detta Àmne

0 medlemmar, 1 gÀster, 0 anonyma medlemmar

Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   VĂ„ra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-instĂ€llningar.