fattar ni va långsamt uppdateringen går eller? somnar ju snart i soffan,
Redigerat av andreassofus, 19 October 2008 - 15:59.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
1 relaterade trådar
Postad 19 October 2008 - 14:22
så det verkar funka med den amerikanska adressen,, håller på att ladda ner nu , lär väl ta ett tag med nerladdningen, installationen och sen uppdateringen
fattar ni va långsamt uppdateringen går eller? somnar ju snart i soffan, Redigerat av andreassofus, 19 October 2008 - 15:59. Postad 19 October 2008 - 16:27
Ska bli kul att testa detta spel, drog iväg en beställning från videogameplus, tänkte att det var lika bra att slå till med headsetet också. Hoppas vi kan bli ett litet gäng som kan lira.
Postad 19 October 2008 - 16:29
Jag vet... tar en evighet... Postad 19 October 2008 - 19:12
så nu har jag spelat en stund,, första intrycket är att spelet är riktigt maffigt, speciellt ljudet tycker jag är helt enormt, speciellt med surroundljud. och går det ju inte så bra för mig
sen har jag inte försått hur man använder siktena,, ha rödpunktsikte på min m4 som jag använder men det märker jag inte av,, går det liksom inte att kolla i siktet som COD när man håller in L1? sen har jag bara spelat vanlig TDM tror jag,, fast det verkar va uppdelat i flera rundor eller nåt,, vad finns det mer för spelformer? eller finns det nånstans där man kan läsa om dom olika en sak till,, finns det ingen egen knapp för att kasta handgranater? eller måste man hålla in cirkel och välja handgranat först varje gång? Postad 19 October 2008 - 20:03
hittade zoom knappen
Postad 19 October 2008 - 20:40
Håller med om att det tar en stund att fatta...
De två gubbarna du ser är då du väljer utrustning och utseende för respektive lag. Du kan ladda hem manualen på http://www.socom.com Redigerat av Unregistered50fe2819, 19 October 2008 - 20:41. Postad 19 October 2008 - 21:11
fattar mer och mer nu i alla fall
Postad 19 October 2008 - 21:50
Antingen så spelar du som en "seal/marinkårssoldat" eller som en typ mellanöstern gerillatyp. Så du väljer utrustning för respektive "lag" Du kan inte byta mellan dom under pågående match. Det är först när du byter sida som du blir den andra gubben.
Du kan byta utrustning när du är död t.ex. välja mellan m16, m4 olika sniperpuffror hagelbrakare etc etc. Det finns ju olika sikten med olika stark förstoring, reflexsiktet är väl den med minst föstoring tror jag. Rödpunktsiktet ser kul ut men man syns ju lätt av motståndarna när man står i mörkret och leker med en laserpekare... Redigerat av Unregistered50fe2819, 19 October 2008 - 22:32. Postad 20 October 2008 - 07:36
Så sant, men i spelet ser det ut så. Postad 20 October 2008 - 12:45
men när jag sätter på rödpunktsikte så får jag ingen laserstråle framför i alla fall,, eller ser man den inte själv kanske? är det bara andra som ser den?
vad kör ni själv för vapen och sikten? Postad 20 October 2008 - 13:49
Ok, hursomhelst så finns det några lasersikten som syns väldigt väl i spelet.
Postad 20 October 2008 - 14:03
ibland när jag är inne i en match står det nåt i stil med att jag kopplas ur eller blir utslängd eller nåt,, kan folk i mitt lag bara kasta ut mig hur som helst, eller beror det på nåt annat?
Postad 20 October 2008 - 14:12
Tror att det beror på att de har strul med servrarna. Har också råkat ut för det. De har ju haft en djävulsk överbelastning vad jag har förstått. Liten tröst är att de tydligen jobbar hårt med det. Postad 20 October 2008 - 14:41
ok hoppas dom fixar de då.. har märkt flera gånger idag också att hela konsolen låser sig när jag spelar, ,det är minde roligt tycker jag
Postad 20 October 2008 - 16:28
jamen Jag har startat Mhb clanen nu så vill ni vara med så är det bara att säga till Redigerat av kerren, 20 October 2008 - 16:36. Postad 20 October 2008 - 16:38
Sign me up! Ska lira ikväll när frugan somnat ;-) Det blir inte så länge men en liten stund ska jag nog kunna komma ifrån!
Lasseman 73 Postad 20 October 2008 - 16:58
jag har bjudit in dig ta en titt i comunity delen så ska du nog hitta Postad 20 October 2008 - 17:10
så då va de fixat,, nu får ni andra haka på då så vi kan göra en match,, lite klent med bara jag och kerren
Postad 20 October 2008 - 17:40
vet ju inte hur illa det var under betan men jag tycker det funkar fint nu Postad 20 October 2008 - 17:45
ibland står det inne i en match "andreassofus,vi har en gubbe skjuten " med grön lysande text,, har jag gjort nåt fel då?
en sak till jag inte förstår,, ibland har jag granatkastare ,, sen när en ny runda börjar i matchen så har jag inte det,, sen kan jag ha det igen nästa runda igen,, fattar ingeting ja.. någon som vet varför det är så? Redigerat av andreassofus, 20 October 2008 - 18:03. Postad 20 October 2008 - 18:48
Nu håller jag också på att installera spelet! Fick det på posten idag...
Så det blir snart spel! Postad 20 October 2008 - 19:59
Till! Psn: DistantHoller
Vissa spel har begränsningar om vilka vapen du får ha. Postad 20 October 2008 - 20:14 Installera spelet? Fungerar det precis som PSN-versionen? Måste du ha skivan i för att spela? Postad 20 October 2008 - 20:58
Jag har lyckats bli bannad från flera spel idag....Det skumma är att jag aldrig fått komma in? Sitter typ fast i lobbyn eller kör spectating i väntan på att jag ska få komma in, men helt plötsligt blir jag kickad utan anledning?! Eller? Måsta jag trycka något speciellt för att få börja spela? Jag har naturligtvis tryckt "play" för ready....skumt!
Postad 20 October 2008 - 21:14
Det är någon speldata som installeras in på hårddisken... Ingen aning om vad den lägger in men man måste köra med skivan i Postad 20 October 2008 - 21:18 Ja det är väl klart att man måste ha skivan i såklart, annars hade det varit lätt att kopiera spelet... de kanske dumpar en massa data på disken så att BD-versionen ska bli lika snabb som PSN-versionen. Postad 20 October 2008 - 21:32
har du kommit in i nåt spel än? fixa det tills i morgon så kan vi köra några matcher? vem kan och vill spela i morgon? kan vi inte bestämma en tid i morgon så vi kan spela ihop? jag kan i alla fall mellan 14.00-22.00 mitt psn är: andreassofus för er som inte har mig på listan. Postad 21 October 2008 - 04:48 torsdagen den 27e november
Det är svin nice i socom men den snappar up en aning för mycket när man spelar COD Postad 21 October 2008 - 07:28
Snacka om att man tjänar på att tanka ner från usa shoppen...Förmodligen billigare och man får spela över en månad tidigare ...Skulle va så me alla spel
Postad 21 October 2008 - 07:46
När det står med grön text så är det något din gubbe säger så de andra hör det, så har jag fattat det iallafall. Blir på samma sätt om du väljer ett hån eller order. Ibland spontansäger gubben saker, som när han slänger en granat t.ex. Något jag inte har fattat vad det är: En liten gul diamantformad sak som rör sig ibland runt siktet... Vad är det? Verkar indikera något... Redigerat av Unregistered50fe2819, 21 October 2008 - 08:01. Postad 21 October 2008 - 10:15
Jag vill såklart vara med i clanen när jag får mitt spel...det skickades igår från vg+ så ja vet inte
hur lång tid det tar att få det men sen vill jag vara med iallafall. Postad 21 October 2008 - 11:16
Mitt ###### spel har naturligtvis inte kommit än... Min vanliga tur...
Postad 21 October 2008 - 11:23
Köpte du från vg+? Isåfall hur länge har du väntat,eller var det axel du beställde av? Postad 21 October 2008 - 12:51
aha då förstår jag det med den gröna texten angående den där gula saken runt siktet har jag också lagt märke till, vet dock inte vad det är för nåt,, tycker det finns många frågetecken i spelet spelade nån spelform där vi hade nån gisslan eller nåt, sen kunde vi be att dom antigen skulle följa med eller stanna kvar,, efter halva tiden hade motståndarlaget dom gubbarna tror jag,, men vad går det ut på egentlieen? när matchen var slut stod det att jag hade dödat två st gisslan,, är det bra eller dåligt? eller har jag missat hela poängen? finns det ingenstans där man kan läsa om dom olika spelformerna? Postad 21 October 2008 - 13:59
Manualen man får med blu-ray skivan Den borde väl finnas på deras officiela hemsida tycker jag.... Redigerat av bubu, 21 October 2008 - 14:02. Postad 21 October 2008 - 14:03
hehe ok,, minns ja inte fel finns manualen i den här tråden, eller det kanske var en annan tråd ja läste,,får kolla
Postad 21 October 2008 - 14:11
Om du har gisslan så ska du föra dom till en viss punkt utan att de blir dödade (eller var det VIP?), hursomhelst så ska du skydda dem och döda motståndarna. Om du dödade gisslan kan ju vara bra eller dåligt... Redigerat av Unregistered50fe2819, 21 October 2008 - 14:12. Postad 21 October 2008 - 14:13
Int fått så bra betyg än så länge men till stor del beror det på buggar å server problem...Som förmodligen kommer att fixas snart..
Men lite goa plus SOCOM Confrontation is superb. The visuals are surprisingly crisp, with a steady frame rate (even with 32 players at once), gorgeous map designs, smooth character models and realistic lighting effects. It all unfolds at 1280 X 720 resolution, so you've always got a clear view of what's ahead. Sound quality is also unparalleled. Weapons go off in all directions and bullets whiz past. If you fork over the extra $20 for the bundle, you'll also get the excellent Bluetooth headset. This device works magnificently, not only delivering crystal-clear sound but also blocking out unnecessary background noise. Postad 21 October 2008 - 14:28
ok så om motståndarlaget börjar att ha gisslan då ska jag alltså döda motståndarna + gisslan? det är alltså inte så att vi bara ska frita gisslan från dom? när jag skjöt två gisslan hamnade jag längst upp på listan när matchen var slut så jag antar att jag gjorde rätt,, men det var en som skrek nåt på finska ,, vet inte om dt var till mig men... Postad 21 October 2008 - 14:38
Skickades det igår så har du det med 99,9% säkerhet på fredag vg+ kan man altid räkna med(nästan) 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |