![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser | |
![]() |
![]() |
![]() |
Inga priser |
![]() |
14 år sedan |
![]() |
16 år sedan |
![]() |
16 år sedan |
![]() |
16 år sedan |
Postad 16 augusti 2008 - 07:17
Postad 16 augusti 2008 - 08:48
för 1600 är LITE VÄL billigt.
Postad 16 augusti 2008 - 09:39

Låter det för bra för att vara sant så är det förmodligen det ...
Postad 16 augusti 2008 - 13:05
Men du moparman var väl sugen på en eller har jag förstått fel.
Postad 16 augusti 2008 - 13:21
Postad 16 augusti 2008 - 20:07
Postad 17 augusti 2008 - 05:52
Förmodligen....Finns ju dock ett enkelt sätt att ta reda på det..Säg att du vill köpa den mot postförskott
![]()
Låter det för bra för att vara sant så är det förmodligen det ...
Och hur säkert är postförskott, du betalar varan innan du får se den.
Vill man vara säker så får man andvända blockets internetgiro, då får du prova varan innan köparen får betalt.
Jag är 99.99 % säker på att annonsören inte har några telefoner att skicka.
Postad 17 augusti 2008 - 08:38
Postad 17 augusti 2008 - 12:45
Postad 17 augusti 2008 - 13:46
Är det någon som har sett bilder eller filmklipp på hur SMS/MMS/E-mail-gränssnittet ser ut i Touch Flo 3D? Tror inte jag har sett det någonstans än...
Postad 17 augusti 2008 - 20:24
men verkar lite för bra o lite för billigt

Postad 18 augusti 2008 - 13:49

Postad 19 augusti 2008 - 07:23
Nu blev man ju inte mindre sugen direkt.
Det kommer att bli köp så fort jag kan få tag på den !!!
I promise.........

Postad 19 augusti 2008 - 11:05
Postad 19 augusti 2008 - 18:58
Tycker det är en mycket bättre lösning än BlackBerry Bold..
Tycker telefonen blir så bred ä ändå små tangenter
Postad 20 augusti 2008 - 02:12
Postad 20 augusti 2008 - 14:17
Lagerstatus: Inte i lager. 12 st. 2008-08-27 (Preliminärt)
Postad 20 augusti 2008 - 14:19
Jag har tydligen plats 35 "i kön" så det vete faan om man får någon då heller.
/Robban
Redigerat av n@bboR, 20 augusti 2008 - 14:20.
Postad 20 augusti 2008 - 18:38
Om man kollar på specifikationerna på Prisjakt.nu så är dom helt identiska. Förutom batteritiden och internminnet. Så jag undrar om det finns något mer som är annorlunda i user interfacet
Postad 20 augusti 2008 - 20:19
Skärmstorleken är ju också en "stor" skillnad mot pros 640 x 480 där x1 har 800 x 600. När det kommer till the user interfacet så vad jag har sett på videos ( inget fast ställt med andra ord de e bara pre shows) att x1 ska ha flera olika "home" screens sammlade som man kan gå in på med funktioner som radio etc eller gå in på browsern som ja inte vet vilken den som sagt. dessa "home" screens ska man kunna kunfiguera lite som man vill men till vilken gräns vet ja inte. De videos som ja har sett har the user interface varit slött och inte lika snyggt som pro men den kommer nog inte för än nästa år som zoda sa så den har lång tid att utvecklas vilket ger lång vänte tid för köpare. htc har en fördel med att de har touch diamond i bak foten och kan lära sig från dess misstag och göra de bättre i touch pro vilket va ja vet att sony ericsson inte har med x1. en annan sak ja upptäkte var att x1 har 4 raders fysiskt qwerty keyboard medans touch pro har 5 med andra ord för siffrorna. Men ja tänker gå på htc touch pro för min del har sett en hel del och tycker den verkar vara väldigt lovande och kan knappt vänta tills den kommer till butik =PNågon som vet vad skillnaden är på SE xperia x1 och touch pro?
Om man kollar på specifikationerna på Prisjakt.nu så är dom helt identiska. Förutom batteritiden och internminnet. Så jag undrar om det finns något mer som är annorlunda i user interfacet
Hoppas det hjälpte Simpsons_94 annars kan du gå till den här länken för x1's forum =)
Redigerat av puppyzack, 20 augusti 2008 - 20:20.
Postad 20 augusti 2008 - 20:30
Förmodligen kommer det att vara lite mer trubbel med en del program..
Så har det iaf varit tidigare med tex samsung som också har nån telefon med "udda" upplösning
Postad 21 augusti 2008 - 12:40
Jag känner också det, att det är med den udda uppösningen på Xperia gör mig tveksam. Med VGA så är alla appar, j2me eller vad som, 100% anpassade. Kan knappast bli mer standard. På Youtube t ex är det bara att blåsa upp bilden 1 pixel mot 2 (om det inte är Youtubes högre kvalitet för då är det redan native så). Hur lugnt som helst. På Xperia är jag rädd att man kommer att börja jaga filmer anpassade för skärmen osv. Om inte, har man ofta två black bars längst ute till vänter och höger.X1 högre upplösning är inte alls säkert att det är en fördel för att det är en udda upplösning..
Förmodligen kommer det att vara lite mer trubbel med en del program..
Så har det iaf varit tidigare med tex samsung som också har nån telefon med "udda" upplösning
Postad 21 augusti 2008 - 20:07
Postad 21 augusti 2008 - 20:25
snacka om avis =O när förhands bokade du den? själv så har man inte bokat den ens... har ingen cash just nu...håller på och ska få fram lite. ja hoppas att den inte kommer ta slut bara =( när ja hörde att en av de var på plats 35 så börja man undra... men aja får hoppas att man får tag på en om nån vecka iaf =)Jag har plats 6 i kön på Katshing. Det bör bli en telefon så fort dom kommer.
Postad 22 augusti 2008 - 02:11
Jag har plats 6 i kön på Katshing. Det bör bli en telefon så fort dom kommer.
Jag har plats 4 och brorsan plats 5, men är lite osäker på om jag kommer köpa någon när den kommer (pga. cash)
Postad 22 augusti 2008 - 13:29
Postad 22 augusti 2008 - 16:54
Sorry for your loss Ticalo. plats 53?? vet inte ganska många före but who knows... men kanske skulle dock inte få upp håppet för högt för att ta in så mkt e ganska .... mycket xD men det beror väl på vilken sida också om det är en "fysisk" butik också då kan ja tänka mig att de tar in en hel del. ja håppas också att de köps in mycket för ja vill direkt inte missa pro =P dock måste man tjäna in lite cash =P fick jobb idag whoohoo =P börjar på måndag =)
//Zack
Postad 22 augusti 2008 - 19:19

Beställde den hos katshing.se, undra om man kan avboka och köpa från annat håll om man inte får den när den släpps?
Postad 25 augusti 2008 - 03:01
Såg en artikel för oss Tytn II ägare som jämför den med Touch Pro.
HTC Touch Pro vs HTC TyTN II
Författaren saknar knappar (snabbingångar), scrollhjulet (Flo inte alltid bättre), tilt-funktion, signalstyrkan är sämre.
Ja ja smaken är som baken, dvs delad.
Postad 25 augusti 2008 - 07:01
Postad 25 augusti 2008 - 15:18
"bäste kund!
Ja, den ska inkomma 2008-08-27, allihopa är inte uppbokade ännu."
Postad 25 augusti 2008 - 15:28
Postad 25 augusti 2008 - 15:29
Finns de någon möjlighet att komplett får in den på Onsdag tror ni?
"bäste kund!
Ja, den ska inkomma 2008-08-27, allihopa är inte uppbokade ännu."
Nja, så sa de när de hade ankomstdatum i början av juli också :/
Postad 26 augusti 2008 - 01:20
Skärmstorleken är ju också en "stor" skillnad mot pros 640 x 480 där x1 har 800 x 600.
Hoppas det hjälpte Simpsons_94 annars kan du gå till den här länken för x1's forum =)
Jag antar att det är ett slarvfel av dig men Xperia X1 har 800x480 i skärmupplösning. Tänkte bara tillägga det så ingen börjar sprida ett felaktigt rykte.
Angående SE Xperia X1 vs HTC Touch Pro så har den första 4 rader på tangentbordet och den andra 5 rader. Vilken skillnad det gör för användarvänligheten, storleken på tangenterna och antal tangenter vet jag inte men det kan vara värt att tänka på.
Postad 26 augusti 2008 - 12:51

Pratade med en kille på Order och han sa att dom kommer in imorgon !!!
Snacka om att man är sugen nu !!!
Kanske har den i handen tor, fre......

Postad 26 augusti 2008 - 14:59
/R
Postad 26 augusti 2008 - 16:45
Ska ringa dom imorgon igen......

Annars får det väl bli netonnet den 9/9.......
Htc Forever !!!
Postad 26 augusti 2008 - 19:05
TyTn II:an har jag kikat på länge - sedan den släpptes faktiskt...och det främsta argumentet för mig var att man kan tilta skärmen! men...i övrigt verkar ju Touch Pro´n bättre o snabbare på allt.
Har en P990 idag...och den är både hopplös och seg...Vill definitivt inte hamna i den sitsen igen, tänkte jag och valde Touch Pro direkt. Men som sagt...lite beslutsångest har infunnit sig.
Det jag saknat/stört mig på när det gäller P990 är att när jag sitter i bilen och snabbt vill ta fram en kontakt t ex så är detta nästan omöjligt utan att plocka fram pennan. TouchPro verkar vara enkel att hantera med en hand i "stängt" tillstånd. ...frågan är hur TyTn II:an är i sådana lägen?
En annan sak:...är TyTn II:an upgraderad mm sedan den släpptes på marknaden? tror ni jag ommer att ångra mig ifall jag väljer en sån istället för TouchPro´n?
Har iofs ingen som helst lust att köpa "gammal teknologi"...men det känns helfel att kalla TyTn II:an för gammal.
Örk...sånt här gör mig knäpp...
Löjligt egentligen - hade man kunnat tilta skärmen på TouchPro´n hade jag förmodligen inte haft nån beslutsångest alls.
Postad 26 augusti 2008 - 19:17
alla fall att Touch Pro är snyggare också.
Jag tycker det var ett bra val att välja Touch Pro.
Postad 26 augusti 2008 - 19:26
Hmm...har beställt en Touch Pro som jobbmobil...men har banne mig beslutsångest...
Jag tyckte det var ett väldigt lätt val, men jag ser inte tilta skärmen som någon dealbreaker direkt.
Jag har själv beställt en Touch Pro som ny jobbmobil och för mig var det inte ens något att fundera på. Att få WM6.1 och skärmen (jag har tittat på den på Diamond, den är UNDERBAR!) var självklart på nåt sätt.
Jag börjar den 1/9 på nya jobbet så det blir väldigt tight, tur att man har lite gamla lurar som man kan ta om det krisar. (Har en gammal E61:a som jag kan "lida" med ett par veckor i värsta fall, vilket ju också verkar bli realitet tyvärr..)
//H
Postad 26 augusti 2008 - 19:45
anledningen till att P990 är så jobbig att hantera med bara fingrar är att alla "knappar" på touchskärmen är små...detta verkar vara den stora fördelen med TouchPro för mig. Lätt att hantera med en hand..men samtidigt hur avancerad man vill när man väl använder båda händerna/pennan osv...
Bara att ta fram en kontakt på 990:an är en pina om man inte plockar fram pennan...
Postad 27 augusti 2008 - 10:01
Fick detta svar nu på morgonen

Hej Jörgen,
Den kommer tyvärr inte in idag, det datum som står på hemsidan är ett preliminärt datum och kan komma att ändras, det vanligaste är att det ändras till "(Bekräftat)" när vi vet exakt när de kommer in.
Med vänliga hälsningar
Micke, Komplett.se
Är det någon annan som fått några andra lev besked från annan leverantör ??
HTC forever !!!!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar