Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Guitar Hero (IV) World Tour

514 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Dags att rösta, vilket betyg får GHWT (46 medlem(mar) har röstat)

1-5

1. 1 (2 röster [4.35%])

Procent av omröstning: 4.35%

2. 2 (4 röster [8.70%])

Procent av omröstning: 8.70%

3. 3 (7 röster [15.22%])

Procent av omröstning: 15.22%

4. 4 (20 röster [43.48%])

Procent av omröstning: 43.48%

5. 5 (13 röster [28.26%])

Procent av omröstning: 28.26%

Rösta Gäster kan inte rösta
Guitar Hero: World Tour (inkl. Instrument) (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 7.583332 (11) Inga priser
Guitar Hero: World Tour (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 8.333332 (2) 505:-
Guitar Hero: World Tour (Wii) (Nintendo Wii-spel) 1 (0) Inga priser
Guitar Hero: World Tour (inkl. Gitarr) (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 5 (6) Inga priser
2 relaterade trådar

Postad 28 October 2008 - 10:35

Unregistered28394
  • Unregistered28394
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Jeg har bestilt Rock Band 2 fra USA og tror ikke jeg har valgt feil :)

Postad 28 October 2008 - 11:14

qungen
  • qungen
  • Användare

• 208 inlägg
  • 0
när man läser alla tester så verkar det vara delade meningar om trummorna. en säger att dom är sämre än rockband, en säger att dom är bättre. vad fan ska man tro? jag gillar ju ghwt trummorna mer än rockband upplägget men om dom funkar sämre så får man ju ta rockband vad tror ni andra? ar ghwt bättre eller sämre än rockband.

Postad 28 October 2008 - 13:36

Nordan
  • Nordan
  • Användare

• 133 inlägg
  • 0
Jag har förhandsbokat GHWT och det är ju lite tråkigt att läsa om problemen folk verkar ha. Jag känner mig dock relativt lugn; klagomålen har handlat om trasiga instrument och de som har fungerande verkar tycka att de funkar utmärkt.. och om jag får trasiga instrument är det ju bara att gå och garanti-få-nya. Upphöjda cymbaler is the shit!

Mindre klagomål som att låt-väljar-gränssnittet är fult etc struntar jag högaktningsfullt i måste jag säga :)

Postad 28 October 2008 - 14:52

qungen
  • qungen
  • Användare

• 208 inlägg
  • 0

Jag har förhandsbokat GHWT och det är ju lite tråkigt att läsa om problemen folk verkar ha. Jag känner mig dock relativt lugn; klagomålen har handlat om trasiga instrument och de som har fungerande verkar tycka att de funkar utmärkt.. och om jag får trasiga instrument är det ju bara att gå och garanti-få-nya. Upphöjda cymbaler is the shit!

Mindre klagomål som att låt-väljar-gränssnittet är fult etc struntar jag högaktningsfullt i måste jag säga :)

ja det är sant garanti har man men det är ju trist att behöva krångla men det ser iallafall grymt ut

Postad 28 October 2008 - 15:03

sikis
  • sikis
  • Forumräv

• 704 inlägg
  • 0
Har också tänkt boka det nu.. visst är det lite tråkigt om det itne funkar som det ska.. men tycker det verkade vara betydligt mer prat om att rockbands trummor itne fungerade som dom skulle, och ja det spelet spelar ju folk ännu :) tycker de verkar bra i allafall mest intressant är ju att spelet i sig funkar bra.. att det finns rytm å så vidare i det. och det verkar det ju som... sedan blir det nog att kompletera med rockband.. så får man se om det blir 2:an när den kommer eller om man hinner med 1:an också.. men då för musikens skull å så.. det sak ju funka med alla instrument tvärs över som jag fattat det.. skoj som tusan.. längtar ;)

Postad 28 October 2008 - 17:57

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1727 inlägg
  • 0
De førstorar upp detta tycker jag, de med fungerande instrument skriver om det.
En førdel med att bo i Sverige ær ju att vi kanske får trummor och gitarrer som ær gjorda efter serien med problem

Postad 28 October 2008 - 18:52

Unregistered24235
  • Unregistered24235
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0
Jag tror detta spel kommer bli skit bra. Visst recensioner säger att inte allt är perfekt, men vadå, detta spel ska underhålla mig, och det tror jag det kommer göra. Att det är fel på instrumentet kan man ju nästan räkna med, så billigt detta är om man t.ex. jämför med ett vanligt elektroniskt trumsätt. Och det har rockband trummorna har det väll också vart massor av fel på eller.

Som pancreas sa, kan det vara så att vi får nyare modeler, som kanske är bättre, eftersom vi får dom senare?

Redigerat av Unregistered24235, 28 October 2008 - 18:53.

Postad 28 October 2008 - 18:54

sikis
  • sikis
  • Forumräv

• 704 inlägg
  • 0
Gjorde slag i sakn och var i dag in och beställde och betalade både Guitar Hero 4 och Lips, var först och kompleterade min spel lista med några spel att byta in på en konkurerande butik fö rca 50:- st 5 spel och sedan hade jag Fight night 3 kvar som jag gjorde mig av med.. så vart i runda slängar 1050:- spenderat plus ett spel man haft sedan boxen köptes in. .. käns som en bra deal med tanke på att det är värt typ 2600:-

så nu bara vänta till den 21 :( och hoppas att alla grejor är hela och funkar som dom ska sedan :lol:

Postad 28 October 2008 - 22:54

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1727 inlägg
  • 0
Activision har gått ut med att det antagligen var førsta serien som det blivit fel på och att de ska se øver vad som blivit fel, alltså kanske Sverige får en bra serie trummor

Postad 29 October 2008 - 08:19

cbjorkman
  • cbjorkman
  • Användare

• 191 inlägg
  • 0
Spelade GHWT igår med rockband hårdvara. Det som var mest negativt var att mätaren där man ser hur det går är längst upp i vänstra hörnet och där har man inte tid att titta när man spelar. Mest frustrerande var det när man körde som helt band. Men på det hela så tyckte jag ändå GHWT var en riktigt positiv bekantskap. Många, och bra, låtar att välja bland!

Postad 29 October 2008 - 10:30

Unregistered24235
  • Unregistered24235
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0

Activision har gått ut med att det antagligen var førsta serien som det blivit fel på och att de ska se øver vad som blivit fel, alltså kanske Sverige får en bra serie trummor

ja låter ju bra :(

Postad 30 October 2008 - 14:05

NiCKE^
  • NiCKE^
  • Amatör

• 82 inlägg
  • 0
Kul att dom har fått in lite nya o bra låtar på GHWT! Funderar nu när man ska kunna köpa den nya guran med slidefunktionen, har ju GH3 guran o lirar GHWT med just nu, ruskig skillnad på spelen är det enligt mig iaf.

Postad 30 October 2008 - 16:59

Unregistered24235
  • Unregistered24235
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0

Kul att dom har fått in lite nya o bra låtar på GHWT! Funderar nu när man ska kunna köpa den nya guran med slidefunktionen, har ju GH3 guran o lirar GHWT med just nu, ruskig skillnad på spelen är det enligt mig iaf.

vadå har du gh:wt, isåfall ingår det en usb hub eller behövs det inte?

hmm kom på mig själv, klart inte du vet, den lär ju bara ingå i super bundle isåfall. och du verkar ju inte ha det

Redigerat av Unregistered24235, 30 October 2008 - 17:01.

Postad 30 October 2008 - 18:31

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1793 inlägg
  • 0

vadå har du gh:wt, isåfall ingår det en usb hub eller behövs det inte?

hmm kom på mig själv, klart inte du vet, den lär ju bara ingå i super bundle isåfall. och du verkar ju inte ha det

Har för mig att instrumenten är trådlösa, inte miken möjligtvis. Men gitarren och trummorna iaf. Så usb-hub behövs nog inte.

Postad 30 October 2008 - 18:41

Unregistered1272
  • Unregistered1272
  • Lärjunge

• 462 inlägg
  • 0
Hej på er..

För att kolla lite gameplay hemma i soffa kolla min sida=) www.unrealgeeman.tk

Ha det gött

//Gustaf

Redigerat av Unregistered1272, 30 October 2008 - 19:15.

Postad 31 October 2008 - 20:46

Really
  • Really
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0
Får väl bli GH4...
Är ju tråkigt att RB2 kommer med bara spelet i november, sen instrumenten i december. Är ju sledet som fan om man inte har RB.
Även synd att det är problem med instrumenten till GH4, var rätt jobbigt att ha en halvkass gitarr till GH3.
Men GH4 kan man ju få för 699kr på EBGames om man byter in lite spel.

Jag har läst lite kommentarer här o där på forumet. Vad gäller om man ska byta in spel på EBGames? Vilken kvalitet? Läste att någon köpt spel på EBGames, bytt in dom igen och fått rabatt på ett nytt spel. Men jag tycker det låter lite väl hardcore. Jag har då aldrig bytt in spel tidigare...

Postad 02 November 2008 - 20:36

fidde78
  • fidde78
  • Användare

• 171 inlägg
  • 0
tänkte boka world tour på ebgames och byta in lite spel, kan man byta in "classic" spel oxå eller det är "vanliga" bara?

Postad 03 November 2008 - 18:06

Unregistered24235
  • Unregistered24235
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0
Någon som vet hur man får tag i en andra gitarr, så man kan spela alla 4. Och då menar jag en guitar hero 4 gitarr. Tydligen så dom man kan få med när man förbokar är bara guitar hero 3 gitarren :)

Postad 03 November 2008 - 18:56

jimpa_84
  • jimpa_84
  • Användare

• 243 inlägg
  • 0

Någon som vet hur man får tag i en andra gitarr, så man kan spela alla 4. Och då menar jag en guitar hero 4 gitarr. Tydligen så dom man kan få med när man förbokar är bara guitar hero 3 gitarren :D

Skulle man säga till när man bokar att man vill ha extra gitarr och vad fick man i så fall betala för den?
Eller räckte det med att säga till då man ska hämta ut ghwt så får man köpa en extra för ett bra pris?

Postad 03 November 2008 - 19:09

Really
  • Really
  • Forumräv

• 729 inlägg
  • 0

Skulle man säga till när man bokar att man vill ha extra gitarr och vad fick man i så fall betala för den?
Eller räckte det med att säga till då man ska hämta ut ghwt så får man köpa en extra för ett bra pris?

Är på Game.se som dom har det erbjudanet.

Jiff: Jag tror det kommer bli som förra året. Att själva gitarren(då GH3-gitarren) kommer 1månad efter åt. Så lagom till jul lär den har kommit ut i butikerna. Vill du ha en extra gitarr direkt, så får du köpa ett spelet +gitarr, sedan kan du sälja spelet på blocket eller tradera.
Min brorsa köpte 2st paket med Guitar Hero 3 +gitarr. Sedan var det iofs tänkt att han skulle sälja ena kopian av spelet, men ena gitarren blev fuckad, så när han bytte tillbaka så fanns gitarr-endast i butikerna, så blev billigt i slutänden ändå.

Postad 03 November 2008 - 21:40

Unregistered24235
  • Unregistered24235
  • Lärjunge

• 474 inlägg
  • 0
För er som undrar över erbjudanden
1:http://www.megastore.se/template/next%2CProduct.vm?itemid=2037441
2:http://game.se/acatalog/Guitar_Hero_World_Tour_Inkl_Instrument_och_en_extra_Gitarr_360_Xbox_360.html

Vet inte vilken gitarr man får med erbjudande 2 på game.se alltså, dom e väldigt svåra att kontakta, för dom i butiken säger att game.se har egna erbjudande m.m så dom vet inte. Deras mail support fungerar inte heller.

Men på bilden ser det ju iaf inte ut att vara en gh 4 gitarr.

Så det verkar ju som att en gh 3 gitarr duga, vänta en månad vill man ju inte. Basen har ju ändå inte så stor nytta av sliden ändå eller hur?

Det drygaste är att megastore hade 2 st gh 4 gitarrer på bilden när jag bokade, men nu har dom en ny bild. det gjorde ju att mina förhoppningar ökande. Känns lite drygt, skulle vara som att skicka men en extra dualshock 2 dosa när man köper ps3. Då skulle man missa en del funktioner, precis som man gör med en gammal gh gitarr. :D

Redigerat av Unregistered24235, 03 November 2008 - 21:43.

Postad 09 November 2008 - 21:46

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1793 inlägg
  • 0
Kolla FETA erbjudandet jag fått från Amazon :D

Bifogad fil(er)

Postad 09 November 2008 - 22:05

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0

Kolla FETA erbjudandet jag fått från Amazon :D

shit.. slå till!!

Postad 09 November 2008 - 22:32

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Hahaha

Däremot kanske du vill köpa det för att få det några dagar tidigare än oss andra :D

Postad 10 November 2008 - 09:32

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1793 inlägg
  • 0

Hahaha

Däremot kanske du vill köpa det för att få det några dagar tidigare än oss andra :D

Fast hade jag varit så desperat hade jag nog importerat det.
Är väl regionsfritt vad jag förstått, så vi kan importera det från staterna? Där har dom väl haft det ett tag.
Blir nog inget köp på releasedagen av varken GHWT eller RB2 för min del, har inte tid att lira så mycket för tillfället.

Postad 15 November 2008 - 21:07

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Jag var inne på onoff idag och såg att de hade GH:WT till visning, dock bara gitarren framme.
Men gitarren kändes iaf bra, mycket tystare strumbar, den har även förlängts en aning, strumbaren alltså.
Fick/kunde dock inte använda slide-plattan.. Vet iofs inte när det är meningen att man ska kunna använda den.

Inte mycket var ändrat på grafiken/stilen. Lite omplaceringar på HUD:en bara.

Ljudet kan jag inte säga så mycket om då det var i butik på en vanlig liten platt-tv.

Längtar tills fredag när jag får klämma på trummorna också :blush:

Postad 16 November 2008 - 17:00

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1793 inlägg
  • 0

Jag var inne på onoff idag och såg att de hade GH:WT till visning, dock bara gitarren framme.
Men gitarren kändes iaf bra, mycket tystare strumbar, den har även förlängts en aning, strumbaren alltså.
Fick/kunde dock inte använda slide-plattan.. Vet iofs inte när det är meningen att man ska kunna använda den.

Inte mycket var ändrat på grafiken/stilen. Lite omplaceringar på HUD:en bara.

Ljudet kan jag inte säga så mycket om då det var i butik på en vanlig liten platt-tv.

Längtar tills fredag när jag får klämma på trummorna också :D

Oroväckande om strumbaren är för tyst a la stratocastern, den giller jag inte alls. Svårt att hålla ryhtmen då :(

Postad 16 November 2008 - 23:45

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Jo jag gillade inte heller strattan, men den här har ändå ett gött "klick" som man känner av när man "slår" en not. ;)

Postad 17 November 2008 - 07:38

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0
...är det bara jag som älskar Stratan - just på grund av att strumbaren är tyst? ;)

Postad 17 November 2008 - 08:49

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

• 1930 inlägg
  • 0

Man kan använda slide-plattan att "tappa" på under HO/PO eller vanliga noter tror jag.
Sen så finns det stycken med lite genomskinliga noter som är ihopkopplade med ett lila streck, då räcker det med att dra fingret längs slidern mellan de noterna. Finns riktigt avancerade stycken ;)

Postad 17 November 2008 - 09:13

torslanda423
  • torslanda423
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0
.. är det någon som kan bekräfta att metallicas Death Magnetic-album som man laddade ner till GH III funkar med hela band-settingen i fyran..?* vore awesome..det är ju dom perfekta GH-låtarna!

Postad 17 November 2008 - 17:27

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1727 inlägg
  • 0

.. är det någon som kan bekräfta att metallicas Death Magnetic-album som man laddade ner till GH III funkar med hela band-settingen i fyran..?* vore awesome..det är ju dom perfekta GH-låtarna!

Japp, kolla youtube eller wikipedia om du inte tror mig

Postad 17 November 2008 - 21:27

aikelo
  • aikelo
  • Lärjunge

• 315 inlägg
  • 0

Det står ju t.o.m när man köper albumet på live att det funkar till båda

Postad 17 November 2008 - 21:42

muraren
  • muraren
  • Beroende

• 1408 inlägg
  • 0
Är det bara hos mig det kommer att ROCKA! på fredag? :)

Postad 17 November 2008 - 21:51

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1727 inlägg
  • 0

Är det bara hos mig det kommer att ROCKA! på fredag? :P

NEEEJ!!!!
Längtar som ********, hoppas bara man får ett riktigt bra trumset :)

"I WANNA ROCK!"

Postad 17 November 2008 - 22:14

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Jag med :)

Postad 17 November 2008 - 22:29

muraren
  • muraren
  • Beroende

• 1408 inlägg
  • 0
Skrattade gott åt pojken (6år) ikväll när jag frågade om han ville prova att trumma i pappas band, fick då till svar: Vad ska jag slå med då? bananer eller... Fick då snabbt upplysa honom om att pappa faktiskt ska få exklusiva trumpinnar genom EB games förbokningserbjudande :) Ska flytta om två veckor så jag kommer fan inte att lägga några fingrar emellan. WE (I) WILL ROCK YOU :P

Postad 18 November 2008 - 12:40

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

• 1363 inlägg
  • 0

Skrattade gott åt pojken (6år) ikväll när jag frågade om han ville prova att trumma i pappas band, fick då till svar: Vad ska jag slå med då? bananer eller... Fick då snabbt upplysa honom om att pappa faktiskt ska få exklusiva trumpinnar genom EB games förbokningserbjudande :P Ska flytta om två veckor så jag kommer fan inte att lägga några fingrar emellan. WE (I) WILL ROCK YOU :lol:

Får alla som förhandsbokat från EB games exklusiva trummpinnar? :P
Eller är det begränsat antal som det var med 500 points till GTA4? Isåfall måste man nog hämta ut det första dagen för att kunna få pinnarna..

En annan intressant sida som jag hittade angående interumentkompabilitet:

Compability matrix

Kommmer ha ett mysigt musikbibliotek med GH2, GH3, GH4 och senare även RB1 och RB2 :P
(+ funderar på death magnetic albumet)

Postad 18 November 2008 - 18:50

muraren
  • muraren
  • Beroende

• 1408 inlägg
  • 0
Begränsat antal utav dom exklusiva trumpinnarna. Sitter själv och hårdtränar med att rulla en penna runt/mellan fingrarna (som iceman i top gun). Kommer nog att se rejält mäktigt ut när jag sen snurrar med trumpinnarna :P

Postad 18 November 2008 - 19:14

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1727 inlägg
  • 0

Begränsat antal utav dom exklusiva trumpinnarna. Sitter själv och hårdtränar med att rulla en penna runt/mellan fingrarna (som iceman i top gun). Kommer nog att se rejält mäktigt ut när jag sen snurrar med trumpinnarna :P

Men om man bor i en liten stad och hämtar spelet ca 16:00 borde man nog få tag i dem så man kan "styla" inför kompisarna xD

Postad 18 November 2008 - 19:36

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0

Brukar vara lite annorlunda man snurrar trumstock än penna/pokerchip och man brukar snurra den utan att den "vandrar" mellan olika fingrar =)

Ni skrev om EB-exklusiva stockar, är det några trumstockar med i GH WT packet med spel + trummor, gura, mic överhuvudtaget? Visserligen har jag väl några kvar sen man "trummade riktigt" eller man kanske till och med ska köra med dom signade Mickey Dee stockarna man har =P

Nu har inte jag beställt mitt på EB men tror ni det finns möjlighet att man får det på fredag om man beställt det på nätet (från CDON). Eller är det 21:a + deras leveranstid tror ni, snacka om att helgen är förstörd isåfall.

Postad 18 November 2008 - 19:52

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1727 inlägg
  • 0

Ni skrev om EB-exklusiva stockar, är det några trumstockar med i GH WT packet med spel + trummor, gura, mic överhuvudtaget? Visserligen har jag väl några kvar sen man "trummade riktigt" eller man kanske till och med ska köra med dom signade Mickey Dee stockarna man har =P

Nu har inte jag beställt mitt på EB men tror ni det finns möjlighet att man får det på fredag om man beställt det på nätet (från CDON). Eller är det 21:a + deras leveranstid tror ni, snacka om att helgen är förstörd isåfall.

Det ska ingå trumstockar och de "exklusiva" är antagligen svarta trumstockar(visst heter det trumstockar?) som det står gamestop på eller nånting med guitar hero.

De borde ju ha de på lager någon dag innan så det skickas och är framme till releasen

Postad 18 November 2008 - 23:12

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

• 1863 inlägg
  • 0

Det ska ingå trumstockar och de "exklusiva" är antagligen svarta trumstockar(visst heter det trumstockar?) som det står gamestop på eller nånting med guitar hero.

De borde ju ha de på lager någon dag innan så det skickas och är framme till releasen

Ok då slipper man slita på klenoderna då ;P Jo, klart att det heter trumstockar.

Får hoppas på att man har det på fredagen då =)

Postad 19 November 2008 - 00:04

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

• 2753 inlägg
  • 0
Ja, ska bära den där förbaskat stora lådan genom ett köpcentrum fullt med folk, fredagkväll och allt. Blir nog en upplevelse :blink:

Ska bli väldigt roligt sen i helgen iaf..

Någon som är sugen på lite rockande så kan ni adda mig: Ollieee

:)

Postad 19 November 2008 - 08:02

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

• 1727 inlägg
  • 0

Ja, ska bära den där förbaskat stora lådan genom ett köpcentrum fullt med folk, fredagkväll och allt. Blir nog en upplevelse :)

Jag måste bära min genom stan, det kommer bli lagom pinsamt :blink:
Bara jag som tycker förpackning ser väldigt stor ut? Enligt de bilder jag sett i reklamblad ser det mycket större ut än rock bands låda

Postad 19 November 2008 - 08:13

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

• 4194 inlägg
  • 0

Ja, ska bära den där förbaskat stora lådan genom ett köpcentrum fullt med folk, fredagkväll och allt. Blir nog en upplevelse :D

Ska bli väldigt roligt sen i helgen iaf..

Någon som är sugen på lite rockande så kan ni adda mig: Ollieee

:)

Hade gärna lirat om jag haft spelet :blink:

Postad 19 November 2008 - 10:06

Unregistered764a9dd3
  • Unregistered764a9dd3
  • Användare

• 112 inlägg
  • 0

Jag måste bära min genom stan, det kommer bli lagom pinsamt :blink:
Bara jag som tycker förpackning ser väldigt stor ut? Enligt de bilder jag sett i reklamblad ser det mycket större ut än rock bands låda

På bilderna ser den rätt stor ut. Väger väl 10 kilo så det blir en liten klump att bära på. Hoppas man får en parkering nära köpcentrat så man slipper släpa den lång väg :)

Här är en video på uppackning, lådan ser ju inte så jätte stor ut där
http://se.youtube.co...h?v=6q8uowhBAgU

Redigerat av Unregistered764a9dd3, 19 November 2008 - 10:11.

Postad 20 November 2008 - 20:14

aikelo
  • aikelo
  • Lärjunge

• 315 inlägg
  • 0
Guitar Hero: World Tour (inkl. Gitarr) finns nu på min lokala coop till alla format (kanske intePS2).

Postad 20 November 2008 - 20:32

muraren
  • muraren
  • Beroende

• 1408 inlägg
  • 0
Fattar inte varför det varje gång ett spel släpps så ska nån ###### idiotbutik släppa det för tidigt.

Postad 20 November 2008 - 21:02

ChrilleBerg
  • ChrilleBerg
  • Amatör

• 56 inlägg
  • 0
Jag hämtade ut mitt Guitar Hero: World Tour efter jobbet. Har just slutat lirat...riktigt kul och bra var det :-)
Körde stenhårt på "Eye of the Tiger" ;-)

Hämtade även Lips så det har jag och sambon testat...dock så var hon bättre än mig :-)

/Chrille

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.