EDIT: Dålig tajming av EA btw...
Redigerat av Namil, 09 September 2008 - 17:59.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
1 relaterade trådar
Postad 09 September 2008 - 17:50
Behöver jag inte göra den där uppgiften till skolan alltså? Kan jag skylla på att jag räknade med att vi skulle gå under? :/
EDIT: Dålig tajming av EA btw... Redigerat av Namil, 09 September 2008 - 17:59. Postad 09 September 2008 - 18:28
släpps inte spelet nu på torsdag eller är det jag som har fått för mig fel. Tyckte det stod 11 senast jag kollade på webhallen.
Postad 09 September 2008 - 18:30
du har rätt. det släpps på torsdag Postad 09 September 2008 - 19:17
Om du bor i Malmö är det redan släppt... =)...eller ja... =/ ...jag bor ju inte i Malmö så... Men en på min friendlist gör o när jag logga in sitter han där o spelar fullversionen av NHL fucking 09...fanns ute i en butik här i malmö svarar han på mitt: vaaaaaa?!?!?!?! har du det redan?!?!?!?!? Han har inte testat BAP online men han skrev att man kan välja vilken kameravinkel man vill ...om det nu är nån som inte gillade kameran i demot Postad 09 September 2008 - 19:59
Mitt exemplar skickades från Webhallen i förmiddags, förhoppningsvis hittar det hit imorgon men senast Torsdag bör jag ha det iaf
Postad 09 September 2008 - 20:58
Jag som också har bokat från webhallen. Man får väl vänta tills på fredag då man har tid att hämta det i sumpan. Eller om det rycker för mycket i fingrarna så får man väl åka dit snabbt på lunchen Postad 09 September 2008 - 21:52
Äsch, alla tidningar verkar missa en viktig detalj: Projektet drar igång imorgon men själva testen kör inte igång förrän om ca en månad. Vi hinner kanske inte spela klart våra ligor dock Postad 10 September 2008 - 08:49
Jag har också beställt från webhallen men med min vanliga tur så får jag väl det inte imorrn, har inte fått nått mail att det är skickat iaf...
loggade in på webhallen och kollade, spelet går ju att hämta ut redan nu! vågar man logga in på live och testa spela idag? eller måste man vänta tills imorrn? så har man varit ledig mån,tis,ons och ska jobba tors, fre... faaaan! Postad 10 September 2008 - 08:54
Suger på karamellen lite.. Ska iväg till närköpet här och hämta ut liret.. men först en stadig frukost och en kanna kaffe.. sedan lira ett par timmar... Tur att man jobbar kväll!! Blir nog live i natt!!
Postad 10 September 2008 - 09:08 Tur man är ledig hela veckan Postad 10 September 2008 - 09:12
He he.. man får aldrig ha det riktigt bra... Postad 10 September 2008 - 09:30
Där kom SMSet från Posten Postad 10 September 2008 - 10:35
Hoppas jag får mitt spel idag, står i alla fall att Webhallen skickade det igår. Nåja, inom en timme borde man veta.
Postad 10 September 2008 - 10:38
Sitter här med spelet i handen, ska snart invigas!! Alfie ser laddad ut på omslaget!!
Postad 10 September 2008 - 10:44
Fick spelet med posten kl 10, dessvärre vaknade man med feber idag så har bara orkat spela en match. Ska ta en näve Alvedon snart och köra några matcher...
Postad 10 September 2008 - 11:22
men lyckostar.. Man kanske skulle beställt de då. Så går de när man är snål och såg elgigantens erbjudande:P
Postad 10 September 2008 - 12:32
jag beställde mitt på webhallen för över en månad sen men har inte fått något mail. Jag valde dock att hämta det på plats i sumpan, kan det vara så att man får vänta tills imorn bara för att man gjorde så?
Postad 10 September 2008 - 13:34
Nu har jag gjort ett onlinelag (Swedish Vikings) och även spelat ett par vanliga matcher... hm en vinst 2-1 o en förlust 0-1... illa..
Men märks att målvakterna blivit bra mycket bättre och att försvarsspelet är bättre, mer realistiskt.. Ska dra till jobbet nu, men i natt blir det mangling..he he Postad 10 September 2008 - 13:56
Jag fick spelet för någon timme sedan. Har spelat ett par matcher offline, det var ingen online när jag kollade?
Postad 10 September 2008 - 13:57
Spelade en match på lunchen jag också. Kändes mycket mer realistiskt än NHL 08 det lilla jag spelade. Men jag blev lite skeptisk, matchen var helt jämn fram tills mitten av andra perioden. Då sköt jag 3 skott och alla gick i mål, va fan hände nu då tänkte jag, målvakten släppte ju in allt. Visserligen var det 3 kanonskott, men ändå. 3 mål på mindre än 1 minut!
Fast sen tog det tvärstopp och sista perioden blev mållös. Har man spelat NHL 08 kommer man nog inte märka så stor skillnad på ytan, men det tycker jag är en fördel då NHL 08 var så bra. Däremot under ytan så känns NHL 09 som ett mycket mer komplett spel än NHL 08, fast det är väl lite tidigt att göra någon bedömning ännu. Har spelat ca 200 matcher i NHL 08, frågan är om NHL 09 kommer känans lika engagerande. Men första matchen lovar gott Postad 10 September 2008 - 14:12
Är det Be A Pro-spelaren som man använder offline som man se kommer att använda i lagspelet online?
Postad 10 September 2008 - 14:21 Kan du adda mig i ligan?=) Redigerat av Hifi-Arne, 10 September 2008 - 14:21. Postad 10 September 2008 - 14:44
adda gärna mig också min gamertag är martin lind Postad 10 September 2008 - 17:48
Ursäkta för att jag har samma fråga i ligatråden men skulle vilja veta om Rögle är med i årets upplaga?
Postad 10 September 2008 - 19:16
Riktigt bra spel,något svårare känns det som,coolt som attan att de säger ens efternamn nu åsså när man skapat spelare!Lirat 2 matcher nu,första matchen gjorde ja mål efter 33sec men loosade med 4-3 å andra matchen med 5-0,hua vilken skit start.
Postad 10 September 2008 - 20:21
Men då krävs det väl att man har ett vanligt efternamn som t.ex. Andersson eller Eriksson etc? Postad 10 September 2008 - 22:50
ja precis, ni kommer ju undan ganska lätt.. surt för oss med lite mer ovanliga efternamn
Postad 11 September 2008 - 18:26
När jag lira online nyss så hade jag bortaplan, men varför får man lira neråt hela tiden?
Postad 11 September 2008 - 18:35
Du kan ändra det om du pausar och går in under bildinställningar, jag har alltid så jag bara spelar uppåt (inte för att det hjälper men men Redigerat av b0wlingb0y, 11 September 2008 - 18:44. Postad 12 September 2008 - 11:30
Jag undrar om man kan få tag i detta för under 499 i Europa.
Hittade den på thehut för 40£, nån som vet nått billigare? /JL Postad 12 September 2008 - 15:06
http://www.axelmusic...33155822?NHL 09 Redigerat av Unregistered29693, 12 September 2008 - 15:08. Postad 12 September 2008 - 15:33
Ni som har spelet, är Rögle BK med i Elitserien? =)
Är ju bara värt att handla i såna fall. Postad 12 September 2008 - 16:55
Man kan ju tydligen lägga in musik i spelet har jag sett.. Min fråga är då, kan jag lägga in de låtar jag vill ha på ett usb minne och sen föra över dom till xboxen via usb uttaget? Har inte min xbox ihopkopplad med en dator nämligen!
Postad 12 September 2008 - 21:31
Snabb fråga:
Är det verkligen så illa att man inte kan spela Dynasty Mode med en skapad karaktär? Be A Pro är det ju självsagt att det funkar, men jag hittar fan inte vart man för in "sig själv" i det lag man vill spela med i Dynasty Mode... Jag menar, jag vill ju spela med mig själv, men jag vill inte vara låst till en position medans jag gör't :S Postad 12 September 2008 - 22:32
Alla som vill vara med i onlinelaget får adda mig, så jag ser det nästa gång jag lirar, så skickar jag förfrågningar om laget via boxen
Postad 12 September 2008 - 22:57 Nån som har beställt från AxelMusic förut? Detta var visst en amerikansk affär, vill nog ha palversionen. /JL Redigerat av JHGBaouns, 12 September 2008 - 23:41. Postad 12 September 2008 - 23:36
Ännu ett tecken på att EA inte riktigt går igenom sina spel när dom släpper dom...
Kolla under kontroller->målvakt 2 (när ni har spelet inställt på svenska) <- RS -> | Spara Så om du tycker RS åt höger då sparar man alltså... Det är inte så att "Save" i detta fall betyder rädda? Postad 13 September 2008 - 00:31
Nee översättningen är ju lite som den är. I 08 stavade dom ju noll som "nåll", alltså "nåll mål" Postad 13 September 2008 - 01:26
Och när jag fick Rahimi att gör självmål när jag lirade BAP så blev han omkramad av min lagkamrater och såg allmänt glad ut till trots...
Postad 13 September 2008 - 12:47
Hade polare över för spel igår. Detta är ju alltid lite halvtrist då någon måste spela neråt vilket för de flesta är ett fett handikapp. Att det dessutom nu är "spegelvänt" när man dekar och skjuter gör inte saken bättre. Finns det en inställning eller skämtar EA med oss? Den innan svåra neråtvinkeln är nu fullkomligt handikappande. Detta gör att många av mina vänner inte köper spelet:(
Verkar som man kan lägga ner allt utom online spelande numera, trist då det är kul med polarna i soffan emellanåt. Redigerat av RealDaBratt, 13 September 2008 - 12:49. Postad 13 September 2008 - 12:58
Det HÄR känner vi väl alla igen från tidigare NHL-spel
Eller varför inte se Tellqvist göra en Tommy Salo? HAHAHA! Redigerat av ShaManIX, 13 September 2008 - 13:39. Postad 13 September 2008 - 13:43
Något irriterande att AIn inte kan vinna tekningar i Be a Pro mode, har läst flera som har detta problem. Är man en winger så får man hela tiden jaga pucken, men när dom andra kedjorna tekar så kan datorn däremot vinna.
Postad 13 September 2008 - 13:44
Om du kollar på kontrollerna, så där uppe där du ställer in om du vill ha klassisk eller ny layout på dosan så finns det väl typ "Skott" eller något, där man kan välja "Alltid uppåt" eller "Beroende av kameran", testa att ställa om där.
Jag lirar RW i vanliga fall, var tvungen att starta om och spela som C så att man kan få vinna några tekningar iaf Postad 13 September 2008 - 14:01
Det är helt sjuk att de spegelvänt kontrollerna, helt idiotiskt. Måste komma en patch med detta.
Det är detta som är felet. Man vill välja "Always up" så att den skjuter so man spelar uppåt. Men nu har de vänt på vänster och höger och gör det i stort sett ospelbart. Redigerat av Unregistered24038, 14 September 2008 - 10:14. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |