Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Lips

266 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Lips (inkl. 2 Mikrofoner) (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 6 6.999998 (6) Inga priser

Postad 22 November 2008 - 13:34

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Vi märkte igår att man bara behövde låta i olika nivåer med rösten för att pricka rätt. Det handlade ingenting om uttal eller sång. Bara en massa "wailande". :D

Haha, så är det på alla - även singstar. Men det är ju rätt tråkigt om man bara ylar.

Polarens flickvän är sångerska så hon klarade alla låtar till singstar PS3 på typ 30min genom att bara ändra rösten.

Postad 22 November 2008 - 13:41

derpious
  • derpious
  • Guru

• 4346 inlägg
  • 0

Någon som vet om funktionen att lägga in sina egna låtar genom MP3-spelare fungerar ok?

Gillade att det grymt lätt att föra över låtar från min Creative Zen, bara plugga i den och sedan dra ner låtarna. Perfekt för ungar som kunde få sina favoritlåtar. Det var lite rörigt gränssnitt innan jag lyckades lista ut vilka låtar som fanns att ladda ner men det blev Violet Hill med Coldplay.

Postad 22 November 2008 - 13:42

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Var det inte nån som fick 100% i Rockstar på Expert genom att monotont läsa från USAs självständighetsförklaring? :D

Postad 22 November 2008 - 13:49

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0
Läste Eurogamer testet, riktigt bra. Bra jämförelse med Singstar.

Det är som sagt inte lika bra som singstar över lag men det hade ju varit en sensation om ett helt nytt spel hade kört över en spelserie med så lång erfarenhet.

Men Lips är iaf en början. Är väl bara att hoppas att MS lägger energi på att utveckla det, risken är att det blir som Scene it?.

Att göra lista:
- Kunna spela in både ljud och bild, offline o online.
- Lägga in en enorm mängd nerladdningsbara låtar
- Göra en lyrics databas. Typ om man har låten på sin iPod så bör användaren kunna få skriva in lyrics. Vet dock ej om det går mot upphovsrätt osv.....

Sen bör det sägas att Warcow lyckades fint plocka fram den sämsta testet av spelet. Eurogamer testet på 5 av 10 är lägst på metacritic där nästa är 65 o ett snitt på 78.

1up skriver:
"Given the stellar performance mechanics and butter-smooth ultramodern presentation, it's a major letdown that the setlist offers just 40 tracks -- and moreover, the selection's all over the place. From '80s pop to rock to country to R&B to rap, Lips attempts to cover all the bases -- with not enough of any particular type to hold the interest of particular genre enthusiasts. That's a problem likely to be remedied by downloadable content in the future, but it's a good idea to take a long look at the track list to decide if Lips is for you...for now. But one thing's for sure in any case: Lips is the best new karaoke platform to come along in ages."

Redigerat av PalmiNio, 22 November 2008 - 13:53.

Postad 22 November 2008 - 14:21

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

• 1833 inlägg
  • 0

Sen bör det sägas att Warcow lyckades fint plocka fram den sämsta testet av spelet. Eurogamer testet på 5 av 10 är lägst på metacritic där nästa är 65 o ett snitt på 78.

Jag tog det eftersom jag vet att du gillar Eurogamers tester och jämförelser! :D

Postad 22 November 2008 - 15:05

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Jag tog det eftersom jag vet att du gillar Eurogamers tester och jämförelser! :D

Betvivlar starkt att du tog dem för min skull men tack för omtanken.

Postad 22 November 2008 - 15:44

muraren
  • muraren
  • Beroende

• 1408 inlägg
  • 0
I och med lips så har jag en gång för alla bevisat att jag är totalt tondöv. Jag lyckas nätt och jämt att vinna över min son och han är 6 år :D

Postad 22 November 2008 - 16:06

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

I och med lips så har jag en gång för alla bevisat att jag är totalt tondöv. Jag lyckas nätt och jämt att vinna över min son och han är 6 år :D

Vet hur det känns. Därför jag aldrig kommer ställa upp i Idol, iaf inte utan pengar för det.

Postad 22 November 2008 - 18:09

spaten
  • spaten
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Jag hade samma problem som alla andra här, ingen av kvarts cirkeln började lysa när man försökte ansluta mickarna. Till slut ringde jag supporten och de sa samma sak som stod i instruktionsboken. Fick rådet att gå tillbaka med mickarna där jag köpte de.

Efter samtalet kom flickvännen på att vi provar och ser om det fungera ändå i spelet, och det gjorde de också.

Postad 22 November 2008 - 22:41

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3057 inlägg
  • 0
Fick 8 av 10 i M3s test, endel nytt som dom väntade på att Sony skulle svara på, ska bli kul om dom reagerar denna gång eller bara ignorerar som vanligt...

Postad 23 November 2008 - 02:09

asbra
  • asbra
  • Forumräv

• 680 inlägg
  • 0
Nu hoppas jag bara på ett gäng nedladdningsbara låtar, dom får fan inte bara skit i spelet för jag gillar det skarpt.
Men mer rock hade varit toppen, kanske borde köpt guitar hero world tour eller rock band om det var det jag var ute efter :)
Överlag bra, men need mmooar songs.

Postad 23 November 2008 - 09:42

jimel
  • jimel
  • Mästare

• 3057 inlägg
  • 0
Skulle väl komma redan nästa vecka

Postad 23 November 2008 - 09:59

Unregistered4352927d
  • Unregistered4352927d
  • Lärjunge

• 442 inlägg
  • 0
Friday, Nov. 21

* Adele – Chasing Pavements
* Estelle – No Substitute Love
* Jason Mraz – The Remedy (I Won't Worry)
* Coldplay – Violet Hill

Friday, Nov. 28

* Supertramp – Give A Little Bit
* Smash Mouth – All Star
* Vanessa Carlton – A Thousand Miles

Postad 23 November 2008 - 14:20

IP-Plan
  • IP-Plan
  • Amatör

• 54 inlägg
  • 0
Läste först Eurogamers omdöme, men jag tror det blir köp ändå. Det är ju inte så att det finns många alternativ till 360.. :)
Väldigt nyfiken på funktionen att köra sina egna låtar. Hur funkar det praktiskt? Pluggar jag in ett USB-minne med mp3 eller? Jag har redan tillgång till min dators musikkatalog via nätverket, kan jag spela upp den musiken direkt i Lips?
--
Ok, ledsen för att jag inte läste tråden innan. Fattar hur det funkar med egna låtar.
Insåg dessutom att man kunde kolla vilka låtar som fanns tillgängliga som DLC på marketplace via webben

Redigerat av IP-Plan, 23 November 2008 - 19:45.

Postad 24 November 2008 - 07:59

Unregisteredb7d466df
  • Unregisteredb7d466df
  • Lärjunge

• 258 inlägg
  • 0
Gav spelet i födelsedagspresent till min sambo i helgen och jag är helnöjd, det finns en del som kan bättras på absolut, men i det stora hela är det givet köp för alla 360 ägare som inte har så mkt heder i kroppen (iaf dem som inte har singstar redan). Och att min sambo utklassar mig på de flesta låtarna ser jag bara som ett tecken på att den på nått sätt gör rätt.
Det konstigaste i hela spelet är nog att de inte tagit bort "marakasfunktionen" på micarna, eftersom de blir en tydlig fördröjning på ljudet är den funktionen helt värdelös.

Hoppas att microsoft tar hand om Lips, och gärna sänker priset något på DLC låtarna, 160 points tycker jag är lite väl högt.

Postad 24 November 2008 - 08:31

LillKille
  • LillKille
  • Veteran

• 1680 inlägg
  • 0
Lips är det enda spel som fått flickvännen att sitta kvar i soffan och spela mer än 2 minuter. All heder till det. Klämde tom in nästan hälften av spelets achievements på en session.

Kan säga som så att spelet passar den som har "inbyggd" vibrato i rösten, poängen rackas verkligen upp då.

Postad 24 November 2008 - 08:56

Johnnie
  • Johnnie
  • Lärjunge

• 335 inlägg
  • 0

Gav spelet i födelsedagspresent till min sambo i helgen och jag är helnöjd, det finns en del som kan bättras på absolut, men i det stora hela är det givet köp för alla 360 ägare som inte har så mkt heder i kroppen (iaf dem som inte har singstar redan). Och att min sambo utklassar mig på de flesta låtarna ser jag bara som ett tecken på att den på nått sätt gör rätt.
Det konstigaste i hela spelet är nog att de inte tagit bort "marakasfunktionen" på micarna, eftersom de blir en tydlig fördröjning på ljudet är den funktionen helt värdelös.

Hoppas att microsoft tar hand om Lips, och gärna sänker priset något på DLC låtarna, 160 points tycker jag är lite väl högt.

Inte bara jag som gav sin sambo detta spelet i födelsedagspresent nu i helgen. ;)
Håller med dig på samtliga punkter, även min sambo utklassar mig stort!

Postad 24 November 2008 - 13:01

Unregistered0650da58
  • Unregistered0650da58
  • Beroende

• 1220 inlägg
  • 0
Har själv ett PS3 och jag och frun har spelat Singstar länge, blev nu inbjuden till grannen och fick testa på Lips och säger detta: Om ni gillar singstar så KÖP lips, det är ett kanonspel i grund och trädlösa mickar är wonderbar. Hur bra spelet kommer bli beror egentligen bara på en sak och det är hur många och vilka låtar som kommer till "storen". Mickarna kändes riktigt bra i handen och blinkade skönt! Det enda negativa jag kan säga är och detta är riktigt negativt, DEN FÖRBANNADE LÅTEN när man väljer låtar, en låt hämtat från någon mjukis vuxenrulle från Japan. Så för egen del som har PS3 hoppas jag att SINGSTAR får upp farten och för er som har X-BOX 360, grattis till ett grymt partyspel!

Postad 24 November 2008 - 14:35

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 38133 inlägg
  • 0

trädlösa mickar är wonderbar

Kan tänka mig det ;)

Postad 24 November 2008 - 15:11

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0

trädlösa mickar är wonderbar.

Kan tänka mig det ;)

Borde det inte vara 'trädlösa mickar är wunderbaum'?

Postad 24 November 2008 - 21:56

mocus
  • mocus
  • Forumräv

• 527 inlägg
  • 0
Så nu har både jag och sambon testat Lips.
Men det är en sak som känns konstigt. Det är att sjunga kareoke med orginalsång.
Går inte det att stänga av? Om det nu gör det så får någon vänlig själv tala om för mig hur då?

Annars ett rätt kul spel.

Postad 24 November 2008 - 23:22

McAn_
  • McAn_
  • Forumräv

• 649 inlägg
  • 0

Så nu har både jag och sambon testat Lips.
Men det är en sak som känns konstigt. Det är att sjunga kareoke med orginalsång.
Går inte det att stänga av? Om det nu gör det så får någon vänlig själv tala om för mig hur då?

Annars ett rätt kul spel.

Under "låtalternativ" så kan man ställa in "voice reduction".

Undra om man kan lägga mikrofonen vid högtalaren och bli bäst ;)

Postad 25 November 2008 - 00:10

Freppa_
  • Freppa_
  • Användare

• 106 inlägg
  • 0
Jag lyckas då fan inte få av ljudet från orginalsången!
Hör inte ett dugg skillnad på. "Stark" "Mjuk" och "Av"
Jag trodde "Av" betydde att sången skulle va av ? Men nej ?
Vill ju inte höja volymen på mikrofonen för högt heller. Då hörs det ju hur kasst man sjunger ;)

Postad 25 November 2008 - 07:58

mocus
  • mocus
  • Forumräv

• 527 inlägg
  • 0

Vill ju inte höja volymen på mikrofonen för högt heller. Då hörs det ju hur kasst man sjunger :(

Jag har precis samma problem.
Någon som verkligen har fått det att funka?

Postad 25 November 2008 - 13:37

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1793 inlägg
  • 0

Vill ju inte höja volymen på mikrofonen för högt heller. Då hörs det ju hur kasst man sjunger :(

Voice reduction låter mer som ett alternativ man kan köra med när man kör egna låtar (typ från mp3 spelare) och därmed slå på att xboxen ska försöka filtrera ut sången (vilket ofta inte alls låter bra). Men själva poängen med att ha köpta låtar, och de som är med på skivan, borde ju vara att sångspåret ligger separat och att man således kan ställa in volymen på orginalsången, och även få texten då.

Redigerat av Luzer, 25 November 2008 - 13:48.

Postad 26 November 2008 - 08:37

POi2
  • POi2
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0
Är det någon som har testat med egna låtar från t.ex. en mp3-spelare? Funkar det bra? Får man tonlägena (horisontella linjerna)?

Kan man få med text til låten t.ex. via en extern fil?

Postad 26 November 2008 - 15:54

mocus
  • mocus
  • Forumräv

• 527 inlägg
  • 0
Så, det går alltså inte att stänga av sången?
Ett stort minus tycker jag. Det är då ingen kareoke (stava)

Postad 27 November 2008 - 04:05

Great_Grumbledock
  • Great_Grumbledock
  • Forumräv

• 572 inlägg
  • 0
Dock bör man betänka att spelet är nytt, och dessutom lite av ett pilotprojekt från Microsoft vilket bör medföra rikligt med uppdateringar/buggfixningar. För att kunna hota Singstars tidigare monopol så måste Microsoft ta åt sig all kritik som spelarna ger och fixa spelet fort så det snabbt kan bli 'bättre' än konkurrenten.
Jag har stora förhoppningar på detta spel och ska köpa det då det verkar riktigt bra, trots en del irriterande missar.

Postad 27 November 2008 - 05:40

Unregistered0650da58
  • Unregistered0650da58
  • Beroende

• 1220 inlägg
  • 0

Är det någon som har testat med egna låtar från t.ex. en mp3-spelare? Funkar det bra? Får man tonlägena (horisontella linjerna)?

Kan man få med text til låten t.ex. via en extern fil?

Grannen streamade från ett nätverk och det finns inga "sånglinjer"... däremot kan man välja och se några knasiga animerade filmer under tiden.

Postad 27 November 2008 - 08:43

LuA
  • LuA
  • Wannabe

• 17 inlägg
  • 0
Jag streamar också via nätverket. Funkar riktigt bra. Vart lite paff när man såg att där fanns 6000 låtar att tillgå! Där blir ju lite kareoke av det med roliga videos i bakgrunden som nämndes tidigare.

Postad 27 November 2008 - 11:20

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1793 inlägg
  • 0
Hur bra funkar "filtrera bort sången" på egna låtar? Låter det någorlunda ok?

Postad 28 November 2008 - 23:12

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

• 1475 inlägg
  • 0
Fast jag tycker nog MS får se till att höja tempot rejält med DLC, det känns lite som att det här spelet står och faller med det...

Postad 29 November 2008 - 18:28

Bulldog76
  • Bulldog76
  • Veteran

• 1524 inlägg
  • 0
Hejsan,
startade mitt lips idag fför första gången, (fick hem det på releasedagen, men har inte hunnit testa än).
JAg får inte igång mikrofonerna. Det blir inget ljdu. hur Connectar man dem eller felsöker dem?? står inget i bruksanvisningen. står bara att mans ka skaka på den. Trycker o håller inne knappen på undersidan ett ta, det enda som händer är att den blinkar grönt.
nån som kan hjälpa mig??

Never mind hittade längre bak i tråden, står inget om hur man gör i min anvisning om connection.. konstigt,

MEn jag blev stjärna direkt på Umbrella, fast jag låter för jävligt!! :)

Redigerat av Bulldog76, 29 November 2008 - 18:44.

Postad 30 November 2008 - 13:19

Freppa_
  • Freppa_
  • Användare

• 106 inlägg
  • 0

Dock bör man betänka att spelet är nytt, och dessutom lite av ett pilotprojekt från Microsoft vilket bör medföra rikligt med uppdateringar/buggfixningar. För att kunna hota Singstars tidigare monopol så måste Microsoft ta åt sig all kritik som spelarna ger och fixa spelet fort så det snabbt kan bli 'bättre' än konkurrenten.
Jag har stora förhoppningar på detta spel och ska köpa det då det verkar riktigt bra, trots en del irriterande missar.

Att inte kunna slå av orginallåten förstår jag inte hur de isåfall kan "missa".
Det är isåfall är riiiiktigt stor bugg då det är en av huvudfunktionerna.
Riktigt dåligt tycker jag.
Får väl hålla tummarna på att de fixar det så snabbt som möjligt.

Postad 30 November 2008 - 15:13

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

• 1292 inlägg
  • 0

Hejsan,
startade mitt lips idag fför första gången, (fick hem det på releasedagen, men har inte hunnit testa än).
JAg får inte igång mikrofonerna. Det blir inget ljdu. hur Connectar man dem eller felsöker dem?? står inget i bruksanvisningen. står bara att mans ka skaka på den. Trycker o håller inne knappen på undersidan ett ta, det enda som händer är att den blinkar grönt.
nån som kan hjälpa mig??

Never mind hittade längre bak i tråden, står inget om hur man gör i min anvisning om connection.. konstigt,

MEn jag blev stjärna direkt på Umbrella, fast jag låter för jävligt!! ;)

Var ju faktiskt med ett litet häfte där det klart och tydligt illustreras hur man "connectar" mikrofonerna.. :)

Postad 30 November 2008 - 18:50

Bulldog76
  • Bulldog76
  • Veteran

• 1524 inlägg
  • 0

Var ju faktiskt med ett litet häfte där det klart och tydligt illustreras hur man "connectar" mikrofonerna.. ;)

Det häftet saknar jag faktiskt. Har bara det häfte som finns i spelfodralet. Undrar om det är nån som vet om det finns som pdf? råkade kanske slänga det när jag packade upp sepelet...

Jag har en Arcade utan hårddisk, fungerar det att ladda ner låtar från Live med det eller det går inte? kansek om man kopplar extern disk?

en annan frga, jag har inte orkat dra nätsladd till xboxen, finns det många låtar att tanka ner/köpa? o till vilken kostnad? tänkte bara om det är lönt at juxa med att fixa nätverk till 360n.
Fast då skulle det fungera att streama musik från datorn till stereon genom 360? eller?
PS nån som vet hur eller om det går att streama musik från spotify genom 360 till stereo?

Postad 30 November 2008 - 19:16

mocus
  • mocus
  • Forumräv

• 527 inlägg
  • 0

Det häftet saknar jag faktiskt. Har bara det häfte som finns i spelfodralet. Undrar om det är nån som vet om det finns som pdf? råkade kanske slänga det när jag packade upp sepelet...

Jag har en Arcade utan hårddisk, fungerar det att ladda ner låtar från Live med det eller det går inte? kansek om man kopplar extern disk?

en annan frga, jag har inte orkat dra nätsladd till xboxen, finns det många låtar att tanka ner/köpa? o till vilken kostnad? tänkte bara om det är lönt at juxa med att fixa nätverk till 360n.
Fast då skulle det fungera att streama musik från datorn till stereon genom 360? eller?
PS nån som vet hur eller om det går att streama musik från spotify genom 360 till stereo?

Håll in ON knappen på micken i 1sec, tryck på connect på boxen, håll in ON på micken i 3sec.
Klart...

Finns inte mycket musik enu. Kanske 5-7 låtar sist jag kollade.

Postad 30 November 2008 - 20:46

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
7 stycken.

Postad 30 November 2008 - 21:47

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

7 stycken.

Sjukt stora de är, klockar på runt 80mb st. Inget för Arcade alltså. Även med en 20gigare blir det ju svårt att bygga ett större bibliotek.

Postad 01 December 2008 - 11:38

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

• 1475 inlägg
  • 0

Sjukt stora de är, klockar på runt 80mb st. Inget för Arcade alltså. Även med en 20gigare blir det ju svårt att bygga ett större bibliotek.

Jo det tar ju lite plats med musikvideos till låtarna också...

Postad 01 December 2008 - 13:26

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Jo det tar ju lite plats med musikvideos till låtarna också...

Jo, måste betyda att de är alla i 720p då annars är de orimligt stora.

Postad 01 December 2008 - 13:31

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
Jo, låten utan egen musikvideo låg ju på bara 7Mb.

Postad 01 December 2008 - 13:59

sandyman74
  • sandyman74
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Men nu får dom fan fixa en uppdatering så det går att filttera bort sångspåret annars så är det ju ingen karoeke ju!!

Postad 01 December 2008 - 14:24

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

• 1292 inlägg
  • 0
Skulle vara kul om dom släppte lite fler låtar med manlig sång. Lite för mycket tjejlåtar än så länge.... Ge mig mer Johnny Cash :)

Postad 01 December 2008 - 14:35

Bulldog76
  • Bulldog76
  • Veteran

• 1524 inlägg
  • 0
Kostar låtarna nåt?
kan man ladda ner dem till en extern hårddisk istället för minneskort eller inbyggd hd??

Postad 01 December 2008 - 15:56

Unregisteredb7d466df
  • Unregisteredb7d466df
  • Lärjunge

• 258 inlägg
  • 0

Kostar låtarna nåt?
kan man ladda ner dem till en extern hårddisk istället för minneskort eller inbyggd hd??

160ms point per låt, ca 15-16kr

Tror inte att det går att använda nå annat än minneskort/inbyggd HD

Postad 01 December 2008 - 16:19

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

• 8074 inlägg
  • 0

Men nu får dom fan fixa en uppdatering så det går att filttera bort sångspåret annars så är det ju ingen karoeke ju!!

Bör kanske inte kräva omöjliga saker. Krävs rätt bar koder för att mäta upp, analysera och plocka bort bara vocals. Inte ens med riktigt bra program blir det bra.

160ms point per låt, ca 15-16kr

Tror inte att det går att använda nå annat än minneskort/inbyggd HD

MS eller Sony kommer aldrig tillåta deras material ligga på något annat medium än vad de kan ha kontroll över via hårdvaran. Så allt som finns på Live kommer vara låst till officiella produkterna.

Postad 03 December 2008 - 14:25

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

• 1793 inlägg
  • 0

Bör kanske inte kräva omöjliga saker. Krävs rätt bar koder för att mäta upp, analysera och plocka bort bara vocals. Inte ens med riktigt bra program blir det bra.

Fast jag anser att lite poängen med sånna här spel, som man betalar för. Är att utvecklarna har ansträngt sig och fått tag på mastrarna till låtarna och alltså "mixat om dom" lite så det passar spelet. Alla GH och RB spel är ju gjorda på detta sättet för att gitarren / basen / sången / trummorna, ska tystna när man inte spelar. Jag ser också det som en jättemiss att inte gjort så man har sången separat så man kan ställa in volymen separat. Det är ju mycket roligare när man kan en låt att helt stänga av orginalsången och bara köra helt karaoke :D Och tvärtom är man osäker på låten så maxar man orginalsången och sänker sin egen sång ganska mycket.

Postad 03 December 2008 - 15:09

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

• 6702 inlägg
  • 0
I RB försvinner väl inte sången när man ska skråla med?

Postad 03 December 2008 - 16:49

Coistrel
  • Coistrel
  • Forumräv

• 804 inlägg
  • 0

I RB försvinner väl inte sången när man ska skråla med?

Gör den det i Singstar?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.