Nu har jag kollat igenom telefonen ordentligt och jag måste säga att det är en väldig röra med menyerna ibland. Fast jag är ju också van SE användare så jag får väl ha det i tanken också.
Ingen tvekan om att detta är en jävligt cool telefon, får hoppas jag blir mer nöjd med den ju mer jag använder den.
I alla fall lite brister som jag märkt:
Kopiera alla kontakter på SIM-kortet till telefonminnet går inte att göra. Bara genom Samsung Phone Editor på datorn.
Det går heller inte att ställa in om telefonboken ska visa nummer från SIM-kortet eller telefonminnet. Den läser från båda vare sig man vill eller inte. Så har man sparat på båda så får man dubletter i telefonboken. Kan vara skönt att ha backup om man lånar någon annans telefon snabbt någon gång. SIM-Kortet är ju inte så stort så man får ju inte plats med alla nummer där t.ex.
Dom där bilderna som ser i standby-menyn, alltså när man låst knapplåset. Dom som pratades om tidigare. Dom går ju inte att ta bort.. Eller är det bara jag som inte hittat dom?
Om dom ändå haft någon form av teman. Oändligt tråkigt att du bara kan ha svart eller vit bakgrund på huvudmenyn. Men detta gäller inte några undermenyer. Dom är fortfarande blå-vita. Fast detta kanske har med pekskärmen att göra..?
Om det är någon som vet lösningen på någon av dessa problem. Jag är ledsen att jag frågar såhär men Samsungs support är ju SÄMST. F480 finns inte ens att välja i listan över mobiler när man ska maila en fråga till dom..

Folk här vet mer om telefonen än dom också..
E
Redigerat av Stahlin, 28 August 2008 - 21:57.