Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

UFC 2009 Undisputed

531 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
UFC Undisputed 2009 (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 7.857142 (6) 134:-

Postad 24 April 2009 - 18:54

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Kört nåra matcher på svåraste och det blir betydligt roligare :-)

Längtar nå grymt mycket tills det släpps..

Har svårt att tajma med slag..Tycker det överlag känns lättare att sparka.
Men ja kan tänka mig att det blir stora problem om man möter nån som är duktig på nedtagningar ...

Hoppas dom kommer att ha stora turneringar ...Vore ju riktigt coolt att kröna the ultimate fighter i varje land

Postad 24 April 2009 - 19:15

fesken
  • fesken
  • Användare

• 100 inlägg
  • 0

Kan tipsa om amazon UK...

Bland de billigaste stället jag hittat i Europa.
Play.com var billigare men där fick ja det inte att funka..stod att dom inte skickade hit eller nå liknande..

Den förinställda valutan på Play.com brukar vara pund. Du måste ändra till Euro innan du lägger till i kundkorgen för att kunna skicka utanför UK. Blir lite dyrare då. Säkert pga moms o skit.

Postad 24 April 2009 - 19:18

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Mm..Kanske var så det var....Jaja nå strul var de iaf...

Nä bara en match till ;)

Postad 24 April 2009 - 19:32

Munkee
  • Munkee
  • Lärjunge

• 328 inlägg
  • 0
Mitt rekord på KO: 14sec.
Inte illa =)

Postad 24 April 2009 - 20:11

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Kört lite mer på svåraste med Iceman och har rätt fina problem...
Känns som att jag inte har så bra koll när man kommer ner på mattan..

Flummar mest på..Sen är de ett måsta å ha bra försvar mot nertagningar,,
Shogun tar ner mig på mattan på tok för ofta..

Känns som det är för mycket slump men de är väl ja som int är nog bra heheh

Redigerat av moparman, 24 April 2009 - 20:11.

Postad 26 April 2009 - 08:07

meneon
  • meneon
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0
Tror ni man har fått så bra inblick med det här demot att man kan säga att man vet hur den färdiga produkten kommer att bli? Personligen tror jag inte det. Det färdiga spelet kommer att vara en helt annan känsla med det enorma utbudet av fighters och framför allt karriärläget kommer att få det här spelet att hålla ett bra tag. Om man jämför hur många matcher man suttit och lirat i rad med enbart 2 fighters utan att kunna sluta, och med känslan precis som moparman sa det: Nä bara en match till, så lär väl slutprodukten kunna frammana en ökning av antalet speltimmar med bra många procent.

Postad 26 April 2009 - 08:23

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Jag tror det färdiga spelet kommer att bli grymt...Du har ju även klassiska matcher å online och karriär så det lär vara en grym hållbarhet ..

Enda frågetecknet för mig är ground game ...Känns inte riktigt 100% tycker jag.
Men det kanske ger sig när man nöter mer...

Sen tror jag att det här är en gammal build...Så med lite tur är det kanske lite mer putsat när de släpps.

Postad 26 April 2009 - 09:30

meneon
  • meneon
  • Amatör

• 50 inlägg
  • 0

Jag tror det färdiga spelet kommer att bli grymt...Du har ju även klassiska matcher å online och karriär så det lär vara en grym hållbarhet ..

Enda frågetecknet för mig är ground game ...Känns inte riktigt 100% tycker jag.
Men det kanske ger sig när man nöter mer...

Sen tror jag att det här är en gammal build...Så med lite tur är det kanske lite mer putsat när de släpps.

Ja det skulle jag kunna tänka mig med att det är. Ja håller med om att ground gamet är bra svårt ibland, och som sagt känns lite slumpat men jag tror även där som dig att med lite nötning och en bättre build så ska nog det här bli gött till slut.

Postad 26 April 2009 - 12:10

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

• 2286 inlägg
  • 0
Demot var rätt kul, fast kommer nog inte bli ett köp av spelet. Kanske när det blir lite billigare.

Postad 27 April 2009 - 16:41

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Kört nåra matcher till på näst svåraste nivån och har överlevt även när fighten fortsatt på mattan..

Så de känns som att det inte är omöjligt att lära sig iaf.

Däremot är de lite irriterande när man dominerat halva första ronden å motståndaren inte har så mycket kvar åså får dom till en spark/slag så man loosar på engång..

Vist kan det va så även under riktiga fighter men jag tycker att det känns som det händer lite väl ofta i demot

Postad 30 April 2009 - 07:52

spinout
  • spinout
  • Användare

• 221 inlägg
  • 0
Hm, jag tycker jag dundrar in flera rena sparkar i skallen på brazzen och han står upp... Känns lite arkad... sen helt plötsligt så golvas han????!!!!!????

Jag fick in en rolig knock då brazzen gick framåt och jag (lidell) slog en krok som tog i nacken! Han föll ju inte eftersom han lutade sig emot bröstet på min gubbe hehe. Knockout sekvenser är det mest underhållande i såna här spel så de behöver helt vara bra, tyvärr kändes det lite för lika de 30 matcher jag spelat.

Sen blir man ju så trött, kommentatorn tjatar också om de fjantiga reglerna contra PRIDE . De kunde väl ha släppt upp lite eftersom det är ett spel eller hur!!!!!!!

Postad 02 May 2009 - 01:37

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
nu har jag och en polare suttit i flera timmar och spelat spelet, allt efter som lär man sig mer och mer grejer och spelet blir bara roligare och roligare hela tiden,, vi är ungefär lika bra/dåliga så då blir det ju extra roligt,, tror nog jag kommer köpa spelet ändå
när man börjar lära sig lite så är det otroligt roligt,,
dock tycker jag det är nästan omöjligt att få in ett bra grepp om båda ligger ner, tex. de där armbrytargreppet, den är ju helt omöjlig att få in, men man lär väl sig med tiden skulle ja tro :)

gäller fortfarande 19 maj eller?

Postad 03 May 2009 - 18:51

Unregistered29693
  • Unregistered29693
  • Lärjunge

• 312 inlägg
  • 0

Mitt rekord på KO: 14sec.
Inte illa =)

Har kört ganska mkt nu och lyckades dra in en spinning backfist med chucken som första slag och knockade rua på 4! sekunder, måste vara nåt slags rekord. Hann inte med själv ens.

F.Ö så tror jag karriärsläget kommer bli grymt bra, längtar redan tills det släpps.

Postad 04 May 2009 - 12:15

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

nu har jag och en polare suttit i flera timmar och spelat spelet, allt efter som lär man sig mer och mer grejer och spelet blir bara roligare och roligare hela tiden,, vi är ungefär lika bra/dåliga så då blir det ju extra roligt,, tror nog jag kommer köpa spelet ändå
när man börjar lära sig lite så är det otroligt roligt,,
dock tycker jag det är nästan omöjligt att få in ett bra grepp om båda ligger ner, tex. de där armbrytargreppet, den är ju helt omöjlig att få in, men man lär väl sig med tiden skulle ja tro ;)

gäller fortfarande 19 maj eller?

Sen ska vi slåss! ;)

Svårt att komma ihåg allt man ska göra, många gånger som jag tex. fått till "armbrytargreppet" men glömt vad fan man ska göra när man väl kopplat det och bara sitter och rycker/snurrar på R3 och trycker på en massa knappar tills man tappat det... :P

Fick in en fin knock med Chucken på Expert, steg åt sidan med perfekt timing för att sätta ett knä mitt i fejjan på Rya som kom dykande mot mina ben, *PANG!*, sen låg han där! :unsure:

Postad 04 May 2009 - 13:18

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Sen ska vi slåss! :D

Svårt att komma ihåg allt man ska göra, många gånger som jag tex. fått till "armbrytargreppet" men glömt vad fan man ska göra när man väl kopplat det och bara sitter och rycker/snurrar på R3 och trycker på en massa knappar tills man tappat det... :blush:

Fick in en fin knock med Chucken på Expert, steg åt sidan med perfekt timing för att sätta ett knä mitt i fejjan på Rya som kom dykande mot mina ben, *PANG!*, sen låg han där! B)

jepp, slåss tills blodet sprutar :)
har i alla fall lärt mig nu hur man tar sig ur en liggande position, armbrytargreppet får man ju in då och då men precis somdu säger så vet man inte riktigt vad man skka göra för att slutföra den,, har för mig att man kan antigen använda R spaken eller knapparna i rätt ordningsföljd,
har fortfarande inte vunnit på expert än :lol:
får väl öva idag igen :P

Postad 04 May 2009 - 14:35

Unregistered855fa694
  • Unregistered855fa694
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0
Lite tråkigt att sparkar på ben inte gör ett smack.
Jag och polarn testade och körde bara bensparkar på chuck, påverkade inte honom nånting.
Jag vill kunna göra folk halta!

Postad 04 May 2009 - 15:11

Unregistered29693
  • Unregistered29693
  • Lärjunge

• 312 inlägg
  • 0

Lite tråkigt att sparkar på ben inte gör ett smack.
Jag och polarn testade och körde bara bensparkar på chuck, påverkade inte honom nånting.
Jag vill kunna göra folk halta!

Jag matade sparkar i sidan på chucken och han blev rejält röd sen blå sen var det över :)

Det är ju som kört om man hamnar på mattan mot Rua, tycker det är grymt svårt att ta sig upp eller försöka vända på situationen.

Den 22:a (?) smäller det i dubbel bemärkelse =)

Postad 04 May 2009 - 15:32

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Jag matade sparkar i sidan på chucken och han blev rejält röd sen blå sen var det över :)

Det är ju som kört om man hamnar på mattan mot Rua, tycker det är grymt svårt att ta sig upp eller försöka vända på situationen.

Den 22:a (?) smäller det i dubbel bemärkelse =)

det f inns allt ett par ganska lätta combos att ta sig ur den situationen har jag kommit på, men får han tag i armen och börjar vrida för glatta livet har man problem,, jag tycker inte om honom då :P

Postad 04 May 2009 - 18:41

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Jag hatar Rua ... :P

Tycker också de är snuskigt svårt när han plockar ner en på backen när man kör på näst svåraste :)

Fattar inte riktigt hur jag ska göra..Känns som att det är mest flax när jag vevar runt med hö spak :lol:

Postad 05 May 2009 - 12:13

Dr. Death
  • Dr. Death
  • Guru

• 5782 inlägg
  • 0

det f inns allt ett par ganska lätta combos att ta sig ur den situationen har jag kommit på, men får han tag i armen och börjar vrida för glatta livet har man problem,, jag tycker inte om honom då :)

Ah, inga problem ju!

Om han har mig i armbrytargreppet så kommer jag loss 9 av 10 ggr.

Problemet är väl att man tröttnat efter 9:de gången och låter han få som han vill den 10:e eftersom det är föga troligt attJAG lyckas vinna ändå... ;)

Hoppas att vi blir några stycken som köper detta spel så vi kan köra lite turrar osv.! ;)

Postad 05 May 2009 - 13:41

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Ah, inga problem ju!

Om han har mig i armbrytargreppet så kommer jag loss 9 av 10 ggr.

Problemet är väl att man tröttnat efter 9:de gången och låter han få som han vill den 10:e eftersom det är föga troligt attJAG lyckas vinna ändå... :)

Hoppas att vi blir några stycken som köper detta spel så vi kan köra lite turrar osv.! ;)

MHB ruturneringar vore riktigt roligt tycker jag, hoppas det bblir möjligt i spelet så man inte bara kan köra på ramdom servrar

Postad 05 May 2009 - 16:48

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0
Skall bli kul att spela som Martin Kampmann, verkar som att han är den enda nordiska representanten i spelet. Fast jag kommer nog att spela som Evan Tanner (R.I.P) om alla nedan är "spelbara" i karaktärsläget.

Heavyweight:
-
Antonio Noguiera
Brock Lesnar
Frank Mir
Brandon Vera (LHW)
Gabriel Gonzaga
Cain Velasquez
Cheick Kongo
Eddie Sanchez
Heath Herring
Andrei Arlovski
Mirko Cro Cop
Fabricio Werdum
Tim Sylvia
Mark Coleman
Antoni Hardonk
Justin McCully
-
-
Light Heavyweight
-
Chuck Liddell
Rampage Jackson
Forrest Griffin
Rashad Evans
Tito Ortiz
Keith Jardine
Wanderlei Silva
Shogun Rua
Lyoto Machida
Wilson Gouvea
Stephan Bonnar
James Irvin
Houston Alexander
Kazhiro Nakamura
Thiago Silva
Tim Boetsch
Ryan Bader (DLC)
-
-
Middleweight
-
Anderson Silva (LHW)
Rich Franklin (LHW)
Dan Henderson (LHW)
Michael Bisping (LHW)
Kendall Grove
Chris Leben
Jason MacDonald
Nate Marquardt
Drew McFedries
Ricardo Almeida
Evan Tanner
Yushin Okami
Demian Maia
Martin Kampmann (WW)
Amir Sadollah (WW)
Thales Leites
-
-
Welterweight
-
Georges St. Pierre
Matt Hughes
Matt Serra (LW)
Jon Fitch
Karo Parisyan
Josh Koscheck
Diego Sanchez
Mike Swick (MW)
Marcus Davis
Thiago Alvez
Chris Lytle
Ben Saunders
Josh Burkman
Kyle Bradley
Matt Arroyo
Anthony Johnson
-
-
Lightweight
-
BJ Penn (WW)
Sean Sherk (WW)
Kenny Florian
Roger Huerta
Joe Stevenson
Mac Danzig
Nate Diaz
Spencer Fisher
Tyson Griffin
Gray Maynard
Thiago Tavares
Joe Lauzon
Rich Clementi
Mark Bocek
Hermes Franca
Frankie Edgar
Efrain Escurdao (DLC)

Redigerat av Unregistered8147b14e, 05 May 2009 - 16:50.

Postad 05 May 2009 - 19:00

Unregistered29693
  • Unregistered29693
  • Lärjunge

• 312 inlägg
  • 0

Skall bli kul att spela som Martin Kampmann, verkar som att han är den enda nordiska representanten i spelet. Fast jag kommer nog att spela som Evan Tanner (R.I.P) om alla nedan är "spelbara" i karaktärsläget.

Vore riktigt grymt om alla dom där är tillgängliga. Är det där från UFC eller nån spec från speltillverkarna?

Postad 05 May 2009 - 20:47

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0

Vore riktigt grymt om alla dom där är tillgängliga. Är det där från UFC eller nån spec från speltillverkarna?

http://en.wikipedia....2009_Undisputed

Wiki är ju inte helt tillförlitligt, men det är källan till materialet iallafall...

Roster
The complete roster was revealed to and published by Gamespot.[4]

Man kanske skulle importera en Kanadensisk version av spelet, då får man GSP på omslaget :)

Postad bild

Redigerat av Unregistered8147b14e, 05 May 2009 - 20:51.

Postad 05 May 2009 - 21:06

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

såg en intevju och då berättade han att det kommer finnas 82 spelare, 80st i spelet och 2st nerladdningsbara gubbar ifrån pss, vet dock inte vilka dom 2 gubbarna var, hoppas det blir "gästspelare" och att en av dom är hulk hogan :)

Postad 05 May 2009 - 21:27

Munkee
  • Munkee
  • Lärjunge

• 328 inlägg
  • 0

såg en intevju och då berättade han att det kommer finnas 82 spelare, 80st i spelet och 2st nerladdningsbara gubbar ifrån pss, vet dock inte vilka dom 2 gubbarna var, hoppas det blir "gästspelare" och att en av dom är hulk hogan :)

Eller Rocky Balboa.

Postad 06 May 2009 - 11:07

Baily
  • Baily
  • Forumräv

• 504 inlägg
  • 0
Katastrof att inte Clay Guida är med :/

Postad 06 May 2009 - 17:11

daswede
  • daswede
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Nogon som hittat nogot bra pris om man förbokar.Är själv sugen att beställa det från Blahdvd.com.Dom tar £37.89.Borde tjäna nogon hundring alla fall om man kollar Prisjakt

Postad 06 May 2009 - 17:18

Unregistered035dce0b
  • Unregistered035dce0b
  • Forumräv

• 549 inlägg
  • 0
Hoppas Tank kommer gå att ladda ner,utan tvekan den bäste ja sett i ufc,han kunde få ett samtal när han satt på en bar å kröka om han kunde hoppa in i en taxi å va med i en match om 30min pga skada,han tackar ja direkt åker dit å fet knockar nån upp pumpad anabola tönt å säger sen i micken efter matchen,"nu drar ja tebax till baren å dricker grogg höres!!" Liret verkar utan tvekan lovande.

Postad 06 May 2009 - 17:45

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

• 2473 inlägg
  • 0
Ryan Bader är en av de två som kommer att finna som downloadable content, varför vet jag inte, vem vill spela en tråkig brottare med kass standup, inge bjj och utan gnp... dra ner folk, lay&pray för domarna.. blä.

Men förhoppningsvis så kommer det mera downloadable content framöver. Som Baily säger så är det ju synd att Clay Guida inte är med t.ex.

Skulle ju kul om lite halloffamers kom som downloadable sen. Royce Gracie, Randy Couture, Dan Severn, Ken Shamrock, mark Coleman.

Postad 06 May 2009 - 18:39

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Det kommer säkert...Bara hoppas iaf :-)

Tank var grym men han hade ju noll stamina som så många andra..

Fasen vad jag längtar tills spelet släpps..

Postad 07 May 2009 - 10:45

Senjin
  • Senjin
  • Lärjunge

• 295 inlägg
  • 0
Ryan Bader hur fasiken kunde han komma med.

Postad 07 May 2009 - 11:20

Unregistered855fa694
  • Unregistered855fa694
  • Lärjunge

• 391 inlägg
  • 0
Underbart att Cro Cop är med trots att han inte gjort nån succé i UFC.
Men ska vi köra turnering lär vi väl köra med våra customgubbar?

Postad 07 May 2009 - 13:22

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Underbart att Cro Cop är med trots att han inte gjort nån succé i UFC.
Men ska vi köra turnering lär vi väl köra med våra customgubbar?

jo jag räknar med att man kan köra med sina customgubbar, online och inte bara i kariärläget,, dock tror jag det kommer ta LÅÅÅNG tid innan ens egen gubbe blir lika bra som dom som redan finns.
troligtvis blir ens egen gubbe bättre och bättre hela tiden när man kör kariär

Postad 15 May 2009 - 21:38

Unregistered29693
  • Unregistered29693
  • Lärjunge

• 312 inlägg
  • 0
En vecka kvar nu.. var längesen man längtade till ett tv-spel, inget man skryter om på jobbet direkt :wub:

Nästa fredag då blir det att gå in för knock. Skönt att Mirko är med, Tank skulle vara grymt. Synd bara att dom inte kan ge sig när dom är på topp, om jag inte minns fel så blev Abott knockad ganska nyligen av kimbo slice.

Men han har helt klart delat ut ett par smällar också, det lilla monstret.

http://www.youtube.c...h?v=vZsx-IQrkME

Postad 16 May 2009 - 11:26

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
spelet släpps ju på torsdag nästa vecka och då är det en röd dag,, hur funkar det för oss som har bokat spelet utomlands? kommer vi på spelet på fredag då eller? eller jobbar posten på röda dagar kanske?

Postad 16 May 2009 - 11:38

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

spelet släpps ju på torsdag nästa vecka och då är det en röd dag,, hur funkar det för oss som har bokat spelet utomlands? kommer vi på spelet på fredag då eller? eller jobbar posten på röda dagar kanske?

har du tur så skickar de spelet någon dag tidigare vet dock inte hur zavvi gör mer nysläpp men fredag låter realistiskt måndag om ni har otur

Förövrigt så laddade jag hem demot igår igen för att ge det en ny chans och ville verkligen gilla det men plockade bort det efter några matcher får ingen fealing alls.

Postad 16 May 2009 - 11:45

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

har du tur så skickar de spelet någon dag tidigare vet dock inte hur zavvi gör mer nysläpp men fredag låter realistiskt måndag om ni har otur

Förövrigt så laddade jag hem demot igår igen för att ge det en ny chans och ville verkligen gilla det men plockade bort det efter några matcher får ingen fealing alls.

ja då hoppas jag det kommer på fredag i alla fall,, har ju planerat att spela hela helgen .
va tråkigt att du inte gillar spelet. själv tycker jag det är grymt och längtar massor :P

du får ladda ner det EN gång till och testa :blink:

Postad 16 May 2009 - 15:01

hippo6
  • hippo6
  • Beroende

• 1029 inlägg
  • 0

ja då hoppas jag det kommer på fredag i alla fall,, har ju planerat att spela hela helgen .
va tråkigt att du inte gillar spelet. själv tycker jag det är grymt och längtar massor :P

du får ladda ner det EN gång till och testa :)

Jag beställde det från vg+ nu bara för att du å döden kallade mig fegis :blink: :D ,ni ska få stryk!

Postad 16 May 2009 - 15:23

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Jag beställde det från vg+ nu bara för att du å döden kallade mig fegis :P :blink: ,ni ska få stryk!

gött att höra, då blir vi några st i alla fall,, ja du kommer säkert ge mig stryk för ja suger på de här spelet :D

Postad 16 May 2009 - 19:28

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Jag kommer lätt att köpa det...Dock måste jag nog vänta tills lönen kommer ....
Blir nog å köpa från blahdvd

Inte hittat det billigare någonstans

Postad 16 May 2009 - 20:20

mBr
  • mBr
  • Mästare

• 3024 inlägg
  • 0

Game fick det i deras kampanj nu i veckan så köp 3 skitspel och byt in där så får du UFC + 100:- presentkort.

Postad 16 May 2009 - 22:45

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

33£ på zavvi.co.uk är lite billigare iaf

Edit: 35£ har de höjt till nu så då är det sak samma

Redigerat av kerren, 17 May 2009 - 11:42.

Postad 17 May 2009 - 00:46

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0
har äntligen knockat rua på expert nu :P 2.45 på första ronden,, gissa om jag skrek av glädje :D har kämpat på näst svåraste nu ett tag och kände mig ganska säker där,, gick då över till expert och körde några matcher,, sen small det till med ett perfekt knä i huvvet på han,, riktigt skön känsla :blink:

Redigerat av andreassofus, 17 May 2009 - 00:46.

Postad 17 May 2009 - 15:15

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Hur tycker du att det går på mattan nu?
Börjar du få nå grepp om det hela ?

Postad 17 May 2009 - 16:28

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Hur tycker du att det går på mattan nu?
Börjar du få nå grepp om det hela ?

jodå det funkar (bland) ;) man lär sig mer och mer hela tiden. sätter han sig över mig tar jag ju nästan alltid mig ur de greppet men han ger sig ju inte,, rua ska ju ha ner mig till vilket pris som helst :P

men det gäller att göra kroppsparkar på han, sen har jag märkt att det oftast inte lönar sig att hålla in L1 sär man slår mot huvet, dom går sällan in, brukar istället slå utan att hålla in den, funkar fint att knocka han ändå :P

längtar sjukt mycket tills slutet på nästa vecka

Postad 17 May 2009 - 19:30

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

• 11727 inlägg
  • 0
Ok....Var du inte lite skeptisk till en början ?

Känner mig själv lite tveksam just på mattan och ja tycker även det är lite väl stor chans å få in en "tursmäll"

Men de blir ändå lätt ett köp ;)

Postad 17 May 2009 - 19:38

daswede
  • daswede
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0

Game fick det i deras kampanj nu i veckan så köp 3 skitspel och byt in där så får du UFC + 100:- presentkort.

Jag som är blind?.Ser ingen info om det på game.se

Postad 17 May 2009 - 20:42

kerren
  • kerren
  • Mästare

• 2776 inlägg
  • 0

Jag som är blind?.Ser ingen info om det på game.se

är väl inte game.se som har erbjudandet utan bara GAME

Postad 17 May 2009 - 22:25

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

• 12146 inlägg
  • 0

Ok....Var du inte lite skeptisk till en början ?

Känner mig själv lite tveksam just på mattan och ja tycker även det är lite väl stor chans å få in en "tursmäll"

Men de blir ändå lätt ett köp :P

nja skeptisk var jag nog inte, jag tyckte bara det var svårt på mattan först,, och det är det än men det går lättare nu i alla fall.
tycker inte att det är lätt att få in en "tursmäll" kanske om man bara viftar med armarna hur som helst ;) det gäller ju att tajma slagen och sparkarna, men inte för mycket och ofta för då blir man ju trött och utmattad med en gång och det drar ju rua nytta av och kastar ner en på golvet och utan krafter kvar är det omöjligt att ta sig ur igen.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.