Jag har inte haft i COD4 i min maskin sedan 2009-02-25.tror att jag måste skryta lite också... jag har varit utan cod4 i 21 dagar!!!
helt sjukt känns det...
Postad 21 April 2009 - 10:47
Postad 21 April 2009 - 11:21
Jag har inte haft i COD4 i min maskin sedan 2009-02-25.
För du dagbok Morlock?
Postad 21 April 2009 - 11:27
Jag hade glömt bort det spelet.....
Nu sitter COD4 i för jämnan igen.
Postad 21 April 2009 - 11:37
Eller det var kanske inte på allvar?
Ang. Killzone2 så hade jag oxå nästan glömt bort det, hehe!
CoD4 kommer jag därimot komma ihåg resten av mitt liv... lol
Redigerat av Dr. Death, 21 April 2009 - 11:39.
Postad 21 April 2009 - 11:41
Jag har inte haft i COD4 i min maskin sedan 2009-02-25.
tyvärr så är det mot min egen vilja, som jag tvingas vara utan...
Postad 21 April 2009 - 11:42
Hörde att det var nån som lyckats få helikopter i S&D, vem var det, ankan?
Hur kan man få helikopter när det bara är 6vs6?!?
S&D finns väl inte med som spelsätt på Ground War?
Postad 21 April 2009 - 11:49
Postad 21 April 2009 - 12:07
Om det är nån i MHB som lyckats så skriv gärna det här!
Postad 21 April 2009 - 12:19
Postad 21 April 2009 - 13:52
de va lilla jag som fick heli på s&d^^^^ på pipeline=P ibland kan den ''buggen'' va väldigt bra=) sista gubben hade jag väldig tur med, träffa han med airstrike när han hade plantat bomben=PHörde att det var nån som lyckats få helikopter i S&D, vem var det, ankan?
Redigerat av Cod4life, 21 April 2009 - 14:00.
Postad 21 April 2009 - 14:11
Bra jobbat! Den bedriften hör väl till en av de bästa i den här tråden.de va lilla jag som fick heli på s&d^^^^ på pipeline=P ibland kan den ''buggen'' va väldigt bra=) sista gubben hade jag väldig tur med, träffa han med airstrike när han hade plantat bomben=P
Själv har man inte så mycket att komma med, men jag jobbar på det. Förr eller senare lyckas man väl prestera något som är värdigt nog att tas upp i den här tråden.
Postad 21 April 2009 - 14:39
Men Killstreak på 32kills.
Fått 3 helikoptrar i samma match.
Accuracy på över 16%.
I love my M16
Postad 21 April 2009 - 15:14
Jag lusläste bara tråden, så vet inte riktigt om det är något att skryta om.
Men Killstreak på 32kills.
Fått 3 helikoptrar i samma match.
Accuracy på över 16%.
I love my M16
32 killstreak är väl något å skryta om om det inte är någon campingtripp i Hq eller dominatinon
Accuracyn är väl där vi flesta ligger mellan 15 och 18?
Postad 21 April 2009 - 18:22
Redigerat av Dr. Death, 22 April 2009 - 12:00.
Postad 22 April 2009 - 13:48
32 killstreak är väl något å skryta om om det inte är någon campingtripp i Hq eller dominatinon
Accuracyn är väl där vi flesta ligger mellan 15 och 18?
32 Killstreak var snarare strategiskt spelande ett fruktansvärt flyt och känsla av att alla missade mig när de skjöt mot mig.
Om jag inte missminner mig så var det på team death match. Spelar nästan bara det, alt lite ground war.
Postad 07 September 2009 - 22:19
Sen dratt två st och en i last stand på bog i början
ligger inne med 1,5 i k/d och 21 i killstreak som jag dock tangerat ett antal gånger för att sen dampa sönder när man dör.
edit: oops hyfsad bump
Redigerat av Unregisteredae48d9f2, 07 September 2009 - 22:20.
Postad 08 September 2009 - 08:35
Jag har skjutit två st i huvudet med R700 på strike
Sen dratt två st och en i last stand på bog i början
ligger inne med 1,5 i k/d och 21 i killstreak som jag dock tangerat ett antal gånger för att sen dampa sönder när man dör.
edit: oops hyfsad bump
Beroende på vad man spelar är det verkligen inte svårt att få en hög killstreak. Om man t ex lirar Hardcore HQ och campar så är det nog ganska enkelt att nå över 30 skulle jag vilja påstå. Det var väl så nån här gjorde när han fick 32. Hahaha!
Jag har nog bara lite över 1.00 i k/d, tycker inte det heller, i sig, egentligen är något att skryta med. ( lätt för mig att säga eftersom jag har så dålig ratio! )
Jag tycker det märks hur bra man är först när man möter riktigt bra motstånd eller lirar klanmatcher, då vet man vilka som är bra för laget och vilka som gör att man vinner.
Så, nu har jag tagit ner en del av er "skrytare" på jorden igen. Hahahahaha!
Redigerat av BrittBastard, 08 September 2009 - 08:38.
Postad 08 September 2009 - 09:41
Postad 08 September 2009 - 09:46
På tal om killstreak... om man kollar i statistiken i spelat kan man se att vissa har typ flera 1000 i streak, hur kan man fuska för att få hög killstreak... själv har jag 26 vilket jag är hyffsat nöjd med, har tangerat den typ 3ggr, man blir ju helt stirrig när man är på väg att slå den å spelar helt konstigt vilket resulterar i att man dör.
Hahaha, exakt! Jag tror jag har 25 och har väldigt dålig koll på när jag börjar närma mig, förutom att det står var 10:e, eller är det var 5:e som kommer upp på displayen när man har kommit över 10?!
Det blir t o m så att jag börjar campa när jag närmar mig, vilket jag är helt kass på och då dör jag ganska snabbt...hahaha!
Men i o f s så är det ju så att för varje kill man får i streak så kommer man närmare en "death"...
Postad 08 September 2009 - 10:14
Postad 08 September 2009 - 11:16
På tal om killstreak... om man kollar i statistiken i spelat kan man se att vissa har typ flera 1000 i streak, hur kan man fuska för att få hög killstreak... själv har jag 26 vilket jag är hyffsat nöjd med, har tangerat den typ 3ggr, man blir ju helt stirrig när man är på väg att slå den å spelar helt konstigt vilket resulterar i att man dör.
Det där känner jag igen, är precis som att man undermedvetet inte VILL få nytt killstreakrekord, jäkla mysko!
Trodde du var alldeles för cool för att stirra upp dig i såna situationer !
Jag har nog 19 i killstreak i 4an o 13 i w@w som det står tidigare i tråden. Jag är också mycket nöjd med det
. För att fuska upp killstreak är det väl bara att köra en hq på shipment där fusk-gubben står i mitten och alla kutar dit o blir knivade så fort de spawnar. Borde väl ge en killfrekvens på 1Hz iaf o det blir ju mer än 1000 kills då om man kör en fullängds-hq.
Fuskgubbe?
Postad 08 September 2009 - 12:07
Fuskgubbe?
Fuskgubbe = han som ska pressa upp ett högt killstreak, dåra, asså
Postad 08 September 2009 - 20:51
ja verkligen, jag tycker inte 21 är jättebra men när jag val tangerar den vilket har hänt typ 6-7 gånger nu så tar antingen ammon slut eller så stirrar jag så att jag dör..
Som argast blev jag när jag jagade den 22:a och då dödar min lagkamrat mig med en granat. Fyfan va arg jag blev
Postad 09 September 2009 - 18:04
På min gubbe "u_wish_twice" (spelar nästan uteslutande Cage på den) så har jag 264 i ÄRLIG Winstreak.. och den är inte "förstörd" än... Ration är oxå rätt bra, 4 siffrig givetvis, ca 15.00.
Men som sagt så går det uppåt för varje match, får se vart det slutar...
Mvh
Dallan___Sweden
u_wish
u_wish_twice
Star_of_Sweden
Dalle_The_Legend
SWEDISHxFUNERAL
Edit: är nu inne på ca 60 speldygn sammanlagt
Postad 11 September 2009 - 09:56
Här kommer lite skryt:
![]()
På min gubbe "u_wish_twice" (spelar nästan uteslutande Cage på den) så har jag 264 i ÄRLIG Winstreak.. och den är inte "förstörd" än... Ration är oxå rätt bra, 4 siffrig givetvis, ca 15.00.
Men som sagt så går det uppåt för varje match, får se vart det slutar...(men möter väl snart ngt sjukt as som sopar banan med mig ala morlock stil för nått år sedan haha
)
Mvh
Dallan___Sweden
u_wish
u_wish_twice
Star_of_Sweden
Dalle_The_Legend
SWEDISHxFUNERAL
Edit: är nu inne på ca 60 speldygn sammanlagt
Postad 11 September 2009 - 10:01
Postad 11 September 2009 - 11:45
Postad 23 November 2009 - 20:01
Primören va vittne
IMG_6094.JPG 66.65K
0 Antal nerladdningar
IMG_6095.JPG 93.72K
0 Antal nerladdningar
Postad 23 November 2009 - 20:24
Postad 23 November 2009 - 21:06
notera att jag själv endast "dödde" 7 gånger då
Postad 23 November 2009 - 23:16
Postad 23 November 2009 - 23:24
Hur kan du få en killstreak på 28 om du dör 7 ggr? Eller är det jag som tänker fel
Asch, jag som skrev fel.. killstreak var 15, men totalt fick jag 28 dödade
Postad 23 November 2009 - 23:56
morlock: haha det går inte att ha mer speltid än dig-det är en omöjlighet?
BTW: MW2 suger!!!
Edit: När jag senast kollade mina stats på u_wish_twice var win streaken uppe i över 500, med en win ratio på 22.00~,...i MW2 har jag för tillfället 249 i "död" win streak, men K/D går helt åt **** i detta CAMPAR spel, 1.84, var 1.90 igår, faan-knappt skills längre, bara CAMPA "bäst"....men dom flesta övriga i klanen njuter å sitter på 3.40~ K/D...
Jaja, skam den som ger sig....!?
Redigerat av dallan1981, 24 November 2009 - 02:36.
Postad 24 November 2009 - 00:43
Edit: När jag senast kollade mina stats på u_wish_twice var win streaken uppe i över 500...i MW2 har jag för tillfället 249 i "död" win streak, men K/D går helt åt **** i detta CAMPAR spel, 1.84, var 1.90 igår, faan-knappt skills längre, bara CAMPA "bäst"....men dom flesta övriga i klanen njuter å sitter på 3.40~ K/D...
Det säger ju något om dina lagkamrater....
Postad 24 November 2009 - 00:55
Postad 24 November 2009 - 08:37
Hehe, visst var man lite stolt efteråtHhehe, faktiskt inte ens sett en sån killstreak, måste vara en underbar känsla att använda den!
Men trodde att det skulle vara svårare. Aktiverade nuken i killstreaken bara två matcher innan. Trodde det skulle ta ett långt ta innan man lyckades men tydligen inte.
Postad 24 November 2009 - 08:59
Och jag kan tom. lägga till att det borde vara några kills till och ett par mindre deaths, men jag klantade till mig lite smått...
Ett exempel när jag tvekade för länge med en predatormissil som skulle tagit 4man istället för två och vid ett annat tillfälle blev jag hagalen och girig av min Emergency Airdrop som slutade med att jag blev dödad av sista snubben... ehehe
Postad 24 November 2009 - 09:18
Ett exempel när jag tvekade för länge med en predatormissil som skulle tagit 4man istället för två och vid ett annat tillfälle blev jag hagalen och girig av min Emergency Airdrop som slutade med att jag blev dödad av sista snubben... ehehe
Fler lådor till folket! Lite surt dock när Kerren hittade en Chopper Gunner i en av mina lådor på Invasion. Jag fick nöja mig med lite uav och en Turret.
Postad 24 November 2009 - 10:30
Grattis! Synd att man får så nåkt med XP för den bara.Då kan man väl skryta om att man fick in sin första nuke nyss
Primören va vittne
Postad 24 November 2009 - 11:06
Tjoffade rätt bra igår när jag tuba å fick en trippel kill... annars spelade jag som en kratta igår... gick från 1,86 i K/D till typ 1,82 var inte många rundor som gick som jag ville inte... dock så är jag nära min andra prestige nu iaf..
Postad 24 November 2009 - 11:11
Fint kajoh, dock verkade inte motståndet vara det svettigaste...
![]()
Tjoffade rätt bra igår när jag tuba å fick en trippel kill... annars spelade jag som en kratta igår... gick från 1,86 i K/D till typ 1,82 var inte många rundor som gick som jag ville inte... dock så är jag nära min andra prestige nu iaf..
Det var lite dåligt flyt igår för oss båda tycker jag, men till vårt försvar så måste jag säga att fi oftast lirade på en rätt hög nivå. Tuffa matcher var det i vilket fall som helst.
Redigerat av BennySlyden, 24 November 2009 - 11:11.
Postad 24 November 2009 - 11:20
Postad 24 November 2009 - 11:26
Ja, efter att jag börja bomba marken med min chopper gunner var det några som lämnade spelet.Fint kajoh, dock verkade inte motståndet vara det svettigaste...
Antar att de var de smarta, de visste vad som väntade dem
Redigerat av Unregisteredda254153, 24 November 2009 - 12:02.
Postad 24 November 2009 - 12:09
Fler lådor till folket! Lite surt dock när Kerren hittade en Chopper Gunner i en av mina lådor på Invasion. Jag fick nöja mig med lite uav och en Turret.
Faktum är ju faktiskt att man kan se vad det är i dom INNAN man öppnar dom (det gäller väl både hela egna laget OCH motståndarlaget?), och då tycker jag nog att man ska låta snubben som fick dom få ta godbitarna...
Men visst, det finns ju situationer där man måste se till att i af. inte FI får dom.
Ja, efter att jag börja bomba marken med min chopper gunner var det några som lämnade spelet.
Antar att de var de smarta, de visste vad som väntade dem
Hade dom varit smarta hade de ju bara skjutit ner dig...
Postad 24 November 2009 - 12:24
En omöjlighet!Hade dom varit smarta hade de ju bara skjutit ner dig...
Postad 24 November 2009 - 12:29
Fint kajoh, dock verkade inte motståndet vara det svettigaste...
![]()
Nu ska vi inte vara sånna.......jag var faktiskt i samma lag.....
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
5 bilder
350 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?