Fallout 3
255 svar till detta ämne
Postad 03 November 2008 - 02:34
Unregistered855fa694
-
Unregistered855fa694
-
Lärjunge
-
-
391 inlägg
hur fan lockpickar man? jag fattar icke.
jag ska starta om spelet imorgon och "co op spela" med en polare...dela soffa och lira ihop iaf..
har ju ändå inte mycket mer gått rakt ut från vault 101 och gått direkt till megaton...
(så kul var det att vara några dagar före merger  )
men jag fattar fortfarande inte lockpick..nån som kan förklara det på ett vettigt sätt?
edit. måste väl ändå vara en riktig dålig bugg när spelet fryser sig ett par sekunder varenda gång nån går online/offline!
edit. snälla. använd spoilerfunktionen. den finns av en anledning. ingen värre spoiler än men jag vill gärna titta in i den här tråden utan att råka ut för en riktigt spoiler.
Redigerat av Unregistered855fa694, 03 November 2008 - 02:43.
Postad 03 November 2008 - 02:44
Unregisteredf64a5233
-
Unregisteredf64a5233
-
Über-Guru
-
-
14825 inlägg
edit. måste väl ändå vara en riktig dålig bugg när spelet fryser sig ett par sekunder varenda gång nån går online/offline!
Hehe, man kan undra vad QA-killarna sysslade med när de lyckades släppa igenom en sån där bugg.
Redigerat av Unregisteredf64a5233, 03 November 2008 - 02:45.
Postad 03 November 2008 - 09:54
kribol
-
kribol
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
Jag har suttit halva helgen och "nött" utan att egentligen komma långt  Det är ett gott betyg!
Är lvl 7 för tillfället och har precis tagit mig till radiostället i DC.
Man får verkligen lära sig att spara ammunition, för det är inte helt lätt att få tag på till de bästa vapnen. Kör mest med slägga och submachine gun. Någon som har tips hur man hittar ammo fort? Något ställe där super mutans spawnar fort så man kan "farma" lite?
Postad 03 November 2008 - 11:23
Unregistered1014
-
Unregistered1014
-
Forumräv
-
-
530 inlägg
Var hittar ni alla vapen? Jag är lvl 2 och sprungit runt en del men hittar ingenting i vapenväg!?!?!?
Postad 03 November 2008 - 11:36
beemerrox
-
beemerrox
-
Rookie
-
6 inlägg
Ni som försöker hitta mkt Ammo, går till scrapyard söder om Minefield. Där finner ni Dogmeat som blir er trogna följeslagare när ni räddat hundstackarn. Honom kan ni skicka iväg för att leta ammo etc åt er, bra i början av spelet.
Vapen, ja det får ni antingen döda er till eller köpa er till beroende på om ni valt den goda eller onda vägen. Är själv ond så det finns inte så mycket levande kvar i städerna. Kryp upp bakom donnan i Tenpenny Tower, stoppa en handgranat i brallan på henne o titta när kroppsdelar flyger all världens väg. Sen kan du ta alla hennes prylar, kommer dock få döda 2-3 security guards. Sen går du ut till Chief Gustavo och gör samma sak där. Efter detta kommer du förmodligen ha Laser Pistol, Flamer, Fat Man, Missile Launcher, Minigun, Combat Armor ev. Power Armor samt en ###### massa ammo och 500-1000 caps beroende på hur mkt ni köpt av dem innan.
Ett tips är även att gå upp till Paradise Falls och köpa loss Clover så har ni en trogen livvakt som kan bära hur mycket som helst och som är en jävel på långa avstånd.
Är själv lvl 16 och har snart klarat spelet. Speltid 15h.
G.L
Postad 03 November 2008 - 11:58
Fahla
-
Fahla
-
Forumräv
-
-
986 inlägg
Ni som försöker hitta mkt Ammo, går till scrapyard söder om Minefield. Där finner ni Dogmeat som blir er trogna följeslagare när ni räddat hundstackarn. Honom kan ni skicka iväg för att leta ammo etc åt er, bra i början av spelet. Vapen, ja det får ni antingen döda er till eller köpa er till beroende på om ni valt den goda eller onda vägen. Är själv ond så det finns inte så mycket levande kvar i städerna. Kryp upp bakom donnan i Tenpenny Tower, stoppa en handgranat i brallan på henne o titta när kroppsdelar flyger all världens väg. Sen kan du ta alla hennes prylar, kommer dock få döda 2-3 security guards. Sen går du ut till Chief Gustavo och gör samma sak där. Efter detta kommer du förmodligen ha Laser Pistol, Flamer, Fat Man, Missile Launcher, Minigun, Combat Armor ev. Power Armor samt en ###### massa ammo och 500-1000 caps beroende på hur mkt ni köpt av dem innan.
Ett tips är även att gå upp till Paradise Falls och köpa loss Clover så har ni en trogen livvakt som kan bära hur mycket som helst och som är en jävel på långa avstånd. Är själv lvl 16 och har snart klarat spelet. Speltid 15h.
G.L
15h!,hard core gamer?!.själv så har man kanske 4h
Postad 03 November 2008 - 13:01
tuffodum
-
tuffodum
-
Lärjunge
-
-
404 inlägg
jag ska starta om spelet imorgon och "co op spela" med en polare...dela soffa och lira ihop iaf..
Nån som kan utveckla detta? Går det att spela co op offline på det??? Eller ska man tolka det som dem växlar handkontrollen mellan varandra?
Postad 03 November 2008 - 13:17
andreassofus
-
andreassofus
-
Über-Guru
-
-
12146 inlägg
kan ni inte använda spoiler när ni skriver om spelet,, var man hittar vapen och vart man ska gå och sånt,, säkert många som vill försöka klara spelet utan eran hjälp
Postad 03 November 2008 - 16:29
beemerrox
-
beemerrox
-
Rookie
-
6 inlägg
kan ni inte använda spoiler när ni skriver om spelet,, var man hittar vapen och vart man ska gå och sånt,, säkert många som vill försöka klara spelet utan eran hjälp 
My bad....självklart ska spoiler ha använts....men blev så kåt på att skriva...=) Nä ingen hardcore gamer, men när man väl börjar...ja då sitter man där och spelet har ju varit ute sen den 28e, så det är inte så mkt tid egentligen. plus att kärringen är utomlands, då måste man ju göra något mellan alla gymparullar =)
Postad 03 November 2008 - 20:30
Unregistered0b225182
-
Unregistered0b225182
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
någon annan som har problem att starta spelet PS3:an? själv har jag lyckats installera den och spela den en gång men nu när jag skall försöka spela så kommer jag bara till huvudmenyn där det står press start och oavsett vilka knappar jag trycker på så kan jag inte starta upp spelet.
Den enda knappen som reagerar är Playstation knappen som gör att jag kan avsluta spelet.
Jag har naturligtvis testat min kontroller så den fungerar.
Någon som har något förslag?
Tack på förhand.
Postad 03 November 2008 - 20:34
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2776 inlägg
någon annan som har problem att starta spelet PS3:an? själv har jag lyckats installera den och spela den en gång men nu när jag skall försöka spela så kommer jag bara till huvudmenyn där det står press start och oavsett vilka knappar jag trycker på så kan jag inte starta upp spelet. Den enda knappen som reagerar är Playstation knappen som gör att jag kan avsluta spelet. Jag har naturligtvis testat min kontroller så den fungerar. Någon som har något förslag? Tack på förhand.
se till så att kontrollen är kontroll nr 1
Postad 04 November 2008 - 06:50
Unregistered0b225182
-
Unregistered0b225182
-
Wannabe
-
-
14 inlägg
se till så att kontrollen är kontroll nr 1
Toppen det löste problemet. Tack
Postad 04 November 2008 - 10:31
kribol
-
kribol
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
Kanske en dum fråga, men ni som spelar ond i det här spelet och slaktar allt och alla måste ju ha massor av vapen+ammo+pengar. Men var säljer ni grejjerna om ni är hatad överallt? Och var sover ni? Vilken doktor besöker? Var handlar ni?
Jag blir sjukt sugen på att rerolla till ond, men jag pallar fan inte att ha problem så fort jag knatar in i en stad.
Postad 04 November 2008 - 18:09
Unregistered5f833d6c
-
Unregistered5f833d6c
-
Forumräv
-
-
779 inlägg
Jag har efter lite grubblande bestämt mig för att Fallout 3 ska bli det första spel som jag köper av alla de grymma spel som jobbigt nog släpps ungefär samtidigt nu i november. Har inte råd att köpa allihop på en gång, och det är heller ingen direkt vits med att göra det. Jag börjar med Fallout, och efter någon månad blir det LBP  .
Anyway, jag tänkte beställa från vg+ som många rekommenderar, verkar ju bli riktigt billigt jämfört med Sverige etc. Men hur är det med frakten, om jag skickar iväg en beställning ikväll, hur många dagar tar det normalt sett innan det dimper ner i brevlådan? Hur lång tid tog det för er som beställt därifrån?
Detta spelar ju egentligen ingen roll, ska ändå beställa därifrån, men jag ser frame mot spelet väldigt mycket och jag... ni vet hur det är, man sitter och räknar dagarna  . Skulle vara skönt med ett litet hum iaf.
Redigerat av Unregistered5f833d6c, 04 November 2008 - 18:11.
Postad 04 November 2008 - 18:31
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
nu har äntligen mitt fallout 3 kommit.... :-) fi f*n va skönt...börjar redan fundera på hur ja ska spela min karktär
Postad 04 November 2008 - 18:52
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2776 inlägg
Jag har efter lite grubblande bestämt mig för att Fallout 3 ska bli det första spel som jag köper av alla de grymma spel som jobbigt nog släpps ungefär samtidigt nu i november. Har inte råd att köpa allihop på en gång, och det är heller ingen direkt vits med att göra det. Jag börjar med Fallout, och efter någon månad blir det LBP .
Anyway, jag tänkte beställa från vg+ som många rekommenderar, verkar ju bli riktigt billigt jämfört med Sverige etc. Men hur är det med frakten, om jag skickar iväg en beställning ikväll, hur många dagar tar det normalt sett innan det dimper ner i brevlådan? Hur lång tid tog det för er som beställt därifrån? Detta spelar ju egentligen ingen roll, ska ändå beställa därifrån, men jag ser frame mot spelet väldigt mycket och jag... ni vet hur det är, man sitter och räknar dagarna . Skulle vara skönt med ett litet hum iaf.
beställer du det en måndag så har du det fredag samma vecka beställer du det tisdag-torsdag så har du det på måndagen nästa vecka beställer du det på fredag så har du det på tisdag nästa vecka om du nu beställer så de hinner skicka ut det samma dag vill säga
Postad 04 November 2008 - 19:44
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Nån som har lite tips på vad man bör tänka på när man gör en gubbe?
Vilka skills/perks man bör ha...
Bör man tex satsa på lockpick ?
Hur många vapen skills ?
Bättre satsa hårt på en ?
Satsa en del på slåss med jörnrör å dyligt för att spara ammo ?
Skriv på :-)
Postad 04 November 2008 - 20:03
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2776 inlägg
Nån som har lite tips på vad man bör tänka på när man gör en gubbe? Vilka skills/perks man bör ha...
Bör man tex satsa på lockpick ? Hur många vapen skills ? Bättre satsa hårt på en ?
jag har satsat på lockpick och lätta skjutvapen använder aldrig järnrör och sådant
Postad 04 November 2008 - 20:06
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1521 inlägg
Nån som har lite tips på vad man bör tänka på när man gör en gubbe? Vilka skills/perks man bör ha...
Bör man tex satsa på lockpick ? Hur många vapen skills ? Bättre satsa hårt på en ?
Jag har inte satsat väldigt mycket på en specifik, blandar mellan bargin, big guns, plasma guns, small guns, science, lock pick, medicine och speech. Har aldrig behövt använda järnrör el dyl. Alltid hittat ammo, nu efter 25h har jag så mycket ammo till vissa vapen att jag säljer av lite. Sprang av en slump på ett ufo idag och hittade alien blastern, den är helt grym. Ett annat bra vapen som det bara finns en av är lincons reapeter. Säger inte vart man hittar dessa grymma vapen de får ni lite efter själva För er som har spelat mycket:
Postad 04 November 2008 - 20:09
Unregistered32f0b602
-
Unregistered32f0b602
-
Mästare
-
-
3086 inlägg
Shit......det kliar duktigt i fingrarna på att beställa det här liret......frågan är om jag fixar att vänta eftersom resistance2 och cod5 är på ingång.
Postad 04 November 2008 - 20:11
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2776 inlägg
Jag har inte satsat väldigt mycket på en specifik, blandar mellan bargin, big guns, plasma guns, small guns, science, lock pick, medicine och speech. Har aldrig behövt använda järnrör el dyl. Alltid hittat ammo, nu efter 25h har jag så mycket ammo till vissa vapen att jag säljer av lite. Sprang av en slump på ett ufo idag och hittade alien blastern, den är helt grym. Ett annat bra vapen som det bara finns en av är lincons reapeter. Säger inte vart man hittar dessa grymma vapen de får ni lite efter själva
För er som har spelat mycket:
ingen aning faktiskt jag har nyligen hämtat den å känns inte som om det är slut jättesnart
Postad 04 November 2008 - 20:14
frass3
-
frass3
-
Veteran
-
-
1521 inlägg
ingen aning faktiskt jag har nyligen hämtat den å känns inte som om det är slut jättesnart
Då kommer jag nå max lvl långt innan spelet är klart alltså, max lvl är väl 20? Jag är på 17 nu.
Postad 04 November 2008 - 20:20
letmefly
-
letmefly
-
Veteran
-
-
2258 inlägg
Eftersom en del efterfrågade hur dyrkandet av lås fungerar så klistrar jag in vad jag skrev ihop till en kompis. Detta gäller egentligen 360 men kan inte tänka mig att det gör någon skillnad.
Vrid dyrken med vänster analog. Dra höger analog något åt vänster för att vrida runt. Om dyrken börjar skaka så släpp tillbaka höger analog till mittenläget. Justera dyrken med vänster analog. Om den började skaka tidigt brukar jag ändra läget med 180 grader. Började den skaka sent gör du en mindre justering. Prova igen att vrida om låset (höger analog). Om du lyckades vrida om längre nu så har du dyrken närmare optimalt läge. Bara att prova sig fram.
Postad 04 November 2008 - 21:11
beemerrox
-
beemerrox
-
Rookie
-
6 inlägg
förvänta er inte för mycket
jag var level 15 och klarade just spelet. 17h drygt. Går förmodligen att göra det under 15 om man bara kör main quest rakt igenom.
Fick gatling laser 30 sekunder innan jag klarade spelet, sköt en kille sen gjorde jag det sista man gör vilket jag inte ska berätta för er =)
Ångrar dock att jag var ond, skulle vara kul att se slutet som god....nå väl.....happy hunting
This lone wanderer will seek new pleasures
Postad 04 November 2008 - 21:16
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Precis börjat..Inte tagit mig ut ur valvet än men gillar det skarpt
Tycker inte riktigt att sättet man gör en gubbe var lika bra som i Mass Effect men
Postad 04 November 2008 - 21:28
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2776 inlägg
förvänta er inte för mycket jag var level 15 och klarade just spelet. 17h drygt. Går förmodligen att göra det under 15 om man bara kör main quest rakt igenom. Fick gatling laser 30 sekunder innan jag klarade spelet, sköt en kille sen gjorde jag det sista man gör vilket jag inte ska berätta för er =)
Ångrar dock att jag var ond, skulle vara kul att se slutet som god....nå väl.....happy hunting This lone wanderer will seek new pleasures
jag gör ju exakt alla uppdrag jag kommer över har 30 timmar plus och är på level 17 eller 18 har nog bara utforskat runt 50% av kartan så jag tror det kan hålla en 30 timmar till
Postad 04 November 2008 - 21:30
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Blir rätt många timmar..
Helst om man kör om minst 2ggr...ond...god :-)
Edit
Är det inte svårt att dyrka lås när man inte känner nå vibrationer i kontrolen ?
Redigerat av moparman, 04 November 2008 - 21:37.
Postad 04 November 2008 - 22:02
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2776 inlägg
Blir rätt många timmar.. Helst om man kör om minst 2ggr...ond...god :-)
Edit Är det inte svårt att dyrka lås när man inte känner nå vibrationer i kontrolen ?
jag brukar vrida picken fram och tillbaka tills jag hör ett klick där brukar det vara
Postad 04 November 2008 - 23:33
Unregistered29693
-
Unregistered29693
-
Lärjunge
-
-
312 inlägg
jag brukar vrida picken fram och tillbaka tills jag hör ett klick där brukar det vara
Men iuu  var bara tvungen
Postad 04 November 2008 - 23:40
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2776 inlägg
Men iuu var bara tvungen
men det är skönt jag lovar
Postad 05 November 2008 - 01:18
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Heheh...
Kan lova att jag är sämst i världen på att dyrka lås
Spelat lite mer å gjort mitt första riktiga uppdrag ute i vida världen
Så djäkligt bra spel...Helt sanslöst..
Sen ser det riktigt bra ut..Ni som tvekar att köpa den till PS3 kan va lugna..
Flyter på hur bra som helst.
Edit
Sen är ja ju helt kär i designen..Den härliga musiken.
Kan inte annat än tänka på Bioshock
Redigerat av moparman, 05 November 2008 - 01:19.
Postad 05 November 2008 - 06:15
Unregisteredb8ad097f
-
Unregisteredb8ad097f
-
Lärjunge
-
-
320 inlägg
Visst är det härligt med abstinens "bara" en hel ##### arbetsdag kvar innan jag kan få spela lite igen
Drömt om mutanter hela natten.
Postad 05 November 2008 - 08:32
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Joo fasen va jag längtar tills nästa pass...
Tyvärr har min dotter lagt beslag på tv och ja jobbar 21-2100 ikväll så jag har låååång väntan
Edit
Längtar redan till att spela igenom som en mer ond person..Känner att jag är på tok för snäll nu hehe...
Sen finns de ju hur grymma replijer som helst om man är ond....
Redigerat av moparman, 05 November 2008 - 11:25.
Postad 05 November 2008 - 11:49
Chriz
-
Chriz
-
Användare
-
-
164 inlägg
Hur hinner ni med att spela så pass mkt som ni verkar göra? Har problem med att köra mer än 1 timme per dag 
Svårt att motivera för sambon
Postad 05 November 2008 - 11:53
kribol
-
kribol
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
Jag har ca 2-3 timmar per dag efter jobbet innan sambon kommer hem. That's it. Spelen räcker längre dock, det är väl det enda som är bra med att knappt få speltid
Postad 05 November 2008 - 11:56
Chriz
-
Chriz
-
Användare
-
-
164 inlägg
Jag har ca 2-3 timmar per dag efter jobbet innan sambon kommer hem. That's it. Spelen räcker längre dock, det är väl det enda som är bra med att knappt få speltid 
2-3 timmar är ju perfekt  Blir som i mitt fall att man får klämma in det innan nåt program på tv börjar eller alt efter, senare på kvällen. Det negativa då e ju att man blir så seg på morgonen
Postad 05 November 2008 - 13:50
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Jag spelar istort sett bara på sena kvällar/nätter när sambo och barn sover..Om de nu inte är nå spel som min sambo gillar att ligga i soffan å se på...Tror dock inte Fallout 3 hör dit..
Postad 05 November 2008 - 13:59
Chriz
-
Chriz
-
Användare
-
-
164 inlägg
Jag spelar istort sett bara på sena kvällar/nätter när sambo och barn sover..Om de nu inte är nå spel som min sambo gillar att ligga i soffan å se på...Tror dock inte Fallout 3 hör dit.. 
Börjar inse att det får bli den tidpunkten för min del också  Hur klarar du det med jobb? Lär ju bli rätt seg på morgonen om man ska upp tidigt. Du kanske börjar senare iofs..
Postad 05 November 2008 - 15:44
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2776 inlägg
Hur hinner ni med att spela så pass mkt som ni verkar göra? Har problem med att köra mer än 1 timme per dag  Svårt att motivera för sambon 
Jag har löst det med att ge fan i att skaffa sambo känns som bästa lösningen. därför kan man plöja en massa på helgerna och så blir det 3-4 timmar på kvällarna efter jobb
Postad 05 November 2008 - 16:22
Chriz
-
Chriz
-
Användare
-
-
164 inlägg
Jag har löst det med att ge fan i att skaffa sambo känns som bästa lösningen. därför kan man plöja en massa på helgerna och så blir det 3-4 timmar på kvällarna efter jobb
Haha, så långt får inte spelandet gå
Postad 05 November 2008 - 16:44
kerren
-
kerren
-
Mästare
-
-
2776 inlägg
Haha, så långt får inte spelandet gå 
nänä tvärt om så långt får inte ett förhållande gå så att det går ut över spelandet
Postad 05 November 2008 - 16:50
Chriz
-
Chriz
-
Användare
-
-
164 inlägg
nänä tvärt om så långt får inte ett förhållande gå så att det går ut över spelandet
Tror iofs man är spelberoende om man har kommit till det stadiet.
Postad 05 November 2008 - 16:58
Unregisteredae4b07cd
-
Unregisteredae4b07cd
-
Beroende
-
-
1374 inlägg
Jag ger spelet 5/5 och normalt är jag kräsen. Landskapet och historien är top notch, hela känslan (det är någon Terminator-liknande musik i bakgrunden) gör miljön extremt trovärdig. Genomförde ett uppdrag åt en galen brud, hon ville att jag skulle scouta en stad som var minerad. Bortsett från en man var staden helt obebodd men upplevelsen att gå in i hus och hitta sönderbrända lik i sängarna, ett skelett i flickrummet gav verkligen en dov stämning av kärnvapenkrigets fasor. Bland nallar och utbrända gräsklippare rotar man runt efter pengar, mat ammo och annat man kan behöva för att själv överleva...
Blanda detta med stridssystemet. Smyger in i Jefferson memorial och det första jag ser ner för trappan är en Super Mutant som är i eldstrid med någon/något. Jag har en perfekt flankposition, är i mörker och smyger sakta fram.
På ca 20 meters avstånd plockar jag fram min trogna gamla Hunting Rifle (bland de bästa vapnen i spelet, perfekt om man är rädd om ammo, i synnerhet på HARD är det ont om det i början) och aktiverar VATS, stridshjälpmedlet som tillåter mig att välja vilken kroppsdel jag vill sikta på om jag inte kör typisk FPS-stil. Ser att headshot ger ungefär 80% hit probability, väljer det och köar upp 3 avfyrningar. X och sekvensen börjar. Får en panoramabild på Mira, min brud som sitter på huk och avlossar första patronen, följt av en snabb mantelrörelse. Kameran följer kulans väg mot Supermutanten som i slow motion vänder huvudet mot det nya hotet.
BLAM!
Perfekt träff, som crittar och dekapiterar mutanten, hans kropp faller huvudlöst mot marken och tystnaden lägger sig. Jag måste ha sett likannde sekvenser över 200 gånger men det blir liksom aldrig tråkigt att se fienden dö av koncentrerad eld.
Vid ett annat tillfälle kom jag ur en Metro-station någonstans i centrala DC och möttes direkt av 3 Regulators. De förklarade att mina gärningar inte längre kunde gå ostraffade och att ödet nu hunnit ikapp mig.
Jag var helt förbluffad, någon med makt hade sänt ut män med uppdrag att terminera lilla flickan mig? Snabbt konsulterar jag PiP-boy, min meny som snabbt låter mig administrera ett flertal droger direkt in i blodomloppet, jag behöver hypersinnen, damage-resistance, mer health... allt! Exit Mr. Pip och ut med min massproducerade Kinesiska automatkarbin. Den första regulatoren står på mindre än 2 meters avstånd så jag bryr mig inte om att VATS:a honom, trycker bara av ett halvt magasin rätt in i bröstet. Medan han faller hör och känner jag BAM BAM två hårda salvor från vänster, en Combat shotgun konstaterar jag bittert medan jag ser min health gå från nästan fullt till 2 från död. Mr. Pip igen, ett par snabba Stim-pack för att överleva.
Hög på Stim och droger kommer jag ur PiP och aktiverar VATS, köar upp 3 salvor med automatkarbinen och redan på andra så faller han också. Den tredje som haft ryggen mot mig uppenbarligen för att vakta så ingen kan lägga sig i situationen, är nu fullt vänd mot mig som fortfarande står där, nu täckt i blod och hjärnsubstans. Han handlar i panik och börjar snabbt springa därifrån. Magasinet är nästan tomt, så jag hotkeyar fram min 10mm k-pist och BRRRRRRRRP - en salva från ryggslutet upp mot skulderbladen landar ungefär 10 kulor, hans kropp slungas fram och han dör med bara rädsla och skräck i sitt sista andetag.
Jag sätter mig snabbt på huk, laddar om, pulsen hög från adrenalin (verkliga livet) och droger (Fallout 3) och assessar situationen. Bedömer läget som lugnt och börjar gå igenom fickorna på Regulatorerna.
Hittar en lapp, 1000 Caps är jag värd, tråkigt bara att dina män föll... Tråkigt att jag inte föll... Tråkigt för dig att jag fortfarande sveper landet, nu på jakt efter ditt liv. Hämnden kommer broder.
I vilket annat spel får man del av allt sådant här?
Redigerat av Unregisteredae4b07cd, 05 November 2008 - 17:22.
Postad 05 November 2008 - 17:39
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
Ahh..Vilket härligt scenario
Nästan så ja vill rymma från jobbet å lira
Postad 05 November 2008 - 17:55
Kazutoyo
-
Kazutoyo
-
Forumräv
-
-
733 inlägg
http://www.eurogamer...ticle_id=282322En intervju där det står att stöd för Trophies ska komma.
Postad 05 November 2008 - 19:18
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11727 inlägg
What about content for PlayStation 3? Will the console ever be invited to the DLC party?
Pete Hines: DLC is exclusive for 360 and Games for Windows.
---------------------------------
Lite trist dock
Känner att för mig känns det inte riktigt bra å köra detta spel som god..
men,men
Postad 06 November 2008 - 08:09
Chriz
-
Chriz
-
Användare
-
-
164 inlägg
Fasen va sugen man blir på detta spelet då! Sitter du med Fable 2, men efter jag är klar med det så känns det som att Fallout 3 kommer högra och högra på listan
Postad 06 November 2008 - 08:54
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Testade lite på PC igår och jäklar vad snyggt det är med allt på max i 1920x1200. Bara tagit mig ur vaultet så jag har inte gjort så mycket än men det verkar mycket lovande.
Postad 06 November 2008 - 09:07
Unregisteredae4b07cd
-
Unregisteredae4b07cd
-
Beroende
-
-
1374 inlägg
Spelet verkar gjort för dig Radiozo Testade lite på PC igår och jäklar vad snyggt det är med allt på max i 1920x1200. Bara tagit mig ur vaultet så jag har inte gjort så mycket än men det verkar mycket lovande.
Postad 06 November 2008 - 09:19
Unregistereddc471864
-
Unregistereddc471864
-
Über-Guru
-
-
24891 inlägg
Spelet verkar gjort för dig Radiozo 
Absolut. Känns precis lika stabilt som Oblivion som är ett av mina favoritspel genom tiderna.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Media & Mediauppspelning
-
→
Spelkonsoler & PC-spel
-
→
Playstation
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
genstruktur
2026-05-20 17:03:16
-
Projektorn uppe och allt verkar fungera
genstruktur
2026-05-20 17:02:29
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|