Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - Western Digital TV HD *

3005 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 22 november 2008 - 13:53

Unregistered26979672
  • Unregistered26979672
  • Lärjunge

• 338 inlägg
  • 0
Men,
...om man har undermappar med musikalbum, foton etc., blandar den då ihop detta så alla foton hamnar under samma mapp etc.?, då är det ju värdelöst...

Ungefär som win mediaplayer blandar ihop allt, nä, inte bra.

Postad 22 november 2008 - 16:06

Unregisteredd835cead
  • Unregisteredd835cead
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Nu har jag inte fått min ännu men har skummat igenom manualen.. Tycker mig minnas att man kunde stänga av den funktion att den sorterar.. Är dock inte säker...

Postad 22 november 2008 - 18:45

henke88
  • henke88
  • Wannabe

• 19 inlägg
  • 0
Jo det stämmer, det finns en biblioteksfunktion, media library tror jag den heter (har inte boxen igång och är för lat att dra igång den och dubbelkolla :-P) men det går enkelt att välja on/off, har du den på så sorteras dina grejer enligt wd media library har du den av så kan du bläddra i dina mappar precis som på din dator.

Det tar ett tag innan den hittar min My Passport också. Men några minuter vet jag inte, snarare 30-40 sekunder. Så blir det däremot bara när jag har dragit ut strömkabeln till boxen, om den får vara i stand-by läge så kan man koppla USB-disken ut och in och boxen "minns" den utan problem.

Jo den "minns" min hdd också men det är när jag kopplar in allt från "scratch", om jag haft hdd:n vid datorn och sen ska dra igång wd tv igen så tar det några minuter. Ganska precis 6-7 minuter sist faktiskt och det känns ju lite sådär att det ska ta sån tid för den att "hitta" min hdd.

Jag hoppas att en firmware kommer snart som löser .srt problemet med åäö och att hdd:n stängs av när man stänger av boxen, idag får jag helt enkelt dra ur sladden till hdd:n för att stänga av den.

Postad 22 november 2008 - 23:01

Teppic
  • Teppic
  • Forumräv

• 676 inlägg
  • 0
henke88
Start spekulation.
Kan vara en longshot men jag skulle kunna tro att uppstartstiden för disken kan bero på om man har den där media library funktionen påslagen och dessutom stoppat i en disk med stora mängder film/musik och bilder. Mediaspelaren måste då troligen bygga upp ett index eller en liten databas över alla filer och filtyper på disken för att sedan kunna presentera det för användaren under sin egen kategorisering. Med några hundra GB musik och kort så kan det nog ta sitt lilla tag...
Slut spekulation.

Som sagt, detta är helt och hållet en spekulation från min sida. Jobbar själv med implementation av en viss typ av mediaspelare och har varit med om just denna problematik främst vid genomsökning av CD&DVD skivor, vilket gett väldigt långa uppstartstider när en ny skiva matats in.
Kan ju vara värt ett snabbt test att slå av media library funktionen och se om uppstartstiden reduceras något?

Redigerat av Teppic, 22 november 2008 - 23:04.

Postad 23 november 2008 - 07:15

Unregisteredd835cead
  • Unregisteredd835cead
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
Det är precis det som händer.. Detta står också i manualen..

Postad 23 november 2008 - 15:37

Unregistered26979672
  • Unregistered26979672
  • Lärjunge

• 338 inlägg
  • 0
En sak till jag undrar över:
Stödjer den verkligen inte ljudformatet .flac?

Och "matte1979", var har du tankat ner manualen?
Vore kul att förbereda sig lite.

MVH. Niclas

Redigerat av Unregistered26979672, 23 november 2008 - 15:45.

Postad 23 november 2008 - 16:12

Zoobo
  • Zoobo
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0

En sak till jag undrar över:
Stödjer den verkligen inte ljudformatet .flac?

Och "matte1979", var har du tankat ner manualen?
Vore kul att förbereda sig lite.

MVH. Niclas

Music - MP3, WMA, OGG, WAV/PCM/LPCM, AAC, FLAC, Dolby Digital, AIF/AIFF, MKA
manual: http://wdc.custhelp....h...264&p_olh=0

Postad 23 november 2008 - 16:42

Unregistered26979672
  • Unregistered26979672
  • Lärjunge

• 338 inlägg
  • 0
Tack!
Nu vart jag lugn igen.... :)

Postad 23 november 2008 - 16:45

Mr Crowly
  • Mr Crowly
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Sen en annan grej som är lite störande. Varför ligger strömmen på i USB-porten trots att man stänger av boxen?? Känns som en riktig tankevurpa av WD. Jag köpte en WD My Passport just för bekvämligheten att den skulle stängas av när man slog av boxen, men som det är nu måste jag dra ut kabeln istället! Testade koppla strömmen via förstärkaren (som någon tipsade om på AVS forum), men då slår boxen igång automatiskt varje gång man slår på förstärkaren, vilket blir lite onödigt då förstärkaren ofta slås av-på, av-på ganska ofta eftersom jag har småbarn hemma. =)

Störde mig ganska enormt när jag läste detta, har mailat WD och frågat om det är något man tänkar göra något åt eller kan komma runt på något sätt...

Är det någon annan som har någon lösning?

Har ni provat bägge USB portarna? (Det var väl 2 har jag för mig...)

Postad 23 november 2008 - 18:05

D-man76
  • D-man76
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0

Men,
...om man har undermappar med musikalbum, foton etc., blandar den då ihop detta så alla foton hamnar under samma mapp etc.?, då är det ju värdelöst...

Ungefär som win mediaplayer blandar ihop allt, nä, inte bra.

Nej, den blandar inte ihop allt. Om du slår av media library-funktionen så får du en mappstruktur precis som den ser ut på hårddisken. Det den däremot gör är att den känner av tex eventuella bilder som du har i din Musik-mapp så när du går in under Photos i spelaren så ser du din Musik-mapp där också....med underliggande bilder. Lite svårt att förklara och egentligen ganska oväsentligt. ;)

Postad 23 november 2008 - 18:13

D-man76
  • D-man76
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0

Störde mig ganska enormt när jag läste detta, har mailat WD och frågat om det är något man tänkar göra något åt eller kan komma runt på något sätt...

Är det någon annan som har någon lösning?

Har ni provat bägge USB portarna? (Det var väl 2 har jag för mig...)

Jag har också mailat WD ang detta, men inte fått något svar än. Har däremot läst på ett annat forum där någon från WD skrivit att dom har denna issue som prio 1. Sen om det betyder att det går att fixa med en firmware eller om dom helt enkelt gör om boxen from nu återstår att se. Hoppas såklart på det förstnämnda.

Postad 23 november 2008 - 20:41

norem
  • norem
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Jag väntar in min Media player i veckan. Har idag en Lacie ext hårddisk på 250gb, borde väl fungera? Nån som vet om det funkar bättre med en WD-hårddisk? Förresten, vad menas med WDs "My passport".. Jag fattar att det är en typ av diskar från WD men vad är skillnaden?

Postad 24 november 2008 - 09:58

Unregisteredd6303f5f
  • Unregisteredd6303f5f
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Är det någon som vet hur man får till "thumbnails" till filmerna i den här lilla lådan.......?

Postad 24 november 2008 - 10:04

mr.keyser
  • mr.keyser
  • Beroende

• 1 266 inlägg
  • 0

Jag väntar in min Media player i veckan. Har idag en Lacie ext hårddisk på 250gb, borde väl fungera? Nån som vet om det funkar bättre med en WD-hårddisk? Förresten, vad menas med WDs "My passport".. Jag fattar att det är en typ av diskar från WD men vad är skillnaden?

Passport är Westerns serie med 2.5" diskar. Mer avancerat än så är det inte.
Troligen vill de framhålla enkelheten med att inte behöva någon ytterligare strömförsörjning då 2.5" diskarna oftast går att driva via USB.

Postad 24 november 2008 - 12:56

Unregistered6214acfd
  • Unregistered6214acfd
  • Lärjunge

• 440 inlägg
  • 0
Någon som vet om den har nån begränsning utav filer i en mapp? Dvs att den hänger sig om det är fler än 999 tex?

Postad 24 november 2008 - 13:31

D-man76
  • D-man76
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Någon fler än jag som upplever bilden mörk, eller rosa, när man kollar via WD TV:n?

Ställer jag in plasman på Film-läget blir bilden mörkare än vad den blir när jag kollar via dvd:n på samma inställning. Ställer jag in Standard-läge på plasman så blir bilden istället rosa!

En annan tanke. Visst borde det funka att köra en sån där bildjusterings-dvd via WD TV:n? Som ISO-fil då..

Postad 24 november 2008 - 16:16

-Danne-
  • -Danne-
  • Lärjunge

• 305 inlägg
  • 0

Passport är Westerns serie med 2.5" diskar. Mer avancerat än så är det inte.
Troligen vill de framhålla enkelheten med att inte behöva någon ytterligare strömförsörjning då 2.5" diskarna oftast går att driva via USB.

Jag har fått hör mig att även vissa 3.5" klara det som tex Western Digital Elements Desktop. Har jag fel?

Postad 24 november 2008 - 20:08

Supersmurfen
  • Supersmurfen
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0
Beställde precis en Western Digital TV HD Media Player + Western Digital My Passport Essential 160GB från Pixmania. Verkar vara det billigaste stället som har Media Playern inne för tillfället enligt Prisjakt. Hade tidigare funderat länge på antingen en Popcorn Hour A-110 eller en DViCO TViX HD M-6500A, men priset på denna fick mig att slå till på en gång.

Redigerat av Supersmurfen, 24 november 2008 - 20:11.

Postad 24 november 2008 - 21:14

mattek
  • mattek
  • Veteran

• 1 627 inlägg
  • 0
hur var det med den här, klarar den att köra iso filer från extern disk?
gör den det så köper jag en direkt.

Postad 24 november 2008 - 21:35

Wompa
  • Wompa
  • Wannabe

• 44 inlägg
  • 0
Ja, men kan inte visa Menyer....

Postad 24 november 2008 - 22:11

vinterdan
  • vinterdan
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0

Angående diskussionen om nätverksstöd. Jag funtar på att skaffa en LaCie USB-disk med nätverk till WDTVHD. Det borde väl funka?

Postad 24 november 2008 - 23:35

Teppic
  • Teppic
  • Forumräv

• 676 inlägg
  • 0

Angående diskussionen om nätverksstöd. Jag funtar på att skaffa en LaCie USB-disk med nätverk till WDTVHD. Det borde väl funka?

Skulle inte tro det nej. Just denna disk verkar bara ha en USB port för att kunna koppla in ytterligare en portabel USB disk att t.ex göra backup till.

LaCie har visserligen en annan modell som har både nätverksport och USB2 port för inkoppling till dator, LaCie Ethernet disk mini, men kruxet där är att de tydligen kör TCP över USB så att den på datorn dyker upp som en nätverksenhet. Om det funkar att köra med TCP över USB även mot WDTVHDMP är jag mycket tveksam till... Sen ska denna disk i övrigt vara väldigt långsam vid överföringar över denna koppling.

Men vem vet, det kanske finns andra diskar som har "riktig" USB koppling (d.v.s USB slave mass storage device) och nätverkskoppling?

Postad 25 november 2008 - 13:53

D-man76
  • D-man76
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Fick svar från WD ang att hårddisken inte slår av med boxen. Detta problem kommer eventuellt att korrigeras med ny firmware, dom visste inte säkert än. Firmwaren är beräknad att komma ut i januari 2009, så det blir till att ha lite tålamod..

Skrev även ett svar att den inte stödjer subtitles med å, ä, ö och bad att det skulle korrigeras i uppdateringen.

Postad 25 november 2008 - 14:52

KaptenX
  • KaptenX
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Skrev även ett svar att den inte stödjer subtitles med å, ä, ö och bad att det skulle korrigeras i uppdateringen.

Har också skrivit till dom o det genom "techsupportfrågesektionen".
Kan inte skada om fler gör de! Hade varit klockrent med stöd för detta!

Postad 25 november 2008 - 15:44

Wiberg_D
  • Wiberg_D
  • Forumräv

• 580 inlägg
  • 0
efter att ha läst igenom hela forumtråden så är jag väldigt sugen på denna apparat:)
en fråga, spelar den musik via optisk? är den snabb och låter det bra?

Postad 25 november 2008 - 16:11

D-man76
  • D-man76
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0

efter att ha läst igenom hela forumtråden så är jag väldigt sugen på denna apparat:)
en fråga, spelar den musik via optisk? är den snabb och låter det bra?

Det går att spela musik via optisk anslutning, ja. Låter i alla fall bra hos mig!
Det går dessutom spela musik samtidigt som man kollar runt på hårddisken eller kör bildspel tex.

Postad 25 november 2008 - 16:33

Wiberg_D
  • Wiberg_D
  • Forumräv

• 580 inlägg
  • 0

Det går att spela musik via optisk anslutning, ja. Låter i alla fall bra hos mig!
Det går dessutom spela musik samtidigt som man kollar runt på hårddisken eller kör bildspel tex.

Det låter ju riktigt trevligt:) får se vad tjejen säger om jag köper denna pryl:P (måste ju köpa en julklapp till mig iallfall)
btw date='Nov 25 2008, 17:11 verkar ju lustigt, klockan e ju 16:33:P
Edit: nu ser jag att alla inlägg e en timma fram, måste ha med svenska vintertiden?:(

Redigerat av Wiberg_D, 25 november 2008 - 16:35.

Postad 25 november 2008 - 16:44

mattek
  • mattek
  • Veteran

• 1 627 inlägg
  • 0

Ja, men kan inte visa Menyer....

hur gör man då för att välja ljud och subtitles på iso filer om man inte har några menyer, finns det direktknappar för det på fjärren?

Postad 25 november 2008 - 20:23

KaptenX
  • KaptenX
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0
Med tanke på det här med å ä ö i undertexterna...
Har ni kollat så srt-filen är sparad i UTF-8 och inte i ANSI som de flesta undertexter på t.ex. undertexter.se är.
Kan ju eventuellt va så att den klara undertexter på engelska även i andra kodningar men inte våra kära "specialtecken".

Testa öppna undertexten i notepad eller notepad2 och välja spara som. Välj kodning: UTF-8 och spara om !
Får min spelare i slutet av veckan och vill väldigt gärna få de o funka...

Annars är de väll bara att vänta på firmwareuppdatering och fjäska mycket för WD.

Postad 26 november 2008 - 11:11

Unregistered08fc33f7
  • Unregistered08fc33f7
  • Lärjunge

• 265 inlägg
  • 0

Kan ju eventuellt va så att den klara undertexter på engelska även i andra kodningar men inte våra kära "specialtecken".

Kan ju hoppas :huh: men det känns som önsketänkande

Postad 26 november 2008 - 12:57

Harpan1
  • Harpan1
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Har precis installerat min WDTVHT funkar perfekt förutom att när
man går emellan menyerna så får den ibland tokspel och bara fortsätter
att hoppa mellan menyerna utan att man trycker på fjärrkontrolen.
Är det ngn annan som har samma problem?

Postad 26 november 2008 - 13:19

D-man76
  • D-man76
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0

Med tanke på det här med å ä ö i undertexterna...
Har ni kollat så srt-filen är sparad i UTF-8 och inte i ANSI som de flesta undertexter på t.ex. undertexter.se är.

Testa öppna undertexten i notepad eller notepad2 och välja spara som. Välj kodning: UTF-8 och spara om !
Får min spelare i slutet av veckan och vill väldigt gärna få de o funka...

Annars är de väll bara att vänta på firmwareuppdatering och fjäska mycket för WD.

Kan testa det ikväll, har dock små förhoppningar om att det ska göra någon skillnad.
Annars finner jag det ganska enkelt att i notepad ersätta å,ä,ö med a,a,o. Tar typ 15 sekunder och gör ingen större skillnad när man läser.

Postad 26 november 2008 - 19:48

D-man76
  • D-man76
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0
Där ser man! Svenska subtitles med å, ä, ö fungerade om man sparade om filen i UTF-8 istället för ANSI.

Framsteg, men jag hoppas isåfall att den nya firwaren innehåller stöd för ANSI-filer då. Eller finns det något bra ställe att tanka hem subtitles direkt i UTF-8 format?

Postad 26 november 2008 - 20:01

Supersmurfen
  • Supersmurfen
  • Användare

• 160 inlägg
  • 0

Där ser man! Svenska subtitles med å, ä, ö fungerade om man sparade om filen i UTF-8 istället för ANSI.

Framsteg, men jag hoppas isåfall att den nya firwaren innehåller stöd för ANSI-filer då. Eller finns det något bra ställe att tanka hem subtitles direkt i UTF-8 format?

Är det inte bara att öppna subtitle-filen i Notepad och spara den sedan i UTF-8-format? Precis som du gjorde med filen som fungerade.

Postad 26 november 2008 - 20:23

Mr Crowly
  • Mr Crowly
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Okej, har nu gjort slag i saken och beställt en...

Hoppas de kan fixa åäö och USB stöm problemen med mjukvara...låter ju lite osanolikt med ström problemet men man kan ju alltid hoppas...i värsta fall får jag koppla boxen till fjärrstyrda strömuttag så jag kan stänga om HDDn trådlöst...

Postad 26 november 2008 - 20:43

D-man76
  • D-man76
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 0

Är det inte bara att öppna subtitle-filen i Notepad och spara den sedan i UTF-8-format? Precis som du gjorde med filen som fungerade.

Det jag menar är att det är jobbigt att behöva göra det....vore skönt att slippa.

Postad 26 november 2008 - 20:46

steef5
  • steef5
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
Fått min idag, det mesta jag har hunnit testa har fungerat bra :unsure: men .mov filmer från min kamera har jag inte fått att fungera...

ang subtitles tycker jag att det är för stort mellanrum mellan raderna, går det att rätta till?

Postad 26 november 2008 - 20:57

Squidward
  • Squidward
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Efter lite läsning har jag förstått att man måste ha en reciver med dts för att få ut dts-ljud
men vad jag inte fått reda på än är : om man kan använda hdmi för bilden och analog rca för ljudet? när man spelar en x264 .mkv video med ac3-ljud t.ex. :unsure:
Jag är väl medveten att det bara blir 2 kanalers ljud via analog men vill bara veta om att jag får ut något ljud alls tills jag byter ut mitt föråldrade hembiosystem som saknar optisk ljudingång.

Postad 26 november 2008 - 21:01

KaptenX
  • KaptenX
  • Wannabe

• 15 inlägg
  • 0

Gött. Min maskin ska kommain på webhallen imorgon!
Kollade lite med några i undertexter.se's forum så all eventuell credd till dem!

Postad 26 november 2008 - 21:13

Camper
  • Camper
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0

Efter lite läsning har jag förstått att man måste ha en reciver med dts för att få ut dts-ljud
men vad jag inte fått reda på än är : om man kan använda hdmi för bilden och analog rca för ljudet? när man spelar en x264 .mkv video med ac3-ljud t.ex. :unsure:
Jag är väl medveten att det bara blir 2 kanalers ljud via analog men vill bara veta om att jag får ut något ljud alls tills jag byter ut mitt föråldrade hembiosystem som saknar optisk ljudingång.

Jag har provat komponent kabeln med en MKV fil digitalt ljud och svaret är nej. Det blir inget ljud. Måste köra digitalt ljud via Optisk ut.

Postad 27 november 2008 - 15:35

steef5
  • steef5
  • Wannabe

• 23 inlägg
  • 0
två frågor.
1. Hur får man albumomslagen till filmer eller musik att synas ?

2. Hur gör man för att ha 2 olika språk på subtitles? filmen och subben måste ju ha exakt samma namn, men det går ju inte att ha 2 st .srt filer med exakt samma namn?

Annars fungerar allt bra:)

Postad 28 november 2008 - 14:00

SAS1015
  • SAS1015
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0
Etta i rankingen, vad är det som gör denna så poppis? Priset eller vaddå? Berätta för mig vad som gör denna så mycket bättre en t.ex, Popcorn Hour A-110. Vad jag förstått kan man bara kolla genom en extern hårdisk med avsaknad av att koppla upp sig via hemma näterket och ladda hem via torrent verkar inte fungera heller.

/André

Postad 28 november 2008 - 15:49

Turbo-Danne
  • Turbo-Danne
  • Forumräv

• 721 inlägg
  • 0
Min flickvän är i Thailand och sa till henne att kolla efter den och kolla priser om den är billigare. Men om den finns där och hon köper den, kommer den då funka här i sverige?

mvh/ Danne

Postad 28 november 2008 - 16:42

nagrom
  • nagrom
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

Etta i rankingen, vad är det som gör denna så poppis? Priset eller vaddå? Berätta för mig vad som gör denna så mycket bättre en t.ex, Popcorn Hour A-110. Vad jag förstått kan man bara kolla genom en extern hårdisk med avsaknad av att koppla upp sig via hemma näterket och ladda hem via torrent verkar inte fungera heller.

/André

De går ju inte att jämföra, helt olika ligor.. prismässigt kostar den 1/3-del. Saknar en del finesser men är klockren om man bara vill se på film, sitta och administrera och labba gör jag inte i TVrummet, jag vill se film där.

Se det som en USB--> HDMI/Optisk adapter för 900kr som klarar all 720P och de flesta 1080, med fjärr. Den är absolut inte bättre, men man kommer rätt långt..

Redigerat av nagrom, 28 november 2008 - 16:43.

Postad 28 november 2008 - 16:48

Unregisteredd835cead
  • Unregisteredd835cead
  • Användare

• 232 inlägg
  • 0
D*I*G*I*T*A*L varning..

Varför skall alla dessa frågor komma? Varför köra Skoda när man kan köra BMW?

Postad 28 november 2008 - 17:13

wilhelmrama
  • wilhelmrama
  • Användare

• 105 inlägg
  • 0
vad använder denna för bildprocessor? Sigma SMP8635???

Postad 28 november 2008 - 17:38

say
  • say
  • Wannabe

• 31 inlägg
  • 0

vad använder denna för bildprocessor? Sigma SMP8635???

Den använder väl samma som PCH och TVIX. Vet att TVIX-HD M-6500A använder Sigma SMP8635 så det borde stämma.

Postad 28 november 2008 - 19:19

Camper
  • Camper
  • Wannabe

• 45 inlägg
  • 0

Sitta och administrera och labba gör jag inte i TVrummet, jag vill se film där.

Precis, vardagsrummet ska inte bli en arbetsplats.

Postad 28 november 2008 - 19:26

mattek
  • mattek
  • Veteran

• 1 627 inlägg
  • 0

hur gör man då för att välja ljudformat och subtitles på iso filer om man inte har några menyer, finns det direktknappar för det på fjärren?

vilket otyg men väljer att citera mig själv, någon som kan svara på ovanstående

Postad 28 november 2008 - 19:35

SAS1015
  • SAS1015
  • Amatör

• 59 inlägg
  • 0
En dum fråga, eftersom jag förstått att man inte kan koppla den trådlöst så kan jag med en lång usb sladd koppla in den i min dator och nå mina interna hårdiskar?

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• JBL M2 igen…..
    Anton
    2025-05-01 16:07:43
  • JBL M2!!!!!!!
    Anton
    2025-04-30 16:22:03
  • Front Atmos
    Globe
    2025-04-28 19:35:47
  • The12 Passive
    Globe
    2025-04-28 19:33:57
  • Baffelväggen
    Globe
    2025-04-28 19:31:57
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2025 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.