Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Stativare HFLS-1?

250 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 07 December 2008 - 13:14

Hellgun
  • Hellgun
  • Forumräv

• 581 inlägg
  • 0
Tror det är hugget som stucket i viktskillnad mellan sand och betong. Fördelen med sand är väl att det är enklare att hantera. Jag får dessutom för mig att sanden blir mer vibrationsdämpande då den består av miljarder små korn som borde reagera trögare än en solid klump.

Det optimala hade väl iofs varit blyhagel men det är nog svårt att få tag i i större mängder och säkert dyrt.

Jag hade valt sand.

Redigerat av Hellgun, 07 December 2008 - 13:15.

Postad 07 December 2008 - 16:12

Beijergard
  • Beijergard
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0

Tror det är hugget som stucket i viktskillnad mellan sand och betong. Fördelen med sand är väl att det är enklare att hantera. Jag får dessutom för mig att sanden blir mer vibrationsdämpande då den består av miljarder små korn som borde reagera trögare än en solid klump.

Det optimala hade väl iofs varit blyhagel men det är nog svårt att få tag i i större mängder och säkert dyrt.

Jag hade valt sand.

Ja, det lutar mot sand, lite lättare att hantera.
Nu har jag satt i rampamuffar (?) i högtalarna för att kunna fästa dom i stativen.

Bifogad fil(er)

• Bifogad fil  11.JPG   635.83K   0 Antal nerladdningar
  • Bifogad fil  12.JPG   237.43K   0 Antal nerladdningar
  • Bifogad fil  13.JPG   246.06K   0 Antal nerladdningar

Postad 07 December 2008 - 17:05

Professor_Kalkyl
  • Professor_Kalkyl
  • Guru

• 4342 inlägg
  • 0

Låter som det kommer bli väldigt mycket vikter. Och hur bilr det med oljud då? Blyvikter och fylla upp med cement för att fixera?

Nej, smälta ner blyvikter i rören :)

Postad 07 December 2008 - 17:13

Unregisterede8beb553
  • Unregisterede8beb553
  • Lärjunge

• 294 inlägg
  • 0
Finns ju små blykulor som är mindre än 2mm. Jag hade sånt i mina gamla stativ. Vissa firmor använder det att blästra med det. Påsen var inte stor men den vägde bly(tungt :) ) Fråga någon lokal blästerfirma.

Postad 07 December 2008 - 18:30

Beijergard
  • Beijergard
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0

Nej, smälta ner blyvikter i rören :)

Hur varmt krävs det för att smälta bly? Räcker värmepistol 500C?
Edit: Ser att smältpunkten är 327C.. Men frågan kvarstår :P Räcker den?

Finns ju små blykulor som är mindre än 2mm. Jag hade sånt i mina gamla stativ. Vissa firmor använder det att blästra med det. Påsen var inte stor men den vägde bly(tungt :D ) Fråga någon lokal blästerfirma.

Låter inte fel, har du nån hum om hur mycket det kostar?

Redigerat av Beijergard, 07 December 2008 - 18:32.

Postad 07 December 2008 - 18:41

Professor_Kalkyl
  • Professor_Kalkyl
  • Guru

• 4342 inlägg
  • 0

Edit: Ser att smältpunkten är 327C.. Men frågan kvarstår :P Räcker den?

Ingen aning, ja brukar ta en gasbrännare :)

Postad 07 December 2008 - 18:48

Beijergard
  • Beijergard
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0

Ingen aning, ja brukar ta en gasbrännare :P

Inte så dumt alternativ, tänkte bara om det går använda pistolen så är den ganska lämplig :)
Ska fråga runt lite efter bly då...

På tisdag ska en kille kolla på stativen och förhoppningsvis svetsa dem. Jag vill gärna testa själv, men det sägs vara väldigt svårt :D

Postad 07 December 2008 - 18:56

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

• 2834 inlägg
  • 0

Inte så dumt alternativ, tänkte bara om det går använda pistolen så är den ganska lämplig :)
Ska fråga runt lite efter bly då...

På tisdag ska en kille kolla på stativen och förhoppningsvis svetsa dem. Jag vill gärna testa själv, men det sägs vara väldigt svårt :P

Svårt, humm vad e det för matrial? Plåt men vad e rören?

Postad 07 December 2008 - 19:05

Beijergard
  • Beijergard
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0

Svårt, humm vad e det för matrial? Plåt men vad e rören?

Jag vet faktiskt inte :) Dom sa bara plåt... Jag begärde ngt som gick att svetsa i.

Postad 07 December 2008 - 19:28

Unregisterede8beb553
  • Unregisterede8beb553
  • Lärjunge

• 294 inlägg
  • 0

Inte en aning faktiskt. Det jag fick var av kompis kompis som har en polare som jobbar bla bla.. :)

Postad 07 December 2008 - 20:33

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

• 2834 inlägg
  • 0

Jag vet faktiskt inte :P Dom sa bara plåt... Jag begärde ngt som gick att svetsa i.

Okej men om det är det ganska lätt, om du har tillgång till en MIG så blir det lättare å snyggare :)

Postad 07 December 2008 - 22:54

Beijergard
  • Beijergard
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0

Okej men om det är det ganska lätt, om du har tillgång till en MIG så blir det lättare å snyggare :)

Det är en mig jag har tillgång till. Men man ska fortfarande ställa in en hel del för att få till det. Mängden gas, mängden ström och hastigheten på tråden. Ett till problem är att plattan är 3mm och rören 1mm tjocka, vilket gör det ännu svårare för mig som aldrig testat att kunna veta hur man ska göra.

Postad 07 December 2008 - 23:18

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

• 2834 inlägg
  • 0

Det är en mig jag har tillgång till. Men man ska fortfarande ställa in en hel del för att få till det. Mängden gas, mängden ström och hastigheten på tråden. Ett till problem är att plattan är 3mm och rören 1mm tjocka, vilket gör det ännu svårare för mig som aldrig testat att kunna veta hur man ska göra.

En MIG är inte svår att ställa in, testa på en bit först. Jag har en utan gas (luft för at blåsa rent) den funkar prima bara att ställa in å köra. Jag svetsar 8tim i skolan i veckan, men det tar inte många försök innan man får till det med MIGGEN, däremot gas e mycket svårare.

Postad 07 December 2008 - 23:25

Beijergard
  • Beijergard
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0

En MIG är inte svår att ställa in, testa på en bit först. Jag har en utan gas (luft för at blåsa rent) den funkar prima bara att ställa in å köra. Jag svetsar 8tim i skolan i veckan, men det tar inte många försök innan man får till det med MIGGEN, däremot gas e mycket svårare.

Men denna MIG använder gas, och det går definitivt inte köra den utan gas, har testat det en gång, gick det inte bra alls, släppte bara man knackade på det (kan även bero på att jag inte har en aning om vad jag håller på med). Eftersom det ska bli synliga fogar så känns det överkurs att göra det själv, jag vill heller inte riskera att bränna rakt igenom rören som är så pass mycket tunnare än plattan.
Men som sagt, vore väldigt kul att göra det själv.
Kom gärna med tips om hur jag ska göra!

Redigerat av Beijergard, 07 December 2008 - 23:29.

Postad 08 December 2008 - 00:06

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

• 2834 inlägg
  • 0

Men denna MIG använder gas, och det går definitivt inte köra den utan gas, har testat det en gång, gick det inte bra alls, släppte bara man knackade på det (kan även bero på att jag inte har en aning om vad jag håller på med). Eftersom det ska bli synliga fogar så känns det överkurs att göra det själv, jag vill heller inte riskera att bränna rakt igenom rören som är så pass mycket tunnare än plattan.
Men som sagt, vore väldigt kul att göra det själv.
Kom gärna med tips om hur jag ska göra!

Jo med gas, typ Argon, helium. Det är till för att rena och kör man utan så blir det som du säger skit. Men som sakt ta en test big och kör lite på. Det gäller att inte köra för fort fram utan sakta och jämnt tempo. Kör med "pistolen" ganska nära också så du inte får några avbrott för att försök att få allt i ett svep runt.

Gasen ska inte behövs ställas in, har jag alldrig gjort iaf. Det ska finnas en styrke reglage typ 1-10 börja med typ 6 på testen och se om det bränner i fint och att det sitter. Använd en svetshjälm handskar/förkläde kolla så du inte har antändbara saker i närheten samt god vent då en skumma gaser utvecklas.

Kolla lite här skadar väl inte :) http://www.youtube.c...p;search=Search

Postad 08 December 2008 - 01:07

ekolnskungen
  • ekolnskungen
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0

Jo med gas, typ Argon, helium. Det är till för att rena och kör man utan så blir det som du säger skit. Men som sakt ta en test big och kör lite på. Det gäller att inte köra för fort fram utan sakta och jämnt tempo. Kör med "pistolen" ganska nära också så du inte får några avbrott för att försök att få allt i ett svep runt.

Gasen ska inte behövs ställas in, har jag alldrig gjort iaf. Det ska finnas en styrke reglage typ 1-10 börja med typ 6 på testen och se om det bränner i fint och att det sitter. Använd en svetshjälm handskar/förkläde kolla så du inte har antändbara saker i närheten samt god vent då en skumma gaser utvecklas.

Kolla lite här skadar väl inte :) http://www.youtube.c...p;search=Search

Hur f*n kan man tycka att Mig blir snyggare än Tig? :P
Nu är inte jag svetsare men jag trodde att man hade koldioxid eller nån kvävande gas för att det inte ska spraka och brinna när man svetsar Mig. När jag har svetsat hemma så har det inte varit för att rena, och nu pratar vi MIG!

Postad 08 December 2008 - 01:28

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0

Edit: Ser att smältpunkten är 327C.. Men frågan kvarstår :D Räcker den?

det ska nog kunna fungera, minns att jag smält bly med min värmepistol :P

Frågan e bara hur man gör för att det inte bara ska bli som en massa lösa stelnade blykulor nere i rören, blyet stelnar ganska snabbt om man inte hettar upp det ganska ordentligt + att när den träffar den kalla metallen så kyls den väldigt effektivt ner och detta resulterar nästan garanterat i att det bara blir som en hög med blykulor eller liknande i botten på rören :)

Postad 08 December 2008 - 14:13

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

• 2834 inlägg
  • 0

Hur f*n kan man tycka att Mig blir snyggare än Tig? :)
Nu är inte jag svetsare men jag trodde att man hade koldioxid eller nån kvävande gas för att det inte ska spraka och brinna när man svetsar Mig. När jag har svetsat hemma så har det inte varit för att rena, och nu pratar vi MIG!

Nej inte snyggare för den som kan, men för hobby svetsare så är MIG att föredra. TIG är ju mer för typ svårsvetsbara metaller typ titan, magnesium och mm.

Det finnas både MIG och MAG- svetsning. På MAG använder man skyddsgas typ argon, men också argon och helium i en blandning. Det är när man ska svetsa rostfritt eller tjocka gods. JAg trodde han menade MAG för att han snackade om ställa in "GAS" å så.

Det var jag som skriv fel sorry! Presis du andvänder koldioxid eller syrgas för att det bildas en massa föroreningar typ kol å så. Så om du kör utan så kommer det se skit ut med "mås skit" överallt.

Redigerat av Timpolanen, 08 December 2008 - 14:16.

Postad 08 December 2008 - 14:41

Professor_Kalkyl
  • Professor_Kalkyl
  • Guru

• 4342 inlägg
  • 0

Presis du andvänder koldioxid eller syrgas för att det bildas en massa föroreningar typ kol å så. Så om du kör utan så kommer det se skit ut med "mås skit" överallt.

Tittar i taket, visslar lite och skakar på huvet när jag läser "syrgas" i sammanhanget; skyddsgas

Syrgas är ingen skyddsgas...

Postad 08 December 2008 - 16:00

Beijergard
  • Beijergard
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0

Nej inte snyggare för den som kan, men för hobby svetsare så är MIG att föredra. TIG är ju mer för typ svårsvetsbara metaller typ titan, magnesium och mm.

Det finnas både MIG och MAG- svetsning. På MAG använder man skyddsgas typ argon, men också argon och helium i en blandning. Det är när man ska svetsa rostfritt eller tjocka gods. JAg trodde han menade MAG för att han snackade om ställa in "GAS" å så.

Det var jag som skriv fel sorry! Presis du andvänder koldioxid eller syrgas för att det bildas en massa föroreningar typ kol å så. Så om du kör utan så kommer det se skit ut med "mås skit" överallt.

Då kan det vara jag som säger fel.. Ägaren kallar den för MIG, men det kanske är MAG. För den har en tub, tror det är helium?

Postad 08 December 2008 - 18:52

Beijergard
  • Beijergard
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0
Nu åker jag iväg till svetsen! Önska mig lycka till :)

Postad 08 December 2008 - 19:25

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

• 2834 inlägg
  • 0

Nu åker jag iväg till svetsen! Önska mig lycka till :)

Lycka till!

Postad 08 December 2008 - 19:25

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
önskar dig lycka till ! :)

Postad 08 December 2008 - 23:06

Beijergard
  • Beijergard
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0
Sådär ja! Blev ju inte så tokigt ändå! :blink:
Okej, det blev inte vackert, men det är mitt eget jobb ;)
Rakt blev det iaf :)

Testbiten
Bifogad fil  1.jpg   59.34K   1 Antal nerladdningar

Bifogad fil(er)

Postad 09 December 2008 - 00:50

ekolnskungen
  • ekolnskungen
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0

Då kan det vara jag som säger fel.. Ägaren kallar den för MIG, men det kanske är MAG. För den har en tub, tror det är helium?

Tror inte att det är helium, ut och läs eller prova andas in lite gas, får du smurfröst så vet du vad den innehåller :);)

Edit: Rätt bra jobbat! Jag misstänker att det inte är helium som användes när du svetsade iaf. Ang. syrgas så får det fel effekt när man svetsar, för man vill inte ha "eld, lågor och sprak" när man svetsar precis. Tillsätter du syrgas vid en svetsning så kan du säga adjö till dina eventuella svetshandskar eller fingrar :blink:

Redigerat av ekolnskungen, 09 December 2008 - 00:54.

Postad 09 December 2008 - 00:53

Beijergard
  • Beijergard
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0

Tror inte att det är helium, ut och läs eller prova andas in lite gas, får du smurfröst så vet du vad den innehåller :);)

Haha, nej jag kollade på tuben och det var Argon :blink:

Postad 09 December 2008 - 01:02

ekolnskungen
  • ekolnskungen
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0

Haha, nej jag kollade på tuben och det var Argon :blink:

OT
Okej, antar att det verkar vara en typ av standard ;)

Jaja, nu har du dina custom made-stativ och hoppas du är nöjd med dem!

OT^2 Nått som jag blev nöjd med idag är min gigantiska ljudabsorbant i ljudrummet idag xD mäter in på 240x200cm! ser stor ut iaf :)

Godnatt.

Postad 09 December 2008 - 01:20

Beijergard
  • Beijergard
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0

OT
Okej, antar att det verkar vara en typ av standard :blush:

Jaja, nu har du dina custom made-stativ och hoppas du är nöjd med dem!

OT^2 Nått som jag blev nöjd med idag är min gigantiska ljudabsorbant i ljudrummet idag xD mäter in på 240x200cm! ser stor ut iaf :)

Godnatt.

Ja! Jag är väldigt nöjd ;) Som sagt, blev inte perfekt, långt ifrån, men jag är helnöjd med att ha gjort dem själv :blink:

Haha! Låter som väldigt stora absorbenter :P Jag skulle få plats med.. Ja, en sån :D

Postad 09 December 2008 - 09:32

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
såg ju inte helt fel ut i alla fall :)

fina stativ det blir :blink:

Postad 09 December 2008 - 10:44

Beijergard
  • Beijergard
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0

såg ju inte helt fel ut i alla fall :)

fina stativ det blir ;)

Tackar :blink:

Idag ska jag troligtvis lämna iväg dem på pulverlack, mattsvart eller blanksvart, beror på vad de har att erbjuda.

Postad 09 December 2008 - 10:56

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
mattsvart e inte fel :)

Postad 09 December 2008 - 11:06

Beijergard
  • Beijergard
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0

mattsvart e inte fel ;)

Hoppas det går göra mattsvart pulverlack! :)
De kommer också att pyntas med spikes liknande dessa, med ena delen ovanpå stativet och ena under :blink:
http://www.bmm-elect...Q/sps-20-go.gif

Inspirerat av: http://user.faktiskt...StefanA/495.jpg

Edit: Någon som har tips på andra spikes, guld eller mässig liknande, som inte är allt för dyra?

Redigerat av Beijergard, 09 December 2008 - 11:14.

Postad 09 December 2008 - 14:21

Beijergard
  • Beijergard
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0
Nu har jag lämnat dem!
Det blev svart strukturlack som han kallade det för, lite ojämn yta som döljer eventuella repor och ojämnheter.
Otroligt dyrt var det med (ironi) 100kr.
Jag skall hämta dem senare i veckan. :)

Postad 09 December 2008 - 14:27

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0

Nu har jag lämnat dem!
Det blev svart strukturlack som han kallade det för, lite ojämn yta som döljer eventuella repor och ojämnheter.
Otroligt dyrt var det med (ironi) 100kr.
Jag skall hämta dem senare i veckan. :)

spännande måste jag säga, lär bli ritkiigt snyggt detta.

jag vet tyvärr inga snygga spikes till rimliga priser.... men dom som du länkade till lär ju passa sjukt snyggt till svarta stativ :blink:

Postad 09 December 2008 - 16:19

Explorer45
  • Explorer45
  • Guru

• 4558 inlägg
  • 0
Har plöjt genom tråden lite nu och måste säga att det ser mycket snyggt ut! :( Alltid kul att göra det själv såklart. Ska bli spännande att se hur de ser ut när de kommer tillbaka från lackeringen!

Btw, var lämnade du in dem för lackering? Låter sanslöst billigt med 100:-.

Postad 09 December 2008 - 17:56

Beijergard
  • Beijergard
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0

Har plöjt genom tråden lite nu och måste säga att det ser mycket snyggt ut! :( Alltid kul att göra det själv såklart. Ska bli spännande att se hur de ser ut när de kommer tillbaka från lackeringen!

Btw, var lämnade du in dem för lackering? Låter sanslöst billigt med 100:-.

Tackar :D Det finns en viss tillfredsställelse att göra saker själv :)

Det var på en professionell lackeringsfirma för industri. Och jag antar att det blev ett jobb utan kvitto :)

Postad 09 December 2008 - 19:06

Explorer45
  • Explorer45
  • Guru

• 4558 inlägg
  • 0

Tackar :( Det finns en viss tillfredsställelse att göra saker själv :D

Det var på en professionell lackeringsfirma för industri. Och jag antar att det blev ett jobb utan kvitto :)

Haha, menar det. :)

Postad 10 December 2008 - 18:42

Beijergard
  • Beijergard
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0
Jag fick tillbaka stativen från lack idag! Jag är chockad själv över hur J***A snyggt det blev :(
Finns nån här som vill se bilderna? :)

Postad 10 December 2008 - 19:10

Professor_Kalkyl
  • Professor_Kalkyl
  • Guru

• 4342 inlägg
  • 0
JA!!! ;D

Postad 10 December 2008 - 19:11

Beijergard
  • Beijergard
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0

JA!!! ;D

Hmm.. Än är jag inte övertygad, någon mer som vill se? :)

Postad 10 December 2008 - 19:50

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0

Hmm.. Än är jag inte övertygad, någon mer som vill se? :)

JA !!!!

Postad 10 December 2008 - 19:53

Beijergard
  • Beijergard
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0

JA !!!!

Hahaha! Här kommer bilder :)
Längtar tills jag får se dem kantas med guldspikes :(

Bifogad fil(er)

• Bifogad fil  1.jpg   66.26K   0 Antal nerladdningar
  • Bifogad fil  2.jpg   66.72K   0 Antal nerladdningar
  • Bifogad fil  3.jpg   117.78K   0 Antal nerladdningar
  • Bifogad fil  4.jpg   122.9K   0 Antal nerladdningar
  • Bifogad fil  5.jpg   133.25K   0 Antal nerladdningar
  • Bifogad fil  6.jpg   118.54K   0 Antal nerladdningar

Postad 10 December 2008 - 20:57

DVD-ai
  • DVD-ai
  • Über-Guru

• 10338 inlägg
  • 0
ser jätte bra ut :)

Postad 10 December 2008 - 21:57

ekolnskungen
  • ekolnskungen
  • Forumräv

• 831 inlägg
  • 0
Sjuukt najs!

Postad 10 December 2008 - 22:31

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

• 2834 inlägg
  • 0
Fyfan! Snyggt blillgt kan det bli bättre?!?!?!?

Postad 10 December 2008 - 22:37

Beijergard
  • Beijergard
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0

ser jätte bra ut :)

Jag är så ###### nöjd själv :D Tackar!

Sjuukt najs!

Fyfan! Snyggt blillgt kan det bli bättre?!?!?!?

Jag tror fan inte det kan bli bättre :P Inte av mina händer iaf :)
Priset på stativen är: Lack 100kr, rör 154kr (inklusive 4st skruvar, vet ej vad de kostade ;)) plattorna kostade en påse bullar.. så, 250kr typ :D

Postad 11 December 2008 - 01:03

Timpolanen
  • Timpolanen
  • Mästare

• 2834 inlägg
  • 0

Jag tror fan inte det kan bli bättre :P Inte av mina händer iaf :)
Priset på stativen är: Lack 100kr, rör 154kr (inklusive 4st skruvar, vet ej vad de kostade ;)) plattorna kostade en påse bullar.. så, 250kr typ :D

Jo tänkte mig nått sånt det är helt sjukt! Detta kanske man själv ska göra! Jag har rör och allt så det blir bara lacken som kostar :D

Mina speakers låter nu :) Klockan är för sen för att lyssna på riktigt men jag är fan målös :)

Postad 11 December 2008 - 01:14

Beijergard
  • Beijergard
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0

Jo tänkte mig nått sånt det är helt sjukt! Detta kanske man själv ska göra! Jag har rör och allt så det blir bara lacken som kostar ;)

Mina speakers låter nu :) Klockan är för sen för att lyssna på riktigt men jag är fan målös :)

Jag är avundsjuk! Jag har inte ens några högtalarelement :) Sugen som fan att beställa, men vet inte hur jag ska göra.. Ivrig att få dem klara ju!

Postad 12 December 2008 - 00:05

Beijergard
  • Beijergard
  • Forumräv

• 767 inlägg
  • 0
"Moolight shopping' on our web site
On 13 and 14 december between 00:00 and 08:00 CET we offer 10% discount on our complete product range."

Det ser ut som det blir rea på BMM.. Kanske läge att beställa :rolleyes:

Postad 12 December 2008 - 00:46

Bel3
  • Bel3
  • Amatör

• 76 inlägg
  • 0
Tack för det tipset :rolleyes:
Blir till att beställa då för mig också, men det blir ju ungefär samma pris som om man hade varit lite snabbare att beställa före euron gick upp ;)

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.