Blir väl lite samma effekt med andra basar samt baslådor. Du kommer inte alls få samma tryck så länge soffan står mitt i rummet. Visst kan du få mer bas och tryck, men det krävs så mycket för att få den skillnaden. Prova att driva högtalarna med något starkare och försök få till det med möbleringen. Det blir ju billigare :-)
Verkar ju inte vara det enklaste rummet att möblera. Kanske får slänga ut något :-)
Testade att "möblera" lite men det kanske inte alls fungerar?
http://proxy1.pixbox.../25033843.jpg?0
Kul att du tog dig tid att möblera

Tyvärr fungerar det inte alls pga. mått osv, har inte heller nämnt att jag på denna yta ska ha upp en 90" projektor duk också, platsen räcker inte till som du förstår då. Riktigt schyst av dig att försöka iaf

Kanske blir det en ommöblering i framtiden, isf måste jag bort med projektorn och duken vilket jag inte vet om det är värt..
Helt sant som sweddan säger,det är fortfarande svårt o få till basen mitt i rummet oavsett vad du har för grejer.
Så en ommöblering är nog nödvändig,om du inte kan sitta i sängen o lyssna vill säga,för där borde det vara mer tryck än i soffan.
Däremot vet jag inte om det blir billigare o fixa ett starkare steg än dom prylar han nämner.
Inte som ger en signifikant skillnad iaf.
Han maxar ju inte ens stärkarn han har ju...
Nej detta har ju gått upp klart för mig nu iaf.. måste tänka hur jag löser detta på bästa sätt. Blir nog inga investeringar på ett litet tag utan får fortsätta att testa mig fram. Jag återkommer iaf efter att jag och polarn kopplat på steget, får se vad detta ger.
Corpse; jag kanske drar iväg några PM till dig framöver om detta är ok?
Mvh
Redigerat av D-Crawler, 07 December 2008 - 14:59.