Nokia 5800 XpressMusic - Användarinfo
175 svar till detta ämne
Postad 26 February 2009 - 22:47
easycure1974
-
easycure1974
-
Lärjunge
-
-
289 inlägg
Jag testade det innan idag, tyvärr så funkar det inte. Verkar som det har varit någon uppdatering som sabbat det. För innan verkar det har fungerat för folk, och nu funkar det inte alls.
Tackar för länken! Fanns rätt många teman där...får ta och leka lite i helgen när man har tid. Ja, man är väldigt begränsad på "skrivbordet" tyvärr. Får hoppas det kommer några bra lösningar i framtida uppdateringar.
För alla er som tycker att "skrivbordet" är begränsat - test Handy Shell. Jag kör det och det gör telefonen ganska mycket smidigare att använda
Postad 01 March 2009 - 12:12
RayIV
-
RayIV
-
Användare
-
-
155 inlägg
Har laddat ner lite filer nu till datorn.
Innan jag försöker mig på något mer tänkte jag fråga vad nästa steg är.
Hur får jag in dem på telefonen, skall dom sparas i en speciell mapp?
Installerar jag dom sen när dom väl ligger på telefonen?
Postad 01 March 2009 - 12:24
Yobo1987
-
Yobo1987
-
Forumräv
-
-
510 inlägg
-
Redigerat av Yobo1987, 01 March 2009 - 23:38.
Postad 01 March 2009 - 13:15
stanger
-
stanger
-
Användare
-
-
107 inlägg
När det gäller användarinfo, nån av er som kört med Invisible Shield (full body/screen) eller liknande skydd för mobilen? Hur funkar de? Blir pekskärmen mer svårnavigerad (dvs man måste trycka hårdare)?
Jag undrar även det, får min mobil imorgn och även beställt skydd. Kanske inte så lönt och använda om det nu skulle visa sig bli sämre med det.
Postad 01 March 2009 - 13:17
blaxx
-
blaxx
-
Användare
-
-
100 inlägg
Kan man på nåt sätt ändra så att det står tidpunkt för ankommet sms istället för datum ?
Nu står det såhär i inkorgen:
Avsändare
MM.DD Meddelande
Jag vill ha såhär:
Avsändare
HH:SS Meddelande
Alternativt såhär:
Avsändare
DD/MM HH:SS Meddelande
Hittar ingen inställning för det  Samma problem på kontaktraden i vänteläget :/
Sen får jag inte någon msnklient att fungera. Någon speciell som rekomenderas ?
//Mvh Stellan
Postad 01 March 2009 - 14:51
RayIV
-
RayIV
-
Användare
-
-
155 inlägg
Ingen som laddat ner filer och kan berätta hur jag enklast/bäst får in dom och installerar dom i telefonen? Har laddat ner lite filer nu till datorn.
Innan jag försöker mig på något mer tänkte jag fråga vad nästa steg är.
Hur får jag in dem på telefonen, skall dom sparas i en speciell mapp?
Installerar jag dom sen när dom väl ligger på telefonen?
Postad 01 March 2009 - 15:46
rocky77
-
rocky77
-
Användare
-
-
123 inlägg
Ingen som laddat ner filer och kan berätta hur jag enklast/bäst får in dom och installerar dom i telefonen?
förutsatt att det är sis eller sisx filer så lägg dom var du vill på telefonen när du har den inkopplad till datorn (förslagsvis på minneskortet) Koppla sen ur telefonen från datorn. Starta filhanteraren som ligger under program i menyn, leta dig fram till där du la filerna och klicka på dom så börjar telefonen försöka installera dom. Resten är rätt självförklarande...
Postad 01 March 2009 - 17:22
RayIV
-
RayIV
-
Användare
-
-
155 inlägg
Samma sak om det är .WGZ?
Accuweather är det nämligen, nåja jag tester sen, brukar lösa sig :-)
Men ibland är det bra att fråga innan man testar så slipper man göra fel...
Postad 01 March 2009 - 18:09
Unregistered45806226
-
Unregistered45806226
-
Lärjunge
-
-
350 inlägg
förklaring och bevis till problem med Nokia 5800. ALLA Nokia 5800 kom med defekt!! Nu är detta löst, men det finns fortfarande jätte många av den gammla upplagan. Här har ni specifikt vad allt handlar om: http://www.mobile-re...0-brak-en.shtmlGällnde alla frågor om GPS på Nokia 5800 men också andra telefoner så kan ni läsa här! Skriv gärna på hemsidans fourmet om ni vill ha svar på fler specifika frågor.
Postad 01 March 2009 - 18:13
Yobo1987
-
Yobo1987
-
Forumräv
-
-
510 inlägg
-
Redigerat av Yobo1987, 01 March 2009 - 23:39.
Postad 01 March 2009 - 18:14
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
förklaring och bevis till problem med Nokia 5800. ALLA Nokia 5800 kom med defekt!! Nu är detta löst, men det finns fortfarande jätte många av den gammla upplagan. Här har ni specifikt vad allt handlar om: http://www.mobile-re...0-brak-en.shtml
Gällnde alla frågor om GPS på Nokia 5800 men också andra telefoner så kan ni läsa här! Skriv gärna på hemsidans fourmet om ni vill ha svar på fler specifika frågor.
Din site har nämnts ett antal ggr redan. Räcker det inte?
Postad 01 March 2009 - 18:30
jonas84a
-
jonas84a
-
Rookie
-
2 inlägg
Jag var inne i butik igår för att känna på 5800. Kändes riktigt bra tills jag testade att surfa med den. Skulle man "scrolla" sidan, nyteknik.se, i det här fallet råkade man klicka på länkar och nya fönster öppnades, vilket gjorde att det gick hur segt som helst. Det gick dock lite bättre när man använde pennan. Har kört iphone på en del och där är det ju hur smidigt som helst med surf-biten.
För er som använt telefonen lite mer, är det en vanesak eller är de helt enkelt så att den är kass i det avseendet.
Postad 01 March 2009 - 18:41
Yobo1987
-
Yobo1987
-
Forumräv
-
-
510 inlägg
-
Redigerat av Yobo1987, 01 March 2009 - 23:41.
Postad 01 March 2009 - 18:54
Kemi
-
Kemi
-
Lärjunge
-
-
310 inlägg
Jag var inne i butik igår för att känna på 5800. Kändes riktigt bra tills jag testade att surfa med den. Skulle man "scrolla" sidan, nyteknik.se, i det här fallet råkade man klicka på länkar och nya fönster öppnades, vilket gjorde att det gick hur segt som helst. Det gick dock lite bättre när man använde pennan. Har kört iphone på en del och där är det ju hur smidigt som helst med surf-biten.
För er som använt telefonen lite mer, är det en vanesak eller är de helt enkelt så att den är kass i det avseendet.
Förmodligen gammal programvara. Tyckte surfningen var helt kass med v10 och något förbättrad med v11 och nu med v20 så funkar det bra. Finns lite småsaker som man kan irritera sig på men inget avgörande.
Postad 01 March 2009 - 19:38
Unregistered45806226
-
Unregistered45806226
-
Lärjunge
-
-
350 inlägg
Din site har nämnts ett antal ggr redan. Räcker det inte?
Vaddå det har ju med telefonen att göra. Det är jätte många som frågar om hur man navigerar och liknande, här har man ju alla svar och är det nått som saknas så kan man som sagt skriva det. så det är väl inget fel med att jag länkar, inte bara för att den är min utan också för att det är nyttig informtion för användaren.
Postad 01 March 2009 - 19:50
NisseGurra
-
NisseGurra
-
Veteran
-
-
1997 inlägg
Vaddå det har ju med telefonen att göra. Det är jätte många som frågar om hur man navigerar och liknande, här har man ju alla svar och är det nått som saknas så kan man som sagt skriva det. så det är väl inget fel med att jag länkar, inte bara för att den är min utan också för att det är nyttig informtion för användaren.
Det går ju att skriva svaren här med utan att försöka locka till din site.
Postad 01 March 2009 - 20:52
Outrage
-
Outrage
-
Beroende
-
-
1342 inlägg
Det går ju att skriva svaren här med utan att försöka locka till din site.
Fast det märks rätt tydligt att folk inte ens orkar läsa mer än två inlägg upp, max. Håller faktiskt med mobilproffs. Folk frågar samma saker hela tiden då kan man länka till en sida där det finns svar istället för att skriva mängder med inlägg med samma frågor, samma svar. Eller?
Postad 01 March 2009 - 21:15
Yobo1987
-
Yobo1987
-
Forumräv
-
-
510 inlägg
-
Redigerat av Yobo1987, 01 March 2009 - 23:41.
Postad 01 March 2009 - 22:53
Landell
-
Landell
-
Wannabe
-
-
41 inlägg
Utan att upprepa, låt oss hålla oss till ämnet, istället för att diskutera allt runt om...
Sant, vi kan ju diskutera hur du ska på Elgiganten i morgon och hämta din telefon, det är ju ett bra samtalsämne i alla andra trådar du visar dig i.....
Postad 01 March 2009 - 23:15
Yobo1987
-
Yobo1987
-
Forumräv
-
-
510 inlägg
-
Redigerat av Yobo1987, 02 March 2009 - 00:54.
Postad 01 March 2009 - 23:53
Landell
-
Landell
-
Wannabe
-
-
41 inlägg
Inte för att du bryr dej, du verkar väl bara vara ute efter att starta ett bråk. Har du nåt att säga ta det via PM och sluta ta upp orelevanta inlägg som inte har att göra med 5800 i forumet. Eller anmäl mej till en moderator som har nån "igentlig makt" istället för att leka forum polis som ändå inte kan göra ett skit åt saken.
Stämmer bra att jag inte bryr mig om du ska hämta din telefon eller ej. Nej jag kan inte göra något åt saken men det är synd att vissa förstör ett så bra forum. Verkar vara fler än jag som har uppfattningen om att du är lite "jobbig"
Postad 02 March 2009 - 00:33
derpious
-
derpious
-
Guru
-
-
4346 inlägg
Många har påpekat att dom stör sig på dig Yobo, tror du verkligen att alla andra har fel och det är bara du som har rätt att skriva vad du vill vart du vill? Och så fort nån påpekar det blir du fientlig men slutar inte med ditt beteende, eftersom så många har påpekat det tycker du inte att du borde inse att det kanske är nånting du borde sluta med?
Postad 02 March 2009 - 16:34
Schrodz
-
Schrodz
-
Rookie
-
5 inlägg
när man laddat ner tex. paint till telefonen, vart ska man lägga detta?
Såg ingen readme fil där det stod något om det.. :/
Postad 02 March 2009 - 19:10
Unregistered55e17f65
-
Unregistered55e17f65
-
Användare
-
-
184 inlägg
när man laddat ner tex. paint till telefonen, vart ska man lägga detta? Såg ingen readme fil där det stod något om det.. :/
jag tror att det funkar så att du lägger det var som helst på minneskortet för att sedan leta upp filerna i filhanteraren i luren och installerar den vägen. rätta mig om jag har fel.
Postad 02 March 2009 - 19:30
Kemi
-
Kemi
-
Lärjunge
-
-
310 inlägg
Det lättaste är att ansluta telefonen och klicka på filen så frågar PC Suite om du vill installera den. Alternativet är att först föra över filen till telefonen och sen öppna den från telefonen.
Postad 02 March 2009 - 21:24
Schrodz
-
Schrodz
-
Rookie
-
5 inlägg
tack, det gick o göra på båda 2 sätten!
Postad 03 March 2009 - 09:43
Mpalle
-
Mpalle
-
Rookie
-
5 inlägg
Är det möjligt att ladda ner bilder som finns på facebook till mobilen? Har letat & letat men hittar ingen lösning.
Postad 03 March 2009 - 12:24
Landell
-
Landell
-
Wannabe
-
-
41 inlägg
Är det möjligt att ladda ner bilder som finns på facebook till mobilen? Har letat & letat men hittar ingen lösning.
Jag satt också och funderade på om det gick att göra, hittar inte heller någon lösning.
Postad 03 March 2009 - 13:18
LillKille
-
LillKille
-
Veteran
-
-
1680 inlägg
Använder Opera Mini till det. Fungerar bra. Finns en liten funktion som de kalla Sidinformation som listar bilderna på sidan och därifrån kan man spara de bilder man vill ha.
Postad 03 March 2009 - 19:21
RayIV
-
RayIV
-
Användare
-
-
155 inlägg
Funka operamini bra på 5800? Hur funkar touch? Använder Opera Mini till det. Fungerar bra. Finns en liten funktion som de kalla Sidinformation som listar bilderna på sidan och därifrån kan man spara de bilder man vill ha.
Postad 03 March 2009 - 20:04
Nirre99
-
Nirre99
-
Användare
-
-
137 inlägg
Efter 3000 år med Ericssontelefoner sittar jag nu med 5800 i handen. Dagens fråga: Hur fan byter man låt med handsfreen? Trycker som en dåre men inget händer. I musikspelarläget är det bara play/paus samt volymen som funkar på den där lilla fjärren på sladden. Men byter jag till radio kan jag byta kanal med fjärren utan problem, så det är ju inget fyskiskt fel på den, eller att jag skulle ha knapplåset på. Någon med samma problem? Eller ännu bättre, en lösning!
Postad 03 March 2009 - 22:21
zoorab
-
zoorab
-
Wannabe
-
-
36 inlägg
Jag har ett problem med min 5800 som jag skulle vilja ha hjälp med.
Man kan ju ha fyra favoritkontakter på kontaktraden på startsidan, och det är ju bra.
Det jag inte lyckas med är att hitta inställningarna (om det nu finns några) till vad som ska synas på favoritkontakten. Det jag främst saknar är flera telefonnummer, tex mobil och hemnummer.
Som det är nu så är det bara en knapp som ser ut som en telefonlur, man ser inte ens vilket nummer den går till.
Säkert nått enkelt jag missat, men kört fast har jag.
Postad 03 March 2009 - 23:57
Unregistered8d1fc8a7
-
Unregistered8d1fc8a7
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
Vet inte om det var här eller nån annanstans jag läste om någon som frågade efter om det gick att streama internetradio. Hur som helst så går man in på valfri internetradiohemsida och ladddar ner .pls-filen (kanske funkar med andra filer också, bara testat med .pls). Öppnar den i anteckningar. I telefonen, gå till program -> real player -> streamlänk -> val -> ny länk. Där skriver man in adressen som står i .pls-filen som man öppnat. Sen är det bara att markera och trycka på play.
Detta kan med fördel kombineras av en fm-sändare att koppla till telefonen och vipps så har man internetradio i bilen.
Postad 04 March 2009 - 11:21
Unregisteredbf2da8d7
-
Unregisteredbf2da8d7
-
Användare
-
-
100 inlägg
Jag har precis installerat Handy Shell trial på min 5800 och shit vad jag är såld på det programmet! Förändrar startskärmen helt till det bättre! Förstår inte varför Nokia inte gjorde såhär direkt. Tror ni det kommer att komma någon gratis app som gör samma jobb eller ska man slå till på att köpa det?
En lite störande sak är dock att på sms ikonen står det att jag har ett oläst sms trots att jag inte har det...det är bara på Handy Shell som det står...
Postad 04 March 2009 - 15:50
LillKille
-
LillKille
-
Veteran
-
-
1680 inlägg
Någon som vet om man kan få den förinstallerade Realplayern att välja kopplingspunkt baserat på den prioriteringslista som finns under Internetkopplingspunkter (samma som för browsern alltså). Så himla störande att behöva switcha över till ett av sina wlan från 3G databäraren hela tiden när man kommer hem eller kontoret. Eller någon som hört om en framtida uppdatering på denna punkt?
Postad 04 March 2009 - 17:10
Bjorn_N
-
Bjorn_N
-
Wannabe
-
-
47 inlägg
Vet inte om det var här eller nån annanstans jag läste om någon som frågade efter om det gick att streama internetradio. Hur som helst så går man in på valfri internetradiohemsida och ladddar ner .pls-filen (kanske funkar med andra filer också, bara testat med .pls). Öppnar den i anteckningar. I telefonen, gå till program -> real player -> streamlänk -> val -> ny länk. Där skriver man in adressen som står i .pls-filen som man öppnat. Sen är det bara att markera och trycka på play.
Detta kan med fördel kombineras av en fm-sändare att koppla till telefonen och vipps så har man internetradio i bilen. 
Hur laddar man ner .pls filen då? Mvh Björn
Postad 04 March 2009 - 23:16
Unregistered8d1fc8a7
-
Unregistered8d1fc8a7
-
Wannabe
-
-
26 inlägg
Hur laddar man ner .pls filen då?
Mvh Björn
Det är såklart väldigt olika, men på exempelvis www.di.fm så högerklickar du bara på 96k- eller 24k-knapparna en bit ner på sidan och väljer att spara ner den. På andra sidor med inbyggda uppspelare kan det säkert vara lite meckigare att få tag på adressen.
Postad 04 March 2009 - 23:51
Auron
-
Auron
-
Lärjunge
-
-
270 inlägg
Sorry att jag frågar detta i denna tråd med, men känns som att denna var bättre lämpad för det iom att det här ges tips om program.
Iaf, har någon hittat något program för att använda mobilen som en fjärrkontroll över bluetooth? I mitt fall främst spotify, PS3 o VLC som skulle behöva styras men vet inte om det går?
Postad 05 March 2009 - 00:15
Kemi
-
Kemi
-
Lärjunge
-
-
310 inlägg
Sorry att jag frågar detta i denna tråd med, men känns som att denna var bättre lämpad för det iom att det här ges tips om program.
Iaf, har någon hittat något program för att använda mobilen som en fjärrkontroll över bluetooth? I mitt fall främst spotify, PS3 o VLC som skulle behöva styras men vet inte om det går?
Finns några för S60v3 men inga för nya v5 vad jag sett ännu. Letar också efter det...
Postad 05 March 2009 - 00:19
Unregisteredbf2da8d7
-
Unregisteredbf2da8d7
-
Användare
-
-
100 inlägg
Finns några för S60v3 men inga för nya v5 vad jag sett ännu. Letar också efter det...
Är också på jakt så vi kan ju uppdatera här om vi hittar något  Sedan letar jag lite efter ett vanligt stoppur också, för det finns väl inte i telefonen? Konstigt att det inte gör det faktiskt. Hittade några men de var så fula...haha. Måste ju vara lite klass på det
Postad 05 March 2009 - 01:17
Kemi
-
Kemi
-
Lärjunge
-
-
310 inlägg
Hittade en javaapp som tydligen ska funka på 5800. Shareware, du kan använda den ett tag innan den stänger ner anslutningen. Provade att installera men inget mer. Måste leta upp min dongle och det får bli imorgon. http://www.blueshare...motecontrol.zip
Postad 05 March 2009 - 19:13
bulleyes
-
bulleyes
-
Rookie
-
1 inlägg
Hej alla!!
När jag försöker installera GPS från google enligt sidan här så står det "Utgånget certifikat"?
Detsamma gäller med handy shell och vissa spel?
Måste man hacka mobilen eller är det något annat simpelt som måste göras?
Och om man nu ska hacka sin mobil, förstör man inte garantin då eller riskerar man inte mobilens funktion?
MVH
Bulleyes
Postad 05 March 2009 - 20:06
[papphammar]
-
[papphammar]
-
Amatör
-
-
71 inlägg
Tjo!
Undrar om det är någon som använder sin tube för att lyssna på ljudböcker. Undrar vad som är smartast att göra?
Ska man göra en spellista av alla mp3or? Det jag såklart vill är att den ska hålla reda på var jag var när jag stängde av senast. Finns bokmärkesfunktion i denna telefon? Jag antar att den håller reda på senast spelade, men vad händer om man kör en trudelutt imellan?
Har ni några tips?
@bulleyes, var det inte ngt med att man var tvungen att fabriksåterställa om man fick det meddelandet? Det har iaf skrivits om detta i någon tråd. Bläddra runt lite i modertråden.
Postad 05 March 2009 - 20:51
Kemi
-
Kemi
-
Lärjunge
-
-
310 inlägg
Har inte provat själv men det jag läst på forum är att Nokias podcasting klient är bäst att använda för ljudböcker. Du ska dock tagga mp3 filerna som podcasts först i musikspelaren. Eller vänta tills de portat Nokia Audiobooks till v5. Tjo! Undrar om det är någon som använder sin tube för att lyssna på ljudböcker. Undrar vad som är smartast att göra? Ska man göra en spellista av alla mp3or? Det jag såklart vill är att den ska hålla reda på var jag var när jag stängde av senast. Finns bokmärkesfunktion i denna telefon? Jag antar att den håller reda på senast spelade, men vad händer om man kör en trudelutt imellan? Har ni några tips?
@bulleyes, var det inte ngt med att man var tvungen att fabriksåterställa om man fick det meddelandet? Det har iaf skrivits om detta i någon tråd. Bläddra runt lite i modertråden.
Postad 05 March 2009 - 23:14
Unregistered45806226
-
Unregistered45806226
-
Lärjunge
-
-
350 inlägg
Hoppas någon vet någonting om detta.
Jag har nu en 5800 och undrar om det är någon som vet om det finns ett program med fler möjligheter för anpassning av vänteläget. Jag vill helt enkelt kunna gå in på mejl och annat direkt från vänteläget vilket annars finns på E-series telefonerna och vissa N-series telefoner.
Jag har haft de programmet på min förra 5800 men nu kommer jag inte på vad det hetta. Hoppas någon har svar på min fråga. Det räcker att ni bara skriver namnet på programmet så vet jag hur jag får tag på det 
Tack på förhand
Postad 05 March 2009 - 23:42
Kemi
-
Kemi
-
Lärjunge
-
-
310 inlägg
Hoppas någon vet någonting om detta. Jag har nu en 5800 och undrar om det är någon som vet om det finns ett program med fler möjligheter för anpassning av vänteläget. Jag vill helt enkelt kunna gå in på mejl och annat direkt från vänteläget vilket annars finns på E-series telefonerna och vissa N-series telefoner. Jag har haft de programmet på min förra 5800 men nu kommer jag inte på vad det hetta. Hoppas någon har svar på min fråga. Det räcker att ni bara skriver namnet på programmet så vet jag hur jag får tag på det  Tack på förhand
Antagligen Handy shell. Grattis till 5800 nr2 föresten
Postad 06 March 2009 - 09:11
[papphammar]
-
[papphammar]
-
Amatör
-
-
71 inlägg
Har inte provat själv men det jag läst på forum är att Nokias podcasting klient är bäst att använda för ljudböcker. Du ska dock tagga mp3 filerna som podcasts först i musikspelaren. Eller vänta tills de portat Nokia Audiobooks till v5.
Tack för tipset! Ska prova detta. Är man tvungen att tagga om dem en&en eller finns det ngt smartare sätt? (Typ ngt program på pc´n?)
Postad 06 March 2009 - 09:20
stanger
-
stanger
-
Användare
-
-
107 inlägg
--
Redigerat av stanger, 06 March 2009 - 13:41.
Postad 06 March 2009 - 21:14
Bimme
-
Bimme
-
Amatör
-
-
89 inlägg
Tack för tipset! Ska prova detta. Är man tvungen att tagga om dem en&en eller finns det ngt smartare sätt? (Typ ngt program på pc´n?)
Jag provade att markera flera filer mha applikationen "ThePencil", men då försvann möjligheten att tagga som podcast :-( Annan fråga i sammanhanget, Sedan jag uppdaterade till v20 så kan jag inte markera flera filer med "ThePencil" i musikspelaren genom att trycka ner grön och dra med fingret över filerna, istället måste jag hålla ner grön knapp och klicka på varje fil som jag vill markera. Det går däremot utmärkt att dra över filerna i vanliga filhanteraren. Är det fler som upplever detta eller har jag drömt att det fungerade i förra firmwaren?
Postad 08 March 2009 - 21:47
Unregistered45806226
-
Unregistered45806226
-
Lärjunge
-
-
350 inlägg
Antagligen Handy shell. Grattis till 5800 nr2 föresten 
Tack riktigt schyst... har installerat det nu och använder det. Vad gäller telefonen så är detta faktiskt nummer 4 ... jag hade 1 under ca 1 dag när den precis lanserades, sen efter någon månad hade jag den andra under en vecka och sen köpte jag en från finland och nu har jag denna från Sverige. En sak som stör mig faktiskt är att trots att jag tetstat fyra 5800 från olika tider så är de fortfarande likadana och felen som fanns på den första finns fortfarande på dem som sälj 3-4 månader efter. Men om kanske 1 månad så kommer jag köpa en till och då ser jag fram emot att felen är fixade. Med felen menar jag högtalaren och att telefonen är lite öppen på ena sidan.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
-
Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
genstruktur
2026-05-20 17:06:21
-
Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
genstruktur
2026-05-20 17:04:36
-
Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
genstruktur
2026-05-20 17:03:16
-
Projektorn uppe och allt verkar fungera
genstruktur
2026-05-20 17:02:29
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|