* Officiell Tråd - Samsung Omnia HD *
1004 svar till detta ämne
Postad 29 mars 2009 - 22:45
Unregistered46b3322a
-
Unregistered46b3322a
-
Lärjunge
-
-
433 inlägg
Gnäll? LOL.. så du menar att merparten som tycker 8-9000kr för en mobil i dagsläget, är dyrt - gnäller ?För de allra flesta Svenssons är 8400:- en del pengar. Men du får inte glömma att för väldigt många så är dessa pengar bara småpengar/växelpengar. Vill man ha en produkt så betalar man vad det kostar, svårare än så är det inte... Det är inte meningen att alla produkter ska kunna köpas av alla, på detta sätt så får de dyrare produkterna en exklusivitetsstämpel över sig.
Redigerat av Unregistered46b3322a, 29 mars 2009 - 22:51.
Postad 30 mars 2009 - 17:44
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3 073 inlägg
Gnäll? LOL.. så du menar att merparten som tycker 8-9000kr för en mobil i dagsläget, är dyrt - gnäller ?
För de allra flesta Svenssons är 8400:- en del pengar. Men du får inte glömma att för väldigt många så är dessa pengar bara småpengar/växelpengar. Vill man ha en produkt så betalar man vad det kostar, svårare än så är det inte...
Det är inte meningen att alla produkter ska kunna köpas av alla, på detta sätt så får de dyrare produkterna en exklusivitetsstämpel över sig.
Om vi säger som så; det finns ju bra mycket exklusivare mobiltefoner än Omnia HD, för de som har råd! Vertu, Motorolas auro (eller vad den heter..), olika mobiler i prisklassen 20 - 150 000kr.. så att tro att trendnissarna definitivt kommer kasta sig över Omnia hD? nja tveksamt enligt min mening, däremot kommer medelsvensson gneta ihop för att kunna skaffa den, ännu troligare BINDA upp sig för att ha råd. En rimlig prislapp hade varit 5-6000kr snarare, ungefär där vanliga Omnia låg när den kom.. 8400:- är mycket pengar för de flesta "svenssons", däremot kommer DE som "har råd" knappast kasta ett öga på prislappen, inte heller åt denna telefon då Samsung faktiskt har en hel del "svensson" -stämpel över sig.. //najkks
Postad 30 mars 2009 - 17:56
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3 073 inlägg
GO FIGURE... "The phone is not going to cost that much. The 16GB version is going to be priced at 650 euros, that equates to 7100 SEK. Source - [url="http://www.samsungomniahd.com/""]http://www.samsungomniahd.com/"[/url]
Postad 30 mars 2009 - 18:10
mattek
-
mattek
-
Veteran
-
-
1 627 inlägg
GO FIGURE...
"The phone is not going to cost that much. The 16GB version is going to be priced at 650 euros, that equates to 7100 SEK.
Source - [url="http://www.samsungomniahd.com/""]http://www.samsungomniahd.com/"[/url]
hmm länken verkar inte funka
Postad 30 mars 2009 - 18:39
Unregistered46b3322a
-
Unregistered46b3322a
-
Lärjunge
-
-
433 inlägg
GO FIGURE...
"The phone is not going to cost that much. The 16GB version is going to be priced at 650 euros, that equates to 7100 SEK.
Source - [url="http://www.samsungomniahd.com/""]http://www.samsungomniahd.com/"[/url] + moms
Postad 30 mars 2009 - 21:49
r0bber
-
r0bber
-
Lärjunge
-
-
458 inlägg
GO FIGURE...
Source - [url="http://www.samsungomniahd.com/""]http://www.samsungomniahd.com/"[/url]
Är det där exklusive moms, så blir det ju drygt 8800:- för den...
Postad 31 mars 2009 - 09:08
Unregistered46b3322a
-
Unregistered46b3322a
-
Lärjunge
-
-
433 inlägg
Är det där exklusive moms, så blir det ju drygt 8800:- för den... 
Javisst är detta pris exklusive moms! Det ger ett pris till kund på 8800:-, o detta oavsett vad Moparman, najksorn o andra tycker att denna telefon borde kosta!!!!
Postad 31 mars 2009 - 09:20
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
jag vägrar :-) tror ändå att den kommer att ligga på 6500 spänn hos de billigare ställena...vad återförsäljaren sätter för pris är ju ointresant...har ja fel och den kommer att kosta 8400 som billigast så tror jag dom tappar många kunder..fan nästan värre än iphone heh..överpris är förnamnet
Postad 31 mars 2009 - 11:50
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3 073 inlägg
Javisst är detta pris exklusive moms! Det ger ett pris till kund på 8800:-, o detta oavsett vad Moparman, najksorn o andra tycker att denna telefon borde kosta!!!! 
Hahaha... ******** så ironiskt, jag postar inlägget.. medans nedomansky verifierad att det är exkl. moms  nu råkar det vara så att slutsumman INKL moms är satt till detta pris.. alltså ej 8800:- givetvis tror jag fortf. på att vi kommer se ett priskrig där priset hamnar kring 6700 - 9000kr, dock kanske man inte ska ta med de dyraste försäljningsställena i beräkningen? (dvs de med pris över 8500kr) //najkks
Postad 31 mars 2009 - 12:00
Unregistered46b3322a
-
Unregistered46b3322a
-
Lärjunge
-
-
433 inlägg
Hahaha...
******** så ironiskt, jag postar inlägget.. medans nedomansky verifierad att det är exkl. moms 
nu råkar det vara så att slutsumman INKL moms är satt till detta pris.. alltså ej 8800:-
givetvis tror jag fortf. på att vi kommer se ett priskrig där priset hamnar kring 6700 - 9000kr, dock kanske man inte ska ta med de dyraste försäljningsställena i beräkningen? (dvs de med pris över 8500kr)
//najkks
Nu funkar ju inte länken, men varför skulle en icke svensk site ange priset inkl. den svenska momsen? För att alla läsare ska veta vad telefonen kommer att kosta i just deras land så ska priset i € anges utan moms, så att läsaren själv kan lägga till aktuell momssats.
Postad 31 mars 2009 - 15:25
mattek
-
mattek
-
Veteran
-
-
1 627 inlägg
och nu har kompett flyttat fram lanseringsdatumet igen, nytt datum 2009-05-26
och nu har lägsta priset ramlat under 8000 kr
och nu är lägsta priset 7679, frågan är hur mycket till det kommer sjunka innan lanseringen
Redigerat av mattek, 04 april 2009 - 07:46.
Postad 04 april 2009 - 11:24
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3 073 inlägg
och nu har kompett flyttat fram lanseringsdatumet igen, nytt datum 2009-05-26
och nu har lägsta priset ramlat under 8000 kr
och nu är lägsta priset 7679, frågan är hur mycket till det kommer sjunka innan lanseringen
Preliminära priser dvs.. men om riktpriset idag är kring 7600kr så lär det kunna sjunka ned till 7000kr iaf.. //najkks
Postad 04 april 2009 - 18:50
anberlin
-
anberlin
-
Wannabe
-
-
49 inlägg
den är fin och verkar ha allt man vill ha, men alldeless för dyr och så läste jag att den skulle vara anpassad till stylie el naglar, inge bra, kollat på LG arena och den verkar riktigt fin, nästan halva priset också
Postad 04 april 2009 - 20:45
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3 073 inlägg
den är fin och verkar ha allt man vill ha, men alldeless för dyr och så läste jag att den skulle vara anpassad till stylie el naglar, inge bra, kollat på LG arena och den verkar riktigt fin, nästan halva priset också
Du menar att du, till skillnad från oss andra, alltså inte har naglar? ;D hehe.. LG ja, det är ju lite skillnad om man säger så i kvalitet och prestanda dessa två mobiler emellan! //najkks
Postad 04 april 2009 - 22:13
mattek
-
mattek
-
Veteran
-
-
1 627 inlägg
dyker den till 7000 är det inget snack om den då byter jag ut min n95:a så fort den här släpps
Postad 05 april 2009 - 09:38
feducci
-
feducci
-
Användare
-
-
120 inlägg
Om kameran och videokameran är bra så kan det vara värt att punga ut pengarna för den. Min förra telefon (Touch HD) hade nästan allt förutom acceptabel kamera/videokamera. Jag vart riktigt irriterad på det.
Postad 05 april 2009 - 10:52
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3 073 inlägg
Satt just och bläddrade i en äldre tidning, såg dåtidens (-04) svar på "smartphone"
nokia 9500... till det facila priset av 7500kr
däremot är det en del dödvikt att släpa på, med sina modiga 222g (148x57x24mm)
Med kamerans VGA-upplösning, kan man lugnt säga att marknaden gått framåt!
//najkks
Postad 06 april 2009 - 17:38
mattek
-
mattek
-
Veteran
-
-
1 627 inlägg
läste någonstans att det är Garmin som är grunden för Samsung navigator som ska ingå i den här luren och att det skulle ingå full verision med 2 års uppdateringar till kartorna.
någon som kan bekräfta att det är så.
Postad 06 april 2009 - 18:57
Unregisteredca490738
-
Unregisteredca490738
-
Användare
-
-
155 inlägg
läste någonstans att det är Garmin som är grunden för Samsung navigator som ska ingå i den här luren och att det skulle ingå full verision med 2 års uppdateringar till kartorna. någon som kan bekräfta att det är så.
Hmm, jag har sett någonstans att det skulle vara Route 66 Mobile 8 som är grunden i navigations lösningen. Edit: http://www.allabouts...e...5665&page=1Det är alltså Route 66.
Redigerat av Unregisteredca490738, 06 april 2009 - 19:00.
Postad 06 april 2009 - 19:51
mattek
-
mattek
-
Veteran
-
-
1 627 inlägg
http://www.garmin.co...produktoversikthmm enligt den här sidan verkar det vara garmin, men kan vara att dom bytt till route 66 i den här luren
Postad 07 april 2009 - 13:45
Unregisteredca490738
-
Unregisteredca490738
-
Användare
-
-
155 inlägg
Ser ju tyvärr inte ut som att skärmen är så bra i soljus om man jämför med iphone. Jämförelse med iPhoneBörjar mer och mer tycka att priset är VÄLDIGT högt för denna luren.
Postad 07 april 2009 - 21:10
r0bber
-
r0bber
-
Lärjunge
-
-
458 inlägg
...och så läste jag att den skulle vara anpassad till stylie el naglar, inge bra...
Rätta mig om jag har fel, men den har väl ändå en capacitiv touch-display? Då lär den definitift inte vara anpassad för stylus/naglar
Postad 08 april 2009 - 08:44
Unregistered43b822d3
-
Unregistered43b822d3
-
Mästare
-
-
3 782 inlägg
Att klaga på att ett gränsnitt kan hanteras med penna är felaktigt. Pennan är ett bra komplement för precisionsarbete.
Fingernavigation är ett komplement.
Postad 08 april 2009 - 22:28
r0bber
-
r0bber
-
Lärjunge
-
-
458 inlägg
Att klaga på att ett gränsnitt kan hanteras med penna är felaktigt. Pennan är ett bra komplement för precisionsarbete.
Fingernavigation är ett komplement.
Beror sig väl på hur man vill använda telefonen. Vill man ha en telefon med stor skärm så föredrar man ju touch-skärm för att få ner storleken på den. Har man då inga knappar på telefonen så vill man ju inte behöva pilla fram en penna varje gång man ska använda den, så då kan det ju vara bra om den är anpassad för fingrar framför penna. Sen som sagt ifall det nu stämmer att den inte har resistiv skärm, utan kapacitiv så är det omöjligt att styra den med penna (så tillvida att den inte är jordad).
Redigerat av r0bber, 08 april 2009 - 22:28.
Postad 09 april 2009 - 01:13
crest
-
crest
-
Forumräv
-
-
990 inlägg
Som det verkar (?) dumpar nu Samsung namnet "Omnia HD" och låter telefonen bara heta Samsung i8910. Orsaken till detta är Omnia namnet är förknippat med Windows Mobile medan den nya modellen kör medan Symbian Touch. Samsung’s response: To avoid confusion between the original Omnia, which is Windows Mobile, and OmniaHD, which is Symbian, Samsung is deferring to the model number. Källa: Mobile CrunchSjälv känner jag mig sugen på den modellen och blir priset hyfsat när jag ska förlänga något av mina abb (har ett hos 3 och ett hos Tele2 som har gått ut) så kommer jag definitivt ta en närmare titt på den.
Redigerat av crest, 09 april 2009 - 01:17.
Postad 09 april 2009 - 12:50
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3 073 inlägg
Beror sig väl på hur man vill använda telefonen. Vill man ha en telefon med stor skärm så föredrar man ju touch-skärm för att få ner storleken på den. Har man då inga knappar på telefonen så vill man ju inte behöva pilla fram en penna varje gång man ska använda den, så då kan det ju vara bra om den är anpassad för fingrar framför penna.
Sen som sagt ifall det nu stämmer att den inte har resistiv skärm, utan kapacitiv så är det omöjligt att styra den med penna (så tillvida att den inte är jordad).
Håller med.. samt tycker själv att det är för plottrigt att hålla på med en stylus pen.. ser hellre att den här mobilen är "användarvänlig" nog så att man kan använda fingrar! Är det inte en capicativ skärm som ipod touch nyttjar? Den är iaf. smidig att använda med fingrar! //najkks
Postad 09 april 2009 - 14:08
r0bber
-
r0bber
-
Lärjunge
-
-
458 inlägg
...
Är det inte en capicativ skärm som ipod touch nyttjar? Den är iaf. smidig att använda med fingrar!
//najkks
Jo, det stämmer det. Kan ju passa på att beskriva kort vad som skiljer de olika teknikerna. resistiv, vilket wm-mobiler använder och även många andra touch-displayer, bygger på att man har en massa motstånd under de två skärmytorna. när man trycker på skärmen så kortsluts dessa och den leder för det område som är intryckt. kapacitiv, vilket bl.a iphone använder, betyder att det är som kondencatorer i skärmen, så när man kommer med sitt finger och trycker så sluter man kretsen till jord (eftersom man själv är "jordad") Detta innebär att man då inte kan använda naglar eller en plastpenna för att sluta kretsen, utan det behövs en koppling till jord. Man trycker alltså inte två ytor mot varandra, utan det är en mer stabil skärm såhär. på ett ungefär så fungerar det. Iaf är det så jag har förstått det. Och det är väl just sveprörelser som blir bättre när man inte måste lägga tryck på osv. Sen vet jag inte om det verkligen är sämre att använda fingrar på en telefon med resistiv skärm ifall gui:t är anpassat för fingrar
Postad 09 april 2009 - 17:30
Outrage
-
Outrage
-
Beroende
-
-
1 342 inlägg
Som det verkar (?) dumpar nu Samsung namnet "Omnia HD" och låter telefonen bara heta Samsung i8910. Orsaken till detta är Omnia namnet är förknippat med Windows Mobile medan den nya modellen kör medan Symbian Touch.
Dementeras här delvis. http://www.gsmarena....es-news-868.php
Postad 14 april 2009 - 14:13
Unregisteredca490738
-
Unregisteredca490738
-
Användare
-
-
155 inlägg
Lite mer information från allaboutsymbian.com. Del 3 av review
Postad 14 april 2009 - 14:39
moparman
-
moparman
-
Über-Guru
-
-
11 727 inlägg
Nog fasen blir man rätt sugen
Verkar bli en grym leksak :-)
Postad 14 april 2009 - 18:42
Outrage
-
Outrage
-
Beroende
-
-
1 342 inlägg
Ser ju tyvärr inte ut som att skärmen är så bra i soljus om man jämför med iphone.
Jämförelse med iPhone
Hur ofta är det sol i Sverige?
Postad 15 april 2009 - 17:44
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3 073 inlägg
För de som är ute efter en billigare prisklass kommer snart en midrange samsung, baserad på symbian,
5mpix, wifi, m.m. i en prisklass runt 3800kr
//najkks
Postad 15 april 2009 - 19:51
Skallaren
-
Skallaren
-
Användare
-
-
116 inlägg
För de som är ute efter en billigare prisklass kommer snart en midrange samsung, baserad på symbian, 5mpix, wifi, m.m. i en prisklass runt 3800kr
//najkks
Vad heter den så att jag skulle kunna checka den?
Postad 15 april 2009 - 19:53
Outrage
-
Outrage
-
Beroende
-
-
1 342 inlägg
S8000. http://www.mobil.se/..._MOB766.dbp.aspEDIT: Symbian, det ska väl vara Android? EDIT2. Länk http://phandroid.com...0-with-android/
Redigerat av Outrage, 15 april 2009 - 20:03.
Postad 15 april 2009 - 21:49
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3 073 inlägg
S8000.
http://www.mobil.se/..._MOB766.dbp.asp
EDIT: Symbian, det ska väl vara Android?
EDIT2. Länk
http://phandroid.com...0-with-android/
Hehe.. jepp "android" menade jag ju...  //najkks
Postad 22 april 2009 - 14:04
Zapust
-
Zapust
-
Amatör
-
-
64 inlägg
Ja allihopa... Jag stod ju mellan denna o HTC Touch HD... Men efter att tänkt på saken...
Så kan ja konstatera att HTC'n vinner... De enda som är bättre me Omnian är kameran..
Visst är de lockande att filma med HD..?.. Riktigt lockande... och ta 8 mpx bilder... WOOW...
Men 5 mpx är inte sämre för den delen häller.. De är bara storleken på bilden.. och kvalitén kan ja nästan lova att du inte ser någon skillnad...
Klaga på Windows Mobile kan ni göra någon annanstans.. Windows Mobile klarar ju att installera FETT många program som du har på din dator.. Bland annat MSN... De kommer du inte kunna göra med Symbian så vitt som ja kan se..
Symbian är ett Nokia OS... Du måste vara dum om du föredrar de före Windows Mobile...
Eller okej... WM är krångligare... Men Symbian är sämre.... OCH.. En sak till som får mig att föredra HTC'n är att HTC'n har en processor på över 500 mhz... Och skärmen?.. Segheten? Ja tycker att Omnia'n är segare i menyer medans HTC'n bara glider som en iPhone... Omnia'n hackar.. UTAN SNACK..
Men detta är min åsikt... Har du egen? Håll de för dig eller skriv de här utan att kranka ner på min åsikt...
Postad 22 april 2009 - 14:43
Unregisteredf9a203a1
-
Unregisteredf9a203a1
-
Amatör
-
-
56 inlägg
Ja allihopa... Jag stod ju mellan denna o HTC Touch HD... Men efter att tänkt på saken... Så kan ja konstatera att HTC'n vinner... De enda som är bättre me Omnian är kameran.. Visst är de lockande att filma med HD..?.. Riktigt lockande... och ta 8 mpx bilder... WOOW...
Men 5 mpx är inte sämre för den delen häller.. De är bara storleken på bilden.. och kvalitén kan ja nästan lova att du inte ser någon skillnad...
Klaga på Windows Mobile kan ni göra någon annanstans.. Windows Mobile klarar ju att installera FETT många program som du har på din dator.. Bland annat MSN... De kommer du inte kunna göra med Symbian så vitt som ja kan se.. Symbian är ett Nokia OS... Du måste vara dum om du föredrar de före Windows Mobile...
Eller okej... WM är krångligare... Men Symbian är sämre.... OCH.. En sak till som får mig att föredra HTC'n är att HTC'n har en processor på över 500 mhz... Och skärmen?.. Segheten? Ja tycker att Omnia'n är segare i menyer medans HTC'n bara glider som en iPhone... Omnia'n hackar.. UTAN SNACK..
Men detta är min åsikt... Har du egen? Håll de för dig eller skriv de här utan att kranka ner på min åsikt...
Klart MSN finns till Symbian. Sen har ju Omnia HD en processor på 600mhz av vad jag hört, plus en grafikprocessor.
Postad 22 april 2009 - 21:01
Outrage
-
Outrage
-
Beroende
-
-
1 342 inlägg
Finns inga Omnior HD som är slutgiltig säljversion än av de texter jag läst så vi kan ju vänta lite innan vi tar snacket om att den hackar. Och om man inte vet att msn finns för symbian ska man kanske läsa på bättre innan man tar en diskussion om antal program som funkar, men det är ju bara min åsikt.
Postad 22 april 2009 - 21:42
r0bber
-
r0bber
-
Lärjunge
-
-
458 inlägg
Just megapixlarna säger ju inte så mycket om hur kvaliteten blir, det är ju bildsensorn som avgör där, och vem som har störst/bäst vågar jag inte svara på här. Klaga på Windows Mobile kan ni göra någon annanstans.. Windows Mobile klarar ju att installera FETT många program som du har på din dator.. Bland annat MSN... De kommer du inte kunna göra med Symbian så vitt som ja kan se.. Symbian är ett Nokia OS... Du måste vara dum om du föredrar de före Windows Mobile...
Är rätt säker på att msn finns till symbian, och det finns en hel drös med program till symbian också. Väldigt många telefoner skeppas med symbian nu, och det kommer ju inte bidra till att det kommer komma färre program direkt. Eller okej... WM är krångligare... Men Symbian är sämre.... OCH.. En sak till som får mig att föredra HTC'n är att HTC'n har en processor på över 500 mhz... Och skärmen?.. Segheten? Ja tycker att Omnia'n är segare i menyer medans HTC'n bara glider som en iPhone... Omnia'n hackar.. UTAN SNACK..
Jag vet inte vad du menar med att symbian är sämre, men det är hursom helst inte slöare än WM iaf. Jämför du HTC Touch HD med Samsung Omnia (den första) så är det ju Windows Mobile på den också. Men detta är min åsikt... Har du egen? Håll de för dig eller skriv de här utan att kranka ner på min åsikt...
Det känns som att det inte är något annat än gissningar är från din sida nu, men det är klart vad som är bäst mellan symbian och WM beror ju på vad man är ute efter. En jättestor nackdel med windows mobile är att det inte har stöd för den typ av skärm som exempelvis iPhonen har, vilket är att föredra om man vill styra telefonen med fingrarna. Sen kräver det som sagt mer av processorn också. Sen måste jag fråga dig också vad syftet med ditt inlägg är? Förutom att det verkar som att du försöker provocera så är den enda anledning jag ser är att du på något vis vill ha nån feedback på huruvida det är ett bra beslut att inte vänta på Omnia HD:n. Det enda jag kan säga är att du får fundera på vad du verkligen vill ha, och sen skadar det nog inte om du läser på lite vad som verkligen skiljer de olika systemen!
Postad 23 april 2009 - 15:47
Unregisteredf9a203a1
-
Unregisteredf9a203a1
-
Amatör
-
-
56 inlägg
Om man tittar på klippet nedan så verkar det ha hänt grejor med Samsung Omnia HD. Telefonen verkar vara mycket mer responsiv numera och det är ju underbara nyheter. http://www.youtube.c...h?v=FkTMEZLSxAI
Postad 23 april 2009 - 20:13
mattek
-
mattek
-
Veteran
-
-
1 627 inlägg
efter att ha sett det klippet vill jag verkligen ha en.
599 euro med 2 års route 66 navigering är taget, nu är det bara vänta på att den släpps här i sverige.
Postad 24 april 2009 - 17:36
RedDevil74
-
RedDevil74
-
Amatör
-
-
64 inlägg
Igår beställde jag denna, skall komma preliminärt den 3:e juni sa dom, skall bli spännande, ser ju härlig ut.
Postad 24 april 2009 - 19:49
mattek
-
mattek
-
Veteran
-
-
1 627 inlägg
Igår beställde jag denna, skall komma preliminärt den 3:e juni sa dom, skall bli spännande, ser ju härlig ut.
vart beställde du och vilket pris fick du?
Postad 25 april 2009 - 07:11
RedDevil74
-
RedDevil74
-
Amatör
-
-
64 inlägg
vart beställde du och vilket pris fick du?
Jag beställde den på Mobillagret.com för 7873:-,
Postad 27 april 2009 - 23:04
Unregisterededb978dd
-
Unregisterededb978dd
-
Mästare
-
-
3 073 inlägg
Jag beställde den på Mobillagret.com för 7873:-,
Vansinne!! för det första, hur i helsicke kan de ha ett preliminärdatum för leverans när den inte ens är officiella släppt? för det andra, priset lär hoppa upp och ned kommande veckorna, men jag skulle inte bli förvånad om det går att få den 4-500kr billigare via sökning hos prisjakt tex! //najkks
Postad 28 april 2009 - 02:13
Patabata
-
Patabata
-
Wannabe
-
-
28 inlägg
Läste att några verkade sugna på att köpa den med TRE men har de sagt något om att de kommer få in den?
Postad 28 april 2009 - 05:58
mattek
-
mattek
-
Veteran
-
-
1 627 inlägg
Vansinne!!
för det första, hur i helsicke kan de ha ett preliminärdatum för leverans när den inte ens är officiella släppt?
för det andra, priset lär hoppa upp och ned kommande veckorna, men jag skulle inte bli förvånad om det går att få den 4-500kr billigare via sökning hos prisjakt tex!
//najkks
vaddå inte officiellt släppt, finns med på samsungs hemsida och börjar säljas 3 juni. Läste att några verkade sugna på att köpa den med TRE men har de sagt något om att de kommer få in den?
pratade med 3 igår och dom kommer sälja den men han visste inte om dom får sälja den direkt vid telefonsläppet eller om det dröjer ett tag extra för att fixa in lite 3 menyer i den.
Postad 28 april 2009 - 06:13
RedDevil74
-
RedDevil74
-
Amatör
-
-
64 inlägg
Vansinne!!
för det första, hur i helsicke kan de ha ett preliminärdatum för leverans när den inte ens är officiella släppt?
för det andra, priset lär hoppa upp och ned kommande veckorna, men jag skulle inte bli förvånad om det går att få den 4-500kr billigare via sökning hos prisjakt tex!
//najkks
Alltså så här är det, finns den på SAMSUNGS officiella sida, så borde den ju officiellt bli släppt eller hur? För det andra när det gäller priset så är det upp till varje person om dom vill vänta och se ifall priset går upp eller ner med 400:-, för mig kvittade det.
Postad 28 april 2009 - 07:14
Outrage
-
Outrage
-
Beroende
-
-
1 342 inlägg
För det andra när det gäller priset så är det upp till varje person om dom vill vänta och se ifall priset går upp eller ner med 400:-.
Där har du fel, hänger du på ett forum måste du ha varje medlems tillstånd innan du gör en affär.
Postad 28 april 2009 - 07:18
RedDevil74
-
RedDevil74
-
Amatör
-
-
64 inlägg
Där har du fel, hänger du på ett forum måste du ha varje medlems tillstånd innan du gör en affär. 
Hehe, ok förlåt
0 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Hemma
-
→
Mobiltelefoni & GPS
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Nya Hifi-bänken
joga
2025-05-02 18:25:13
-
JBL M2 igen…..
Anton
2025-05-01 16:07:43
-
JBL M2!!!!!!!
Anton
2025-04-30 16:22:03
-
Front Atmos
Globe
2025-04-28 19:35:47
-
The12 Passive
Globe
2025-04-28 19:33:57
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|