Erfarenheter av Behringer feedback destroyer FBQ2496?
Startad av
cbjorkman
, Mar 31 2009 10:24
103 svar till detta ämne
Postad 15 June 2009 - 21:53
Hur du har tänkt dig bygget, beskrivning, portat. slavar. slutet. dubbla basar. elementval. slutsteg. utformning av låda/lådor. fanering.målade ytor. mdf/spånskiva. ja du ser, det bara rullar på. Kör på bara vetja
Postad 15 June 2009 - 21:57
Hur du har tänkt dig bygget, beskrivning, portat. slavar. slutet. dubbla basar. elementval. slutsteg. utformning av låda/lådor. fanering.målade ytor. mdf/spånskiva. ja du ser, det bara rullar på. Kör på bara vetja
Har inte kommit fram till något optimalt än... Många kockar som har sina smutsiga fingrar i soppan och hjälper till..
Postad 01 July 2009 - 18:16
Går det att använda behringer FBQ2496 som subsonicfilter? eller måste man köpa ett separat delningsfilter för det?
tänkte dela vid 20hz.
EDIT
Svarar på min egen fråga, det går tydligen inte.
Tror det blir en behringer FBQ3102 istället, klarar av subsonic ner till 10hz/18db och får dessutom en eq på köpet
tänkte dela vid 20hz.
EDIT
Svarar på min egen fråga, det går tydligen inte.
Tror det blir en behringer FBQ3102 istället, klarar av subsonic ner till 10hz/18db och får dessutom en eq på köpet
Redigerat av SHURE, 03 July 2009 - 23:30.
Postad 21 February 2011 - 10:09
Ska hämta ut min fbq2496 från posten idag men ska först iväg och köpa adapters,
men undrar givetvis ifall det spelar någon roll ifall jag köper en rca-6,3mm Stereo eller Mono ?
Tror inte det spelar någon roll men är lite nojjig att få något extra brum eller något skumt ifall jag köper stereo adaptern.
men undrar givetvis ifall det spelar någon roll ifall jag köper en rca-6,3mm Stereo eller Mono ?
Tror inte det spelar någon roll men är lite nojjig att få något extra brum eller något skumt ifall jag köper stereo adaptern.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
177 bilder
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?