Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell Tråd - Nokia E52 *

309 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Nokia E52 128MB RAM (Mobiltelefoner) 4 6.142856 (34) Inga priser

Postad 20 August 2009 - 18:38

Unregisteredc0d8ecf7
  • Unregisteredc0d8ecf7
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0

Tänkte köpa en ifån tills jag insåg att man inte kunde surfa på flashsidor på den

Hur funkar det att surfa med en såpass liten skärm som E52?

Kostar det multum om man är utomlands och vill använda gps? eller kan man komma undan billigare genom att ladda ner kartor lokalt?

min fungerar jätte bra att surfa på flashsidor med, fungerar hur bra som helst.
så länge du inte kopplar upp dig på 3g/gprs/wap så är det lugnt, men att koppla upp sig mot internet i utlandet är helt galet dyrt.

Postad 21 August 2009 - 10:08

erik h
  • erik h
  • Lärjunge

• 366 inlägg
  • 0

min fungerar jätte bra att surfa på flashsidor med, fungerar hur bra som helst.
så länge du inte kopplar upp dig på 3g/gprs/wap så är det lugnt, men att koppla upp sig mot internet i utlandet är helt galet dyrt.

Thx. Men fungerar gps öht utomlands om man inte kopplar upp sig mot 3g/gprs/wap ?

Postad 21 August 2009 - 10:54

Unregisteredc0d8ecf7
  • Unregisteredc0d8ecf7
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0

Thx. Men fungerar gps öht utomlands om man inte kopplar upp sig mot 3g/gprs/wap ?

↲som jag har förstått det så kan man stänga av så att man inte kopplar upp sig mot nätet, saken är den att det tar väldigt lång tid för mobilen att hitta vart man är.

Postad 21 August 2009 - 10:55

Elysion
  • Elysion
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0
Ja den är bara lite seg på att få fix på var den är. Bara att man sitter utomhus nån/några minuter så får den fix.
Glöm inte att ladda in kartorna B)

Postad 21 August 2009 - 15:27

schrute
  • schrute
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0

Ja den är bara lite seg på att få fix på var den är. Bara att man sitter utomhus nån/några minuter så får den fix.
Glöm inte att ladda in kartorna B)

Var kan man få tag på svenska kartor till det medföljande programmet så att man slipper koppla upp sig till 3G-nätet varje gång man behöver vägdirektiv?

Redigerat av schrute, 21 August 2009 - 15:29.

Postad 21 August 2009 - 18:07

Elysion
  • Elysion
  • Wannabe

• 39 inlägg
  • 0
http://europe.nokia....maps/map-loader

Glöm för h-vete inte Vatikanstaten när du laddar in kartor :lol:
Eller ja, GPSnavigering, turn-by-turn, kostar för abbonemang. Men när det väl är betalt så ligger allt lokalt och offline på luren.

Redigerat av Elysion, 21 August 2009 - 18:10.

Postad 23 August 2009 - 14:19

Unregistered8e1f5d3c
  • Unregistered8e1f5d3c
  • Användare

• 154 inlägg
  • 0
Någon mer än mig som upplever att telefonen har relativt dålig FM-radiomottagning? Det kan vara mitt headset som glappar också kanske. Nokias headset brukar vara sådär.

Postad 23 August 2009 - 17:50

Brel
  • Brel
  • Användare

• 247 inlägg
  • 0

Någon mer än mig som upplever att telefonen har relativt dålig FM-radiomottagning? Det kan vara mitt headset som glappar också kanske. Nokias headset brukar vara sådär.

Min 6220Classic har också kass radiomottagning, som jag förstår det så är det vanligt med Nokiamobiler, där är SE betydligt bättre, har aldrig haft problem med deras radio. Jag kör med Internetradio nu för att få acceptabel mottagning, drar sjukt mycket batteri och givetvis data.

Kjell

Redigerat av Brel, 23 August 2009 - 17:50.

Postad 24 August 2009 - 01:32

schrute
  • schrute
  • Wannabe

• 24 inlägg
  • 0

http://europe.nokia....maps/map-loader

Glöm för h-vete inte Vatikanstaten när du laddar in kartor :D
Eller ja, GPSnavigering, turn-by-turn, kostar för abbonemang. Men när det väl är betalt så ligger allt lokalt och offline på luren.

Så det man gör att är ladda ner kartorna till mobilen och sen ligger allt lagrat lokalt, utan att man någonsin behöver betala för några datapaket?

Det man ser är bara en karta över var man är när man kör igång programmet? Om man förflyttar sig från en punkt till en annan då, uppdateras inte kartan automatiskt då? Är väl det som kostar en slant antar jag...

Redigerat av schrute, 24 August 2009 - 01:33.

Postad 24 August 2009 - 02:38

KniveN
  • KniveN
  • Användare

• 135 inlägg
  • 0

Så det man gör att är ladda ner kartorna till mobilen och sen ligger allt lagrat lokalt, utan att man någonsin behöver betala för några datapaket?

Det man ser är bara en karta över var man är när man kör igång programmet? Om man förflyttar sig från en punkt till en annan då, uppdateras inte kartan automatiskt då? Är väl det som kostar en slant antar jag...

Det som kostar är att ladda ner kartorna (om man inge gör det via datorn) och att använda a-gps. Du kan se när du rör dig från pungt A till pungt B.

Postad 24 August 2009 - 21:17

mattssop
  • mattssop
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Tjena!

Fick min e52:a idag och har suttit och pillat lite med den nu. Har tyvärr upptäckt att en lampa/diod för knappsatsen lyser ganska skarpt i mellanrummet, svarsknappen och hem/kalenderknappen. Har ni också så? Även om jag stör mig rätt mycket på det så orkar jag inte skicka tillbaka den till katshing. Går det byta knappstats om det skulle vara så tro? En annan sak som jag tänkte på är att skärmen blir i horisontellt läge när man går in på galleri och bilder. Hur tar man bort det? :o

Tacksam för svar

Postad 24 August 2009 - 21:41

Unregisteredc0d8ecf7
  • Unregisteredc0d8ecf7
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0

Tjena!

Fick min e52:a idag och har suttit och pillat lite med den nu. Har tyvärr upptäckt att en lampa/diod för knappsatsen lyser ganska skarpt i mellanrummet, svarsknappen och hem/kalenderknappen. Har ni också så? Även om jag stör mig rätt mycket på det så orkar jag inte skicka tillbaka den till katshing. Går det byta knappstats om det skulle vara så tro? En annan sak som jag tänkte på är att skärmen blir i horisontellt läge när man går in på galleri och bilder. Hur tar man bort det? :o

Tacksam för svar

↲jag har samma störande diod, har redan vant mig vid det. Vet ej om man kan byta knappsatts man tycker ju att det borde gå. Min skärm är i normalt läge när jag är i galleriet, men inte om man går in i videocenter då lägger sig bilden horisontellt.

Postad 24 August 2009 - 21:49

mattssop
  • mattssop
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

↲jag har samma störande diod, har redan vant mig vid det. Vet ej om man kan byta knappsatts man tycker ju att det borde gå. Min skärm är i normalt läge när jag är i galleriet, men inte om man går in i videocenter då lägger sig bilden horisontellt.

Okej, tack. Hur är skärmen när du kollar på bilderna då? Då blir min horisontell..

Postad 25 August 2009 - 08:18

Unregistered266016f1
  • Unregistered266016f1
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0

Tjena!

Fick min e52:a idag och har suttit och pillat lite med den nu. Har tyvärr upptäckt att en lampa/diod för knappsatsen lyser ganska skarpt i mellanrummet, svarsknappen och hem/kalenderknappen. Har ni också så? Även om jag stör mig rätt mycket på det så orkar jag inte skicka tillbaka den till katshing. Går det byta knappstats om det skulle vara så tro? En annan sak som jag tänkte på är att skärmen blir i horisontellt läge när man går in på galleri och bilder. Hur tar man bort det? :)

Tacksam för svar

Jag hade exakt samma fel (knappsatsen) på min E52 som jag fick för 1½ vecka sedan. Jag skickade in den som DOA, vilket dom godkännde. En ny telefon skickades till mig igår som jag verkligen hoppas är felfri.
Köper man en ny telefon så ska den vara felfri.

Redigerat av Unregistered266016f1, 25 August 2009 - 09:17.

Postad 25 August 2009 - 08:51

Unregisteredc0d8ecf7
  • Unregisteredc0d8ecf7
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0
när jag kollar bilder så kan jag ha den i normalt läge vrider jag sedan på den så följer skärmen efter.

Jag hade exakt samma fel på min E52 som jag fick för 1½ vecka sedan. Jag skickade in den som DOA, vilket dom godkännde. En ny telefon skickades till mig igår som jag verkligen hoppas är felfri.

galleri/mjukvarufel eller knappsattsen?

Postad 25 August 2009 - 09:17

Unregistered266016f1
  • Unregistered266016f1
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0

när jag kollar bilder så kan jag ha den i normalt läge vrider jag sedan på den så följer skärmen efter.

galleri/mjukvarufel eller knappsattsen?

Fel på knappsatsen

Postad 25 August 2009 - 11:27

Unregistered0ede07fa
  • Unregistered0ede07fa
  • Användare

• 138 inlägg
  • 0

Jag hade exakt samma fel (knappsatsen) på min E52 som jag fick för 1½ vecka sedan. Jag skickade in den som DOA, vilket dom godkännde. En ny telefon skickades till mig igår som jag verkligen hoppas är felfri.

Meddela gärna om du har samma problem på den. Jag tror nämligen att det ska vara så. Jag har sett några recensioner och av man kan se på dom bilderna så är det likadant där.

Det är dock inget jag stör mig alls på.

Postad 25 August 2009 - 16:43

Danne S
  • Danne S
  • Amatör

• 74 inlägg
  • 0
Är det typ så här det ser ut när det lyser igenom??

http://www.gsmarena....smarena_007.jpg

Postad 25 August 2009 - 19:10

SwedishBadger
  • SwedishBadger
  • Lärjunge

• 394 inlägg
  • 0
Någon i närheten av Trollhättan som har en Nokia E52?
Skulle vilja skicka på ett skärmskydd för att se hur passningen är men jag har själv ingen tillgång till E52 ännu.

Gratis skärmskydd till förste som är i närheten alltså! :) Skicka PM, editerar detta meddelande när jag fått någon kandidat.

Postad 25 August 2009 - 19:23

mattssop
  • mattssop
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

Är det typ så här det ser ut när det lyser igenom??

http://www.gsmarena....smarena_007.jpg

Precis så..

Postad 25 August 2009 - 19:30

Unregisteredc0d8ecf7
  • Unregisteredc0d8ecf7
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0
uppdatera oss gärna på hur din nya telefon är, ska bli intressant och se.

Postad 25 August 2009 - 20:25

Unregistered266016f1
  • Unregistered266016f1
  • Wannabe

• 18 inlägg
  • 0
Samma fel på den nya telefonen jag fick idag. Jag antar att det är ett "fel" man får leva med.

Postad 25 August 2009 - 20:51

Unregistered0ede07fa
  • Unregistered0ede07fa
  • Användare

• 138 inlägg
  • 0

Samma fel på den nya telefonen jag fick idag. Jag antar att det är ett "fel" man får leva med.

Men om det ska vara så där, så är det ju inget fel egentligen. Men visst, det ser ju lite udda ut, men något måste dom kanske kompromissa med när dom bygger världens tunnaste smartphone :)

Postad 25 August 2009 - 22:01

Unregisteredc0d8ecf7
  • Unregisteredc0d8ecf7
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0
det som är mest lustigt är att det bara är så på en sida. men som sagt man vänjer sig snabbt så inget att hänga upp sig på.

Postad 26 August 2009 - 08:47

mattssop
  • mattssop
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Lite frågor nu när man är ny :)

Hur ändrar man från landskapsläget i bildvisaren, utan att man har landskapssensorn på? Måste finnas någon inställning för det? Väldigt konstigt om skärmen är liggande original i bildvisaren. Detta stör jag mig också på :) Lätt att göra det när man förväntar sig det bästa B)

Hur tar man bort de konstiga bilderna(blinkar och vrider sig) som växlar i alla-mappen? Det kommer bara upp: "Allmänt: Det går inte köra filen pga säkerhetsskäl". Funderar på om de är kopplade till något tema eller liknande..

Måste även fråga om det är någon som har koll på signering, certifikat och mobilhack? Oftast när jag ska lägga in något program så står det utgånget certifikat eller signering krävs. Vore inget fel om man fick in ett crackat ovi maps så man slipper betala den enorma summan ;)

Redigerat av mattssop, 26 August 2009 - 09:07.

Postad 26 August 2009 - 13:27

Unregisteredc0d8ecf7
  • Unregisteredc0d8ecf7
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0

Lite frågor nu när man är ny :)

Hur ändrar man från landskapsläget i bildvisaren, utan att man har landskapssensorn på? Måste finnas någon inställning för det? Väldigt konstigt om skärmen är liggande original i bildvisaren. Detta stör jag mig också på :) Lätt att göra det när man förväntar sig det bästa B)

Hur tar man bort de konstiga bilderna(blinkar och vrider sig) som växlar i alla-mappen? Det kommer bara upp: "Allmänt: Det går inte köra filen pga säkerhetsskäl". Funderar på om de är kopplade till något tema eller liknande..

Måste även fråga om det är någon som har koll på signering, certifikat och mobilhack? Oftast när jag ska lägga in något program så står det utgånget certifikat eller signering krävs. Vore inget fel om man fick in ett crackat ovi maps så man slipper betala den enorma summan ;)

jag tror bara det funkar med sensor påslagen, gå in i tema- allmänna och tryck val sen finns det möjlighet att stänga av temaeffekter. Certifikat som har gått ut löser du enkelt genom att ställa tillbaka telefonens klocka ett år, installera program och sedan ställa rätt klockan igen.

Postad 28 August 2009 - 14:27

ebolasmurf
  • ebolasmurf
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0
skulle precis trycka på beställknappen så hittade jag denna tråd

http://discussions.e...thread.id=46085

verkar som folk klagar på att de inte hör en när man ringer upp dem med sin E52a.
Speciellt om man går över GSM.
Någon som har lust att testa/verifiera?
Typ ställa in telefonen på GSM, ringa från gatan/bilen/torg/etc.. till en polare och se om han/hon märker nån skillnad...

Postad 28 August 2009 - 16:33

Unregistered3de401a3
  • Unregistered3de401a3
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0
Hur är ljudkvaliteten på e52 med bra hörlurar!
Läste något test att det var bra ljud i den.
Någon som kan verifiera tänkte byta min 5310 mot en riktig tele med lite mer funktionalitet å denna verkar perfekt och framförallt snygg :)
E lite sugen på att använda sport tracker också när jag spinger och cyklar någon som testat på e52?

Postad 28 August 2009 - 17:23

Kazutoyo
  • Kazutoyo
  • Forumräv

• 733 inlägg
  • 0

verkar som folk klagar på att de inte hör en när man ringer upp dem med sin E52a.
Typ ställa in telefonen på GSM, ringa från gatan/bilen/torg/etc.. till en polare och se om han/hon märker nån skillnad...

Låter inte speciellt bra, troligtvis beror det på att brusreduceringsfunktionen som mobilen har inte fungerar optimalt. Har ingen E52 själv ännu, men tycker att en sådan funktion borde kunna gå att stänga av?

Postad 28 August 2009 - 18:03

ebolasmurf
  • ebolasmurf
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0

Låter inte speciellt bra, troligtvis beror det på att brusreduceringsfunktionen som mobilen har inte fungerar optimalt. Har ingen E52 själv ännu, men tycker att en sådan funktion borde kunna gå att stänga av?

Mjo därför jag ville att någon skulle testa som har telefonen.

Se om det var specifikt för telefonen eller uselt GSM nät i de länder från det postats.. Indien och Tjeckien..

Postad 30 August 2009 - 06:49

pelle1
  • pelle1
  • Forumräv

• 582 inlägg
  • 0
Hej!

Jag har som syfte att använda e52an som musikspelare också. Kan någon ge en kommentar om hur ljudkvaliten är vid uppspelning av mp3?

Postad 30 August 2009 - 10:50

NalliZ
  • NalliZ
  • Användare

• 239 inlägg
  • 0
Precis fått telefonen.
Tänkte ladda upp kartor till den.
Hämtade Map Loader 3.0 men den får ingen kontakt med telefonen.
Vilken version av Map Loader använder ni?

Postad 30 August 2009 - 12:59

ebolasmurf
  • ebolasmurf
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0

Ingen som har lust och testa?

Postad 01 September 2009 - 17:04

jakobce
  • jakobce
  • Wannabe

• 42 inlägg
  • 0
Ja la en förhandsorder på en guldfärgad e52 för en vecka sedan. fick idag ett mail om att den guldfärgade inte kommer släppas i Sverige.

Postad 01 September 2009 - 19:26

ebolasmurf
  • ebolasmurf
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0

Ja la en förhandsorder på en guldfärgad e52 för en vecka sedan. fick idag ett mail om att den guldfärgade inte kommer släppas i Sverige.

verkar vara många som är missnöjda med telefonen ändå om man läser på Nokia Forums.. så kanske lika bra?

Jag vågar inte slå till då noise filtret verkar försämra talet i GSM...
Verkar vara oerhört många buggar med denna telefon med :D(

Den som verkade så bra i alla reviews etc..

Postad 02 September 2009 - 22:36

boragnar
  • boragnar
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
Nån som märkt om Nokia E52 har en lysdiod som blinkar när man fått mail eller sms, så som en del tidigare E-modeller har, en trevlig finess!

Postad 04 September 2009 - 20:02

boragnar
  • boragnar
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0
Har varit på media markt i norrköping idag. Tur att Nokia E52 var slut, annars kanske jag fallit för frestelsen och betalat deras pris, 4300 kr för telefon, väntar hellre nån vecka och köper den för under 3000.

Postad 04 September 2009 - 20:24

Stormload
  • Stormload
  • Användare

• 204 inlägg
  • 0
Fortfarande ingen som kan bekräfta eller dementera dom illavarslande ryktena om att den är värdelös under samtal? Som vanligt är det ju bara dom som har problem som hörs men ändå...

Riktigt sugen på denna annars men är lite rädd att man köper skit och sen får hålla på att skicka tillbaka och greja. Nej tack.

Postad 05 September 2009 - 17:43

Unregistered23995e7c
  • Unregistered23995e7c
  • Lärjunge

• 279 inlägg
  • 0

Fortfarande ingen som kan bekräfta eller dementera dom illavarslande ryktena om att den är värdelös under samtal? Som vanligt är det ju bara dom som har problem som hörs men ändå...

Riktigt sugen på denna annars men är lite rädd att man köper skit och sen får hålla på att skicka tillbaka och greja. Nej tack.

Jag vill också gärna veta...

Någon som orkar skriva en rad eller två?

Postad 05 September 2009 - 20:25

ebolasmurf
  • ebolasmurf
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0

Har frågat tidigare i tråden om GSM.. men ingen som orkat testa antar jag..

Postad 06 September 2009 - 09:06

catch1
  • catch1
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Jag testade prata på gsm-nätet nu. Ringde upp fast telefon och pratade i 20 min. Märkte inget ljudbortfall men jag hade 5 streck på antennen och satt stilla.

Min lur knarrar en aning i nederkant, inget glapp jag kan se, bara känna.

Testade sportsstracker igår. Glömde stänga applikationen när jag kom hem och nästa gång jag tog upp telefonen hade st krachat. Under passet fungerade det som förväntat.

Postad 06 September 2009 - 12:45

ebolasmurf
  • ebolasmurf
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0

Jag testade prata på gsm-nätet nu. Ringde upp fast telefon och pratade i 20 min. Märkte inget ljudbortfall men jag hade 5 streck på antennen och satt stilla.

Min lur knarrar en aning i nederkant, inget glapp jag kan se, bara känna.

Testade sportsstracker igår. Glömde stänga applikationen när jag kom hem och nästa gång jag tog upp telefonen hade st krachat. Under passet fungerade det som förväntat.

Är andra sidan som ska märka att din röst är låg..
Själv märker man inget.. är ju i E52an som noise filtret sitter. så det är andra sidan som drabbas.

se
Nokia forums

Redigerat av ebolasmurf, 06 September 2009 - 12:47.

Postad 06 September 2009 - 15:34

mattssop
  • mattssop
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Hoppas det kommer en fetinguppdatering till den snart. Min har startar om sig några gånger helt utan anledning, vissa perioder kan den även bli rätt seg och hänger sig korta stunder. En annan sak som jag ogillar är att inbox och sända meddelanden går runt när listan blir full, så att det senaste messet kommer längst ner och börjar om i listan. Riktig dåligt om man letar efter ett visst mess! :)

Postad 07 September 2009 - 18:48

Unregisteredc0d8ecf7
  • Unregisteredc0d8ecf7
  • Wannabe

• 37 inlägg
  • 0

Nån som märkt om Nokia E52 har en lysdiod som blinkar när man fått mail eller sms, så som en del tidigare E-modeller har, en trevlig finess!

ingen lysdiod men hela knappsattsen lyser blinkar.

Postad 07 September 2009 - 19:17

boragnar
  • boragnar
  • Wannabe

• 16 inlägg
  • 0

ingen lysdiod men hela knappsattsen lyser blinkar.

Tack för svar! Trevligt

Postad 07 September 2009 - 22:22

fyran
  • fyran
  • Användare

• 187 inlägg
  • 0
Tjena!

Jag har precis fått min E52:a och jag ska säga er, att jag har hitills provat nästan ALLA telefoner i denna prisklassen och kan säga att byggkvalitén hitills är det bästa man kan hitta just nu för denna pengen. Allting har blivit sämre, men denna känns ändå OK, och då är jag enligt alla i min omgivning skadad om knappar och skit inte klicka rätt. Minsta lilla knarr så skickar jag skiten åt ****.

Min telefon har låst sig en gång. Konstigt nog när den bara legat. Skulle ta bort knapplåset, så hade allt bara skitit ihop sig totalt. Annars gillar jag denna symbian som fan och väntar som alla andra på en uppdatering snarast.

3.5m.m. kontakt är en gud på telefonen och fungerar skitbra som mp3spelare.

Har inte märkt någon glappande underkant eller liknande, dock har jag felet som alla också tros ha och det är dioden som lyser precis under "homeknappen". Detta visste jag innan jag köpte telefonen så det är OK med mig, stör mig inte så mycket, annars hade jag slängt den i huvudet på servicepersonalen på stället jag köpte den.

Låser den för ofta, så kommer jag lämna tillbaka det förmodligen, trots att allt annat är bra med den, får se om någon uppdatering kommer eller om den låser sig mera, verkar vara många som klarat sig undan detta?

Postad 08 September 2009 - 08:02

Sveos
  • Sveos
  • Forumräv

• 658 inlägg
  • 0
Jag väljer mellan denna och Nokia 6710, men har svårt att bestämma mig. Någon som vill sparka mig åt något håll med en trevlig motivering, så vore jag tacksam. :)

Huruvida kameran är bra eller dålig är oviktigt, eftersom jag fotar med "riktiga" kameror istället.

Förresten, på 6710 är GPS:en gratis, är den det på E52?

Postad 08 September 2009 - 09:08

Chavezzito
  • Chavezzito
  • Wannabe

• 22 inlägg
  • 0
Sugen på E52:an men jag vill höra av er en sak först, om jag vill ha en likvärdigt smal telefon som den här är med S60 fast med bättre kamera vilken ska man välja då? :)

Postad 08 September 2009 - 09:44

mattssop
  • mattssop
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Gpsen funkar inte alls så fort det är lite grått och mulet heller.. roligt. Står bara och söker trots att jag har på alla inställningar.

En annan sak som krånglar är när jag ska öppna eller söka efter en kontakt så kommer det upp en varningsruta:
"Bygger cache. Sökning blir strax tillgänglig". Varför blir det så tro?

Redigerat av mattssop, 09 September 2009 - 14:32.

Postad 10 September 2009 - 07:40

NalliZ
  • NalliZ
  • Användare

• 239 inlägg
  • 0

Hoppas det kommer en fetinguppdatering till den snart. Min har startar om sig några gånger helt utan anledning, vissa perioder kan den även bli rätt seg och hänger sig korta stunder. En annan sak som jag ogillar är att inbox och sända meddelanden går runt när listan blir full, så att det senaste messet kommer längst ner och börjar om i listan. Riktig dåligt om man letar efter ett visst mess! ;)

Förstår inte vad du menar att listan blir full?
Det finns ganska mycket internminne så du borde får plats många tusen SMS i inboxen

Förövrigt tycker jag att batteritiden är väldigt dålig på den.
Håller max 4 dagar med enbart par samtal och inget pillande.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Ny 3D utskriven fjärrkontroll hållare
    nimman
    2026-06-08 07:49:07
  • Sofabaton X2
    hmarkstrom
    2026-06-07 10:02:24
  • Monterar kabelkanaler
    genstruktur
    2026-06-04 20:53:37
  • Två sittplatser men behöver två till
    genstruktur
    2026-06-04 20:51:09
  • Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.