Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Philips 8000-serien

134 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 23 December 2009 - 12:32

lukather1001
  • lukather1001
  • Wannabe

• 13 inlägg
  • 0

8404 är årets modell som släpptes i butik här i slutet av april/början av maj. Så jag antar vi ser nästa års modell runt samma tid 2010.

Philips har nu släppt uppdaterade modeller i 8000-serien. T.ex. 37PFL8684H. Har dock inte studerat skillnaderna i spec.

Postad 23 December 2009 - 13:18

LFN
  • LFN
  • Användare

• 202 inlägg
  • 0

Philips har nu släppt uppdaterade modeller i 8000-serien. T.ex. 37PFL8684H. Har dock inte studerat skillnaderna i spec.

Det verkar ha rasat in flera nyheter i 8000 serien på Philips hemsida:
8654
8684
8694

http://www.consumer......CONSUMER=true

Dock så finns ju alla 8404 modellerna fortfarande kvar på Philips hemsida, och just 47" modellen verkar inte finnas i nån annan variant än 8404.

Nån som vet vad Philips har förbättrat på de nya modellerna, och om 8404 ska leva kvar eller bli ersatt av de nya serierna?

Postad 26 December 2009 - 20:39

pixelper
  • pixelper
  • Amatör

• 54 inlägg
  • 0
Ingen som funderat på 8664 med led och ambilight? Hittar inga recensioner. Den borde ju ha en bättre kontrast och svärta än 8404?

Postad 30 December 2009 - 09:17

Salakingen
  • Salakingen
  • Lärjunge

• 285 inlägg
  • 0
Hej

Köpte en PL 42 8404 i går för att ersätta min gamla LG 37 LP1 som jag haft i ca 5 år
Är vädligt nöjd med mitt nya köp utvecklingen har verkligen gått framåt !!

Skulle gärna vilja veta vilka bildinställningar ni har valt
till era Digitaltv motagare ,HDdigtital motagare & PS3 m.m

Tacksamm om någon skulle vilja hjälpa till med det

Gott Nytt är alla MHB:are

Redigerat av Salakingen, 30 December 2009 - 09:18.

Postad 01 January 2010 - 16:44

pellepulare
  • pellepulare
  • Användare

• 144 inlägg
  • 0

Hej

Köpte en PL 42 8404 i går för att ersätta min gamla LG 37 LP1 som jag haft i ca 5 år
Är vädligt nöjd med mitt nya köp utvecklingen har verkligen gått framåt !!

Skulle gärna vilja veta vilka bildinställningar ni har valt
till era Digitaltv motagare ,HDdigtital motagare & PS3 m.m

Tacksamm om någon skulle vilja hjälpa till med det

Gott Nytt är alla MHB:are

Till ps3'an måste man välja spelinställningar annars blir det fördröjningar i bilden när man spelar.

Postad 02 January 2010 - 19:44

Travolta
  • Travolta
  • Forumräv

• 556 inlägg
  • 0
Jag har fortfarande problem med suddiga skuggor kring konturer på tex människor som rör sig i bilden. Den blir som en suddig aura. Jag blir av med den om jag avaktiverar HD Natural Motion men då upplever jag bilden ryckig istället. Ser detta på SD material men också när jag tittar på Blu-ray men då är det mindre påtagligt och syns inte alls så ofta.

Är det bara jag som har detta problem? Om så är fallet lämnar jag in den på service, men om fler har det är det väl bara att acceptera. Vore kanon om ni kunde skriva om ni upplevt detta eller ej (går bra att PM:a mig).

Postad 03 January 2010 - 14:09

Unregistered1817
  • Unregistered1817
  • Rookie

• 5 inlägg
  • 0
Har 42PFL8404 med senaste uppdateringen, BDP3000 samt MCD183 och det fungerar hur bra som helst.
Använder Philips 1,5M HDMI kabel mellan Dvd:n och TV:n sedan Philips Stereoljudkabel 1,5M mellan ljudenheten och TV:n
Ingen backlight bleeding eller något annat problem med nätvärk.

Har kollat på ett antal Blue-ray filmer redan och är hur nöjd som helst och jag är faktiskt inte bara förvånad över bilden utan även ljudet trots det kanske inte tillhör denna tråd men det låter knappast som att subwoofern är på 100W och resterande är på 100W utan snarare minst sagt det dubbla.
Det är inte något svagt, burkigt, diskant klent ljud alls utan väldigt kraftfullt och fylligt och jag blev faktiskt rädd när jag kollade på filmen Windtalkers som jag i övrigt redan sett förut då ljudet är så pass variabelt och att det höjs vid vissa ljudeffekter.

Haha det är inte ofta en 17 åring som spelar så mycket krigsspel på sin dator hoppar till av rädsla av att kolla på film hemma i sitt vardagsrum men nu kan erkänna att jag är grymt nöjd med allt!

Redigerat av Unregistered1817, 03 January 2010 - 14:11.

Postad 04 January 2010 - 14:03

SwiftingSpeed
  • SwiftingSpeed
  • Beroende

• 1062 inlägg
  • 0

Jag har fortfarande problem med suddiga skuggor kring konturer på tex människor som rör sig i bilden. Den blir som en suddig aura. Jag blir av med den om jag avaktiverar HD Natural Motion men då upplever jag bilden ryckig istället. Ser detta på SD material men också när jag tittar på Blu-ray men då är det mindre påtagligt och syns inte alls så ofta.

Är det bara jag som har detta problem? Om så är fallet lämnar jag in den på service, men om fler har det är det väl bara att acceptera. Vore kanon om ni kunde skriva om ni upplevt detta eller ej (går bra att PM:a mig).

Vid vissa typer av bildinnehåll kan man få oönskade eftersläpningar, natural motion klarar inte av allt så bra. Testa om det inte blir bättre om du ställer på minimum eller så.

Postad 05 January 2010 - 07:54

Salakingen
  • Salakingen
  • Lärjunge

• 285 inlägg
  • 0

Har märkt detta också . ... tex på Brave Hart på DVD OCH Canal plus HD
medans Sagan om ringen extended DVD och Pirates of the caribian DVD ser ruggigt bra ut ..
Har inte testat med någon Blu-ray film ännu.
Med allt verkar bero på källan
Kan nämna att jag spelar upp DVD filmerna i Philips BDP 7300 uppskalat i 1080P

Postad 10 January 2010 - 14:53

Dan_A
  • Dan_A
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Hej! Jag har sedan ett par veckor en 32-tums Philips 8404. Jag har ännu inte hunnit testa alla funktioner (t.ex. DLNA, som folk verkar ha blandade erfarenheter av). En grej som jag försökt förstå är vilka filformat som stöds genom USB-ingången. Jag har försökt med divese MP4/x264-filer som jag själv har gjort från DVD-skivor (Widows/HandBrake). En del fungerar, andra inte - trots identiska inställningar vid MP4-komprimeringen. I ungefär hälften av fallen får jag ett felmeddelande som lyder ungefär "Filen kan inte öppnas". Någon som har provat denna funktion?

En annan tråkig detalj är att att "aspektknappen" inte fungerar för videofiler. Om originalformatet är en 2,35:1-film visas alltsammans ihoptryckt, utan att man har möjlighet att ändra på proportionerna.

Postad 14 January 2010 - 10:14

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0
är det någon annan som råkat ut för (efter senaste uppdateringen, 42tums 8404) att tvn tar ca 30 sekunder på sig att få fram bild när man startar den, var 3-4 gång man startar den!?! Det är som sagt inte varje gång man startar den, tycker det är jättemärkligt!

Fick detta svar från Philips:

Tack för ditt mail. Att en LCD TV tar 30 sekunder är inte helt ovanligt och räknas inte som ett fel. Det är inte speciellt troligt att en uppgradering skulle ha orsakat en fördröjning av uppstartstiden. Vi har dessvärre ingen information om kommande uppgraderingar. För kommande uppgraderingar rekommenderar vi att du håller utkik på hemsidan där dessa läggs upp.Skulle din TV börja ta uppåt en minut eller längre att starta upp är du välkommen att återkomma till oss. Vi hoppas att Du har fått svar på Din fråga. Vid övriga frågor gällande detta ärende, vänligen uppge referensnummer 50-534816103.

Redigerat av Majorglenn, 14 January 2010 - 10:20.

Postad 04 February 2010 - 10:19

wolfman74
  • wolfman74
  • Amatör

• 78 inlägg
  • 0
Ny firmware släppt till 8000-serien -> 000.026.069.000

Postad 06 February 2010 - 20:48

Unregisteredbf63d3ba
  • Unregisteredbf63d3ba
  • Lärjunge

• 361 inlägg
  • 0
Hej!

Jag är smått sugen på att köpa en tv från Philips. Jag är tv lös. Var inne på elgiganten och fick syn på Philips Cinema 21:9 56 tummare och blev förälskad. Jag har nog aldrig sett än så bra bild förrut. Kan det bero på Perfect Pixel HD Engine? Dock är den liiiite för dyr för mitt samvete så jag funderar på 42 eller 47 tummarn från 9000 serien. Dem ska också ha Perfect Pixel HD Engine och Perfect Natural Motion. De har också 2250 biljoner färger jämfört med 8000 serien som bara har 4 biljoner färger. Ser man någon skillnad mellan 9000 serien och 8000 serien? Att slänga ut 20 papp för en tv känns ju sådär, men om man väntar tills våren så kanske priserna har gått ner fem, sex tusen, eller vad tror ni?

Postad 06 February 2010 - 22:20

sistabossen090
  • sistabossen090
  • Användare

• 108 inlägg
  • 0

är det någon annan som råkat ut för (efter senaste uppdateringen, 42tums 8404) att tvn tar ca 30 sekunder på sig att få fram bild när man startar den, var 3-4 gång man startar den!?! Det är som sagt inte varje gång man startar den, tycker det är jättemärkligt!

Händer för mig med ibland. Man blir så less. Ljudet kommer direkt men bilden kommer 30 sek senare. Sen kan jag tycka att i början så är dosan lite seg på att komma igång? Känns som man måste stå högst 2 meter ifrån, sen när den varit på några minuter så är allt som vanligt.

Någon som varit med om det?

Postad 07 February 2010 - 00:25

magnus_sr
  • magnus_sr
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0

Händer för mig med ibland. Man blir så less. Ljudet kommer direkt men bilden kommer 30 sek senare. Sen kan jag tycka att i början så är dosan lite seg på att komma igång? Känns som man måste stå högst 2 meter ifrån, sen när den varit på några minuter så är allt som vanligt.

Det där med dosan verkar vara ett allmänt fjärkontroll-problem, tycker mer eller mindre alla mina apparater kräver fri sikt och litet avstånd just efter uppstart (har 7 fjärkontroller till apparater av olika fabrikat)

Postad 08 February 2010 - 08:47

SwiftingSpeed
  • SwiftingSpeed
  • Beroende

• 1062 inlägg
  • 0

Det där med dosan verkar vara ett allmänt fjärkontroll-problem, tycker mer eller mindre alla mina apparater kräver fri sikt och litet avstånd just efter uppstart (har 7 fjärkontroller till apparater av olika fabrikat)

Det beror på att LCD-panelen skickar ut mycket mer IR-strålning precis efter start och det minskar ju längre den varit igång. IR-strålningen från skärmen kan då studsa på dina väggar i rummet och störa ut IR-mottagaren i TV:n. Verkar vara större problem om man har ljusa väggar som reflekterar IR-ljuset bättre.

Postad 10 February 2010 - 10:18

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

• 3071 inlägg
  • 0

Fjärrkontrollen vet jag inget om då jag bara startar tv:n sen styr jag allt med förstärkarkontrollen och andra kontroller så allt är instoppat i förstärkaren med 2 hdmi ut, en till tvn och en till projjen. Eftersom jag startar med on/off knappen så är alltid rätt kanal inställd :)

Postad 10 February 2010 - 11:00

tolvman
  • tolvman
  • Lärjunge

• 340 inlägg
  • 0

Det beror på att LCD-panelen skickar ut mycket mer IR-strålning precis efter start och det minskar ju längre den varit igång.

intressant, kollade med en digitalkamera när jag startade tv'n. normalt sett "ser" den ir strålning, men den såg inget, har använt den förut för att kolla att fjärrar funkar.

har du nån källa på "mer ir-strålning"?

däremot så har philipsen och många andra apparater idag ett OS som bootas upp, den där PHILIPS loggan är nån slags bootscreen, och sen verkar tv'n prioritera att få igång ljud och bild, startar alltid tv genom att trycka på den siffra vars kanal jag vill kolla på, och testade nån gång att trycka vilt på andra knappar, lyckades då att få booten att hänga.

Postad 10 February 2010 - 11:21

SwiftingSpeed
  • SwiftingSpeed
  • Beroende

• 1062 inlägg
  • 0

intressant, kollade med en digitalkamera när jag startade tv'n. normalt sett "ser" den ir strålning, men den såg inget, har använt den förut för att kolla att fjärrar funkar.

har du nån källa på "mer ir-strålning"?

däremot så har philipsen och många andra apparater idag ett OS som bootas upp, den där PHILIPS loggan är nån slags bootscreen, och sen verkar tv'n prioritera att få igång ljud och bild, startar alltid tv genom att trycka på den siffra vars kanal jag vill kolla på, och testade nån gång att trycka vilt på andra knappar, lyckades då att få booten att hänga.

Med en kamera ser du ju inte all IR-strålning, du kan väl inte heller se IR-strålningen från solen eller stearinljus? det är inte mycket så som en IR-diod med tillräckligt för att störa ut fjärrkontrollen.

Philips har Linux i sina TV-apparater nu för tiden och det tar tyvärr ett tag att få igång TV:n men bild och ljud kommer som sagt först och efteråt kan man använda fjärrkontrollen och alla andra funktioner, i början funkar ju inte fjärren över huvud taget (så länge dioden på TV:n blinkar). Philips-loggan under tiden TV:n startar för att man ska ha nått att kolla på eller så :)

Postad 11 February 2010 - 08:38

Salakingen
  • Salakingen
  • Lärjunge

• 285 inlägg
  • 0
Hej

Här märkt att min PFL 42 8404 lider av :

"Horizontal and/or vertical banding is a problem in some LCD screens. This flaw occurs as part of the manufacturing process, and cannot be repaired (short of total replacement of the screen). Banding can vary substantially even among LCD screens of the same make and model. The degree is determined by the manufacturer's quality control procedures"
Källa http://en.wikipedia.org/wiki/Lcd

Har ett lodrätt sträck på tv där bilden ser mörkare ut
vid snabba panoreringar vid ljus bakgrund !!
syns väldigt bra tex när man tittar på Fotboll,
men syns även när man spelar TV spel eller tittar på Blu-Ray

Har kontaktat Philips .. Hoppas man får byta

Postad 11 February 2010 - 10:10

Unregistered1fef72f3
  • Unregistered1fef72f3
  • Über-Guru

• 16356 inlägg
  • 0

Vid det här laget borde de flesta förstå att bildförbättringar är bäst avslagna. Slå av ALLT..allt allt..som har med sånt att göra.

Ett förslag bara... :D

Postad 17 February 2010 - 12:16

Salakingen
  • Salakingen
  • Lärjunge

• 285 inlägg
  • 0

Hej

Här märkt att min PFL 42 8404 lider av :

"Horizontal and/or vertical banding is a problem in some LCD screens. This flaw occurs as part of the manufacturing process, and cannot be repaired (short of total replacement of the screen). Banding can vary substantially even among LCD screens of the same make and model. The degree is determined by the manufacturer's quality control procedures"
Källa http://en.wikipedia.org/wiki/Lcd

Har ett lodrätt sträck på tv där bilden ser mörkare ut
vid snabba panoreringar vid ljus bakgrund !!
syns väldigt bra tex när man tittar på Fotboll,
men syns även när man spelar TV spel eller tittar på Blu-Ray

Har kontaktat Philips .. Hoppas man får byta

Snart kommer TV tekniker hem till mig och byter ut panelen ..
Det kallar jag för support !!

Postad 17 February 2010 - 15:11

Travolta
  • Travolta
  • Forumräv

• 556 inlägg
  • 0

Vid det här laget borde de flesta förstå att bildförbättringar är bäst avslagna. Slå av ALLT..allt allt..som har med sånt att göra.

Ett förslag bara... :rolleyes:

Jag vet att det "sägs" att allt blir bättre, men tittar man på en amerikansk serie med några år på nacken ser det riktigt hackigt och ryckigt ut utan Motion-funktionen. Motion-funktionen orsakar väldig artefakter i bilden och så upplevde jag det inte alls första månaderna. Så det som förbryllar mig att det blivit så mycket värre nu.

Nu kör jag dock utan HD Natural Motion och har vant mig vid det, HD-kanalerna är fantastiska och upplevs som mjuka men en del lågupplöst material känns lite ryckigt...

Postad 29 March 2010 - 21:56

wolfman74
  • wolfman74
  • Amatör

• 78 inlägg
  • 0
Ny mjukvara har släppts till 8000-serien. -> Version: 000.026.072.000

En av dom största förändringarna jag har märkt är att kanalbyten går mycket snabbare, nästan ingen fördröjning alls!

Postad 17 April 2010 - 09:50

nimrod23
  • nimrod23
  • Lärjunge

• 280 inlägg
  • 0
Hej!

Jag har en 47/8404 och ser vertikala linjer i bakgrundsbilden när bilden sveper från vänster till höger eller tvärtom. Syns tydligast när man tittar på fotboll och tittar på gräset i bakgrunden. Det blir som flera suddiga linjer, knappt märkbart men oerhört irriterande när man vet om att de finns där. Är det någon av er som har upplevt liknande problem? Någon som har lyckats byta ut panelen eller TV:n, pga detta problem?

Postad 10 June 2010 - 07:48

Maikel
  • Maikel
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0
Fick hem ny programvara till min TV:

Q5481-0.26.75.0

Någon som vet vad nyheterna är?

Postad 10 June 2010 - 07:57

SwiftingSpeed
  • SwiftingSpeed
  • Beroende

• 1062 inlägg
  • 0
Den släpptes 27:e maj och nyheterna går att läsa på Philips hemsida, det enda som verkar vara ändrat är "The Finnish subtitles will only be displayed after you switch channel."

Redigerat av SwiftingSpeed, 10 June 2010 - 07:58.

Postad 10 June 2010 - 13:47

Maikel
  • Maikel
  • Amatör

• 68 inlägg
  • 0

Den släpptes 27:e maj och nyheterna går att läsa på Philips hemsida, det enda som verkar vara ändrat är "The Finnish subtitles will only be displayed after you switch channel."

Ok då vet man tackar

Postad 22 July 2010 - 10:56

Sveos
  • Sveos
  • Forumräv

• 658 inlägg
  • 0
Jag går just nu och funderar på att antingen köpa en Philips LCD eller en Panasonic Plasma och jag undrar över en sak med den här TV:n.

Under en övergående period - max ett halvår - kommer jag nog att bli tvungen att titta analogt om jag ska se andra kanaler än de fria kanalerna och då undrar jag; hur bra hanterar Philps 8404 en analog TV-sändning?

(Att plasman klarar det OK, vet jag redan, men den Samsung LCD vi har nu ger en usel bild analogt.)

Postad 22 July 2010 - 21:34

Unregistered90cc9ce3
  • Unregistered90cc9ce3
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Har en G20 samt en 7404 (samma som 8404 minus ambilight vad avser bild); G20 mycket bättre på analogt!

Postad 23 July 2010 - 10:53

Sveos
  • Sveos
  • Forumräv

• 658 inlägg
  • 0

Har en G20 samt en 7404 (samma som 8404 minus ambilight vad avser bild); G20 mycket bättre på analogt!

Då har du ju de två TV-apparater jag funderar på i dagsläget! :) Vilken är du mest nöjd med överlag?

Är Philpsen väldigt dålig på analogt?

Postad 23 July 2010 - 12:34

Unregistered90cc9ce3
  • Unregistered90cc9ce3
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Jag har en G20 50" samt en 7404 47".

G20 är en bättre (och dyrare) TV.

+ Hittar alla kanaler (kör kabel) utan större problem. Många parametrar att styra sökningen med.
+ THX-läget ger enkelt en MYCKET bra bild, bland de bästa jag sett alla kategorier.
- designen är lite 90-tal.

+7404 (obs ej 8404) RIKTIGT bra bild vad gäller BD samt DVD
+designen. Tunn ram samt matt bildyta, 47" upplevs som 50".
-kanalsökningen är ett skämt; mycket små möjligheter att anpassa parametrarna
-kundsupporten. Har du ett problem med TVn, så försöker de inte lösa det utan vill bara stänga caset (outsoursat call center);
Jag: "Jag misstänker att den digitala mottagaren är sönder (inga digitala kanaler hittas), hur kan jag säkerställa att den fungerar, finns det någon självtest?"
Philips: "Du kör Canal Digital. Har du någon bekant som kör ComHem så kanske du kan ta med TVn dit?"
Jag:"TVn godkänd med CA-modul av CD i Sverige, Norge och Danmark så den borde hitta kanaler"
Philips: "Använd box, vi har bara samarbete med ComHem och Boxer."
Jag: "Min Panasonic hittar 115 digitala kanaler i samma nät".
Philips: "Vi kan inte hjälpa dig om du inte kör ComHem eller Boxer".
osv.

Postad 23 July 2010 - 20:33

Sveos
  • Sveos
  • Forumräv

• 658 inlägg
  • 0
Det låter ju inget vidare. Nästan som Samsungs... de gånger jag varit i kontakt med dem (tre) verkar de inte kunna någonting alls.

Postad 24 July 2010 - 09:58

Unregistered90cc9ce3
  • Unregistered90cc9ce3
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0
Ja, men blir så trött.

Man kan göra "Digitalt mottagningstest" med Philips apparater dvs. ange symbolhastighet (vilken jag har från min G20 som hittar digitala kanaler) samt ange valfri frekvens (vilka jag har från kanallistan på min G20). Resultatet är NOLL kanaler oavsett frekvens.

I min värld så borde detta test indikera signal oavsett kabeltv-leverantör men jag kanske är dåligt påläst?

Som det ser ut nu så kommer jag att undvika Philips helt framöver trots att jag gillar deras design och att planen ursprungligen var att köpa en TV i 9000-serien istället för G20 till bottenvåningen. Men det är ju klart att huset har fler väggar och om jag hittar en lösning så kan man ju flytta runt apparaterna...

Postad 01 September 2010 - 14:27

Unregistered90cc9ce3
  • Unregistered90cc9ce3
  • Rookie

• 8 inlägg
  • 0

Jag har en G20 50" samt en 7404 47".

G20 är en bättre (och dyrare) TV.

+ Hittar alla kanaler (kör kabel) utan större problem. Många parametrar att styra sökningen med.
+ THX-läget ger enkelt en MYCKET bra bild, bland de bästa jag sett alla kategorier.
- designen är lite 90-tal.

+7404 (obs ej 8404) RIKTIGT bra bild vad gäller BD samt DVD
+designen. Tunn ram samt matt bildyta, 47" upplevs som 50".
-kanalsökningen är ett skämt; mycket små möjligheter att anpassa parametrarna
-kundsupporten. Har du ett problem med TVn, så försöker de inte lösa det utan vill bara stänga caset (outsoursat call center);
Jag: "Jag misstänker att den digitala mottagaren är sönder (inga digitala kanaler hittas), hur kan jag säkerställa att den fungerar, finns det någon självtest?"
Philips: "Du kör Canal Digital. Har du någon bekant som kör ComHem så kanske du kan ta med TVn dit?"
Jag:"TVn godkänd med CA-modul av CD i Sverige, Norge och Danmark så den borde hitta kanaler"
Philips: "Använd box, vi har bara samarbete med ComHem och Boxer."
Jag: "Min Panasonic hittar 115 digitala kanaler i samma nät".
Philips: "Vi kan inte hjälpa dig om du inte kör ComHem eller Boxer".
osv.

Uppdatering: efter många sorger och bedrövelser så hittade jag änligen rätt hos Philips (Tack, Anders!). För att göra en lång historia kort så visade det sig att problemet låg i kabeltv-nätet och att TV:n fungerade helt enligt specifikation.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.