2cmme1k.png 210.03K
0 Antal nerladdningarHär kan man se hur den infraröda kameran känner igen omgivningen. Bra djup där.
Sökningen pågår
Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
1 relaterade trådar
Postad 07 January 2010 - 18:14
Hittade en bild:
2cmme1k.png 210.03K
0 Antal nerladdningarHär kan man se hur den infraröda kameran känner igen omgivningen. Bra djup där. Postad 07 January 2010 - 18:40
Och här är videon som bilden är hämtad från...
1.10 min in i videon kommer förklaringen hur en kamera kan "se" i tre dimensioner. Sen kommer tok-gubben, ca 2 min in i videon. Postad 07 January 2010 - 18:40
Microsoft på CES 2010 har nämnt att Natal kommer under det 3:e kvartalet i år, eller var det 4:e kvartalet...
Redigerat av Audio Code 3, 07 January 2010 - 18:41. Postad 07 January 2010 - 18:51
Jo det blir till det 4:e kvartalet i år
Postad 07 January 2010 - 18:54
Tråkigt att de gick på en lösning där xboxen ska ta hand om datan. Hade varit bättre med en ren hårdvarulösning...
Postad 07 January 2010 - 19:40
Vill ha en Wii Fit version till Xboxen. Fast den ska vara ordentligt gjord, typ klagar på om ens hållning inte är korrekt när man utför övningarna.
Postad 07 January 2010 - 19:49 Tja, kommer det i en billig bundle så hade det faktiskt varit något! Men till "riktiga" spel? Njäe. Postad 07 January 2010 - 21:10 Man kanske ska vänta och se vad de hittar på först. Postad 07 January 2010 - 23:55 Sant! Men ja, jag vill ha lite feedback också. Postad 08 January 2010 - 10:59
Det kommer säkert komma en hel hög med "billiga" Wii liknande spel. Intresset för dessa är rätt ointressant då det säkerligen kommer köra på använd-hela-kroppen-vifta-hit-och-dit-konceptet. Vad som däremot känns intressant är hur man kommer inmplementera stöd för Natal i AAA titlar. Viftkonceptet kommer ju mer än säkert skrämma bort trogna kunder så där går man nog lite försiktigare fram. Spännande blir det hur som helst!
Teknikdemot som bilden ovan visade tycket jag såg riktigt läckert ut. Postad 08 January 2010 - 11:28
CoD: MW3 där du får springa runt och låtsasskjuta i vardagsrummet, skrika "Frag Out!" eller "Tossing Stun Grenade!" och slänga ett äpple in i köket. Spännande!
Postad 08 January 2010 - 11:48
Kommer garanterat nån Wii fit klon för dom som är för lata för att träna på riktigt.
Blir bara förbannad på allt sånt här dravvel, spendera utvecklingspengarna på nått ordentligt istället. Att måsta möblera om vardagsrummet för nånting som kommer att vara roligt i 3 minuter känns förbannad onödigt, för inte fan vill man ramla över vardagsrumsbordet å hålla på å rackla. Bara för att Wii klarade biffen så tror jag både Natal och super glassen kommer att floppa rejält. Som sagt MEH! Postad 08 January 2010 - 12:05
Tror detta kan bli väldigt roligt för den yngre publiken, själv tycker jag att det verkar för bra för att vara sant. Kan dock vara kul till Rock Band och såna saker.
Postad 08 January 2010 - 17:26 Som exklusivt GTA-content och sånt nödvändigt Naeh, ska bli kul att se vad de kommer fram till. Varenda jävel som testat det verkar ju haft skoj iaf. Postad 08 January 2010 - 17:31
Frågan är om det kommer fungera för mig. För jag sitter i min skrivbordsstol och spelar på min 22" TFT-skärm. Kanske inte optimalt för Natal?
Postad 08 January 2010 - 17:51
Natal bli mjukvarubaserad, för lägre hårdvarukostnad. Tidigare gjordes beräkningarna av en egen CPU men nu kommer 360 CPUn lastas istället:
http://www.gamesindu...al-natal-chip_1 http://www.popsci.co...s-project-natal http://www.develop-o...-inner-workings Postad 08 January 2010 - 17:59 Oh, häftigt. Undrar vilka de plockat med och hur kommer det fungera i Mass Effect 3? Postad 08 January 2010 - 19:47 Tja, det kanske gör det till en utmaning att få paramour? Postad 18 January 2010 - 09:38
Har kollat på några youtube klipp och man är som sagt minst skeptisk...men det vore jävligt coolt om MS släppte ett gevär till. Tänk er BF:BC2 med Natal och ett plastgevär (med force-feedback och uttagbara magasin). Med andra ord, det skulle vara det som lumpen aldrig blev.
Postad 18 January 2010 - 15:18 MiE2 hade ju passat perfekt Redigerat av Zoiler, 18 January 2010 - 15:18. Postad 26 January 2010 - 14:12
Nån som som är sugen på att jobba i Redmond?
Creative Director-MGS-Project Natal Job
Postad 04 February 2010 - 19:39
Postad 04 February 2010 - 20:00
Är faktiskt smått orolig över hela den här "rörelsespelandet" som Nintendo satt igång.
När jag vill spela så vill jag slå mig ned i min soffa, ha massa kuddar överallt så man sitter skönt o bara sitta tillbakalutad o slappna av. Vill jag hoppa omkring o sånt så spelar jag tennis istället. Postad 04 February 2010 - 20:09 Ha ha, spana in den här videon som innehåller både äldre och riktigt nya inslag, kanske lite inspiration Connect a Million Minds Case Study # 1: Project Natal Postad 04 February 2010 - 22:57 Det finns hur många som helst som tänker som du så du behöver inte oroa dig. Men du har väl spelat Wii? Du behöver inte röra dig. För det mesta går det alldeles utmärkt att sitta ned och röra handen. Natal kommer ha sådana spel också och sen kommer det finnas spel där man rör hela kroppen. Bara att inte köpa dem. Plus att icke-natal spel fortfarande kommer då. Redigerat av Zoiler, 04 February 2010 - 22:58. Postad 05 February 2010 - 21:48
Kommer nog mest använda natal till att bläddra på bland filmer och musik med lätta handviftningar inbäddad i mina kuddar... Men det är klart är de lite kreativa kommer de säkert med nått spel som tvingar mig ur soffan också.
Går förövrigt, som sagt var, att ligga bland kuddarna när man spelar wii. Postad 09 February 2010 - 16:52
Låter lovande inför fler spel och 3D
3D Project Natal has 'a lot of potential' The executive producer of Ubisoft's Avatar game has said he is keen to merge 3D gaming with site Project Natal - to create "an even more immersive experience" for consumers. Ubisoft's Avatar movie tie-in was presented in stereoscopic 3D on some HDTVs, but Patrick Naud said he wanted to take the technology a step further still. "I personally see a lot of potential with combining 3D with Natal," he told CVG sister site TechRadar. "These two technologies together will bring us even more immersive experience to gameplay." Naud added: "[Making a 3D game] was a great experience for our team... any time we can get out there and be one of the first on a new technology like this, you get a boost of creativity, and we had a lot of fun coming up with great ways to use the innovation to make a game that puts the player right into the environment and action." Postad 11 February 2010 - 20:58
Release Holiday 2010, vad menas med holiday... sommarlov? julen? thanksgiving?
Postad 11 February 2010 - 21:42 Jul Postad 13 February 2010 - 22:25
Verkar som att Microsoft börjat köra Apple style.. ny form av reklam, man betalar tvserierna för använda deras produkter för att locka köpare. Typ på den här avsnitten så såg man väldigt mycket Microsoft.. förutom Xboxen... så fick man se väldigt mycket av den senaste versionen av Windows mobile. Redigerat av Unregistered1232, 13 February 2010 - 22:26. Postad 14 February 2010 - 00:50 Det har dock Sony och Nintendo gjort tidigare, säkert MS också. Kommer ihåg när Heavenly Sword premerades i ett Heroes-avsnitt. Postad 14 February 2010 - 02:12
Det tror jag säkert, ingen dum marknadsföring... Apple tar nog hem vinsten för den här typen ut av marknadsföring. Tror varenda tv serie har en iphone, mac eller mac book air liggande på ett bord eller i någons hand. Senast så hade ju Steven colbert den nya Ipaden på grammisgalan. Postad 23 February 2010 - 17:28
Project NATAL playtest 1 på tuben.
Postad 09 March 2010 - 08:21
E3 2010: Microsoft To Unveil Full Natal Lineup
US, March 8, 2010 - Speaking this morning at the Jefferies Annual Global Technology Conference in New York City, Mindy Mount, Microsoft's Chief Financial Officer of its Entertainment & Devices Division, talked briefly about Project Natal, Xbox 360's controller-less motion camera due out this fall. Mount said the company has put its best designers in charge of coming up with ideas for the platform. "We have very strong first and third-party developer support for [Natal], she said. "Needless to say, we're putting some of our best people on coming up with great game ideas for this, and we're going to have some great stuff." During last year's Tokyo Game Show, Microsoft published a list of developers "actively working" on Natal-based titles, which includes Bethesda, Electronic Arts, and Square-Enix. And as recently as January, the list has grown to over 70 percent of total game publishers worldwide. "It's part of the reason that we announced [Natal] as early as last summer so that we'd have time to get kits out and get the entire game developer community developing games for it." Mount also said the company expects to show gamers its full lineup of Natal games at this year's E3 event in Los Angeles. "As a history, Microsoft works very strong with third-party developers, so we're hoping that we're going to get some great titles from that," she said. "You'll be able to see more news about that this summer at E3. We'll show you the full lineup." Fable III, Microsoft's exclusive Xbox 360 title set for release this fall, is the only major title confirmed to support Natal so far. The company's other big title this year, Halo: Reach, will not utilize Natal at all, developer Bungie confirmed. Postad 09 March 2010 - 12:49 Känns som att det måste vara väsentligt mycket mer responsivt än vad det ser ut att vara i den videon, för att det ska bli kul. Och för att få någon känsla i det. Postad 10 March 2010 - 13:21 Är väl en skaplig bit kvar till släpp? Skulle tippa på att det kommer optimeras en hel del framöver... Postad 11 April 2010 - 19:12
Tycker ovanstående länk är en bra replik på den kommentaren. Verkar som de trimma upp den rejält, många positiva kommentarer om responsen. E3 i år blir riktigt kul. Postad 12 April 2010 - 23:30 Såg i en av kommenterarna att Natal kommer vara skräp om inte bluetooth används...damn! Postad 14 April 2010 - 14:42
Svårt att transportera den mängden data via BT. 1 användare läser detta ämne0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar |
Trendande produkter |