Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Lev IPHONE 3GS

446 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 26 August 2009 - 10:10

cbjorkman
  • cbjorkman
  • Användare

• 191 inlägg
  • 0
Har väntat 2 1/2 vecka nu på min 16gb svart från Halebop...positivt att nån får leveranser snabbt därifrån iaf då kanske min är påväg snart :)

Postad 26 August 2009 - 10:15

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1342 inlägg
  • 0
Har mejlat för att höra hur det ligger till med svart 16, återkommer när jag fått svar.

Postad 26 August 2009 - 10:29

Unregisteredf6228bd9
  • Unregisteredf6228bd9
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0
Mailade också nyss och kollade hur det låg till med min 32gb svart.. någon annan som beställt samma från halebop? Väntat länge?

Postad 26 August 2009 - 11:00

Unregisteredc0594e51
  • Unregisteredc0594e51
  • Amatör

• 99 inlägg
  • 0
Jag beställde en svart 32Gb för drygt 2 veckor sen men tyvärr låg det en spärr hos telenor som gjorde att jag inte kunde flytta gamla numret. En vecka senare kom det ett brev från Halebop som sa att flytten inte var möjlig och att ordern hade annulerats! :) Efter lite stök med Telenor löste det sig.
För en vecka sen beställde jag återigen en svart 32Gb:are och har fått besked om att numret går att flytta så nu får vi se hur det går. Tyvärr känns det som att man har tappat en vecka helt i onödan.

Är det bara jag som är mäkta irreterad på att det inte går att prata med någon på kundtjänst utan bara att maila?
/Magnus

Postad 26 August 2009 - 11:02

Grensman
  • Grensman
  • Användare

• 102 inlägg
  • 0
Köpte min 16gb Svart hos Halebop den 5/8, idag så har den skickats. Ger väl ett humm om hur lång leveranstiden är på den modellen.

Postad 26 August 2009 - 11:59

Unregisteredf6228bd9
  • Unregisteredf6228bd9
  • Wannabe

• 11 inlägg
  • 0

Jag beställde en svart 32Gb för drygt 2 veckor sen men tyvärr låg det en spärr hos telenor som gjorde att jag inte kunde flytta gamla numret. En vecka senare kom det ett brev från Halebop som sa att flytten inte var möjlig och att ordern hade annulerats! :) Efter lite stök med Telenor löste det sig.
För en vecka sen beställde jag återigen en svart 32Gb:are och har fått besked om att numret går att flytta så nu får vi se hur det går. Tyvärr känns det som att man har tappat en vecka helt i onödan.

Är det bara jag som är mäkta irreterad på att det inte går att prata med någon på kundtjänst utan bara att maila?
/Magnus

Vad hade du för status hos telenor när du försökte i första läget? Abbonnemang som gått ut i bindningstid fast med uppsägningstiden kvar eller?
Är i samma situation men såg till att konvetera det till ett kontantkort först för att slippa problem....Får se om jag hör något ifrån dem snart.

Postad 26 August 2009 - 12:32

-Seb-
  • -Seb-
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0

Vill du dela av dig med färg och storlek? :) Och när du beställde då!

Såklart, Vit 16 gb, beställdes måndag den 17e aug:)

Postad 26 August 2009 - 15:11

V1p3r
  • V1p3r
  • Amatör

• 63 inlägg
  • 0
Börjar undra vad fån house håller på med egentligen. Igår fick jag telia papper och idag fick jag papper av phone house som tydligen ska skickas in. På pappret jag fick står det också att om den finns i lager så borde jag få den inom 3 arbetsdagar. Betyder det att de inte ens skickat den än?

Verkar helt annorlunda än för alla andra. :S

EDIT: Ringde kundtjänst och fick veta att den inte är skickad och den inte kommer i lager förr än i slutet av nästa vecka. Första och sista gången jag beställer där.

Redigerat av V1p3r, 26 August 2009 - 15:58.

Postad 26 August 2009 - 16:11

gaffakungen
  • gaffakungen
  • Lärjunge

• 313 inlägg
  • 0
Jag blev uppringd av min Tre-säljare i fredags som frågare om jag hade funderat färdigt (eftersom jag lämnade tillbaka min LG Arena och inte bestämt mig för någon ny vid det tillfället).

Jag slog till på en vit 16GB och några tillägg på abonnemanget. I går (tisdag) plingade det in några sms som berättade att de gjort ändringarna på mitt abonnemang och när jag loggar in på "Mitt 3" så kan jag under "Min telefon" se att de har lagt upp en iPhone och även vilken IMEI-nummer, så jag antar att telefonen lär dyka upp vilken dag som helst, känns ju tveksamt om de skulle mappa in IMEI-nummer och sånt om de inte har telefonen fysiskt hos sig.

Postad 26 August 2009 - 16:32

Unregistered6d4a218c
  • Unregistered6d4a218c
  • Lärjunge

• 341 inlägg
  • 0

Mailade också nyss och kollade hur det låg till med min 32gb svart.. någon annan som beställt samma från halebop? Väntat länge?

Mailade en förfrågan om just sådan och fick svar den 21/8 att det låg på 4 veckor lev tid.

Postad 26 August 2009 - 16:45

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

• 1342 inlägg
  • 0

Mailade en förfrågan om just sådan och fick svar den 21/8 att det låg på 4 veckor lev tid.

Fick samma svar på svart 16gb.

Postad 26 August 2009 - 18:21

-Seb-
  • -Seb-
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0

Jag blev uppringd av min Tre-säljare i fredags som frågare om jag hade funderat färdigt (eftersom jag lämnade tillbaka min LG Arena och inte bestämt mig för någon ny vid det tillfället).

Jag slog till på en vit 16GB och några tillägg på abonnemanget. I går (tisdag) plingade det in några sms som berättade att de gjort ändringarna på mitt abonnemang och när jag loggar in på "Mitt 3" så kan jag under "Min telefon" se att de har lagt upp en iPhone och även vilken IMEI-nummer, så jag antar att telefonen lär dyka upp vilken dag som helst, känns ju tveksamt om de skulle mappa in IMEI-nummer och sånt om de inte har telefonen fysiskt hos sig.

Så du gjorde beställningen i fredags? Hur kan du få den så tidigt isåfall? Ja gjorde min förra måndagen men kmr inte få en mobil på tre veckor iallafall.

Postad 26 August 2009 - 18:44

Mr_Empa
  • Mr_Empa
  • Veteran

• 1742 inlägg
  • 0

Så du gjorde beställningen i fredags? Hur kan du få den så tidigt isåfall? Ja gjorde min förra måndagen men kmr inte få en mobil på tre veckor iallafall.

Samma här, beställde förra tisdagen en svart 16GB, men det är nog mindre tryck efter de vita.

Postad 26 August 2009 - 19:24

gaffakungen
  • gaffakungen
  • Lärjunge

• 313 inlägg
  • 0

Nu ska jag ju inte lova guld och gröna skogar iofs, men uppenbarligen så har man ju kopplat en telefon till mig som kund iom att de har mappat ett IMEI-nummer på mig. Känns ju inte som de mappar en telefon som kommer om tre veckor.

Loggade precis in och dubbelkollade så att det inte var gamla IMEI som låg kvar och så var inte fallet.

Postad 26 August 2009 - 19:26

-Seb-
  • -Seb-
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0

Nu ska jag ju inte lova guld och gröna skogar iofs, men uppenbarligen så har man ju kopplat en telefon till mig som kund iom att de har mappat ett IMEI-nummer på mig. Känns ju inte som de mappar en telefon som kommer om tre veckor.

Loggade precis in och dubbelkollade så att det inte var gamla IMEI som låg kvar och så var inte fallet.

Fusk, riktigt avundsjuk på dig ^_^ Beställde också en Vit men tanken på att de kanske inte var ett lika stort tryck. Men tydligen var det så. Du hade nog en väldig tur kan ja tänka mig :rolleyes:

Redigerat av -Seb-, 26 August 2009 - 19:26.

Postad 26 August 2009 - 19:45

Unregisteredc0594e51
  • Unregisteredc0594e51
  • Amatör

• 99 inlägg
  • 0
godlike100, jo precis så var fallet. Jag hade dagen innan ringt och sagt upp mitt abonnemang och tjejen på supporten gjorde om det till ett kontantkort, men det läggs tydligen en spärr då som dom inte informerar om.

Jaha, det är väl lika bra att ställa in sig på 4 veckors leveranstid, eller 0,08år om man är pessimist! ^_^
/Magnus

Postad 27 August 2009 - 15:19

Unregistered6d4a218c
  • Unregistered6d4a218c
  • Lärjunge

• 341 inlägg
  • 0
Var idag i kontakt med Macoteket igen och de har möjlighet att sälja 3gs utan operatörsbindning med garanti, nackdelen var bara att vid ev garantireparation så skickades telefonen till Italien vilket med största sannolikhet tar längre tid. Pris som tidigare nämnt strax under 10 000:-.

Vit 16GB med Telenor kontantkort fanns i lager och kunde köpas direkt i butik. Får nog bli en jailbreakad iaf, ska bara läsa på hur mycket extra krångel det blir med uppdateringar.

Postad 27 August 2009 - 20:49

Krigge92
  • Krigge92
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0
Ni som vill ha en vit kan utan problem beställa en från Telenor eller köpa en på Macforum tex. Svarta är det värre med, tydligen mycket mer eftertraktade. Usa som suger åt sig svarta i mängder, därav leveransproblemen. Svenska ÅF är lika less på apple som alla som går och väntar tyvärr.

Postad 27 August 2009 - 21:36

-Seb-
  • -Seb-
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0

Ni som vill ha en vit kan utan problem beställa en från Telenor eller köpa en på Macforum tex.

Synd att de inte var så hos Tre med :D

Postad 27 August 2009 - 22:28

carrouw
  • carrouw
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0

Ni som vill ha en vit kan utan problem beställa en från Telenor eller köpa en på Macforum tex. Svarta är det värre med, tydligen mycket mer eftertraktade. Usa som suger åt sig svarta i mängder, därav leveransproblemen. Svenska ÅF är lika less på apple som alla som går och väntar tyvärr.

sitter och väntar på en vit 16 gb från telenor, har väntat i tre veckor nu så utan problem skulle jag inte vilja säga..

Postad 28 August 2009 - 13:57

gaffakungen
  • gaffakungen
  • Lärjunge

• 313 inlägg
  • 0

sitter och väntar på en vit 16 gb från telenor, har väntat i tre veckor nu så utan problem skulle jag inte vilja säga..

Då tycker jag du ska fråga dom vad fasen dom håller på med. Jag har precis hämtat ut min vita 16GB på posten idag. Hade fått den redan igår tydligen om det strulat med adressändring. (Beställde från Tre i fredags, dvs 1 vecka sen)

Postad 28 August 2009 - 14:59

-Seb-
  • -Seb-
  • Användare

• 122 inlägg
  • 0

Då tycker jag du ska fråga dom vad fasen dom håller på med. Jag har precis hämtat ut min vita 16GB på posten idag. Hade fått den redan igår tydligen om det strulat med adressändring. (Beställde från Tre i fredags, dvs 1 vecka sen)

Sjukt att du inte hamnade i kön. Galet tur du måste haft. Eller så är det något fel med Tres kösystem

Postad 28 August 2009 - 17:34

frX
  • frX
  • Användare

• 185 inlägg
  • 0

Sjukt att du inte hamnade i kön. Galet tur du måste haft. Eller så är det något fel med Tres kösystem

Jag förstår inte hur deras kösystem fungerar, en vän till mig beställde sin svarta 16Gb den 14:e och fick den den 19:e.. :)

Postad 28 August 2009 - 18:41

gaffakungen
  • gaffakungen
  • Lärjunge

• 313 inlägg
  • 0
Är det någon som beställt från Tre innan denna veckan som fortfarande väntar på sin telefon? (Framförallt 16Gb versionen)

Postad 28 August 2009 - 19:40

Unregistered6d4a218c
  • Unregistered6d4a218c
  • Lärjunge

• 341 inlägg
  • 0

Jag förstår inte hur deras kösystem fungerar, en vän till mig beställde sin svarta 16Gb den 14:e och fick den den 19:e.. :)

Känns ju som att de själva kanske inte förstår det =) Menar hur ofta har de så stor efterfrågan på en produkt? Så ska de få till en logistik medans beställningarna ramlar in från butiker och hemsida... Känns som att det är gjort för kommande katastrofhantering :)

Postad 28 August 2009 - 19:58

karensdagsmannen
  • karensdagsmannen
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0

Är det någon som beställt från Tre innan denna veckan som fortfarande väntar på sin telefon? (Framförallt 16Gb versionen)

Innan denna vecka? Absolut, beställde 18 augusti (förra tisdagen, 10 dagar sedan) och räknar med att få vänta ett bra tag till. Men det hela verkar ju högst förvirrande.

Postad 28 August 2009 - 21:32

gaffakungen
  • gaffakungen
  • Lärjunge

• 313 inlägg
  • 0

Innan denna vecka? Absolut, beställde 18 augusti (förra tisdagen, 10 dagar sedan) och räknar med att få vänta ett bra tag till. Men det hela verkar ju högst förvirrande.

16Gb? Vit? Svart?

Det jag funderar på är om jag fick någon gräddfil för att jag beställde iPhone istället för min LG Arena som jag sett cirka två veckor sammanlagt sedan jag köpte den i våras.

Postad 28 August 2009 - 23:07

carrouw
  • carrouw
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0

Har frågat telenor, men dom säger bara att de inte får några leveranser. Jag fattar noll, såhär har dom sagt i 2 veckor. Jag beställde ju min från butiken i farsta, står med på listan väldigt högt upp men får ändå ingen telefon, verkar ju som ni andra får rinnande telefoner lite här och var. Förstår verkligen inte varför jag aldrig får min telefon.

Postad 28 August 2009 - 23:07

Steffe666
  • Steffe666
  • Användare

• 215 inlägg
  • 0
Hej alla
Jag tror att jag tar priset i denna tråd.
Jag har nämligen fått vänta på min svarta 3GS 32GB ända sen release dagen, nämligen den 31/7 och har ännu inte fått nån telefon.
Jag beställde den från Telias hemsida och valde iSurf abonnemanget som kostar 149kr/ månaden.
Har ringt Telia och frågat hur deras kö system funkar egentligen, eller om dom över huvudtaget kör med nåt kösystem, för jag känner många andra som har beställt en likadan telefon från Telia många dagar efter min beställning och som fått den långt innan jag fått min. Jätte konstigt???!!!

Det värsta är att dom har skickat det nya simkortet (bytte från comviq till telia) för 2 veckor sedan, så nu är jag fast med ett abonnemang som jag inte har nån nytta av eftersom min gamla telefon är bunden till comviq, så telia simkortet passar inte min gamla telefon. Dessutom är iSurf abonnemanget framtaget till just Iphone.

Telia säger själva att jag kan låsa upp min telefon, men jag har liksom ingen lust att betala 350kr för upplåsning av min gamla telefon eftersom jag ändå kommer få min 3Gs snart (hoppas jag).

Så nu betalar man helt i onödan för ett abonnemang som jag inte har nån nytta av och dessutom kan jag inte ringa från min mobil alls för Telia var snabba med att portera mitt gamla nummer från Comviq till Telia.

Telia suger verkligen.....

Postad 28 August 2009 - 23:53

j_l333
  • j_l333
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Jag beställde en 16 gb svart från Tre den 5 augusti som jag inte har sett röken av.

Mycket konstigt att de finns andra som fått sin telefon som beställt senare....

Postad 29 August 2009 - 08:54

Unregistered2316b843
  • Unregistered2316b843
  • Lärjunge

• 263 inlägg
  • 0
Beställde en 32Gb svart igår från halebop så antar jag har en lång leverans tid att vänta mig.

Postad 29 August 2009 - 14:06

karensdagsmannen
  • karensdagsmannen
  • Wannabe

• 30 inlägg
  • 0

16Gb? Vit? Svart?

Det jag funderar på är om jag fick någon gräddfil för att jag beställde iPhone istället för min LG Arena som jag sett cirka två veckor sammanlagt sedan jag köpte den i våras.

Ursäkta, glömde den infon. 32 GB, svart.
Det känns onekligen som att telefonerna delas ut hipp som happ, helt utan reson. Att inte ens Telia lärt sig något från iPhone 3G-releasen?

Postad 29 August 2009 - 22:38

Krigge92
  • Krigge92
  • Wannabe

• 32 inlägg
  • 0

Har frågat telenor, men dom säger bara att de inte får några leveranser. Jag fattar noll, såhär har dom sagt i 2 veckor. Jag beställde ju min från butiken i farsta, står med på listan väldigt högt upp men får ändå ingen telefon, verkar ju som ni andra får rinnande telefoner lite här och var. Förstår verkligen inte varför jag aldrig får min telefon.

Kan säga såhär, butikernas "kölistor" är ett skämt, dom fungerar som ett lotteri i princip. Beställer du från hemsidan hade du haft den för länge sen.....

Postad 31 August 2009 - 11:12

Unregistered41753
  • Unregistered41753
  • Forumräv

• 578 inlägg
  • 0

Jag beställde en vit 16 gb från butiken i Helsingborg för 20 dagar sedan... Fick ett brev där det stod att det var försenat pga leveransproblem från Apple. Jag var typ 636:e i kön.

Låter märkligt att folk kan få sina efter ett par dagar, när en annan har väntat en evighet... Nåja...

Postad 31 August 2009 - 15:25

Bjorn_N
  • Bjorn_N
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
Någon som har koll på leveranstid om man beställt från telia:s hemsida?

Postad 31 August 2009 - 17:21

Unregistered6d4a218c
  • Unregistered6d4a218c
  • Lärjunge

• 341 inlägg
  • 0
Senaste informationen från Telias blogg, eller förlåt blog på internationellt teliaspråk.... eller nåt¿

Uppdaterad: 2009-08-20 kl. 14.45

3GS 16GB Vit 17/8
3GS 16GB Svart 10/8 (2-3 veckors leveranstid)
3GS 32GB Vit 18/8
3GS 32GB Svart 7/8 (2-3 veckors leveranstid)

Sen verkar de gett upp ;) Dock lite oklart hur den där listan skall tolkas.

Postad 31 August 2009 - 17:30

Bjorn_N
  • Bjorn_N
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0

Senaste informationen från Telias blogg, eller förlåt blog på internationellt teliaspråk.... eller nåt¿

Uppdaterad: 2009-08-20 kl. 14.45

3GS 16GB Vit 17/8
3GS 16GB Svart 10/8 (2-3 veckors leveranstid)
3GS 32GB Vit 18/8
3GS 32GB Svart 7/8 (2-3 veckors leveranstid)

Sen verkar de gett upp ;) Dock lite oklart hur den där listan skall tolkas.

He he. Jo jag såg det där, men det verkar väldigt oklart. Därför tänkte jag om någon hade lite mer info, kanske någon som pratat med någon på Telia om detta?

Postad 31 August 2009 - 18:28

jummen
  • jummen
  • Lärjunge

• 361 inlägg
  • 0
de har inte fått in telefoner sen dess... De ska få en sändning denna eller nästa vecka..

Postad 31 August 2009 - 18:45

Unregistered6d4a218c
  • Unregistered6d4a218c
  • Lärjunge

• 341 inlägg
  • 0
Skulle faktiskt vara intressant med lite grävande journalistik i ämnet för att se hur handfallna operatörerna egentligen står och hur Apple sköter sig.

Postad 31 August 2009 - 18:48

sikis
  • sikis
  • Forumräv

• 704 inlägg
  • 0
Var och kollade med min lokala apple handlare i dag och jag står där på 10 plats.
det skojigaste var ändå kasnke att när jag kom in så hämtade tjejen före mi i käön ut sin telefon.. så visst finns det telefoner på marknaden om än inte så många, men även ute i vanlgia butiker, det gav i allafall mig hoppet tillbaka ;)

Postad 31 August 2009 - 20:20

nintendo
  • nintendo
  • Användare

• 105 inlägg
  • 0

He he. Jo jag såg det där, men det verkar väldigt oklart. Därför tänkte jag om någon hade lite mer info, kanske någon som pratat med någon på Telia om detta?

Jag pratade med telia idag. Väntar på en vit 16gigs och enligt tanten i kundtjänst skulle den komma in till deras lager nästa vecka.

Postad 31 August 2009 - 20:29

Bjorn_N
  • Bjorn_N
  • Wannabe

• 47 inlägg
  • 0
Hoppas de kommer in tidigare.. Orka vänta 2 veckor...!

Postad 31 August 2009 - 22:46

frX
  • frX
  • Användare

• 185 inlägg
  • 0

Jag beställde för en vecka sen. 24:e alltså. Svart 16GB

Postad 01 September 2009 - 08:51

Mr_Empa
  • Mr_Empa
  • Veteran

• 1742 inlägg
  • 0

Beställde den 18de en svart 16GB.

Postad 01 September 2009 - 10:13

j_l333
  • j_l333
  • Rookie

• 9 inlägg
  • 0
Jag ringde Tres kundtjänst igår och dom sa att jag skulle ha min telefon denna veckan (16gb svart).

Beställde den 5 augusti

Postad 01 September 2009 - 14:27

terjevigen
  • terjevigen
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0
Ringde Tre precis, leveranstiden på en 32 gb svart är tre veckor från nu säger de, men samtidigt medgav de att de inte fått nått besked, så förmodligen gissar de bara! Men en riktigt snorkig tjej var det jag pratade med, är väldigt sugen på att byta från dem nu.

Det som är mest irriterande är att de inte har en ###### aning om vad de pratar om och därför hittar på och behandlar en som en idiot!

På tal om att ta priset så beställde jag egentligen den 24 juli, men då skrev de in fel beställning och skickade en 16 gb. Detta upptäckte jag två dagar innan lanseringsdatum och ringde in och försökte ändra ordern, men det gick inte så då var jag tvungen att skicka tillbaka den och först när de fått den kunde jag lägga en ny beställning! Men Tre vill inte räkna datumet från ursprungsbeställningen utan räknar från den 6:e när jag kunde lägga en ny beställning!

Postad 01 September 2009 - 15:13

NiNEmund
  • NiNEmund
  • Wannabe

• 10 inlägg
  • 0
Nu ringde jag också TRE för att kolla status. Jag la min beställning på en 32gb svart (förlängning) den 29 juli, ordern registrerades 31 juli och jag är enligt brevet förra veckan en av de fyrtio första på kölistan.

De har inte fått några besked, de vet ingenting och de kan inte säga någonting. Inget nytt ang leveransstatus med andra ord. Däremot totalförvirring angående den kompensation som jag har blivit lovad tidigare:

Vid beställning lyckades jag deala till mig en gratismånad (399kr) eftersom jag är kund sedan 2001. Efter ett samtal till kundtjänst förra veckan ("funderar-du-på-att-säga-upp-ditt-abonnemang-avdelningen") blev jag erbjuden en gratismånad eftersom jag hade väntat så länge, han var typ överraskad över att jag inte hade fått min telefon ännu och erbjöd därför en gratismånad innan jag hann be om det. Jag sa då att det innebär att jag alltså har två gratismånader eftersom jag redan har blivit lovad en. Han insåg då sitt misstag men lovade mig ändå två gratismånader. Det stod "RELEASE" på min order och inte "HOLD", så den borde ha skickats men han hittade inget kollinummer eller IMEI-nummer. Han sa att jag förmodligen skulle få den mycket snart eftersom de fick tillbaka ett antal telefoner varje dag som folk struntade i att hämta ut. Hur som helst, när jag idag bad kundtjänst att bekräfta att jag har två fria månader får jag höra att det står att jag ska ha en månad gratis, och att denna månad gäller från 21 augusti - 21 september. Vad ska jag med en gratismånad till om jag inte ens har fått min telefon och mitt nya abonnemang inte har börjat gälla?!?

Postad 01 September 2009 - 18:27

Unregistered28512
  • Unregistered28512
  • Forumräv

• 629 inlägg
  • 0
Beställde min iphone i fredags... fick den idag :-)
Vit 32gb... snygg.

Hos en lokal Dialect handlare här uppe i norr... nu ska man bara få den att funka som man vill... hehehe

//Micke

Postad 01 September 2009 - 19:38

gaffakungen
  • gaffakungen
  • Lärjunge

• 313 inlägg
  • 0
Generellt så verkar det ju helt klart vara mindre efterfrågan på vita, jag tror det är en hint.

Är det någon som beställt en vit oavsett storlek som väntat längre än 1-2 veckor?

Postad 01 September 2009 - 20:18

carrouw
  • carrouw
  • Wannabe

• 21 inlägg
  • 0

Generellt så verkar det ju helt klart vara mindre efterfrågan på vita, jag tror det är en hint.

Är det någon som beställt en vit oavsett storlek som väntat längre än 1-2 veckor?

aa, jag! har väntat i 3 veckor och 5 dagar =/

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

• Gavel akustikvägg
    genstruktur
    2026-05-23 08:15:25
  • Akustikväggen klar inåt rummet, köpte en skön fåtölj
    genstruktur
    2026-05-20 17:06:21
  • Snart klar med akustikväggen, är bara gaveln kvar
    genstruktur
    2026-05-20 17:04:36
  • Tyg och läkt till baksidan av akustikväggen,
    genstruktur
    2026-05-20 17:03:16
  • Projektorn uppe och allt verkar fungera
    genstruktur
    2026-05-20 17:02:29
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2026 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.