Kommentarer till Gamla anläggningen. av Mr Westerström
Startad av
Mr Westerström
, Aug 26 2009 12:24
131 svar till detta ämne
Postad 13 May 2011 - 16:04
Magnepan det är bara säga grattis och välkommen till klubben. Hur mycket har du spelat hittills ?
Postad 13 May 2011 - 16:11
Nämen vad skymtar mitt öga?! Slayervinyl på den riggen måste vara helt makalöst.
Top-notch!
Top-notch!
Postad 25 May 2011 - 10:30
Jag gillar verkligen hur du placerat din elektronik, prydligt och snyggt!
Postad 02 June 2011 - 17:30
Underbart att titta in här.
Gött o se ett album där musiken är i focus och en anläggning som jag kan bedöma spelar riktigt härligt.
MF V8 måste klassas som oslagbart riaa i klassen och även en bra bit upp i pris.
från mig till dig en given tia mvh jas
Gött o se ett album där musiken är i focus och en anläggning som jag kan bedöma spelar riktigt härligt.
MF V8 måste klassas som oslagbart riaa i klassen och även en bra bit upp i pris.
från mig till dig en given tia mvh jas
Postad 26 June 2011 - 15:20
Hoppas allt går bra med dina MG 1.7 här spelas det som aldrig förr. Kör du med eller utan motstånd på diskanten ? (Medföljande 1 ohms-mostånd)
Postad 12 July 2011 - 22:00
Utrustningen ser inte till och vara fy skam, men det som imponerar på mig mest är musik samlingen, en riktig våt dröm. Det är ett sällan skådat utbud som jag tror ytterst få av oss har...
Postad 13 July 2011 - 09:26
Dina foton ser bättre och bättre ut, jag gissar att du inte längre fotar med din Iphone utan har börjat med andra alternativ. Viktigt med mycket ljus i rummet när man fotar för att slippa kornigheten och underexponering. Good job - mycket fina bilder.
Postad 13 July 2011 - 10:25
Riktigt nice uppsättning och framförallt en respektingivande vinylsamling.
Hade varit kul med en provlyssning!
Mvh, Ola
Hade varit kul med en provlyssning!
Mvh, Ola
Postad 13 July 2011 - 20:27
Imponerande anläggning! även samlingen av film och skivor är imponerande! så ja, 10p från mig!
Postad 15 July 2011 - 13:05
Ett av mina favorit album på minhembio, osar kärlek för musik och riktigt fina grejjer!
Postad 15 July 2011 - 14:12
dina mggisar är nått av det bästa jag har hört! ( för rimliga pengar ) lätt 10p där!
Postad 15 July 2011 - 14:16
Det är så härligt att se att folk fortfarande köper och lyssnar på skivor. Tror mitt nästa köp får bli en hederlig gammal vinylsnurra, har fått för mig att man kan fynda en hel del på det sättet.
Postad 15 October 2011 - 10:06
Vilket rum, helt otroligt! Blir helt förälskad i din svarv, hoppas en sådan flyttar in hos mig en dag..
Postad 03 November 2011 - 20:59
Wow, riktigt trevligt rum. Ordning och reda, fin elektronik och mycket trevligt att lyssna och titta på!!
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
135 bilder
5 filmer
Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?