HTC Desire - Prata beställningar, abbonemang och annat
2978 svar till detta ämne
Postad 19 februari 2010 - 18:14
Ramboline
-
Ramboline
-
Lärjunge
-
-
263 inlägg
oroväckande för vad?
Dock skulle jag vilja ha den innan inte minst för att man tydligen får wave secure gratis innan sista mars.
"WaveSecure has extended their free for lifetime subscription for android users who install it by March 31, 2010."
skulle väll inte va fel 
Annars har du den här,körer den på min N1. http://www.swedroid....gar-bovar-notis
Redigerat av Ramboline, 19 februari 2010 - 18:15.
Postad 19 februari 2010 - 18:15
Gordon24
-
Gordon24
-
Användare
-
-
129 inlägg
Känns som det kan bli på det berömda håret. 
haha  ja stor risk för det. Ingen som vet om man kan ta ner applikationer som wavesecure innan man har en androidlur? så man hinner så att säga
Postad 19 februari 2010 - 18:20
Gordon24
-
Gordon24
-
Användare
-
-
129 inlägg
Annars har du den här,körer den på min N1. http://www.swedroid....gar-bovar-notis
Den kan man ju också ha  men som jag förstått så kan man spåra mobilen via GPS samt mer eller mindre stänga av den hemma, ifrån sin dator. Sen sparas ju alla kontakter och sms automatiskt på deras server om man har wavesecure.
Postad 19 februari 2010 - 18:25
Ramboline
-
Ramboline
-
Lärjunge
-
-
263 inlägg
Den kan man ju också ha men som jag förstått så kan man spåra mobilen via GPS samt mer eller mindre stänga av den hemma, ifrån sin dator. Sen sparas ju alla kontakter och sms automatiskt på deras server om man har wavesecure.
Du spårar via gps på lookout osso,kolla inn videon.Vet att wavesecure har låst vissa telefoner,läste om det på swedroid.
Redigerat av Ramboline, 19 februari 2010 - 18:27.
Postad 19 februari 2010 - 18:43
ffodil
-
ffodil
-
Mästare
-
-
2 644 inlägg
Du spårar via gps på lookout osso,kolla inn videon.Vet att wavesecure har låst vissa telefoner,läste om det på swedroid.
Satt också för en tid sedan och ladda in wavesecure samtidigt som jag var inne på swedroid. Råkade då läsa samma sak, så jag avinstallerade det direkt, innan jag hann installera det. Vill inte ta risker med att få problem. Har förresten också beställt en Desire, trotts, el. kanske just för att jag är så nöjd med min Samsung Spica.
Redigerat av ffodil, 19 februari 2010 - 18:51.
Postad 19 februari 2010 - 19:09
Gordon24
-
Gordon24
-
Användare
-
-
129 inlägg
Ni menar alltså att wavesecure kan låsa hela telefonen av "misstag" och att det då inte går att använda den?
Postad 19 februari 2010 - 19:14
Ramboline
-
Ramboline
-
Lärjunge
-
-
263 inlägg
Ni menar alltså att wavesecure kan låsa hela telefonen av "misstag" och att det då inte går att använda den?
Folk har vel haft problem när dom har satt telefonen i flygläge,men det är vel bara till att låta bli att gjöra det.
Postad 19 februari 2010 - 19:20
Ramboline
-
Ramboline
-
Lärjunge
-
-
263 inlägg
Så här stog det på swedroid.Och se till att aldrig stänga av telefonen i flygplansläge för då tror Wavesecure att ett nytt simkort stoppats in och tvärlåser telefonen (vilket är jobbigt om man inte har Wavesecurekoden med sig)
Postad 19 februari 2010 - 19:44
ffodil
-
ffodil
-
Mästare
-
-
2 644 inlägg
Så här stog det på swedroid.Och se till att aldrig stänga av telefonen i flygplansläge för då tror Wavesecure att ett nytt simkort stoppats in och tvärlåser telefonen (vilket är jobbigt om man inte har Wavesecurekoden med sig)
Sa dem inte något om att man inte kunde ta bort det från romen igen heller ? Eller jag minns fel, el. blandar, det är ett tag sen jag läste det och minnet är kort. Därför kan det vara bra med stort minne i telefonen.
Postad 19 februari 2010 - 20:04
Gordon24
-
Gordon24
-
Användare
-
-
129 inlägg
kolla den här filmen: http://www.youtube.c...h?v=mopIXIL14KQ 4:33 in kan man se att "lock the phone when airplane mode is activated" Det är inte det dom bara missat då? eller ja, det kan ju såklart inte du veta  men en tanke bara
Postad 19 februari 2010 - 20:44
Ramboline
-
Ramboline
-
Lärjunge
-
-
263 inlägg
kolla den här filmen: http://www.youtube.c...h?v=mopIXIL14KQ 4:33 in kan man se att "lock the phone when airplane mode is activated" Det är inte det dom bara missat då? eller ja, det kan ju såklart inte du veta men en tanke bara
Det tror jag osso att dom har haft det aktiverat,efter jag har sett videon.Det är vel bara till att inte ha det i kryssat i airplane mode.
Postad 20 februari 2010 - 01:21
Gordon24
-
Gordon24
-
Användare
-
-
129 inlägg
Precis. Låter ju som en trolig orsak
Postad 20 februari 2010 - 09:33
frisbee
-
frisbee
-
Amatör
-
-
77 inlägg
Svart snyggare än silver eller brunt!!?? Svårt val http://www.androidce...re/DSC_0245.JPGfrisbee
Postad 20 februari 2010 - 09:51
Microhulken
-
Microhulken
-
Wannabe
-
-
43 inlägg
Svart snyggare än silver eller brunt!!?? Svårt val http://www.androidce...re/DSC_0245.JPG
frisbee
Är det där inte den "bruna"? Känns nästan som det är blixten som lurar ögat att den är mörkare?
Postad 20 februari 2010 - 10:07
Ramboline
-
Ramboline
-
Lärjunge
-
-
263 inlägg
Satt också för en tid sedan och ladda in wavesecure samtidigt som jag var inne på swedroid. Råkade då läsa samma sak, så jag avinstallerade det direkt, innan jag hann installera det. Vill inte ta risker med att få problem.
Har förresten också beställt en Desire, trotts, el. kanske just för att jag är så nöjd med min Samsung Spica.
Laddade hem wavesecure,bockade av flygläge,låste telefonen och öppnade den med pin koden.Inga problem
Postad 20 februari 2010 - 10:12
frisbee
-
frisbee
-
Amatör
-
-
77 inlägg
Funderade länge oxå på det men tycker inte att det finns mycke brunt i bilderna... ? http://www.androidce...ands-htc-desireHär står man kan beställa en svart http://www.omio.com/...tc/desire/black
Redigerat av frisbee, 20 februari 2010 - 10:24.
Postad 20 februari 2010 - 10:23
ffodil
-
ffodil
-
Mästare
-
-
2 644 inlägg
Laddade hem wavesecure,bockade av flygläge,låste telefonen och öppnade den med pin koden.Inga problem
Fint, då skall jag också våga ladda in det igen. Nu när jag såg videon så förstår jag var problemet låg. Tror inte programmet var ricktigt färdigt, när jag först skulle ladda in det, tyckte jag läste det.
Postad 20 februari 2010 - 10:29
Ramboline
-
Ramboline
-
Lärjunge
-
-
263 inlägg
Fint, då skall jag också våga ladda in det igen. Nu när jag såg videon så förstår jag var problemet låg. Tror inte programmet var ricktigt färdigt, när jag först skulle ladda in det, tyckte jag läste det.
Tror inte jag heller det var då.
Postad 20 februari 2010 - 10:31
Microhulken
-
Microhulken
-
Wannabe
-
-
43 inlägg
Funderade länge oxå på det men tycker inte att det finns mycke brunt i bilderna... ? http://www.androidce...ands-htc-desire
Här står man kan beställa en svart http://www.omio.com/...tc/desire/black
Jag tycker ju iof inte att den så kallade bruna ser speciellt brun ut heller? På sidan du länka till finns det ingen som heter Brown så jag tror helt enkelt dom gjort en egen benämning? Men jag kan ha fel.
Postad 20 februari 2010 - 10:38
Gordon24
-
Gordon24
-
Användare
-
-
129 inlägg
Låter ju bra. Ingen som vet om man kan ladda ner wavesecure från deras hemsida? https://www.wavesecu...m/download.aspx kan Eller egentligen undrar jag om ni som har windows kan kolla om det funkar för er?  Kör nämligen Linux som OS på datorn och tror att det spökar där.
Postad 20 februari 2010 - 15:12
tartkennet
-
tartkennet
-
Amatör
-
-
89 inlägg
Sorry om jag berör ett ämne här som är förbjudet, men finns det någon tråd eller liknande som jämför Disire med SE X10?
Postad 20 februari 2010 - 16:00
ffodil
-
ffodil
-
Mästare
-
-
2 644 inlägg
Sorry om jag berör ett ämne här som är förbjudet, men finns det någon tråd eller liknande som jämför Disire med SE X10?
Nej, inte mer än möjligen i just X10 tråden. Är väl inga större skillnader, mer än designen och lite småsaker, som skärmen AmoLED på Desire, resp.LCD men vassare kamera på X10 m.m. Alltså smaksaker bara.
Postad 20 februari 2010 - 16:03
Danneman_
-
Danneman_
-
Lärjunge
-
-
312 inlägg
Nej, inte mer än möjligen i just X10 tråden. Är väl inga större skillnader, mer än designen och lite småsaker, som skärmen AmoLED på Desire, resp.LCD men vassare kamera på X10 m.m. Alltså smaksaker bara.
Och som att Desire är en HTC och X10 en SE, stor betydelse för min del i alla fall
Postad 20 februari 2010 - 16:08
ffodil
-
ffodil
-
Mästare
-
-
2 644 inlägg
Och som att Desire är en HTC och X10 en SE, stor betydelse för min del i alla fall 
Absolut är det ju så, för jag tolkar dig väl rätt ?
Postad 20 februari 2010 - 16:37
Ramboline
-
Ramboline
-
Lärjunge
-
-
263 inlägg
X10 (vs Desire/Nexus One) + Större skärmyta och några pixlar bredare skärm + Bättre kamera, med skakstabilisering, ansiktsigenkänning + Framkamera för videokonferens + Timescape - Inget SenseUI som hos Desire - Ingen FM-radio - Något bredare, tjockare, och kantigare - Knapparna väldigt nära nederkanten betyder svåra att trycka på med tummen när du håller telefonen i handen. - TFT (vs Amoled) - Ingen kompass Desire (vs Nexus) + Radio (även om det ryktas att möjligheten finns i Nexus med) + 576 MB RAm (vs 512) +/- Fysiska knappar (vs Touch) Fysiska känns nog bättre, men pajjar också med tiden. +/- optisk styrkula vs "lysande knopp" +/- Sense UI (många gillar det, men vissa hävdar att det försenar OS-uppdateringar) - Ingen noise cancellation-mikrofon - Inga dockningskontakter i botten (utöver usb) och docka vad det verkar
Postad 20 februari 2010 - 16:43
Microhulken
-
Microhulken
-
Wannabe
-
-
43 inlägg
Låter ju bra.
Ingen som vet om man kan ladda ner wavesecure från deras hemsida? https://www.wavesecu...m/download.aspx kan Eller egentligen undrar jag om ni som har windows kan kolla om det funkar för er? Kör nämligen Linux som OS på datorn och tror att det spökar där. 
Jag kunde ladda ner för Hero igår och sitter på en Mac.
Postad 20 februari 2010 - 17:37
Saka
-
Saka
-
Rookie
-
5 inlägg
@Ramboline: X10 har ingen frontkamera och den har kompass.
Postad 20 februari 2010 - 18:12
Gordon24
-
Gordon24
-
Användare
-
-
129 inlägg
X10 (vs Desire/Nexus One) + Större skärmyta och några pixlar bredare skärm + Bättre kamera, med skakstabilisering, ansiktsigenkänning + Framkamera för videokonferens + Timescape - Inget SenseUI som hos Desire - Ingen FM-radio - Något bredare, tjockare, och kantigare - Knapparna väldigt nära nederkanten betyder svåra att trycka på med tummen när du håller telefonen i handen. - TFT (vs Amoled) - Ingen kompass
Desire (vs Nexus) + Radio (även om det ryktas att möjligheten finns i Nexus med) + 576 MB RAm (vs 512)
+/- Fysiska knappar (vs Touch) Fysiska känns nog bättre, men pajjar också med tiden. +/- optisk styrkula vs "lysande knopp" +/- Sense UI (många gillar det, men vissa hävdar att det försenar OS-uppdateringar)
- Ingen noise cancellation-mikrofon - Inga dockningskontakter i botten (utöver usb) och docka vad det verkar
SE X10 kommer väll med Android 1.6 också? Jag kunde ladda ner för Hero igår och sitter på en Mac.
Det låter ju lovande  registrerar man sig vid nedladdning?
Postad 20 februari 2010 - 18:18
Microhulken
-
Microhulken
-
Wannabe
-
-
43 inlägg
Det låter ju lovande registrerar man sig vid nedladdning?
Tyvärr inte...
Postad 20 februari 2010 - 18:30
Ramboline
-
Ramboline
-
Lärjunge
-
-
263 inlägg
SE X10 kommer väll med Android 1.6 också?
Det låter ju lovande registrerar man sig vid nedladdning?
Det är vel sagt så att den kommer med 1,6.Skulle jag välja mellan X10 och Desire,så hade jag tatt Desire.Htc ligger före med några Android telefoner än va Ericsson gjör. @Ramboline: X10 har ingen frontkamera och den har kompass.
Tack för rättelsen.
Postad 20 februari 2010 - 18:32
mrNoodles
-
mrNoodles
-
Veteran
-
-
1 693 inlägg
SE X10 kommer väll med Android 1.6 också?
Jo, den ska släppas med 1.6 om inget drastiskt sker. Dock har SE själva lagt till/gjort om vissa funktioner så det är marginellt som skiljer mot 2.1.
Postad 20 februari 2010 - 19:07
PanzerÖhman
-
PanzerÖhman
-
Rookie
-
5 inlägg
Med pris som börjar på 5000 så känns Desire otroligt prisvärd.
Jag har haft win mobile länge, nu senast HTC Touch Pro (en besvikelse) Blir nästan helt säkert en Desire.
Funderar dock på om jag kommer kunna exportera alla kontakterna från outlook eller touch pron till android-världen.
Någon som vet hur det går att lösa?
Är också nyfiken på hur batteritiden blir i praktiken. Känns surt att alla telefontillverkare ogenerat ljuger angående detta. Inte ens i laboratoriemiljö med optimala förhållanden kommer någon att få ur Desire de angivna 340 timmarna passning. Drygt 14 dagar! 2 dagar är väl det man får hoppas på, men av de Nexustester man sett så verkar även det vara i överkant.
Postad 20 februari 2010 - 19:37
Danneman_
-
Danneman_
-
Lärjunge
-
-
312 inlägg
Absolut är det ju så, för jag tolkar dig väl rätt ? 
Jag tror det  Hur tänker du?
Postad 20 februari 2010 - 19:42
Microhulken
-
Microhulken
-
Wannabe
-
-
43 inlägg
Med pris som börjar på 5000 så känns Desire otroligt prisvärd. Jag har haft win mobile länge, nu senast HTC Touch Pro (en besvikelse) Blir nästan helt säkert en Desire. Funderar dock på om jag kommer kunna exportera alla kontakterna från outlook eller touch pron till android-världen. Någon som vet hur det går att lösa?
Du kan väl expotera från Outlook till Gmail? Är 99,9% på att det går.
Postad 20 februari 2010 - 19:45
Ramboline
-
Ramboline
-
Lärjunge
-
-
263 inlägg
Med pris som börjar på 5000 så känns Desire otroligt prisvärd. Jag har haft win mobile länge, nu senast HTC Touch Pro (en besvikelse) Blir nästan helt säkert en Desire. Funderar dock på om jag kommer kunna exportera alla kontakterna från outlook eller touch pron till android-världen. Någon som vet hur det går att lösa?
Är också nyfiken på hur batteritiden blir i praktiken. Känns surt att alla telefontillverkare ogenerat ljuger angående detta. Inte ens i laboratoriemiljö med optimala förhållanden kommer någon att få ur Desire de angivna 340 timmarna passning. Drygt 14 dagar! 2 dagar är väl det man får hoppas på, men av de Nexustester man sett så verkar även det vara i överkant.
Min N1 håller knappt en dag,med normalt användande.
Postad 20 februari 2010 - 19:51
PanzerÖhman
-
PanzerÖhman
-
Rookie
-
5 inlägg
Min N1 håller knappt en dag,med normalt användande.
Jösses, så svagt batteri! Vad är normalt användande för dig? långa samtal? mycket surfande?
Postad 20 februari 2010 - 20:06
Ramboline
-
Ramboline
-
Lärjunge
-
-
263 inlägg
Jösses, så svagt batteri! Vad är normalt användande för dig? långa samtal? mycket surfande?
Batteriet är det ända jag kan klaga på.Några sms om dagen,Spotify offlineläget 2timmer,lite surfande,några samtal och1,5 timme nätradio.Annars är det en grym lur,Responsen på skärmen är som Iphone,så det borde ju vara lika bra på Desire.
Postad 20 februari 2010 - 21:06
PanzerÖhman
-
PanzerÖhman
-
Rookie
-
5 inlägg
Du kan väl expotera från Outlook till Gmail? Är 99,9% på att det går. 
Tack så mycket för tipset! Det gick med lite filomvandling och annat. Inga kontaktbilder följde med och det ser väldigt yxigt ut i Gmail. Återstår att se hur det kommer se ut i telefonboken.
Postad 20 februari 2010 - 22:45
Danneman_
-
Danneman_
-
Lärjunge
-
-
312 inlägg
Måste kolla upp en sak nu.
Jag känner mig nästan som ett litet barn som väntar på julafton. Har aldrig haft en Smartphone förut och jag ser verkligen framemot att Desiren kommer ut på marknaden så jag kan köpa en mobiltelefonjävel för 5000 spänn. Evig längtan fram till slutet på mars.
Nu till saken: Är jag sjuk? Eller finns det flera som känner likadant?
Postad 20 februari 2010 - 22:59
comp1337
-
comp1337
-
Användare
-
-
230 inlägg
Nej du är inte sjuk, jag längtar också.
Ska dock testa X10 först också, innan jag bestämmer mig. Någon av dem två blir det.
Postad 20 februari 2010 - 23:07
Micke prylgalen
-
Micke prylgalen
-
Forumräv
-
-
538 inlägg
Ja du är sjuk helt klart, finns ingen annan som sitter här en Lördagkväll och läser fakta om mobiltelefoner och tester m.m
Ang batteritid som talats om så är nog alla smartphones urkassa egentligen om man använder dom. Min Iphone kan jag döda på en dag med flitigt användande utan problem. Tror det är ganska lika över lag. Sen är det ju inget större problem egentligen för man skaffar en cigg-kabel till bilen o.s.v Jag brukar sällan vara en hel dag ifrån ett vägguttag eller bilen.
Man får ju tänka på att skärm m.m drar en massa ström så fort den är tänd.
Kommer mkt fina mobiler nu från HTC och SE så man blir ju lite sugen. Gillar desiren aningen med än Nexusen tror jag och den ser kanon ut. X10:an lockar p.g.a den bättre kameran och en "riktig" kameraknapp. Annars är nog dessa tre ganska lika under skalet.
Legenden med ja, tillverkad ur ett stycke aluminium låter ju inte heller helt fel. Ser också ruskigt fin ut. Nästan så man hade fått lite halvfjong om man nu hade varit intresserad av teknik och telefoner
Postad 20 februari 2010 - 23:47
Microhulken
-
Microhulken
-
Wannabe
-
-
43 inlägg
Måste kolla upp en sak nu.
Jag känner mig nästan som ett litet barn som väntar på julafton. Har aldrig haft en Smartphone förut och jag ser verkligen framemot att Desiren kommer ut på marknaden så jag kan köpa en mobiltelefonjävel för 5000 spänn. Evig längtan fram till slutet på mars.
Nu till saken: Är jag sjuk? Eller finns det flera som känner likadant? 
Tror vi är rätt många som vill ha telefonen NU!!
Postad 21 februari 2010 - 00:43
Danneman_
-
Danneman_
-
Lärjunge
-
-
312 inlägg
trevligt att höra att det inte bara är fel på mig 
Såg för övrigt på herrarnas dubbeljakt nyss också, tårdrypande <3
Postad 21 februari 2010 - 02:05
ravenshield
-
ravenshield
-
Användare
-
-
108 inlägg
Jag har letat ny mobil sedan i somras egentligen, fattar inte hur jag kunnat stå ut så länge men.. Har funderat länge på att köpa en X10 men SE får ju aldrig ut telefonen... Förra veckan tänkte jag köpa en N1 men då dök ju HTC Desire upp... Beslutsångesten är på en ruskigt hög nivå  Men jag tror jag har bestämt mig för att vänta på Desire nu. Drygt sex veckor dit... Gör jag rätt tro?
Sedan undrar jag om ni hört något om kameran och hur den är? Det var bl.a. rykten om 720p videoinspelning osv förut... Finns det några bilder eller filmer som detta visas?
Redigerat av ravenshield, 21 februari 2010 - 02:06.
Postad 21 februari 2010 - 02:24
Gordon24
-
Gordon24
-
Användare
-
-
129 inlägg
Sedan undrar jag om ni hört något om kameran och hur den är? Det var bl.a. rykten om 720p videoinspelning osv förut... Finns det några bilder eller filmer som detta visas?
Hört också hört lite om 720p, men samtidigt. köper man en telefon för kameran och filmerna är man nog lite fel ute, som jag tycker förstås.  Har en systemkamera för de gånger jag vill ta bilder. Men visst kan de va kul med bra kamera i mobilen de gånger man inte har riktiga kameran. Sen känns de lite som om tillverkarna satsar mer på megapixlar än optik och annat som ger mer i bilderna...
Postad 21 februari 2010 - 04:34
ravenshield
-
ravenshield
-
Användare
-
-
108 inlägg
Hört också hört lite om 720p, men samtidigt. köper man en telefon för kameran och filmerna är man nog lite fel ute, som jag tycker förstås. Har en systemkamera för de gånger jag vill ta bilder. Men visst kan de va kul med bra kamera i mobilen de gånger man inte har riktiga kameran. Sen känns de lite som om tillverkarna satsar mer på megapixlar än optik och annat som ger mer i bilderna...
Jo visst är det så men eftersom det har ryktats om det så vore det ju trevligt Nån som hört hur stort minneskortet som följer med är?
Postad 21 februari 2010 - 07:59
MiWa
-
MiWa
-
Lärjunge
-
-
399 inlägg
OT: Kan nån moderator eller nåt fixa så att när man söker på "HTC desire" får upp denna tråd. Nu är rubriken rätt i tråden men du måste fortfarande söka på dess gamla namn, dvs "HTC bravo" för att tråden skall dyka upp bland sökresultaten.
Vad gäller minneskort har jag för mig att jag läst/sett nånstans att det följde med 8 GB. Men jag minns inte källan, är snurrig av allt surfande kring denna telefon  "Ha begäret" är mycket stort....
Postad 21 februari 2010 - 08:20
Gordon24
-
Gordon24
-
Användare
-
-
129 inlägg
Vad gäller minneskort har jag för mig att jag läst/sett nånstans att det följde med 8 GB. Men jag minns inte källan, är snurrig av allt surfande kring denna telefon "Ha begäret" är mycket stort....
Har också hört 8gb. Men ser inget om det på HTCs hemsida. Borde det inte stå där om det följer med?
Postad 21 februari 2010 - 08:51
frisbee
-
frisbee
-
Amatör
-
-
77 inlägg
Sedan undrar jag om ni hört något om kameran och hur den är? Det var bl.a. rykten om 720p videoinspelning osv förut... Finns det några bilder eller filmer som detta visas? [/quote] Angående hd inspelning http://www.mobilsiden.dk/?aId=10821frisbee
Postad 21 februari 2010 - 09:03
samuels3
-
samuels3
-
Amatör
-
-
60 inlägg
Jag har ju läst att TRE kommer ta in Desire men min fråga är om det kommer ta lika lång tid som för N900... Känns trist att behöva vänta tills Juni. Vad var det egentligen som tog sådan tid? Hur tror ni prissättningen blir hos tre?
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Svara på citerade inlägg Rensa
-
-
Minhembio forum
-
→
Övrigt
-
→
Off Topic
-
Personuppgiftspolicy
|
-
Framvägg och vänster sida
Globe
2025-05-08 07:38:43
-
Vänster sida med Paneler monterade
Globe
2025-05-08 07:35:28
-
Front Wide backvy
Globe
2025-05-08 06:25:36
-
Front Wide
Globe
2025-05-08 06:23:11
-
Ny soffa, vy bakåt i salongen
DPC
2025-05-07 10:21:06
-
Fler
|
Vilka bilder visas här?
-
Listan visar de senaste galleribilderna av typen "Egen bild", dvs. bilder som medlemmarna själva tagit. För att bilder ska listas krävs att albumet är synligt samt att det inte är av typen "Historik", "Önskelista", "Övriga byggbilder" eller "Övrigt".
|