tycker jag e dåligt...
Postad 05 January 2010 - 23:30
Ja, det blir en varning och två veckor avstängning tror jag.tycker jag e dåligt...

Postad 05 January 2010 - 23:32
inte...?!
![]()
tycker jag e dåligt...
Om du går upp och ringer till mej klockan fem kan jag det..
Postad 05 January 2010 - 23:39
ge mig nummer !
Redigerat av DVD-ai, 05 January 2010 - 23:46.
Postad 05 January 2010 - 23:46
Jag ringer när jag går å lägger mig då
Jag:
Redigerat av Timpolanen, 05 January 2010 - 23:48.
Postad 06 January 2010 - 01:37
Postad 06 January 2010 - 12:22
Postad 06 January 2010 - 12:30
Jag:
BradPitt2.jpg 18.08K 0 Antal nerladdningar
Tror inte jag vågar träffa dej bensnake... Det där var det gayigaste inlägget genom tiderna, alla forum i hela världen inräknat, tror jag...
Postad 06 January 2010 - 12:43
Tror inte jag vågar träffa dej bensnake... Det där var det gayigaste inlägget genom tiderna, alla forum i hela världen inräknat, tror jag...
Ha, ha....
Sjukt rolig tråd detta... Kanske man ska ta en tur till mässan ändå, har aldrig varit på en sådan hifi - mässa förut. Men risken är väl att man faller ännu djupare ner i missbruket... Snart är beställningen helt klar föresten... Ett par Canton Vento 890 vitt högblank...
Höres!
Postad 06 January 2010 - 13:06
Postad 06 January 2010 - 13:12
Jag tänkte vara där från öppning på lördagen. Jag känner igen DVD-ai iaf och han lär synas eftersom han är huvudet längre än de flesta andra. Jag ser ut som den andra hifi-stereotypen (om den första är kort med ölmage är den andra ganska tanig av medellängd med rakat huvud). Om några sen vill dra hem till mig och lyssna på pi60 så kan vi göra så att vi drar till mig typ kl 16 på lördagen så bjussar jag på en bira i soffan och sen åker vi tillbaka till stan och ölar med resten.
Låter trevligt som fan tycker jag !
Postad 06 January 2010 - 13:16
Om möjlighet/plats finnes så skulle jag gärna lyssna lite på dina InoJag tänkte vara där från öppning på lördagen. Jag känner igen DVD-ai iaf och han lär synas eftersom han är huvudet längre än de flesta andra. Jag ser ut som den andra hifi-stereotypen (om den första är kort med ölmage är den andra ganska tanig av medellängd med rakat huvud). Om några sen vill dra hem till mig och lyssna på pi60 så kan vi göra så att vi drar till mig typ kl 16 på lördagen så bjussar jag på en bira i soffan och sen åker vi tillbaka till stan och ölar med resten.
Postad 06 January 2010 - 14:25
Hifibög, möjligen...Av alla jag sett hittils så ser alla hetero ut utom Bensnake
Du vet väl att tolkningen alltid ligger i betraktarens ögon, bakerman?Tror inte jag vågar träffa dej bensnake... Det där var det gayigaste inlägget genom tiderna, alla forum i hela världen inräknat, tror jag...
Haha, jag vinner! Du har ju bara luftmuskler...Bensnake då kan vi gå en match efter mässan.
![]()
Redigerat av bensnake, 06 January 2010 - 14:37.
Postad 06 January 2010 - 14:29
Låter kalas!Jag tänkte vara där från öppning på lördagen. Jag känner igen DVD-ai iaf och han lär synas eftersom han är huvudet längre än de flesta andra. Jag ser ut som den andra hifi-stereotypen (om den första är kort med ölmage är den andra ganska tanig av medellängd med rakat huvud). Om några sen vill dra hem till mig och lyssna på pi60 så kan vi göra så att vi drar till mig typ kl 16 på lördagen så bjussar jag på en bira i soffan och sen åker vi tillbaka till stan och ölar med resten.
Postad 06 January 2010 - 16:25
Jag kommer att vara där, men säger inte hur, var eller när
Mamma har avrått mig att träffa läskiga typer från internet
Vadå läskiga? Vi har ju tom lagt upp bilder på oss... Räcker inte det...? .....Eller vill du ha flera?...Kanske bensnake har någon närbild?
Postad 06 January 2010 - 16:38
Erik_a80: Låter trevligt!
Vadå läskiga? Vi har ju tom lagt upp bilder på oss... Räcker inte det...? .....Eller vill du ha flera?...Kanske bensnake har någon närbild?
Måste säja att just du var mycket snyggare än jag hade föreställt mej..
Postad 06 January 2010 - 22:00
Jag tänkte vara där från öppning på lördagen. Jag känner igen DVD-ai iaf och han lär synas eftersom han är huvudet längre än de flesta andra. Jag ser ut som den andra hifi-stereotypen (om den första är kort med ölmage är den andra ganska tanig av medellängd med rakat huvud). Om några sen vill dra hem till mig och lyssna på pi60 så kan vi göra så att vi drar till mig typ kl 16 på lördagen så bjussar jag på en bira i soffan och sen åker vi tillbaka till stan och ölar med resten.
Taget !
Kan vara bra att avbryta lite sådär mellan skrytanläggningarna och lyssna på en riktig anläggning, så man får höra hur det ska låta...
Inte för att jag direkt behöver någon presentation av Ino och pi60s, men alltid roligt att lyssna på dom hos olika personer och se hur dom fått till det. Jag följer gärna med om möjlighet finns, men klarar mig alltså utan och lämnar därmed rum för andra mer behövande.
En sak är dock säker, ni får inte fastna hemma hos dig sedan, för jag tycker det blir irländsk bar efter med goda ölar och trevligt sällskap!
..................................................................
Jag har nu beslutat mig för att jag faktiskt hoppar över faktiskt.se träffen och satsar på att gå ut med dom av er som finner det intressant. Det finns många trevliga "hak" i gamla stan (ca 5-8 minuter gångavstånd) som man kan slå sig ner på.
Det kommer att bli trevligt, verkar som att vi blir några i alla fall.
Backerman22, hur är det, har du löst detta med husrum m.m. så du kan haka på ut efter mässan ?
För klart du ska med ut på pub, Bensnake och du ser jag fram emot att träffa, självklart även er andra också som följer med, Erik har jag ju träffat en gång redan så det räknas bara halvt
Hoppas att flera hakar på, för det är bara roligt!
Postad 06 January 2010 - 22:40
En sak är dock säker, ni får inte fastna hemma hos dig sedan, för jag tycker det blir irländsk bar efter med goda ölar och trevligt sällskap!
Backerman22, hur är det, har du löst detta med husrum m.m. så du kan haka på ut efter mässan ?
För klart du ska med ut på pub, Bensnake och du ser jag fram emot att träffa, självklart även er andra också som följer med, Erik har jag ju träffat en gång redan så det räknas bara halvt
Irländsk pub låter strålande !
Jag kommer. Funderar på om jag inte ska ta en hotellnatt i vilket fall. Kostar ju inte många kronor.
Polarn jag i så fall skulle knoppa hos är totalt ointresserad av ljud så han följer inte med på mässan, och det är ju inte så kul att komma intrillandes i hans etta halvfull om han ligger och sover...
Postad 06 January 2010 - 22:43
Hotel e bra också, kan man komma tillbaka när man vill och med vem man vill...
du kanske hittar någon skönhet där på mässan som du vill ha med dig hem, bara öppna plånboken och sedan tömma den...
Postad 06 January 2010 - 22:59
Jo, så e det ju
![]()
Hotel e bra också, kan man komma tillbaka när man vill och med vem man vill...![]()
![]()
du kanske hittar någon skönhet där på mässan som du vill ha med dig hem, bara öppna plånboken och sedan tömma den...
Vadå ??
Postad 07 January 2010 - 00:16
Taget !
![]()
Kan vara bra att avbryta lite sådär mellan skrytanläggningarna och lyssna på en riktig anläggning, så man får höra hur det ska låta...![]()
![]()
Inte för att jag direkt behöver någon presentation av Ino och pi60s, men alltid roligt att lyssna på dom hos olika personer och se hur dom fått till det. Jag följer gärna med om möjlighet finns, men klarar mig alltså utan och lämnar därmed rum för andra mer behövande.
..................................................................
Jag har nu beslutat mig för att jag faktiskt hoppar över faktiskt.se träffen och satsar på att gå ut med dom av er som finner det intressant. Det finns många trevliga "hak" i gamla stan (ca 5-8 minuter gångavstånd) som man kan slå sig ner på.
Det kommer att bli trevligt, verkar som att vi blir några i alla fall.
Underbart! Samma irländska som vi va på?
Vadå ??
Ligga på hotellrummet och hångla med ett par TAD...?
![]()
Du får ta en portat varjant!
Farbror sdx lär knappast ro över pölen va...?
Njaa tror inte det, han har frusit fast på ön..
Postad 07 January 2010 - 00:38
Här lite bilder ifrån förra året: http://timpolanenpro...hifi/index.html
Denna är lite rolig:
Uberkabalar i en classe-dosa
Redigerat av Timpolanen, 07 January 2010 - 00:43.
Postad 07 January 2010 - 00:41
Hahha
Kunde du inte ha gjort ett lite snyggare galleri....
Postad 07 January 2010 - 00:42
Meeting Spot:
Redigerat av Timpolanen, 07 January 2010 - 00:45.
Postad 07 January 2010 - 00:45
Så ###### snyggt! Nice work!Här lite bilder ifrån förra året: http://timpolanenpro...hifi/index.html
Postad 07 January 2010 - 00:51
Redigerat av Timpolanen, 07 January 2010 - 00:51.
Postad 07 January 2010 - 01:13
500+ bilder helt osorterade och jäkliga.
Postad 07 January 2010 - 01:26
Postad 07 January 2010 - 01:30
snake_eye.jpg 145.35K
0 Antal nerladdningar
Postad 07 January 2010 - 09:57
Vadå ??
Ligga på hotellrummet och hångla med ett par TAD...?
![]()
Du får ta en portat varjant!
Får va en 6" port i så fall....
Hjälp...!
Postad 07 January 2010 - 10:03
Hahha
![]()
Denna är lite rolig:![]()
Uberkabalar i en classe-dosa
Haha, ja detta var bland det roligaste på mässan!!!
Postad 07 January 2010 - 12:38
Hoppas dock på att lyckas byta skift med nån av kollegorna...
Postad 07 January 2010 - 14:00
Ska bli riktigt kul att få lyssna på din anläggning! Kommer du att "tweaka" något före besöket? Typ som "Sista Ordet" gjorde i "Guldörat"? Erkänn!Jag tänkte vara där från öppning på lördagen. Jag känner igen DVD-ai iaf och han lär synas eftersom han är huvudet längre än de flesta andra. Jag ser ut som den andra hifi-stereotypen (om den första är kort med ölmage är den andra ganska tanig av medellängd med rakat huvud). Om några sen vill dra hem till mig och lyssna på pi60 så kan vi göra så att vi drar till mig typ kl 16 på lördagen så bjussar jag på en bira i soffan och sen åker vi tillbaka till stan och ölar med resten.
Postad 07 January 2010 - 14:19
Ska bli riktigt kul att få lyssna på din anläggning! Kommer du att "tweaka" något före besöket? Typ som "Sista Ordet" gjorde i "Guldörat"? Erkänn!
Kanske tar ner väggklockan och stänger ner utorrent på HTPCn. Det är tweaks som funkar på riktigt
Postad 07 January 2010 - 14:38
Kanske tar ner väggklockan och stänger ner utorrent på HTPCn. Det är tweaks som funkar på riktigt
Den bästa tweaken för att alla ska skrika WOOOOOW, är väl att lägga ett par extra bira på kylning...
Min setup låter aldrig lika bra som när jag är dragen...
Vad lyssnar du på för musik Erik ?
Redigerat av Bakerman, 07 January 2010 - 14:44.
1 användare läser detta ämne
0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar
Sökningen pågår
Avancerad sökning
49 bilder
12 filmer

Minhembio - Senaste nyheterna

Fler
Vilka bilder visas här?